VALSTYBINĖS NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJOS
PRIE ŪKIO MINISTERIJOS VIRŠININKO
ĮSAKYMAS
DĖL INSPEKCIJOS VIRŠININKO 2008 M. RUGPJŪČIO 12 D. ĮSAKYMO Nr. 1R-105 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE NE MAISTO PRODUKTŲ INSPEKCIJOJE PRIE ŪKIO MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. kovo 30 d. Nr. 1R-40
Vilnius
1. Pakeičiu Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinėje ne maisto produktų inspekcijoje prie Ūkio ministerijos taisyklių, patvirtintų Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos viršininko 2008 m. rugpjūčio 12 d. įsakymu Nr. 1R-105 (Žin., 2008, Nr. 94-3711), 14 ir 16 punktus, ir išdėstau juos taip:
1.1. „14. Žodinis prašymas gali būti išdėstomas valstybės tarnautojui, „vieno langelio“ asmenų aptarnavimo padalinio ar kito padalinio atstovui, turinčiam įgaliojimus spręsti asmenims rūpimus klausimus telefonu arba aptarnauti asmenis. Asmenų pageidavimu jų priėmimas Inspekcijoje ir tiesioginis prašymo išdėstymas gali būti derinamas iš anksto telefonu ar kita ryšio priemone. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms ir pasikeitus nurodytam priėmimo laikui ar vietai, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą, privalo apie tai įspėti asmenį iš anksto“.
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų
aptarnavimo Valstybinėje ne maisto
produktų inspekcijoje prie Ūkio
ministerijos taisyklių
1 priedas
(Žodžiu ir elektroniniu būdu gautų prašymų registro formos pavyzdys)
ŽODŽIU IR ELEKTRONINIU BŪDU GAUTŲ PRAŠYMŲ REGISTRAS
________________ Nr. _______
(data)
_____________________
(sudarymo vieta)
Reg. Nr. |
Data |
Vartotojas |
Verslininkas |
Prašymo turinys |
Konsultavimo forma (pažymėti) |
||
Telefonu |
Darbo vietoje |
Elektroniniu paštu |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________ ____________ ___________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)