LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. BALANDŽIO 2 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-587 „DĖL BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS AUDITO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2008 m. kovo 28 d. Nr. ISAK-800
Vilnius
Pakeičiu Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 41-1550), ir išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).
Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos
kokybės išorės audito tvarkos aprašo
1 priedas
(Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. kovo 28 d. įsakymo
Nr. ISAK-800 redakcija)
(Pamokos stebėjimo protokolo forma)
Mokyklos kodas |
|
|
Išorės audito kodas |
|
PAMOKOS STEBĖJIMO PROTOKOLAS
Tema |
Mokytojo pavardė |
Dalykas |
Išorės vertintojas |
|||
Klasė |
Pamokos tema |
|||||
Mokinių skaičius sąraše |
Uždavinys |
|||||
Mokinių skaičius pamokoje |
||||||
Pamokos planavimas ir organizavimas |
Mokymosi uždavinių kėlimas, apibrėžtumas. Pamokos struktūros logiškumas, pagrįstumas. Mokymosi uždavinių metodų ir mokymo bei mokymosi priemonių dermė. Laiko panaudojimo racionalumas ir veiksmingumas. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Mokymas |
Mokytojo aiškinimo, demonstravimo ir nurodymų suprantamumas. Mokymo medžiagos aktualizavimas, siejimas su mokinių patirtimi, interesais, poreikiais. Tinkamas metodų parinkimas, atsižvelgimas į mokinių mokymosi poreikius ir stilius. Indvidualaus ir grupinio mokymo(si) derinimas. Namų darbų apimtys, tikslingumas, ryšys su darbu klasėje, namų darbų individualizavimas. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Mokymasis |
Mokinių aktyvumas pamokoje. Gebėjimas savarankiškai atlikti užduotis, vertinti savo mokymąsi, įvardyti mokymosi sunkumus ir problemas. Gebėjimas ir noras dirbti bendradarbiaujant su kitais mokiniais ir mokytoju. Atsakomybė už savo mokymąsi. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Pagalba mokiniui |
Individualizavimas konsultuojant ir teikiant pagalbą atskiriems, įvairių poreikių turintiems (specialiųjų poreikių, gabiems, turintiems elgesio sutrikimų ir kt.) mokiniams bei jų grupėms pagal poreikius. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Vertinimas |
Vertinimo būdų individualizavimas, tinkamumas ir dažnumas. Kiekvieno mokinio matymas; grįžimas prie nesuprastų ar neišmoktų dalykų; klaidų taisymas. Skatinimų giriant ar kritikuojant dažnumo santykis. Pamokoje sukauptos vertinimo informacijos panaudojimas mokymosi uždaviniui pasiekti. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Santykiai, tvarka, klasės valdymas |
Klasės mikroklimato palankumas mokymuisi: mokinių tarpusavio santykiai ir savijauta klasėse, mokinių–mokytojo santykiai. Tvarką ir drausmę palaikančių reikalavimų aiškumas, darbo klasėje ritmingumas. Destruktyvaus elgesio ir kitų problemų sprendimas. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Mokymosi aplinka |
Patalpos tinkamumas mokytis, jaukumas, estetiškumas. Informacijos šaltinių ir mokymosi priemonių kiekis, tinkamumas ir panaudojimo veiksmingumas. Racionalus erdvių patalpų pritaikymas ir naudojimas ugdymo procesui. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
Pasiekimai pamokoje |
Mokinių pasiekimai lyginant su išsikeltu uždaviniu. Pamokos rezultatų apibendrinimas, aptarimas, įvertinimas, tikrinimas, kiek mokiniai suprato ar ką išmoko. |
|||||
|
|
|
||||
|
||||||
3 stipriosios ir 2 tobulintinos veiklos sritys: |
Papildoma informacija: |
|||||