LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, FINANSUOJAMIEMS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1 PRIORITETO 5 PRIEMONĘ „DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, PROFESINIO MOKYMO, MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA (PAPILDANTI EUROPOS SOCIALINIO FONDO REMIAMAS PRIEMONES)“, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2007 m. lapkričio 12 d. Nr. A1-312
Vilnius
Vadovaudamasi Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), 9.5 punktu ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 1131 punktu:
1. Tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektams, finansuojamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto 5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“ tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. lapkričio 12 d. įsakymu Nr. A1-312
PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, FINANSUOJAMIEMS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1 PRIORITETO 5 PRIEMONĘ „DARBO RINKOS, ŠVIETIMO, PROFESINIO MOKYMO, MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJŲ BEI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA (PAPILDANTI EUROPOS SOCIALINIO FONDO REMIAMAS PRIEMONES)“, TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomos paramos skyrimo projektams, finansuojamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto 5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“, tvarkos aprašas (toliau vadinama – šis Aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo pagal Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – ministerija) administruojamą Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), (toliau vadinama – BPD) 1.5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“ (toliau vadinama – BPD 1.5 priemonė) įgyvendinamiems projektams (toliau vadinama – projektai) sąlygas ir procedūrą.
2. Šis Aprašas taikomas projektų vykdytojams, kurių projektams parama skirta pagal šiuos, įgyvendinant BPD 1.5 priemonę, skelbtus kvietimus teikti paraiškas (toliau vadinama – projekto vykdytojai): „Parama neįgaliųjų profesinės reabilitacijos ir nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtrai“ (kvietimo Nr. BPD2004-ERPF-1.5.0-06), „Parama nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtrai“ (kvietimo Nr. BPD2004-ERPF-1.5.0-09) ir „Parama neįgaliųjų profesinės reabilitacijos infrastruktūros plėtrai“ (kvietimo Nr. BPD2004-ERPF-1.5.0-13).
3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau vadinama – Taisyklės), kvietimo teikti paraiškas „Parama neįgaliųjų profesinės reabilitacijos ir nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtrai“ Gairėse pareiškėjams, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2004 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. A1-187 (Žin., 2004, Nr. 119-4426), kvietimo teikti paraiškas „Parama nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtrai“ Gairėse pareiškėjams, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 20 d. įsakymu Nr. A1-173 (Žin., 2005, Nr. 92-3455), ir kvietimo teikti paraiškas „Parama neįgaliųjų profesinės reabilitacijos infrastruktūros plėtrai“ Gairėse pareiškėjams, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. A1-263 (Žin., 2005, Nr. 121-4347) (toliau šie dokumentai vadinami – Gairėmis pareiškėjams).
II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS
5. Vadovaujantis šiuo Aprašu papildoma parama gali būti skirta finansuoti paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimui (toliau vadinama – papildomos išlaidos), jeigu tenkinamos šios sąlygos:
5.1. papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu;
5.2. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių, sumažinti papildomų išlaidų sumą;
5.4. projekto vykdytojas pagrindžia, kad, skyrus papildomą paramą, projektas galės būti įgyvendintas, nepažeidžiant Gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos;
5.5. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;
5.6. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteiktos paramos viešumo priemones, jeigu padidėjus projekto vertei pasikeičia informavimo ir viešumo reikalavimai, nustatyti Informavimo apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą ir suteiktos paramos viešinimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. 1K-233 (Žin., 2004, Nr. 98-3650; 2006, Nr. 47-1684).
III. PARAIŠKŲ PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI TEIKIMAS
6. Per 3 darbo dienas po socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymo, kuriuo tvirtinamas šis Aprašas (toliau vadinama – įsakymas), įsigaliojimo dienos viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA) raštu informuoja visus projektų vykdytojus apie galimybę gauti papildomą paramą šiame Apraše nurodytomis sąlygomis.
7. Projekto vykdytojas, norintis gauti papildomą paramą užpildo ir CPVA pateikia paraišką papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.5 priemonę (toliau vadinama – paraiška papildomai paramai gauti) (paraiškos papildomai paramai gauti forma pateikiama šio Aprašo 1 priede), kurioje pagrindžia atitiktį šio Aprašo 5 punkte nustatytoms papildomos paramos skyrimo sąlygoms. Dėl vieno projekto gali būti pateikta tik viena paraiška papildomai paramai gauti.
8. Kartu su paraiška papildomai paramai gauti projekto vykdytojas turi pateikti dokumentus ir kitą informaciją, kuri, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo. Jei dokumentai, kurie turėtų būti teikiami su paraiška papildomai paramai gauti, jau buvo anksčiau teikti CPVA, pakartotinai jų pateikti nebūtina. Apie tai reikia pažymėti paraiškoje papildomai paramai gauti.
9. Paraiška papildomai paramai gauti turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, laikantis šio Aprašo 1 priede nustatytos formos.
10. Paraiška papildomai paramai gauti turi būti pateikta CPVA adresu: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius, vienu iš nurodytų būdų:
11. Paraiškos papildomai paramai gauti teikiamos nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki:
11.1. 2007 m. lapkričio 27 d. 17 val., jei paraiška papildomai paramai gauti pristatoma projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens;
12. Kitais būdais arba adresu, negu nurodyta šio Aprašo 10 punkte, ir vėliau, negu nurodyta šio Aprašo 11 punkte, pateikta paraiška papildomai paramai gauti neregistruojama ir nenagrinėjama.
13. CPVA kiekvienam projekto vykdytojui, pateikusiam paraišką papildomai paramai gauti, elektroniniu paštu arba faksu išsiunčia jos gavimo patvirtinimą, kuriame nurodo paraiškos papildomai paramai gauti gavimo datą ir jos registravimo numerį.
IV. PARAIŠKŲ PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI NAGRINĖJIMAS IR VERTINIMAS
15. Pateiktų paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimą ir vertinimą atlieka CPVA. Paraiškos papildomai paramai gauti nagrinėjamos ir vertinamos vadovaujantis šio Aprašo nuostatomis.
16. CPVA, nagrinėdama paraišką papildomai paramai gauti, įsitikina, ar yra tenkinamos šio Aprašo 5 punkte nurodytos papildomos paramos skyrimo sąlygos, ir rengia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą bei kokio maksimalaus dydžio papildoma parama gali būti suteikta.
17. Paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo metu pildomi išvados dėl papildomos paramos projektui įgyvendinti (toliau vadinama – išvada dėl papildomos paramos) (išvados dėl papildomos paramos forma pateikiama šio Aprašo 2 priede) 1 punktas „Duomenys apie projektą“ ir 2 punktas „Atitiktis papildomos paramos skyrimo sąlygoms“.
18. Jeigu pildant išvados dėl papildomos paramos 2.1 lentelę „Papildomos paramos skyrimo sąlygos“ pažymimas bent vienas atsakymas „ne“, paraiška papildomai paramai gauti atmetama ir toliau nenagrinėjama. Jei dėl pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti paraiškos papildomai paramai gauti, ji turi teisę paprašyti projekto vykdytojo per nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 2 darbo dienos, pateikti papildomų dokumentų, papildyti ar patikslinti paraiškoje papildomai paramai gauti pateiktą informaciją. Jeigu projekto vykdytojas per nustatytą terminą visos prašomos informacijos ir dokumentų nepateikia, CPVA argumentuotu sprendimu paraišką papildomai paramai gauti atmeta ir toliau nenagrinėja. Prireikus įsitikinti, ar paraiškoje papildomai paramai gauti pateikta informacija yra teisinga, gali būti atliekama patikra projekto įgyvendinimo vietoje.
19. Jeigu, CPVA nuomone, paraiškoje papildomai paramai gauti nurodytas prašomos papildomos paramos dydis yra nepagrįstas, CPVA turi apie tai informuoti projekto vykdytoją ir paprašyti pagrįsti prašomos papildomos paramos dydį ir (arba) siūlyti skirti mažesnį papildomos paramos dydį. Jei projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia prašomos papildomos paramos dydžio, CPVA atitinkamai sumažina siūlomos papildomos paramos dydį. Tokiu atveju CPVA turi apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūlomu papildomos paramos dydžiu. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto su CPVA siūlomu papildomos paramos dydžiu, paraiška papildomai paramai gauti atmetama ir toliau nenagrinėjama.
20. CPVA, nagrinėdama projekto vykdytojo pateiktą paraišką papildomai paramai gauti, gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais. Nagrinėjimo metu nustačius, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, CPVA atmeta paraišką papildomai paramai gauti ir toliau nenagrinėja.
21. Apie nagrinėjimo metu priimtą sprendimą dėl paraiškos papildomai paramai gauti atmetimo CPVA informuoja projekto vykdytoją per 5 darbo dienas, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo paraiškos papildomai paramai gauti atmetimo priežastis ir priimto sprendimo apskundimo tvarką.
22. Jeigu visa pagal pateiktas paraiškas papildomai paramai gauti prašoma papildomos paramos suma neviršija galimos skirti pagal BPD 1.5 priemonę papildomos paramos sumos, vertinimas pagal 24 punkte nustatytą prioritetą bei 25 punkte nustatytus vertinimo kriterijus neatliekamas.
23. Jeigu visa pagal pateiktas paraiškas papildomai paramai gauti prašoma papildomos paramos suma viršija galimą skirti pagal BPD 1.5 priemonę papildomos paramos sumą, CPVA atlieka vertinimą pagal 24 punkte nustatytą prioritetą bei 25 punkte nustatytus vertinimo kriterijus (pildomas išvados dėl papildomos paramos 3 punktas „Projekto prioritetiškumas“).
24. Vertinimo metu prioritetas teikiamas projektams, kuriuose papildomos išlaidos atsirado jau įvykdžius pirkimų procedūras (paskelbtas aiškus pirkimo laimėtojas arba pasirašyta sutartis su rangovu, paslaugų teikėju ir (arba) prekių tiekėju).
25. Vertinimas atliekamas suteikiant balus pagal šiuos vertinimo kriterijus:
25.1. Įgyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis yra didesnė (vertinama pagal paskutinės paraiškų papildomai paramai gauti pateikimo dienos duomenis);
26. Aukščiausias galimas įvertinimas pagal šio Aprašo 25 punkte nustatytus vertinimo kriterijus yra 100 balų.
27. Atlikusi vertinimą, CPVA parengia paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo ir vertinimo ataskaitą, kurią sudaro paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo ir vertinimo rezultatų suvestinė (toliau vadinama – rezultatų suvestinė) (rezultatų suvestinės forma pateikiama šio Aprašo 3 priede) ir atskiros išvados dėl papildomos paramos. Rezultatų suvestinėje projektai išdėstomi šio Aprašo 24 punkte nustatyto prioriteto tvarka ir remiantis 25 punktu nustatytų vertinimo kriterijų (balų mažėjimo) tvarka.
V. SPRENDIMO DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PRIĖMIMAS
29. Ministerija, gavusi CPVA paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo ir vertinimo ataskaitą, kviečia komiteto, sudaryto projektų, finansuojamų pagal Lietuvos 2004–2006 m. BPD 1.5 priemonės nestacionarių socialinių paslaugų ir neįgaliųjų profesinės reabilitacijos infrastruktūros plėtros veiklos sritis, įgyvendinimo priežiūrai (toliau vadinama – priežiūros komitetas), posėdį. Priežiūros komitetas sudaromas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Priežiūros komitetą sudaro ministerijos atstovai.
30. Priežiūros komitetas, išnagrinėjęs CPVA pateiktą paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo ir vertinimo ataskaitą, parengia ir teikia ministerijai vieną iš šių rekomendacijų:
30.2. neskirti papildomos paramos projektui įgyvendinti dėl galimos skirti pagal BPD 1.5 priemonę papildomos paramos lėšų trūkumo;
31. Galutinį sprendimą dėl papildomos paramos priima ministerija, vadovaudamasi priežiūros komiteto rekomendacijomis.
32. Skiriant papildomą paramą, turi būti siekiama išlaikyti BPD 1.5 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
33. Sprendimas dėl papildomos paramos yra priimamas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu ar jo įgalioto asmens potvarkiu.
34. Apie priimtą sprendimą dėl papildomos paramos ministerija informuoja CPVA ir Finansų ministeriją per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
35. CPVA, gavusi ir užregistravusi ministerijos sprendimą, per 5 darbo dienas informuoja projekto vykdytoją apie sprendimą skirti papildomą paramą projektui įgyvendinti ir, vadovaudamasi Taisyklių 205.6 punktu, inicijuoja paramos sutarties pakeitimo procedūrą.
36. Informacija apie priimtus sprendimus skelbiama ministerijos ir CPVA interneto svetainėse www.socmin.lt, www.cpva.lt ir www.esparama.lt. Sprendimus dėl paramos sutarties pakeitimų (skyrus papildomą paramą) CPVA įtraukia į ES struktūrinių fondų informacinę valdymo ir priežiūros sistemą (SFMIS).
VI. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS
38. Projekto vykdytojas gali ministerijai apskųsti CPVA veiksmus ar neveikimą, susijusį su paraiškos papildomai paramai gauti nagrinėjimu ir vertinimu, per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. Jei ministerija per 10 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos nusprendžia, kad:
38.1. CPVA veiksmai buvo teisėti ir pagrįsti, ji apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos informuoja projekto vykdytoją;
38.2. CPVA nepagrįstai atmetė paraišką papildomai paramai gauti, ji rekomenduoja CPVA per nustatytą terminą pakartoti nagrinėjimo ir vertinimo procedūrą arba atlikti kitus veiksmus ir apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos informuoja projekto vykdytoją.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Papildomos paramos skyrimo projektams, finansuojamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto 5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“, tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos papildomai paramai gauti forma)
(Įgyvendinančiosios institucijos paraiškos gavimo registracijos žyma)
PARAIŠKA
PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.5 PRIEMONĘ
____________________________
(sudarymo vieta ir data)
1. Informacija apie projekto vykdytoją ir projektą
Projekto vykdytojo pavadinimas
|
|
Juridinio asmens kodas |
|
Projekto pavadinimas
|
|
Paramos sutarties numeris |
|
Papildomų išlaidų suma, Lt |
(nurodomas visų paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų padidėjimas) |
Prašomos papildomos paramos suma, Lt |
(nurodomas papildomos paramos dydis, įvertinus kitus finansavimo šaltinius) |
2. Papildomos paramos poreikio pagrindimas
2.1. Paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimo priežastys ir Jų būtinumas projekto tikslams pasiekti.
|
2.2. Ar buvo (galėjo būti) įvertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu.
|
2.3. Priemonės, kurių imtasi siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių (pvz., derybos, techninio projekto koregavimas, projekto pasiekimų ir rezultatų rodiklių mažinimas).
|
2.4. Galimybės papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų.
|
2.5. Ar skyrus papildomą paramą projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant paramos sutarties reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos (jei skyrus papildomą paramą projektas nebus įgyvendintas paramos sutartyje nustatytais terminais, detalizuokite, kiek bus reikalinga pratęsti šį terminą)
|
3. Ar įsipareigojate užtikrinti papildomas suteiktos paramos viešumo priemones, jei dėl padidėjusios projekto vertės pasikeis informavimo ir viešumo reikalavimai
£ taip £ ne
4. Ar papildomos išlaidos atsirado jau įvykdžius pirkimų procedūras
Ar papildomos išlaidos atsirado jau įvykdžius pirkimų procedūras |
£[] taip £ ne |
5. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos
Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Numatyta paramos sutartyje, iš viso (Lt su PVM) |
Planuojamos perskirstyti lėšos atsižvelgiant į sutaupymus, Lt |
Papildomos paramos poreikis, Lt |
Bendra suma, Lt |
1. |
|
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
|
1.2. |
|
|
|
|
|
1.n. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
|
2.2. |
|
|
|
|
|
2.n. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
|
3.2. |
|
|
|
|
|
3.n. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
4.1. |
|
|
|
|
|
4.2. |
|
|
|
|
|
4.n. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
5.1. |
|
|
|
|
|
5.2. |
|
|
|
|
|
5.n. |
|
|
|
|
|
6. |
Projekto išlaidos, iš viso |
|
|
|
|
6. Pridedami dokumentai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Pažymėti |
Puslapių skaičius |
1. |
|
£ |
|
2. |
|
£ |
|
3. |
|
£ |
|
n |
|
£ |
|
(Pastaba. Jei pagrindžiantis dokumentas buvo anksčiau teiktas CPVA, pakartotinai jį pateikti nebūtina. Prašome jį įvardinti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pridedami pagrindžiantys dokumentai apima: 1. informaciją apie įvykdytą pirkimą, t.y. pirkimo sutarties kopija; laimėtojo pasiūlymo kopija; Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės teiktų ataskaitų kopijos dėl įvykdytų pirkimo procedūrų; 2. susirašinėjimo su steigėjais ar kt. institucijomis kopijas dėl papildomų lėšų skyrimo; 3. tais atvejais, kai pirkimas neįvykęs, numatomo pirkimo skaičiuojamąsias kainas)
7. Projekto vykdytojo deklaracija
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga; prašoma papildoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma; nesu rimtai pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų; man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas; man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu; paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją); sutinku, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje; sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos kodą ir prašomą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama įgyvendinančiosios ir tarpinės institucijų interneto svetainėse
|
|
Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas
|
|
Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas
|
|
Data, vieta
|
|
Projekto vykdytojo parašas ___________________
Papildomos paramos skyrimo projektams, finansuojamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto 5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“, tvarkos aprašo
2 priedas
(Išvados dėl papildomos paramos projektui įgyvendinti forma)
___________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IŠVADA DĖL PAPILDOMOS PARAMOS PROJEKTUI
NR. ________________ ĮGYVENDINTI
________________________ Nr. _____
(sudarymo data)
__________________________
(sudarymo vieta)
1. Duomenys apie projektą
Kvietimo teikti paraiškas, pagal kurį yra įgyvendinamas projektas, numeris |
|
Projekto Nr. |
|
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto vykdytojo prašoma papildomos paramos suma, Lt |
|
Įgyvendinančiosios institucijos siūloma papildomos paramos suma, Lt |
|
Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn. |
|
2. Atitiktis papildomos paramos skyrimo sąlygoms:
2.1. Papildomos paramos skyrimo sąlygos
Nr. |
Klausimas |
Taip |
Ne |
Pastabos / paaiškinimai |
1. |
Ar vadovaujantis šio Aprašo 2 punktu projekto vykdytojas gali kreiptis dėl papildomos paramos |
|
|
|
2. |
Ar papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu |
|
|
|
3. |
Ar projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių |
|
|
|
4. |
Projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų |
|
|
|
5. |
Ar skyrus papildomą paramą projektas galės būti įgyvendintas nepažeidžiant Gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, reikalavimo įgyvendinti projektą iki nustatyto termino pabaigos |
|
|
|
6. |
Ar įgyvendinant projektą nėra pateiktas galutinio mokėjimo prašymas ir (arba) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita |
|
|
|
7. |
Ar projekto vykdytojas užtikrins papildomas suteiktos paramos viešumo priemones, jei dėl padidėjusios projekto vertės pasikeis informavimo ir viešumo reikalavimai |
|
|
|
2.2. Projekto išlaidos, kurioms prašoma (siūloma) papildoma parama
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Numatyta paramos sutartyje, iš viso (Lt su PVM) |
Prašomos papildomos paramos poreikis, Lt |
Perskirstymai biudžete atsižvelgiant į sutaupymus, Lt |
CPVA siūloma papildoma parama, Lt |
Paramos sutartyje nustatyta suma įvertinus perskirstymus kartu su siūloma papildoma parama, Lt |
Išvados |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
3. Projekto prioritetiškumas:
3.1. Ar papildomos išlaidos atsirado jau įvykdžius pirkimų procedūras
Ar papildomos išlaidos atsirado jau įvykdžius pirkimų procedūras |
£[] taip £ ne |
3.2. Vertinimas pagal kriterijus
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus balų sk. |
Balai |
Išvados ir pastabos Nurodomi motyvai, dėl kurių projektas buvo įvertintas būtent tokiu balų skaičiumi |
1. |
{gyvendinant projektą pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų dalis (vertinama pagal paskutinės paraiškų papildomai paramai gauti pateikimo dienos duomenis) |
100 |
(pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai išlaidų suma / paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų suma* 100) |
|
2. |
Prašomos papildomos paramos santykinis dydis, lyginant su paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų suma (vertinama pagal paskutinę paraiškų papildomai paramai gauti pateikimo dieną galiojusią projekto biudžeto redakciją) |
70 |
(papildomos paramos dydis / paramos sutartyje nustatytų tinkamų finansuoti išlaidų suma*70), jeigu santykinis dydis viršija 70, skiriama 70 balų. |
|
|
Iš viso: |
100 |
(Abiejų atrankos kriterijų vertinimo balų skirtumas) |
|
4. Įgyvendinančiosios institucijos išvados ir rekomendacija dėl papildomos paramos skyrimo
_____________ (Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas) patikrino projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei dokumentus ir patvirtina, kad projekto vykdytojo paraiška papildomai paramai gauti yra pagrista (nepagrįsta), bei siūlo tarpinei institucijai skirti iki __________ Lt (neskirti) papildomos paramos projektui įgyvendinti |
_______________________________ ___________ __________________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo (parašas) (vardas, pavardė)
arba jo įgalioto asmens pareigos)
Papildomos paramos skyrimo projektams, finansuojamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1 prioriteto 5 priemonę „Darbo rinkos, švietimo, profesinio mokymo, mokslo ir studijų institucijų bei socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra (papildanti Europos socialinio fondo remiamas priemones)“, tvarkos aprašo
3 priedas
(Paraiškų papildomai paramai gauti nagrinėjimo ir vertinimo rezultatų suvestinės forma)
______________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PARAIŠKŲ PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI NAGRINĖJIMO IR VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ
____________________________ Nr. ____________
(dokumento sudarymo data)
__________________________________
(dokumento sudarymo vieta)
1. Bendra informacija
Prašymų teikimo laikotarpis |
Nuo |
iki |
Galima skirti pagal BPD 1.5 priemonę papildomos paramos suma |
|
|
Paraiškomis papildomai paramai gauti prašoma papildomos paramos suma |
|
|
Siūloma skirti papildomos paramos suma |
|
2. Paraiškų papildomai paramai gauti vertinimo suvestinė*
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Vertinimas, balais (jei taikoma) |
Paramos sutartyje nustatytos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt |
Projektui skirta paramos suma, Lt |
Projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos suma, Lt |
Nagrinėjimo ir vertinimo metu nustatytas maksimalus papildomos paramos dydis, Lt |
Pirkimai įvykdyti/ neįvykdyti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
* – Paraiškos nurodomos skirtų vertinimo balų mažėjimo tvarka, jei taikoma.
3. Paraiškų papildomai paramai gauti, kurios neteikiamos svarstyti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Paraiškų papildomai paramai gauti atmetimo motyvai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
______________________________________________________ ______________ ______________________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)