LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL STATINIŲ PROJEKTAVIMO, STATYBOS, STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2003 m. vasario 20 d. Nr. 90

Vilnius

 

Vadovaudamasis Aplinkos ministerijos nuostatų (Žin., 1998, Nr. 84-2353; 2002, Nr. 20-766, Nr. 60-2464) 11.5 punktu ir atsižvelgdamas į STR 1.02.07:2003 „Statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimas“ (Žin.,2002, Nr. 119-5371) reikalavimus,

1. Tvirtinu Statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

2. Aplinkos ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje vadovautis reikšminiu žodžiu „atestavimas“.

 

 

APLINKOS MINISTRAS                                                                          ARŪNAS KUNDROTAS

______________

 

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2003 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 90

 

STATINIŲ PROJEKTAVIMO, STATYBOS, STATINIŲ PROJEKTŲ EKSPERTIZĖS IR STATINIŲ EKSPERTIZĖS ĮMONIŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šis reglamentas nustato statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką.

2. Komisijos paskirtis – atestuoti statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmones.

3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, statybos techniniu reglamentu STR 1.02.07:2003 „Statinių projektavimo, statybos, statinių projektų ekspertizės ir statinių ekspertizės įmonių atestavimas“ (Žin., 2002, Nr. 119-5371) ir kitais teisės aktais.

4. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principu, asmenine Komisijos narių atsakomybe už jos kompetencijai priskirtų klausimų sprendimą bei sprendimų priėmimo nešališkumu.

 

II. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMAS IR DARBOTVARKĖ

 

5. Komisijos techninį sekretorių (toliau – Techninis sekretorius) skiria VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centras.

6. Techninis sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku, rengia planuojamų Komisijos posėdžių preliminarų grafiką bei juose numatomus svarstyti klausimus.

7. Vadovaudamasis preliminariu grafiku, Techninis sekretorius parengia eilinio Komisijos posėdžio darbotvarkę ir surenka būtinus Komisijos posėdžiui dokumentus. Visą šią medžiagą Techninis sekretorius pateikia Komisijos pirmininkui ne vėliau kaip dvi savaitės iki Komisijos posėdžio.

8. Komisijos pirmininkas arba, jam pavedus, Techninis sekretorius organizuoja Komisijos posėdį ir sukviečia Komisijos narius bei atestuojamųjų įmonių vadovus (jų įgaliotus atstovus).

9. Komisijos posėdžio darbotvarkę Techninis sekretorius Komisijos nariams bei atestuojamųjų įmonių vadovams (jų įgaliotiems asmenims) paskelbia ne vėliau kaip savaitė iki Komisijos posėdžio pradžios.

10. Numatomus nagrinėti dokumentus Techninis sekretorius pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki Komisijos posėdžio.

11. Į Komisijos posėdį gali būti pakviesti nepriklausomi specialistai bei ekspertai.

12. Komisijos posėdžiai rengiami antradieniais arba penktadieniais 1000 val. VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centre (Linkmenų g. 28, Vilnius). Komisijos posėdžiai rengiami ne rečiau kaip kartą per mėnesį.

 

III. KOMISIJOS POSĖDŽIAI

 

13. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, jam nesant – jo pavaduotojas.

14. Techninis sekretorius registruoja Komisijos posėdžių dalyvius, rašo Komisijos posėdžių protokolus bei tvarko kitą raštvedybą, susijusią su Komisijos posėdžių organizavimu.

15. Komisijos pirmininkas supažindina Komisijos posėdžio dalyvius su svarstoma medžiaga ir išklauso Komisijos narių bei kitų posėdžio dalyvių nuomonę.

16. Komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių.

17. Komisijos narys, negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai pranešti Komisijos pirmininkui. Dėl svarbių priežasčių negalintis Komisijos posėdyje dalyvauti Komisijos narys gali raštu pateikti svarstomais klausimais savo nuomonę, kuri turi būti paskelbta Komisijos posėdyje ir užprotokoluota.

18. Komisijos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, Komisijos pirmininkas turi teisę siūlyti aplinkos ministrui jį pakeisti.

19. Komisijos nariai sprendimą priima atviru balsavimu, paprasta balsų dauguma. Balsuojant kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas. Šiuo atveju Komisijos pirmininkas neturi teisės susilaikyti.

 

IV. KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS

 

20. Posėdžių protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Techninis sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo registravimo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, Komisijos posėdžio metu kalbėję bei klausimus pateikę asmenys, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.

21. Techninis sekretorius yra atsakingas už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tolesnį saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.

23. Kalendoriniams metams pasibaigus, Techninis sekretorius turimus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžiais, perduoda saugoti Statybos produkcijos sertifikavimo centrui, kur jie saugojami 5 metus, vadovaujantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugpjūčio 15 d. įsakymu Nr. 38 „Dėl bendrųjų dokumentų saugojimo terminų“ (Žin., 1997, Nr. 78–2006).

 

V. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

24. Komisija gautus skundus ir prašymus nagrinėja teisės aktų nustatyta tvarka.

______________