LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ KOMPLEKSINES PASLAUGAS VAIKUI IR MOTINAI (TĖVUI) ESANT KRIZINĖJE SITUACIJOJE, PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008–2012 METAIS NUOSTATŲ IR PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO

 

2008 m. gegužės 20 d. Nr. A1-161

Vilnius

 

 

Vykdydama Vaiko globos (rūpybos) sistemos reorganizavimo strategijos įgyvendinimo priemonių 2007–2012 metų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1193 (Žin., 2007, Nr. 118-4817), 4.1 priemonę:

1. Tvirtinu Įstaigų ar organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, projektų atrankos konkurso organizavimo 2008–2012 metais nuostatus (pridedama).

2. Sudarau šios sudėties Projektų, skirtų teikti kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, vertinimo komisiją (toliau vadinama – komisija):

Steponas Kulbauskas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos, vaikų ir jaunimo departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Dalia Lapėnienė – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus pavaduotoja;

Asta Mulevičiūtė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyresnioji specialistė;

Rūta Pabedinskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);

Daina Urbonaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vedėja.

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                  VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2008 m. gegužės 20 d. įsakymu

Nr. A1-161

 

ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ KOMPLEKSINES PASLAUGAS VAIKUI IR MOTINAI (TĖVUI) ESANT KRIZINĖJE SITUACIJOJE, PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2008–2012 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Įstaigų ar organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2008–2012 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato projektų įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, dokumentų pateikimo konkursui, projektų atrankos, finansavimo, vykdymo ir kontrolės tvarką bei kaip turi būti organizuojamas Projektų, skirtų teikti kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbas.

2. Projektų atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt, oficialaus leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

3. Šio konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant siekiama mažinti vaikų, ypač iki 3 metų, atskyrimą nuo šeimos ir užtikrinti kompleksinių paslaugų teikimą vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, taip pat skatinti teikti paslaugas kiekvienos apskrities teritorijoje ne mažiau kaip po vieną įstaigą ar organizaciją, teikiančią kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje.

Kompleksinės socialinės paslaugos – tai saugaus laikino būsto suteikimas, socialinė, medicininė, psichologinė, teisinė pagalba, informavimas, tarpininkavimas, konsultavimas, atstovavimas, asmens dokumentų tvarkymas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais daiktais (drabužiais, avalyne, higienos priemonėmis ir kt.).

4. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, dirbančios vaiko globos srityje ir teikiančios vaikams ir šeimoms socialinės globos paslaugas (toliau vadinama – pareiškėjas).

5. Konkursai organizuojami kasmet, o projektų įgyvendinimo trukmė – vieni kalendoriniai metai.

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

6. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:

6.1. teikia ir numato teikti kompleksinę pagalbą vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje ir turi pritaikytas patalpas šioms paslaugoms teikti;

6.2. projektą įgyvendins, bendradarbiaudami su kitomis įstaigomis ir organizacijomis, dirbančiomis vaiko globos srityje ir teikiančiomis vaikams ir šeimoms socialines, teisines, psichologines paslaugas, turi bendradarbiavimo sutartis su savivaldybe ir kitomis organizacijomis projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

6.3. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklos tęstinumą;

6.4. turi darbo patirties vaiko globos srityje ir teikiant socialinę pagalbą socialinės rizikos šeimoms bei kvalifikuotų specialistų (socialinių darbuotojų, socialinių pedagogų, psichologų ir t. t.).

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

7. Projektuose turi būti pateikta:

7.1. problemos analizė projekto vykdymo teritorijoje;

7.2. tikslas;

7.3. uždaviniai;

7.4. laukiami rezultatai;

7.5. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui);

7.6. priemonių įgyvendinimo planas;

7.7. preliminari išlaidų sąmata.

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

8. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių Nuostatų 7 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama kitos informacijos, kuri reglamentuota šiuose Nuostatuose.

9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, ir patvirtinta antspaudu.

10. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

10.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;

10.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;

10.3. savivaldybės vaiko teisių apsaugos tarnybos (skyriaus) pritarimą (rekomendaciją) dėl projekto vykdymo;

10.4. projekto vadovo, darbuotojų, kurie teiks kompleksines paslaugas, ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;

10.5. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte.

11. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą.

12. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Įstaigų ar organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, projektų atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas.

13. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

13.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

13.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

13.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

13.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

13.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

13.6. pareiškėjo vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

13.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs užjos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

14. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.

15. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas).

16. Komisijos nariai turi įvertinti:

16.1. ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus;

16.2. ar projektas atitinka svarbiausius prioritetus;

16.3. projekto plano vykdymo nuoseklumą;

16.4. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimo efektyvumą;

16.5. kitus finansavimo šaltinius;

16.6. numatomas teikti paslaugas;

16.7. pareiškėjo veiklos perspektyvumą ir tęstinumą.

17. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 90 balų.

18. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau nei 45 balus. Projektai, surinkę mažiau nei 45 balus, nefinansuojami.

19. Komisija atrenka finansuotinus projektus, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, paskirsto lėšas ir pateikia pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

20. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projektą, protokole užfiksuojama, kokios išlaidos nebus finansuojamos.

21. Jei paraiškos neatitinka bent vieno iš šių Nuostatų 10 punkte nurodytų reikalavimų, jos yra nevertinamos. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

22. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.

23. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

24. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

24.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

24.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo.

25. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

26. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko balsas.

27. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

28. Pateiktus projektus komisijos nariams posėdyje paskirsto komisijos pirmininkas. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu, įvertinus projektą, balų skirtumas sudaro daugiau nei 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

29. Priėmus sprendimą skirti lėšas, pareiškėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) sudaro sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.

Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, departamentas, prieš sudarydamas sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša departamentui.

Taip pat pareiškėjas privalo patvirtinti, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma.

30. Nesudarius sutarties per 29 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

31. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos, susijusios su:

31.1. socialinėmis, psichologinėmis, teisinėmis, medicininėmis paslaugomis, laikino būsto suteikimu (patalpų nuoma) vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje;

31.2. socialine pagalba (maitinimo organizavimu, įvairių buities priemonių įsigijimu vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje bei kitų būtinų vaiko ir motinos (tėvo) reikmių užtikrinimu);

31.3. suinteresuotų institucijų bendradarbiavimo organizavimu, teikiant kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje;

31.4. transporto ir komunalinių paslaugų išlaidomis;

31.5 projekto teikėjo darbuotojų, tiesiogiai teikiančių kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, darbo užmokesčiu, įskaitant socialinio draudimo ir gyventojų pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 55 procentai projektui skirtų lėšų.

32. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, pagrindinėms priemonėms įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, išperkamajai nuomai.

33. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

34. Pareiškėjas privalo:

34.1. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661), bei kiekvieno ketvirčio finansinę ir veiklos ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas;

34.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti departamentui metines projekto įgyvendinimo veiklos ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

34.3. baigti įgyvendinti projektą iki einamųjų metų gruodžio 31d.;

34.4. jei nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki einamųjų metų gruodžio 25 d.;

34.5. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus.

35. Departamentas pareiškėjui teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.

36. Departamentas turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo bei skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir esant pažeidimams nutraukti sutartį.

37. Departamentas pateikia ministerijai ketvirčio ataskaitas apie projektų vykdymą, išvadas ir pasiūlymus kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę ataskaitą – iki kitų metų sausio 25 d.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą, lėšų naudojimą pagal paskirtį atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

39. Pareiškėjas, gavęs lėšas neteisėtai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

40. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

41. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos internetinėje svetainėje.

 

_________________


 

Įstaigų ar organizacijų, teikiančių

kompleksines paslaugas vaikui ir motinai

(tėvui) esant krizinėje situacijoje, 2008–2012

metų projektų atrankos konkursų

organizavimo nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo Įstaigų ar organizacijų, teikiančių kompleksines paslaugas vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje, 2008–2012 metų projektų atrankos konkurse forma)

 

___________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos ar organizacijos pavadinimas)

___________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, taksas, el. pastas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ KOMPLEKSINES PASLAUGAS VAIKUI IR MOTINAI (TĖVUI) ESANT KRIZINĖJE SITUACIJOJE, _______ METŲ PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSE

 

_______________________ Nr. ___________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas

 

2. Informacija apie projekto teikėją

Viešojo juridinio asmens pavadinimas

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

Interneto puslapis

Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris)

 

3. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė

Darbovietės pavadinimas

Pagrindinės pareigos

Darbovietės adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

 

4. Projekto įgyvendinimo partneriai

Nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius ir rėmėjus

Glaustai apibrėžkite organizacijos / institucijos vaidmenį projekte

Buveinės adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Bendradarbiavimo statusas (sutartis, susitarimas)

 

5. Esama padėtis (problemos išdėstymas)

5.1. Žmonių grupės(-ių), kuriai(-ioms) skirtas projektas, apibūdinimas.

5.2. Problemos mastą nusakanti statistika.

5.3. Esami problemos sprendimo būdai.

 

6. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą problemą)

 

7. Trumpas projekto aprašymas

7.1. Projekto vykdymo vieta.

7.2. Projekto vykdymo trukmė.

7.3. Projekto vykdymo veiksmų sąrašas (nuoseklus eigos aprašymas):

 

 

Veiksmų sąrašas
(planuojami atlikti darbai)

Mėnuo

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibudinimas

Kokiai veiklai prašoma lėšų

Lėšos, numatytos Vaiko globos (rūpybos) sistemos reorganizavimo strategijos įgyvendinimo priemonių 2007–2012 metų plane, skirtos užtikrinti kompleksinių paslaugų vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje prieinamumą teikiant prioritetą pozityviai tėvystei, tūkst. Lt

Kitos lėšos, tūkst. Lt

Iš viso 2008 metams, tūkst. Lt

 

 

 

 

...

...

...

...

Iš viso

 

 

 

 

9. Laukiami rezultatai

9.1. Projekto tęstinumo galimybės.

9.2. Teikiamos paslaugos.

9.3. Projekto poveikio įvertinimas.

 

10. Projekto teikėjo disponuojami ištekliai

10.1. Organizacijos aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, vykdyti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama).

10.2. Organizacijos turimos patalpos (jų teisinis statusas: priklauso nuosavybės teise, valdomos patikėjimo teise, panaudos pagrindais ar nuomojamos).

 

11. Kita informacija apie projektą

11.1. Pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos.

11.2. Pasidalijimas patirtimi ir visuomenės informavimas.

 

12. PRIDEDAMA:

12.1. Juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu, _____ lapų.

12.2. Dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą būtiną projektui įgyvendinti, kopija, _____ lapų.

12.3. Savivaldybės vaiko teisių apsaugos tarnybos (skyriaus) pritarimas (rekomendacija) dėl projekto vykdymo, _____ lapų.

12.4. Projekto vadovo, darbuotojų, kurie teiks kompleksines paslaugas, ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, _____ lapų.

12.5. Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 13 punkte, _____ lapų.

 

Projekto teikėjas

___________________                   _____________                _____________________

(pareigų pavadinimas)                            (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

A. V.

 

Projekto vadovas

___________________                   _____________                _____________________

(pareigų pavadinimas)                            (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

 

* Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriuje, tel.: (8 5) 266 4225 ir (8 5) 266 8138.

_________________


 

Įstaigų ar organizacijų, teikiančių

kompleksines paslaugas vaikui ir motinai

(tėvui) esant krizinėje situacijoje, 2008–2012

metų projektų atrankos konkursų

organizavimo nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

Projekto teikėjo (organizacijos) pavadinimas_______________________________________

___________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris__________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimas balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

 

1.

Projekto paraiškos atitiktis konkurso nuostatų reikalavimams

(projektas pateiktas pagal reikalavimus, yra reikalingos rekomendacijos ir kiti dokumentai)

10

 

 

 

 

* atitinka visus reikalavimus

 

10

 

 

 

* iš dalies atitinka

 

1–9

 

 

 

* neatitinka

 

0

 

 

2.

Projekto priemonių įgyvendinimo planas

15

 

 

 

 

* detalus

 

15

 

 

 

* nepakankamai detalus

 

4–14

 

 

 

* nedetalus

 

1–3

 

 

3.

Biudžeto lėšų panaudojimo sąmata

15

 

 

 

 

* lėšos suplanuotos pagal projekto priemonių įgyvendinimo planą

 

15

 

 

 

* iš dalies atitinka veiksmų planą

 

1–14

 

 

 

* neatitinka veiksmų plano

 

0

 

 

4.

Kiti finansavimo šaltiniai

15

 

 

 

 

* skiriama daugiau kaip 30 % programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

11–15

 

 

 

* skiriama nuo 10 iki 30 % programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

6–10

 

 

 

* skiriama iki 10 % programai įgyvendinti reikalingų lėšų

 

1–5

 

 

 

* neskiriama

 

0

 

 


5.

Projekto atitiktis svarbiausiam prioritetui (skirtas mažinti vaikų, ypač iki 3 metų, atskyrimą nuo šeimos ir užtikrinti kompleksinių paslaugų teikimą vaikui ir motinai (tėvui) esant krizinėje situacijoje)

21

 

 

 

* vykdoma kompleksinė, sisteminga veikla

 

17–21

 

 

* epizodiškai vykdoma kompleksinė, sisteminga veikla

 

8–16

 

 

* apsiribojama bendrais renginiais, seminarais, mokymais, paskaitomis, susitikimais

 

1–8

 

 

* neatitinka

 

0

 

6.

Projekto teikėjo galimybės (ištekliai) vykdyti projektą

14

 

 

 

Vykdytojų kvalifikacija ir patirtis:

7

 

 

 

* gera

 

7

 

 

* pakankama

 

1–6

 

 

* nepakankama

 

0

 

 

Materialinė bazė:

7

 

 

 

* gera

 

7

 

 

* pakankama

 

1–6

 

 

* nepakankama

 

0

 

 

Bendra balų suma

90

 

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

Komisijos nario išvada (finansuoti visiškai, finansuoti iš dalies, nefinansuoti)

 

 

 

Mažiau kaip 45 balus surinkęs projektas nefinansuojamas

 

Komisijos narys                              _______________                  ___________________

(parašas)                               (vardas ir pavardė)

_____________________

(data)

 

_________________