LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo

 

2012 m. liepos 20 d. Nr. A1-346

Vilnius

 

 

Siekdamas užtikrinti tinkamą neįgaliųjų socialinės integracijos sistemos įgyvendinimą bei vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ (Žin., 2010, Nr. 38-1784) 1.6.5 punktu ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 17 d. nutarimu Nr. 892 (Žin., 1998, Nr. 66-1916; 2010, Nr. 123-6300), 8.5.2 punktu:

1. T v i r t i n u Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Šio įsakymo vykdymo kontrolę p a v e d u viceministrui pagal veiklos sritį.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras             Donatas Jankauskas


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-346

 

Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo

PROjektų FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1. Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – šis aprašas) nustato Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektų (toliau – projektai) finansavimo 2013–2015 metais tvarką, reikalavimus neįgaliųjų asociacijoms (toliau – pareiškėjai), siekiančioms gauti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų, reikalavimus projektams, remiamą veiklą, finansavimo dydį, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, reikalavimus projektų paraiškoms, projektų paraiškų pateikimą, vertinimo ir atrankos organizavimą bei valstybės biudžeto lėšų skyrimą, projektų finansavimą ir įgyvendinimą, išlaidų sąmatų tikslinimą ir projektų įgyvendinimo kontrolę.

2. Projektų finansavimo tikslas – mažinti neįgaliųjų socialinę atskirtį ir gerinti neįgaliųjų socialinę integraciją, atstovaujant neįgaliųjų teisėms ir jas ginant, telkiant neįgaliuosius bendroms veikloms, didinančioms jų savarankiškumą, ugdančioms neįgaliųjų gebėjimus, skatinančioms neįgaliuosius gyventi bendruomenėje.

3. Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Neįgaliųjų reikalų departamentas) šiame apraše nustatyta tvarka:

3.1. skelbia konkursą projektams finansuoti iš valstybės biudžeto lėšų 2013–2015 metais ir priima projektų paraiškas. Konkursas skelbiamas Neįgaliųjų reikalų departamento interneto svetainėje adresu: www.ndt.lt;

3.2. organizuoja projektų paraiškų vertinimą ir projektų atranką, teikia tvirtinti lėšų paskirstymą socialinės apsaugos ir darbo ministrui;

3.3. finansuoja atrinktus projektus, kontroliuoja ir įvertina valstybės biudžeto lėšų panaudojimo tikslingumą.

4. Neįgaliųjų asociacijos šiame apraše nustatyta tvarka:

4.1. pagal patvirtintą paraiškos formą (1 priedas) iki 2012 m. spalio 1 d. teikia Neįgaliųjų reikalų departamentui paraiškas dėl projektų finansavimo 2013–2015 metais;

4.2. atsako už projekto laiku įgyvendinimą, kontrolę ir rezultatus.

5. Projektų įgyvendinimo trukmė – 2013–2015 metai. Sutartys sudaromos vieniems kalendoriniams metams (2013 metams) numatant galimybę sutartį pratęsti dar dvejiems metams (2014 ir 2015 metams) šio aprašo 38 ir 39 punktuose nustatyta tvarka, neskelbiant naujo konkurso. Po 2015 metų sutartys nepratęsiamos. Projektų vykdymo pradžia – kalendorinių metų sausio 1 d., pabaiga – kalendorinių metų gruodžio 31 d.

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

6. Projektų paraiškas gali teikti skėtinės neįgaliųjų asociacijos, įregistruotos juridinių asmenų registre. Skėtinė neįgaliųjų asociacija – neįgaliųjų asociacija, vienijanti neįgaliuosius ar neįgaliųjų asociacijas, įgyvendinant nuolatinio pobūdžio veiklas ir teikiant paslaugas neįgaliesiems ne mažiau kaip pusėje savivaldybių arba ne mažiau kaip pusėje apskričių. Skėtinė neįgaliųjų asociacija savo projekto veiklai vykdyti gali pasitelkti kitas neįgaliųjų asociacijas.

7. Skėtinės neįgaliųjų asociacijos, siekiančios gauti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektams įgyvendinti, turi atitikti visus šiuos reikalavimus:

7.1. neįgaliųjų asociacijos veiklos tikslą – atstovauti neįgaliųjų teisėms ir jas ginti, organizuoti ir teikti neįgaliesiems socialinės integracijos priemones;

7.2. neįgaliųjų asociacijos steigėjai ir nariai turi būti neįgalieji, jų šeimos nariai, neįgaliesiems atstovaujančios neįgaliųjų asociacijos;

7.3. neįgaliųjų asociacija turi vienyti asociacijos narius pagal negalios požymius ir nesieti asociacijos narių profesine, kūrybine veikla;

7.4. neįgaliųjų asociacija turi vykdyti veiklas, kurias įgyvendinus naudą gautų neįgalieji, gyvenantys ne mažiau kaip pusėje savivaldybių arba ne mažiau kaip pusėje apskričių.

8. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:

8.1. pareiškėjas yra likviduojamas;

8.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

8.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinamą arba melagingą informaciją;

8.4. yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad pareiškėjas pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų;

8.5. Neįgaliųjų reikalų departamento interneto svetainėje adresu: www.ndt.lt yra paskelbta, kad praėjusiais metais, įgyvendinant iš valstybės biudžeto finansuotus pareiškėjo projektus, buvo nustatyti tikslinio lėšų panaudojimo ar buhalterinės apskaitos pažeidimai, kurie per nurodytą laiką nebuvo pašalinti;

8.6. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Projektų vertinimo ir atrankos komisijos nariams;

8.7. projekto veikloms įgyvendinti ar paslaugoms teikti pareiškėjas neturi bent vieno iš šių išteklių:

8.7.1. žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų (projekto finansininkas turi turėti arba buhalterio, arba auditoriaus, arba apskaitininko kvalifikaciją, arba buhalterinę apskaitą turi vesti buhalterines paslaugas teikianti įmonė (įstaiga);

8.7.2. materialinių išteklių (projektui vykdyti turi turėti patalpas, reikalingą organizacinę įrangą (kompiuterį, telefoną, internetą ir kt.).

 

III. PROJEKTŲ PRIORITETAI

 

9. Prioritetas teikiamas projektams:

9.1. skirtiems neįgaliųjų, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo (Žin., 1991, Nr. 36-969; 2004, Nr. 83-2983) nustatyta tvarka nustatytas sunkus ar vidutinis neįgalumo lygis arba 0–40 procentų darbingumo lygis, arba didelis ar vidutinis specialiųjų poreikių lygis, poreikiams tenkinti;

9.2. kurių veiklos sudaro neįgaliesiems, gyvenantiems ne mažiau kaip pusėje savivaldybių arba ne mažiau kaip pusėje apskričių, lygias galimybes dalyvauti ir didinti savarankiško gyvenimo įgūdžius bendrose savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymo stovyklose, renginiuose;

9.3. kuriems įgyvendinti pareiškėjas turi patirties, materialinių išteklių ir kitų finansavimo šaltinių lėšų.

 

IV. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

10. Reikalavimai projektams:

10.1. projektas turi prisidėti prie neįgaliųjų savarankiškumo didinimo ir sudaryti neįgaliesiems, gyvenantiems ne mažiau kaip pusėje savivaldybių arba ne mažiau kaip pusėje apskričių, galimybes dalyvauti vykdomose veiklose ar priemonėse;

10.2. projektas turi atitikti šio aprašo 11 punkte nurodytą remiamą veiklą;

10.3. projekte turi būti pagrįsta, kodėl būtinas finansavimas iš valstybės biudžeto;

10.4. projekto išlaidos neturi dubliuoti išlaidų, finansuojamų iš kitų valstybės biudžeto programų, Europos Bendrijos, savivaldybių biudžetų ar kitų paramos lėšų;

10.5. neįgaliųjų asociacija į savo teikiamo projekto veiklų ar paslaugų gavėjus turi įtraukti ne tik savo asociacijos narius, bet ir kitus bendruomenėje gyvenančius neįgaliuosius ir jų šeimos narius.

 

V. PROJEKTŲ REMIAMA VEIKLA

 

11. Projektų remiama veikla:

11.1. pagal negalios pobūdį neįgaliųjų teisių gynimas (atstovavimas, socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos stebėsena, metodinė pagalba asocijuotiems nariams, konferencijos, seminarai, mokymai, renginiai, tarptautinis bendradarbiavimas);

11.2. specialistų kvalifikacijos tobulinimas (tiesiogiai bendruomenėje su neįgaliaisiais dirbančių specialistų kvalifikacijos tobulinimas, asociacijos darbuotojų vadybos įgūdžių lavinimas);

11.3. neįgaliųjų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas mokymuose, seminaruose, stovyklose;

11.4. aktyvaus poilsio, kultūros ir sporto renginių neįgaliesiems organizavimas.

 

VI. PROJEKTŲ TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS

 

12. Projektų tikslinės asmenų grupės – tiesioginiai naudos gavėjai:

12.1. neįgalieji;

12.2. neįgaliųjų šeimos nariai – tėvai (įtėviai), sutuoktinis, vaikai (įvaikiai), broliai, seserys, globėjai, rūpintojai;

12.3. specialistai, tiesiogiai bendruomenėje dirbantys su neįgaliaisiais, neįgaliųjų asociacijos darbuotojai.

 

VII. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI PROJEKTO VYKDYMO IŠLAIDOS

 

13. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:

13.1. tiesiogiai susijusios su projekto remiama veikla ir būtinos projektui vykdyti bei planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;

13.2. pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu;

13.3. realios ir patiriamos projekto įgyvendinimo metu;

13.4. projekto vykdytojų (išskyrus buhalterinę apskaitą tvarkančių asmenų), kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti pareiškėjo), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą. Jeigu projekto vykdytojo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti skaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti. Projekto išlaidų detalioje sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);

13.5. įrangai, priemonėms, prekėms ir reikmenims įsigyti, išskiriant trumpalaikį ir ilgalaikį turtą. Ilgalaikiam turtui įsigyti pareiškėjas privalo turėti ne mažesnį kaip 50 procentų finansavimą iš kitų šaltinių;

13.6. projekto vykdytojų ir dalyvių transporto išlaidoms (kurui, eksploatacijai, draudimui, transporto priemonių nuomai, transporto bilietams) apmokėti;

13.7. projekto vykdytojų telekomunikacinėms (ryšių, interneto), pašto išlaidoms apmokėti;

13.8. patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, eksploatavimo išlaidoms (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų, kitoms patalpų priežiūros) apmokėti;

13.9. projekto vykdytojų ir dalyvių komandiruočių ir kelionių faktinėms išlaidoms (į projekto vykdymo vietą ir grįžimo atgal bilietams (išskyrus taksi), dirbančiųjų projekte dienpinigiams bei apgyvendinimo išlaidoms komandiruočių metu) apmokėti;

13.10. autoriniams atlyginimams (pagal autorines sutartis) ir atlygiui už suteiktas paslaugas (pagal atlygintinų paslaugų sutartis), kai autorinius atlyginimus gaunantys asmenys ir paslaugų teikėjai nėra pareiškėjo darbuotojai;

13.11. patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, paprastojo remonto darbams. Paprastojo remonto darbams pareiškėjas privalo turėti ne mažesnį kaip 50 procentų finansavimą iš kitų šaltinių;

13.12. projekto dalyviams maitinti (jeigu planuojamų veiklų, renginių trukmė ilgesnė kaip 4 val.), apgyvendinti (jeigu planuojamų veiklų, renginių trukmė ilgesnė kaip 1 diena);

13.13. ilgalaikiam materialiajam turtui (išskyrus patalpoms) remontuoti;

13.14. ilgalaikiam materialiajam turtui (patalpoms, technikai) nuomoti;

13.15. asociacijos dalyvavimo tarptautinėse organizacijose nario mokesčiams.

14. Šio aprašo 13.4 ir 17.1 punktuose nurodytų asmenų darbo apmokėjimo išlaidos ir projekto darbo užmokesčio fondas apskaičiuojamas vadovaujantis:

14.1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) patvirtintų biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų tarnybinių atlyginimų (taikant kitų biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų tarnybinių atlyginimų koeficientus) dydžiais ir kitomis šiame nutarime nustatytomis darbo apmokėjimo sąlygomis;

14.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. kovo 3 d. nutarimu Nr. 280 „Dėl valstybės tarnautojų ir darbuotojų, gaunančių darbo užmokestį iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir valstybės pinigų fondų, darbo užmokesčio fondo apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 24-992), projekte dirbantiems asmenims gali būti mokami priedai ir priemokos, kurių bendras dydis negali viršyti 25 procentų nuo apskaičiuoto bendro projekte dirbančiųjų pagal darbo sutartis atlyginimų dydžio.

15. Projekto dalyvių maitinimo, nakvynės, kelionės į projekto vykdymo vietą ir grįžimo atgal išlaidos, užsienyje vykdomų veiklų limitai negali viršyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžio nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 114-5152), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. sausio 28 d. nutarimu Nr. 99 „Dėl komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 11-396) ir kitais teisės aktais nustatytų piniginių dydžių.

16. Visos projektui įgyvendinti reikalingos prekės, darbai ir paslaugos privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102).

17. Tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidos:

17.1. projekto vadovo ir finansininko, kurie tiesiogiai administruoja projekto veiklą, išlaidos darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą. Jei darbuotojas dalyvauja ne vien tik projekto administravimo veikloje, tinkamos finansuoti projekto administravimo išlaidos gali būti tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto administracinei veiklai atlikti. Projekto išlaidų detalioje sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);

17.2. kanceliarinėms prekėms, kitoms biuro prekėms bei įrangai įsigyti, išskyrus išlaidas ilgalaikiam turtui;

17.3. projektą administruojančių darbuotojų telekomunikacinėms (ryšių, interneto), pašto išlaidoms apmokėti;

17.4. projektą administruojančių darbuotojų komandiruotėms ir transporto išlaidoms (kurui, transporto priemonių nuomai, transporto bilietams), kelionių faktinėms išlaidoms (į projekto vykdymo vietą ir grįžimo atgal bilietams (išskyrus taksi), dienpinigiams, apgyvendinimo išlaidoms komandiruočių metu) apmokėti;

17.5. apmokėjimo įmonei už teikiamas buhalterines paslaugas išlaidos, jeigu neįgaliųjų asociacijoje nėra finansininko.

18. Projekto administravimo išlaidoms gali būti planuojama ne daugiau kaip 10 procentų projektui planuojamų lėšų, neviršijant:

18.1. biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų tarnybinių atlyginimų ir kitų apmokėjimo sąlygų, taikant kitų biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų tarnybinių atlyginimų koeficientus;

18.2. biudžetinių įstaigų veiklai teisės aktais reglamentuotų komandiruočių išlaidų dydžių.

19. Netinkamos finansuoti išlaidos:

19.1. nėra susijusios su remiama veikla;

19.2. dengiamos iš kitų nacionalinių, Europos Bendrijos ar kitų paramos lėšų ir dubliuojančios projekto išlaidas;

19.3. neužregistruotos projekto vykdytojo apskaitoje bei nepagrįstos patvirtinančių arba išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų originalais;

19.4. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 (Žin., 2002, Nr. 62-2511);

19.5. projekto paraiškos rengimo;

19.6. žemės ir nekilnojamojo turto pirkimo;

19.7. naudotos įrangos pirkimo;

19.8. transporto priemonių įsigijimo;

19.9. už paimtas paskolas bankui mokamos palūkanos;

19.10. lizingo, išperkamosios nuomos;

19.11. baudoms, finansinėms nuobaudoms ir byloms nagrinėti, delspinigiams;

19.12. veikloms, vykdomoms už nurodytų projekto teritorijos ribų;

19.13. dalyvavimo tarptautinėse sporto varžybose užsienyje išlaidos;

19.14. patalpų, nuosavybės teise priklausančių pareiškėjui, nuomos projekto veiklai išlaidos;

19.15. užsienio svečių dalyvavimo projekto veiklose išlaidos, išskyrus atvejus, kai projekto veikloms vykdyti kviečiami specialistai, ekspertai, lektoriai iš užsienio;

19.16. maistpinigiams, tiesiogiai mokamiems asmenims, išskyrus pagrįstus atvejus, kai organizuoti centralizuotą maitinimą nėra galimybės;

19.17. išmokoms, pašalpoms.

 

VIII. REIKALAVIMAI PROJEKTŲ PARAIŠKOMS

 

20. Projekto paraiška rengiama pagal patvirtintą projekto paraiškos formą (1 priedas).

21. Jei paraiška teikiama kartu su kita neįgaliųjų asociacija, pareiškėjas su ja pasirašo jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį (toliau – jungtinės veiklos sutartis). Jungtinės veiklos sutartis privalo atitikti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse (Žin., 2000, Nr. 74-2262) nustatytus jungtinės veiklos sutarčiai keliamus reikalavimus.

22. Projekto paraiška susideda iš:

22.1. projekto, parengto pagal paraiškos formą, pasirašyto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, patvirtinto antspaudu, jei privalo antspaudą turėti;

22.2. priedų, pateikiamų kartu su paraiška:

22.2.1. pareiškėjo registravimo pažymėjimo kopijos;

22.2.2. pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopijos;

22.2.3. jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties su partneriu kopijos (jeigu planuojama jungtinė veikla);

22.2.4. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytos pažymos, kurioje nurodoma, kad:

22.2.4.1. pareiškėjas nėra likviduojamas;

22.2.4.2. neturi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

22.2.4.3. paraiškoje ir jos prieduose nepateikė klaidinamos informacijos;

22.2.4.4. nėra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad pareiškėjas nepažeidė kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto;

22.2.4.5. projekto išlaidos nedubliuoja išlaidų, finansuojamų iš kitų valstybės biudžeto programų, Europos Bendrijos, savivaldybių biudžetų ar kitų paramos lėšų;

22.2.4.6. projekto finansininkas turi arba buhalterio, arba auditoriaus, arba apskaitininko kvalifikaciją, arba buhalterinę apskaitą veda buhalterines paslaugas teikianti įmonė (įstaiga).

23. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.

 

IX. PROJEKTŲ PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

24. Pareiškėjas teikia Neįgaliųjų reikalų departamentui projekto paraišką iki 2012 m. spalio 1 d. šia tvarka:

24.1. pareiškėjas pateikia vieną projekto paraiškos (užpildytą, pasirašytą ir antspauduotą paraiškos formą ir priedus) originalą, tituliniame lape pažymėtą įrašu „Originalas“, ir tris projekto paraiškos kopijas (užpildytą paraiškos formą ir priedus), tituliniame lape pažymėtas įrašu „Kopija“;

24.2. kartu su projekto paraiška kompiuterinėje laikmenoje pateikiama elektroninė projekto paraiškos versija (pridedamų dokumentų elektroninę versiją pateikti nebūtina). Ant elektroninės laikmenos turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas;

24.3. projekto paraiška turi būti pateikta paštu registruotu laišku, įteikta pašto kurjerio arba įteikta pareiškėjo ar jo įgalioto asmens asmeniškai Neįgaliųjų reikalų departamentui adresu: Vivulskio g.13, LT-03162 Vilnius;

24.4. jeigu paraiška pateikiama paštu arba per pašto kurjerį, pašto žymeklyje nurodyta data turi būti atitinkamai ne vėlesnė kaip spalio 1 d. Kitais būdais, tai yra faksu, elektroniniu paštu arba kitais adresais, gautos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos.

25. Pareiškėjas gali pateikti Neįgaliųjų reikalų departamentui ne daugiau kaip vieną projekto paraišką.

26. Įteikusiam ar atsiuntusiam projekto paraišką pareiškėjui nedelsiant išsiunčiamas paraiškos registravimo patvirtinimas. Jei pareiškėjo atstovas įteikė paraišką asmeniškai, toks patvirtinimas gali būti išduodamas paraiškos pateikimo metu.

27. Visos paraiškos, gautos po šio aprašo 24 punkte nustatytos datos, yra atmetamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo. Informacija apie paraiškų pateikimą skelbiama Neįgaliųjų reikalų departamento interneto svetainėje adresu: www.ndt.lt.

28. Pareiškėjai gali pateikti klausimus dėl paraiškos pateikimo sąlygų bei paraiškos pildymo. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

 

X. PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS BEI VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ SKYRIMAS PROJEKTAMS

 

29. Paraiškų vertinimą organizuoja Neįgaliųjų reikalų departamentas. Projektus vertina Projektų vertinimo ir atrankos komisija (toliau – komisija), kurią sudaro Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos deleguoti specialistai. Komisija sudaroma 2013–2015 metų laikotarpiui. Neįgaliųjų reikalų departamento direktorius tvirtina komisijos sudėtį ir komisijos sudarymo ir darbo organizavimo tvarkos aprašą, kuriuo vadovaujasi komisijos nariai.

30. Kiekvieną projektą įvertina ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Kiekvienas projektas įvertinamas balais (aukščiausias galimas įvertinimas yra 100 balų). Vertinimas atliekamas pildant projekto vertinimo anketą (2 priedas) ir projektui skiriant balus pagal nustatytus vertinimo kriterijus.

31. Užpildytas projektų vertinimo anketas komisijos nariai pateikia Neįgaliųjų reikalų departamentui, kuris apibendrina ir pateikia projektų vertinimo rezultatus komisijai svarstyti. Komisija turi teisę prašyti pareiškėjo pateikti papildomus paaiškinimus dėl pateikto projekto ir pareiškėjas turi pateikti paaiškinimus per 5 kalendorines dienas nuo prašymo gavimo. Komisija, apsvarsčiusi vertinimo rezultatus, parengia rekomendacijas dėl projektų finansavimo iki gruodžio 20 dienos.

32. Paraiškos nevertinamos, jei neatitinka bent vieno iš išvardintų reikalavimų:

32.1. paraiška pateikta pavėluotai (po šiame apraše nurodytos galutinės paraiškos pateikimo dienos);

32.2. projektas neatitinka projektų finansavimo tikslo;

32.3. projektas skirtas kitai tikslinei asmenų grupei;

32.4. pareiškėjas neatitinka šio aprašo nustatytų reikalavimų;

32.5. nepateiktas reikiamas paraiškos egzempliorių skaičius ir paraiškos versija kompiuterinėje laikmenoje;

32.6. paraiškos forma nėra užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba;

32.7. paraiška nepilnai užpildyta, neatitinka nustatytos formos;

32.8. nepateikti reikiami priedai, išvardinti šio aprašo 22.2 punkte;

32.9. paraiška nepasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, neantspauduota ir kartu su pridedamais dokumentais netvarkingai susegta.

33. Neįgaliųjų reikalų departamentas, vadovaudamasis komisijos rekomendacijomis, parengia projektams finansuoti skirtų valstybės biudžeto lėšų paskirstymo projektą ir teikia jį tvirtinti socialinės apsaugos ir darbo ministrui.

34. Informacija, susijusi su projektų paraiškų atranka ir projektų finansavimu, pateikiama Neįgaliųjų reikalų departamento interneto svetainėje adresu: www.ndt.lt.

 

XI. PROJEKTŲ FINANSAVIMo sutarties pasirašymas IR PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRATĘSIMAS

 

35. Socialinės apsaugos ir darbo ministrui patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Neįgaliųjų reikalų departamentas raštu per 15 darbo dienų informuoja pareiškėjus dėl projektų finansavimo ir sutarčių sudarymo. Socialinės apsaugos ir darbo ministrui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirta finansavimo, Neįgaliųjų reikalų departamentas raštu per 15 darbo dienų apie šį sprendimą informuoja pareiškėjus, nurodydamas motyvus.

36. Neįgaliųjų asociacija, gavusi informaciją dėl skirto finansavimo projektui, per 30 kalendorinių dienų pateikia Neįgaliųjų reikalų departamentui patikslintą projektą pagal skirtas lėšas, pateiktas pastabas ir rekomendacijas.

37. Neįgaliųjų reikalų departamentas ir neįgaliųjų asociacija pasirašo projekto finansavimo sutartį, kurioje numatyti projekto vykdymo terminai, lėšos, atskaitomybės, atsakomybės, kontrolės, rezultatų viešinimo sąlygos. Jeigu neįgaliųjų asociacija per 30 kalendorinių dienų nuo informacijos dėl skirto finansavimo gavimo nepateikia Neįgaliųjų reikalų departamentui patikslinto projekto (pagal skirtas lėšas, pastabas ir rekomendacijas), su ja projekto finansavimo sutartis nesudaroma.

38. Tinkamai įgyvendinus projektą 2013 metais sutartis gali būti pratęsta 2014, o po to – ir 2015 metams tomis pačiomis sąlygomis. Tuo tikslu neįgaliųjų asociacija iki 2013 arba 2014 m. spalio 1 d. Neįgaliųjų reikalų departamentui pateikia prašymą pratęsti projekto finansavimą ir patikslintą projektą 2014 arba 2015 metų laikotarpiui. Prašymus dėl finansavimo projektams pratęsimo svarsto komisija. Apie tai, ar projektas įgyvendinamas tinkamai, komisija sprendžia, remdamasi neįgaliųjų asociacijų pateiktomis I–III ketvirčių projektų vykdymo ataskaitomis. Komisija, apsvarsčiusi prašymą ir pateiktus dokumentus, iki gruodžio 20 d. parengia rekomendacijas dėl projektų finansavimo. Neįgaliųjų reikalų departamentas, vadovaudamasis komisijos rekomendacijomis, parengia projektams finansuoti skirtų lėšų paskirstymo projektą ir pateikia socialinės apsaugos ir darbo ministrui tvirtinti.

39. Neįgaliųjų asociacijos informuojamos dėl projektų finansavimo pratęsimo, sutarčių sudarymo bei pratęsto finansavimo sutartys pasirašomos vadovaujantis šio aprašo 35–37 punktuose nustatyta tvarka.

40. Pratęstą finansavimą gavę projektai finansuojami, įgyvendinami ir kontroliuojami šio aprašo nustatyta tvarka.

41. Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai skyrus papildomai lėšų projektams finansuoti arba neįgaliųjų asociacijai atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Neįgaliųjų reikalų departamentui nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų Neįgaliųjų reikalų departamentas raštu informuoja projektus įgyvendinančias neįgaliųjų asociacijas, kurių projektai finansuojami iš dalies, apie galimybę skirti papildomai lėšų projektams įgyvendinti. Neįgaliųjų asociacija teikia motyvuotą prašymą bei išlaidų detalią sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydama projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Neįgaliųjų asociacijos prašomos lėšos neturi viršyti atitinkamam projektui iki visiško finansavimo trūkstamos dalies. Papildomo finansavimo prašymus svarsto komisija. Įvertinusi neįgaliųjų asociacijų prašomų lėšų poreikio pagrįstumą komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina socialinės apsaugos ir darbo ministras.

 

XII. PROJEKTŲ išlaidų sąmatų TIKSLINIMAS

 

42. Neįgaliųjų asociacija be Neįgaliųjų reikalų departamento leidimo gali tikslinti projekto išlaidų sąmatą tuo atveju, jeigu nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 10 procentų tikslinamos išlaidų rūšies kiekvienos eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja.

43. Kitais nei šio aprašo 42 punkte numatytais atvejais neįgaliųjų asociacija turi pateikti Neįgaliųjų reikalų departamento direktoriui pagrįstą prašymą tikslinti projekto veiklas ar projekto išlaidų sąmatą, kartu pateikdama palyginamąją tikslinamo projekto išlaidų sąmatą.

44. Neįgaliųjų asociacija gali teikti prašymą tik dėl dar nepatirtų išlaidų tikslinimo, išskyrus tinkamų finansuoti išlaidų sumažėjimo atvejus.

45. Neįgaliųjų reikalų departamento direktorius, apsvarstęs pateiktą prašymą, priima sprendimą dėl projekto išlaidų sąmatos tikslinimo. Neįgaliųjų reikalų departamento direktoriui priėmus sprendimą leisti neįgaliųjų asociacijai tikslinti projekto išlaidų sąmatą, neįgaliųjų asociacija apie tai informuojama raštu. Neįgaliųjų asociacija per 5 darbo dienas nuo informacijos gavimo privalo atitinkamai patikslinti projekto išlaidų sąmatą ir pateikti Neįgaliųjų reikalų departamentui.

46. Prašymai dėl projekto išlaidų sąmatos tikslinimo teikiami iki gruodžio 1 d. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.

 

XIii. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė

 

47. Projektų kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą valstybės biudžeto lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.

48. Asmuo, turintis teisę veikti projektą įgyvendinančios neįgaliųjų asociacijos vardu, atsako už projektui skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslinį panaudojimą.

49. Neįgaliųjų reikalų departamentas kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir valstybės biudžeto lėšų tikslinį naudojimą, tai yra tikrina einamaisiais kalendoriniais metais (projekto įgyvendinimo metu) ir pasibaigus kalendoriniams metams (pasibaigus projekto įgyvendinimui), kaip tikslingai neįgaliųjų asociacijos naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas (ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotoms, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar teisingai apskaitomos valstybės biudžeto lėšomis dengiamos išlaidos, laikomasi teisės norminių aktų, projektuose numatytų veiklų, ar valstybės biudžeto lėšos naudojamos efektyviai ir pasiekiamas planuotas rezultatas).

50. Neįgaliųjų asociacija teikia Neįgaliųjų reikalų departamentui ataskaitas apie projekto vykdymą, lėšų panaudojimą ir pasiektus rezultatus pagal Neįgaliųjų reikalų departamento patvirtintą tvarkos aprašą.

51. Nustačius pažeidimus, Neįgaliųjų reikalų departamentas gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjęs projektą įgyvendinančią neįgaliųjų asociaciją.

52. Neįgaliųjų reikalų departamentas kasmet iki birželio 1 d. teikia Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai informaciją apie tikslinį valstybės biudžeto lėšų panaudojimą, įgyvendinant Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektus.

 

XiV. Baigiamosios nuostatos

 

53. Projektai finansuojami iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas.

54. Neįgaliųjų asociacijos turi teisę skųsti sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

_________________


 

Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projekto paraiškos forma)

 

__________________________________________________________________________

(neįgaliųjų asociacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

Neįgaliųjų reikalų departamentui prie

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

2013–2015 metų NEĮGALIŲJŲ ASOCIACIJŲ VEIKLOS RĖMIMO PROJEKTO PARAIŠKA

 

20______ m. _____________ d. Nr. ____________

 

Asociacijos pristatymas

 

Asociacijos įregistravimo data ir numeris, įstaigos kodas

 

Adresas ir pašto indeksas

 

 

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

 

 

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

 

 

Elektroninis paštas, interneto svetainė

 

 

Banko pavadinimas, banko kodas, biudžetinės sąskaitos Nr.

 

Pavadinimai savivaldybių arba apskričių, kuriose neįgaliųjų asociacija vienija neįgaliuosius ar neįgaliųjų asociacijas, įgyvendinančias nuolatinio pobūdžio veiklas ir teikiančias paslaugas neįgaliesiems, ir jų skaičius

 

Praėjusiais metais neįgaliųjų asociacijos pritraukti finansavimo šaltiniai ir lėšos

 

 

Esama padėtis (Socialinės problemos įvardijimas, mastas, neįgaliųjų tikslinės grupės apibūdinimas – skaičius, amžius, specialieji poreikiai, paslaugų poreikis, prieinamumas, kokybė, siūlomi problemos sprendimo būdai, aprašymo apimtis – ne daugiau kaip 1 lapas)

 

 

Projekto tikslas ir uždaviniai

 

 

Projekto įgyvendinimo trukmė (mėnesiais)

 

 

Tikslinės asmenų grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (projekto dalyvių skaičius, amžius, negalios pobūdis, neįgalumo, darbingumo arba specialiųjų poreikių lygis)

 

 

Projektui vykdyti turima įranga (ryšio, informacinių technologijų, organizacinės technikos priemonės ir kt.)

 

 

Projektui vykdyti turimos transporto priemonės (kokios, pagaminimo metai, kieno nuosavybė, panauda)

 

 

Projektui administruoti ir vykdyti turimi darbuotojai

Eil. Nr.

Darbuotojo vardas, pavardė

Pareigos projekte

Išsilavinimas, kvalifikacija

Projekte atliekamos funkcijos

Darbo patirtis vykdant projekte numatytas funkcijas

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

Projekto biudžetas 2013–2015 m.

Eil. Nr.

Veiklos pavadinimas

Lėšos 2013 metais, tūkst. litų

(nurodyti šaltinį)

Lėšos 2014 metais, tūkst. litų

(nurodyti šaltinį)

Lėšos 2015 metais, tūkst. litų

(nurodyti šaltinį)

Kiti rėmėjai

Prašoma suma*

Kiti rėmėjai

Prašoma suma*

Kiti rėmėjai

Prašoma suma*

1.

Pagal negalios pobūdį neįgaliųjų teisių gynimas

 

 

 

 

 

 

2.

Specialistų kvalifikacijos tobulinimas

 

 

 

 

 

 

3.

Neįgaliųjų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas

 

 

 

 

 

 

4.

Aktyvaus poilsio renginių neįgaliesiems organizavimas

 

 

 

 

 

 

5.

Kultūros renginių neįgaliesiems organizavimas

 

 

 

 

 

 

6.

Sporto renginių neįgaliesiems organizavimas

 

 

 

 

 

 

7.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

* - nurodoma iš Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – departamentas) prašoma lėšų suma.

 

 

Projekto įgyvendinimo 2013–2015 m. eiga ir planas (trumpai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą atskirai, nurodant planuojamų veiklų vykdymo laikotarpį) (jeigu atskirais metais keičiasi projekto įgyvendinimo eiga ir planas, pateikiamas atskiras kiekvienų metų projekto įgyvendinimo eigos ir plano aprašymas)

 

 

Projekto išlaidų detali sąmata ir pagrindimas 2013–2015 m. (jeigu atskirais metais keičiasi projekto išlaidų detali sąmata ir pagrindimas, pateikiamos atskiros kiekvienų metų projekto išlaidų detalios sąmatos ir pagrindimo lentelės)

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis ir skaičiavimai

Prašoma suma iš departamento

(tūkst. litų)

Išlaidų pagrindimas

(pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos)

I. Administracinės išlaidos

 

 

 

1.

Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui (nurodyti pavardes, darbo trukmę, taikomą koeficientą)

 

Nurodyti projekto vadovo ir finansininko išsilavinimą

2.

Įnašai soc. draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje)

 

 

3.

Prekės (trumpalaikis turtas)

 

 

4.

Ryšių paslaugos

 

 

5.

Komandiruotės ir transporto išlaidos

 

 

6.

Apmokėjimas įmonei už teikiamas buhalterines paslaugas

 

 

7.

Iš viso

 

 

II. Projekto vykdymo išlaidos

 

 

 

8.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams (nurodyti vykdytojų pareigas, pavardes, darbo trukmę, taikomą koeficientą)

 

Nurodyti išsilavinimą, vykdomą veiklą

9.

Įnašai soc. draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje)

 

 

10.

Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis

 

 

11.

Prekės

 

 

 

11.1. ilgalaikis turtas

 

Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 50 proc.)

 

11.2. trumpalaikis turtas

 

 

12.

Ryšių paslaugos

 

 

13.

Transporto išlaidos

 

 

14.

Patalpų eksploatavimo išlaidos

 

 

15.

Komandiruotės ir projekto dalyvių kelionės faktinės išlaidos

 

 

16.

Paprastojo patalpų remonto darbai

 

Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 50 proc.)

17.

Maitinimas

 

 

18.

Apgyvendinimas

 

 

19.

Ilgalaikio materialiojo turto nuoma

 

 

20.

Ilgalaikio materialiojo turto remontas

 

 

21.

Kitos išlaidos (asociacijos dalyvavimo tarptautinėse organizacijose nario mokesčiai)

 

 

22.

Iš viso

 

 

23.

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ

(7 + 22)

 

 

 

Laukiami rezultatai 2013–2015 m. (pagal vykdomas veiklas) (jeigu atskirais metais keičiasi projekto laukiami rezultatai, pateikiamos atskiros kiekvienų metų laukiamų rezultatų lentelės)

Eil. Nr.

Veiklos pavadinimas

Laukiami rezultatai

1.

Pagal negalios pobūdį neįgaliųjų teisių gynimas

Bus atstovaujamos _____ neįgaliųjų (iš jų neįgalių vaikų _____) teisės.

_____ savivaldybėse (parašyti, kokiose) bus vykdoma socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos stebėsena, kurią vykdys _____ asmenų.

Bus teikiama metodinė pagalba _____ asocijuotiems nariams.

Bus suorganizuota ____ konferencijų (parašyti, kokių ir kur), kuriose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų _____).

Bus suorganizuota ______ seminarų, mokymų (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų _____).

Bus suorganizuota ______ renginių (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų _____).

Bus suorganizuota ir dalyvaujama _____ tarptautiniuose renginiuose (parašyti, kokiuose ir kur), kuriuose dalyvaus _____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____

2.

Specialistų kvalifikacijos tobulinimas

Bus suorganizuota _____ kvalifikacijos tobulinimo renginių (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus_____ specialistų (parašyti kokių), iš jų neįgaliųjų _____

3.

Neįgaliųjų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas

Bus suorganizuota ____ savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymo mokymų, seminarų (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų ____).

Bus suorganizuota ____ savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymo stovyklų (parašyti, kur), kuriose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų ____)

4.

Aktyvaus poilsio renginių neįgaliesiems organizavimas

Bus suorganizuota ___ aktyvaus poilsio renginių (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų ____)

5.

Kultūros renginių neįgaliesiems organizavimas

Bus suorganizuota ____ kultūros renginių (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų ____)

6.

Sporto renginių neįgaliesiems organizavimas

Bus suorganizuota ____ sporto renginių (parašyti, kokių ir kur), kuriuose dalyvaus ____ asmenų, iš jų neįgaliųjų ____ (iš jų neįgalių vaikų ____)

Bendras naudą (paslaugas) gausiančių asmenų skaičius (pagal sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______ (iš jų neįgalių vaikų ____)

Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius (pagal sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų skaičius ______

 

 

__________________

(pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

A.V.

 

_________________


Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo

projektų finansavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

__________________________________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

NEĮGALIŲJŲ ASOCIACIJŲ VEIKLOS RĖMIMO PROJEKTO VERTINIMo anketa

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Ar projektas atitinka prioritetus

(projektas vertinamas pagal Neįgaliųjų asociacijų veiklos rėmimo projektų finansavimo tvarkos aprašo 9 punkte nustatytus projektų prioritetus)

10

 

 

- atitinka

 

10

- iš dalies atitinka

 

1–9

- neatitinka

 

0

2.

Projekto tikslas ir uždaviniai

(aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys socialinių problemų neįgaliesiems sprendimą ir pan.)

10

 

 

- aiškūs ir realūs

 

10

- iš dalies aiškūs ir iš dalies realūs

 

1–9

- neaiškūs ar nerealūs

 

0

3.

Sprendžiamos socialinės integracijos problemos

(aiškiai įvardintos, aktualios neįgaliųjų bendruomenei)

15

 

 

- aiškiai įvardintos ir aktualios

 

15

- iš dalies įvardintos ir aktualios

 

6–14

- aktualumas abejotinas

 

1–5

- neaktualios

 

0

4.

Projekto įgyvendinimas

(nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas ir eiga)

15

 

 

- nuoseklus ir išsamus

 

15

- trūksta nuoseklumo ir detalumo

 

1–14

- nedetalus ir nenuoseklus

 

0

5.

Reikalingų lėšų pagrindimas

(projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas)

15

 

 

- pagrįstos ir realiai suplanuotos

 

15

- iš dalies pagrįstos

 

1–14

- nepagrįstos

 

0

6.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

- skiriama daugiau kaip 30 procentų projektui įgyvendinti prašomų lėšų

 

9–10

- skiriama nuo 21 iki 30 procentų prašomų lėšų

 

6–8

- skiriama nuo 11 iki 20 procentų prašomų lėšų

 

3–5

- skiriama iki 10 procentų prašomų lėšų

 

1–2

- kitų finansavimo šaltinių nenumatyta

 

0


7.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis neįgaliųjų bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.)

15

 

 

- ilgalaikis ir žymus

 

15

- trumpalaikis ar nelabai žymus

 

6–14

- abejotinas

 

1–5

- jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei

 

0

8.

Turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti

(kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.)

10

 

 

- turi pakankamai

 

10

- turi nepakankamai

 

1–9

- neturi

 

0

 

Bendra balų suma

100

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

 

Projekto veiklos, sąmatos išlaidų rūšys, kurių siūloma nefinansuoti

 

 

Komisijos nario išvada

(projektą remti, neremti)

 

 

 

 

Projekto įvertinimas

Nuo 50 iki 100 balų – projektas remtinas, mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas.

 

Komisijos narys

__________

(parašas)

_______________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

(data)

 

_________________