LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2010–2012 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2010 m. kovo 25 d. Nr. A1-119
Vilnius
Įgyvendindamas Prekybos žmonėmis prevencijos ir kontrolės 2009–2012 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. rugsėjo 9 d. nutarimu Nr. 1104 (Žin., 2009, Nr. 112-4761), 6.1 priemonę:
1. Sudarau šią Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, vertinimo komisiją:
Alfredas Nazarovas – Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);
Violeta Toleikienė – Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktoriaus pavaduotoja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Daiva Junevičienė – Šeimos gerovės skyriaus vyriausioji specialistė;
Arūnas Kučikas – Šeimos gerovės skyriaus vedėjas;
Jolanta Raudonytė – Teisės skyriaus vyriausioji specialistė;
Kristina Ščerbickaitė – Darbo rinkos skyriaus vyriausioji specialistė;
Asta Šidlauskienė – Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Rita Zilnienė – Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė.
2. Tvirtinu Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurso organizavimo 2010–2012 metais nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės
apsaugos ir darbo ministro
2010 m. kovo 25 d. įsakymu Nr. A1-119
PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2010–2012 METAIS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką (toliau vadinama – projektai), atrankos konkurso organizavimo 2010–2012 metais nuostatai (toliau vadinama – šie Nuostatai), nustato projektų, finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, įgyvendinimo prioritetus, reikalavimus pareiškėjams ir projektams, projektų atrankos konkurso vykdymo tvarką, projektų vertinimą ir atranką, finansavimą ir kontrolę bei projektų vertinimo komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą.
2. Projektų atrankos konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
3. Konkurso tikslas – atrinkti prioritetus labiausiai atitinkančius projektus, kuriais bus siekiama teikti socialinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos, skatinant jų grįžimą į visuomenę ir darbo rinką, bei vykdyti prevencinį darbą.
Socialinė pagalba – kompleksinė pagalba, siekiant integruoti ir reintegruoti prekybos žmonėmis aukas į visuomenę ir darbo rinką (saugaus laikino būsto suteikimas, medicininė, psichologinė, teisinė pagalba, socialinės paslaugos ir kt.).
4. Konkurse gali dalyvauti valstybės bei savivaldybių institucijos ir įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, dirbančios prekybos žmonėmis aukoms, jų apsaugos ir grąžinimo į visuomenę ir darbo rinką srityse (toliau vadinama – pareiškėjas).
II. PAREIŠKĖJAMS TEIKIAMI PRIORITETAI
6. Prioritetai teikiami projektams, kurių pareiškėjai:
6.1. numato teikti tęstinę kompleksinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos;
6.2. numato sudaryti sąlygas nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos integruotis į visuomenę ir darbo rinką;
6.3. projektą įgyvendins, bendradarbiaudami su kitomis šioje srityje dirbančiomis įstaigomis ir organizacijomis, siekiančiomis suteikti kompleksinę pagalbą nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos, ir turi bendradarbiavimo sutartis su jomis;
6.4. turi papildomą teisėtą finansavimą, užtikrinantį projekto veiklą visus metus ir veiklos tęstinumą projektui pasibaigus;
III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
7. Projektuose turi būti pateikta:
7.6. preliminari išlaidų sąmata (kokioms veiklos kryptims prašomos lėšos, argumentuotos asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu);
7.8. veiklos tęstinumą užtikrinantys veiksniai (patalpos, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, darbuotojų skaičius, numatomas finansavimas ar kitokia parama pasibaigus projektui;
IV. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
8. Projektai turi būti aprašomi užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Paraiškoje turi būti pateikiama informacija apie pareiškėją, projekto vadovą, projekto įgyvendinimo partnerius, kiti duomenys, nurodyti šių Nuostatų 7 punkte. Esant būtinumui, pareiškėjas gali būti prašomas pateikti patikslintą ar papildytą informaciją.
9. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti.
10. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
10.1. kompleksinės pagalbos prekybos žmonėmis aukoms teikimo modelio (įstaigoje ar organizacijoje naudojamos programos, metodikos, moduliai, gerosios praktikos pavyzdžiai) aprašymą laisva forma;
10.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo ir steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų)) kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
10.3. dokumentų, patvirtinančių teisę į nekilnojamąjį turtą, kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei tokį anspaudą jis privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
10.5. bendradarbiavimo su savivaldybėmis ir kitomis įstaigomis ar organizacijomis sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijas;
10.6. projekto vadovo, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, ir darbuotojų, atsakingų už socialinės pagalbos teikimą, trumpus gyvenimo ir kompetencijų aprašymus;
12. Pareiškėjas privalo pateikti užantspauduotame voke 3 paraiškos egzempliorius (originalą ir kopijas, tituliniame lape pažymėdamas „Originalas“ ir „Kopija“) ir tiek pat šių Nuostatų 10 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos egzempliorių kompiuterinėje laikmenoje (kompaktiniame diske). Ant voko užrašyti „Projektų atrankos konkursui – 0211.06“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, Vilnius, 105 kab. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos. Kiekvienas egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas.
13. Pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
13.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
13.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
13.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
13.6. asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
15. Konkursui pateiktus projektus vertina komisija, sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.
16. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus pagal vertinimo anketą (2 priedas).
17. Komisijos nariai turi įvertinti:
17.7. pareiškėjo patirtį ir kompetenciją (analogiškų projektų įgyvendinimo patirtis, koks kompleksinės pagalbos teikimo modelis naudojamas, darbuotojų kvalifikacija, pareiškėjo įvertinimas);
17.8. veiksnius, užtikrinančius pareiškėjo veiklos tęstinumą ir perspektyvumą (pareiškėjo ištekliai, darbuotojų skaičius, numatomas finansavimas pasibaigus projektui, bendradarbiavimas su kitomis organizacijomis, institucijomis);
18. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balą. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 100 balų.
19. Finansuoti siūlomi projektai, kurių surinktas vidutinis balas yra 70 ir daugiau. Projektai, surinkę mažiau nei 70 balų, nefinansuojami.
20. Komisija atrenka finansuojamus projektus, atsižvelgdama į projekto vidutinį balą, ir pateikia ministerijos kancleriui pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo. Ministerijos kancleris per 5 dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
21. Projektas nevertinamas, jei:
22. Jeigu vertinant komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, ji turi teisę raštu ar elektroniniu paštu prašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.
23. Pareiškėjai per 5 darbo dienas po ministerijos kanclerio sprendimo priėmimo raštu ar elektroniniu paštu informuojami apie projektų atrankos konkurso rezultatus. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, pareiškėjas per 5 darbo dienas patikslina preliminarią išlaidų sąmatą ir patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami, nurodant atmetimo priežastį.
VI. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
25. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei šiais Nuostatais.
27. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
28. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
28.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
29. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
30. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių 2/3 balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininko arba, jo nesant, komisijos pirmininko pavaduotojo.
31. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
VII. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, VYKDYMAS IR KONTROLĖ
33. Priėmus sprendimą skirti finansavimą, pareiškėjas ir Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – departamentas) sudaro projekto finansavimo sutartį (toliau vadinama – sutartis). Sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 dienų nuo to momento, kada pareiškėjas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas.
34. Tuo atveju, kai priimtas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, sutartis sudaroma tik gavus patikslintą preliminarią išlaidų sąmatą ir patvirtinimą, jog priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus.
35. Nesudarius sutarties per 33 punkte nurodytą terminą, komisija teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
36. Projektai finansuojami iš tikslinių valstybės biudžeto lėšų. Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, susijusios su:
36.2. socialinių paslaugų teikimu (informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės bei asmens higienos ir priežiūros paslaugos);
36.4. pareiškėjo transporto išlaidomis, ryšio ir komunalinėmis paslaugomis, tiesiogiai susijusiomis su projekte vykdomomis veiklomis;
36.6. projekto vadovo, asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, ir darbuotojų, vykdančių 36.1–36.3 ir 36.5 punktuose nurodytą veiklą, darbo užmokesčiu, įskaitant socialinio draudimo ir gyventojų pajamų mokesčius. Šioms išlaidoms padengti gali būti skiriama ne daugiau kaip 60 procentų projektui skirtų lėšų.
37. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos pastatų rekonstrukcijai, kapitaliniam bei einamajam remontui, materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti, įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, išperkamajai nuomai.
38. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.
39. Pareiškėjai privalo:
39.1. užtikrinti, kad būtini projekto ir projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimai būtų raštu suderinti su departamentu;
39.2. kiekvienam mėnesiui pasibaigus, iki kito mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ir patirtų sąnaudų ataskaitą pagal departamento patvirtintą formą;
39.3. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, departamentui pateikti projekto įgyvendinimo finansinę ir veiklos ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Kartu su ketvirtine projekto finansine ataskaita pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę pagal departamento patvirtintą formą;
39.4. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., departamentui pateikti metinę projekto įgyvendinimo finansinę ir veiklos ataskaitas pagal departamento patvirtintas formas. Kartu su metine projekto finansine ataskaita pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę pagal departamento patvirtintą formą.
Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;
39.6. jei pareiškėjas nevykdo sutartimi prisiimtų įsipareigojimų ar nepanaudojo lėšų, grąžinti departamentui projektui įgyvendinti skirtas lėšas iki einamųjų metų gruodžio 15 d.;
39.7. spaudos darbuose (lankstinukuose, brošiūrose, knygose, plakatuose ir kt.) nurodyti finansavimo šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus;
40. Departamentas projektų vykdytojams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
41. Departamentas tikrina, ar finansavimą gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų įsipareigojimų, esant pažeidimams, apie juos informuoja ministeriją. Departamentas nutraukia sutartį su projekto vykdytojais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:
42. Departamentas ministerijai ketvirčio ataskaitas apie projektų vykdymą, išvadas ir pasiūlymus pateikia kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę ataskaitą – iki kitų metų sausio 25 d. Veiklos ataskaitose turi būti pateikti bendri visų projektų įgyvendinimo rodikliai (nukentėjusių nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos asmenų, kuriems buvo suteikta socialinė pagalba skaičius, iš jų integruotų į visuomenę ir darbo rinką skaičius, suteiktos pagalbos sudėtis ir kiekis) ir kiekvieno atskirai vykdyto projekto; panaudotos lėšos iš viso ir atskirai socialinėms paslaugoms; kita socialinės pagalbos efektyvumą padedanti įvertinti informacija; programos priemonės įgyvendinimo vertinimas ir išvados.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
43. Už informacijos ir pateiktų dokumentų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Projektų, skirtų socialinei pagalbai
nukentėjusiesiems nuo prekybos
žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir
jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką,
atrankos konkurso organizavimo
2010– 2012 metais nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dėl dalyvavimo Projektų, skirtų socialinei pagalbai nukentėjusiesiems nuo prekybos žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką, atrankos konkurse forma)
________________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos, institucijos pavadinimas)
________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO PROJEKTŲ, SKIRTŲ SOCIALINEI PAGALBAI NUKENTĖJUSIESIEMS NUO PREKYBOS ŽMONĖMIS IR PRIVERSTINĖS PROSTITUCIJOS IR JŲ GRĄŽINIMUI Į VISUOMENĘ IR DARBO RINKĄ, ATRANKOS KONKURSE 20____ METAIS
_________________ Nr. ___________
(data)
2. Informacija apie projekto teikėją
Pavadinimas |
|
Adresas |
|
Miestas ir pašto indeksas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
Interneto puslapis |
|
Banko rekvizitai (banko pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris) |
|
3. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė |
|
Darbovietės pavadinimas |
|
Pagrindinės pareigos |
|
Pareigos organizacijoje |
|
Darbovietės adresas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
4. Projekto įgyvendinimo partneriai
Partnerio (valstybės ar savivaldybės įstaigos, policijos komisariatai, nevyriausybinės organizacijos) ir rėmėjo (užsienio šalių fondai, privatūs asmenys) pavadinimas |
Organizacijos / institucijos vaidmuo projekte |
Buveinės adresas |
Telefonas (tarpmiestinis kodas) |
Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Informacija apie anksčiau įgyvendintus iš valstybės biudžeto lėšų finansuotus projektus |
|||
5.1. ar projektas tęstinis |
£ taip |
£ ne |
|
5.2. jei taip, nurodyti ankstesniais metais įgyvendintus projektus, skirtus socialinės pagalbos teikimui prekybos žmonėmis aukoms ir jų apsaugai (projekto pavadinimas ir institucija, vykdžiusi projekto įgyvendinimo kontrolę) |
|||
2007 m. |
|
||
2008 m. |
|
||
2009 m. |
|
||
6. Esama padėtis projekto įgyvendinimo teritorijoje (problemos analizė) |
6.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai) |
6.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinės pagalbos poreikis) |
6.3. esami problemos sprendimo būdai |
9. Projekto įgyvendinimo planas |
||||||
9.1. įgyvendinimo vieta |
||||||
9.2. numatoma projekto įgyvendinimo trukmė |
£ 2010 |
£ 2011 |
£ 2012 |
|||
9.3. 2010 m. projekto įgyvendinimo veiksmų sąrašas |
||||||
Nuoseklus veiksmų aprašymas |
Trukmė |
Atsakingas vykdytojas |
Pastabos |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
10. Projekto finansavimo šaltiniai (tūkst. Lt) |
|
10.1. projektui įgyvendinti 2010 m. iš viso reikia (10.1.1+10.1.2+10.1.3) |
|
10.1.1. prašoma suma iš valstybės biudžeto |
|
10.1.2. savivaldybės numatomos skirti lėšos |
|
10.1.3. kitos lėšos (nurodyti šaltinius)
|
|
10.2. planuojamas lėšų poreikis iš valstybės biudžeto projektui įgyvendinti 2010–2012 metais (jei numatoma projektą tęsti) |
|
11. 2010 m. preliminari projekto išlaidų sąmata (detaliai nurodyti, kokioms veikloms yra prašoma skirti lėšų, tūkst. Lt |
||||
Detalus išlaidų apibūdinimas |
Lėšos, tūkst. Lt |
|||
iš valstybės biudžeto (argumentuoti asmenų skaičiumi, paslaugų kiekiu ir kaina, išskirti ir detalizuoti išlaidas darbo užmokesčiui) |
iš savivaldybės biudžeto |
iš kitų finansavimo šaltinių |
iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
12. Pareiškėjo patirtis ir kompetencija |
12.1. pagrindiniai projekto vykdytojai, jų pareigos projekte, profesinė kompetencija |
12.2. taikomi pagalbos teikimo modeliai, kitų šalių patirtis |
12.3. įgyvendinti projektai, dalyvavimas renginiuose, akcijose |
12.4. turimi įvertinimai, pasiekti rezultatai |
13. Pareiškėjo veiklos tęstinumą užtikrinantys veiksniai |
13.1. disponuojami ištekliai (turimos patalpos, jų teisinis statusas, materialinė bazė, pagalbos teikimo sąlygos) |
13.2 darbuotojų skaičius |
13.3. numatomas finansavimas pasibaigus projektui |
14. Laukiami rezultatai |
|
14.1. asmenys, grąžinti į |
asmenų skaičius |
14.1.1. visuomenę |
|
14.1.2. darbo rinką |
|
14.2. poveikis gavėjams (teikiamos pagalbos prieinamumas, veiksmingumas ir efektyvumas) |
|
14.3. poveikis tikslinės pagalbos prekybos žmonėmis aukoms teikimo plėtrai ir tobulinimui |
|
14.4. informacijos ir gerosios patirties sklaida |
Pareiškėjas (asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu)
___________________ __________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
A.V.
Projektų, skirtų socialinei pagalbai
nukentėjusiesiems nuo prekybos
žmonėmis ir priverstinės prostitucijos ir
jų grąžinimui į visuomenę ir darbo rinką,
atrankos konkurso organizavimo
2010–2012 metais nuostatų
2 priedas
Projekto paraiškos vertinimo anketa
Pareiškėjo pavadinimas
|
|
Projekto pavadinimas
|
|
Projekto registracijos numeris |
|
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Įvertinimas balais |
1 |
Ar projektas atitinka keliamus reikalavimus (projekto paraiška pateikta kvalifikuotai, pagal patvirtintą formą, yra visi nuostatų 10 punkte nurodyti dokumentai) |
10 |
|
|
– atitinka reikalavimus |
|
10 |
|
|
– iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
– neatitinka |
|
0 |
|
|
2 |
Ar projektas atitinka prioritetus (nuostatų 6 p.) |
10 |
|
|
– atitinka prioritetus |
|
10 |
|
|
– iš dalies atitinka |
|
1–9 |
|
|
– neatitinka |
|
0 |
|
|
3 |
Projekto plano realumas ir nuoseklumas (planas pagrįstas pareiškėjo turimais ištekliais ir kompetencija, išsamiai išdėstytos veiklos) |
10 |
|
|
– realus ir nuoseklus |
|
10 |
|
|
– nepakankamai realus ir (ar) nuoseklus |
|
1–9 |
|
|
– nėra plano |
|
0 |
|
|
4 |
Reikalingų lėšų pagrįstumas |
10 |
|
|
– detaliai pateiktos, argumentuotos (efektyviai suplanuotos) išlaidos |
|
10 |
|
|
– nedetaliai pateiktos, nepakankamai argumentuotos išlaidos |
|
1–9 |
|
|
– nėra išlaidų apibūdinimo |
|
0 |
|
|
5 |
Kiti finansavimo šaltiniai |
10 |
|
|
– skiriama 30 procentų ir daugiau |
|
7–10 |
|
|
– skiriama iki 30 procentų |
|
1–6 |
|
|
– kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti |
|
0 |
|
|
6 |
Projekte numatoma veikla (nuostatų 36 p.) |
20 |
|
|
– teikti psichologinę, teisinę, medicininę pagalbą, laikiną prieglobstį |
(balai sumuojami) |
5 |
|
|
– teikti socialines paslaugas |
5 |
|
||
– teikti kitą socialinę pagalbą |
4 |
|
||
– rengti metodinę medžiagą, informacines kampanijas ir pan. |
4 |
|
||
– vykdyti kitą prevencinį darbą |
2 |
|
||
7 |
Pareiškėjo patirtis ir kompetencija (nuostatų 17.7 p.) |
10 |
|
|
– turi patirties, efektyvų veiklos modelį, kvalifikuotų specialistų |
|
10 |
|
|
– trūksta patirties ir (ar) kompetencijos |
|
1–9 |
|
|
– neturi patirties, veiklos modelio ir kompetencijos |
|
0 |
|
|
8 |
Projekte numatytos veiklos tęstinumo galimybės (nuostatų 17.8 p.) |
10 |
|
|
– tęstinis, turi pakankamai išteklių, bendradarbiavimo partnerių ir yra perspektyvus |
|
10 |
|
|
– tęstinis arba ne, tačiau nėra perspektyvus |
|
2–9 |
|
|
– numatoma vienkartinė veikla |
|
0–1 |
|
|
9 |
Laukiami rezultatai (nuostatų 17.9 p.) |
10 |
|
|
– įgyvendinus projektą pagerės pagalbos prieinamumas, numatytas pagrįstas asmenų, grąžintų į visuomenę ir darbo rinką, skaičius; žymus poveikis tikslinės pagalbos teikimo plėtrai ir tobulinimui; skleidžiama informacija bei geroji patirtis, |
|
6–10 |
|
|
– pateikiamas vienas iš pirmiau nurodytų rezultatų arba numatomi rezultatai nėra žymūs |
|
1–5 |
|
|
– nenurodyti laukiami rezultatai |
|
0 |
|
|
|
Bendra balų suma |
100 |
|
|
Projekto privalumai
|
|
Projekto trūkumai
|
|
Komisijos nario išvada (finansuoti, iš dalies finansuoti, nefinansuoti) (nuostatų 19 p.) |
|
Komisijos narys |
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
|
(data) |
|
|
|
_________________