STATISTIKOS DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL SUTEIKTŲ PASLAUGŲ ATRANKOS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ANKETOS FORMOS PATVIRTINIMO

 

2008 m. vasario 12 d. Nr. DĮ-52

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) 12 straipsnio 2 dalies nuostatas ir atsižvelgdamas į 1998 m. gegužės 19 d. Tarybos reglamentą (EB) Nr. 1165/98 dėl trumpojo laikotarpio statistikos (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 20 tomas, p. 291) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. gruodžio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1893/2006 (OL 2006 L 393, p. 1):

1. Tvirtinu metinio periodiškumo Suteiktų paslaugų atrankos kainų statistiniam tyrimui anketos formą KA-03 (pridedama).

2. Laikau netekusiu galios Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2006 m. gruodžio 27 d. įsakymą Nr. DĮ-263 „Dėl Apklausos anketos formos suteiktoms paslaugoms kainų statistiniam tyrimui atrinkti patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 2-120).

 

GENERALINIS DIREKTORIUS                                                         ALGIRDAS ŠEMETA

 

_________________

 

SUTEIKTŲ PASLAUGŲ ATRANKOS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI
ANKETA KA-03 METINĖ

 

__________________

** TIC pastaba. Formą žr.

Žin., 2008, Nr. 20-750, 123-127 psl. **

 

 

 

 

 

 

 

_________________

 

 

Suteiktų paslaugų atrankos kainų statistiniam tyrimui anketos KA-03 metinės

1 priedas

 

INFORMACIJA DĖL SUTEIKTŲ PASLAUGŲ KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ANKETOS

(anketa KA-03 metinė)

 

STATISTINIO TYRIMO TEISINIS PAGRINDAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299);

1998 m. gegužės 19 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1165/98 dėl trumpojo laikotarpio statistikos (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 20 tomas, p. 291), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. gruodžio 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1893/2006 (OL 2006 L 393, p. 1).

STATISTINIO TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS

Tyrimo rūšis – atrankinis tyrimas.

Tyrimo apimtis – anketą pildo visų rūšių įmonės, teikiančios paslaugas.

Tiriamasis laikotarpis – t-1 laikotarpis (t – ataskaitiniai metai).

Tyrimo tikslas – remiantis gautais statistiniais duomenimis sudaryti paslaugų reprezentančių sąrašą suformuoti svorių sistemą paslaugų kainų indeksams skaičiuoti.

STATISTINIŲ DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnio 2 dalis:

„Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti.“

STATISTINIŲ DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnio 2 dalis :

„Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka.“

STATISTINIŲ DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS

Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis:

„Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.“

Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557):

„Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt.

Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt.

Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt.“

 

_________________


 

Suteiktų paslaugų atrankos kainų statistiniam tyrimui anketos KA-03 metinės

2 priedas

 

PAAIŠKINIMAI METINEI SUTEIKTŲ PASLAUGŲ ATRANKOS KAINŲ STATISTINIAM TYRIMUI ANKETAI KA-03 PILDYTI

 

1. Suteiktų paslaugų atrankos kainų statistiniam tyrimui anketa KA-03 metinė (toliau – anketa KA-03) pildoma vieną kartą per metus ir yra skirta paslaugoms reprezentantėms kainų statistiniam tyrimui atrinkti.

2. Pagrindinės vartojamos sąvokos:

2.1. Pajamos – įmonės ar asmens gaunamos lėšos kaip atlygis už darbą, pastangas ar kaip investicijų grąža. Pajamos gali būti gaunamos pinigais arba natūra.

2.2. Įmonės – ūkio subjektai, gaminantys prekes ir (ar) teikiantys paslaugas rinkai (valstybės, savivaldybių įmonės, ūkinės bendrijos, uždarosios akcinės bendrovės, akcinės bendrovės, žemės ūkio bendrovės, ūkininkų ūkiai, asociacijos, prekybos, pramonės ir amatų rūmai ir pan.).

2.3. Valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos – valstybės valdymo institucijos ir įstaigos (ministerijos, departamentai ir pan.), kitos valstybės ir savivaldybių institucijos ir įstaigos, viešosios įstaigos (sveikatos, švietimo ir pan.), kurios finansuojamos iš valstybės ar savivaldybių biudžetų bei valstybės pinigų fondų ir pan.

2.4. Gyventojai – pavieniai asmenys ar asmenų grupės, įsigyjantys paslaugas savo vartojimo reikmėms tenkinti.

2.5. Paslauga – savarankiškos daiktinės formos neturinti prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu, turinys ir kokybė priklauso nuo paslaugos teikėjo, jos vartotojo (kliento) ir kitų aplinkybių. Paslaugos negalima saugoti ir transportuoti, jos nauda neapčiuopiama.

2.6. Paslauga reprezentantė – kainų statistiniam tyrimui atrinkta paslauga, kurios vertės lyginamoji dalis atitinkamų paslaugų grupėje sudaro didelę dalį ir kurios kainos pokytis yra artimas vidutiniam visų tos grupės paslaugų kainų pokyčiui.

2.7. Kaina – paslaugos vieneto piniginis įvertinimas, t. y. pinigų kiekis, kurį reikia sumokėti pardavėjui už suteiktą paslaugą.

2.8. Vidutinė kaina – paslaugos, suteiktos atskiroms vartotojų grupėms skirtingomis kainomis, vidutinė kaina.

2.9. Faktiška kaina – faktiškai už suteiktą paslaugą sumokėta kaina, t. y. kaina, įskaitant taikomas nuolaidas.

2.10. Sutartinė kaina – periodiškai mokama už paslaugą kaina, numatyta ilgalaikėje sutartyje.

2.11. Kainoraščio kaina – paslaugos kaina, nurodyta kainoraštyje.

2.12. Paslaugos modelio kaina – paslaugos, atitinkančios tam tikras charakteristikas, kaina, kurią apskaičiuoja įmonė nepriklausomai nuo to, buvo suteikta paslauga ar ne.

2.13. Kainos nuolaida – kainos sumažinimas, kurį pardavėjas suteikia pirkėjui.

3. Anketos KA-03 adreso dalyje įrašomi visi pagrindiniai įmonės rekvizitai: įmonės pavadinimas, įmonės kodas juridinių asmenų registre, adresas, pagrindinės veiklos kodas ir pavadinimas pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (toliau – EVRK), tvirtinamą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Statistikos departamentas) generalinio direktoriaus įsakymu.

4. Anketos KA-03 I skyrius skirtas įmonės pajamoms už suteiktas paslaugas pagal veiklos rūšį ir atrinktas paslaugų grupes nurodyti.

4.1. 1 skiltyje yra nurodyti įmonės vykdomų veiklos rūšių pagal EVRK kodai ir pavadinimai, iš kurių atrinktos paslaugų grupės.

4.2. Žemiau nurodytos veiklos rūšies esančių eilučių 1 skiltyje įrašyti atrinktų paslaugų grupių kodai ir pavadinimai.

4.3. 2–5 skiltyse pateikiami statistiniai duomenys apie praėjusių metų įmonės pajamas, gautas už visiems vartotojams ir atskirai kiekvienai vartotojų grupei suteiktas paslaugas, pagal vykdomą veiklos rūšį ir atrinktas paslaugų grupes. Pajamos turi būti pateikiamos be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), litais.

4.4. Anketos KA-03 I skyrių reikia užpildyti pagal šį pavyzdį:

 

Įmonės A pajamos už suteiktas paslaugas pagal veiklos rūšį ir atrinktas paslaugų grupes:

 

Veiklos rūšis ir paslaugų grupės

2007 m. pajamos, gautos už suteiktas paslaugas (be PVM), Lt

iš viso

iš jų pagal vartotojų grupes

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

1

2

3

4

5

62.10

15000000

8000000

2000000

5000000

Tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugos

62.10.10.10

2000000

1000000

600000

400000

Vietinis keleivių vežimas

62.10.10.20

13000000

7000000

1400000

4600000

Tarptautinis keleivių vežimas

 

4.4.1. Iš pateikto pavyzdžio matyti, kad įmonė A teikia tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugas. 2007 m. įmonė gavo 15 mln. litų pajamų už šias suteiktas paslaugas, iš įmonių – 8 mln. litų, valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų – 2 mln. litų, gyventojų – 5 mln. litų.

4.4.2. Taip pat 1 skiltyje įrašytos įmonės teikiamos tvarkaraštyje nurodyto oro transporto paslaugų grupės, t. y. vietinis keleivių vežimas ir tarptautinis keleivių vežimas. Už vietinio keleivių vežimo paslaugas įmonė 2007 m. gavo 2 mln. litų pajamų (iš jų pagal vartotojų grupes – atitinkamai 1; 0,6; 0,4 mln. litų), už tarptautinio keleivių vežimo paslaugas – 13 mln. litų (iš jų pagal vartotojų grupes – atitinkamai 7; 1,4; 4,6 mln. litų).

5. Anketos KA-03 II skyrius skirtas iš paslaugų grupių atrinktoms paslaugoms reprezentantėms aprašyti, pajamoms už suteiktas paslaugas ir suteiktų paslaugų bazinėms kainoms nurodyti.

5.1. Iš kiekvienos suteiktų paslaugų grupės, aprašytos apklausos anketos I skyriuje, reikia atrinkti paslaugas reprezentantes, kurių statistiniai duomenys apie kainas bus teikiami paslaugų kainų statistinėje ataskaitoje KA-04. Paslaugos reprezentantės aprašomos 1 skiltyje. Paslaugos reprezentantės kodas turi sutapti su suteiktų paslaugų grupės, iš kurios buvo atrinkta ši reprezentantė, kodu.

5.2. Atrinktos paslaugos reprezentantės turi atitikti šiuos reikalavimus:

5.2.1. Paslauga turi būti reprezentatyvi, t. y. jos pardavimo apimtis vienarūšių paslaugų grupėje turi būti didžiausia. Jeigu negalima išskirti vienos tokios paslaugos, reikia pasirinkti dvi ar daugiau. Atrinktų paslaugų pardavimo apimčių suma turėtų sudaryti ne mažiau kaip 50 procentų atitinkamos paslaugų grupės parduotų paslaugų apimties.

5.2.2. Įmonė turi teikti paslaugą ne mažiau kaip vienus metus.

5.3. Tam, kad kiekvieną ataskaitinį laikotarpį būtų registruojamos tų pačių paslaugų reprezentančių kainos ir būtų galima jas identifikuoti, būtina pateikti išsamius paslaugų aprašymus. Svarbu, kad aprašymuose būtų nurodomos pagrindinės kainą lemiančios charakteristikos:

5.3.1. pirkėjas (užsakovas) arba jam suteiktas identifikacinis numeris, siekiant išsaugoti konfidencialumą,

5.3.2. užsakymo dydis (vienetų skaičius, kiekis tonomis ir pan.),

5.3.3. paslaugos įvykdymo skubumas (per dieną, per savaitę ir pan.),

5.3.4 mokėjimo sąlygos (išankstinis, iškart grynaisiais pinigais ir pan.),

5.3.5. sandorio tipas (metinis, vienkartinis, daugkartinis ir pan.),

5.3.6. nuolaidos tipas (sezoninė, kiekio, už išankstinį mokėjimą ir pan.) ir dydis procentais,

5.3.7. kainos tipas (sandorio, pagal kainoraštį, vidutinė ir pan.),

5.3.8. kitos pagrindinės kainą nulemiančios charakteristikos.

5.4. Paslaugų reprezentančių aprašymų pavyzdžiai:

5.4.1. Siuntos pristatymas pirkėjui. 10 kg dokumentų siuntos pristatymas pirkėjui Nr. 123 iš Vilniaus į Rygą per dvi dienas žemės paštu;

5.4.2. Konteinerio vežimas. 20 pėdų ilgio konteinerio vežimas jūra iš Klaipėdos į Stokholmą;

5.4.3. Spausdintuvo nuoma. 2006 m. gamybos spausdintuvo HP LaserJet M5035 nuoma, sandoris trejiems metams.

5.5. 1 skiltyje turi būti pateikiamas aprašomos paslaugos reprezentantės matavimo vienetas, pavyzdžiui: vienas bilietas, vienas kilometras, viena sekundė, viena valanda, viena diena ir t. t.

5.6. 2–5 skiltyse pateikiami statistiniai duomenys apie praėjusių metų įmonės pajamas, gautas už suteiktas paslaugas reprezentantes kiekvienai vartotojų grupei, litais. Tam tikrais atvejais, kai nėra galimybės nurodyti įmonės pajamų už suteiktas paslaugas litais, galima įvertinti procentais, kokią paslaugų grupės pajamų dalį sudaro pajamos, gautos už konkrečią paslaugą.

5.7. 3–5 skiltyse turi būti pateikiama pasirinktos paslaugos reprezentantės nurodytų metų ketvirtojo ketvirčio vidutinė kaina atskirai kiekvienai vartotojų grupei. Šios kainos, skaičiuojant paslaugų kainų indeksą, laikomos bazinėmis.

5.8. Jos apskaičiuojamos pagal svertinio aritmetinio vidurkio formulę:

 

P0 vid = SUM(i=1, ..., n) [Pi0 Qi0] / SUM(i=1, ..., n) [Qi0], kur

 

P0 vidvidutinė bazinio laikotarpio 0 suteiktų paslaugų kaina;

Pi0 bazinio laikotarpio 0 i-ojo sandorio suteiktos paslaugos kaina;

Qi0bazinio laikotarpio 0 i-ojo sandorio suteiktų paslaugų kiekis;

i – sandoris, čia i = 1, ..., n;

nsandorių skaičius.

 

5.8.1. Pagal nurodytą formulę nurodytų metų ketvirtąjį ketvirtį suteiktos paslaugos reprezentantės sandorių kainos dauginamos iš atitinkamų suteiktų paslaugų kiekių (skirtingi sandoriai gali būti sudaryti skirtingomis kainomis). Gautų verčių suma dalijama iš viso nurodytais metais ketvirtą ketvirtį suteiktos paslaugos reprezentantės sandorių skaičiaus. Taip gaunama vidutinė ketvirtinė paslaugos kaina.

5.9. Anketos KA-03 II skyrių reikia užpildyti pagal šį pavyzdį:

 

Įmonės A atrinktų paslaugų reprezentančių aprašymai, pajamos už suteiktas paslaugas ir suteiktų paslaugų bazinės kainos:

 

Eil. Nr.

Paslaugų reprezentančių kodas ir aprašymas

2007 m. pajamos, gautos už suteiktas paslaugas ir IV ketvirčio vidutinė paslaugos kaina pagal vartotojų grupes (be PVM), Lt, ct

iš viso

iš jų pagal vartotojų grupes

įmonėms

valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms

gyventojams

A

1

2

3

4

5

1

62.10.10.10

 

 

 

 

Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį

1142000

(Pajamos)

60 %

(Pajamos)

55 %

(Pajamos)

53 %

(Pajamos)

Vienas bilietas

 

430

(Kaina)

450

(Kaina)

450

(Kaina)

2

62.10.10.20

 

 

 

 

Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius

2850000

(Pajamos)

20 %

(Pajamos)

5 %

(Pajamos)

30 %

(Pajamos)

Vienas bilietas

 

300

(Kaina)

350

(Kaina)

340

(Kaina)

3

62.10.10.20

 

 

 

 

Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaitės

610000

(Pajamos)

(Pajamos)

22 %

(Pajamos)

(Pajamos)

Vienas bilietas

 

(Kaina)

1000

(Kaina)

(Kaina)

4

62.10.10.20

 

 

 

 

Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį

3734000

(Pajamos)

39 %

(Pajamos)

(Pajamos)

20 %

(Pajamos)

Vienas bilietas

 

300

(Kaina)

(Kaina)

350

(Kaina)

5

62.10.10.20

 

 

 

 

Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaitės

746000

(Pajamos)

(Pajamos)

28 %

(Pajamos)

(Pajamos)

Vienas bilietas

 

(Kaina)

450

(Kaina)

(Kaina)

 

5.9.1. Pagal kiekvieną vartotojų grupę įmonė atrinko paslaugas reprezentantes. Nagrinėjant pirmąją vartotojų grupę – įmonėms suteiktas paslaugas (žr. 3 skiltį) – iš vietinio keleivių vežimo paslaugų grupės kainų statistiniam tyrimui įmonė atrinko vieną populiariausių maršrutų ir 1 skiltyje pateikė jo aprašymą: „Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“. Kadangi įmonė negali pateikti pajamų, gautų už šią paslaugą, litais, ji įvertino, kad jos sudaro apie 60 procentų visų pajamų, gautų už įmonėms suteiktas vietinio keleivių vežimo paslaugas. Iš tarptautinio keleivių vežimo paslaugų grupės įmonė atrinko du populiariausius maršrutus: „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius“, kuris, įmonės vertinimu, sudaro apie 20 procentų visų tarptautinių keleivių vežimo paslaugų, suteiktų įmonėms, ir „Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“, sudarantis 39 procentus. Šie du maršrutai reprezentuoja įmonėms suteiktas tarptautinio keleivių vežimo paslaugas. Jie sudaro daugiau kaip 50 procentų visų pajamų, gautų už tarptautinio keleivių vežimo paslaugas, suteiktas įmonėms.

5.9.2. Nagrinėjant antrąją vartotojų grupę – valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms suteiktas paslaugas (žr. 4 skiltį) – iš vietinio keleivių vežimo paslaugų grupės kainų tyrimui įmonė atrinko tą patį maršrutą kaip ir įmonėms, 1 eilutės 1 skiltyje įmonė pateikė jo aprašymą: „Maršrutas: Vilnius–Palanga, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš mėnesį“. Įmonės vertinimu, gautos pajamos sudaro apie 55 procentus visų pajamų, gautų už valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms suteiktas vietinio keleivių vežimo paslaugas. Iš tarptautinio keleivių vežimo paslaugų grupės įmonė atrinko tris populiariausius maršrutus: „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius“, už kurį gautos pajamos, įmonės vertinimu, sudaro apie 5 procentus visų tarptautinių keleivių vežimo paslaugų, suteiktų valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms; „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites“, gautos pajamos sudaro 22 procentus; „Maršrutas: Vilnius–Londonas–Vilnius, skrydžio klasė – verslo, bilietas skrydžiui įsigytas prieš dvi savaites“, gautos pajamos sudaro 28 procentus. Analogiškai aprašomos ir įvertinamos gyventojams suteiktos vietinio ir tarptautinio keleivių vežimo paslaugos.

5.9.3. Prie kiekvienos reprezentantės aprašymo įmonė nurodė matavimo vienetą – vieną bilietą.

5.9.4. 3–5 skiltyse įmonė pateikė 2007 m. ketvirtojo ketvirčio vidutinę paslaugos kainą pagal vartotojų grupes. Pavyzdžiui, paslaugos reprezentantės „Maršrutas: Vilnius–Amsterdamas–Vilnius, skrydžio klasė – ekonominė, bilietas skrydžiui įsigytas prieš du mėnesius“ vienas bilietas įmonėms 2007 m. vidutiniškai kainavo 300 Lt, valstybės ir savivaldybių institucijoms ir įstaigoms – 350 Lt, gyventojams – 340 Lt. Analogiškai įrašomos kitų paslaugų reprezentančių ketvirtojo ketvirčio kainos pagal vartotojų grupes.

6. Anketos KA-03 III skyrius skirtas įmonės pastaboms įrašyti. Rašomos visos pastabos, pildant anketą KA-03 iškilę sunkumai, pasiūlymai anketai tobulinti ir pan.

7. Prašome nepamiršti anketos KA-03 pabaigoje nurodyti, kiek valandų ir minučių sugaišote anketai užpildyti.

 

_________________