LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

N U T A R I M A S

 

DĖL VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ TURTO PRIVATIZAVIMO TIESIOGINIŲ DERYBŲ BŪDU NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

1996 m. spalio 7 d. Nr. 1166

Vilnius

 

Vykdydama Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą (Žin., 1995, Nr. 61-1530), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo tiesioginių derybų būdu nuostatus (pridedama).

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                      MINDAUGAS STANKEVIČIUS

 

EKONOMIKOS MINISTRAS                                                                 ANTANAS KAMINSKAS

______________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1996 m. spalio 7 d. nutarimu Nr. 1166

 

Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo tiesioginių derybų būdu nuostatai

 

Bendroji dalis

 

1. Šie nuostatai reglamentuoja valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo tiesioginių derybų būdu organizavimo ir vykdymo tvarką bei sąlygas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą (toliau vadinama – Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymas).

2. Savivaldybių tarybų įsteigtos privatizavimo institucijos savivaldybėms nuosavybės teise priklausantį turtą parduoda taip pat pagal šiuos nuostatus. Jeigu savivaldybių tarybos įsteigia Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatyme nustatytas privatizavimo institucijas, nurodytosios institucijos vykdo šiuose nuostatuose reglamentuotas Privatizavimo komisijos ir Lietuvos valstybinės privatizavimo agentūros prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau vadinama – Privatizavimo agentūra) funkcijas.

3. Kaip nurodyta Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo 20 straipsnyje, privatizavimo objekto pardavimas tiesioginėse derybose – tai toks privatizavimo būdas, kai privatizavimo sandoris sudaromas su vieninteliu pirkėju, jeigu viešame aukcione ar privatizuojant viešo konkurso būdu dalyvauja tik vienas pirkėjas.

Tiesioginės derybos galimos ir tuo atveju, jeigu kitų pirkėjų pasiūlymai neatitinka iš anksto paskelbtų privatizavimo sąlygų.

4. Tiesiogines derybas organizuoja ir vykdo Privatizavimo agentūra.

5. Šiuose nuostatuose sąvokos vartojamos taip, kaip nurodyta Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatyme.

 

Tiesioginių derybų paskelbimas

 

6. Sprendimą pradėti tiesiogines derybas priima Privatizavimo agentūra, suderinusi su įmonės steigėju, jeigu vienintelis viešo aukciono ar viešo konkurso dalyvis raštu patvirtina sutikimą dalyvauti tiesioginėse derybose. Šį sprendimą tvirtina Privatizavimo komisija. Privatizavimo agentūros sprendimo tvirtinti nereikia, jeigu privatizavimo programoje iš anksto buvo numatyta galimybė taikyti privatizavimą tiesioginių derybų būdu, neįvykus viešam aukcionui arba viešam konkursui.

7. Jeigu viešam aukcionui ar viešam konkursui visų pirkėjų pateikti pasiūlymai neatitinka iš anksto paskelbtų privatizavimo sąlygų, Privatizavimo komisijos sprendimu taip pat gali būti vykdomos tiesioginės derybos su tuo pirkėju, kurio pasiūlymai yra artimiausi paskelbtoms sąlygoms ir kuris raštu patvirtina savo sutikimą dalyvauti tiesioginėse derybose.

8. Tiesiogines derybas vykdo šių nuostatų 22 ir 23 punktuose nurodytos tiesioginių derybų komisijos.

9. Pradėjus tiesiogines derybas ir nesulygus dėl paskelbtų privatizavimo sąlygų įvykdymo, Privatizavimo agentūra artimiausiam Privatizavimo komisijos posėdžiui turi pateikti su įmonės steigėju suderintas naujas privatizavimo sąlygas ir būdą, kurie paskelbiami Privatizavimo komisijai priėmus sprendimą.

10. Informaciją apie objekto pardavimą tiesioginėse derybose pagal naujas privatizavimo sąlygas ir būdą ne vėliau kaip 30 dienų iki tiesioginių derybų pradžios skelbia Privatizavimo agentūra Informaciniame privatizavimo biuletenyje. Tiesioginių derybų paskelbimo diena yra Informacinio privatizavimo biuletenio išleidimo diena.

11. Informaciniame privatizavimo biuletenyje turi būti skelbiama:

11.1. valstybės ar savivaldybės objekto privatizavimo programa. Taip pat papildomai turi būti skelbiama:

11.1.1. transporto priemonėms – techninio paso duomenys (nurodomi gamybos metai, kėbulo numeris, spalva, markė, variklio numeris, važiuoklės numeris, variklio cilindrų tūris). Šią informaciją Privatizavimo agentūrai turi pateikti įmonės steigėjas kartu su privatizavimo programos projektu;

11.1.2. nebaigtos statybos objektams, nenaudojamiems pastatams, statiniams, įrenginiams ir patalpoms – tų objektų pagrindinės charakteristikos (plotas, aukštų skaičius, sienų konstrukcijos ir panašiai);

11.2. pradinė privatizavimo objekto pardavimo kaina. Jeigu parduodamas akcijų paketas akcinėje bendrovėje ar uždarojoje akcinėje bendrovėje – parduodamų akcijų skaičius, vienos akcijos nominali vertė ir akcijų paketo pradinė pardavimo kaina;

11.3. Privatizavimo agentūros (savivaldybės) darbuotojo, atsakingo už objekto privatizavimo programos realizavimą, pavardė, pareigos, adresas, telefono ir fakso numeris;

11.4. privatizuojamo objekto apžiūros laikas ir tos įmonės darbuotojo, atsakingo už jos privatizavimą, pavardė, adresas, telefono ir fakso numeris;

11.5. privatizavimo dokumentų rinkinio pardavimo pradžia, pabaiga ir atsiskaitymo už jį tvarka, jeigu privatizavimo objektas iki tiesioginių derybų paskelbimo buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu;

11.6. privatizavimo subjektų registravimo bei paraiškų priėmimo vieta ir terminas (pradžia ir pabaiga);

11.7. tiesioginėms deryboms pateiktų dokumentų peržiūros vieta ir laikas;

11.8. banko, kuriame atidaryta sąskaita atsiskaityti už privatizavimo objektus, pavadinimas, adresas, banko kodas ir sąskaitos numeris;

11.9. pranešimas, kad užregistravus antrąją paraišką tiesioginės derybos nutraukiamos ir pradedamas kartotinis privatizavimo objekto pardavimas viešame konkurse arba viešame aukcione;

11.10. kita papildoma informacija, kurią Privatizavimo agentūra ar Privatizavimo komisija nusprendžia skelbti.

 

Dalyvių registravimas paskelbus tiesiogines derybas

 

12. Privatizavimo agentūros (savivaldybės) darbuotojas, atsakingas už objekto privatizavimo programos realizavimą, įregistruoja žurnale privatizavimo subjektą, per ankstesnį viešą aukcioną ar viešą konkursą pateikusį geriausią pasiūlymą. Jo pateikti dokumentai įregistruojami, įskaitomos jo įmokos.

13. Kiti privatizavimo subjektai, norintys dalyvauti tiesioginėse derybose, turi pervesti į Privatizavimo fondą ar savivaldybės specialiąją sąskaitą 100 litų registracijos mokestį, taip pat pradinį įnašą – ne mažiau kaip 10 procentų norimo įsigyti privatizavimo objekto pradinės pardavimo kainos, jeigu iki tiesioginių derybų buvo vykdomas privatizavimas viešo aukciono būdu.

Jeigu iki tiesioginių derybų objektas buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu, privatizavimo subjektas į anksčiau nurodytas sąskaitas turi pervesti 200 litų registracijos mokestį, taip pat pradinį įnašą – ne mažiau kaip 5 procentus norimo įsigyti akcijų paketo pradinės pardavimo kainos.

14. Prašymus parduoti viešo konkurso dokumentų rinkinius, jeigu privatizavimo objektas iki tiesioginių derybų paskelbimo buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu, Privatizavimo agentūra registruoja dokumentų rinkinių pardavimo žurnale. Dokumentų rinkinys išduodamas pirkėjui asmeniškai arba ne vėliau kaip kitą darbo dieną išsiunčiamas prašyme nurodytu adresu.

15. Privatizavimo objekto apžiūros metu pirkėjas turi teisę gauti papildomą informaciją apie įmonės buhalterinį praėjusio ketvirčio balansą.

16. Iki tiesioginių derybų pradžios kiti privatizavimo subjektai taip pat turi pateikti Privatizavimo agentūrai uždaruose vokuose dokumentus, privalomus registruojantis viešo aukciono dalyviais, jeigu objektas iki tiesioginių derybų buvo privatizuojamas viešo aukciono būdu.

Jeigu objektas iki tiesioginių derybų buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu, privatizavimo subjektai pateikia dokumentus, privalomus registruojantis viešo konkurso dalyviais.

17. Privatizavimo subjektas šių nuostatų 16 punkte nurodytus dokumentus gali pateikti Privatizavimo agentūrai užklijuotame voke asmeniškai arba išsiųsti paštu (įvertintu laišku su apyrašu ir apmokėtu pristatymu). Ant voko reikia užrašyti Privatizavimo agentūros arba savivaldybės privatizavimo institucijos pavadinimą ir adresą, norimo įsigyti tiesioginių derybų būdu objekto pavadinimą ir kodą įmonių registre, tiesioginių derybų pradžios datą bei žodžius „su tiesioginių derybų dokumentais“.

18. Gauti iš privatizavimo subjektų vokai su privatizavimo dokumentais turi būti registruojami Privatizavimo agentūroje, registravimo žurnale, nurodant jų eilės numerį ir gavimo datą bei laiką (minutės tikslumu). Kiekvienam privatizavimo subjektui, asmeniškai pateikusiam voką su tiesioginių derybų dokumentais, Privatizavimo agentūros darbuotojas, atsakingas už objekto privatizavimo programos realizavimą, išduoda dalyvio registravimo pažymėjimą, nurodydamas eilės numerį, privatizavimo objekto pavadinimą ir kodą įmonių registre, užklijuoto voko gavimo datą ir laiką (minutės tikslumu). Registravimo žurnalo ir tiesioginių derybų dalyvio registravimo pažymėjimo formą nustato Privatizavimo agentūra.

Privatizavimo agentūra iki tiesioginių derybų pradžios neturi teisės atplėšti vokų ir supažindinti juridinių ar fizinių asmenų su duomenimis apie įregistruotus tiesioginių derybų dalyvius.

19. Privatizavimo subjektas iki tiesioginių derybų pradžios gali atsiimti įregistruotą Privatizavimo agentūroje voką su tiesioginių derybų dokumentais arba pateikti naują voką, atšaukdamas ankstesnįjį, jeigu dar nesibaigęs dokumentų priėmimo laikas.

Dokumentų pakeitimo ir atsiėmimo tvarką priklausomai nuo anksčiau paskelbto objekto privatizavimo būdo reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. birželio 25 d. nutarimas Nr. 749 „Dėl Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo viešo aukciono būdu nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 61-1449) arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. rugsėjo 18 d. nutarimas Nr. 1075 „Dėl Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo viešo konkurso būdu nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 90-2096).

20. Privatizavimo subjektus, kurie asmeniškai pateikia užklijuotus vokus su dokumentais, Privatizavimo agentūra baigia registruoti paskutinę Informaciniame privatizavimo biuletenyje nurodytą paraiškų priėmimo dieną. Paštu dokumentus būtina išsiųsti ne vėliau kaip prieš 10 dienų (pagal pašto įstaigos žymeklį) iki dalyvių paraiškų priėmimo pabaigos.

Privatizavimo agentūrai paštu atsiųsti užklijuoti vokai su privatizavimo subjektų dokumentais įregistruojami, jeigu jie gaunami ne vėliau kaip paskutinę paraiškų priėmimo dieną.

Privatizavimo agentūra neturi teisės priimti neužklijuotų vokų.

21. Privatizavimo agentūros darbuotojas, atsakingas už objekto privatizavimo programos realizavimą, neturi teisės registruoti tiesioginių derybų dalyvių, jeigu:

21.1. jau yra pasibaigęs šių nuostatų 20 punkte nurodytas paraiškų dalyvauti tiesioginėse derybose registravimo laikas;

21.2. užklijuoto voko, atsiųsto paštu, užrašas neatitinka šių nuostatų 17 punkte nurodytų reikalavimų.

 

Tiesioginių derybų komisija

 

22. Jeigu privatizavimo objektas iki tiesioginių derybų buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu, tiesiogines derybas veda viešo konkurso komisija (tiesioginių derybų komisija), vadovaudamasi šiais nuostatais.

23. Parduodant privatizavimo objektą, kuris iki tiesioginių derybų buvo privatizuojamas viešo aukciono būdu, tiesioginių derybų komisiją (ne mažiau kaip iš 5 narių) ir jos pirmininką Privatizavimo agentūros teikimu tvirtina Privatizavimo komisija. Privatizavimo agentūra tiesioginių derybų komisijos teikimu gali pagal sutartis samdyti ekspertus – konsultacinių firmų, mokslo institucijų, įmonių ir kitų įstaigų atstovus.

Tiesioginių derybų komisijos narys neturi teisės balsuoti dėl svarstomo klausimo, jeigu jis ar jo šeimos nariai yra suinteresuoti sprendimo rezultatais.

24. Tiesioginių derybų komisija pagal šiuos nuostatus sudaroma konkrečiam privatizavimo pasiūlymui nagrinėti, įvertinti bei derėtis su privatizavimo subjektu, kai tiesioginių derybų būdu parduodamas valstybės ar savivaldybių turtas.

25. Tiesioginių derybų komisija, atsižvelgdama į nustatytas objekto privatizavimo sąlygas, yra įgaliota derėtis visais privatizavimo sandorio sudarymo klausimais.

26. Tiesioginių derybų komisijos sprendimai priimami paprasta komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

27. Privatizavimo komisija savo sprendimu gali keisti tiesioginių derybų komisijos narius, sustabdyti ar nutraukti tiesioginių derybų komisijos veiklą.

28. Informaciniame privatizavimo biuletenyje paskelbtą tiesioginėms deryboms pateiktų dokumentų peržiūros dieną Privatizavimo agentūros darbuotojas, atsakingas už objekto privatizavimo programos realizavimą, pasirašytinai perduoda tiesioginių derybų komisijos pirmininkui visus įregistruotus vokus su privatizavimo dokumentais.

29. Tiesioginių derybų komisija atplėšia vokus ir patikrina kiekviename voke esančius dokumentus ir jeigu jie atitinka šių nuostatų reikalavimus, įrašo duomenis pažymoje apie tiesioginių derybų dalyvius (pagal šių nuostatų priedą). Baigtą pildyti pažymą pasirašo visi tiesioginių derybų komisijos nariai.

30. Pateikę dokumentus privatizavimo subjektai nelaikomi tiesioginių derybų dalyviais, jeigu:

30.1. trūksta šių nuostatų 16 punkte nurodytų dokumentų;

30.2. sumokėtas pradinis įnašas yra mažesnis už privalomą;

30.3. pradinis įnašas pervestas ne į nurodytąją sąskaitą;

30.4. paraiškoje nenurodyta privatizavimo subjekto vardas ir pavardė arba pavadinimas, siūloma kaina, galutinio atsiskaitymo už privatizuojamą objektą terminas, nėra parašo, antspaudo (šis reikalavimas galioja tik juridiniams asmenims).

Šiems asmenims pradiniai įnašai grąžinami be atskaitymų, o registravimo mokestis negrąžinamas. Pradinius įnašus grąžina Finansų ministerija (savivaldos vykdomoji institucija, jeigu privatizuojamas savivaldybei nuosavybės teise priklausantis turtas). Tuo atveju, kai pradinius įnašus grąžina Finansų ministerija, Privatizavimo agentūra pateikia jai pažymą, kurioje turi būti nurodytas privatizavimo objekto pavadinimas, asmens arba jį atstovaujančio asmens, kuriam reikia grąžinti pradinį įnašą, vardas ir pavardė, juridinio asmens pavadinimas, įmokėta pradinio įnašo suma, banko dokumento numeris ir data, banko sąskaitų, į kurias reikia pervesti grąžinamus pradinius įnašus, rekvizitai (banko pavadinimas, kodas, sąskaitos numeris). Privatizavimo agentūra pažymą Finansų ministerijai pateikia per 5 dienas po tiesioginių derybų komisijos pažymos apie tiesioginių derybų dalyvius gavimo. Finansų ministerija pradinį įnašą grąžina per 5 dienas nuo pažymos gavimo dienos.

31. Vokuose rastų dokumentų trūkumus, nurodytus 30 punkte, tiesioginių derybų komisija turi įrašyti į pažymą apie tiesioginių derybų dalyvius ir pateikti Privatizavimo agentūrai.

32. Privatizavimo agentūra ne vėliau kaip per 5 dienas po tiesioginių derybų komisijos priimto sprendimo visus įregistruotus privatizavimo subjektus – tiesioginių derybų dalyvius informuoja raštu.

33. Tiesioginių derybų komisija gautų paraiškų pagrindu vykdo naują viešą aukcioną arba viešą konkursą priklausomai nuo anksčiau paskelbto objekto privatizavimo būdo pagal tiesioginėms deryboms nustatytas privatizavimo sąlygas.

34. Privatizavimo subjektų pateikti dokumentai saugomi Privatizavimo agentūroje 3 metus.

 

Tiesioginių derybų vedimo tvarka

 

35. Kai tiesioginių derybų komisija, užpildžiusi pažymą apie tiesioginių derybų dalyvius, nustato, kad daugiau privatizavimo subjektų neįsiregistravo tiesiogiai derėtis arba jie nepripažinti dalyviais dėl priežasčių, nurodytų šių nuostatų 30 punkte, toliau tęsiamos tiesioginės derybos, o derybų dalyviui nedelsiant siunčiamas pranešimas apie derybų posėdžių pradžią.

36. Informacija, turinti pramoninę ar komercinę paslaptį, turi būti pateikta tik derybų metu, prieš tai gavus pirkėjo ir tiesioginių derybų komisijos narių rašytinius įsipareigojimus saugoti šią paslaptį įsipareigojime nustatytą laiką. Pramonine ar komercine paslaptimi negali būti įstatymų nustatyta vieša informacija.

37. Tiesioginių derybų objektas yra:

37.1. privatizavimo objekto pardavimo kaina, mokėjimo terminai bei kitos objekto privatizavimo programoje pateiktos privatizavimo sąlygos, jeigu objektas buvo privatizuojamas viešo aukciono būdu;

37.2. siūloma kaina už privatizavimo objektą, būsimų investicijų dydis bei investavimo į įmonę terminai, privatizavimo objekto skolų padengimas, kitos privatizavimo sąlygos, jeigu objektas buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu.

38. Privatizavimo sąlygos, reglamentuotos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose, yra privalomos ir negali būti derybų objektas.

39. Tiesioginių derybų komisijos posėdžių laiką paskiria tiesioginių derybų komisijos pirmininkas.

40. Tiesioginių derybų komisija išsiunčia registruotu laišku kvietimą privatizavimo subjektui atvykti į derybų posėdį. Kvietimą, kuriame turi būti nurodyta posėdžio diena, valanda ir vieta, pasirašo tiesioginių derybų komisijos pirmininkas. Pirmasis tiesioginių derybų posėdis, į kurį pakviestas pirkėjas, turi įvykti ne vėliau kaip po 15 kalendorinių dienų nuo dokumentų peržiūros datos.

41. Jeigu pirkėjas arba jo įgaliotas atstovas raštu atsisako derėtis arba neatvyksta į pirmąjį ar kurį nors kitą derybų posėdį ir iš anksto arba per artimiausias 5 dienas po paskirtos posėdžio dienos nepateikia tiesioginių derybų komisijos pripažintų pateisinamų dokumentų, laikoma, jog tiesioginės derybos neįvyko.

42. Kiekvienu konkrečiu atveju tiesioginių derybų trukmę gali nustatyti Privatizavimo komisija Privatizavimo agentūros teikimu.

43. Tiesioginių derybų eiga protokoluojama. Kiekvieno posėdžio protokolą pasirašo tiesioginių derybų komisijos pirmininkas, jos nariai ir privatizavimo subjektas. Jeigu komisijos narys nesutinka su protokole išdėstyta informacija, faktais arba priimtu sprendimu, pasirašydamas protokolą, jis įrašo ir savo nuomonę arba pastabas (arba išdėsto jas atskirame lape, kuris pridedamas prie protokolo).

44. Tiesioginių derybų komisijos posėdžio protokole turi būti įrašyta:

44.1. tiesioginių derybų komisijos sudėtis, jos narių dalyvavimas bei privatizavimo subjekto pavardė ir (arba) firmos, kuriai jis atstovauja, pavadinimas;

44.2. tiesioginių derybų komisijos ir privatizavimo subjekto derybų objektas;

44.3. posėdžio rezultatai;

44.4. tiesioginių derybų metu iškilę klausimai, į kuriuos pirkėjas negali atsakyti iš karto, ir terminai, kada šiais klausimais vėl bus deramasi;

44.5. tiesioginių derybų komisijos išvados apie derybų eigą;

44.6. tiesioginių derybų komisijos pasiūlymai ar rekomendacijos Privatizavimo komisijai;

44.7. kito artimiausio tiesioginių derybų posėdžio diena ir valanda.

45. Visi tiesioginių derybų metu priimti žodiniai susitarimai įrašomi protokole. Pirkėjas raštu turi pateikti atsakymus į klausimus, į kuriuos jis negalėjo iš karto atsakyti.

46. Visi iš pirkėjo gauti rašytiniai patvirtinimai pridedami prie tiesioginių derybų komisijos posėdžių protokolų kaip neatskiriama jų dalis. Visi tiesioginių derybų protokolai turi būti sunumeruoti eilės tvarka, susiūti ir antspauduoti Privatizavimo agentūros antspaudu. Tiesioginių derybų protokolai saugomi Privatizavimo agentūroje 3 metus.

47. Tiesioginių derybų komisijos sprendimu tiesioginės derybos nutraukiamos:

47.1. jeigu derybų metu pirkėjo pateikti rašytiniai įsipareigojimai neatitinka privatizavimo programoje nustatytų sąlygų;

47.2. jeigu pirkėjas nevykdo kitų šiuose nuostatuose jam keliamų reikalavimų ar prievolių;

47.3. dėl nenumatytų aplinkybių (įvedus nepaprastąją padėtį šalyje, stichinių nelaimių atveju ir panašiai);

47.4. jeigu pasibaigė nustatyta tiesioginių derybų trukmė.

48. Baigus derybas su pirkėju, tiesioginių derybų komisija išvadą dėl derybų rezultatų pateikia Privatizavimo agentūrai.

49. Tiesioginių derybų rezultatams tvirtinti Privatizavimo agentūra artimiausiam Privatizavimo komisijos posėdžiui turi pateikti:

49.1. pažymą apie tiesioginių derybų dalyvius;

49.2. tiesioginių derybų komisijos protokolus;

49.3. tiesioginių derybų komisijos išvadą dėl derybų rezultatų patvirtinimo;

49.4. banko dokumentą apie tai, kad sumokėtas privalomasis pradinis įnašas.

50. Privatizavimo komisija tiesioginių derybų rezultatus tvirtina nutarimu.

51. Jeigu atsisakius vieninteliam pirkėjui tiesioginės derybos neįvyksta arba yra nutraukiamos, Privatizavimo agentūra kartu su įmonės steigėju siūlo:

51.1. Privatizavimo komisijai spręsti klausimą dėl šio privatizavimo objekto naujo viešo konkurso ar viešo aukciono skelbimo (patikslinus privatizavimo sąlygas) arba dėl privatizavimo būdo pakeitimo;

51.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybei spręsti klausimą dėl šio objekto išbraukimo iš privatizuojamų objektų sąrašo.

 

Privatizavimo sandorio sudarymas ir nuosavybės teisės dokumentų išdavimas

 

52. Pasibaigus tiesioginėms deryboms, kuriose pasiekiamas susitarimas sudaryti privatizavimo sandorį, šis sandoris sudaromas ir įgyvendinamas pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. birželio 25 d. nutarimu Nr. 749 patvirtintus Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo viešo aukciono būdu nuostatus (ir jų priedus), jeigu objektas prieš tiesiogines derybas buvo privatizuojamas viešo aukciono būdu, arba pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. rugsėjo 18 d. nutarimu Nr. 1075 patvirtintus Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo viešo konkurso būdu nuostatus (ir jų priedus), jeigu objektas prieš tiesiogines derybas buvo privatizuojamas viešo konkurso būdu.

 

Baigiamosios nuostatos

 

53. Tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos tarptautinėse sutartyse yra nustatytos kitokios taisyklės, reglamentuojančios sandorių sudarymą ir jų vykdymą, arba privatizavimo sandoriuose yra nustatytos kitokios įsipareigojimų įvykdymo sąlygos, taikomos tarptautinių sutarčių nuostatos.

______________


Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo

tiesioginių derybų būdu nuostatų

priedas

 

__________________________________________________________________________

(valstybės ar savivaldybės institucijos, vykdančios valstybės ar savivaldybės turto privatizavimą, pavadinimas)

__________________________________________________________________________

 

Pažyma

apie tiesioginių derybų dalyvius

 

__________________________________________________                                                

(privatizavimo objekto pavadinimas ir kodas įmonių registre)                                    (tiesioginių derybų data)

 

Eil. Nr.

Vokų priėmimo data* ir laikas (minutės tikslumu

Tiesioginių derybų dalyvio vardas, pavardė (pavadinimas, kodas įmonių registre) ir adresas

Siūloma kaina (litais)

Pradinis įnašas (litais)

Galutinio atsiskaitymo data

Tiesioginių derybų dalyvio pateiktų dokumentų trūkumai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiesioginių derybų komisijos pirmininkas               (Parašas)                      (Vardo raidė ir pavardė)

 

Tiesioginių derybų komisijos nariai:                        (Parašai)                      (Vardų raidės ir pavardės)

______________

 

 



* Jeigu vokai atsiųsti paštu, įrašoma gavimo data.