LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ ĮGYVENDINTI VALSTYBINĖS SMURTO PRIEŠ MOTERIS MAŽINIMO STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMO PRIEMONES, ATRANKOS KONKURSŲ ORGANIZAVIMO 2010–2012 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO IR PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO
2010 m. balandžio 12 d. Nr. A1-139
Vilnius
Vykdydamas Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos įgyvendinimo priemonių 2010–2012 metų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. rugpjūčio 19 d. nutarimu Nr. 853 (Žin., 2009, Nr.101-4216), 5, 6 ir 9 priemones:
1. Tvirtinu pridedamus:
1.1. Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams, projektų atrankos konkurso organizavimo 2010–2012 metais nuostatus;
2. Sudarau šią Projektų vertinimo komisiją:
Dalija Šeporaitienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriaus vedėja (komisijos pirmininkė);
Živilė Kairytė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Aušrinė Garbačiauskienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Kristina Gecevičiūtė – Neįgaliųjų reikalų departamento prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Programų koordinavimo ir įgyvendinimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Rūta Jakubauskienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;
Daiva Junevičienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriaus vyriausioji specialistė;
Tatjana Knyzienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Piniginės paramos, vaikų ir jaunimo departamento Piniginės paramos skyriaus vedėjo pavaduotoja;
Asta Šidlauskienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Piniginės paramos, vaikų ir jaunimo departamento Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Elena Urbonienė – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2010 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. A1-139
ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ SOCIALINES PASLAUGAS SMURTO PRIVAČIOJE ERDVĖJE SUBJEKTAMS, PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2010–2012 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams, projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2010–2012 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato projektų įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, dokumentų pateikimo konkursui, projektų atrankos, finansavimo, vykdymo tvarką bei kontrolę ir kaip turi būti organizuojamas projektų vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbas.
2. Projektų atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
3. Šio konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant siekiama suteikti socialines paslaugas (informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo, teisinės bei psichologinės pagalbos organizavimo, maitinimo organizavimo, aprūpinimo būtiniausiais daiktais, laikino apgyvendinimo suteikimo ir kt.) smurto privačioje erdvėje subjektams bei užtikrinti suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, teikti tarpasmeninių santykių atstatymo su artimaisiais (socialinė mediacija) paslaugas.
4. Smurto privačioje erdvėje subjektais laikomi nuo smurto privačioje erdvėje nukentėję asmenys bei smurtautojai (nuo 16 metų).
6. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, kurios šiuose Nuostatuose suprantamos kaip asociacijos, labdaros ir paramos fondai, viešosios įstaigos bei tradicinės religinės bendrijos, dirbančios smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje (toliau vadinama – pareiškėjas).
7. Įstaigos ir organizacijos, dalyvaujančios konkurse, savo veikloje turi vadovautis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (Žin., 2006, Nr. 17-589), Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 (Žin., 2006, Nr. 437-1570) ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų teikimą.
II. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
8. Projektuose turi būti pateikta:
8.5. nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus veiksmų aprašymas, trukmė, atsakingi vykdytojai);
8.7. detali sąmata, reikalinga projektui įgyvendinti (kokioms paslaugoms prašoma lėšų, lėšos pagrįstos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina);
8.8. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui ir kt);
III. PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI
9. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:
9.1. nuolat teikia socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams ir turi darbo patirties bei kvalifikuotų specialistų;
9.2. teikia laikino apgyvendinimo paslaugas, numatytas pareiškėjų nuostatuose (įstatuose) arba bendradarbiavimo sutartyje, ir gali garantuoti apsaugą smurtą privačioje erdvėje patyrusiems asmenims;
9.3. numato teikti socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams savivaldybėse, kuriose šios paslaugos nebuvo teikiamos;
9.4. vykdo darbą su smurtautojais, siekiančiais atsikratyti smurtinio elgesio, bei padeda kurti anonimines savipagalbos grupes asmenims, sėkmingai atsisakiusiems smurtinio elgesio;
9.7. telkia specialistų (policijos, socialinio darbo, sveikatos apsaugos, švietimo, vaikų teisių apsaugos ir kt.) komandas dirbti kompleksinį darbą su smurto privačioje erdvėje subjektais;
IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
10. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių Nuostatų 8 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama kitos informacijos, kuri reglamentuota šiuose Nuostatuose. Kiekviena paraiška ir kartu pateikti dokumentai privalo būti tvarkingai susegti, lapai sunumeruoti.
11. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, ir projekto vadovo bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti.
12. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
12.1. pareiškėjo registracijos pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
12.2. projektą teikiančios organizacijos teisę naudotis nekilnojamuoju turtu patvirtinančių dokumentų kopijas;
12.3. savivaldybės tarybos ar savivaldybės administracijos pritarimą (rekomendaciją) dėl projekto vykdymo;
12.4. bendradarbiavimo su savivaldybe, policija, teisinės pagalbos tarnybomis bei kitomis organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų kopijas;
12.5. bendradarbiavimo su įstaigomis, teikiančiomis apgyvendinimo paslaugas, sutarčių kopijas (pateikia organizacija ar įstaiga, neteikianti laikino apgyvendinimo paslaugų);
12.6. visuomenės sveikatos centro išduoto leidimo-higienos paso, liudijančio, kad patalpos atitinka sanitarinius-higienos reikalavimus (pateikia organizacija ar įstaiga, teikianti laikino apgyvendinimo paslaugas, numatytas pareiškėjų nuostatuose (įstatuose) arba bendradarbiavimo sutartyje), kopiją;
12.7. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei projekto atsakingų vykdytojų gyvenimo aprašymus, kuriuose pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų kopijas;
13. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami.
14. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 12 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Ant voko užrašyti „Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams, projektų atrankos ........... metais konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, 105 kab., Vilnius. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos (galioja pašto žymeklio data).
15. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
15.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
15.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
15.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
15.6. asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
17. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
18. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo projektų priskyrimo dienos raštu įvertina projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas). Atsižvelgdamas į projektų kiekį ir apimtį, komisijos primininkas projektų įvertinimo terminą gali pratęsti 10 dienų. Komisijos nariai turi įvertinti:
18.7. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų darbo užmokesčio dydį;
19. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 80 balų.
20. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau kaip 45 balus. Projektai, surinkę 45 balus ar mažiau, nefinansuojami.
21. Komisija atrenka finansuojamus projektus, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos kancleriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos kancleris dėl projekto finansavimo per 5 dienas priima sprendimą, kuris įforminamas potvarkiu.
22. Komisijai priėmus sprendimą iš dalies finansuoti projekto įgyvendinimą, protokole įrašoma, kokios išlaidos nebus finansuojamos.
23. Jeigu vertinimo metu komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.
24. Pareiškėjai ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) raštu ar elektroniniu paštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo nevertinamos ar siūlomos nefinansuoti, apie tai informuojami raštu, nurodant priežastis.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
25. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.
26. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
27. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
27.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
28. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
29. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.
30. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ
32. Departamentas ir pareiškėjai, kuriems ministerijos kanclerio sprendimu skirtos lėšos, sudaro sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.
Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, departamentas, prieš sudarydamas sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša departamentui. Pareiškėjas privalo patvirtinti, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, atitinkančius konkurso tikslą. Priešingu atveju sutartis nesudaroma, departamentas apie tai informuoja komisiją, o komisija teikia ministerijos kanclerio pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
33. Pareiškėjui atsisakius skiriamų lėšų, komisija jas lygiomis dalimis perskirsto 3 daugiausiai balų surinkusiems ir numatomiems finansuoti projektams, surašydama protokolą. Komisija sprendimą dėl lėšų perskirstymo teikia svarstyti ministerijos kancleriui.
34. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos, susijusios su:
35. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei eiliniam remontui, ilgalaikiam turtui įsigyti, komandiruotėms į užsienį.
36. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
37. Pareiškėjas privalo:
37.1. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti ataskaitą „Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ir patirtų sąnaudų 2010 m. ___________ d. ataskaita“, sumas nurodant lito tikslumu, pagal departamento pateiktą formą;
37.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti projekto įgyvendinimo dalykinę ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Kartu su biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita pateikti dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas, sąrašą, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, dokumento turinį ir sumą;
37.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti departamentui metinę projekto įgyvendinimo dalykinę ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;
37.4. į ketvirtines ir metinę projekto įgyvendinimo dalykines ataskaitas įtraukti šiuos projektų įgyvendinimo rodiklius: nuo smurto privačioje erdvėje nukentėjusių asmenų, kuriems buvo suteiktos socialinės paslaugos, skaičius bei suteiktų paslaugų pavadinimai ir šioms paslaugoms panaudotos lėšos; smurtautojų, kuriems buvo suteiktos paslaugos, skaičius bei suteiktų paslaugų pavadinimai ir šioms paslaugoms panaudotos lėšos; nuo smurto nukentėjusių asmenų ir smurtautojų šeiminė padėtis ar giminystės ryšys (sutuoktiniai, sugyventiniai, išsituokę, tėvas, motina, vaikas, broliai, seserys ir pan.); apgyvendinimui (jeigu teikia apgyvendinimo paslaugas) skiriamų vietų organizacijoje skaičius; suteiktų paslaugų nuo smurto privačioje erdvėje nukentėjusiam asmeniui ar smurtautojui kaina, pakartotinai besikreipiančiųjų skaičius; teritorijos, iš kurių kreipėsi nukentėjęs asmenys ar smurtautojai ir kitą ataskaitų formose nustatytą informaciją;
38. Departamentas pareiškėjui teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
39. Departamentas tikrina, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus atlieka projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir, esant pažeidimams, informuoja ministeriją.
40. Departamentas turi nutraukti sutartį su pareiškėju ir išieškoti skirtas lėšas, kai:
41. Departamentas ketvirčio ir metinę projekto įgyvendinimo dalykines ataskaitas, išvadas dėl projektų įvertinimo bei pasiūlymus pateikia ministerijai kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 25 d., o metinę projektų vykdymo ataskaitą – iki kitų metų sausio 30 d. Į metinę dalykinę ataskaitą turi būti įtraukti projektų įgyvendinimo rodikliai (nuo smurto privačioje erdvėje nukentėjusių asmenų, kuriems buvo suteiktos socialinės paslaugos, skaičius bei suteiktų paslaugų pavadinimai ir šioms paslaugoms panaudotos lėšos; smurtautojų, kuriems buvo suteiktos paslaugos, skaičius bei suteiktų paslaugų pavadinimai ir šioms paslaugoms panaudotos lėšos; nuo smurto nukentėjusių asmenų ir smurtautojų šeiminė padėtis ar giminystės ryšys (sutuoktiniai, sugyventiniai, išsituokę, tėvas, motina, vaikas, broliai, seserys ir pan.); apgyvendinimui (jeigu teikia apgyvendinimo paslaugas) skiriamų vietų organizacijoje skaičius; suteiktų paslaugų nuo smurto privačioje erdvėje nukentėjusiam asmeniui ar smurtautojui kaina, pakartotinai besikreipiančiųjų skaičius; teritorijos, iš kurių kreipėsi nukentėję asmenys ar smurtautojai), paslaugas nukentėjusiems nuo smurto privačioje erdvėje ar smurtautojams teikiančių organizacijų skaičius ir kita ataskaitų formose nustatyta informacija. Ataskaitoje projektų įgyvendinimo veiklos rodikliai pateikiami pagal kiekvieną atskirai vykdytą projektą bei bendri visų projektų rezultatai, atskiro projekto įgyvendinimo vertinimas ir išvados.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
42. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
43. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
44. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2655) nustatyta tvarka.
Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines
paslaugas smurto privačioje erdvėje
subjektams, projektų atrankos konkurso
organizavimo 2010–2012 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dėl dalyvavimo Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines paslaugas smurto aukoms ir užtikrinančių suinteresuotų institucijų bendradarbiavimą, projektų atrankos .......... m. konkurse forma)
___________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
____________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO ĮSTAIGŲ AR ORGANIZACIJŲ, TEIKIANČIŲ SOCIALINES PASLAUGAS SMURTO AUKOMS IR UŽTIKRINANČIŲ SUINTERESUOTŲ INSTITUCIJŲ BENDRADARBIAVIMĄ, PROJEKTŲ ATRANKOS .............. M. KONKURSE
_____________ Nr. ___________
(data)
2. Informacija apie pareiškėją
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
Interneto puslapis
Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris)
3. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė
Darbovietės pavadinimas
Pagrindinės pareigos
Pareigos organizacijoje
Darbovietės adresas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
4. Projekto įgyvendinimo partneriai
Nurodykite projekto įgyvendinimo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatus, nevyriausybines organizacijas) ir rėmėjus (užsienio šalių fondus, privačius asmenis)
Glaustai apibrėžkite organizacijos (institucijos) vaidmenį projekte
Buveinės adresas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas)
5. Esama padėtis projekto įgyvendinimo teritorijoje (problemos analizė, ne daugiau kaip 1 lapas)
8. Trumpas projekto aprašymas
9. Nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo ........... metais veiksmų planas
Nuoseklus veiksmų aprašymas |
Laikotarpis |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Projekto finansavimo šaltiniai
10.2. iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2010–2012 metų plano prašoma skirti suma – __________ tūkst. Lt;
11. Detali sąmata, reikalinga projektui įgyvendinti
(Nurodyti, kokioms veiklos kryptims yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma (pagrįsti skaičiumi, kiekiu ir kaina), nurodyti darbo užmokesčio išlaidas)
Kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų |
Lėšos iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2010–2012 metų plano, tūkst. Lt |
Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt |
Iš viso 2010 metams, tūkst. Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
12. Laukiami rezultatai
13. Pareiškėjo disponuojami ištekliai
13.1. pareiškėjo aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, įgyvendinti projektai ir jų pasiekti rezultatai, materialinė bazė, gaunama finansinė parama);
13.2. pareiškėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);
14. Projekto įgyvendinimo teritorija, trukmė (nuo kada vykdomas, ar projektas tęstinis), pagrindiniai projekto vykdytojai, jų kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis, pareigos.
15. Priedai
15.1. pareiškėjo registracijos pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu,____ lapų;
15.2. projektą teikiančios organizacijos teisę naudotis nekilnojamuoju turtu patvirtinančių dokumentų kopijos,____ lapų;
15.3. savivaldybės tarybos ar savivaldybės administracijos pritarimas (rekomendacija) dėl projekto vykdymo, ____ lapų;
15.4. bendradarbiavimo su savivaldybe, policija, teisinės pagalbos tarnybomis bei kitomis organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų kopijos, ____ lapų;
15.5. bendradarbiavimo su įstaigomis, teikiančiomis apgyvendinimo paslaugas, sutarčių kopijos (jeigu organizacija ar įstaiga neteikia apgyvendinimo paslaugų), ____ lapų;
15.6. visuomenės sveikatos centro išduoto leidimo-higienos paso, liudijančio, kad patalpos atitinka sanitarinius-higienos reikalavimus (jeigu organizacija ar įstaiga teikia apgyvendinimo paslaugas), kopija, _____lapų;
15.7. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei projekto atsakingų vykdytojų gyvenimo aprašymas, kuriame pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų kopijos, _____ lapų;
PASTABA. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriuje, tel. (8-5) 266 8130.
Asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu
__________________ (pareigų pavadinimas) |
____________ (parašas) |
_________________ (vardas ir pavardė) |
A.V.
Projekto vadovas
__________________ (pareigų pavadinimas) |
____________ (parašas) |
_________________ (vardas ir pavardė) |
Įstaigų ar organizacijų, teikiančių socialines
paslaugas smurto privačioje erdvėje
subjektams, projektų atrankos konkurso
organizavimo 2010–2012 metais nuostatų
2 priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas _______________________________________________________
___________________________________________________________________________
Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris _______________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinu balais |
1. |
Ar projektas atitinka prioritetus |
10 |
|
|
• atitinka prioritetus |
|
10 |
|
|
• iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
• neatitinka |
|
0 |
|
|
2. |
Projekte numatoma |
30 |
(balai sumuojami) |
|
• teikti socialines paslaugas smurto privačioje erdvėje subjektams |
|
0–5 |
|
|
• teikti teisines konsultacijas |
|
0–5 |
|
|
• dirbti tiek su nukentėjusiu asmeniu, tiek su smurtautoju |
|
0–5 |
|
|
• teikti santykių su artimaisiais atstatymo paslaugas |
|
0–5 |
|
|
• telkti specialistų komandas dirbti kompleksinį darbą |
|
0–5 |
|
|
• kurti savipagalbos grupes |
|
0–3 |
|
|
• vykdyti prevencinį darbą |
|
0–2 |
|
|
3. |
Ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus (projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, tvarkingai, pagal patvirtintą formą, yra pridėti reikalingi dokumentai) |
5 |
|
|
• atitinka reikalavimus |
|
5 |
|
|
• iš dalies atitinka |
|
1–4 |
|
|
• neatitinka |
|
0 |
|
|
4. |
Projekto plano vykdymo nuoseklumas (nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas – išsamus veiksmų aprašymas) |
10 |
|
|
• nuoseklus ir išsamus |
|
10 |
|
|
• nedetalus, trūksta nuoseklumo |
|
1–9 |
|
|
• nėra plano |
|
0 |
|
|
5. |
Reikalingų lėšų apibūdinimas (pagrįstos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina) |
10 |
|
|
• pagrįstos ir gerai argumentuotos lėšos |
|
10 |
|
|
• prastas reikalaujamų lėšų pagrįstumas |
|
1–9 |
|
|
• nėra lėšų apibūdinimo |
|
0 |
|
|
6. |
Kiti finansavimo šaltiniai |
5 |
|
|
• skiriama 30 procentų ir daugiau |
|
4–5 |
|
|
• skiriama iki 30 procentų |
|
1–3 |
|
|
• kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti |
|
0 |
|
|
7. |
Projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų darbo užmokesčio dydis |
5 |
|
|
• iki 50 procentų visų projekto išlaidų |
|
4 –5 |
|
|
• 51–54 procentai |
|
1–3 |
|
|
• daugiau negu 55 procentai |
|
0 |
|
|
8. |
Projekto įgyvendinimo perspektyvumas ir tęstinumas |
5 |
|
|
• tęstinis, perspektyvus, numato teikti socialines paslaugas atokesniuose apskrities rajonuose |
|
4–5 |
|
|
• tęstinis, tačiau nėra perspektyvus ar neturi teigiamo priežiūros institucijos įvertinimo |
|
2–3 |
|
|
• nenumatytas tęstinumas, skirtas vienkartinei priemonei įgyvendinti |
|
0–1 |
|
|
|
Bendra balų suma |
80 |
|
|
Projekto privalumai
Projekto trūkumai
|
Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)
|
Surinkęs 45 balus ir mažiau projektas nefinansuojamas.
Komisijos narys |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
_________________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2010 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. A1-139
NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, DIRBANČIŲ SMURTO PRIVAČIOJE ERDVĖJE MAŽINIMO SRITYJE, VEIKLOS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2010–2012 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje (toliau vadinama – nevyriausybinės organizacijos), veiklos projektų (toliau vadinama – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2010–2012 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai) nustato projektų įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus projektams, dokumentų pateikimo konkursui, projektų atrankos, finansavimo, vykdymo tvarką bei kontrolę ir kaip turi būti organizuojamas projektų vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbas.
2. Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektams finansuoti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija) skelbia atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
3. Konkurse gali dalyvauti nevyriausybinės organizacijos, kurios savo tikslais ir veiklos kryptimis siekia mažinti smurtą privačioje erdvėje bei turi darbo patirties šioje srityje.
Nevyriausybinės organizacijos šiuose Nuostatuose suprantamos kaip asociacijos, labdaros ir paramos fondai, viešosios įstaigos bei tradicinės religinės bendrijos, turinčios darbo patirtį smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje (toliau vadinama – pareiškėjas).
II. PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI
4. Prioritetai teikiami projektams, kuriais bus siekiama:
4.2. organizuoti informacines priemones (seminarus, apskrituosius stalus, konferencijas, informacines kampanijas ir t. t.), skirtas smurto privačioje erdvėje prevencijai bei aktyvinančias nevyriausybines organizacijas įsitraukti į problemų sprendimą;
4.3. įgyvendinti priemones per žiniasklaidą ir švietimo programas, siekiant gerinti suvokimą apie smurtą privačioje erdvėje;
4.4. informuoti visuomenę apie pagalbą smurto privačioje erdvėje subjektams ir galimybes ja pasinaudoti, apie bausmes smurtautojams, prireikus konsultuoti nuo smurto nukentėjusius asmenis;
4.5. organizuoti asmenų, teikiančių tarpasmeninių santykių atstatymo paslaugas (socialinę meditaciją), apmokymus;
III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
5. Projektuose turi būti pateikta:
5.3. nevyriausybinės organizacijos tikslai ir veiklos kryptys siekiant mažinti smurtą privačioje erdvėje bei darbo patirtis šioje srityje, informacija apie dalyvavimą projektuose (įskaitant tarptautinius projektus);
5.5. nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus veiksmų aprašymas, trukmė, atsakingi vykdytojai);
5.7. detali sąmata, reikalinga projektui įgyvendinti (kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų, lėšos pagrįstos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina);
5.8. pareiškėjo disponuojami ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui);
IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
6. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi, užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių Nuostatų 5 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Esant būtinumui, iš pareiškėjo gali būti reikalaujama papildomos informacijos, kuri reglamentuota šiuose Nuostatuose. Kiekviena paraiška turi būti tvarkingai susegta, lapai turi būti sunumeruoti.
7. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, bei patvirtinta antspaudu.
8. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
8.1. pareiškėjo registracijos pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;
8.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;
8.3. projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei projekto atsakingų vykdytojų gyvenimo aprašymus, kuriuose pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;
9. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami.
10. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 8 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Ant voko užrašyti „Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje, veiklos projektų atrankos ........... metais konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos.
11. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
11.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
11.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
11.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
11.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių, kompetencijos ir tinkamų administracinių gebėjimų;
11.6. asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
13. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
14. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo projektų priskyrimo dienos raštu įvertina projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas). Atsižvelgdamas į projektų kiekį ir apimtį, komisijos primininkas projektų įvertinimo terminą gali pratęsti 10 dienų. Komisijos nariai turi įvertinti:
14.5. lėšų poreikio veiklos priemonėms sąmatos pagrįstumą ir reikalingų lėšų efektyvaus panaudojimo užtikrinimą;
15. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 60 balų.
16. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau kaip 35 balus. Projektai, surinkę 35 balus ir mažiau, nefinansuojami.
17. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos kancleriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos kancleris dėl projektų finansavimo per 5 dienas priima sprendimą, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.
18. Jeigu vertinimo metu komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.
19. Pareiškėjai ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) raštu ar elektroniniu paštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo nevertinamos ar siūlomos nefinansuoti, apie tai informuojami raštu, nurodant priežastis.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
20. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.
21. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
22. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
22.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
23. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
24. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba jo įgalioto komisijos nario balsas.
25. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ
27. Departamentas ir pareiškėjai, kuriems ministerijos kanclerio sprendimu skirtos lėšos, sudaro sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to datos, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.
Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, departamentas, prieš sudarydamas sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai praneša departamentui. Pareiškėjas privalo patvirtinti, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju, sutartis nesudaroma, departamentas apie tai informuoja komisiją, o komisija teikia ministerijos kanclerio pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
28. Pareiškėjui atsisakius skiriamų lėšų, komisija jas lygiomis dalimis perskirsto 3 daugiausiai balų surinkusiems ir numatomiems finansuoti projektams, surašydama protokolą. Komisija sprendimą dėl lėšų perskirstymo teikia svarstyti ministerijos kancleriui.
29. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:
29.4. projekto veiklos vykdytojų darbo užmokesčiu, įskaitant socialinio draudimo mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 50 procentų projektui skirtų lėšų;
30. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
31. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei eiliniam remontui, ilgalaikiam turtui įsigyti, komandiruotėms į užsienį.
32. Pareiškėjai privalo:
32.1. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti ataskaitą „Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ir patirtų sąnaudų 2010 m. ____________ d. ataskaita“, sumas nurodant lito tikslumu, pagal departamento pateiktą formą;
32.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti projekto įgyvendinimo dalykinę ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Kartu su biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita pateikti dokumentų, patvirtinančių patirtas išlaidas, sąrašą, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, dokumento turinį ir sumą;
32.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti departamentui metinę projekto įgyvendinimo dalykinę ir finansinę ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;
32.4. į ketvirtines ir metinę dalykines ataskaitas įtraukti šiuos projektų įgyvendinimo rodiklius: asmenų, kurie mokėsi seminaruose, kursuose ar kt., skaičius, asmenų, pasinaudojusių suteiktomis žiniomis, skaičius; suorganizuotų renginių skaičius ir apibūdinimas ir kitą ataskaitų formose nurodytą informaciją;
32.6. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki kitų metų sausio 5 d.;
33. Departamentas pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
34. Departamentas tikrina, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus atlieka projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą ir, esant pažeidimams, informuoja ministeriją.
35. Departamentas turi nutraukti sutartį su pareiškėju ir išieškoti skirtas lėšas, kai:
36. Departamentas ketvirčio ir metines dalykines ataskaitas, išvadas dėl projektų įvertinimo bei pasiūlymus pateikia ministerijai kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 25 d., o metinę projektų vykdymo ataskaitą – iki kitų metų sausio 30 d. Į metines veiklos ataskaitas turi būti įtraukti projektų įgyvendinimo rodikliai (asmenų, kurie mokėsi seminaruose, kursuose ar kt., skaičius, asmenų, pasinaudojusių suteiktomis žiniomis, skaičius; suorganizuotų renginių skaičius ir apibūdinimas) ir kita ataskaitų formose nurodyta informacija. Ataskaitoje projektų įgyvendinimo veiklos rodikliai pateikiami pagal kiekvieną atskirai vykdytą projektą bei bendri visų projektų rezultatai, atskiro projekto įgyvendinimo vertinimas ir išvados.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
37. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
38. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.
39. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2655) nustatyta tvarka.
Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių
smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje,
veiklos projektų atrankos konkurso
organizavimo 2010–2012 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dėl dalyvavimo Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių smurto prieš moteris mažinimo srityje, veiklos projektų atrankos ............ m. konkurse forma)
___________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
_________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
ParaiškA
dėl dalyvavimo Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių smurto prieš moteris MAŽINIMO srityje, veiklos projektų ATRANKOS ............ metais konkurse
___________________
(data)
Prašome skirti valstybės paramą mūsų organizacijos veiklai, susijusiai su smurto prieš moteris šeimoje mažinimu, ir teikiame šiuos duomenis:
1. Duomenys apie nevyriausybinę organizaciją, siekiančią gauti valstybės paramą
Pavadinimas |
|
|
Teisinė forma |
|
|
Kodas ir įregistravimo Juridinių asmenų registre data |
|
|
Steigėjas (steigėjai) ir steigimo data |
|
|
Buveinė |
adresas |
|
tel. |
|
|
faks. |
|
|
el. paštas |
|
|
Banko rekvizitai |
banko pavadinimas |
|
banko kodas |
|
|
sąskaitos nr. |
|
|
Duomenys apie vadovą |
vardas, pavardė |
|
pareigos organizacijoje |
|
|
gyv. vieta |
|
|
tel. |
|
|
faks. |
|
|
el. paštas |
|
2. Duomenys apie nevyriausybinės organizacijos veiklą
2.1. |
Nevyriausybinės organizacijos pagrindiniai veiklos tikslai ir uždaviniai |
2.1.1. |
|
2.1.2. |
|
... |
|
2.2. |
Nevyriausybinės organizacijos tikslai ir veiklos kryptys siekiant mažinti smurtą privačioje erdvėje bei darbo patirtis šioje srityje, informacija apie dalyvavimą projektuose (įskaitant tarptautinius projektus)
|
2.2.1. |
|
2.2.2. |
|
... |
|
2.3. |
Nevyriausybinės organizacijos veiklos projektų įgyvendinimo partneriai (buveinės adresas, telefonas, bendradarbiavimo statusas, vaidmuo projekte) |
2.3.1. |
|
2.3.2. |
|
... |
|
3. Nevyriausybinės organizacijos veiklos planas, pagal kurį būtų naudojamos jai skirtos valstybės biudžeto lėšos
Veiklos plano priemonės, kurioms prašoma lėšų (planuojami atlikti darbai) |
Laikotarpis |
Atsakingas vykdytojas |
Laukiami rezultatai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Projekto finansavimo šaltiniai
4.2. iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2010–2012 metų plano prašoma skirti suma – __________ tūkst. Lt;
5. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas
(Nurodyti, kokioms veiklos plano priemonėms yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti darbo užmokesčio išlaidas)
Kokioms veiklos plano priemonėms prašoma lėšų |
Lėšos iš Valstybinės smurto prieš moteris mažinimo strategijos ir jos įgyvendinimo priemonių 2010–2012 metų plano, tūkst. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt |
Iš viso 2010 metams, tūkst. Lt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
6. Pareiškėjo disponuojami ištekliai
6.1. pareiškėjo aprašymas (įsteigimo data, teisinis statusas, materialinė bazė, gaunama finansinė parama);
6.2. pareiškėjo turimos patalpos (jų teisinis statusas – valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);
8. Prie paraiškos pridedami dokumentai ar jų patvirtintos kopijos
8.1. pareiškėjo registracijos pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu, ______lapų;
8.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu,____ lapų;
8.3. projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, bei projekto atsakingų vykdytojų gyvenimo aprašymai, kuriuose pateikiama darbo patirtis, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, ___ lapų;
PASTABA. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos gerovės skyriuje, tel. (8 5) 266 8130.
Asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu
___________________ (pareigų pavadinimas) |
____________ (parašas) |
_________________ (vardas ir pavardė) |
A.V.
Projekto vadovas
___________________ (pareigų pavadinimas) |
____________ (parašas) |
_________________ (vardas ir pavardė) |
Nevyriausybinių organizacijų, dirbančių
smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje,
veiklos projektų atrankos konkurso
organizavimo 2010–2012 metais
2 priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas _______________________________________________________
___________________________________________________________________________
Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris _______________________________________
___________________________________________________________________________
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinu balais |
1. |
Ar projekto paraiška atitinka konkurso nuostatų reikalavimus (paraiška pateikta pagal reikalavimus, yra pridėti reikalingi dokumentai) |
10 |
|
|
• atitinka reikalavimus |
|
10 |
|
|
• iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
• neatitinka |
|
0 |
|
|
2. |
Ar pareiškėjas atitinka projektams teikiamus prioritetus (nuostatų 4 punktas) |
10 |
|
|
• atitinka reikalavimus |
|
10 |
|
|
• iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
• neatitinka |
|
0 |
|
|
3. |
Pareiškėjo veikla ir darbo rezultatai smurto privačioje erdvėje mažinimo srityje |
10 |
|
|
• vykdo įvairiapusę kompleksinę veiklą mažinant smurtą privačioje erdvėje, turi darbo patirties, veikla tęstinė, perspektyvi |
|
8–10 |
|
|
• specializuojasi vienoje atitinkamoje srityje, veiklą vykdo epizodiškai |
|
2–7 |
|
|
• skirta vienkartinei veiklai vykdyti, neturi darbo patirties, tęstinumo |
|
0–1 |
|
|
4. |
Projekto veiklos plano vykdymas (nuoseklus, išsamus ir gerai suplanuotas projekto veiklos planas) |
10 |
|
|
• nuoseklus ir išsamus |
|
10 |
|
|
• nedetalus, trūksta nuoseklumo |
|
1–9 |
|
|
• nėra plano |
|
0 |
|
|
5. |
Lėšų poreikio veiklos priemonėms sąmatos pagrįstumas ir reikalingų lėšų efektyvumas |
10 |
|
|
• pagrįstos ir gerai argumentuotos (efektyviai paskirstytos) lėšos |
|
10 |
|
|
• prastai pagrįstos planuojamos išlaidos |
|
1–9 |
|
|
• nėra lėšų poreikio |
|
0 |
|
|
6. |
Darbui apmokėti skirtų lėšų dydis |
10 |
|
|
• iki 50 procentų visų projekto išlaidų |
|
8–10 |
|
|
• 51–55 procentai |
|
1–7 |
|
|
• daugiau negu 55 procentai |
|
0 |
|
|
|
Bendra balų suma |
60 |
|
|
Projekto privalumai
Projekto trūkumai
|
Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)
|
Surinkęs 35 balus ir mažiau projektas nefinansuojamas
Komisijos narys |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
_________________