LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2007 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO Nr. V-864 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO IR JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. vasario 22 d. Nr. V-162

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kitose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779) 8 punktu bei atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. rugsėjo 11 d. įsakymą Nr. K-135 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos struktūros patvirtinimo“ ir siekdamas užtikrinti Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbo kokybę bei teikiamų paslaugų prieinamumą besikreipiantiems asmenims,

p a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymą Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 112-4579; 2009, Nr. 3-72):

1. Išdėstau 2.1 punktą taip:

2.1. asmenų priėmimą ir aptarnavimą Sveikatos apsaugos ministerijoje organizuoti Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriui.“

2. Išdėstau 2.2 punktą taip:

2.2. Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus vedėjui užtikrinti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 19 ir 20 straipsnių bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 vykdymą ir kontrolę Sveikatos apsaugos ministerijoje.“

3. Išdėstau 4 punktą taip:

4. P a v e d u įsakymo vykdymą kontroliuoti ministerijos kancleriui.“

4. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklėse:

4.1. Išdėstau 13 punktą taip:

13. Asmenų prašymai gali būti pateikiami SAM darbo laiku (pirmadienį ir trečiadienį – viena valanda ilgiau) žodžiu (telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM), raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM ar per pasiuntinį, atsiuntus paštu, faksu) ir elektroniniu būdu SAM elektroninio pašto adresu. Asmenų skundai gali būti pateikiami tik raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM, atsiuntus paštu, faksu ar per pasiuntinį).“

4.2. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Žodinis prašymas gali būti išdėstomas Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojui ar kito SAM padalinio atstovui, turinčiam įgaliojimus spręsti asmenims rūpimus klausimus telefonu arba aptarnauti asmenis.“

4.3. Išdėstau 25 punktą taip:

25. Rašytiniai prašymai (skundai), pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu ar faksu, turi būti užregistruoti Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje atskirai nuo kitos korespondencijos kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje pažymint vardą, pavardę, adresą, trumpą laiško turinį ir lapų skaičių, kam jis nukreiptas ar persiųstas nagrinėti ir datą, iki kada turi būti atsakyta. Ant prašymo (skundo) dedamas registracijos ir, esant būtinybei, kontrolės spaudas. Registracijos spaude įrašoma prašymo (skundo) gavimo data, registracijos numeris, kontrolės spaude – užduoties įvykdymo laikas. Prie registruoto prašymo (skundo) prisegamas laiško vokas, kuriame jis atsiųstas.“

4.4. Išdėstau 28 punktą taip:

28. Prašymus (skundus), kuriuos turi nagrinėti SAM pavaldžios institucijos, Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojas SAM vadovybės pavedimu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų gavimo SAM datos persiunčia nagrinėti šioms institucijoms ir apie tai raštu praneša pareiškėjui.“

4.5. Išdėstau 29 punktą taip:

29. Jeigu prašyme (skunde) keliamą klausimą pagal kompetenciją privalo nagrinėti ir sprendimą priimti vykdomosios valdžios ar kitos institucijos, Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius per 5 darbo dienas išsiunčia joms SAM pasirašytą prašymą jį išnagrinėti ir apie rezultatus informuoti pareiškėją ir SAM. Apie prašymo (skundo) perdavimą Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius praneša pareiškėjui.“

4.6. Išdėstau 30 punkto pirmąją pastraipą taip:

30. Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje užregistruoti prašymai (skundai) perduodami nagrinėti vadovaujantis šiais principais:“.

4.7. Išdėstau 30.3 punktą taip:

30.3. prašymai ir skundai, adresuoti konkrečiam SAM pareigūnui, skyriui arba komisijai, per tam tikrą administravimo sritį kuruojantį SAM vadovybės narį perduodami adresatui.“

4.8. Išdėstau 42 punktą taip:

42. Atsakymas į prašymą (skundą) parengiamas dviem egzemplioriais, iš kurių vienas išsiunčiamas (įteikiamas) asmeniui, o kitas lieka SAM.“

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                                 ALGIS ČAPLIKAS