LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2010 M. spalio 20 D. ĮSAKYMO Nr. A1-499 „DĖL PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ ĮGYVENDINANT EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO IR EUROPOS FONDO TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIŲ INTEGRACIJAI PROGRAMAS, mokėjimo TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. balandžio 26 d. Nr. A1-215
Vilnius
P a k e i č i u Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas, mokėjimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. A1-499 „Dėl Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 126-6478):
1. Išdėstau 6 punktą taip:
„6. Sutartyje nustatytos paramos lėšos išmokamos pagal projekto vykdytojo įgaliotai institucijai teikiamus mokėjimo prašymus (šių Taisyklių 1 ir 20 priedai). Projekto vykdytojas teikia įgaliotai institucijai avansinį (-ius), tarpinį (-ius) ir galutinį mokėjimo prašymus. Prie mokėjimo prašymų, kuriuose deklaruojamos patirtos išlaidos, projekto vykdytojas prideda projekto pažangos ar galutinę ataskaitas, išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas, patvirtintas juridinio asmens vadovo (arba jo įgalioto asmens) parašu bei antspaudu, ir kitus reikalaujamus dokumentus (pvz., darbo sutartis, tabelius, kelionių lapus ir kitus dokumentus) bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas. Mokėjimo prašymų teikimo tvarka ir terminai nustatomi sutartyje nustatyta tvarka.“
2. Išdėstau 10.1 punkto pirmąjį sakinį taip:
„10.1. pažangos ataskaitas ir tarpinius mokėjimo prašymus, pagal kuriuos lėšos nėra išmokamos, kartu su išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintomis kopijomis bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintomis kopijomis.“
3. Išdėstau 10.2 punkto pirmąjį sakinį taip:
„10.2. baigęs įgyvendinti projektą, ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje, projekto vykdytojas privalo įgaliotai institucijai pateikti galutinę ataskaitą, galutinį mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas, audito ataskaitą bei auditoriaus išvadą.“
4. Išdėstau 13.3 punkto pirmąjį sakinį taip:
„13.3. sutartyje nustatyta likusi paramos lėšų dalis išmokama, projekto vykdytojui pateikus ir įgaliotai institucijai patikrinus projekto pažangos ataskaitas bei tarpinius mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruojamos visos patirtos ir apmokėtos išlaidos, pagrįstos pridedamomis išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintomis kopijomis, ir pateikus įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas.“
5. Išdėstau 13.4 punkto pirmąjį sakinį taip:
„13.4. baigęs įgyvendinti projektą, ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje, projekto vykdytojas privalo įgaliotai institucijai pateikti galutinę ataskaitą, galutinį mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas, įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas, bei audito ataskaitą ir auditoriaus išvadą.“
6. Išdėstau 16 punkto pirmąjį sakinį taip:
„16. Projekto vykdytojas kartu su tarpiniu (-iais) mokėjimo prašymu (-ais) bei galutiniu mokėjimo prašymu pateikia atitinkamai projekto pažangos ir galutinę ataskaitas, taip pat visų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas.“
7. Išdėstau 21 punkto antrąjį sakinį taip:
„Galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas kartu su projekto galutine ataskaita, auditoriaus išvada, audito ataskaita ir galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojamas išlaidas pateisinančių bei išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintomis kopijomis ir įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintomis kopijomis ne vėliau kaip per 2 mėnesius po projekto įgyvendinimo pabaigos, nustatytos sutartyje.“
8. Išdėstau 32 punktą taip:
„32. Kartu su mokėjimo prašymu teikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas įgaliota institucija kartu su mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapu sega į atskirą atitinkamo projekto bylą.“
9. Išdėstau 34.3 punktą taip:
„34.3. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi galutinį mokėjimo prašymą, galutinę ataskaitą, auditoriaus išvadą ir audito ataskaitą, išlaidas pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir atsakingai institucijai pateikia pažymą, jeigu įgaliota institucija nustato, kad projekto vykdytojas nepanaudojo ir (ar) netinkamai panaudojo avansu jam išmokėtų paramos lėšų dalį.“
10. Išdėstau 35.2 punktą taip:
„35.2. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi tarpinį (-ius) mokėjimo prašymą (-us), pažangos ataskaitą (-as), išlaidas pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir pateikia paraišką atsakingai institucijai, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus dar nėra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam reikia pervesti paramos lėšas;“.
11. Išdėstau 35.3 punkto pirmąjį sakinį taip:
„35.3. šių Taisyklių nustatyta tvarka gavusi, patikrinusi ir patvirtinusi galutinį mokėjimo prašymą, galutinę ataskaitą, auditoriaus išvadą ir ataskaitą, išlaidas pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų patvirtintas kopijas bei įvykdytų pirkimo procedūrų dokumentų, jei jie nebuvo pateikti prieš pateikiant mokėjimo prašymą, patvirtintas kopijas, per šių Taisyklių 33 punkte nustatytą terminą parengia ir atsakingai institucijai pateikia paraišką atsakingai institucijai, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus dar nėra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam reikia pervesti paramos lėšas, arba pažymą, jeigu nustato, kad projekto vykdytojui pagal ankstesnius mokėjimo prašymus jau yra išmokėta visa sutartyje nustatyta suma ir jam nebereikia pervesti paramos lėšų.“
12. Papildau 70 punktą šiuo antruoju sakiniu:
Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos
pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių
piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių
1 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215 redakcija)
(Mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcija)
Juridinio asmens, su kuriuo pasirašyta paramos sutartis, visas pavadinimas bei projekto kodas |
(projekto vykdytojo pavadinimas, projekto kodas) |
Juridinio asmens, su kuriuo pasirašyta paramos sutartis, kodas, adresas, telefono nr., fakso nr., el. paštas |
(projekto vykdytojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas) |
MOKĖJIMO PRAŠYMAS*
_______ Nr._____
(data)
|
Nurodoma mokėjimo prašymo parengimo data (metai, mėnuo, diena), mokėjimo prašymo numeris suteikiamas chronologine eilės tvarka ir turi būti unikalus kiekvienam mokėjimo prašymui (1, 2, 3, .... n). Jei projekto vykdytojas įgyvendina daugiau nei vieną finansuojamą projektą, mokėjimo prašymams numeriai suteikiami chronologine eilės tvarka pagal kiekvieną projektą (1, 2, 3, .... n) |
1. Bendra informacija
Mokėjimo prašymo tipas (⬜ – pažymėti þ ) |
⬜ avansinis |
⬜ tarpinis |
⬜ galutinis |
|||||
Pažymima, jei mokėjimo prašymas teikiamas paramos sutartyje numatytam avansui gauti |
Pažymima, jei teikiamas mokėjimo prašymas yra tarpinis |
Pažymima, jei teikiamas mokėjimo prašymas yra galutinis |
||||||
Programa |
Nurodomas visas programos pavadinimas, pvz., Europos pabėgėlių fondo Lietuvoje 2011 metų programa ar Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai metinė 2011 m. programa |
|
|
|||||
Prioritetas |
Taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EIF programą, ir netaikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EPF programą. Nurodomas visas prioriteto pavadinimas, pvz., Veiksmai, skirti įgyvendinti „Bendruosius pagrindinius imigrantų integracijos politikos Europos Sąjungoje principus“ |
|
|
|||||
Veiksmas |
Nurodomas visas veiksmo pavadinimas, pvz., EIF programos projektai – Aukštos kokybės paslaugų teikimas trečiųjų šalių piliečiams arba EPF programos projektai – Užsieniečių, gavusių prieglobstį Lietuvos Respublikoje, integracija |
|
|
|||||
Komponentas |
Taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EIF programą, ir netaikoma projektams, įgyvendinamiems pagal EPF programą. Nurodomas visas komponento pavadinimas, pvz., Programų ir veiklos, skirtų naujai atvykusiems trečiųjų šalių piliečiams supažindinti su Lietuvos visuomene ir žinioms apie Lietuvą įgyti, kūrimas ir tobulinimas |
|
|
|||||
Projekto pavadinimas |
Nurodomas projekto pavadinimas pagal paramos sutartį |
|
|
|||||
Paramos sutarties Nr. |
Nurodomas paramos sutarties numeris |
|
|
|||||
Bendra projekto vertė |
Nurodoma visa paramos suma, patvirtinta paramos sutartyje |
|
|
|||||
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
pradžia |
pabaiga |
|
|||||
Nurodomas paramos sutartyje nustatytas projekto įgyvendinimo laikotarpis |
|
|
||||||
Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas |
nuo |
iki |
|
|||||
Nurodomas laikotarpis, per kurį yra patirtos šiame mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos. Išlaidos privalo būti apmokėtos projekto vykdytojo ir (ar) partnerių. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą |
|
|
||||||
Avansiniu mokėjimo prašymu prašoma išmokėti suma / tarpiniame arba galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma |
1. Jei teikiamas avansinis mokėjimo prašymas, nurodoma prašoma išmokėti avanso suma (pvz., ne daugiau kaip 50 proc. nuo paramos sutartyje numatytos paramos lėšų sumos arba ne daugiau kaip 50 000,00 Lt).
2. Jei teikiamas tarpinis arba galutinis mokėjimo prašymas, nurodoma šiame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma (įrašoma bendra suma iš mokėjimo prašymo 2 lentelės 12 stulpelio) (sumos, nurodytos mokėjimo prašymo 3 lentelės 5 stulpelyje ir 2 lentelės 12 stulpelyje, turi sutapti)) |
|
|
|||||
Ar projekto vykdytojas yra PVM mokėtojas (⬜ – pažymėti þ ) |
⬜ taip |
⬜ ne |
|
|||||
PVM mokėtojo kodas |
||||||||
Pažymima, jei projekto vykdytojas yra įsiregistravęs PVM mokėtoju, nurodomas PVM mokėtojo kodas |
Pažymima, jei projekto vykdytojas nėra įsiregistravęs PVM mokėtoju |
|
||||||
Projekto vadovas |
Nurodomi duomenys (vardas, pavardė, pareigos projekte, telefonas, faksas, el. paštas) pagal paramos sutartį |
|
|
|||||
Projekto finansininkas |
Nurodomi duomenys (vardas, pavardė, pareigos projekte, telefonas, faksas, el. paštas) pagal paramos sutartį |
|
|
|||||
* Teikdamas avansinį mokėjimo prašymą, projekto vykdytojas pildo tik 1 ir 4 lenteles, ir mokėjimo prašymą pasirašo įgalioti asmenys (2 ir 3 lentelės teikiamos neužpildytos).
2. Išlaidas, patirtas per atsiskaitymo laikotarpį, pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas
Nurodomi prie šio mokėjimo prašymo pridedami deklaruojamas išlaidas pateisinantys ir išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai, kurie priskiriami atskiroms detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutėms, numatytoms finansuoti paramos sutartyje. Lentelė pildoma remiantis detaliu projekto biudžetu. Mokėjimo prašyme deklaruojant darbo užmokestį, rekomenduojama išlaidas išskirti pagal kiekvieną darbuotoją ir pagal kiekvieną mėnesį. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą.
Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidas pateisinantys dokumentai |
Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai |
Išlaidas patyrusi įstaiga |
Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma, Lt |
Įgaliotos institucijos sprendimas (komentaras) |
|||||||
Dokumento tipas |
Dokumento data |
Dokumento Nr. |
Bendra suma, Lt |
Dokumento tipas |
Dokumento data |
Dokumento Nr. |
Išmokėta, Lt |
||||||
Nurodomi biudžeto eilutės numeris ir pavadinimas, kurie numatyti detaliame projekto biudžete |
Nurodomas patirtų išlaidų turinys, t. y. įsigytų prekių ar paslaugų pavadinimas (pvz., vasario mėnesio darbo užmokestis, kanceliarinės prekės, patalpų nuoma, salės nuoma, išlaidos lektoriui ir pan.), jei 1 stulpelyje neįrašytas darbuotojo vardas ir pavardė, šiame stulpelyje nurodoma darbuotojo vardas ir pavardė |
Nurodomas dokumento, pateisinančio biudžeto eilutėje deklaruojamas išlaidas, tipas. Dokumento tipas pasirenkamas iš šioje mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcijoje esančios lentelės „Išlaidas pateisinančių dokumentų sąrašas“ |
Nurodoma dokumento data |
Nurodomi dokumento serija ir numeris |
Nurodoma visa dokumento suma |
Nurodomas dokumento, įrodančio biudžeto eilutėje deklaruojamų išlaidų apmokėjimą, tipas. Dokumento tipas pasirenkamas iš šioje mokėjimo prašymo formos pildymo instrukcijoje esančios lentelės „Išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas“ |
Nurodoma faktinė išlaidų apmokėjimo data |
Nurodomas dokumento numeris |
Nurodoma, kiek buvo sumokėta darbo užmokesčio, mokesčių, įmokų, už prekes, paslaugas ar darbus pagal pateiktus išlaidų apmokėjimą įrodančius dokumentus |
Prie 12 stulpelyje deklaruojamos ir prašomos finansuoti sumos nurodomi projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) pavadinimai, atsižvelgiant į tai, kuris patyrė išlaidas. Šis stulpelis pildomas, kai projektas įgyvendinamas kartu su partneriais |
Nurodoma prašoma finansuoti išlaidų suma |
Pildo įgaliota institucija, nurodydama tinkamų finansuoti išlaidų sumą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5)
Šioje eilutėje pildomas tik 12 stulpelis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiesioginės projekto vykdytojo (projekto vykdytojo pavadinimas) išlaidos
Šioje eilutėje pildomi tik 11 ir 12 stulpeliai ir skaičiuojama tik projekto vykdytojo mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti patirtų tiesioginių išlaidų suma. Ši eilutė pildoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiesioginės projekto partnerio (projekto partnerio pavadinimas) išlaidos
Šioje eilutėje pildomi tik 11 ir 12 stulpeliai ir skaičiuojama tik projekto partnerio mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti patirtų tiesioginių išlaidų suma. Ši eilutė pildoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriais. Atskirose eilutėse įrašykite kiekvieno projekto partnerio mokėjimo prašyme deklaruojamą ir prašomą finansuoti patirtų tiesioginių išlaidų sumą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. išlaidos įrangai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. ...
(įrašykite visas biudžeto eilutes) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Netiesioginės išlaidos
Šioje eilutėje pildomas tik 12 stulpelis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netiesioginės projekto vykdytojo (projekto vykdytojo pavadinimas) išlaidos
Šioje eilutėje pildomi tik 11 ir 12 stulpeliai ir skaičiuojama tik projekto vykdytojo mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti patirtų netiesioginių išlaidų suma. Ši eilutė pildoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netiesioginės projekto partnerio (projekto partnerio pavadinimas) išlaidos
Šioje eilutėje pildomi tik 11 ir 12 stulpeliai ir skaičiuojama tik projekto partnerio mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti patirtų netiesioginių išlaidų suma. Ši eilutė pildoma, kai projektas įgyvendinamas su partneriais. Atskirose eilutėse įrašykite kiekvieno projekto partnerio mokėjimo prašyme deklaruojamą ir prašomą finansuoti patirtų netiesioginių išlaidų sumą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. patalpų nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. išlaidos kanceliarinėms prekėms |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. ...
(įrašykite visas biudžeto eilutes) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Iš viso (1+2)
Šioje eilutėje pildomas tik 12 stulpelis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Visos iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutes
Lentelė pildoma remiantis detaliu projekto biudžetu. Jei nėra žinomas įgaliotos institucijos sprendimas dėl mokėjimo prašyme deklaruojamų išlaidų tinkamumo, 4 stulpelyje nurodomos ankstesniuose mokėjimo prašymuose deklaruotos sumos. Nepildoma teikiant avansinį mokėjimo prašymą.
Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės |
Paramos teikimo sutartyje biudžeto išlaidų eilutei planuota suma, Lt |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos, Lt |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos, Lt |
Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt |
Įgaliotos institucijos sprendimas dėl prašomų pripažinti tinkamomis finansuoti išlaidų sumos |
Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt |
||
Lt |
proc. |
|||||||
Įrašomos visos detaliame projekto biudžete numatytos išlaidų eilutės, nurodant biudžeto eilutės numerį bei pavadinimą |
Nurodoma detaliame projekto biudžete kiekvienai išlaidų eilutei numatyta suma |
Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodoma įgaliotos institucijos pripažintų tinkamomis finansuoti išlaidų ir deklaruojamų šiame mokėjimo prašyme išlaidų suma |
Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodoma suma, kurią įgaliota institucija pripažino tinkama finansuoti |
Prie kiekvienos išlaidų eilutės nurodomos šiame mokėjimo prašyme deklaruojamos patirtos tinkamos finansuoti išlaidos. Sumos turi sutapti su 2 lentelės 12 stulpelyje nurodytomis sumomis |
Pildo įgaliota institucija |
Pildo įgaliota institucija |
Pildo įgaliota institucija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3=4+5 |
4 |
5 |
6 |
7=6/5x100 |
8=2-4-6 |
|
1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5) |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. išlaidos įrangai |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. ...
(įrašykite visas biudžeto eilutes) |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Netiesioginės išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. patalpų nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. išlaidos kanceliarinėms prekėms |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. ...
(įrašykite visas biudžeto eilutes) |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Iš viso (1+2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Priedai (⬜ – pažymėti þ )
Pažymima, kokie dokumentai ar jų kopijos pridedami prie mokėjimo prašymo
1. ⬜ Auditoriaus išvada ir audito ataskaita.
2. ⬜ Pažangos ataskaita.
3. ⬜ Galutinė ataskaita.
4. ⬜ Banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis (jeigu taikoma).
5. ⬜ Kita ________________________
(įrašyti)
Įrašomos projekto vykdytojo (juridinio asmens) vadovo pareigos |
|
|
|
|
(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||
|
|
|
||
Įrašomos projekto vadovo (koordinatoriaus) pareigos, kurias asmuo eina projekte |
|
|
||
(projekto vadovo pareigų pavadinimas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
||
|
|
|
||
Įrašomos projekto finansininko (buhalterio) pareigos, kurias asmuo eina projekte |
|
|
||
(projekto finansininko pareigų pavadinimas) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |
Išlaidas pateisinančių dokumentų sąrašas
Eil. Nr. |
Apibendrintas dokumento tipas |
Detalus dokumento tipas |
1 |
2 |
3 |
1. |
Sutartis |
pirkimo–pardavimo sutartis |
nuomos arba lizingo (finansinės nuomos) sutartis |
||
panaudos sutartis |
||
rangos sutartis |
||
paslaugų teikimo sutartis |
||
autorinė sutartis |
||
darbo sutartis arba išrašas |
||
kitos sutarčių rūšys |
||
2. |
Sąskaita |
PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, kasos aparato kvitas / čekis, sąskaita ar sąskaitai lygiavertis įrodomosios vertės dokumentas (išskyrus šios lentelės 3 ir 6 eilutėse nurodytus dokumentus) |
3. |
Išankstinė sąskaita |
išankstinio apmokėjimo sąskaita, avansinė sąskaita, sąskaita išankstiniam apmokėjimui, sąskaita avansiniam apmokėjimui ar kitas išankstinio apmokėjimo sąskaitai lygiavertis įrodomosios vertės dokumentas |
4. |
Aktas |
priėmimo–perdavimo aktas, darbų atlikimo aktas |
nurašymo aktas |
||
turto įvedimo į eksploataciją aktas, atidavimo / priėmimo eksploatuoti aktas |
||
viešinimo priemonių platinimo aktas |
||
viešinimo priemonių perdavimo aktas |
||
kiti aktai |
||
5. |
Įsakymas / potvarkis |
įsakymas ar potvarkis dėl darbuotojo paskyrimo dirbti projekte |
įsakymas ar potvarkis dėl darbuotojų komandiruočių |
||
įsakymas ar potvarkis dėl kuro sunaudojimo normų patvirtinimo |
||
kiti įsakymai ar potvarkiai |
||
6. |
DU apskaitos dok. |
darbo laiko apskaitos žiniaraštis |
darbo užmokesčio priskaitymo dokumentai (darbo užmokesčio priskaitymo žiniaraščiai, atostoginių, kompensacijų už nepanaudotas kasmetines atostogas pažymos) |
||
laikaraštis |
||
kiti darbo užmokesčio apskaitos dokumentai |
||
7. |
Kelionės dok. |
vykstančiųjų į užsienį kelionės draudimo dokumentai, vizos |
kelionės bilietai ar sąskaitos už kelionės bilietus |
||
automobilio kelionės lapai |
||
kiti kelionės dokumentai |
||
8. |
Kiti dok. |
avanso apyskaita |
turto nusidėvėjimo pažyma |
||
turto draudimo dokumentai |
||
patentai, licencijos, sertifikatai, kiti nuosavybės teisės įrodymo dokumentai |
||
verslo liudijimas, individualios veiklos pažyma |
||
buhalterinė pažyma |
||
lygiavertės įrodomosios vertės ir kiti dokumentai |
Išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas
Eil. Nr. |
Apibendrintas dokumento tipas |
Detalus dokumento tipas |
1 |
2 |
3 |
1. |
Mokėjimo nurodymas |
mokėjimo nurodymas arba pavedimas |
2. |
Sąskaitos išrašas |
sąskaitos išrašas |
3. |
Kasos išlaidų orderis |
kasos išlaidų orderis |
4. |
Kvitas / čekis |
kvitas arba kasos čekis |
5. |
VIMPT |
valstybės iždo mokėjimo pavedimo turinys |
6. |
Kiti dok. |
lygiavertės įrodomosios vertės dokumentas |
_________________
Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos
pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių
piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių
3 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215
redakcija)
(Mokėjimo prašymų registro forma)
___________________________________
(įgaliotos institucijos pavadinimas)
MOKĖJIMO PRAŠYMŲ REGISTRAS __________________________
(kvietimo teikti paraiškas Nr.)
Mokėjimo prašymo registracijos Nr. |
Mokėjimo prašymo gavimo data |
Informacija apie projekto vykdytoją |
Bendra informacija apie projektą |
||||||||
projekto vykdytojo pavadinimas |
projekto vykdytojo kodas |
projekto kodas |
projekto pavadinimas |
prioritetas |
veiksmas |
komponentas |
sprendimo skirti paramą projektui įgyvendinti data |
projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžia |
projekto išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaiga |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lentelės tęsinys
Bendra informacija apie projektą |
Projekto vykdytojo suteiktas mokėjimo prašymo Nr. |
Mokėjimo prašymo išrašymo data |
Mokėjimo prašyme nurodyta bendra išlaidų suma, litais |
Priimta / atmesta |
Priėmimo / atmetimo data |
Mokėjimo prašymo tvirtinimo data |
Mokėtina suma |
||||||
projekto vertė (tinkamos finansuoti išlaidos) |
iš ES lėšų |
||||||||||||
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
mokėjimo prašymo tipas |
litais |
programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas |
programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas |
funkcinė klasifikacija |
ekonominė klasifikacija |
||||||
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lentelės tęsinys
Mokėtina suma |
Paraiškos atsakingai institucijai / pažymos patvirtinimo data |
Paraiškos atsakingai institucijai / pažymos numeris |
Iš valstybės biudžeto programai įgyvendinti pervesta nedeklaruotina EK suma (avansai), iš jų: |
Išlaidos, pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai |
||||||||||||
iš bendrojo finansavimo lėšų |
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
išlaidų pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai data |
ES lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
|||||||||||
mokėjimo prašymo tipas |
litais |
programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas |
programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas |
funkcinė klasifikacija |
ekonominė klasifikacija |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
pervedimo projekto vykdytojui data |
litais |
|||
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________
Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos
pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių
piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių
5 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215 redakcija)
(Paraiškos atsakingai institucijai dėl lėšų pervedimo projekto vykdytojui forma )
_____________________________________________________________________
(įgaliotos institucijos pavadinimas)
_____________________________________________________________________________
(įgaliotos institucijos kodas, adresas, tel., faksas, el. paštas)
PARAIŠKA ATSAKINGAI INSTITUCIJAI DĖL LĖŠŲ PERVEDIMO PROJEKTO VYKDYTOJUI
___________ Nr. ___________
(data)
Programos pavadinimas |
|
Programos metai |
|
Projekto kodas |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto vykdytojo kodas |
|
Projekto vykdytojo banko sąskaitos Nr. |
|
Projekto vykdytojo suteiktas mokėjimo prašymo Nr. |
|
Mokėjimo prašymo gavimo Įgaliotoje institucijoje data |
|
Mokėjimo prašymo registravimo Nr. |
|
Programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas |
Programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas |
Funkcinė klasifikacija |
Ekonominė klasifikacija |
Numatyta finansuoti projektui suma, Lt |
Išmokėta projektui suma, Lt |
Likusi projektui išmokėti suma, Lt |
Prašoma projektui išmokėti suma, Lt |
Žyma apie apmokėjimą |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
_________________
Projektų, įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir
Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai
programas, mokėjimo taisyklių
6 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215
redakcija)
(Pažymos apie grąžintinas lėšas forma)
____________________________________
(įgaliotos institucijos pavadinimas)
PAŽYMA APIE GRĄŽINTINAS LĖŠAS
__________ Nr.__________
(data)
Programos pavadinimas |
|
Metinės programos metai |
|
Projekto kodas |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto vykdytojo kodas |
|
Projekto vykdytojo suteiktas mokėjimo prašymo Nr. |
|
Mokėjimo prašymo gavimo Įgaliotoje institucijoje data |
|
Mokėjimo prašymo registravimo Nr. |
|
Programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, priemonės kodas |
Programos, finansuojamos iš valstybės biudžeto, finansavimo šaltinio kodas |
Funkcinė klasifikacija |
Ekonominė klasifikacija |
Numatyta projektui finansuoti suma, Lt |
Išmokėtos projektui ir pripažintos deklaruotinomis EK paramos lėšos, Lt |
Išmokėtas avansas, Lt |
Išmokėta projektui suma (įskaitant avansą), Lt |
Mokėjimo prašyme Nr.___ deklaruotos ir pripažintos tinkamomis finansuoti paramos lėšos, Lt |
Grąžintinos lėšos, Lt |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10=8-6-9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
grąžintina suma |
|
|
|
|
gautos pajamos |
|
|
|
|
|
Iš viso grąžintina: |
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
_________________
Projektų, įgyvendinant Europos pabėgėlių
fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių
integracijai programas, mokėjimo taisyklių
8 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215 redakcija)
PARAIŠKOS ATSAKINGAI INSTITUCIJAI DĖL LĖŠŲ PERVEDIMO PROJEKTO VYKDYTOJUI IR PAŽYMOS APIE GRĄŽINTINAS LĖŠAS PATIKROS LAPAS
Dokumento data |
|
Dokumento numeris |
|
Dokumento gavimo data |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Paramos sutarties numeris |
|
1. Struktūrinės paramos valdymo skyriaus tikrinimo klausimai
Nr. |
Tikrinimo klausimai |
Taip |
Ne |
Komentaras |
1. |
Ar teisingai užpildyti dokumento rekvizitai (projekto kodas ir projekto vykdytojo pavadinimas)? |
|
|
|
2. |
Ar užpildytos visos dokumento skiltys? |
|
|
|
3. |
Ar parašai ant dokumento atitinka įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius? |
|
|
|
4. |
Ar mokėjimas atliekamas neviršijant projektui patvirtintos paramos sumos? |
|
|
|
5. |
Ar yra sustabdytas paramos teikimas projekto vykdytojui? |
|
|
|
6. |
Ar su projekto vykdytoju yra nutraukta paramos sutartis? |
|
|
|
7. |
Ar turi būti avanso draudimas? |
|
|
|
8. |
Ar pateiktas avanso draudimas? |
|
|
|
9. |
Ar panaudota 60 procentų pirmojo avanso, jeigu teikiama paraiška gauti antrąjį avansinį mokėjimą? |
|
|
|
10. |
Ar buvo sukauptos palūkanos? |
|
|
|
____________________________
(vardas, pavardė, pareigos ir data)
2. Struktūrinės paramos apskaitos ir atskaitomybės skyriaus tikrinimo klausimai
Nr. |
Tikrinimo klausimai |
Taip |
Ne |
Komentaras |
1. |
Ar neviršytos patvirtintos atitinkamų valstybės biudžeto programų asignavimų sumos pagal priemones? |
|
|
|
2. |
Ar dokumento duomenys atitinka paramos gavėjo sutartyje nurodytus rekvizitus (pavadinimas, kodas, banko sąskaita) ? |
|
|
|
3. |
Ar dokumento duomenys atitinka funkcinę ir ekonominę klasifikacijas, finansavimo šaltinį pagal patvirtintą programos sąmatą pagal priemones? |
|
|
|
|
|
|
(vardas, pavardė, pareigos ir data) |
|
(vardas, pavardė, pareigos ir data) |
_________________
Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos
pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių
piliečių integracijai programas, mokėjimo taisyklių
20 priedas
(Lietuvos Respublikos
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2012 m. balandžio 26 d. įsakymo Nr. A1-215 redakcija)
(Mokėjimo prašymo forma)
_______________________________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas, projekto kodas)
_____________________________________________________________________________
(projekto vykdytojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
MOKĖJIMO PRAŠYMAS*
__________ Nr.________
(data)
1. Bendra informacija
Mokėjimo prašymo tipas (⬜ – pažymėti ?) |
⬜ avansinis |
⬜ tarpinis |
⬜ galutinis |
||||
Programa |
|
|
|
||||
Prioritetas |
|
|
|
||||
Veiksmas |
|
|
|
||||
Komponentas |
|
|
|
||||
Projekto pavadinimas |
|
|
|
||||
Paramos sutarties Nr. |
|
|
|
||||
Bendra projekto vertė |
|
|
|
||||
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
pradžia |
pabaiga |
|
||||
Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo periodas |
nuo |
iki |
|
||||
Avansiniu mokėjimo prašymu prašoma išmokėti suma / tarpiniame arba galutiniame mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma |
|
|
|
||||
Ar projekto vykdytojas yra PVM mokėtojas (? – pažymėti ?) |
⬜ taip |
⬜ ne |
|
||||
PVM mokėtojo kodas |
|
|
|||||
Projekto vadovas |
|
|
|
||||
Projekto finansininkas |
|
|
|
||||
* Teikdamas avansinį mokėjimo prašymą, projekto vykdytojas pildo tik 1 ir 4 lenteles, ir mokėjimo prašymą pasirašo įgalioti asmenys (2 ir 3 lentelės teikiamos neužpildytos).
2. Išlaidas, patirtas per atsiskaitymo laikotarpį, pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas
Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidas pateisinantys dokumentai |
Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai |
Išlaidas patyrusi įstaiga |
Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma, Lt |
Įgaliotos institucijos sprendimas (komentaras) |
||||||
Dokumento tipas |
Dokumento data |
Dokumento Nr. |
Bendra suma, Lt |
Dokumento tipas |
Dokumento data |
Dokumento Nr. |
Išmokėta, Lt |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiesioginės projekto vykdytojo (projekto vykdytojo pavadinimas) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiesioginės projekto partnerio (projekto partnerio pavadinimas) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. išlaidos įrangai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Netiesioginės išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netiesioginės projekto vykdytojo (projekto vykdytojo pavadinimas) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netiesioginės projekto partnerio (projekto partnerio pavadinimas) išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. patalpų nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. išlaidos kanceliarinėms prekėms |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Iš viso (1+2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Visos iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutes
Detalaus projekto biudžeto išlaidų eilutės |
Paramos teikimo sutartyje biudžeto išlaidų eilutei planuota suma, Lt |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos, Lt |
Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos, Lt |
Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt |
Įgaliotos institucijos sprendimas dėl prašomų pripažinti tinkamomis finansuoti išlaidų sumos |
Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt |
|
Lt |
proc. |
|
|||||
1 |
2 |
3=4+5 |
4 |
5 |
6 |
7=6/5x100 |
8=2-4-6 |
1. Tiesioginės išlaidos (1.1+1.2+1.3+1.4+1.5) |
|
|
|
|
|
|
|
1.1. personalo darbo užmokesčio išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
1.2. išlaidos įrangai |
|
|
|
|
|
|
|
1.3. ... |
|
|
|
|
|
|
|
2. Netiesioginės išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
2.1. patalpų nuomos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
2.2. išlaidos kanceliarinėms prekėms |
|
|
|
|
|
|
|
2.3. ... |
|
|
|
|
|
|
|
3. Iš viso (1+2) |
|
|
|
|
|
|
|
4. Priedai (⬜ – pažymėti þ )
1. ⬜ Auditoriaus išvada ir audito ataskaita.
2. ⬜ Pažangos ataskaita.
3. ⬜ Galutinė ataskaita.
4. ⬜ Banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis (jeigu taikoma).
5. ⬜ Kita ______________________
(įrašyti)
|
|
|
|
|
(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||
|
|
|
|
|
(projekto vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||
|
|
|
|
|
(projekto finansininko pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
_________________