LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL 2002 M. LAPKRIČIO 4 D. LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS ĮSAKYMO NR. 531 „DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO BEI PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ PRIĖMIMO SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOJE TVARKOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAPILDYMO

 

2003 m. gruodžio 3 d. Nr. V-703

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis 2003 m. balandžio 18 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 480 „Dėl bendrųjų reikalavimų valstybės institucijų interneto svetainėms patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 38-1739), papildau Piliečių ir kitų asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo bei piliečių ir kitų asmenų priėmimo Sveikatos apsaugos ministerijoje tvarkos nuostatus, patvirtintus 2002 m. lapkričio 4 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu Nr. 531 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo bei piliečių ir kitų asmenų priėmimo Sveikatos apsaugos ministerijoje tvarkos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 109-4833) 4.3, 4.4, 4.5 punktais bei XI skyriumi ir išdėstau juos taip:

4.3. Prašymas – asmens kreipimasis raštu ar žodžiu į SAM, nesusijęs su pareiškėjo teisių ar teisėtų interesų pažeidimu, prašant:

- priimti individualų administracinį aktą,

- išduoti dokumentą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą,

- atlikti kitus administracinius veiksmus,

- pareiškiant asmens norą, pageidavimą, nuostatą tam tikru klausimu,

- pranešant apie SAM veiklos trūkumus, valstybės tarnautojų ar darbuotojų piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, kurie susiję su valstybės ar daugelio žmonių, o ne konkretaus asmens, interesų ir teisių pažeidimu,

- pateikiant pasiūlymus ką nors pagerinti viešojo administravimo, viešųjų paslaugų teikimo ar kitose srityse,

- atkreipiant dėmesį į tam tikrą padėtį ir siūlant ką nors patobulinti, pakeisti, nuveikti ar susilaikyti nuo veiklos.

4.4. Skundas – kreipimasis į SAM, nurodant, kad yra pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai, ir prašant juos apginti.

4.5. Klausimas – kreipimasis dėl bendro pobūdžio informacijos SAM reguliavimo klausimais, kai nereikia jokių papildomų duomenų analizės bei tyrimų.“

 

XI. ATSAKYMAS Į KLAUSIMUS, PATEIKTUS ELEKTRONINIU PAŠTU

 

55. Gyventojai klausimus gali pateikti SAM svetainėje internete bendru elektroninio pašto adresu info@sam.lt. Atsakymais į klausimus rūpinasi atsakingas RSV skyriaus darbuotojas.

56. Svetainės internete skiltyje „Klausimai“ galima pateikti tik klausimus. Prašymai ir skundai nagrinėjami šių nuostatų I–VIII skyriuose nurodyta tvarka.

57. Gyventojų klausimai RSV skyriuje registruojami atskirai nuo kitos korespondencijos, kompiuterinėje laikmenoje pažymint siuntėjo vardą, pavardę, adresą, trumpą klausimo turinį, kam jis nukreiptas ar persiųstas nagrinėti ir datą, iki kada turi būti atsakyta. Ant išspausdintos informacijos dedamas spaudas, jame įrašoma klausimo registravimo SAM data ir numeris.

58. Klausimas ministerijos sekretoriaus pavedimu perduodamas SAM struktūriniam padaliniui ar SAM pavaldžiai įstaigai pagal kompetenciją.

59. SAM struktūrinis padalinys ar pavaldi įstaiga, kuriai nukreiptas klausimas, pateikia atsakymą RSV skyriui ne vėliau kaip per 8 darbo dienas.

60. Atsakymą į klausimą elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pareiškėjui išsiunčia atsakingas RSV skyriaus darbuotojas. Atsakymas į klausimą, prie kurio nenurodytas klausiančio asmens adresas, patalpinamas svetainės skiltyje „Klausimai“.“

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                                            JUOZAS OLEKAS