LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL PREKINIŲ VAGONŲ TARPREMONTINĖS RIDOS NORMŲ IR REMONTO PERIODIŠKUMO PATVIRTINIMO BEI PREKINIŲ VAGONŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SISTEMOS NUSTATYMO

 

2001 m. gegužės 10 d. Nr. 151

Vilnius

 

Vadovaudamasis Techninio geležinkelių naudojimo nuostatų, patvirtintų susisiekimo ministro 1996 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 297 „Dėl Techninio geležinkelių naudojimo nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 98-2251), 14.1.2 punktu,

1. Tvirtinu pridedamus:

1.1. prekinių vagonų tarpremontinės ridos normas;

1.2. prekinių vagonų remonto periodiškumą.

2. Nustatau šią prekinių vagonų techninės priežiūros ir remonto sistemą:

2.1. vietinių ir tranzitinių sąstatų vagonų techninę priežiūrą;

2.2. tuščių vagonų einamąjį remontą prieš pakrovą (ER-1);

2.3. vagonų einamąjį remontą (ER-2);

2.4. vagonų depinį remontą (DR);

2.5. vagonų kapitalinį remontą (KR).

3. Įpareigoju SP AB „Lietuvos geležinkeliai“ (generalinis direktorius J. Biržiškis) iki 2001 m. birželio 1 d. parengti ir patvirtinti Prekinių vagonų ridos apskaitos tvarką.

4. Šio įsakymo vykdymo kontrolę pavedu Valstybinei geležinkelio inspekcijai (viršininkas J. Savickas).

5. Laikau netekusiu galios susisiekimo ministro 1997 m. gruodžio 30 d. įsakymą Nr. 484 „Dėl prekinių vagonų remonto tvarkos“.

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                  DAILIS BARAKAUSKAS

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2001 m. gegužės 10 d. įsakymu Nr. 151

 

PREKIŲ VAGONŲ TARPREMONTINĖS RIDOS NORMOS

 

Nustatomos šios prekinių vagonų tarpremontinės ridos:

1. Atlikti prekinių vagonų depinį remontą – 100 tūkst. kilometrų rida, bet ne ilgiau kaip 2 metai.

2. Atlikus prekinių vagonų kapitalinį remontą – 160 tūkst. kilometrų rida, bet ne ilgiau kaip 2 metai.

3. Kai atlikus prekinių vagonų kapitalinį remontą pratęsiamas eksploatavimo laikas – 210 tūkst. kilometrų rida, bet ne ilgiau kaip 3 metai. Ta pati rida taikoma ir naujiems vagonams.

4. Atlikus depinį remontą prekiniams vagonams, nurodytiems prekinių vagonų remonto periodiškumo lentelėje 5.1, 5.2 ir 5.3 punktuose – 120 tūkst. kilometrų rida, bet ne ilgiau kaip 2 metai.

______________

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2001 m. gegužės 10 d. įsakymu Nr. 151

 

PREKINIŲ VAGONŲ REMONTO PERIODIŠKUMAS

 

VAGONO RŪŠIS

Eksploatavimo laikas metais

Depinis remontas atliekamas, praėjus atitinkamai metų nuo

Kapitalinis remontas atliekamas, praėjus atitinkamai metų nuo

 

pagaminimo

depinio remonto

kapitalinio remonto

pagaminimo

kapitalinio remonto

1. DENGTIEJI VAGONAI

 

 

 

 

 

 

1.1. Universalieji, pagaminti iki 1985 m.

su medine ir kombinuota kėbulo apkala

su metaliniu kėbulu iki 1-ojo kap. rem.

su metaliniu kėbulu atlikus 1-ąjį kap. rem.

32

 

 

 

1

2

1

 

2

-

2

 

12

12

-

 

10

-

10

1.2. Universalieji, pagaminti 1985 m. prasidėjus

32

3

2

2

13

12

1.3. Grūdvežiai

30

3

2

2

15

-

1.4. Mineralvežiai

26

2

1

2

10

8

1.5. Apatito koncentratui vežti

24

2

1

2

10

8

1.6. Automobiliams vežti

30

3

2

2

15

-

1.7. Gyvuliams vežti

30

2

1

2

8

8

1.8. Cementvežiai

26

3

2

2

12

9

1.9. Granuliuotiems suodžiams vežti

24

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

13

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

1.10. Miltams vežti

30

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

12

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

1.11. Popieriui vežti

32

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

13

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

12

1.12. Granuliuotiems polimerams vežti

30

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

2

2

-

10

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

10

1.13. Techniniam anglies dvideginiui

22

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

11

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

1.14. Šaltojo valcavimo plienui vežti

32

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

13

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

12

1.15. Dengtasis (pertvarkytas refrižeratorinis vagonas)

25

-

2

2

12

10

 

 

 

 

 

 

 

2. PLATFORMINIAI VAGONAI

 

 

 

 

 

 

2.1. Universaliosios platformos

32

3

2

2

15

12

2.2. Konteineriams ir ratuotai technikai vežti

32

3

2

3

17

-

2.3. Dviaukščiai automobiliams vežti

30

-

2

-

-

-

2.4. Plieno ritiniams vežti

32

3

1

2

17

-

2.5. Miškovežis:

32

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

17

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

 

 

 

 

 

 

 

3. PUSVAGONIAI

 

 

 

 

 

 

3.1. pagaminti iki 1985 m.

22

-

1

2

-

8

3.2. pagaminti 1985 m. prasidėjus

22

3

1

2

11

-

3.3. gurvolvežiai ir aglomeratui vežti

15

2

1

2

4

4

3.4. bitumvežis

30

2

1

2

5

5

3.5. koksvežis

15

2

1

2

4

4

3.6. biriems metaliniams kroviniams vežti

20

2

1

2

5

5

3.7. technologinėms skiedroms vežti

22

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

11

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

3.8. durpvežis

22

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

11

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

-

3.9. savivarčiai

22

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

10

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

2

-

7

3.10. dozuojamieji biraliniai

25

 

 

 

 

 

iki 1-ojo kapitalinio remonto

 

3

2

-

10

-

atlikus 1-ąjį kapitalinį remontą

 

-

1

1

-

-

 

 

 

 

 

 

 

4. CISTERNINIAI VAGONAI

 

 

 

 

 

 

4.1. benzinui ir naftai vežti, pagaminti

32

-

1

2

-

8

iki 1985 m.

 

 

 

 

 

 

4.2. benzinui ir naftai vežti, pagaminti

32

3

1

2

13

12

1985 m. prasidėjus

 

 

 

 

 

 

4.3. aštuonašiai benzinui ir naftai vežti

32

2

1

2

11

11

4.4. klampiesiems naftos produktams vežti

32

2

1

2

8

8

4.5. sieros, silpnoms azoto, druskos rūgštims, fenoliui, superfosfatui, actui, oleumui(keturašiai ir aštuonašiai)

18

2

1

1

5

5

4.6. pagerintai sieros rūgščiai vežti

18

2

1

1

6

6

4.7. melanžui vežti

13

2

1

1

4

3

4.8. spiritui ir maisto produktams(vynui, sultims, pienui) vežti

30

3

1

2

10

10

4.9. propanui, amoniakui ir angliavandeniliui vežti

40

2

1

2

10

10

4.10. chlorui, etilui, pentanui, geltonajam fosforui vežti

24

2

1

1

6

6

4.11. kalcinuotajai sodai, polivinilchloridui kaprolaktamui, skystam pikiui, sulfanolo tepalui, išlydytai sierai vežti

24

3

1

2

12

-

4.12. nuodingoms cheminėms medžiagoms, benzolui ir metanolui

24

2

1

1

6

6

4.13. cementvežiai

28

3

1

2

10

10

4.14. sunkiesiems miltelių pavidalo kroviniams

24

3

1

2

6

6

 

 

 

 

 

 

 

5. REFRIŽERATORINIAI VAGONAI

 

 

 

 

 

 

5.1. 5-ių vagonų sekcijos, pagamintos BMZ

25

-

1,5

-

16

-

5.2. 5-ių vagonų sekcijos, pagamintos buvusioje VDR (ZB-5)

25

-

1,5

-

16

-

5.3. autonominiai refrižeratoriniai

25

-

1,5

-

10

7

5.4. termosiniai

25

-

2

-

12

10

 

 

 

 

 

 

 

6. KITI VAGONAI

 

 

 

 

 

 

6.1. pertvarkyti kitos rūšies vagonai konteineriams vežti

-

-

1

-

-

-

6.2. transporteriniai

35

3

3

3

12

12

6.3. avarinių ir gaisrinių traukinių, kilnojamosios ir svarstyklių taisyklos, vag. skirstytuvai, bėgių suvirinimo, kilnojamųjų mašinų stočių ir kt. spec. vagonai

-

5

5

5

15

15

PASTABOS:

1. Privačių vagonų, naudojamų bendrojo naudojimo keliuose, remontas atliekamas laikantis šiuo įsakymu nustatytų remonto darbų periodiškumo ir tarpremontinės ridos normų. Šiame priede neišvardytų privačių vagonų ir vagonų, naudojamų cheminėms medžiagoms vežti, remonto periodiškumas nustatomas atskiru susisiekimo ministro įsakymu.

2. 6.3 punkte nurodytų vagonų eksploatavimo laiką (atsižvelgiant į vagono rūšį) nustato geležinkelio valdytojo sudaryta komisija. Šiems vagonams kasmet turi būti atliekama stabdžių patikra ir paprastoji aširačių patikra.

______________