CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL ORLAIVIŲ ĮGULŲ LICENCIJAVIMO TAISYKLIŲ, PATVIRTINTŲ CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2006 M. BALANDŽIO 20 D. ĮSAKYMu Nr. 4R-93 „DĖL ORLAIVIŲ ĮGULŲ IR ORLAIVIŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS TECHNIKŲ / INŽINIERIŲ LICENCIJAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“, PAKEITIMO
2012 m. spalio 26 d. Nr. 4R-262
Vilnius
Įgyvendindamas 2011 m. lapkričio 3 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1178/2011, kuriuo pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 216/2008 nustatomi su civilinės aviacijos orlaivių įgula susiję techniniai reikalavimai ir administracinės procedūros (OL 2011 L 311 p. 1), III priedo B dalies reikalavimus,
p a k e i č i u Orlaivių įgulų licencijavimo taisykles, patvirtintas Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2006 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4R-93 „Dėl orlaivių įgulų ir orlaivių techninės priežiūros technikų / inžinierių licencijavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 69-2553):
1. Išdėstau 605 punktą taip:
2. Išdėstau 606 punktą taip:
3. Išdėstau 607 punktą taip:
„607. Lietuvos Respublikos arba ES piliečiui, turinčiam kitos, ne JAA šalies narės, ATPL(A) licenciją, ne mažesnę kaip 1500 val. skrydžių patirtį daugiapiločio (MPA) orlaivio vadu arba antruoju pilotu, ir galiojančią daugiapiločio (MPA) orlaivio tipo kvalifikaciją, turimos licencijos pagrindu, CAA direktoriaus sprendimu gali būti išduota JAR-FCL licencija netaikant šių Taisyklių 606.2.1 punkto reikalavimo (JAR-FCL 1.016(b). ES piliečiai turi atitikti šių Taisyklių 608 punkto reikalavimus.
4. Išdėstau 608 punktą taip:
„608. Tam, kad ES piliečiui pagal turimą licenciją būtų išduota JAR-FCL licencija, privalu (JAR-FCL 1.065(d):