LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2005 METAIS ĮGYVENDINIMO

 

2005 m. sausio 31 d. Nr. A1-23

Vilnius

 

Įgyvendindama Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004–2006 m. programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 18 d. nutarimu Nr. 1178 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004–2006 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 90-4075):

1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais komisiją:

Alfredas Nazarovas – Socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Vykintas Bagdonas – Socialinių įstaigų priežiūros ir audito departamento Socialinių paslaugų įstaigų priežiūros skyriaus vedėjo pavaduotojas;

Aloyzas Beržanskis – Pasaulio banko projektų koordinavimo grupės pirkimų specialistas;

Daiva Buivydaitė – Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja;

Vida Leonienė – Nukentėjusių asmenų ir socialinės rizikos grupių skyriaus vyriausioji specialistė;

Marius Navadunskis – Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyresnysis specialistas;

Rūta Pabedinskienė – Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Darius Pauliukonis – Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos koordinatorius (komisijos sekretorius);

Aldona Šlajutė – Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Danutė Vainickienė – Neįgaliųjų socialinės integracijos skyriaus vedėjos pavaduotoja;

Eglė Valeikaitė – Socialinių įstaigų priežiūros ir audito departamento Socialinių paslaugų įstaigų priežiūros skyriaus vyresnioji specialistė.

2. Tvirtinu pridedamus:

2.1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais konkurso nuostatus;

2.2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimo 2005 metais priemonių planą;

2.3. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais komisijos nuostatus.

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                           VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2005 m. sausio 31 d. įsakymu

Nr. A1-23

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS programOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2005 METAIS KONKURSO NUOSTATAI

 

I. BendroSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais konkurso nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2005 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų vykdymą ir kontrolę.

2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programa (toliau – Programa) – tai dalinis regioninių socialinių paslaugų teikimo projektų finansavimas iš valstybės biudžeto lėšų.

3. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija).

4. Programos konkursui pateiktus projektus atrenka socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta Programos projektų atrankos 2005 metais komisija (toliau – komisija), o sprendimą dėl projektų finansavimo priima ministerijos valstybės sekretorius.

 

II. Programos įgyvendinimo 2005 metais prioritetai

 

5. Įgyvendinant Programą 2005 metais prioritetai teikiami projektams, kurie numato šių socialinių paslaugų įstaigų plėtojimą bendruomenėje:

5.1. paramos šeimai įstaigų ir dienos socialinės globos įstaigų vaikams;

5.2. laikino gyvenimo įstaigų;

5.3. bendruomenės centrų;

5.4. savarankiško gyvenimo namų pagyvenusiems ir neįgaliems asmenims.

 

III. Projektų teikėjai

 

6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai:

6.1. savivaldybės įstaiga;

6.2. nevyriausybinė organizacija (viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas, asociacija, religinė bendruomenė/bendrija/centras ir kt.);

6.3. savivaldybės įstaiga kartu su nevyriausybine organizacija (viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas, asociacija, religinė bendruomenė/bendrija/centras ir kt.).

 

IV. Programos kryptys

 

7. Rengdami projektus, rengėjai turi vadovautis šiomis programos kryptimis:

7.1. socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo dekoncentravimas ir decentralizavimas;

7.2. socialinių paslaugų infrastruktūros skirtumų mažinimas savivaldybių teritorijose;

7.3. nestacionarių socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtra, siekiant kuo įvairesnių socialinių paslaugų teikimo;

7.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimas modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;

7.5. socialinių paslaugų, sveikatos apsaugos, švietimo ir teisėsaugos sistemų sąveikos skatinimas;

7.6. savivaldybių įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimo, rengiant bendrus projektus, numatant jų atsakomybę už šių projektų įgyvendinimą, skatinimas.

 

V. Pagrindiniai reikalavimai projektams

 

8. Projektu turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio plėtra, modernizavimas.

9. Pagrindinė veikla, nurodyta projektu numatomos plėsti, modernizuoti atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio nuostatuose (įstatuose), turi būti socialinių paslaugų teikimas.

10. Projektais numatomus rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose numatoma statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais.

11. Projektuose, be planuojamų gauti valstybės biudžeto lėšų iš programos, turi būti numatytas ir kitų šaltinių (savivaldybių, nevyriausybinių organizacijų, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) indėlis į projektą (piniginėmis lėšomis, pastatais, įranga ir kt.).

12. Projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (kapitalinio remonto) sąmatoje numatomos kainos.

13. Pastatai po rekonstrukcijos (kapitalinio remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigoms keliamus reikalavimus, socialinių paslaugų įstaigų bendruosius saugos sveikatai reikalavimus bei pastatams keliamus esminius statinio reikalavimus.

14. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:

14.1. projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas įvertinant aktualiausius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius;

14.2. naujų iniciatyvų skatinimas;

14.3. projektuose numatytų socialinių paslaugų tolesnis plėtojimas bei projektų tęstinumo užtikrinimas.

 

VI. Finansuojamos projektų VYKDYMO išlaidos

 

15. Rekomenduojama maksimali projektui įgyvendinti iš Programos prašoma suma – 100 tūkst. Lt.

16. Iš programai įgyvendinti 2005 metais skirtų lėšų finansuojama:

16.1. statybos darbų išlaidos;

16.2. rekonstrukcijos darbų išlaidos;

16.3. kapitalinio remonto išlaidos;

16.4. pagrindinių priemonių įsigijimo išlaidos;

16.5. paprastojo remonto išlaidos;

16.6. kitų prekių įsigijimo išlaidos.

17. Iš Programai įgyvendinti 2005 metais skirtų lėšų nefinansuojama:

17.1. projektų organizacinės išlaidos;

17.2. techninės dokumentacijos, sąmatų bei kitų, su projektu susijusių, dokumentų rengimo išlaidos;

17.3. darbo vietų išlaikymo išlaidos;

17.4. įsiskolinimų padengimo ir kitos ūkinės išlaidos.

 

VII. Dokumentų pateikimas projektų atrankos konkursui

 

18. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi nuosekliai užpildant tipinę paraiškos formą (pridedama). Pridedami priedai turi būti pateikti paraiškoje nurodyta eilės tvarka. Projekto teikėjas turi pateikti 3 išspausdintus paraiškos ir priedų egzempliorius (1 originalą ir 2 kopijas).

19. Paraišką pasirašo projekto vadovas bei projekto teikėjo vadovas ir patvirtina antspaudu. Jei paraišką teikia nuostatų 6.3. punkte nurodyti projekto teikėjai, tai paraišką pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.

20. Su paraiška konkursui privaloma pateikti:

20.1. savivaldybės tarybos sprendimą dėl:

20.1.1. pritarimo šiam projektui ir bendradarbiavimo jį įgyvendinant;

20.1.2. įsipareigojimo laimėjimo atveju sudaryti sutartį su ministerija dėl projekto įgyvendinimo;

20.1.3. lėšų skyrimo iš savivaldybės biudžeto projektu numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos, padalinio tolesniam išlaikymui;

20.2. projektu numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projektu numatomas finansuoti padalinys, – padalinio nuostatų (įstatų) kopijas;

20.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas (jeigu projektu numatyta vykdyti tokio tipo darbus);

20.4. detalią numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmatą (jeigu projektu numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones);

20.5. projektu numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);

20.6. nuosavybės, patikėjimo teises į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo, naudoja, disponuoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas;

20.7. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt);

20.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinančius dokumentus;

20.9. patvirtinančius raštus apie kitų šaltinių indėlį į projektą;

20.10. projekto vadovo gyvenimo aprašymą (CV).

 

VIII. Projektų vykdymas ir kontrolė

 

21. Ministerija projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas), kurios teritorijoje yra numatomas įgyvendinti projektas.

22. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik sutartyje numatytam projektui įgyvendinti.

23. Įgyvendindamas projektą vykdytojas privalo:

23.1. kas mėnesį ne vėliau kaip iki kito mėnesio 10 dienos teikti ministerijai darbų atlikimo aktus ir projekto vykdytojo ataskaitas dėl lėšų panaudojimo;

23.2. ne vėliau kaip iki 2005 m. gruodžio 20 d. pateikti galutinius nuostatų 23.1 punkte nurodytus dokumentus;

23.3. iki 2006 m. sausio 10 d. pateikti ministerijai nustatytos formos ataskaitą, pridedamą prie sutarties, apie projekto įgyvendinimą;

23.4. kasmet iki sausio 31 d. 5 kalendorinius metus iš eilės teikti ministerijai ataskaitas už praėjusius metus apie įgyvendinus projektą veikiančios socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklą;

23.5. visiškai užbaigti projekto įgyvendinimą iki 2005 m. gruodžio 15 d;

23.6. nevykdant projekto įgyvendinimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas;

23.7. nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos veiklos krypties.

 

IX. Baigiamosios nuostatos

 

24. Projekto vykdytojui ministerija teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto vykdymu.

25. Ministerija turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs projekto vykdytojas laikosi projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų, o prireikus ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslingo panaudojimo auditą.

______________

 


Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros

programos projektų atrankos 2005 metais

konkurso nuostatų priedas

 

(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos

projektų atrankos 2005 metais konkurse forma)

 

________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA

DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2005 METAIS KONKURSE

 

_________________ Nr. ___________

                   (data)

_____________________

                                                                            (sudarymo vieta)

 

1. Projekto pavadinimas …………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

 

2. Informacija apie projekto teikėją

Pavadinimas                                    ……………………………………………………………………

Adresas                                           ……………………………………………………………………

Miestas ir pašto indeksas                ……………………………………………………………………

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)   ……………………………………………………………………

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)       ……………………………………………………………………

Elektroninis paštas                          ……………………………………………………………………

 

3. Informacija apie šiuo projektu numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)

Pavadinimas                                    ……………………………………………………………………

Adresas                                           ……………………………………………………………………

Miestas ir pašto indeksas                ……………………………………………………………………

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)   ……………………………………………………………………

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)       ……………………………………………………………………

Elektroninis paštas                          ……………………………………………………………………

 

4. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė                            ……………………………………………………………………

Darbovietės pavadinimas                ……………………………………………………………………

Pagrindinės pareigos                       ……………………………………………………………………

Telefonas pasiteirauti                      ……………………………………………………………………

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)       ……………………………………………………………………

Elektroninis paštas                          ……………………………………………………………………

Adresas susirašinėti                         ……………………………………………………………………

 

5. Informacija apie savivaldybės tarybos sprendimą (data, numeris) ………..………………

6. Esama situacija (socialinės problemos išdėstymas):

6.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai);

6.2. problemos mastą nusakanti statistika (poreikis socialinėms paslaugoms, klientų skaičius, bendra regiono situacija);

6.3. metodai, taikyti problemai ar poreikiui nustatyti;

6.4. esami problemos sprendimo būdai.

 

7. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą socialinę problemą, išplėsti socialinių paslaugų tinklą, pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir kt.):

 

8. Projekto uždaviniai (ne mažiau kaip 3–4 uždaviniai):

 

9. Trumpas projekto aprašymas:

9.1. projekto naujoviškumas lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais;

9.2. projekto aprėptis:

š miesto teritorija;

š miestelio teritorija;

 

š kaimo vietovė;

š geografiškai neribota

9.3. projekto tipas:

š vienų metų baigtinis projektas;

 

 

š vienas iš etapų;

 

 

š vienas iš grupės projektų.

 

9.4. jei šis projektas yra tik vienas iš etapų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnį šio projekto įgyvendinimą (finansinės, techninės, institucinės galimybės ir t. t.);

9.5. projekto vykdymo trukmė (tikslus laikotarpis metais);

9.6. projekto vykdymo vieta (tikslus adresas);

9.7. atlikti projekto parengiamieji darbai;

9.8. projekto įgyvendinimo planas (numatomos projekto veiklos):

Veikla

Mėnuo

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

1 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Įnašas į projektą

Finansinis įnašas:

10.1. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma (iš viso)                                                 …… tūkst. Lt

10.2. 2005 m. projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma (iš viso).……. tūkst. Lt

10.3. 2005 m. projekto įgyvendinimui prašoma skirti suma iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos                                                                                                                                           …… tūkst. Lt

10.4. Savivaldybės 2005 m. projektui įgyvendinti skiriamos lėšos                                   …… tūkst. Lt

10.5. Kitų šaltinių (nurodyti) …………………………………………………………………….........

2005 m. projektui įgyvendinti skiriamos lėšos                                                                  …… tūkst. Lt

 

Natūrinis įnašas:

10.6. Savivaldybės indėlis į projekto įgyvendinimą 2005 m. (pastatai, įranga ir kt.).…………………..............................................................................................................................

…………………………………………………………………………………………………………

…….………………………………………………………………………………………………...…

Piniginė savivaldybės natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma)                                         …… tūkst. Lt

10.7. Kitų šaltinių (nurodyti) …………………………………………………………………………

indėlis į projekto įgyvendinimą 2005 m. (pastatai, įranga ir kt.)...…...………………………….........

……………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………

Piniginė kitų šaltinių natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma)                                         ….. tūkst. Lt

11. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

11.1. Nurodykite, kokiems darbams, įrangai bei prekėms prašoma lėšų, kokia jų suma (darbų sąvokų apibrėžimai nurodyti Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788, Žin., 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. 622 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 119-5372)):

 

Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos

tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai tūkst. Lt

 

Iš viso

2005 metams tūkst. Lt

 

1. Sandoriai su materialiuoju ir nematerialiuoju turtu bei finansinių įsipareigojimų vykdymas:

 

 

 

 

1.1. Statybos darbai

 

 

 

 

1.2. Objekto rekonstrukcijos darbai

 

 

 

 

1.3. Objekto kapitalinis remontas

 

 

 

 

1.4. Pagrindinių priemonių įsigijimas

(vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

 

 

 

 

2. Išlaidos, iš jų:

 

 

 

 

2.1. Paprastasis remontas

 

 

 

 

2.2. Prekių įsigijimas

(vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

11.2. Visų projekto biudžete nurodytų išlaidų trumpas pagrindimas (kiekvienai biudžeto eilutei. Kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos prisidės prie projekto tikslų pasiekimo)

 

Pagrindimas

Statybos darbai

 

Objekto rekonstrukcijos darbai

 

Objekto kapitalinis remontas

 

Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM)

 

Paprastasis remontas

 

Prekių įsigijimas

(vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

11.3. Projektu siūlomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertė (tūkst. Lt) bei šios vertės santykis su iš programos prašoma skirti suma (užpildyti lentelę):

Pastato rinkos vertė (tūkst. Lt)

Pastato rinkos vertės ir iš programos prašomos sumos santykis (proc.)

 

 

 

12. Laukiami rezultatai:

12.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (kaip projektu finansuota įstaiga, padalinys papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą, užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės žmonių grupės asmenims ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą);

12.2. projekto poveikis bendruomenei kiekybiniais rodikliais (kiek žmonių gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.);

12.3. projekto tęstinumas (kaip bus užtikrinamas projekto veiklos vykdymo tolesnis finansavimas įgyvendinus šį projektą);

12.4. pagal projektą finansuotos įstaigos, padalinio ateities vizija.

 

13. Pavojai ir projekto rizika:

13.1. projekto rizika (apibūdinkite, pvz., finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosauginė, socialinė), institucinė, politinė, konkretizuodami ir nurodydami apsaugos (rizikos valdymo) priemones, jei tokios numatomos):

 

14. Kita informacija apie projektą:

14.1. projekto partneriai (savivaldybės, apskričių viršininkai, nevyriausybinės organizacijos, užsienio šalių fondai, fiziniai asmenys ir kt.);

14.2. pasidalijimas patirtimi ir visuomenės informavimas;

14.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite + ):

Naujai statomas pastatas;

įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Pastato remontas, kuriame funkcionuoja įstaiga, padalinys siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę

Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas

 

 

 

 

 

14.4. Techniniai duomenys apie projektu numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę):

Bendras plotas (m2)

1 m2 rekonstrukcijos (kapitalinio remonto, statybos) kaina

 

 

 

14.5. Bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę):

Įstaigos darbuotojų skaičius iš viso

Šiuo metu socialinį darbą dirbančių darbuoto-jų skaičius iš viso

Darbo vietos (sukurtos prieš projekto pateikimą)

Naujos darbo vietos, kurios bus sukurtos įgyvendinus projektą

Maksimalus klientų skaičius per dieną prieš projekto pateikimą

Numatomasmaksimalus klientų skaičius per dieną įgyvendinus projektą

Įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį prieš projekto pateikimą

Numatomas įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį įgyvendinus projektą

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Projektu įkurtos, kapitališkai suremontuotos ar rekonstruotos įstaigos, padalinio atitikimas minimaliems reikalavimams, kurie keliami socialinių paslaugų įstaigoms:

15.1. vienam klientui tenkantis patalpos plotas, jei įstaiga, padalinys numato organizuoti

užimtumą, ugdymą, darbo terapiją, savarankiškų įgūdžių ugdymą ir pan.          ……………

15.2. vienam gyventojui tenkantis miegamojo kambario plotas, jei įstaiga, padalinys

numato teikti laikinojo gyvenimo ar stacionarias socialines paslaugas                   ……………

15.3. įstaigoje, padalinyje tiesiogiai su klientais dirbančiųjų (socialinį darbą dirbančiųjų) ir

netiesiogiai su klientais dirbančiųjų (administracinis, ūkinis personalas) santykis (…: …)  ……………

 

16. Prie paraiškos pridedama:

16.1. savivaldybės tarybos sprendimo patvirtinta kopija ______________________________ lapų;

16.2. projektu numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projektu numatomas finansuoti padalinys, – padalinio nuostatų (įstatų) kopijos ____________ lapų;

16.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata (jeigu projektu numatyta vykdyti tokio tipo darbus) _________________________________________________________________ lapų;

16.4. detali numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmata (jeigu projektu numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones) ______________________________________ lapų;

16.5. projektu numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų) __________________________________________________ lapų;

16.6. nuosavybės, patikėjimo teises į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatai ar žemė valdoma, naudojama, disponuojama nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos ___________________________ lapų;

16.7. pažyma apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt) ___________________________________________________________________ lapų;

16.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinantys dokumentai _________________________________________________________________ lapų;

16.9. raštai apie kitų šaltinių indėlį į projektą________________________________________ lapų;

16.10. projekto vadovo gyvenimo aprašymas (CV) __________________________________ lapų.

 

Esu susipažinęs (-usi), kad Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs paramą, pasižadu vykdyti visus programos reikalavimus, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pateiktus projekto įgyvendinimo terminus ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygas, nekeisti projekto viso jo įgyvendinimo laikotarpiu, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

 

Projekto vadovas

   _____________________               ____________________           ___________________

         (pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                         (vardas ir pavardė)

 

Projekto teikėjas

_____________________                    ____________________       ___________________

(pareigų pavadinimas)                                                      (parašas)                                       (vardas ir pavardė)

                                                A. V.

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2005 m. sausio 31 d. įsakymu

Nr. A1-23

 

Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimo 2005 mETAIS priemonių planas

 

Priemonės

Įvykdymo laikas

Lėšos (tūkst. Lt)

1. Programos administravimas ir koordinavimas

sausio–gruodžio mėn.

59,0 tūkst. Lt – Kitos paslaugos

2. Programos projektų atrankos konkurso organizavimas:

 

 

2.1. informavimas apie skelbiamą konkursą

iki vasario 1 d.

1,0 tūkst. Lt – Kitos paslaugos

2.2. projektų priėmimas

iki kovo 1 d.

-

2.3. preliminarus projektų įvertinimas

iki kovo 21 d.

-

2.4. galutinis projektų atrinkimas

iki kovo 31 d.

-

2.5. konkurso rezultatų paskelbimas

iki balandžio 6 d.

-

3. Sutarčių su atrinktų projektų vykdytojais sudarymas

iki balandžio 20 d.

-

4. Atrinktų projektų vykdymas

balandžio–gruodžio mėn.

2000,0 tūkst. Lt – Materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos;

240,0 tūkst. Lt – Ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas

 

______________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2005 m. sausio 31 d. įsakymu

Nr. A1-23

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2005 METAIS KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I. BendroSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2005 metais komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimą bei projektų atranką.

2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos (toliau – Programos) projektų atrankos konkursui pateiktus projektus atrenka komisija, o sprendimą dėl projektų finansavimo priima Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerijos) valstybės sekretorius.

3. Komisija sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.

4. Komisija savo darbe vadovaujasi Konstitucija, galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais, šiais nuostatais, valstybės biudžetinių lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.

 

II. Komisijos darbo organizavimas

 

5. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisijos pirmininką ir sekretorių skiria Socialinės apsaugos ir darbo ministras tvirtindamas komisijos sudėtį.

6. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

7. Komisijos sprendimai priimami bendru sutarimu, o nesutarus – balsuojant, dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.

8. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai.

9. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

10. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.

 

III. Projektų ATRANKA

 

11. Komisijos nariai per 20 dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (pridedama).

12. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus išvedusi kiekvieno projekto vidutinį balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.

13. Projektai, kurių surinktas vidutinis balas mažesnis negu 70, nefinansuojami.

14. Komisija, atrinkdama projektus, gali pasikviesti nepriklausomus ekspertus.

15. Komisijos nariai turi teisę nuvykti į projektų vykdymo vietas ir susipažinti su projektų įgyvendinimo ypatumais.

16. Komisija per 5 dienas šių nuostatų 7 punkte nustatyta tvarka atrenka projektus ir pateikia ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

 

IV. Baigiamosios nuostatos

 

17. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

17.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

17.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešų ir privačių interesų konflikto vengimo.

18. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas po galutinio sprendimo priėmimo informuoja projektų teikėjus apie projektų atrankos konkurso rezultatus.

19. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________


Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros

programos projektų atrankos 2005 metais

komisijos nuostatų

priedas

 

(Projekto paraiškos vertinimo anketos forma)

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

________________________________________________________________________________

(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)

 

________________________________________________________________________________

(pateikto projekto pavadinimas ir registracijos numeris)

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Surinktų balų skaičius

1.

Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą)

10

10 balų (visiškai atitinka)

3–9 balai (iš dalies atitinka)

0 balų (neatitinka)

 

2.

Kiek projektas atitinka programos prioritetus

(projektas numato paramos šeimai įstaigų, dienos socialinės globos įstaigų vaikams, laikino gyvenimo įstaigų, bendruomenės centrų, savarankiško gyvenimo namų pagyvenusiems ir neįgaliems asmenims plėtojimą bendruomenėje)

20

11–20 balų (atitinka prioritetus)

1–10 balų (neatitinka prioritetų, tačiau numato kitų nestacionarias socialines paslaugas teikiančių įstaigų plėtrą)

0 balų (neatitinka prioritetų)

 

3.

Projekto tikslas

10

10 balų (realus)

1–9 balai (iš dalies realus)

0 balų (nerealus)

 

4.

Projekto uždaviniai

(aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.)

10

10 balų (aiškūs ir realūs)

1–9 balai (iš dalies aiškūs ar iš dalies realūs)

0 balų (neaiškūs ar nerealūs)

 

5.

Sprendžiama socialinė problema

(problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei)

15

9–15 balų (aktuali)

1–8 balai (nelabai aktuali)

0–balų (neaktuali)

 

6.

Projekto vykdymas

(nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai)

10

10 balų (detalus)

1–9 balai (trūksta detalumo)

0–balų (nedetalus)

 

7.

Projekto biudžetas

(pateiktų sąmatų pagrįstumas)

10

10 balų (gerai pagrįstas)

1–9 balai (pagrįstas)

0–balų (nepagrįstas)

 

8.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas projekto tęstinumas ir pan.)

15

9–15 balų (žymus)

1–8 balai (nelabai žymus)

0–balų (jokio poveikio bendruomenei)

 

9.

Bendra balų suma

100

 

 

 

Komisijos nario

komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

išvada ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Komisijos narys             ____________________                  ______________________

                                                  (parašas)                                                         (vardas ir pavardė)

_________________

            (data)

______________