APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS DIREKTORIAUS 2011 m. RUGSĖJO 9 d. ĮSAKYMO Nr. AV-192 „DĖL ŪKIO SUBJEKTŲ KONSULTAVIMO APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ATSAKINGŲ ASMENŲ PASKYRIMO“ PAKEITIMO
2012 m. birželio 29 d. Nr. AV-168
Vilnius
1. P a k e i č i u Ūkio subjektų konsultavimo aplinkos apsaugos agentūroje tvarkos aprašą, patvirtintą Aplinkos apsaugos agentūros direktoriaus 2011 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. AV-192 „Dėl ūkio subjektų konsultavimo aplinkos apsaugos agentūroje tvarkos aprašo patvirtinimo ir atsakingų asmenų paskyrimo“:
1.1. Išdėstau 3 punktą taip:
„3. Šis Tvarkos aprašas, išskyrus IV skyrių, netaikomas Agentūros valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, atliekantiems cheminių medžiagų registracijos, įvertinimo, autorizacijos ir apribojimų (toliau – REACH) ir cheminių medžiagų ir mišinių klasifikavimo, ženklinimo ir pakavimo (toliau – CLP) pagalbos tarnybos funkcijas.“
1.2. Papildau IV skyriumi:
„IV. KONSULTACIJŲ IR INFORMACIJOS TEIKIMO TELEFONU TVARKA
17. Agentūros struktūrinių padalinių specialistai, telefonu aptarnaudami ir teikdami informaciją bei konsultacijas asmenims, turi laikytis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779), 45 ir 46 punktų.
18. Telefonu turi būti konsultuojama vadovaujantis elektroninėje erdvėje esančiais susistemintais klausimų ir atsakymų sąvadais, paskelbtais Agentūros interneto svetainėje.
19. Konsultacijų telefono numeris yra skelbiamas Agentūros interneto svetainėje, tačiau pagal galimybes gali būti skelbiamas ir kitomis priemonėmis.
20. Asmens, pageidaujančio gauti informaciją telefonu, turi būti prašoma nurodyti savo vardą, pavardę bei įstaigos pavadinimą.
21. Asmenys, kurių telefonu gauta konsultacija netenkina, gali raštu kreiptis konsultacijos į konsultuojantį padalinį. Rašte turi būti nurodyta tiksli kreipimosi telefonu data, laikas ir telefono numeris, iš kurio buvo skambinta, taip pat argumentai, kodėl netenkina gauta konsultacija telefonu.
22. Konsultuojantis asmuo į klausimus privalo atsakyti iš karto arba, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, suteikti konsultaciją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas su paklausėju suderintu būdu.
23. Visos konsultavimo telefonu teikiamos konsultacijos turi būti įrašomos. Skambinantis asmuo turi būti informuojamas, jog pokalbis bus įrašinėjamas. Šie pokalbių įrašai turi būti saugomi Agentūros padaliniuose vienerius metus. Paklausėjui pageidaujant, turi būti sudarytos sąlygos išklausyti jo pokalbio įrašą, kuris įvyko ir buvo įrašytas ne ankščiau nei prieš 12 mėnesių iki šio kreipimosi. Paklausėjas dėl pageidavimo išklausyti pokalbio įrašą turi kreiptis telefonu į Agentūrą arba pateikti užpildytą elektroninių klausimų formą per Agentūros interneto svetainės skyrelį, skirtą paklausimams pateikti, ir nurodyti, kokį pokalbio įrašą jis pageidauja išklausyti. Agentūros informuojančio padalinio valstybės tarnautojas ar darbuotojas turi susisiekti su paklausėju ir sudaryti sąlygas išklausyti jo pokalbio įrašą. Pokalbio įrašo skaitmeninė kopija gali būti pateikta tretiesiems asmenims Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais, kai tai būtina jų funkcijoms atlikti arba paklausėjui raštu sutikus ar paprašius.“