LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS UŽ 2005 M. III KETVIRTĮ PASKELBIMO

 

2005 m. lapkričio 7 d. Nr. 1V-950

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą už 2005 m. III ketvirtį (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                                       TOMAS BARAKAUSKAS

______________


Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo

tarnybos direktoriaus

2005 m. lapkričio 7 d. įsakymo Nr. 1V-950

priedas

 

VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2005 M. III KETVIRTĮ

 

Kokybės rodikliai

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1

AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės2

Ribinės vertės3

Linijos įrengimo laikas

Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių įrengimų

 

27 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgesnis kaip 60 dienų

Laikas, per kurį atlikta 99 proc. greičiausių įrengimų

 

54 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, proc.

 

99,1 proc.

 

Užsakymų priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo... iki...

 

Paskyrimų periodai

 

Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo... iki... Sekmadieniais nuo... iki...

 

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

 

 

2,44 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo laikas

Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. vietinių linijų gedimų

 

29,05 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgesnis kaip 48 valandos

Laikas, per kurį pašalinama 95 proc. vietinių linijų gedimų

 

70,75 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms)

 

Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. visų kitų gedimų

 

44,69 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Laikas, per kurį pašalinama 95% visų kitų gedimų

 

71,85 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Pašalinti gedimai iki užsibrėžtos datos, proc.

 

92,15 proc. (tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Gedimų šalinimo laikas

 

Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą (tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

Skambučiai šalies viduje, proc.

0,26 proc. (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 33238

0,27 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

Ne daugiau kaip 5%

Skambučiai į užsienį, proc.

 

2,48 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą

 

Sujungimo laikas

Vidutinis skambučių sujungimo laikas šalies viduje

0,27 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 33113

1,01 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 400 tūkst.

Ne ilgesnis kaip 10 sekundžių

Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų šalies viduje

0,35 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius = 33113

5,14 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 400 tūkst.

 

Vidutinis skambučių į užsienį sujungimo laikas

 

6,79 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 20 tūkst.

Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų į užsienį

 

16,57 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 20 tūkst.

 

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc.

 

5,29 (sekundės) 93,42 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc.

 

2,26 (sekundės) 98,21 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys, proc.

 

98,51 proc. Matavimų skaičius = visi

Ne mažiau kaip 95%

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc.

 

0,10 proc.

Ne daugiau kaip 1%

_________________

1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „Lietuvos telekomas“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630).

2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2005 m. III ketvirtį.

3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

______________