LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMIEMS PROJEKTAMS, DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. kovo 6 d. Nr. 3-146

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 19-770; 2012, Nr. 56-2785), 106 punktu:

1. T v i r t i n u Papildomo finansavimo skyrimo iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašą (pridedama).

2. P a v e d u Transporto investicijų direkcijai per 30 kalendorinių dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo dienos parengti ir patvirtinti vidaus tvarkos aprašą, reglamentuojantį papildomo finansavimo skyrimo procedūras.

 

Susisiekimo ministras                                                      Rimantas Sinkevičius

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2013 m. vasario 13 d. raštu Nr. (24.3-02)-5K-1302545-6K-1301540

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2013 m. kovo 6 d. įsakymu Nr. 3-146

 

PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠų BENDRAI FINAnSUOJAMIEMS PROJEKTAMS, DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomo finansavimo skyrimo iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomo finansavimo skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos (toliau – ministerija) administruojamas 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos laikotarpio veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemones, sąlygas ir procedūrą. Aprašas taikomas valstybės projektų planavimo ir regionų projektų planavimo būdu atrinktiems ir įgyvendinamiems projektams. Aprašas netaikomas didelės apimties projektams.

2. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse (toliau – Taisyklės), patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), atitinkamuose finansavimo sąlygų aprašuose, pagal kuriuos yra įgyvendinami iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojami projektai, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys (toliau – projektai), vartojamas sąvokas.

 

II. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO SĄLYGOS

 

3. Papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas tuo atveju, kai dėl objektyvių priežasčių, kurios atsirado projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto atrankos, paraiškos rengimo, vertinimo ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu, padidėja nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma.

4. Papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas, jeigu yra tenkinamos visos šios sąlygos:

4.1. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti projekto papildomų išlaidų sumą;

4.2. projekto vykdytojas neturi galimybių padidėjusias projekto išlaidas dengti iš nuosavų lėšų;

4.3. projekto veiklos nėra pabaigtos ir projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

4.4. skyrus papildomą finansavimą nebus viršyta ministerijos administruojamos 2007–2013 m. laikotarpio veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemonės, pagal kurią įgyvendinamas projektas, finansavimo plane (atitinkamos veiksmų programos priede) nurodyta maksimali projektams galima skirti finansavimo lėšų suma;

4.5. skyrus papildomą finansavimą nebus pažeisti ministerijos administruojamos 2007–2013 m. laikotarpio veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemonės, pagal kurią įgyvendinamas projektas, projektų finansavimo sąlygų aprašo reikalavimai;

4.6. projekto vykdytojas įsipareigoja prisidėti prie padidėjusios vertės projekto įgyvendinimo nuosavomis lėšomis proporcingai pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatytą finansavimo intensyvumą;

4.7. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešinimo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešinimo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti Taisyklių 35, 36 ir 361 punktuose.

5. Aprašo 4.6 punkte nurodytas reikalavimas gali būti netaikomas tada, kai ministerija, o skiriant papildomą finansavimą regionų projektų planavimo būdu atrinktam ir įgyvendinamam projektui – atitinkamo regiono plėtros taryba sutinka skirti papildomą finansavimą nustatant mažesnę procentinę projekto vykdytojo nuosavų lėšų dalį, nei numatyta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje. Šiuo atveju būtina užtikrinti, kad būtų išlaikytos atitinkamam 2007–2013 m. laikotarpio veiksmų programų prioritetui ir prioriteto įgyvendinimo priemonei nustatytos projektams finansuoti skirtų Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų proporcijos.

 

III. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PROCEDŪRA

 

6. Jeigu atsiranda poreikis skirti papildomą finansavimą valstybės projektų planavimo būdu atrinktam ir įgyvendinamam projektui, projekto vykdytojas kreipiasi į Transporto investicijų direkciją (toliau – TID) dėl pritarimo inicijuoti atitinkamo valstybės projektų sąrašo pakeitimą. TID per 10 darbo dienų nuo projekto vykdytojo kreipimosi įvertina papildomo finansavimo poreikio pagrįstumą ir raštu informuoja projekto vykdytoją apie pritarimą arba nepritarimą siūlomam valstybės projektų sąrašo pakeitimui. Gavęs TID pritarimą projekto vykdytojas, vadovaudamasis Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. 3-135 (Žin., 2008, Nr. 52-1931; 2012, Nr. 123-6207), nuostatomis, teikia ministerijai aiškinamąjį raštą ir nustatytos formos patikslintą projektinį pasiūlymą ir inicijuoja atitinkamo valstybės projektų sąrašo pakeitimą, nustatant projektui didesnę skiriamo finansavimo sumą. TID savo išvadas ir pasiūlymus dėl papildomo finansavimo poreikio pagrįstumo teikia Valstybės projektų planavimo ir atrankos komisijos posėdžio metu.

7. Jeigu atsiranda poreikis skirti papildomą finansavimą regionų projektų planavimo būdu atrinktam ir įgyvendinamam projektui, projekto vykdytojas, vadovaudamasis Europos Sąjungos fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis finansuotinų regionų projektų atrankos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. balandžio 17 d. nutarimu Nr. 352 (Žin., 2008, Nr. 48-1778), nuostatomis, teikia atitinkamo regiono plėtros tarybai aiškinamąjį raštą ir nustatytos formos patikslintą projektinį pasiūlymą ir inicijuoja atitinkamo regiono projektų sąrašo pakeitimą, nustatant projektui didesnę skiriamo finansavimo sumą.

8. Susisiekimo ministrui patvirtinus pakeistą valstybės projektų sąrašą, o skiriant papildomą finansavimą regionų projektų planavimo būdu atrinktam ir įgyvendinamam projektui – regiono plėtros tarybai patvirtinus pakeistą regiono projektų sąrašą, projekto vykdytojas teikia TID prašymą skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – prašymas), užpildytą pagal prašymo formą (Aprašo 1 priedas).

9. Kartu su prašymu projekto vykdytojas turi pateikti atitiktį papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms, nustatytoms Aprašo 4 punkte, pagrindžiančius dokumentus ir kitą informaciją, kuri, jo manymu, yra svarbi sprendimui dėl papildomo finansavimo skyrimo priimti. Dokumentų, kurie buvo anksčiau pateikti TID, pakartotinai teikti nebūtina, apie tai nurodžius prašyme. Jei iš projekto gaunama pajamų, projekto vykdytojas privalo užpildyti ir kartu su prašymu pateikti iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų, iš kurių gaunama pajamų, paraiškos dėl projekto finansavimo priedo formą, kuri yra nustatyta Iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų pajamų skaičiavimo ir priežiūros metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. 1K-195 (Žin., 2010, Nr. 71-3581; 2012, Nr. 138-7073), 1 priede.

10. Projekto vykdytojas, teikdamas prašymą, turi objektyviai įvertinti vykdomo projekto apimtį, siekiamus tikslus ir planuojamus rezultatus, kadangi projektui papildomas finansavimas gali būti skiriamas tik pagrįstais atvejais vieną kartą per to paties projekto įgyvendinimo laikotarpį.

11. Prašymų vertinimą atlieka TID, vadovaudamasi Aprašu, TID patvirtintais vidaus tvarkos aprašais, reglamentuojančiais projektų administravimo, vertinimo ir papildomo finansavimo skyrimo procedūras.

12. Vertindama prašymą TID pirmiausia įvertina, ar tenkinamos Aprašo 4 punkte nustatytos papildomo finansavimo skyrimo sąlygos, ir nustato, kokio dydžio papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas. Jeigu yra netenkinama bent viena papildomo finansavimo skyrimo sąlyga, TID prašymą atmeta. Apie sprendimą atmesti prašymą TID turi raštu informuoti projekto vykdytoją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo ir nurodyti konkrečius prašymo atmetimo argumentus.

13. Nustačiusi, kad visos Aprašo 4 punkte nustatytos papildomo finansavimo skyrimo sąlygos tenkinamos, TID, vadovaudamasi Taisyklių ir atitinkamo projektų finansavimo sąlygų aprašo, kuriuo remiantis rengta projekto paraiška ir skirtas finansavimas projektui įgyvendinti, nuostatomis, atlieka projekto vykdytojo prašomų papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą ir nustato didžiausią projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų sumą, didžiausią Europos Komisijai tinkamų deklaruoti papildomų išlaidų sumą ir didžiausią leistiną skirti papildomų lėšų dydį.

14. Jei dėl prašyme ar kartu su prašymu pateiktuose dokumentuose nurodytos neišsamios ar netikslios informacijos ar nepateiktų duomenų ar dokumentų TID negali tinkamai įvertinti prašymo, ji turi teisę raštu prašyti projekto vykdytojo per nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 5 darbo dienos, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją, pateikti trūkstamus duomenis ir dokumentus. Projekto vykdytojui per TID nustatytą terminą nepapildžius ar nepatikslinus pateiktos informacijos, nepateikus trūkstamų duomenų ir dokumentų, TID turi teisę prašymą atmesti Aprašo 12 punkte nustatyta tvarka.

15. Vertindama prašymą ir kitus su prašymu pateiktus dokumentus, TID gali:

15.1. kreiptis į atitinkamas valstybės institucijas ir įstaigas papildomos informacijos ir naudotis oficialiais informacijos šaltiniais;

15.2. atlikti patikrą vietoje; apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas informuojamas raštu, kuriame TID nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai patikros vietoje metu turi būti prieinami TID darbuotojams;

15.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio, kuriame turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 TID atstovai; pokalbis turi būti protokoluojamas, o įspėjus pokalbio dalyvius gali būti įrašomas.

16. TID, prašymo vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, prašymą atmeta Aprašo 12 punkte nustatyta tvarka.

17. Jeigu projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimo metu TID nustatyta projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų suma ir didžiausias leistinas skirti papildomų lėšų dydis yra mažesni už projekto vykdytojo prašomą projektui skirti papildomų lėšų dydį, TID raštu apie tai informuoja projekto vykdytoją ir raštu suderina, ar jis sutinka su TID siūloma projekto papildomo finansavimo suma. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto gavęs mažesnę, nei buvo prašoma, projekto papildomo finansavimo lėšų sumą arba dėl kitų objektyvių priežasčių, TID turi teisę atmesti prašymą Aprašo 12 punkte nustatyta tvarka.

18. Nustačiusi, kad prašymas atitinka visus vertinimo reikalavimus, TID priima sprendimą dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos fondų, patvirtindama projekto tinkamumo papildomai finansuoti vertinimo ataskaitą (toliau – vertinimo ataskaita) (Aprašo 2 priedas). Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vertinimo ataskaitos patvirtinimo TID apie priimtą sprendimą raštu informuoja ministeriją pateikdama vertinimo ataskaitą.

19. Sprendimą dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos fondų TID turi priimti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo prašymo užregistravimo TID dienos. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas, suderinus jį su ministerija.

20. Ministerija, vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus TID, nurodo trūkumus (netikslumus) ir (ar) reikalingą pateikti papildomą informaciją ir nustato terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 10 darbo dienų, per kurį TID turi pašalinti (ištaisyti) trūkumus (netikslumus) ir (ar) pateikti papildomą informaciją. Tokiu atveju Aprašo 21 punkte nustatytas sprendimo dėl projekto papildomo finansavimo priėmimo terminas skaičiuojamas nuo patikslintos vertinimo ataskaitos ir (ar) papildomos informacijos gavimo dienos.

21. Atsižvelgdama į TID sprendimą dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos fondų, ministerija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo minėto sprendimo ir vertinimo ataskaitos gavimo dienos priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose ministerijai numatytos Europos Sąjungos fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos veiksmų programų priemonėms finansuoti.

22. Ministerijos sprendimas dėl projekto papildomo finansavimo įforminamas susisiekimo ministro įsakymu. Ministerija apie susisiekimo ministro įsakymą dėl papildomo finansavimo skyrimo projektui per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo priėmimo dienos informuoja TID ir teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja šio įsakymo paskelbimą „Valstybės žiniose“, taip pat jį paskelbia ministerijos ir Europos Sąjungos struktūrinėse paramos interneto svetainėse www.sumin.lt ir www.esparama.lt Taisyklių nustatyta tvarka.

23. Įsigaliojus susisiekimo ministro įsakymui dėl papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamam projektui, TID per 3 darbo dienas nuo jo įsigaliojimo dienos raštu informuoja projekto vykdytoją ir, vadovaudamasi Taisyklėmis, vidaus tvarkos aprašais, reglamentuojančiais projektų administravimo, vertinimo ir papildomo finansavimo skyrimo procedūras, parengia trišalio susitarimo dėl projekto finansavimo ir administravimo sutarties pakeitimo projektą, jį suderina ir teikia pasirašyti projekto vykdytojui ir ministerijai.

24. Projektų vykdytojai turi teisę apskųsti TID ir ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomo finansavimo projektams skyrimu, Taisyklių XI skyriuje nustatyta tvarka.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

25. Tais atvejais, kurių nereglamentuoja Aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirtas papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka ir kt.), taikomos Taisyklių, atitinkamų projektų finansavimo sąlygų aprašų ir projektų finansavimo ir administravimo sutarčių nuostatos.

26. Aprašas keičiamas susisiekimo ministro įsakymu, suderinus jį su Finansų ministerija.

 

_________________

 

Papildomo finansavimo skyrimo iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui formos pavyzdys)

 

(Europos Sąjungos vėliava)

 

___________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ IŠ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMAM PROJEKTUI, DĖL KURIO YRA PASIRAŠYTA PROJEKTO FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTIS

 

______________________

(sudarymo data)

 

______________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomo finansavimo:

Priemonė

 

Projekto kodas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto finansavimo ir administravimo sutarties (toliau – Sutartis) numeris ir data

 

Prašoma papildomo finansavimo suma (Lt)

 

Projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis:

Nustatytas Sutartyje

Numatomas, gavus papildomą finansavimą

pradžia (m., mėn., d.)

 

 

pabaiga (m., mėn., d.)

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

Esama projekto įgyvendinimo situacija

Kodėl reikia papildomo finansavimo?

Ar nesikeičia projekto valdymas?

Ar nesikeičia projekto tęstinumo užtikrinimo nuostatos?

Ar pasikeičia projekto viešinimo priemonės? Jei

taip, kaip užtikrinamas jų įgyvendinimas?

 

Projekto veiklos, patvirtintos Sutartyje

 

 

Planuojamos papildomos projekto veiklos

 

 

Projekto tikslai,

patvirtinti Sutartyje

 

 

Projekto tikslai gavus papildomą finansavimą

 

 

Stebėsenos rodikliai:

Nustatyta Sutartyje1

Planuojami pasiekti skyrus papildomą finansavimą

produkto rodiklio pavadinimas

 

 

rezultato rodiklio pavadinimas

 

 

 

_______________

1 Nurodoma priemonės bei produkto rodiklių aktuali išraiška (tuo atveju, jeigu buvo Sutarties pakeitimų).

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, nurodyta Sutartyje, Lt

Papildomas lėšų poreikis

Suma, skyrus papildomą finansavimą

1. Projekto finansavimo lėšos

 

 

 

2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos

2.1+2.2

2.1+2.2

2.1+2.2

2.1. Viešosios lėšos

2.1.1+2.1.2+2.1.3

2.1.1+2.1.2+2.1.3

2.1.1+2.1.2+2.1.3

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos

 

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos ir kt.)

 

 

 

2.2. Privačios lėšos

2.2.1+2.2.2

2.2.1+2.2.2

2.2.1+2.2.2

2.2.1. Nuosavos lėšos

 

 

 

2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai

 

 

 

3. Iš viso

1+2

1+2

1+2

3.1. Iš jų apskaičiuotos numatomos gauti grynosios pajamos (numatomų grynųjų pajamų sumai prilyginama išlaidų suma turi būti numatyta finansuoti iš pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšų) (netaikoma, kai projektas finansuojamas pagal valstybės pagalbos schemas)

 

 

 

3.2. Iš jų Europos investicijų banko paskola

 

 

 

 

3. Papildomo finansavimo poreikio pagrindimas ir atitiktis papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms:

3.1.

Ar įgyvendinamas projektas atitinka Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės), 106.2 punkte nustatytą papildomo finansavimo skyrimo atvejį:

Pildyti

3.1.1.

Papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą). Ar buvo (galėjo būti) numatytas šių papildomų išlaidų atsiradimas projekto atrankos, projekto paraiškos rengimo, vertinimo ir finansavimo projektui skyrimo metu?

Pildyti

3.1.2.

Priemonės, kurių buvo imtasi, siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių (derybos, neprivalomų veiklų atsisakymas, perteklinių viešinimo priemonių atsisakymas, kita)

Pildyti

3.1.3.

Pagrindimas, kad nėra galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jei projektą vykdo savivaldybė, ji turi pateikti informaciją apie skolinimosi limitų panaudojimą)

Pildyti

3.2.

Pagrindimas, kad projekto vykdytojo, gavusio papildomą finansavimą, išlaidos bus patirtos ne vėliau kaip iki 2015 m. spalio 1 d.

Pildyti

3.3.

Ar papildomų išlaidų atsirado suderinus su TID pirkimo dokumentus finansavimo sąlygų aprašų ir TID patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis)?

Pildyti

3.4.

Ar padidėjus projekto vertei projekto vykdytojas įsipareigoja vykdyti informavimo apie projektą veiksmus, nustatytus Taisyklių 35, 36 ir 361 punktuose, ir kokie konkrečiai informavimo veiksmai bus vykdomi?

Pildyti

 

4. Priedai2

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

Pastabos

1.

 

 

 

2.

 

 

 

...

 

 

 

 

________________

2 Pateikti Papildomo finansavimo skyrimo iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo 9 punkte nurodytus dokumentus.

 

5. Projekto vykdytojo deklaracija

 

____________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

____________________________________

(projekto vykdytojo adresas)

 

_________ _________

(data, vieta)

 

Aš, _______________, patvirtinu, kad:

(vardas ir pavardė)

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma;

nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

teikdamas paraišką ES fondų paramai gauti nepažeidžiau darnaus vystymosi ir lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos programavimo laikotarpiu;

sutinku, kad prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

sutinku, kad informacija apie mano pateiktą prašymą (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, trumpas projekto aprašymas, paraiškos unikalus kodas ir prašoma lėšų suma) būtų skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt.

 

_______________

(projekto vykdytojo/projekto vykdytojo atstovo pareigos)

____________

(parašas)

______________

(vardas, pavardė)

 

A.V.

 

_________________

 


 

Papildomo finansavimo skyrimo iš Europos Sąjungos fondų lėšų bendrai finansuojamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Projekto tinkamumo papildomai finansuoti vertinimo ataskaitos forma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

Transporto investicijų direkcija

 

PROJEKTO TINKAMUMO PAPILDOMAI FINANSUOTI

VERTINIMO ATASKAITA

 

________________ Nr._____

(sudarymo data)

 

________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą

 

Projekto Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Prašymo dėl papildomo finansavimo skyrimo gavimo data

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

Įgyvendinančiosios institucijos siūloma skirti papildomo finansavimo suma, Lt

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn.

(rašoma pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį; jei numatoma pratęsti, tai įvardijama)

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

(įvertinama projekto įgyvendinimo situacija ir pateikiamos papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys)

 

 

 

 

2. Projekto išlaidų tinkamumo skirti papildomą finansavimą vertinimo rezultatai

 

Bendra išlaidų suma, Lt

Iš jų tinkamos finansuoti išlaidos

Pajamos, mažinančios deklaruotinų EK išlaidų sumą pagal reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 str.

Deklaruotinos EK išlaidos

Iš viso, Lt

Iš jų:

Iš viso, Lt

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

Projekto finansavimo lėšos, Lt

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos, Lt

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

Bendra projekto išlaidų suma, nurodyta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Papildomos (padidėjusios) projekto išlaidos, nurodytos prašyme skirti papildomą finansavimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Siūlomas skirti papildomas finansavimas (atlikus tinkamumo papildomai finansuoti vertinimą)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendra projekto išlaidų suma atlikus tinkamumo papildomai finansuoti vertinimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Įgyvendinančiosios institucijos išvados ir rekomendacija dėl papildomo finansavimo projektui skyrimo/neskyrimo

 

Transporto investicijų direkcija patikrino projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, įvertino prašomų papildomų išlaidų tinkamumą finansuoti ir patvirtina, kad projekto vykdytojo prašymas skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti yra pagristas/nepagrįstas, papildomo finansavimo išlaidos suplanuotos efektyviai/neefektyviai ir siūlo Susisiekimo ministerijai skirti iki ____________ Lt (suma žodžiais)/neskirti papildomo finansavimo projektui įgyvendinti.

 

Pateikiama kitų pastabų

 

 

 

_______________

(įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

____________

(parašas)

______________

(vardas, pavardė)

 

_________________