LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2005 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-2615 „DĖL MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ UŽSIENIO KALBŲ ŽINIŲ IR GEBĖJIMŲ LYGIO VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2006 m. gegužės 16 d. Nr. ISAK-943

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. gruodžio 22 d. įsakymą Nr. ISAK- 2615 „Dėl mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų užsienio kalbų žinių ir gebėjimų lygio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 3-78):

1. Išdėstau preambulę taip:

„Įgyvendindamas Valstybinių (išskyrus aukštųjų ir aukštesniųjų) ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų atestacijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. ISAK-1521 (Žin., 2005, Nr. 108-3974), 1 priedo „Valstybinių (išskyrus aukštųjų ir aukštesniųjų) ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų vadybinės veiklos (vadovo kompetencijos) vertinimo kriterijai“ 5 lentelės „Perkeliamosios kompetencijos: vadovo kompetencijos įrodymai ir vertinimo kriterijai“ 2 punktu „Komunikacinė kompetencija“.“

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintame Mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų užsienio kalbų žinių ir gebėjimų lygio vertinimo tvarkos apraše:

2.1. „1. Mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų užsienio kalbų žinių ir gebėjimų lygio vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų (toliau kartu vadinama vadovai) užsienio kalbų žinių ir gebėjimų lygį, kalbinių gebėjimų vertinimo turinį ir vertinimo organizavimą.“;

2.2. „4. Kiekvienas vadovas, be savo gimtosios kalbos, turėtų mokėti bent vieną užsienio kalbą. Komunikacinės kompetencijos privalumas -jeigu vadovas moka daugiau nei vieną užsienio kalbą.“;

2.3. Pripažįstu netekusiais galios 5 ir 6 punktus.

2.4. „8. Vertinimo objektas yra užsienio kalbų žinios ir gebėjimai, parodantys komunikacinę kompetenciją, kuri reiškiasi keturiose kalbinės veiklos srityse. Komunikacinės kompetencijos sudedamosios dalys – lingvistinė, diskursinė, strateginė, sociokultūrinė ir socialinė – apima daugelį žinių ir gebėjimų. Vertinami sakytinio teksto supratimo (klausymo), rašytinio teksto supratimo (skaitymo), rašytinio teksto produkavimo (rašymo) ir kalbėjimo gebėjimai. Testai atskiroms kalbinės veiklos rūšims rengiami pagal Užsienio kalbų mokėjimo reikalavimus mokyklų vadovams, jų pavaduotojams ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams nustatytus A1, A2 ir B1 lygių gebėjimus (priedas). Vadovo užsienio kalbų mokėjimo lygis gali būti nustatytas išlaikius testą pagal minėtų A1, A2, B1 ar aukštesnių lygių nustatytus reikalavimus.“

3. Nurodytuoju įsakymu patvirtinto Mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų užsienio kalbų žinių ir gebėjimų lygio vertinimo tvarkos aprašo priede „Užsienio kalbų mokėjimo reikalavimai mokyklų vadovams, jų pavaduotojams ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams“:

3.1. 1 ir 4.1 punktuose išbraukiu žodžius „Trečiajai vadybinei kvalifikacinei kategorijai“;

3.2. 1 ir 4.2 punktuose išbraukiu žodžius „Antrajai vadybinei kvalifikacinei kategorijai“;

3.3. 1 ir 4.3 punktuose išbraukiu žodžius „Pirmajai vadybinei kvalifikacinei kategorijai“.

 

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS                                                       REMIGIJUS MOTUZAS