LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2005 m. LAPKRIČIO 21 d. ĮSAKYMO Nr. V-890 „DĖL DANTŲ PROTEZAVIMO PASLAUGŲ TEIKIMO IR IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO IŠ PRIVALOMOJO SVEIKATOS DRAUDIMO FONDO BIUDŽETO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. gruodžio 17 d. Nr. V-1045
Vilnius
P a k e i č i u Dantų protezavimo paslaugų teikimo ir išlaidų kompensavimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-890 „Dėl Dantų protezavimo paslaugų teikimo ir išlaidų kompensavimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 140-5047; 2009, Nr. 112-4784):
1. Išdėstau 36 punktą taip:
„36. Sveikatos priežiūros įstaigos išlaidų kompensavimo sutartyse su TLK nustatyta tvarka iki kiekvieno mėnesio 10 dienos pateikia TLK praėjusį mėnesį suteiktų dantų protezavimo paslaugų ataskaitas (Aprašo 9 priedas). Kartu su šia ataskaita sveikatos priežiūros įstaiga pateikia pranešimus apie asmenų įtraukimą į laukiančiųjų dantų protezavimo sąrašą (Aprašo 4 priedas) ir pažymas apie teisę gauti iš PSDF biudžeto kompensuojamas dantų protezavimo paslaugas (Aprašo 5 priedas) bei sąskaitas (sąskaitas faktūras).“
2. Papildau šiuo 9 priedu:
„Dantų protezavimo paslaugų teikimo ir
išlaidų kompensavimo iš Privalomojo
sveikatos draudimo fondo biudžeto
tvarkos aprašo
9 priedas
(Suteiktų dantų protezavimo paslaugų ataskaitos forma)
___________________________________
(Asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
20___ m. _______________ mėnesį
SUTEIKTŲ DANTŲ PROTEZAVIMO PASLAUGŲ
ATASKAITA
____________ Nr. ______
(Data)
______________________
(Sudarymo vieta)
Eilės Nr. |
*Teritorinės ligonių kasos sąrašo Nr. |
Asmens kodas |
Asmens vardas, pavardė |
Paslaugos atlikimo data |
Iš PSDF biudžeto kompensuojama išlaidų suma |
Visa suteiktos paslaugos kaina |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
PRIDEDAMA:
1. Pranešimai (Aprašo 4 priedas), pažymos (Aprašo 5 priedas), ______ lapai.
2. Sąskaitos (sąskaitos faktūros), ______ lapai.
______________ (Asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovo pareigų pavadinimas |
A. V. |
______________ (Parašas) |
______________ (Pirmoji vardo raidė, pavardė) |
Vyr. buhalteris/finansininkas |
______________ (Parašas) |
______________ (Pirmoji vardo raidė, pavardė) |
* Nurodomas asmens įrašymo į sąrašus eilės numeris.
_________________“