PATVIRTINTA

Muitinės departamento prie

Lietuvos Respublikos finansų

Ministerijos 1995 m. kovo 28 d.

įsakymu Nr. 139

 

SUTARTIS DĖL MUITINĖS TARPININKO PASLAUGŲ TEIKIMO

 

_______________________________________________                                              

                      (vieta)                                                                                                                        (data)

 

_________________________________________________________________________ ,

                                                      (muitinės tarpininko pavadinimas)

Atstovaujamas______________________________________________________________ ,

                                          (muitinės tarpininko atstovo vardas, pavardė)

(toliau – Muitinės tarpininkas) ir________________________________________________

                                                                                            (ūkio subjekto pavadinimas)

___________________________________ (toliau – Aptarnaujamasis asmuo), atstovaujamas

________________________________________ , sudarė šią sutartį:

(pareigos, vardas, pavardė)

 

1. Sutarties objektas

 

Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka Muitinės tarpininkas atstovauja Aptarnaujamajam asmeniui, t. y. įformina muitinės Bendrąjį dokumentą ir pateikia jį ir kitus reikalingus dokumentus bei prekes muitiniam tikrinimui, taip pat teikia kitas šioje sutartyje nurodytas su prekių deklaravimu bei muitiniu tikrinimu susijusias paslaugas, o Aptarnaujamasis asmuo – suteikia Muitinės tarpininkui teises, pateikia jam visus dokumentus, reikalingus šiai veiklai vykdyti bei sumoka už suteiktas paslaugas pagal abipusiškai suderintus įkainius.

 

2. Muitinės tarpininko teisės ir pareigos:

 

2.1. Muitinės tarpininkas privalo:

2.1.1. vykdyti Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų, Prekių deklaravimo ir muitinio tikrinimo nuostatų nustatytas deklaranto pareigas, naudotis juose numatytomis teisėmis;

2.1.2. deklaruoti prekes ir pateikti jas muitiniam tikrinimui;

2.1.3. užtikrinti, kad prekes deklaruotų ir pateiktų muitiniam įforminimui tik turintis tam teisę Muitinės tarpininko atstovas;

2.1.4. muitinei (kurios veiklos zonai priklauso Muitinės tarpininkas) pareikalavus, pateikti šios sutarties kopiją ir dokumentus, liudijančius teisėtą Aptarnaujamojo asmens atstovavimą, taip pat kitus dokumentus, susijusius su Muitinės tarpininko veikla, kurią Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka kontroliuoja muitinė;

2.1.5. užtikrinti, kad muitinės įstaigoms pateikiamuose dokumentuose būtų nurodytas Muitinės tarpininko identifikacijos numeris;

2.1.6. laikyti magnetinių laikmenų archyvuose ir muitinei pareikalavus pateikti įformintų Bendrųjų dokumentų bei kitų su prekių deklaravimu ir muitiniu tikrinimu susijusių dokumentų duomenis raštu ir (arba) modeminio ryšio linijomis ar magnetinėse laikmenose;

2.1.7. užtikrinti, kad pateikiama informacija atitiktų muitinėje naudojamos informacinės sistemos duomenų bazės failų struktūrą;

2.1.8. garantuoti jiems pateiktos konfidencialios informacijos apsaugą;

2.1.9. teikti šias paslaugas:

 

Eil. Nr.

Paslaugų pavadinimas

Įkainiai

 

 

 

 

 

 

 

3. Aptarnaujamojo asmens teisės ir pareigos:

 

3.1. Muitinės tarpininkui pateikia:

3.1.1. dokumentus (išskyrus tuos, kuriuos įformina Muitinės tarpininkas), reikalingus Aptarnaujamojo asmens pasirinktai muitinės procedūrai įforminti;

3.1.2. prekes, kurios turi būti pateiktos muitiniam tikrinimui.

3.2. Visi pateikiami dokumentai turi būti galiojantys. Dokumentų forma ir juose pateikiama informacija turi atitikti Prekių deklaravimo ir muitinio tikrinimo nuostatų ir kitų teisės aktų nustatytus reikalavimus.

3.3. Sutarties galiojimo metu naudojasi Muitinės tarpininko paslaugomis, deklaruojant prekes ir pateikiant jas muitiniam tikrinimui.

 

4. Atsiskaitymas

 

4.1. Aptarnaujamasis asmuo už Muitinės tarpininko suteiktas paslaugas sumoka pasibaigus mėnesiui pagal abipusiškai suderintus įkainius ir terminus.

 

5. Atsakomybė

 

5.1. Šalys atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų bei šios sutarties laikymąsi.

 

6. Sutarties galiojimo laikas, pakeitimas (papildymas) ir nutraukimas

 

6.1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos.

6.2. Šalių nuožiūra ši sutartis gali būti terminuota arba neterminuota.

6.3. Šalims raštu pateikus pasiūlymus ir šalių įgaliotiems asmenims juos patvirtinus, sutartis gali būti pakeista (papildyta).

6.4. Sutartis gali būti nutraukta:

6.4.1. esant terminuotai sutarčiai – vienai iš šalių prieštaraujant dėl sutarties pratęsimo. Apie tai pranešama raštu likus ne mažiau kaip 15 dienų iki termino pabaigos;

6.4.2. esant neterminuotai sutarčiai – apie sutarties nutraukimą šalys raštu informuoja viena kitą ne mažiau kaip prieš 30 dienų;

6.4.3. Muitinės departamentui panaikinus Muitinės tarpininko arba jo atstovo registravimo liudijimą (pažymėjimą);

6.4.4. Muitinės tarpininkui ar Aptarnaujamajam asmeniui pažeidus sutarties sąlygas;

6.4.5. Muitinės tarpininkui ir Aptarnaujamajam asmeniui pasirašius susitarimą dėl sutarties nutraukimo;

6.4.6. kitas teises aktų nustatytais atvejais.

 

7. Kitos sąlygos

 

7.1. Šioje sutartyje nustatyti mokėjimo terminai nukeliami, jeigu Aptarnaujamasis asmuo negali vykdyti sutarties dėl stichinių nelaimių, gaisrų ar kitų nenumatytų aplinkybių („force majeure“), kurios atsižvelgiant į Aptarnaujamojo asmens valią neleidžia jam tinkamai vykdyti sutartyje numatytas sąlygas.

Terminai nukeliami tik tokiam laiko tarpui, kuris būtinas normaliems ryšiams atkurti.

7.2. Mokėjimai laikomi įvykdytais tuomet, kai šalys tai patvirtina atitinkamais raštiškais dokumentais.

7.3. Šalių ginčai sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.

 

Šalių adresai:

 

Muitinės tarpininkas                                                                 Aptarnaujamasis asmuo

______________


ĮGALIOJIMAS

 

Aš,______________________________________________________________________ , turintis

(vardas, pavardė)

pasą Nr._________________ , gyvenantis adresu________________________________________ ,

aptarnaujantis fizinį, juridinį (nereikalingą išbraukti) asmenį_________________________________

________________________________________________________________________________

įgalioju__________________________________________________________________________

                                                                                        (Muitinės tarpininko pavadinimas)

Darbuotoją_______________________________________________________________________

                                                                                    (Muitinės tarpininko atstovo vardas, pavardė)

užpildyti visus dokumentus, reikalingus muitiniam tikrinimui, pagal mano pateiktus krovinio

dokumentus, kurių teisingumą garantuoju.

 

Krovinys________________________________________________________________________

Krovinio dokumentai_______________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Už mokesčių ir rinkliavų, numatytų Lietuvos Respublikos įstatymuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose ir Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos įsakymuose sumokėjimą laiku atsakomybę pasilieku sau.

 

Parašas__________________

______________