LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL SUSISIEKIMO MINISTRO 1998 M. BALANDŽIO 30 D. ĮSAKYMO NR. 185 „DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO RINKLIAVŲ TAIKYMO TAISYKLIŲ, RINKLIAVŲ NUOLAIDŲ IR PRIEDŲ DYDŽIŲ BEI JŲ TAIKYMO TVARKOS“ DALINIO PAKEITIMO

 

1999 m. balandžio 13 d. Nr. 135

Vilnius

 

Vadovaudamasis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymo (Žin., 1996, Nr. 53-1245, Nr. 96-2422; 1998, Nr. 32-856) 34 straipsniu,

1. Iš dalies pakeičiu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto rinkliavų taikymo taisykles, rinkliavų nuolaidų ir priedų dydžių bei jų taikymo tvarką, patvirtintą susisiekimo ministro 1998 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. 185 „Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto rinkliavų taikymo taisyklių, rinkliavų nuolaidų ir priedų dydžių bei jų taikymo tvarkos“ (Žin., 1998, Nr. 44-1227):

1.1. 10 punkte pakeičiu skaičių „30%“ į skaičių „20%“;

1.2. papildau 12.2 punktą šiais 12.2.4, 12.2.5, 12.2.6 papunkčiais:

12.2.4. už 1–10 įplaukimus kalendoriniais metais vieno laivų savininko visiems upė-jūra tipo laivams, plaukiojantiems linijose, susietose su Klaipėdos valstybiniu jūrų uostu, ne trumpiau kaip vienerius metus – 0,54 JAV dolerio už BT toną;

12.2.5. už 11–30 įplaukimus kalendoriniais metais vieno laivų savininko visiems upė-jūra tipo laivams, plaukiojantiems linijose, susietose su Klaipėdos valstybiniu jūrų uostu, ne trumpiau kaip vienerius metus – 0,48 JAV dolerio už BT toną“;

12.2.6. nuo 31 įplaukimo kalendoriniais metais vieno laivų savininko visiems upė-jūra tipo laivams, plaukiojantiems linijose, susietose su Klaipėdos valstybiniu jūrų uostu, ne trumpiau kaip vienerius metus – 0,40 JAV dolerio už BT toną“;

1.3. 20 punktą išdėstau taip:

20. 20% laivo rinkliavos nuolaida taikoma:

20.1. naftos tanklaiviams, kurie atitinka šiuos reikalavimus:

20.1.1. gali vežti izoliuotą balastą specialiai tam skirtuose tankuose;

20.1.2. yra sukonstruoti ir pastatyti su juose įmontuota įranga ir naudojami kaip izoliuoto balasto naftos tanklaiviai, įskaitant dvigubo korpuso ar alternatyvių konstrukcijų naftos tanklaivius;

20.1.3. atitinka Tarptautinės 1969 m. konvencijos dėl laivų matmenų nustatymo reikalavimus;

20.1.4. turi Tarptautinį tonažo liudijimą (1969 m.);

20.2. upė-jūra tipo krovininiams laivams, jei tai nurodyta laivo dokumentuose, kurių BT mažesnis kaip 5000 ir santykis BT su dedveitu didesnis kaip 0,75.“;

1.4. 39.3 punktą išdėstau taip:

39.3. užlaikius locmaną laive dėl meteorologinių sąlygų ilgiau kaip 2 valandas – 20 JAV dolerių už valandą (apmokama ne daugiau kaip už 1 parą).“;

1.5. papildau nurodytąsias taisykles bei jų taikymo tvarką 421 punktu:

421. 17% locmano rinkliavos nuolaida taikoma naftos tanklaiviams, kurie atitinka šiuos reikalavimus:

421.1. gali vežti izoliuotą balastą specialiai tam skirtuose tankuose;

421.2. yra sukonstruoti ir pastatyti su juose įmontuota įranga ir naudojami kaip izoliuoto balasto naftos tanklaiviai, įskaitant dvigubo korpuso ar alternatyvių konstrukcijų naftos tanklaivius;

421.3. atitinka Tarptautinės 1969 m. konvencijos dėl laivų matmenų nustatymo reikalavimus;

421.4. turi Tarptautinį tonažo liudijimą (1969 m.).“

2. Nustatau, kad laivų įplaukimai į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, suteikiantys teisę į uosto rinkliavų nuolaidas pagal šių taisyklių 12.2.4–12.2.6 punktus, skaičiuojami nuo 1999 m. sausio 1 d.

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                   Rimantas Didžiokas