LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PARAIŠKOS EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ PARAMAI GAUTI FORMŲ PATVIRTINIMO
2004 m. gegužės 28 d. Nr. V-398
Vilnius
Įgyvendindamas Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. sausio 31 d. nutarimu Nr. 144 „Dėl Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento“ (Žin., 2003, Nr. 13-508), 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ ir vadovaudamasis Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemones, teikimo, vertinimo ir atrankos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 „Dėl Projektų, finansuojamų įgyvendinant Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemones, teikimo, vertinimo ir atrankos taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 19-599):
1. Tvirtinu pridedamas:
1.1. Paraiškos finansinei paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizacija ir modernizavimas“ formos B dalį;
1.2. Paraiškos finansinei paramai, skirtai techninės dokumentacijos rengimo projektams, gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizacija ir modernizavimas“ formos B dalį.
2. Laikau netekusiu galios sveikatos apsaugos ministro 2004 m. gegužės 6 d. įsakymą Nr. V-330 „Dėl paraiškos Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai formų patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2004 m. gegužės 28 d.
įsakymu Nr. V-398
PARAIŠKA
FINANSINEI PARAMAI GAUTI
pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizacija ir modernizavimas“
. PROJEKTO SVARBA
1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai
Projekto tikslas (-ai):
|
(įvardykite pagrindinį (-ius) projekto tikslą (-tikslus)) |
Projekto uždaviniai:
|
(įvardykite projekto uždavinius, spręstinus nurodytam (-iems) projekto tikslui (-ams) pasiekti)
|
Projekto tikslo ir uždavinių atitikimas BPD 1.4 priemonės tikslui ir uždaviniams |
(aprašykite, kaip projekto tikslas ir uždaviniai atitinka BPD 1.4 priemonės tikslus ir uždavinius) |
1.2. Duomenys apie pareiškėją ir partnerį (-ius)
1.2.1. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) veiklos aprašymas
a) pareiškėjas
Pilnas pareiškėjo pavadinimas |
|
Pareiškėjo steigėjas (-ai)/savininkas (-ai) |
|
Pareiškėjo veiklos pradžios metai |
|
Dirbančių gydytojų skaičius |
|
Dirbančių slaugytojų skaičius |
|
Veiklai naudojamų patalpų disponavimo teisinis pagrindas |
|
b) partneris
Pilnas partnerio pavadinimas |
|
|
|
Partnerio steigėjas (-ai)/savininkas (-ai) |
|
|
|
Partnerio rekvizitai |
subjekto kodas |
|
|
adresas |
|
||
tel. |
|
||
faks. |
|
||
el. p. adresas |
|
||
partnerio bankas |
|
||
banko kodas |
|
||
sąskaitos numeris |
|
||
Partnerio ekonominės veiklos, kurioms vykdyti skirtas projektas (pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių) |
1 2 3 |
||
PVM mokėjimas |
taip PVM mokėtojo kodas |
|
ne PVM nemokėjimo teisinis pagrindas: (nurodykite, pagal kokius nacionalinius teisės aktus neprivalote mokėti PVM) |
||
Partnerio veiklos pradžios metai |
|
|
Dirbančių gydytojų skaičius |
|
|
Dirbančių slaugytojų skaičius |
|
|
Veiklai naudojamų patalpų disponavimo teisinis pagrindas |
|
|
PASTABA: Jei partnerių projekte yra daugiau nei vienas, informaciją pateikite atskirai apie kiekvieną partnerį.
1.2.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) veiklos rodikliai
a) pareiškėjas
|
Iš viso |
Pagal tikslines grupes |
1. Prisirašiusiųjų gyventojų skaičius |
|
|
1.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
2. Prisirašiusiųjų kaimo gyventojų skaičius |
|
|
2.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
3. Pacientų apsilankymų skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
4. Apsilankymų namuose skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
5. Hospitalizuotų pacientų skaičius per 2003 m. (stacionarines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
b) 1 partneris
|
Iš viso |
Pagal tikslines grupes |
1. Prisirašiusiųjų gyventojų skaičius |
|
|
1.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
2. Prisirašiusiųjų kaimo gyventojų skaičius |
|
|
2.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
3. Pacientų apsilankymų skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
4. Apsilankymų namuose skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
5. Hospitalizuotų pacientų skaičius per 2003 m. (stacionarines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
PASTABA: Jei partnerių projekte yra daugiau nei vienas, informaciją pateikite atskirai apie kiekvieną partnerį.
1.3. Probleminės situacijos aprašymas
Problema |
|
Problemos pagrindimas |
|
Siūlomas problemos sprendimo būdas |
|
PASTABA: Jei problemų yra daugiau nei viena, kiekvieną problemą aprašykite atskiroje lentelėje.
1.4. Projekto atitikimas specifiniams projektų atrankos kriterijams
(Trumpai ir konkrečiai aprašykite, kaip projektas atitinka BPD 1.4 priemonės specifinius projektų atrankos kriterijus)
Kriterijaus pavadinimas |
Pagrindimas |
Sveikatos priežiūros įstaigos steigėjo sprendimas dėl pritarimo įgyvendinti šį projektą pagal sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimo strategiją bei programą |
|
Atitikimas Sveikatos apsaugos ministerijos patvirtintai strategijai, numatytai finansuoti panaudojant ES struktūrinių fondų lėšas |
|
Materialusis turtas yra projektų teikėjų (įstaigų ar organizacijų) valdomi nuosavybės ar patikėjimo teise arba pagal panaudos (nuomos) sutartį |
|
(įterpkite papildomas eilutes, jei reikia) |
|
1.5. Informacija apie kitus pareiškėjo ir partnerio (-ių) projektus, teikiamus ar ketinamus teikti struktūrinių fondų paramai gauti
BPD priemonės nr. ir pavadinimas |
|
BPD priemonės remtina veikla |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto tikslas |
|
Projekto tikslinės grupės |
|
Projekto rezultatai |
|
Projekto trukmė |
|
Projekto biudžetas, Lt |
|
PASTABA: Jeigu projektų yra daugiau negu vienas, duomenys apie kiekvieną projektą turi būti pateikti atskiroje lentelėje.
1.6. Ar projekte numatytos veiklos buvo finansuotos Valstybės investicijų programos lėšomis?
taip ne
Teigiamo atsakymo atveju užpildykite lentelę:
VIP teikto projekto (programos) pavadinimas |
|
Gauta VIP lėšų suma, Lt, pagal metus |
(nurodykite gautą finansavimą iš VIP pagal metus) |
2. PROJEKTO VALDYMO PAJĖGUMAI
2.1. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) panašių projektų vykdymo patirtis
(Pateiktoje lentelėje aprašykite per paskutinius 5 metus vykdytus svarbiausius projektus)
a) pareiškėjo
Projekto pavadinimas
|
|
Projekto vykdymo metai ir vieta
|
|
Projekto tikslas
|
|
Projekto rezultatai
|
|
Vaidmuo projekte (pareiškėjas ar partneris) |
|
Projekto biudžetas, Lt
|
|
Finansavimo šaltiniai
|
|
Suteiktos paramos (jei buvo suteikta) bendra suma / pareiškėjo tiesiogiai gauta paramos dalis, Lt |
|
PASTABA: Jeigu projektų yra daugiau negu vienas, duomenys apie kiekvieną projektą turi būti pateikti atskiroje lentelėje.
b) partnerio (pavadinimas)
Projekto pavadinimas
|
|
Projekto vykdymo metai ir vieta
|
|
Projekto tikslas
|
|
Projekto rezultatai |
|
Vaidmuo projekte (pareiškėjas ar partneris) |
|
Projekto biudžetas, Lt
|
|
Finansavimo šaltiniai
|
|
Suteiktos paramos (jei buvo suteikta) bendra suma / pareiškėjo tiesiogiai gauta paramos dalis, Lt |
|
PASTABA: Jeigu projektų yra daugiau negu vienas, duomenys apie kiekvieną projektą turi būti pateikti atskiroje lentelėje;
jeigu partnerių yra daugiau negu vienas, duomenys apie kiekvieno partnerio projektą (-us) turi būti pateikti atskirose lentelėse.
2.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) žmogiškieji ištekliai
Pavadinimas |
Nuolatinių darbuotojų skaičius, iš viso |
Skaičius darbuotojų, turinčių panašių kitų projektų vykdymo patirtį /iš jų tiesiogiai dalyvausiantys šiame projekte |
Pareiškėjo |
|
|
1 Partnerio |
|
|
2 Partnerio |
|
|
n Partnerio |
|
|
2.3. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) materialiniai ištekliai
(Nurodykite tik tuos materialinius išteklius (pvz., patalpas, turimą įrangą ar pan.), kuriuos planuojate panaudoti projektui įgyvendinti)
2.4. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) finansiniai ištekliai
(Nurodykite paskutinių 3 metų pagrindinius pajamų šaltinius ir iš jų gautą metinių pajamų sumą)
a) pareiškėjo
Pajamų šaltinis |
Pajamų, gautų iš šaltinio, dydis (Lt) |
||
n metais |
n-1 metais |
n-2 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(įterpkite papildomas eilutes, jei reikia) |
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
3. PROJEKTO ĮGYVENDINIMAS
3.1. Projekto valdymas
Pareigos |
Atsakingo asmens v., pavardė |
Trumpas funkcijų aprašymas |
Projekto vadovas (koordinatorius ar pan.) |
|
|
Projekto finansininkas |
|
|
Kt. (įterpkite papildomas eilutes, jei reikia) |
|
|
3.2. Projekto įgyvendinimo planas
(Pažymėkite nuspalvindami ar pan.)
Veikla |
Trukmė |
Pirmieji metai |
Antrieji metai |
Tretieji metai |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mėn. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
1 ketv. |
2 ketv. |
3 ketv. |
4 ketv. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1 veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 veikla |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
N veikla …. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
(Veiklų pavyzdžiai: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo paketas nr. 1 (pavadinimas): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Techninio projekto/specifikacijų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo konkurso skelbimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo sutarties pasirašymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Sutarties vykdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo paketas nr. 2 (pavadinimas): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Techninio projekto/specifikacijų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo konkursinių dokumentų parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo konkurso skelbimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo sutarties pasirašymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Sutarties vykdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Pirkimo paketas nr. N:… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Projekto rezultatų viešinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Projektų ataskaitų rengimas ir teikimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
(įterpkite papildomas eilutes, jei reikia) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3.3. Viešųjų pirkimų (sutarčių sudarymo) suvestinė
Pirkimo objektas |
Pirkimo būdas |
Sutarties suma, Lt |
Paslaugos: (konkretizuokite) |
|
|
Prekės: (konkretizuokite) |
|
|
Darbai: (konkretizuokite) |
|
|
Iš viso: |
|
|
PASTABA: Jei PVM yra tinkamos išlaidos – sutarties sumos stulpelyje nurodyti sumas su PVM, jei netinkamos – be PVM.
4. PROJEKTO BIUDŽETAS
4.1. Finansavimo šaltinių lentelė
|
Suma, Lt |
1. Paramos lėšos |
|
1.1. ES fondo lėšos |
|
1.2. Nacionalinio bendrojo finansavimo lėšos |
|
2. Pareiškėjo ir partnerių lėšos |
|
2. 1. Nacionalinės lėšos |
|
2.1.1. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) valstybės biudžeto lėšos, privatizavimo fondo lėšos, valstybės vardu skolintos lėšos |
|
2.1.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) savivaldybių disponuojamos lėšos (savivaldybių biudžeto lėšos, savivaldybių privatizavimo fondo lėšos, savivaldybių aplinkos apsaugos rėmimo spec. programos fondo lėšos, savivaldybių skolintos lėšos, savivaldybių įmonių lėšos, labdaros ir kitos sav. disponuojamos lėšos) |
|
2.1.3. Kiti nacionaliniai šaltiniai |
|
2.2. Privačios pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
3. Projekto pajamos |
|
4. Iš viso (1+2+3) |
|
5. PROJEKTO NAUDA (PAGAL INVESTICINĮ PROJEKTĄ (GALIMYBIŲ ANALIZĘ)
5.1. Techninis vertinimas
5.1.1 Techninio sprendimo alternatyvos pateikiant GDV (grynąją dabartinę vertę)
Alternatyvos nr. ir pavadinimas |
Investicijų dydis, įsk. PVM; tūkst. Lt |
GDV (taikant 7 proc. diskonto normą) eksploatacijos ir remonto išlaidų požiūriu projekto sukurto turto nusidėvėjimo laikotarpiui; tūkst. Lt |
1 |
|
|
2 |
|
|
n |
|
|
Pasirinkta alternatyva: |
(nurodykite pasirinktos alternatyvos nr. ir pavadinimą) |
5.2. Ekonominis-socialinis vertinimas
Projekto poveikio apibūdinimas |
Poveikio grupė |
Poveikio mastas ir (arba) dydis (natūrine ir (arba) pinigine išraiška) |
(pvz. vartotojų skaičiaus didėjimas, informacinių technologijų plėtra, užimtumo didėjimas ir pan.) |
(pvz., pareiškėjas, partneris, tikslinė grupė, valstybė ir pan.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.3. Finansinis vertinimas
5.3.1 Projekto nauda pareiškėjui ir jo partneriui (-iams) išlaidų–naudos metodu, pateikiant GDV (grynąją dabartinę vertę).
Nr. |
Eksploatacijos ir remonto išlaidos, neįgyvendinus projekto ar jo dalies |
Metai |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
1. |
1 išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
2 išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
n išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Išlaidos, neįgyvendinus projekto ar jo dalies, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Eksploatacijos ir remonto išlaidos, įgyvendinus projektą ar jo dalį |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
1 išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
2 išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
n išlaidų grupė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Išlaidos, įgyvendinus projektą ar jo dalį, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Skirtumas (4–9) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Projekto ar jo dalies investicijos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Grynųjų pinigų srautai (skirtumas (10–11)) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GDV (taikant 7 proc. diskonto normą) |
|
5.3.2 Projekto naudos struktūra
Projekto naudos struktūros elementai (šaltiniai) |
Natūrinė išraiška |
Piniginė išraiška |
(pvz.: kuro išlaidų sumažėjimas, elektros energijos išlaidų sumažėjimas, eksploatacijos ir remonto išlaidų sumažėjimas, darbo užmokesčio išlaidų sumažėjimas, pajamų padidėjimas dėl paslaugų apimties padidėjimo ir kokybės pagerėjimo ir t.t.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.4. Projekto rizika
(Apibūdinkite rizikas, pvz., finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosaugos, socialinė), institucinė, politinė, išdėstydami jas eilės tvarka pagal reikšmingumą bei nurodydami apsaugos (rizikos valdymo) priemones)
(maks. ½ psl.)
5.5. Projekto poveikis
(Aprašykite projekto poveikį, nurodydami jo:
5.6. Projekto poveikis aplinkai
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, pažymėkite, kuriai kategorijai priskirtinas projektas:
A Didelės rizikos projektai (poveikio aplinkai vertinimas privalomas, žr. įstatymo 1 priedėlį)
B Vidutinės rizikos projektai (atliekama atranka dėl poveikio aplinkai privalomo vertinimo, žr. 2 priedėlį)
C Minimalios rizikos projektai (poveikio aplinkai vertinimas netaikomas)
Jeigu projektas yra A arba B kategorijos, prie paraiškos pridėkite poveikio aplinkai ataskaitą.
Jeigu projektas yra C kategorijos, užpildykite lentelę:
Poveikio sritis |
Poveikio apibūdinimas (jei įmanoma, nurodant poveikio mastą ir dydį) |
Įdiegtos prevencijos priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.7. Projekto tęstinumas
Projekto tęstinumo pobūdis |
Veiksmai tęstinumui užtikrinti |
Institucinis (teisinis) |
(aprašykite, kaip bus užtikrintas projekto veiklos išliekamumas instituciniu (teisiniu) požiūriu) |
Finansinis |
(aprašykite, kaip bus užtikrinamas projekto veiklos vykdymo finansavimas pasibaigus projektui ir paramai) |
Kt. (pvz., politinis, technologinis ir pan.) |
|
6. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
6.1. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
3) išvados dėl pareiškėjo ir (arba) jo partnerio (-ių) teiktos preliminarios paraiškos (jei buvo teikta) kopija;
4) pareiškėjo ir partnerio (-ių) darbuotojų, tiesiogiai dalyvausiančių įgyvendinant projektą, gyvenimo aprašymai;
5) Mokesčių inspekcijos pažyma (-os) apie pareiškėjo ir partnerio (-ių) atsiskaitymus biudžetui; pažymos turi būti išduotos ne anksčiau nei 2 mėn. iki paraiškos pateikimo;
6) pažymos apie pareiškėjo ir partnerio (-ių) socialinio draudimo mokesčių sumokėjimą (SODRA); pažymos turi būti išduotos ne anksčiau nei 2 mėn. iki paraiškos pateikimo;
8) pareiškėjo ir partnerio (-ių) jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis (-ys) arba jos (-ų) kopija (-os) (jei taikytina);
13) savivaldybės ar apskrities viršininko administracijos pritarimas dėl sveikatos priežiūros įstaigų dalyvavimo projekte;
6.2. Pareiškėjas kartu su paraiška taip pat gali pateikti šiuos dokumentus:
2) techninis projektas (techninės specifikacijos ir brėžinių, sąlygų sąvadas (jeigu jo reikia) arba jo kopija;
Atsižvelgiant į konkretų konkursą (kvietimo teikti paraiškas), 6.1 ir 6.2 punktuose išvardytų dokumentų sąrašai gali būti papildyti.
7. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, žemiau pasirašęs, patvirtinu, kad: § šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga; § prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma; § man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu; § paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją); § neprieštarauju paraiškoje pateiktų duomenų apdorojimui ir saugojimui ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.
|
|
Pareiškėjo pavadinimas, adresas, antspaudas |
|
Atsakingo asmens pareigos, parašas, vardas, pavardė
|
|
Data, vieta
|
|
______________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro2004 m. gegužės 28 d.
įsakymu Nr. V-398
PARAIŠKA
FINANSINEI PARAMAI GAUTI
pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento prioriteto „Socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtra“ priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizacija ir modernizavimas“
B DALIS
I. PROJEKTO[1] IDĖJOS APRAŠYMAS
1.1. Duomenys apie preliminarių paraiškų vertinimą
Ar buvo pateikta paraiška
|
ne |
taip išsiuntimo paštu arba pristatymo kurjeriu data |
|
Preliminaraus pasiūlymo vertinimo išvada |
rekomenduota teikti tolesniam vertinimui rekomenduota neteikti teikti tolesniam vertinimui |
PASTABA: Preliminaraus pasiūlymo vertinimo išvados kopiją pridėkite prie paraiškos.
1.3. Projekto pareiškėjas ir partneris (-iai)
1.3.1. Duomenys apie pareiškėją ir partnerį (-ius)
a) pareiškėjas
Pilnas pareiškėjo pavadinimas |
|
Pareiškėjo steigėjas (-ai)/savininkas (-ai) |
|
Pareiškėjo veiklos pradžios metai |
|
Dirbančių gydytojų skaičius |
|
Dirbančių slaugos darbuotojų skaičius |
|
Veiklai naudojamų patalpų disponavimo teisinis pagrindas |
|
b) partneris 1
Pilnas partnerio pavadinimas |
|
Partnerio steigėjas (-ai)/savininkas (-ai) |
|
Partnerio veiklos pradžios metai |
|
Dirbančių gydytojų skaičius |
|
Dirbančių slaugos darbuotojų skaičius |
|
Veiklai naudojamų patalpų disponavimo teisinis pagrindas |
|
PASTABA: jei partnerių projekte yra daugiau nei vienas, informaciją pateikite atskirai apie kiekvieną partnerį.
1.3.3. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) veiklos rodikliai
a) pareiškėjas
|
Iš viso |
Pagal tikslines grupes |
1. Prisirašiusiųjų gyventojų skaičius |
|
|
1.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
2. Prisirašiusiųjų kaimo gyventojų skaičius |
|
|
2.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
3. Pacientų apsilankymų skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
4. Apsilankymų namuose skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
5. Hospitalizuotų pacientų skaičius per 2003 m. (stacionarines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
b) partneris 1
|
Iš viso |
Pagal tikslines grupes |
1. Prisirašiusiųjų gyventojų skaičius |
|
|
1.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
2. Prisirašiusiųjų kaimo gyventojų skaičius |
|
|
2.1 iš jų aptarnaujami pagal sutartis su TLK |
|
|
3. Pacientų apsilankymų skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
4. Apsilankymų namuose skaičius per 2003 m. (ambulatorines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
5. Hospitalizuotų pacientų skaičius per 2003 m. (stacionarines sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose) |
|
|
PASTABA: jei partnerių projekte yra daugiau nei vienas, informaciją pateikite atskirai apie kiekvieną partnerį.
Pažymėkite numatomas vykdyti veiklas (pagal EB reglamento 438/2001 numeraciją):
36 Socialinės ir visuomenės sveikatos infrastruktūra
161 Investicijos į materialųjį kapitalą (įrangą ir įrenginius, kurie yra valstybės skiriami bendram finansavimui)
166 Savanoriškame (trečiajame) sektoriuje teikiamos paslaugos (išlaikytinių globa, sveikatos ir saugos paslaugos, kultūrinė veikla)
323 Piliečiams skirtos paslaugos ir programos (sveikatos, administravimo, švietimo)
333 Energijos efektyvumas, bendra šiluminės ir elektros energijos gamyba, energijos kontrolė
1.5. Projekto pagrindimas
1.5.1. Probleminės situacijos aprašymas (įvardykite problemą ir aprašykite ją, nurodydami tikslines grupes, jų poreikius)
1.6. Projekto parengtumas (atlikti projekto parengiamieji darbai)
Parengiamojo darbo pavadinimas |
Būklė (atlikta/šiuo metu atliekama)(atlikimo metai) |
(pvz., galimybių studija, investicinis ir techninis projektas, viešųjų pirkimų konkursinė dokumentacija ir t. t.) |
(pvz., šiuo metu atliekama (2004 m.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABA: Nurodytų dokumentų kopiją pridėkite prie paraiškos.
1.7. Projekto valdymo pajėgumai:
1.7.1 Duomenys apie partnerį
Partnerio pavadinimas |
|
Teisinė forma |
(pagal subjekto registracijos pažymėjimą) |
Rekvizitai (subjekto kodas, adresas, tel. ir faks. Nr., el. p., banko rekvizitai): |
|
Partnerio veiklos rūšis (-ys) |
(pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (nurodykite pagrindinę (-es) veiklą (-as), susijusias su projektu)
|
PASTABA: Jeigu partnerių yra daugiau negu vienas, duomenys turi būti pateikti apie kiekvieną partnerį atskiroje lentelėje.
1.7.2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) žmogiškieji ištekliai
|
Nuolatinių darbuotojų skaičius, iš viso |
Skaičius darbuotojų, turinčių panašių projektų vykdymo patirtį |
Pareiškėjo |
|
|
1 Partnerio |
|
|
2 Partnerio |
|
|
n Partnerio |
|
|
1.7.3. Pareiškėjo finansiniai ištekliai
(Nurodykite paskutinių 3 metų metines pajamas, pagrindinius jų šaltinius ir iš šių šaltinių gautą pajamų dalį (pajamų deklaracijų, pelno nuostolio, paskutinių 3 veiklos metų balanso ataskaitų kopijos pridedamos)
Pajamų šaltinis |
Pajamų, gautų iš šaltinio, dydis |
n metai |
n-1 metai |
n-2 metai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.8. Preliminarus projekto biudžetas
IŠLAIDŲ KATEGORIJOS
|
bendra suma (Lt) |
1. Žemės, nekilnojamojo turto pirkimas/ nuoma/ panauda |
|
2. Statybos/renovacijos/kiti darbai |
|
3. Įrangos (naudotos ir nenaudotos) pirkimas/nuoma/panauda/išperkamoji nuoma |
|
4. Paslaugų pirkimas |
|
5. Darbo užmokestis |
|
6. Biuro išlaidos |
|
7. Netiesioginės projekto išlaidos (pvz., tel./faks., elektra, šildymas ir pan.) |
|
PROJEKTO IŠLAIDOS, IŠ VISO: |
|
II. TECHNINĖS PARAMOS PROJEKTAS (TPP)
2.1. Projekto veiklų įgyvendinimo planas
(Išvardykite projekto veiklas (atskirų techninių dokumentų rengimą) pagal projekto etapus (jei jų yra)
(maks. ½ psl.)
2.2. Projekto valdymo ir administravimo schema
Atsakomybės sritis |
Atsakingo asmens |
Funkcijos |
Bendras projekto valdymas |
|
|
Projekto finansų valdymas |
|
|
Projekto viešųjų pirkimų vykdymas |
|
|
Rangovų darbų vykdymo priežiūra |
|
|
Kita sritis |
|
|
2.3. Atskaitomybė ir projekto įgyvendinimo priežiūra
(Aprašykite, kaip bus atliekama projekto įgyvendinimo priežiūra ir atskaitomybė tarp pareiškėjo ir rangovo)
(maks. 1/2 psl.)
III. PARAIŠKOS PRIEDAI
Prie paraiškos pridedami šie dokumentai:
18. mokesčių inspekcijos pažymos apie pareiškėjo skolas biudžetui; pažymos turi būti išduotos ne anksčiau nei 2 mėn. iki paraiškos pateikimo;
19. pažymos apie pareiškėjo socialinio draudimo mokesčių sumokėjimą (SODRA); pažymos turi būti išduotos ne anksčiau nei 2 mėn. iki paraiškos pateikimo;
22. sutartys ar kiti dokumentai, reglamentuojantys TPP rezultatų (taip pat intelektinės nuosavybės) panaudojimą/pasiskirstymą tarp partnerių ir pareiškėjo (jeigu taikytina);
23. žemės sklypo, kuriame planuojama statyti ar renovuoti objektą ar atlikti kitus žemės sklypo parengiamuosius darbus, nuosavybės/nuomos/panaudos dokumentų kopijos;
24. žemės sklypo, kuriame planuojama statyti ar renovuoti objektą ar atlikti kitus žemės sklypo parengiamuosius darbus, detalaus išplanavimo projekto kopija;
25. objekto (pvz., pastato/patalpų), kurį planuojama statyti ar renovuoti, nuosavybės/nuomos/panaudos dokumentų kopijos;
IV. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, žemiau pasirašęs, patvirtinu, kad: § šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga; § prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma; § man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu; § paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją); § neprieštarauju paraiškoje pateiktų duomenų apdorojimui ir saugojimui ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.
|
|
Pareiškėjo pavadinimas, adresas, antspaudas |
|
Atsakingo asmens pareigos, parašas, vardas, pavardė
|
|
Data, vieta
|
|
______________
______________
[1] Turimas omenyje projektas, dėl kurio įgyvendinimo vėliau pareiškėjas atskirai kreipsis, prašydamas Europos regioninės plėtros fondo paramos.