Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
Dėl EUROPINIO STANDARTO GELEŽINKELIO LINIJOS NUO KAUNO IKI LIETUVOS IR LATVIJOS VALSTYBIŲ SIENOS TIESIMO PARENGIAMŲJŲ DARBŲ PLANO PATVIRTINIMO
2012 m. rugsėjo 26 d. Nr. 1195
Vilnius
Patvirtinti Europinio standarto geležinkelio linijos nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos tiesimo parengiamųjų darbų planą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2012 m. rugsėjo 26 d. nutarimu Nr. 1195
europinio standarto geležinkelio linijos nuo KAUNO iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos TIESIMO PARENGIAMŲJŲ DARBŲ planas
Eil. Nr. |
Priemonės pavadinimas |
Atsakingos institucijos |
Įvykdymo terminas |
Lėšų poreikis, mln. litų* |
Finansavimo šaltiniai |
1. |
Parengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ir specialiojo plano finansavimo planą, įvertinant lėšų poreikį kiekvieniems metams iki 2015 metų imtinai. Vadovaujantis įvertintu preliminariu lėšų poreikiu, kreiptis į Europos Komisiją dėl galiojančio sprendimo, susijusio su Europos Sąjungos TEN-T programos finansinės pagalbos teikimu „Rail Baltica“ geležinkelio linijos techninei dokumentacijai parengti, pakeitimo ar prireikus teikti naują paraišką gauti Europos Sąjungos TEN-T programos finansinę paramą |
akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (toliau – LG), Susisiekimo ministerija (toliau – SM), Transporto investicijų direkcija (toliau – TID) |
2012-12-31 |
|
|
2. |
Parengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiojo plano planavimo darbų programą, įtraukiant alternatyvių linijų Kaunas–Šiauliai–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena (pagal Lietuvos Respublikos teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Seimo 2002 m. spalio 29 d. nutarimu Nr. IX-1154 (Žin., 2002, Nr. 110-4852) ir Kaunas–Panevėžys–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena įvertinimą ir palyginimą (pagal Europinės vėžės geležinkelio linijos („Rail Baltica“) Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje galimybių studijos rekomendacijas), ir parengti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl planavimo programos tvirtinimo projektą |
LG |
2012-12-31 |
|
|
3. |
Susitarti su Latvijos Respublikos susisiekimo ministerija dėl veiksmų koordinavimo strateginio pasekmių aplinkai vertinimo metu |
SM |
2012-10-31 |
|
|
4. |
Parengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginio pasekmių aplinkai vertinimo paslaugų pirkimo programą, įtraukiant alternatyvių linijų Kaunas–Šiauliai–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena ir Kaunas–Panevėžys–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena įvertinimą ir palyginimą |
LG pagal SM įgaliojimą |
2013-04-30 |
0,2 |
TEN-T programos, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
5. |
Parengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiojo plano rengimo paslaugų pirkimo dokumentus, įtraukiant alternatyvių linijų Kaunas–Šiauliai–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena ir Kaunas–Panevėžys–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena įvertinimą ir palyginimą ir žemės sklypų, reikalingų projektui įgyvendinti, rezervavimą |
LG pagal SM įgaliojimą |
2013-04-30 |
1 |
TEN-T programos, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
6. |
Atlikti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginį poveikio aplinkai vertinimą |
LG pagal SM įgaliojimą |
2013-11-15 |
1,5 |
TEN-T programos, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
7. |
Parengti Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą |
LG pagal SM įgaliojimą |
2015-12-31 |
14 |
TEN-T programos, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
8. |
Pateikti „Rail Baltica“ trasos pakeitimo reikmės pagrindimą („Rail Baltica“ alternatyvų nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos palyginimo (pagal 1–6 punktuose nurodytas priemones) išvadas ir strateginio poveikio aplinkai vertinimo rezultatus) Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano rengimo organizatoriui – Aplinkos ministerijai |
SM, LG |
2013-11-15 |
|
|
9. |
Inicijuoti Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano pakeitimą, atsižvelgiant į gautas „Rail Baltica“ alternatyvų nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos palyginimo (pagal 1–6 punktuose nurodytas priemones) išvadas ir strateginio poveikio aplinkai vertinimo rezultatus |
Aplinkos ministerija |
2013-12-31 |
0,4 |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
_________________
*Projektų vertė nurodyta be pridėtinės vertės mokesčio.