LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS APSAUGOS MINISTERIJA
Į S A K Y M A S
DĖL PROJEKTINĖS DOKUMENTACIJOS NAGRINĖJIMO APLINKOS APSAUGOS MINISTERIJOJE (JOS TARNYBOSE) TVARKOS
1997 m. rugsėjo 18 d. Nr. 170
Vilnius
Atsižvelgdamas į priimtą Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymą ir vadovaudamasis Aplinkos apsaugos ministerijos nuostatų 12.5 punktu,
1. Patvirtinti Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo bei planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ataskaitų nagrinėjimo Aplinkos apsaugos ministerijoje (jos tarnybose) tvarką, kuri įsigalioja nuo 1997 m. spalio 1 d. (1 priedas).
2. Aplinkos apsaugos ministerijos 1995 05 01 įsakymą Nr. 73 „Dėl statybos sklypų parinkimo ir projektinės dokumentacijos derinimo Aplinkos apsaugos ministerijos sistemoje nuostatų“ nuo 1997 m. spalio 1 d. pripažinti netekusiu galios.
3. Nustatyti, kad projektinės dokumentacijos nagrinėjimą ir derinimą atlieka Aplinkos apsaugos ministerija, regionų departamentai ir Hidrografinio tinklo tarnyba pagal 2 priede nurodytą kompetenciją.
Regionų departamentai gali pagal savo nuožiūrą ir atsakomybę suteikti teisę rajono (miesto) agentūroms nagrinėti ir derinti nesudėtingą projektinę dokumentaciją.
4. Aplinkos apsaugos ministerijos informacijos kompiuterinėje sistemoje vadovautis reikšminiu žodžiu „ekspertizė“.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
aplinkos apsaugos ministerijos
1997 09 18 įsakymu Nr. 170
1 priedas
Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių ir planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ataskaitų nagrinėjimo Aplinkos apsaugos ministerijoje (jos tarnybose) TVARKA
Privalomos nuostatos |
Paaiškinimai ir nuorodos |
Bendroji dalis |
|
1. Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnybos pagal kompetenciją nagrinėja teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitas bei planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitas ir: 1) teikia išvadą dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pagal poveikio aplinkai pirminį vertinimą, 2) priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių pagal poveikio aplinkai išsamų vertinimą. |
(1) Aplinkos apsaugos ministerijos ir jos tarnybų kompetencija nurodyta 2 priede. Tokias funkcijas ministerijai suteikia įstatymai: Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos įstatymas (Žin., 1992, Nr. 5-75; 1996, Nr. 57-1335), Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymas (Žin., 1996, Nr. 82-1965), Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymas (Žin., 1995, Nr. 107-2391), Lietuvos Respublikos statybos įstatymas (Žin., 1996, Nr. 32-788). |
2. Aplinkos apsaugos ministerijai ar jos tarnybai pateikus išvadą dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių ir priėmus sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu, 1 ataskaitos egzempliorius paliekamas ir saugomas Aplinkos apsaugos ministerijoje ar jos tarnyboje tolesnei kontrolei vykdyti. 3. Aplinkos apsaugos ministerijos ar jos tarnybos teigiama išvada dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių bei sprendimas dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu galioja trejus metus nuo jo priėmimo dienos. 4. Planuojama ūkinė veikla negali būti vykdoma, jei dėl jos poveikio aplinkai Aplinkos apsaugos ministerijos ar jos tarnybos sprendimas yra neigiamas. 5. Kol neparengti kai kurie poveikio aplinkai vertinimui metodiniai nurodymai, konsultacijas įstatymo vykdymo klausimais teikia Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnybos. |
|
Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitų nagrinėjimas ir išvadų teikimas
POVEIKIO APLINKAI PIRMINIS VERTINIMAS
6. Užsakovas, rengdamas teritorijų planavimo dokumentų sprendinius, poveikio aplinkai pirminį vertinimą atlieka pagal poveikio aplinkai vertinimo subjektų išduotas teritorijų planavimo specialiąsias sąlygas. |
(6) Paraiška sąlygoms teritorijų planavimo dokumentams rengti ir ir jų išdavimo tvarka (forma, laikas ir kt.) nurodyta Teritorijų planavimo dokumentams rengti sąlygų parengimo ir išdavimo taisyklėse (Žin., 1997, Nr. 4-64). |
|
|
7. Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba, išnagrinėjusi paraišką sąlygoms teritorijų planavimo dokumentams rengti, pateikia pareiškėjui nustatyta tvarka specialiąsias sąlygas, kuriose nurodo informaciją apie turimus ir numatomus rengti teritorijų planavimo dokumentus, patvirtintas programas, koncepcijas, rekomendacijas, metodikas, normatyvus, teisės aktus, atliktus mokslinius tyrimus, kitus reikalavimus, taikomus planuojamai teritorijai, ir poveikio aplinkai pirminio vertinimo aspektus. |
(7) Aplinkos apsaugos ministerija (jos tarnybos) teikia tik tuos teritorijų planavimo dokumentus, kurių rengimą organizavo bei juos tvirtino ir jie yra įregistruoti teritorijų planavimo registre. |
8. Teritorijų planavimo dokumentų sprendiniuose privaloma tvarka turi būti atliktas poveikio aplinkai pirminis vertinimas paraiškoje sąlygoms rengti nurodytais aspektais. Poveikio aplinkai vertinimo rezultatai surašomi teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitoje (ji gali būti aiškinamojo rašto sudėtinė dalis). |
(8) Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių poveikio aplinkai pirminis vertinimas turi būti atliekamas pagal Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo tvarką (rengiama), kurią tvirtina Vyriausybė. Planų rengėjai turi vadovautis Teritorijų planavimo dokumentų sprendinių poveikio aplinkai pirminio vertinimo metodiniais nurodymais (rengiami). |
9. Poveikio aplinkai pirminis vertinimas neatliekamas rengiant rezervatų bei draustinių planus, nacionalinių ir regioninių parkų planavimo schemas, gamtinio karkaso schemas, saugomų kraštovaizdžio objektų ir nekilnojamųjų kultūros vertybių apsaugos projektus ir kitus aplinkosauginio specialiojo planavimo dokumentus, taip pat kitus teritorijų planavimo dokumentus, kurių rengimo sąlygose poveikio aplinkai pirminio vertinimo aspektai nenurodyti. |
(9) Valstybinių (nacionalinių ir regioninių) parkų planavimo schemų derinimo tvarka nurodyta Valstybinių parkų planavimo schemų rengimo, derinimo ir pateikimo tvirtinti taisyklėse (Aplinkos apsaugos ministerijos ir Statybos ir urbanistikos ministerijos 1995 01 17 įsakymas Nr. 6/14). Rengiamos Valstybinių rezervatų (draustinių) planų rengimo taisyklės. |
10. Teritorijų planavimo dokumentų sprendiniai ir jų poveikio aplinkai pasekmės vertinamos dviem etapais, rengiant: 1) teritorijų planavimo dokumentų preliminarius sprendinius (projektinius pasiūlymus, tais atvejais, kai jie yra detaliojo planavimo proceso dalis), 2) teritorijų planavimo dokumentų sprendinius. |
(10) Atitinkamos teritorijų planų rengimo taisyklės nustato planų rengimo, derinimo ir tvirtinimo tvarką: Detaliųjų planų taisyklės (Žin.,1996, Nr. 119-2806), Miestų, miestelių ir kaimų bendrojo planavimo laikinosios taisyklės (Žin.,1997, Nr. 4-65), Rajono savivaldybės teritorijos bendrojo planavimo laikinosios taisyklės (Žin.,1997, Nr. 4-65), Rajono savivaldybės teritorijos žemėtvarkos schemos rengimo taisyklės (S2-96), Miškotvarkos projektų tvirtinimo tvarka (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 02 14 nutarimas Nr. 244). |
11. Planavimo organizatorius teritorijų planavimo dokumentų preliminarių sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitą (ji rengiama tais atvejais, kai tai numatyta teritorijų planavimo dokumentų rengimo taisyklėse) teikia Aplinkos apsaugos ministerijai ar jos tarnybai, kuri per 15 darbo dienų nuo tos dienos, kai buvo pateikta ataskaita su lydraščiu, pareiškia savo išvadą. |
|
12. Planavimo organizatorius, įvertinęs gautas išvadas, parengia teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitą ir teikia Aplinkos apsaugos ministerijai ar jos tarnybai išvadoms pareikšti, taip pat patikrinti, ar sprendiniai suderinti su atitinkamos rūšies galiojančiais ir registre registruotais teritorijų planavimo dokumentų sprendiniais, jei jų planavimo organizatoriai buvo Aplinkos apsaugos ministerija. Išvados pateikiamos per 15 darbo dienų nuo tos dienos, kai buvo pateikta sprendinių pasekmių vertinimo ataskaita su lydraščiu. |
(12) Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba pagal formą, nurodytą 3 priede, pateikia planavimo organizatoriui išvadą dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių poveikio aplinkai požiūriu. |
13. Tais atvejais, kai detaliuose teritorijų planavimo dokumentų sprendiniuose yra numatyta konkreti ūkinė veikla, Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba per 1 mėnesį išnagrinėja teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitą, kitų poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvadas bei svarstymo su visuomene ataskaitą ir priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu. Jeigu nėra prieštaravimų tarp poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvadų, sprendimas pateikiamas per 10 darbo dienų. |
(13) Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba pagal formą, nurodytą 4 priede, pateikia planavimo organizatoriui sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu. Visuomenė su planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai pirminiu vertinimu supažindinama svarstant teritorijų planavimo dokumentus, kai tai organizuojama pagal Teritorijų planavimo dokumentų projektų svarstymo su visuomene nuostatus (Žin.,1996, Nr. 90-2099). |
14. Patvirtinti ir įregistruoti registre teritorijų planavimo dokumentai, kuriuose nurodyti planuojamos ūkinės veiklos konkretūs objektai, yra pagrindas rengti planuojamos ūkinės veiklos objektų techninius projektus. |
|
Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitų nagrinėjimas ir sprendimo priėmimas
POVEIKIO APLINKAI IŠSAMUS VERTINIMAS
15. Poveikio aplinkai išsamus vertinimas turi būti atliekamas toms planuojamos ūkinės veiklos rūšims ir objektams, kurių sąrašą patvirtino Vyriausybė. |
(15) Planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų, kuriems turi būti atliktas poveikio aplinkai išsamus vertinimas, sąrašas patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 05 12 nutarimu Nr. 456 (Žin.,1997, Nr. 42-1033). |
16. Planuojamos ūkinės veiklos rūšims ir objektams poveikio aplinkai išsamus vertinimas atliekamas taip: 1) parengiama poveikio aplinkai išsamaus vertinimo programa, kurioje nustatoma poveikio aplinkai vertinimo procese nagrinėjamų klausimų mastas ir turinys, 2) pagal šią programą atliekamas poveikio aplinkai vertinimas, 3) parengiama poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaita, kuri yra techninio projekto sudėtinė dalis. |
|
17. Užsakovas, parengęs planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo programą, suderina ją su poveikio aplinkai vertinimo subjektais, supažindina visuomenę, įvertina jos pasiūlymus ir teikia nagrinėti bei tvirtinti Aplinkos apsaugos ministerijai ar jos tarnybai, kuri ją patvirtina per 10 darbo dienų. |
(17) Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo programa rengiama pagal Poveikio aplinkai išsamaus vertinimo programos rengimo nuostatus (rengiami). |
18. Pagal patvirtintą programą parengta planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaita su kitų poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvadomis ir visuomenės pasiūlymų analize teikiama nagrinėti Aplinkos apsaugos ministerijai ar jos tarnybai. |
(18) Užsakovas planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo rezultatų viešą svarstymą organizuoja pagal Visuomenės informavimo apie planuojamą ūkinę veiklą ir jos pasiūlymų įgyvendinimo tvarką (Žin.,1996, Nr. 110-2517). |
19. Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba per 1 mėnesį išnagrinėja planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitą, kitų poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvadas bei visuomenės nuomonę, ar numatomos neigiamą poveikį mažinančios priemonės yra pakankamos, kad būtų užtikrinta normatyvų nustatyta aplinkos kokybė, kraštovaizdžio stabilumas, gamtos išteklių ir biologinės įvairovės apsauga, ir priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveiko aplinkai požiūriu. |
(19) Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba pagal formą, nurodytą 4 priede, pateikia užsakovui sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu. |
20. Planuojamos ūkinės veiklos techninis projektas, kuriame numatytos aplinkosauginės priemonės pagal poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitą, derinamas su Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba. |
(20) Derinimo tvarką reglamentuoja Statybos specialiųjų reikalavimų valstybinės priežiūros tvarka (STR 1.09.01:1996 Statybos ir urbanistikos ministerijos 1996 10 01 įsakymas Nr. 131). |
POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO VALSTYBINĖ EKSPERTIZĖ
21. Poveikio aplinkai vertinimo valstybinę ekspertizę organizuoja Aplinkos apsaugos ministerija pagal Vyriausybės patvirtintą planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų sąrašą. |
(21) Planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų, kuriems privaloma poveikio aplinkai vertinimo valstybinė ekspertizė, sąrašas patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 03 17 nutarimu Nr. 233 (Žin., 1997, Nr. 25-578). |
22. Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo valstybinės ekspertizės programą parengia Aplinkos apsaugos ministerija kartu su poveikio aplinkai vertinimo subjektais. |
(22) Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo valstybinės ekspertizės programa rengiama pagal Ekspertizės programos rengimo nuostatus (rengiami). |
23. Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo valstybinę ekspertizę atlieka atestatą turintys ekspertai sutartyje nurodytu laiku. Atestatus nustatyta tvarka išduoda Aplinkos apsaugos ministerija. |
(23) Atestatas yra išduodamas pagal Poveikio aplinkai vertinimo eksperto atestato išdavimo tvarką (rengiama), kurią tvirtina Vyriausybė. |
24. Aplinkos apsaugos ministerija apibendrina ekspertų išvadas ir per 10 darbo dienų jas perduoda užsakovui, kuris privalo į jas atsižvelgti pataisant ar papildant planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitą ir techninį projektą. |
|
25. Užsakovas, įvertinęs ekspertų išvadas ir pataisęs planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaitą ir techninį projektą, pateikia juos Aplinkos apsaugos ministerijai, kuri per 10 darbo dienų priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu. |
(25) Aplinkos apsaugos ministerija ar jos tarnyba pagal formą, nurodytą 4 priede, pateikia užsakovui sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu. |
26. Jei Statybos ir urbanistikos ministerijos nustatyta tvarka planuojamos ūkinės veiklos rūšims ir objektams yra privaloma bendroji ekspertizė, valstybinės poveikio aplinkai vertinimo ekspertizės išvados turi būti įrašytos į bendrosios ekspertizės išvadas. |
|
______________
2 priedas
APLINKOS APSAUGOS MINISTERIJOS IR JOS TARNYBŲ FUNKCIJŲ PASISKIRSTYMAS, NAGRINĖJANT TERITORIJŲ PLANAVIMO DOKUMENTŲ SPRENDINIŲ PASEKMIŲ VERTINIMO BEI PLANUOJAMOS ŪKINĖS VEIKLOS POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO ATASKAITAS BEI DERINANT PROJEKTŲ „APLINKOS APSAUGA“ DALIS
Aplinkos apsaugos ministerija:
1. Išduoda sąlygas, nagrinėja šių teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitas ir pateikia išvadas dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių poveikio aplinkai požiūriu:
1.2. Bendrųjų Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Palangos, Birštono, Druskininkų, Neringos miestų arba jų dalių planų.
2. Priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų, kurių statybai leidimą išduoda Lietuvos Respublikos Vyriausybė, statybos galimybių poveikio aplinkai požiūriu.
Regionų departamentai:
1. Išduoda sąlygas, nagrinėja šių teritorijų planavimo dokumentų sprendinių pasekmių vertinimo ataskaitas ir pateikia išvadas dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių poveikio aplinkai požiūriu:
1.2. Apskričių, savivaldybių, fizinio ir juridinio asmens lygmens specialiųjų planų:
2. Priima sprendimą dėl planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų statybos galimybių poveikio aplinkai požiūriu pagal sąrašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 05 12 nutarimu Nr. 456 (išskyrus planuojamos ūkinės veiklos rūšis ir objektus, dėl kurių sprendimą priima Aplinkos apsaugos ministerija ar Hidrografinio tinklo tarnyba).
3. Teikia išvadas dėl planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų statybos galimybių poveikio aplinkai požiūriu pagal sąrašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 03 17 nutarimu Nr. 233.
4. Derina projektus planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų, kuriems neatliekamas poveikio aplinkai išsamus vertinimas, bet rengiama projekto dalis „Aplinkos apsauga“ Vyriausybės 1997 05 12 nutarimo Nr. 456 antrame punkte nurodytais atvejais (išskyrus tuos, kuriuos derina Hidrografinio tinklo tarnyba).
Hidrografinio tinklo tarnyba:
1. Priima sprendimą dėl šių planuojamos ūkinės veiklos rūšių ir objektų statybos galimybių poveikio aplinkai požiūriu:
2. Derina projektus šių objektų:
2.4. Hidrotechnikos statinių (vandens patvenkimo, vandens praleidimo, vandens ėmimo) statybos, rekonstrukcijos ir remonto projektai.
Tarpusavio bendradarbiavimas nagrinėjant projektinę dokumentaciją:
1. Regionų departamentai ir Hidrografinio tinklo tarnyba visą projektinę dokumentaciją (tarp jų ir tą, kuriai bus atliekama valstybinė poveikio aplinkai vertinimo ekspertizė) nagrinėja savarankiškai ir teikia užsakovui savo išvadas. Aplinkos apsaugos ministerija atskirais atvejais tik konsultuoja arba priima principinius sprendimus dėl projektinės dokumentacijos vertinimo. Iškilus problemoms vertinant regionų departamentuose ar Hidrografinio tinklo tarnyboje projektinius sprendimus, jie gali kreiptis į ministerijos departamentus ar skyrius dalykinėms konsultacijoms. Tais atvejais, kai sprendimui priimti reikia suderinti principines pozicijas su ministerija, regionų departamentas ar Hidrografinio tinklo tarnyba kreipiasi į ministerijos Poveikio aplinkai vertinimo skyrių, kuris organizuoja reikiamų ministerijos specialistų (jei reikia, ir ministerijos vadovybės) pasitarimą. Išnagrinėję projektinę dokumentaciją, pasitarime klausimo esmę išdėsto regionų departamento ar Hidrografinio tinklo tarnybos specialistai. Pasitarimo išvados surašomos į protokolą, kuriuo remdamiesi regiono departamentas ar Hidrografinio tinklo tarnyba priima sprendimą dėl projektinės dokumentacijos (išskyrus tą, kuriai bus atliekama valstybinė poveikio aplinkai vertinimo ekspertizė).
2. Ministerija, organizuodama jos kompetencijai skirtos teritorijų planavimo dokumentacijos nagrinėjimą, kviečia atitinkamų regionų departamentų specialistus ir kartu nagrinėja šią dokumentaciją.
3. Regionų departamentai, Hidrografinio tinklo tarnyba, derindami projektinę dokumentaciją valstybiniuose parkuose, prieš pasirašydami projekto derinimo raštą privalo gauti išvadą iš valstybinių parkų direkcijų.
3 priedas
APLINKOS APSAUGOS MINISTERIJA
_______________________________________
(regiono departamentas)
IŠVADA Nr.___
Dėl teritorijų planavimo dokumentų sprendinių
poveikio aplinkai požiūriu
1.Pateikė ________________________________________________________________________
(užsakovas, projektuotojas, adresas, tel., data, rašto Nr.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
2. Teritorijos planavimo dokumento pavadinimas ________________________________________
________________________________________________________________________________
3. Poveikio aplinkai pirminį vertinimą atliko _____________________________________________
(vertintojas, adresas, tel.)
________________________________________________________________________________
4. Planuojama teritorija:
šalis __________________________________ miestas ___________________________________
apskritis ______________________________ kaimas ____________________________________
rajonas________________________________
5. Teritorijų planavimo dokumento lygmuo ir rūšis _______________________________________
________________________________________________________________________________
6. Pateikti dokumentai:
preliminarinių sprendinių pasekmių vertinimo ataskaita
sprendinių pasekmių vertinimo ataskaita
tarp jų ________________________________________________________________________
(brėžiniai, aiškinamasis raštas arba jo dalys)
7. Poveikio aplinkai pirminio vertinimo atlikimo aspektai:
aplinkos kokybės ir higieninės būklės
kraštovaizdžio
gamtinių išteklių
biologinės įvairovės
8. Pateiktos kitų poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvados ir svarstymo su visuomene ataskaita:
8.1. Sveikatos apsaugos ministerija ____________________________________________________
________________________________________________________________________________
8.2. Vidaus reikalų ministerijos Priešgaisrinės apsaugos departamentas ________________________
________________________________________________________________________________
8.3. Apskrities viršininko institucija ___________________________________________________
________________________________________________________________________________
8.4. Vietos savivaldos vykdomosios institucijos __________________________________________
________________________________________________________________________________
9. Ministerijos (regionų departamentų) specialistai, nagrinėję poveikio aplinkai pirminį vertinimą:
________________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, pareigos, tel., data)
________________________________________________________________________________
10. Pastabos, pasiūlymai ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvada __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, pareigos, parašas)
Data______________________
A. V.
Pastaba: Išvada pildoma 2 egz.:
1 egz. užsakovui (projektuotojui)
1 egz. Aplinkos apsaugos ministerijai (jos tarnybai)
______________
4 priedas
APLINKOS APSAUGOS MINISTERIJA
_________________________________________________
(regiono departamentas, Hidrografinio tinklo tarnyba)
SPRENDIMAS Nr.____
Dėl planuojamos ūkinės veiklos galimybių poveikio aplinkai požiūriu
1. Pateikė ________________________________________________________________________
(užsakovas, projektuotojas, adresas, tel., data, rašto Nr.)
________________________________________________________________________________
2. Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas _____________________________________________
________________________________________________________________________________
3. Poveikio aplinkai išsamų vertinimą atliko _____________________________________________
(vertintojas, adresas, tel.)
________________________________________________________________________________
4. Pateikti dokumentai:
poveikio aplinkai išsamaus vertinimo programa
poveikio aplinkai išsamaus vertinimo ataskaita
kiti dokumentai _________________________________________________________________
5. Planuojamos ūkinės veiklos vieta:
Apskritis _____________________________ miestas, rajonas ______________________________
kaimas _______________________________ įmonė _____________________________________
cechas __________________________________________________________________________
kitos vietos ______________________________________________________________________
6. Planuojamos ūkinės veiklos pobūdis:
nauja statyba išplėtimas
rekonstrukcija nauja technologija
technologijos dalinis pakeitimas
kitoks pobūdis __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
7. Planuojamos ūkinės veiklos rūšis:
energetika pramonė žemės ūkis
transportas (ir inžineriniai tinklai) miškų ūkis
kitos planuojamos ūkinės veiklos rūšys _______________________________________________
________________________________________________________________________________
8. Planuojamos ūkinės veiklos aprašymas (pagrindiniai techniniai – ekonominiai rodikliai) ________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
9. Pateiktos kitų poveikio aplinkai vertinimo subjektų išvados ir svarstymo su visuomene ataskaita:
9.1. Sveikatos apsaugos ministerija ____________________________________________________
________________________________________________________________________________
9.2. Vidaus reikalų ministerijos Priešgaisrinės apsaugos departamentas ________________________
________________________________________________________________________________
9.3. Apskrities viršininko institucija ___________________________________________________
________________________________________________________________________________
9.4. Vietos savivaldos vykdomosios institucijos __________________________________________
________________________________________________________________________________
10. Ministerijos (regionų departamentų) specialistai, nagrinėję poveikio aplinkai išsamų vertinimą:
________________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, pareigos, tel., data)
________________________________________________________________________________
11. Pastabos, pasiūlymai ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
12. Priimtas sprendimas ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, pareigos, parašas)
Data__________________
A. V.
Pastaba: Sprendimas pildomas 2 egz.:
1 egz. užsakovui (projektuotojui)
1 egz. Aplinkos apsaugos ministerijai (jos tarnybai)
______________