LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO IR
VALSTYBINĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo, reorganizavimo sąlygų aprašo PATVIRTINIMO
2012 m. vasario 27 d. Nr. V-143/V-7
Vilnius
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2010, Nr. 15-699) 14 straipsnio 12 dalimi ir atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 71 straipsnio pakeitimo įstatymą (Žin., 2011, Nr. 153-7196), Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo 6, 12, 15, 41 ir 43 straipsnių pakeitimo ir papildymo ir Įstatymo papildymo 151 straipsniu įstatymą (Žin., 2011, Nr. 153-7194) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimą Nr. 63 „Dėl sutikimo reorganizuoti biudžetinę įstaigą Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos“ (Žin., 2012, Nr. 11-466):
1. R e o r g a n i z u o j a m e nuo 2012 m. liepos 1 d. Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos skaidymo būdu – išdalijant jos teises ir pareigas Alytaus visuomenės sveikatos centrui, Kauno visuomenės sveikatos centrui, Klaipėdos visuomenės sveikatos centrui, Marijampolės visuomenės sveikatos centrui, Panevėžio visuomenės sveikatos centrui, Šiaulių visuomenės sveikatos centrui, Tauragės visuomenės sveikatos centrui, Telšių visuomenės sveikatos centrui, Utenos visuomenės sveikatos centrui, Vilniaus visuomenės sveikatos centrui.
2. T v i r t i n a m e Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo sąlygų aprašą (pridedama).
3. N u s t a t o m e, kad Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktorius Vytautas Bakasėnas:
3.1. pateikia sprendimą dėl Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo Juridinių asmenų registrui;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro ir Valstybinės visuomenės
sveikatos priežiūros tarnybos prie
Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus
2012 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. V-143/V-7
VALSTYBINĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS REORGANIZAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo sąlygų aprašas reglamentuoja Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimą skaidymo būdu išdalijant jos teises ir pareigas visuomenės sveikatos centrams apskrityse: Alytaus visuomenės sveikatos centrui, Kauno visuomenės sveikatos centrui, Klaipėdos visuomenės sveikatos centrui, Marijampolės visuomenės sveikatos centrui, Panevėžio visuomenės sveikatos centrui, Šiaulių visuomenės sveikatos centrui, Telšių visuomenės sveikatos centrui, Tauragės visuomenės sveikatos centrui, Utenos visuomenės sveikatos centrui, Vilniaus visuomenės sveikatos centrui (toliau visi kartu – visuomenės sveikatos centrai apskrityse).
2. Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 2.95–2.97 straipsniais, 2.99 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2010, Nr. 15-699) 14 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimu Nr. 63 „Dėl sutikimo reorganizuoti biudžetinę įstaigą Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos“ (Žin., 2012, Nr. 11-466).
II. REORGANIZUOJAMA ĮSTAIGA IR
REORGANIZAVIME DALYVAUJANČIOS ĮSTAIGOS
3. Reorganizuojama įstaiga:
3.1. Valstybinė visuomenės sveikatos priežiūros tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Valstybinė visuomenės sveikatos priežiūros tarnyba);
3.4. biudžetinės įstaigos kodas – 1188748667, registracijos Juridinių asmenų registre data – 2000 m. gegužės 15 d.;
4. Reorganizavime dalyvaujančios įstaigos:
4.1. Alytaus visuomenės sveikatos centras:
4.2. Kauno visuomenės sveikatos centras:
4.2.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191349265, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1998 m. vasario 12 d.;
4.3. Klaipėdos visuomenės sveikatos centras:
4.3.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191349450, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1999 m. rugsėjo 29 d.;
4.3.4. sąskaitos Nr. LT057300010002329906, LT907300010002330607, LT487300010083441696, LT487300010083441599, LT487300010002330296, LT637300010002579413, LT047300010002530229, LT667300010002534157 yra AB „Swedbank“ banke, banko kodas – 73000; LT514010042300131364 yra AB DNB banke, banko kodas – 40100.
4.4. Marijampolės visuomenės sveikatos centras:
4.4.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191207376, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1998 m. gegužės 7 d.;
4.5. Panevėžio visuomenės sveikatos centras:
4.5.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191346874, registracijos Juridinių asmenų registre data –1999 m. balandžio 28 d.;
4.6. Šiaulių visuomenės sveikatos centras:
4.6.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191349799, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1998 m. vasario 19 d.;
4.7. Telšių visuomenės sveikatos centras:
4.7.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191347823, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1999 m. balandžio 28 d.;
4.8. Tauragės visuomenės sveikatos centras:
4.8.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191347780, registracijos Juridinių asmenų registre data – 2005 m. sausio 7 d.;
4.9. Utenos visuomenės sveikatos centras:
4.9.3. biudžetinės įstaigos kodas – 191348163, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1998 m. balandžio 27 d.;
4.10. Vilniaus visuomenės sveikatos centras:
4.10.3. biudžetinės įstaigos kodas – 291349070, registracijos Juridinių asmenų registre data – 1998 m. balandžio 17 d.;
III. REORGANIZAVIMO TIKSLAS IR PAGRINDIMAS
5. Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos reorganizavimo tikslas – optimizuoti viešojo administravimo subjektų, veikiančių visuomenės sveikatos srityje, valdymą, taupyti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšas, racionaliau naudoti materialinius ir finansinius išteklius, gerinti visuomenės sveikatos priežiūros srityje teikiamų administracinių paslaugų prieinamumą ir kokybę, o kartu sparčiau priimti sprendimus.
6. Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos reorganizavimo pagrindimas – įgyvendinti Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 71 straipsnio pakeitimo įstatymo (Žin., 2011, Nr. 153-7196), Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo 6, 12, 15, 41 ir 43 straipsnių pakeitimo ir papildymo ir Įstatymo papildymo 151 straipsniu įstatymo (Žin., 2011, Nr. 153-7194) nuostatas.
IV. REORGANIZAVIMO BŪDAS, ETAPAI IR PRIEMONĖS
7. Valstybinė visuomenės sveikatos priežiūros tarnyba reorganizuojama skaidymo būdu išdalijant jos teises ir pareigas visuomenės sveikatos centrams apskrityse:
7.1. Alytaus visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.1.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.1.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.1.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.2. Kauno visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.2.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.2.7. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.2.8. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.3. Klaipėdos visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.3.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.3.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.3.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.4. Marijampolės visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.4.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.4.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.4.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.5. Panevėžio visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.5.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.5.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.5.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.6. Šiaulių visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.6.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.6.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.6.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.7. Telšių visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.7.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.7.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.7.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.8. Tauragės visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.8.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.8.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.8.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.9. Utenos visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.9.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.9.5. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.9.6. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
7.10. Vilniaus visuomenės sveikatos centrui perduodamos funkcijos:
7.10.2. ne maisto prekės higieninių pažymėjimų medžiagoms ir gaminiams, skirtiems liestis su maistu, išdavimas;
7.10.3. išlygų geriamojo vandens toksinio (cheminio) rodiklio ribinei vertei taikymo sąlygoms išdavimas;
7.10.7. biocidų autorizacijos ir registracijos liudijimų išdavimas, leidimų gaminti, tiekti į rinką ar naudoti biocidą, veikliąją medžiagą išdavimas ir biocidų naudojimo priežiūros pagal kompetenciją koordinavimas;
7.10.12. dalyvavimas triukšmo, elektromagnetinių laukų, infragarso ir kitų fizikinių aplinkos veiksnių vertinimo valdyme pagal kompetenciją;
7.10.13. sprendžiant vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčą ne teismo tvarka, ginčą nagrinėjančiai institucijai teikia išvadas, susijusias su ginčijamu kirpyklų, kosmetikos, tatuiruočių kabinetų, grožio salonų, soliariumų, baseinų, skalbyklų, pirčių, saunų, sporto klubų teikiamų paslaugų, apgyvendinimo paslaugų sauga ir kokybe.
8. Po reorganizavimo tęsiančių veiklą visuomenės sveikatos centrų apskrityse savininko teises ir pareigas įgyvendins Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija.
9. Teisės aktų nustatyta tvarka priimant sprendimą reorganizuoti Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą, priimami ir tvirtinami Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos reorganizavimo sąlygų aprašas bei po reorganizavimo tęsiančių veiklą visuomenės sveikatos centrų apskrityse nuostatai.
10. Sprendimas reorganizuoti Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą priimamas ne anksčiau kaip po 30 dienų nuo viešo paskelbimo apie reorganizavimo sąlygų aprašo parengimą ir pranešimo raštu visiems reorganizuojamos įstaigos ir reorganizavime dalyvaujančių įstaigų kreditoriams dienos.
11. Parengus (pasirašius) Aprašą, apie jo parengimą ne vėliau kaip kitą dieną viešai paskelbiama reorganizuojamos įstaigos ir reorganizavime dalyvaujančių įstaigų interneto svetainėse ir tą pačią dieną pranešama raštu visiems minėtų įstaigų kreditoriams. Pranešime turi būti nurodyta Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsnio 7 dalies 1 punkte nurodyta informacija, nurodyta, kur ir kada galima susipažinti su biudžetinės įstaigos reorganizavimo sąlygų aprašu, po reorganizavimo veiksiančių visuomenės sveikatos centrų apskrityse nuostatų projektais ir reorganizavime dalyvaujančių biudžetinių įstaigų praėjusių trejų finansinių metų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniais, finansinės būklės ataskaitomis ir žemesniojo lygio biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitomis.
12. Aprašas ne vėliau kaip pirmą viešo paskelbimo apie jo parengimą dieną turi būti pateiktas Juridinių asmenų registrui (atsakingi – reorganizuojamos įstaigos ir reorganizavime dalyvaujančių įstaigų vadovai).
13. Reorganizuojamos įstaigos vadovas reorganizavimo metu užtikrina reorganizuojamos įstaigos veiklos (vykdomų uždavinių ir funkcijų) tęstinumą, įsipareigojimų, taip pat ir finansinių įsipareigojimų juridiniams ir fiziniams asmenims, vykdymą, įgyvendinamų ir numatomų įgyvendinti projektų sutartyse ir paraiškose nustatytų sąlygų vykdymą.
14. Iki 2012 m. kovo 1 d. peržiūrimi ir, prireikus, parengiami visuomenės sveikatos centrų apskrityse administracijos struktūrų pakeitimo projektai (atsakingi – po reorganizavimo tęsiančių veiklą visuomenės sveikatos centrų apskrityse vadovai).
15. Reorganizuojamos biudžetinės įstaigos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis ir gaunantiems darbo užmokestį iš valstybės biudžeto ir valstybės pinigų fondų (toliau – darbuotojai), užtikrinamos Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytos socialinės garantijos.
16. Po reorganizavimo tęsiančių veiklą visuomenės sveikatos centrų apskrityse nuostatai teisės aktų nustatyta tvarka registruojami Juridinių asmenų registre (atsakingi – po reorganizavimo tęsiančių veiklą visuomenės sveikatos centrų apskrityse vadovai).
17. Nuo 2012 m. liepos 1 d. reorganizuojamos biudžetinės įstaigos teisės ir pareigos pereina po reorganizavimo tęsiantiems veiklą visuomenės sveikatos centrams apskrityse.
18. Reorganizuojama įstaiga pateikia pranešimus Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritoriniam skyriui teisės aktų nustatyta tvarka (už išregistravimą atsakingas reorganizuojamos įstaigos vadovas).
19. Reorganizuojama įstaiga baigia veiklą kaip juridinis asmuo išregistravus ją iš Juridinių asmenų registro (už išregistravimą atsakingas reorganizuojamos įstaigos vadovas).
20. Nuo Aprašo pateikimo Juridinių asmenų registrui momento reorganizuojama įstaiga naujus sutartinius įsipareigojimus, kurių bendra vertė iš vieno tiekėjo didesnė nei 10 000 Lt, turi teisę prisiimti tik suderinusi su Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija.
21. Valstybinės visuomenės sveikatos priežiūros tarnybos valdomo valstybės turto vertė pagal 2011 m. gruodžio 31 d. buhalterinę apskaitą sudarė:
22. Reorganizuojamos biudžetinės įstaigos finansavimo sumas, įsipareigojimus, grynąjį turtą pagal 2011 m. gruodžio 31 d. buhalterinę apskaitą sudarė:
23. Iki 2012 m. birželio 20 d. inventorizuojami (2012 m. birželio 1 dienos data) reorganizuojamos įstaigos turtas ir atsiskaitymai, parengiami ir pasirašomi teisės aktai dėl valstybei nuosavybės teise priklausančio ir šiuo metu reorganizuojamos įstaigos patikėjimo teise valdomo turto perdavimo po reorganizavimo tęsiantiems veiklą visuomenės sveikatos centrams apskrityse valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise (atsakingi vykdytojai – reorganizuojamos įstaigos ir reorganizavime dalyvaujančių įstaigų vadovai).
Sprendimą dėl reorganizuojamos įstaigos turto paskirstymo priima Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, kuriai Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimo Nr. 63 „Dėl sutikimo reorganizuoti biudžetinę įstaigą Valstybinę visuomenės sveikatos priežiūros tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos“ 3 punktu pavesta užtikrinti reorganizavimo procesą.
Šiame punkte nustatyta tvarka po reorganizavimo tęsiančiam veiklą juridiniam asmeniui perdavus reorganizuojamos įstaigos patikėjimo teise valdomą nekilnojamąjį turtą atitinkamai pakeičiami duomenys Juridinių asmenų registre (atsakingi – turtą perduodančio ir perimančių įstaigų vadovai).
24. Reorganizuojamos įstaigos archyvas, įforminti nearchyvuoti bendrieji dokumentai ir informacija apie juos ne vėliau kaip 2012 m. birželio 30 d. perduodami po reorganizavimo tęsiančiam veiklą Vilniaus visuomenės sveikatos centrui, išskyrus dokumentus, susijusius su leidimų vežti mirusiojo kūną (laissez-passer) išdavimu ir balzamavimo licencijų išdavimu, kurie perduodami po reorganizavimo tęsiančiam veiklą Kauno visuomenės sveikatos centrui teisės aktų nustatyta tvarka pasirašant perdavimo ir priėmimo aktus.
25. Antspaudai su Lietuvos valstybės herbu, kuriais disponuoja reorganizuojama įstaiga, po to, kai pasirašomi perdavimo ir priėmimo aktai, teisės aktų nustatyta tvarka sunaikinami (atsakingas Vilniaus visuomenės sveikatos centras).