LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2013 metais nuostatų patvirtinimo ir nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso komisijos sudarymo

 

2013 m. kovo 8 d. Nr. A1-107

Vilnius

 

Vykdydama Nediskriminavimo skatinimo tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. lapkričio 2 d. nutarimu Nr. 1281 (Žin., 2011, Nr. 134-6362; 2012, Nr. 121-6076), 5.1 priemonę „Teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti konkursą, skirtą nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektams iš dalies finansuoti“:

1. T v i r t i n u Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2013 metais nuostatus (pridedama).

2. S u d a r a u šios sudėties Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso komisiją (toliau – atrankos komisija):

Eglė Čaplikienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vedėja (atrankos komisijos pirmininkė);

Daiva Zabarauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vedėjo pavaduotoja (atrankos komisijos pirmininko pavaduotoja);

Lina Charašauskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė (atrankos komisijos sekretorė);

Danguolė Grigolovičienė – Lygių galimybių kontrolieriaus patarėja;

Birutė Jatautaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė;

Agnė Martinaitytė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Vytis Muliuolis – Lygių galimybių kontrolieriaus patarėjas;

Justina Puodžiūtė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Moterų ir vyrų lygybės skyriaus vyriausioji specialistė;

Andrius Tekorius – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriaus vyriausiasis specialistas.

3. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal veiklos sritį.

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė     Algimanta Pabedinskienė

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. A1-107

 

Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų ATRANKOS kONKURSO ORGANIZAVIMO 2013 METAIS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises (toliau – nevalstybinės organizacijos), veiklos projektų (toliau – projektai) atrankos konkurso organizavimo 2013 metais nuostatai (toliau – šie Nuostatai) nustato reikalavimus pareiškėjams ir projektams teikiamus prioritetus, reikalavimus projektams, paraiškų teikimo, projektų vertinimo ir atrankos, Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimo, projektų finansavimo, vykdymo ir kontrolės tvarką.

2. Nevalstybinių organizacijų veiklos finansavimo tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriuos įgyvendinant siekiama didinti toleranciją, ugdyti pagarbą žmogui, mažinti diskriminacijos apraiškas ir dirbti lygių galimybių užtikrinimo srityje.

3. Nevalstybinių organizacijų veiklos projektams finansuoti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija) skelbia atrankos konkursą (toliau – konkursas). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

4. Konkurse gali dalyvauti nevalstybinės organizacijos, kurios šiuose Nuostatuose suprantamos kaip asociacijos ir viešosios įstaigos, labdaros ir paramos fondai, tradicinės ir kitos valstybės pripažintos religinės bendruomenės bei bendrijos, dirbančios žmogaus teisių gynimo srityje, ir kurių savininko teisių ir pareigų neįgyvendina valstybės ar savivaldybių institucijos (toliau – pareiškėjas).

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PROJEKTAMS TEIKIAMI PRIORITETAI

 

5. Konkursui projektus gali teikti pareiškėjai, kurie:

5.1. turi ne mažesnę kaip 3 metų veiklos, susijusios su tolerancijos ugdymu, diskriminacijos apraiškų mažinimu ir darbu lygių galimybių užtikrinimo srityje, patirtį;

5.2. organizuoja informacines priemones (seminarus, apskritojo stalo diskusijas, konferencijas ir kt.), skirtas visuomenės tolerancijai bei pagarbai žmogui ugdyti;

5.3. informuoja visuomenę tolerancijos ir pagarbos žmogui ugdymo klausimais;

5.4. įgyvendina priemones per žiniasklaidą, kad būtų galima geriau suvokti diskriminacijos žalą.

6. Prioritetai teikiami projektams, kurių teikėjai:

6.1. laikosi regioninio tolygumo principo ir savo veiklą vykdo visoje šalyje;

6.2. vykdo veiklą, susijusią su visais Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatyme (Žin., 2003, Nr. 114-5115; 2008, Nr. 76-2998) nustatytais diskriminacijos pagrindais.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

7. Projektuose turi būti pateikta:

7.1. duomenys apie pareiškėją;

7.2. informacija apie pareiškėjo patirtį ir kompetenciją (pagrindiniai veiklos tikslai ir uždaviniai);

7.3. informacija apie projektų vykdymą arba dalyvavimą juose, įskaitant tarptautinius projektus;

7.4. pareiškėjo veiklos projektų įgyvendinimo partneriai;

7.5. problemos analizė ir problemos sprendimo būdai;

7.6. projekto tikslas;

7.7. projekto uždaviniai;

7.8. trumpas projekto aprašymas;

7.9. nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus veiksmų aprašymas, trukmė, numatomos išlaidos, atsakingi vykdytojai, laukiami rezultatai);

7.10. detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas (kokioms veiklos kryptims prašoma lėšų, kokia jų kaina, darbo užmokesčio detalus apskaičiavimas);

7.11. kiti projekto finansavimo šaltiniai;

7.12. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui, disponuojami ištekliai ir kt.);

7.13. laukiami rezultatai.

 

IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

8. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi, užpildant paraišką (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, duomenys, nurodyti šių Nuostatų 7 punkte, bei kita informacija, susijusi su projektu. Papildomą informaciją pareiškėjas teikia savo nuožiūra. Kiekviena paraiška turi būti tvarkingai susegta, lapai turi būti sunumeruoti.

9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, bei patvirtinta antspaudu, jeigu tokį antspaudą jis privalo turėti.

10. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

10.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu. Pareiškėjo registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijų neprivalo pateikti tradicinės, ir kitos valstybės pripažintos religinės bendruomenės bei bendrijos;

10.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu;

10.3. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, gyvenimo aprašymus, kuriuose pateikiama informacija apie darbo patirtį, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;

10.4. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte;

10.5. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytą raštą, patvirtinantį iš kitų šaltinių numatomą gauti finansavimą.

11. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami.

12. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Ant voko užrašyti „Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos 2013 metais konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu laišku arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, 105 kab., Vilnius. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos.

13. Pareiškėjams negali būti skiriamos lėšos, jei:

13.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

13.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

13.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidingą arba melagingą informaciją;

13.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

13.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių, kompetencijos ir tinkamų administracinių gebėjimų;

13.6. asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

13.7. pareiškėjas yra gavęs ministerijos paramą ir neatsiskaitęs už jos panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

14. Paraiškos nevertinamos, jei jos pateiktos pavėluotai (po konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos).

 

V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

15. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.

16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas). Atsižvelgdamas į projektų kiekį ir apimtį, komisijos pirmininkas projektų vertinimo terminą gali pratęsti 10 dienų.

17. Komisijos nariai turi įvertinti:

17.1. projekto paraiškos atitiktį keliamiems reikalavimams;

17.2. projekto atitiktį prioritetams;

17.3. projekto problemos analizės išsamumą;

17.4. projekto realumą ir nuoseklumą;

17.5. projektui įgyvendinti reikalingų lėšų pagrįstumą, tikslingumą, detalumą;

17.6. kitus projekto finansavimo šaltinius;

17.7. pareiškėjo veiklos perspektyvumą ir tęstinumą;

17.8. pareiškėjo galimybes (išteklius) vykdyti projektą;

17.9. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų darbo užmokesčio dydį;

17.10. laukiamų rezultatų aiškumą.

18. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 80 balų.

19. Finansuoti gali būti siūloma projektus, surinkusius daugiau nei 45 balus. Projektai, surinkę 45 balus ir mažiau, nefinansuojami.

20. Komisija atrenka projektus, kuriems bus skiriamas finansavimas, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, paskirsto lėšas ir pateikia ministerijos kancleriui lėšų paskirstymo protokolą. Ministerijos kancleris per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.

21. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

22. Pareiškėjai raštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo. Pareiškėjai, kurių paraiškos nebuvo vertinamos, apie tai informuojami raštu, nurodant priežastis.

 

VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

23. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.

24. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

25. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

25.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

25.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo.

26. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Komisijos sprendimai priimami balsuojant, posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo) balsas.

28. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

29. Pateiktus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas komisijos posėdyje.

Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 3 komisijos nariai. Jeigu įvertinto projekto balų skirtumas sudaro daugiau nei 20, šį projektą vertina dar vienas komisijos narys.

 

VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

30. Ministerija ir pareiškėjai, kuriems ministerijos kanclerio sprendimu skirtos lėšos, sudaro sutartį. Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos datos, kai pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, ministerija, prieš sudarydama sutartį, informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį ir kokios išlaidos nebus finansuojamos, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir apie tai informuoja ministeriją. Pareiškėjas privalo patvirtinti, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Priešingu atveju sutartis nesudaroma.

31. Pareiškėjui atsisakius skiriamų lėšų, komisija jas lygiomis dalimis perskirsto 3 daugiausiai balų surinkusiems ir numatomiems finansuoti projektams, surašydama protokolą. Komisija sprendimą dėl lėšų perskirstymo teikia svarstyti ministerijos kancleriui.

32. Projektai finansuojami iš valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:

32.1. seminarų, apskritojo stalo diskusijų, konferencijų ir kt. renginių organizavimu bei reikalingų priemonių įsigijimu;

32.2. informacinių kampanijų organizavimu;

32.3. spaudos darbų (lankstinukų, brošiūrų, knygų, plakatų ir kt.) rengimu ir leidyba bei kita prevencine veikla;

32.4. dalyvavimu projektuose, įskaitant tarptautinius;

32.5. projekto veiklos vykdytojų darbo užmokesčiu;

32.6. patalpų, kuriose vykdoma projekto veikla, nuoma;

32.7. ryšių (neviršijant 50 Lt per mėnesį), transporto degalų ir komunalinių paslaugų išlaidomis.

33. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

34. Pareiškėjai privalo:

34.1. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 darbo dienos pateikti ministerijai biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ir patirtų sąnaudų ataskaitą pagal ministerijos pateiktą formą;

34.2. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 12 d., pateikti ministerijai metinę projekto įgyvendinimo veiklos ataskaitą pagal ministerijos pateiktą formą. Prie ataskaitos turi būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu. Kartu su metine projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodant lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumentų (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą;

34.3. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki 2013 m. gruodžio 24 d.;

34.4. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus.

35. Ministerija turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų dėl projekto finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos, o prireikus turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo auditą ir, esant pažeidimų, nutraukti sutartį.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

37. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

38. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos interneto svetainėje.

 

_________________

 


Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2013 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dalyvauti Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos 2013 m. konkurse forma)

 

__________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)

 

__________________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

ParaiškA

dalyvaUTI NEVALSTYBINIŲ organizacijų, GINANČIŲ ŽMOGAUS TEISES, veiklos projektų ATRANKOS 2013 metais konkurse

 

__________________________

(data)

 

Prašome skirti valstybės paramą mūsų organizacijos veiklai, susijusiai su žmogaus teisių gynimu, ir teikiame šiuos duomenis:

 

1. Duomenys apie nevalstybinę organizaciją, siekiančią gauti valstybės paramą

 

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Kodas ir įregistravimo

Juridinių asmenų registre data

 

Steigėjas (steigėjai) ir steigimo data

 

Buveinė

adresas

 

tel.

 

faks.

 

el. paštas

 

Banko rekvizitai

banko pavadinimas

 

banko kodas

 

sąskaitos Nr.

 

Duomenys apie vadovą

vardas, pavardė

 

pareigos organizacijoje

 

gyv. vieta

 

tel.

 

faks.

 

el. paštas

 

 

2. Duomenys apie nevalstybinės organizacijos veiklą

 

2.1.

Nevalstybinės organizacijos patirtis ir kompetencija (pagrindiniai veiklos tikslai ir uždaviniai)

2.1.1.

 

2.1.2.

 

...

 

 

2.2.

Projektų vykdymas ar dalyvavimas projektuose, įskaitant tarptautinius projektus (išvardinti ir aprašyti projektus, kurie įgyvendinti per pastaruosius 3 metus, ir jų pasiektus rezultatus; nurodyti vykdymo metus ir koks finansavimas gautas)

2.2.1.

 

2.2.2.

 

...

 

 

2.3.

Nevalstybinės organizacijos veiklos projektų įgyvendinimo partneriai (buveinės adresas, telefonas, bendradarbiavimo statusas, vaidmuo projekte)

2.3.1.

 

2.3.2.

 

...

 

 

3. Esama padėtis:

3.1. problemos analizė;

3.2. siūlomi problemos sprendimo būdai.

 

4. Projekto tikslas:

 

5. Projekto uždaviniai, kurie bus įgyvendinti siekiant projekto tikslo:

5.1.

5.2.

...

 

6. Trumpas projekto aprašymas (aprašyti projektą ir susieti su 3 punkte iškelta problema):

6.1. projekto vykdymo vieta;

6.2. projekto vykdymo trukmė.

 

7. Nuoseklus ir išsamus projekto įgyvendinimo planas

 

Nuoseklus veiksmų aprašymas

Trukmė

Numatomos išlaidos

Atsakingas vykdytojas

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

(Nurodyti, kokioms veiklos plano priemonėms yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma, nurodyti darbo užmokesčio išlaidas)

Kokioms veiklos plano priemonėms prašoma lėšų

(kokia jų kaina)

Lėšos iš Nediskriminavimo skatinimo 2012–2014 metų tarpinstitucinio veiklos plano,

tūkst. litų (iš jų darbo užmokesčiui)

Kiti finansavimo šaltiniai,

tūkst. litų

Iš viso 2013 metams,

tūkst. litų

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

9. Veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (patalpos, darbuotojai, numatomas finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo terminui, disponuojami ištekliai ir kt.):

 

10. Laukiami rezultatai

10.1.

10.2.

...

 

11. Prie paraiškos pridedami dokumentai ar jų patvirtintos kopijos:

 

11.1. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu, ____ lapai. (Pareiškėjo registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijų neprivalo pateikti tradicinės ir kitos valstybės pripažintos religinės bendruomenės ir bendrijos);

11.2. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu, jeigu tokį antspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, parašu, ____ lapai;

11.3. projekto vadovo ir asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, gyvenimo aprašymai, kuriuose pateikiama informacija apie darbo patirtį, kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos, ____ lapai;

11.4. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 13 punkte, ____ lapai;

11.5. asmens, turinčio teisę veikti juridinio asmens vardu, pasirašytas raštas, patvirtinantis iš kitų šaltinių numatomą gauti finansavimą, _____lapai.

 

PASTABA. Papildoma informacija teikiama Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Lygių galimybių skyriuje, tel. (8-5) 266 8129.

 

Pareiškėjas

 

(Pareigų pavadinimas)

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

A.V.

 

_________________

 


 

Nevalstybinių organizacijų, ginančių žmogaus teises, veiklos projektų atrankos konkurso organizavimo 2013 metais

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

Pareiškėjo pavadinimas

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas ir sąlyginis numeris

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Įvertinu balais

1.

Ar projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, tvarkingai, pagal patvirtintą formą, yra pridėti reikalingi dokumentai)

5

 

 

atitinka reikalavimus

 

5

 

iš dalies atitinka

 

1–4

 

neatitinka

 

0

 

2.

Ar paraiška atitinka keliamus prioritetus

10

 

 

atitinka

 

10

 

iš dalies atitinka

 

1–9

 

neatitinka

 

0

 

3.

Problemos analizė

5

 

 

išsami, argumentuota, paremta statistiniais duomenimis

 

5

 

iš dalies argumentuota

 

1–4

 

neargumentuota

 

0

 

4.

Projekto įgyvendinimo planas (nuoseklus, išsamus ir gerai suplanuotas projekto veiklos planas)

5

 

 

nuoseklus ir detalus

 

5

 

trūksta nuoseklumo, detalumo

 

1–4

 

nenuoseklus ir nedetalus

 

0

 

5.

Lėšų pagrįstumas, tikslingumas, aktualumas

10

 

 

pagrįstos ir gerai argumentuotos, aiškios, detalios (efektyviai paskirstytos pagal projekto veiksmų planą) lėšos

 

8–10

iš dalies pagrįstos lėšos

 

1–7

nepagrįstos lėšos

 

0

6.

Kiti finansavimo šaltiniai

10

 

 

skiriama 30 procentų ir daugiau

 

7–10

skiriama iki 30 procentų

 

4–6

skiriama mažiau nei 10 procentų

 

1–3

kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti ir (ar) lėšos nepagrįstos

 

0

7.

Pareiškėjo veiklos perspektyvumas ir tęstinumas

10

 

 

organizacijos veikla tęstinė, perspektyvi, numatyti veiklą užtikrinantys ištekliai

 

8–10

organizacijos veikla tęstinė, tačiau nėra perspektyvi, nenumatyti ištekliai

 

1–7

nėra tęstinumo, skirta vienkartinei priemonei įgyvendinti

 

0

8.

Pareiškėjo galimybės (ištekliai) vykdyti projektą:

10

 

 

pareiškėjas turi darbo patirties, kvalifikuotų specialistų

 

7–10

trūksta darbo patirties ir kvalifikuotų specialistų

 

1–6

neturi darbo patirties ir kvalifikuotų specialistų

 

0

9.

Projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, bei darbuotojų darbo užmokesčio dydis

10

 

 

iki 30 procentų visų projekto išlaidų

 

10

iki 40 procentų

 

5–8

iki 50 procentų

 

0–4

10.

Laukiami rezultatai

5

 

 

aiškūs

 

5

iš dalies aiškūs

 

1–4

neaiškūs

 

0

 

Bendra balų suma

80

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

Projekto trūkumai

 

 

Komisijos nario išvada (visiškai finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti)

 

 

Mažiau kaip 45 balus surinkusio projekto nesiūloma finansuoti.

 

Komisijos narys

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

 

_________________