LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ FINANSAVIMO REFORMOS PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO
2001 m. birželio 27 d. Nr. 785
Vilnius
Vykdydama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000–2004 metų programos įgyvendinimo priemonių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. vasario 9 d. nutarimu Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000–2004 metų programos įgyvendinimo priemonių patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 14-437), VII skyriaus „Švietimas ir mokslas“ 11 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
2. Pavesti Švietimo ir mokslo ministerijai kartu su Finansų ministerija ir Vidaus reikalų ministerija iki 2001 m. rugpjūčio 15 d. parengti ir pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl bendrojo lavinimo mokyklų finansavimo reformos nuostatų ir jų įgyvendinimo priemonių patvirtinimo.
3. Pavesti Finansų ministerijai, rengiant Lietuvos Respublikos 2002 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą, numatyti moksleivio krepšelio lėšas valstybinėms, savivaldybių ir nevalstybinėms bendrojo lavinimo mokykloms iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785
MOKSLEIVIO KREPŠELIO IR SUTARTINIŲ MOKSLEIVIŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Moksleivio krepšelio apskaičiavimo metodika skirta nustatyti, kiek reikia lėšų ugdymui per metus vienam 5-8 klasės moksleiviui, kai klasės komplekte moksleivių skaičiaus vidurkis yra 25. Koeficientų vertės išreikštos bazinėmis mėnesinėmis algomis vienam klasės komplektui per mėnesį, vienam moksleiviui per mėnesį ir per metus.
2. Sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodika skirta nustatyti, kiek reikia lėšų vieno vaiko ugdymui per metus, atsižvelgiant į mokyklos tipą (pradinė, pagrindinė, vidurinė ar kitokia), ugdymo koncentrą (1–4 klasių, 5–8 klasių, 9–10 klasių, 11–12 klasių), mieste ar kaime yra mokykla, specialiųjų poreikių moksleivius, tautinių mažumų mokyklų moksleivius ir kitus rodiklius. Metodika sudaroma tais pačiais principais kaip ir moksleivio krepšelis, tačiau papildomai nustatomi moksleivių vidutiniai skaičiai klasėje priklausomai nuo anksčiau minėtų rodiklių. Miesto mokyklos 5–8 klasių moksleivis yra prilyginamas vienam sutartiniam moksleiviui.
3. Vienam sutartiniam moksleiviui pagal metodiką skiriama vienoda pinigų suma – moksleivio krepšelis. Norint apskaičiuoti, kiek lėšų ugdymui reikia skirti vienam bet kurios mokyklos moksleiviui per metus, reikia moksleivio krepšelį dauginti iš atitinkamo tos mokyklos sutartinio moksleivio koeficiento. Jeigu norime apskaičiuoti, kiek lėšų per metus ugdymui skiriama konkrečiai mokyklai, reikia apskaičiuoti tos mokyklos sutartinius moksleivius (pagal mokyklos tipą, koncentrą, vietovę ir kitus rodiklius atitinkamus sutartinių moksleivių koeficientus padauginti iš realaus moksleivių skaičiaus) ir juos padauginti iš moksleivio krepšelio.
4. Bendrojo lavinimo mokykloms moksleivio krepšelio lėšos skiriamos kaip tikslinės Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos. Mokyklos aplinką (pastato eksploatavimas, komunalinės išlaidos, techninio personalo atlyginimai, socialinis draudimas ir kitos ūkinės išlaidos) finansuoja mokyklos steigėjas.
5. Metodika skirta valstybinėms, savivaldybių ir nevalstybinėms bendrojo lavinimo mokykloms (darželiams-mokykloms, pradinėms, pagrindinėms, jaunimo ir vidurinėms mokykloms, gimnazijoms (išskyrus menų gimnazijas), suaugusiųjų bendrojo lavinimo mokykloms ir klasėms, suaugusiųjų švietimo centrams ir ligoninių bendrojo lavinimo mokykloms).
II. MOKSLEIVIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA
7. Metodikoje vartojami sutartiniai ženklai:
s – klasės (komplekto) moksleivių skaičiaus vidurkis; h – pamokų skaičius per savaitę pagal ugdymo planą klasei (komplektui); n – pedagoginių normų skaičius klasei (komplektui); R – pedagogo vidutinio mėnesinio atlyginimo koeficientas bazinėmis mėnesinėmis algomis; kn – moksleivio krepšelio sudedamųjų dalių koeficientas bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį; K(Kb – bazinis) – moksleivio krepšelio koeficientas bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį ir litais per metus; Kn – sutartinių moksleivių koeficientas, MK – moksleivio krepšelis Lt/metus.
8. Moksleivio krepšelio apskaičiavimo metodikos rodikliai skaičiuojami taip:
8.2. skaičiavimas:
8.2.1. pedagogo mėnesinio atlyginimo, nustatyto švietimo ir mokslo ministro 1998 m. gruodžio 17 d. įsakymu Nr. 1565 „Dėl švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos“, koeficiento (R) vidurkis: neatestuoto pedagogo:
5,5 + 5,55 + 5,65 + 5,4+ 5,45 + 6,1 + 6,35 + 6,65
R1 = ------------------------------------------------------------------------ = 5,83,
8
kur 5,65 – koeficientas, išreikštas bazinės mėnesinės algos dydžiu neatestuoto pedagogo, turinčio darbo stažą iki 4 metų ir aukštąjį išsilavinimą, ir t. t.; mokytojo:
6,3 + 6,5 + 6,75
R2 = ------------------------ = 6,52;
3
vyresniojo mokytojo:
7,55 + 7,7 + 8,05
R3 = --------------------------- = 7,75;
3
mokytojo metodininko:
8,5 + 8,7 + 9,0
R4 = ------------------------ = 8,7;
3
mokytojo eksperto:
9,8 + 9,95 + 10,25
R5 = ----------------------------- = 10.
3
Kadangi šalyje (savivaldybėse) vidutiniškai yra 5 procentai neatestuotų pedagogų, 12 procentų atestuotų mokytojų, 70 procentų vyresniųjų mokytojų, 12 procentų mokytojų metodininkų ir 1 procentas ekspertų, R svertinis vidurkis būtų:
5,83 x 5+6,52 x 12+7,75 x 70+8,7 x 12+10 x 1 29,15 + 78,0 + 542,7 + 104,4 + 10
R = ----------------------------------------------------------- = ------------------------------------------------- =
100 100
= 7,6425 ≈ 7,6;
8.2.3. moksleivio krepšelio koeficientai bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį:
k1-s mok. = R h/18s;
8.2.4. k2 – koeficientas, taikomas pedagogų kvalifikacijos tobulinimui, bazinėmis mėnesinėmis algomis 1 moksleiviui per mėnesį.
k2' – koeficientas, taikomas pedagogų kvalifikacijos tobulinimui, bazinėmis mėnesinėmis algomis per mėnesį vienai klasei. Kvalifikacijai tobulinti skiriama 15 dienų per 5 metus, t. y. vidutiniškai 3 dienos per metus. Pavaduojamųjų pamokų per dieną (18/5) 3 10,8 pamokos per metus.
10,8 x R x n
Taigi k2'= ----------------------
18 x 4 x 12
dalijama iš 4, nes skaičiuojama 1 savaitei, iš 12, nes skaičiuojama 1 mėnesiui, ir dalijama iš 18, nes skaičiuojama 1 pedagoginei normai.
Taigi koeficientas k2 = k2'/s;
8.2.5. švietimo įstaigos valdymui, pedagoginei psichologinei pagalbai, bibliotekai ir išvykusiems pedagogams pavaduoti (kartu su socialiniu draudimu) skiriama 10 procentų pedagoginės normos dydžio per mėnesį 1 klasei k3 (R x 10 x h)/100;
8.2.6. socialiniam draudimui skiriamas 31 procento pedagoginės normos dydžio koeficientas, k4 (Rn x 31)/100;
8.2.7. k5 yra koeficientų, nurodytų 8.2.5 ir 8.2.6 punktuose, suma bazinėmis mėnesinėmis algomis 1 mėnesiui ir 1 klasei: k5 = k3 + k4, o k6 – koeficientas vienam moksleiviui:
2,5333+7,8533 10,3866
t. y. k6 = k5/s = ------------------------------ = ---------------- = 0,4155;
s 25
8.2.8. k7 yra k1, k2 ir k6 suma, kuri rodo ugdymo išlaidas vienam moksleiviui per 1 mėnesį, išreikšta bazinėmis mėnesinėmis algomis, t. y. k7 = k1 + k2 + k6;
8.2.9. vadovėliams, literatūrai ir vaizdinėms techninėms priemonėms įsigyti skiriama 0,025 koef./moksl. ir 0,005 koef./moksl. per mėnesį, t. y. kitoms išlaidoms skiriama k8 = 0,0300 koef./moksl. per mėnesį bazinėmis mėnesinėmis algomis;
8.3. moksleivio krepšelio dydis apskaičiuojamas taip:
8.3.1. moksleivio krepšelis nustatomas miesto mokyklos 5-8 klasių moksleiviui, kai moksleivių vidurkis klasėje yra 25, todėl bazinis moksleivio krepšelio koeficientas K = Kb = 1,2340 (pagal 1 priedą);
III. SUTARTINIŲ MOKSLEIVIŲ APSKAIČIAVIMO METODIKA
9. Nustatomas šis mokyklos klasės-komplekto moksleivių skaičiaus vidurkis:
9.3. kaimo pagrindinėse mokyklose (1–10 klasės) – 10 moksleivių, jeigu mokykloje mokosi iki 150 moksleivių, ir 15 moksleivių, jeigu mokosi daugiau kaip 150 moksleivių;
9.5. savivaldybių miestų ir miestelių mokyklose (1–12 klasės), kuriose mokosi 300 ir daugiau moksleivių, – 20 moksleivių, iki 300 moksleivių – 15 moksleivių;
10. Bazinis moksleivio krepšelio koeficientas (Kb = 1,2340) skiriamas vienam sutartiniam moksleiviui, todėl sutartinių moksleivių koeficientas apskaičiuojamas taip: Kn = K/Kb.
11. Pradinių mokyklų 1-4 klasių sutartinių moksleivių koeficientai yra:
K22(1-4) kl. = 0,8208;
K20(1-4) kl. = 0,9005;
K15(1-4) kl. = 1,1924;
K10(1-4) kl. = 1,7765.
12. Mokyklų 5-8 klasių sutartinių moksleivių koeficientai yra:
K25(5-8) kl. = 1;
K20(5-8) kl. = 1,0722;
K15(5-8) kl. = 1,4216;
K10(5-8) kl. = 2,1201.
13. Mokyklų 9-12 klasių sutartinių moksleivių koeficientai yra:
K25(9-12) kl. = 1,1913;
K20(9-12) kl. = 1,2440;
K15(9-12) kl. = 1,6504;
K10(9-12) kl. = 2,4636.
Pastabos:
2. Integruotiems specialių poreikių moksleiviams sutartinių moksleivių koeficientai (Ki) didinami 10 procentų.
3. Namuose ar ligoninėje mokomo moksleivio ugdymas organizuojamas švietimo ir mokslo ministro ir sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka.
4. Tautinių mažumų, mišrių mokyklų ar specifinių kalbinių poreikių regionų mokyklų (klasių, grupių) moksleiviams sutartinių moksleivių koeficientai didinami 10 procentų, jeigu mokykla yra kaime, ir 5 procentais, jeigu mokykla yra savivaldybės centre ar mieste.
5. Jeigu tautinių mažumų ar mišri mokykla yra vienintelė savivaldybės teritorijoje (savivaldybės centre ar mieste) ar šalyje, jai taikomi visi sutartinių moksleivių koeficientai kaip ir kaimo mokyklai.
IV. UGDYMO IŠLAIDŲ APSKAIČIAVIMAS PAGAL MOKSLEIVIO KREPŠELĮ IR SUTARTINIŲ MOKSLEIVIŲ KOEFICIENTUS 2002 METAMS
14. Moksleivio krepšelio dydžiai, jeigu bazinis moksleivio krepšelis yra MK = 1,2340x105x12 = 1555 (Lt moksl./m.), yra:
14.1. kaimo pradinių mokyklų 1-4 klasių moksleiviui:
K10(1-4) kl. = 1,7765xMK = 2,1922x105x12 = 2726 (Lt moksl./m.);
14.2. kaimo pagrindinių ir jaunimo mokyklų, kuriose mokosi iki 150 moksleivių: 1-4 klasių moksleiviui:
K10(1-4) kl. = 1,7765xMK = 2,1922x105x12 = 2762 (Lt moksl./m.);
5-8 klasių moksleiviui:
K10(5-8) kl. = 2,1201xMK = 2,6162x105x12 = 3296 (Lt moksl./m.); 9-10 klasių moksleiviui:
K10(9-10) kl. = 2,4636xMK = 3,0401x105x12 = 3831 (Lt moksl./m.);
14.3. kaimo pagrindinių ir vidurinių mokyklų, kuriose mokosi 150 ir daugiau moksleivių:
1-4 klasių moksleiviui:
K15(1-4) kl. = 1,1925xMK = 1,4715x105x12 = 1854 (Lt moksl./m.);
5-8 klasių moksleiviui:
K15(5-8) kl. = 1,4216xMK = 1,7542x105x12 = 2210 (Lt moksl./m.);
9-10 klasių moksleiviui:
K15(9-10) kl. = 1,6504xMK = 2,0366x105x12 = 2566 (Lt moksl./m.);
11-12 klasių moksleiviui:
K15(11-12)kl. = 1,6504xMK = 2,0366x105x12 = 2566 (Lt moksl./m.);
14.4. savivaldybių miestų ir miestelių mokyklų, kuriose mokosi 300 ir daugiau moksleivių:
1-4 klasių moksleiviui:
K20(1-4) kl. = 0,9005xMK = 1,1111x105x12 = 1400 (Lt moksl./m.);
5-8 klasių moksleiviui:
K20(5-8) kl. = 1,0722xMK = 1,3231x105x12 = 1667 (Lt moksl./m.);
9-12 klasių moksleiviui:
K20(9-12) kl. = 1,2440xMK = 1,5350x105x12 = 1934 (Lt moksl./m.);
14.5. savivaldybių centrų ir miestų mokyklų:
1-4 klasių moksleiviui:
K22(1-4) kl. = 0,8208xMK = 1,0129x105x12 = 1276 (Lt moksl./m.);
5-8 klasių moksleiviui:
K25 = MK = 1,2340x105x12 = 1555 (Lt moksl./m.);
9-12 klasių moksleiviui:
K25 = 1,1913xMK = 1,4701x105x12 = 1852 (Lt moksl./m.);
gimnazijos klasių (3-4 klasių) moksleiviui:
Kg = K25(3-4)gkl. = (1,4701+0,1470)x105x12 = 1,6171x105x12 = = 2038 (Lt moksl./m.).
15. Rajono (mokyklos, mokyklų) metų išlaidų sąmatos, priklausančios nuo moksleivio krepšelio ir sutartinių moksleivių koeficientų, skaičiuojamos pagal 3 priedą.
Moksleivio krepšelio ir
sutartinių moksleivių apskaičiavimo
metodikos
1 priedas
MOKSLEIVIO KREPŠELIO APSKAIČIAVIMO METODIKA
Pakopa |
Moksleivių vidurkis klasei kompl. s |
Mokos fondas |
Kitos išlaidos |
K |
|
|
|||||||||||||
pamokų skaičius pagal ugdymo planą iš viso, h |
pedagoginių normų kl. n = h/18 |
koef. 1 moksl. (bazinėmis algomis) k1 = kh/18s |
kvalifikacijos tobulinimas kl. per mėn. k2’ = (10,8Rn)/18×4×12 |
pedagogo kvalifikacijos tobulinimas 1 moksl. k2 = k2’/s |
pedagogų pavadavimas ir valdymas (10%) k3 = 10kn/100 |
socialiniam draudimui (31%) k4 = 31Rn/100 |
iš viso k5 = k3 + k3 |
pavadavimas ir socialinis draudimas moksl. k6 = k5/s |
1 mėn. moksl. k7 = k1 + k2 + k6 |
Lt/moksl. per m. k7×105×12 |
vadovėliams, literatūrai, spaudiniams 0,025 koef./mėn. |
vaizdinėms ir techninėms priemonėms 0,005 koef./mėn. |
iš vis k8 = 0,030 koef./mėn. |
krepšelis K = k7+ k |
krepšelis K×105×12 Lt moksl./m. |
Pastabos |
|||
|
t1 |
t2 |
t3 |
t4 |
t5 |
t6 |
t7 |
t8 |
t9 |
t10 |
t11 |
t12 |
t13 |
t14 |
t15 |
t16 |
t17 |
|
|
1–4 pradinės kl. |
10 |
36 |
2 |
1,5200 |
0,1900 |
0,0190 |
1,520 |
4,712 |
6,232 |
0,6232 |
2,1622 |
2724 |
0,025×12×105 = 31,5 (Lt/m.)´4 = 126 (Lt/ m.) |
0,005 ´ 12 ´105 = 6,3 Lt/moksl. |
0,030 ´ 105 ´ 12 = 37,8 Lt moksl./m. |
2,1922 |
2762 |
|
|
15 |
1,0133 |
0,0127 |
0,4155 |
1,4415 |
1816 |
1,4715 |
1854 |
|
|
||||||||||
20 |
0,7600 |
0,0095 |
0,3116 |
1,0811 |
1362 |
1,111 |
1400 |
|
|
||||||||||
22 |
0,6910 |
0,0086 |
0,2833 |
0,9829 |
1238 |
1,0129 |
1276 |
|
|
||||||||||
24 |
0,6333 |
0,0079 |
0,2597 |
0,9009 |
1135 |
0,9309 |
1173 |
|
|
||||||||||
5–8 kl. |
10 |
43 |
2,4 |
1,8156 |
0,2280 |
0,0228 |
1,8240 |
5,6544 |
7,4784 |
0,7478 |
2,5862 |
3259 |
2,6162 |
3296 |
|
|
|||
15 |
1,2104 |
0,0152 |
0,4986 |
1,7242 |
2172 |
1,7542 |
2210 |
|
|
||||||||||
20 |
0,9078 |
0,0114 |
0,3739 |
1,2931 |
1629 |
1,3231 |
1667 |
|
|
||||||||||
24 |
50 |
2,8 |
0,8796 |
0,2660 |
0,0111 |
2,1280 |
6,5968 |
8,7248 |
0,3635 |
1,2542 |
1580 |
1,2842 |
1618 |
|
|
||||
25 |
0,8444 |
0,0106 |
0,3490 |
1,2040 |
1517 |
1,2340 |
1555 |
Kb – bazinis |
|
||||||||||
30 |
0,7037 |
0,0089 |
0,2908 |
1,0034 |
1264 |
1,0334 |
1302 |
|
|
||||||||||
1–4 gimn. kl. (9,10,11,12) kl. |
10 |
50 |
2,8 |
2,1111 |
0,2660 |
0,0267 |
2,1260 |
6,5968 |
8,7228 |
0,8723 |
3,0101 |
3793 |
3,0401 |
3831 |
|
|
|||
15 |
1,4074 |
0,0177 |
0,5815 |
2,0066 |
2528 |
2,0366 |
2566 |
|
|
||||||||||
20 |
1,0556 |
0,0133 |
0,4361 |
1,5050 |
1896 |
1,5350 |
1934 |
|
|
||||||||||
23 |
60 |
3,33 |
1,1084 |
0,3166 |
0,0138 |
2,5080
|
7,8455 |
10,3535 |
0,4502 |
1,5654 |
1972 |
1,5954 |
1935 |
|
|
||||
25 |
1,0133 |
0,0127 |
0,4141 |
1,4401 |
1815 |
1,4701 |
1852 |
|
|
||||||||||
30 |
0,8444 |
0,0106 |
0,3451 |
1,2001 |
1512 |
1,2301 |
155 |
|
|||||||||||
|
|
|
______________
Moksleivio krepšelio ir
sutartinių moksleivių apskaičiavimo
metodikos
2 priedas
UGDYMO PLANO RODIKLIAI
Eil. Nr. |
Rodikliai |
1-4 kl. (I ugdymo koncentras) |
5-8 kl. (II ugdymo koncentras) |
9-10 kl. 1-2 gimn. kl. (III ugdymo koncentras) |
11-12 kl., 3-4 gimn. kl. (IV ugdymo koncentras) |
1 |
Privalomų pamokų skaičius (vidurkis) |
22,8 |
27 |
32 |
32 |
2 |
Pamokų skaičius dalijant klasę į grupes |
2 |
7,3 |
9,5 |
7,5 |
3 |
Papildomojo ugdymo pamokų skaičius |
4 |
5 |
6,5 |
6 |
4 |
Pamokų skaičius klasės auklėtojui |
2 |
2 |
2 |
2 |
5 |
Mokymas namuose, ligoninėje ir eksternu |
0,8 |
1,4 |
1 |
2,5 |
6 |
Iš viso |
31,6 |
42,7 |
51 |
50 |
7 |
Moksleivių darbų taisymas, laboratoriniai darbai, projektai |
0,6 |
1,5 |
2,4 |
3,4 |
8 |
Pasirengimas pamokoms (pam./ sav.) |
3,8 |
5,8 |
6,6 |
6,6 |
9 |
Iš viso pamokų per savaitę – h |
36 |
43-50 |
50-60 |
60 |
10 |
Pedagoginių normų skaičius klasei – n h/18 (18 – pedagogo pamokų savaitės norma) |
2 |
2,4-2,8 |
2,8-3,3 |
3,3 |
Pastaba. Jeigu 5–8 klasės į grupes nedalijamos, t. y. jeigu klasėje yra 20 ir mažiau moksleivių, jai skiriama 2,4, o jeigu daugiau negu 20 moksleivių – 2,8 pedagoginės normos. 9-10 klasės į grupes nedalijamos, jeigu klasėje yra 20 ir mažiau moksleivių, – jai skiriama 2,8, o jeigu daugiau negu 20 moksleivių – 3,3 pedagoginės normos.
Moksleivio krepšelio ir
sutartinių moksleivių apskaičiavimo metodikos
3 priedas
UGDYMO IŠLAIDŲ APSKAIČIAVIMAS PAGAL MOKSLEIVIO KREPŠELĮ IR SUTARTINIŲ MOKSLEIVIŲ KOEFICIENTUS
Eil. Nr. |
Švietimo įstaiga |
Moksleivių skaičius |
Sutartinių moksleivių skaičius |
Lėšos, Lt |
|
||||||||||||||||||
Be m6 ir m7 |
integruotų |
suaugusiųjų |
iš viso |
m1 × K(1–4)kl. |
m2 × K(5–8)kl. |
m3 × K(9–12)kl. |
m4 × K(9–12)kl. |
m5 × Kg |
m6 Ki |
m7Ks |
iš viso sutartinių moksleivių |
iš viso lėšų, Lt m9 MK = m91555 |
Iš jų: |
||||||||||
literatūra ir vaizd. techn. pr. 37,8m7 (Lt) |
soc. draudimas (m10-m11)×31 100 |
valdymas ir pedagoginė pagalba |
vidut. moksl. m10/m8 |
||||||||||||||||||||
1–4 pr. kl. |
5–8 kl. |
9–12 kl. |
gimnazijos 1–2 kl. |
gimnazijos 3–4 kl. |
|||||||||||||||||||
m1 |
m2 |
m3 |
m4 |
m5 |
m6 |
m7 |
m8 |
|
|
|
|
|
|
|
m9 |
m10 |
m11 |
m12 |
m13 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vyriausiasis finansininkas ____________________________
(parašas) (vardo raidė, pavardė)
Švietimo įstaigos vadovas ____________________________
(parašas) (vardo raidė, pavardė)
2001 m. ____________________ d.
______________