LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTUI, REMIAMAM EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2008 m. lapkričio 20 d. Nr. V-1126
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402; 2008, Nr. 68-2602), 1131 punktu,
tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektui, remiamam Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“, tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2008 m. lapkričio 20 d.
įsakymu Nr. V-1126
PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTUI, REMIAMAM EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“, TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomos paramos skyrimo projektui, remiamam Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“, tvarkos aprašas (toliau vadinama – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo projektui, įgyvendinamam pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ (toliau vadinama – BPD 1.4 priemonė) veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – projektas), sąlygas ir procedūrą.
2. Tvarkos apraše vartojama sąvoka:
Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos – tai tęstinė, atitinkanti projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams paramai gauti pagal Lietuvos 2004—2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ remiamą veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – Gairės pareiškėjams), patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-512 (Žin., 2004, Nr. 107-3999), 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas, projekto veikla, kurią projekto vykdytojas numato vykdyti didesnės apimties, t. y. pasiekti daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų, ir kurią vykdant projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos.
3. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau vadinama – Taisyklės), vartojamas sąvokas.
4. Iš viso papildomai paramai pagal BPD 1.4 priemonės veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ numatyta skirti iki 3532000,00 Lt (toliau vadinama – maksimali galima papildomos paramos suma): iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų – iki 2825600,00 Lt ir iš bendrojo finansavimo, skiriamo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšų – iki 706400,00 Lt.
II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS
5. Papildoma parama projektui gali būti skiriama, jei tenkinamos šios papildomos paramos skyrimo sąlygos:
5.1. projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas, ir vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos;
5.2. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;
5.3. veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione;
5.4. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas yra pagrįstas esamos padėties analize, rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami;
5.5. veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino;
5.7. į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai;
5.8. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti;
5.9. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis, jų finansuoti nedraudžia 2004 m. kovo 10 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiantis Reglamentą (EB) Nr. 1685/2000, nustatantį išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999 įgyvendinimo taisykles dėl struktūrinių fondų bendrai finansuojamos veiklos išlaidų tinkamumo, ir panaikinantis Reglamentą (EB) Nr. 1145/2003 (OL 2004 m. specialusis leidimas, 14 skyrius, 2 tomas, p. 3), ir leidžia Taisyklės ;
5.10. projekto vykdytojo prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos;
5.11. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina, pasirašydamas Projekto vykdytojo deklaraciją, kuri yra Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – prašymas) dalis (prašymo forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede).
III. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA
6. Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA) per 3 darbo dienas po Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymo, kuriuo tvirtinamas Tvarkos aprašas (toliau vadinama – įsakymas), įsigaliojimo dienos raštu informuoja projekto vykdytoją apie galimybę gauti papildomą paramą Tvarkos apraše nurodytomis sąlygomis. Tvarkos aprašas ir jo priedai skelbiami CPVA interneto svetainėje www.cpva.lt.
___________________
* Netinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos, kaip jos yra apibrėžtos Gairių pareiškėjams 40 punkte, nėra finansuojamos papildomos paramos lėšomis ir negali būti įtrauktos į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, biudžetą.
7. Projekto vykdytojas, norėdamas gauti papildomos paramos, turi užpildyti prašymą, kuriame jis turi pagrįsti veiklų, kurias numato vykdyti didesnės apimties, atitiktį projekto tikslams ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytoms remiamoms veikloms, šių veiklų rezultatų būtinumą, taip pat nurodyti, kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos. Projekto vykdytojas prašyme taip pat gali pateikti kitą informaciją, kuri, jo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo.
8. Kartu su prašymu turi būti pateikti šie dokumentai:
8.1. detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas (detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede);
8.4. projekto vykdytojo laisvos formos deklaracija, kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.;
9. Prašymas turi būti užpildytas kompiuteriu lietuvių kalba. Kita kalba ir (arba) ranka užpildytas prašymas nebus registruojamas ir nagrinėjamas. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą.
10. Prašymas turi atitikti nustatytą prašymo formą, būti visiškai užpildytas, visi prašymo lapai turi būti pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas turi atitikti nustatytą formą, būti pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas ir detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas turi būti antspauduoti projekto vykdytojo antspaudu.
11. Prašymą kartu su pridedamais dokumentais iš projekto vykdytojo priima ir registruoja CPVA adresu: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius:
11.1. nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki 2008 m. lapkričio 28 d. 17 val., jei prašymas į CPVA pristatomas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens;
12. Projekto vykdytojas pateikia vieną prašymo (su priedais) originalą, kurio pirmajame lape užrašyta „ORIGINALAS“, ir vieną prašymo (su priedais) kopiją, kurios pirmajame lape užrašyta „KOPIJA“. Taip pat projekto vykdytojas turi pateikti prašymą elektroninėje laikmenoje (kompaktiniame diske ar kitoje elektroninėje laikmenoje).
13. Prašymas, pristatytas ar išsiųstas į CPVA pasibaigus Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytam terminui, pristatytas ar išsiųstas į CPVA kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojamas ir nenagrinėjamas.
14. Projekto vykdytojui pageidaujant, jam gali būti siunčiamas raštas arba išduodama pažyma apie prašymo registravimą CPVA.
15. Projekto vykdytojas gali pateikti CPVA darbuotojui, kuris paskirtas projekto vadovu, ir, esant būtinybei, Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau vadinama – SAM) Europos Sąjungos paramos skyriaus darbuotojams klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat kitus su prašymo pildymu ir papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. Klausimai gali būti pateikiami raštu (siunčiami paprastu ar elektroniniu paštu bei faksu) ir žodžiu (telefonu) iki Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytos galutinės prašymo priėmimo datos. CPVA ir SAM šiuo laikotarpiu privalo kaip galima operatyviau teikti projekto vykdytojui informaciją šiais klausimais.
17. Prašymo vertinimo procesas susideda iš dviejų etapų:
17.1. administracinės atitikties vertinimo, kurį atliekant patikrinama, ar prašymas yra tinkamai užpildytas ir visiškai sukomplektuotas, tai yra ar pateikti visi Tvarkos apraše nurodyti dokumentai;
18. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 1 lentelėje:
1 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas administracinės atitikties vertinimas
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą, yra visiškai užpildytas ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, ar visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens? |
|
|
|
2. |
Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir viena jo kopija bei elektroninė prašymo versija? |
|
|
|
3. |
Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą, yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu? |
|
|
|
4. |
Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)? |
|
|
|
5. |
Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos? |
|
|
|
6. |
Ar pateikta projekto vykdytojo laisvos formos deklaracija, kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.? |
|
|
|
19. Jeigu, atlikus prašymo administracinės atitikties vertinimą, administracinės atitikties vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nurodytą terminą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).
20. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia trūkstamos informacijos, CPVA prašymą atmeta. Priėmusi sprendimą atmesti prašymą dėl administracinės atitikties reikalavimų neatitikimo, CPVA per 5 darbo dienas apie tai informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama raštą, kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.
21. Prašymas, atitinkantis visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, patenka į tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo etapą.
22. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 2 lentelėje:
2 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Projektas |
|
|
|
1.1. |
Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas; ar vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos? |
|
|
|
1.2. |
Ar nėra pateiktas galutinis mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita? |
|
|
|
2. |
Projekto vykdytojas ir partneriai |
|
|
|
2.1. |
Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai? |
|
|
|
2.2. |
Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai? |
|
|
|
3. |
Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos |
|
|
|
3.1. |
Ar veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione? |
|
|
|
3.2. |
Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas, ar rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami? |
|
|
|
3.3. |
Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino? |
|
|
|
4. |
Veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos |
|
|
|
4.1. |
Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti? |
|
|
|
4.2. |
Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis? |
|
|
|
4.3. |
Ar prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos? |
|
|
|
4.4. |
Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių? |
|
|
|
23. Jeigu, atlikus tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimą tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“ ir (arba) nustatoma, kad dėl prašyme ar prie jo pridedamuose dokumentuose pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą paramą projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomus duomenis, dokumentus, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).
24. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, CPVA prašymą atmeta. Apie priimtą sprendimą atmesti prašymą CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją išsiųsdama raštą kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.
25. Jeigu dalis veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti numatytų išlaidų yra nepagrįsta, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo, projekto vykdytojas raštu prašomas pagrįsti tokias išlaidas ir (arba) jam pasiūloma sumažinti dalį veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų. Jei per CPVA nurodytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti. Jei veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra suskaičiuotos nesinaudojant realiais įkainiais, CPVA turi teisę perskaičiuoti šios veiklos biudžetą naudodama vidutinius rinkos įkainius, ir atitinkamai sumažinti tinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, apie tai informuodama projekto vykdytoją.
26. Jeigu tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu CPVA nustatytas tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų dydis ir galimas skirti papildomos paramos dydis skiriasi nuo projekto vykdytojo prašyme pateiktų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai parašoma papildomos paramos, išlaidų ir prašomos papildomos paramos dydžių CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, gaudamas CPVA nustatyto dydžio papildomą paramą. Jei projekto vykdytojas nesutinka su CPVA nustatytu galimu papildomos paramos dydžiu, CPVA atmeta prašymą.
27. Papildoma parama projektui nustatoma kaip visos tinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos arba jų dalis. Jeigu papildoma parama neapima visų numatomų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų likusios tinkamų finansuoti išlaidų dalies finansavimą turi užtikrinti projekto vykdytojas. Netinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, jeigu jos yra būtinos projektui įgyvendinti, projekto vykdytojas taip pat privalo finansuoti iš nuosavų lėšų.
28. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA darbuotojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą projekto įgyvendinimo vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam raštą kuriame nurodoma, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.
29. Vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją turinčią reikšmės sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, CPVA atmeta prašymą.
30. Įvertinusi prašymą CPVA parengia prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ vertinimo ataskaitą (toliau vadinama – prašymo vertinimo ataskaita) (prašymo vertinimo ataskaitos forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede) ir pateikia ją SAM ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Tvarkos aprašo 11 punkte nustatytos galutinės prašymo priėmimo dienos.
31. Prašymo vertinimo ataskaitoje CPVA pateikia išvadą ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą ir kokio dydžio papildoma parama jam gali būti suteikta, taip pat ar projekto vykdytojas sutinka įgyvendinti veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, su CPVA nustatytu papildomos paramos dydžiu.
32. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo priima SAM, vadovaudamasi CPVA pateikta prašymo vertinimo ataskaita, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo vertinimo ataskaitos, kuri parengta pagal reikalavimus ir kurioje esančios informacijos pakanka sprendimui priimti, gavimo dienos. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu. Skiriant papildomą paramą, siekiama išlaikyti BPD 1.4 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
33. Prašymo vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, SAM grąžina ją CPVA, nurodydama trūkumus ir (arba) netikslumus, ir nustato terminą per kurį CPVA turi juos ištaisyti.
34. SAM apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos skyrimo per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Finansų ministeriją ir CPVA. Gavusi SAM sprendimą skirti papildomą paramą projektui, CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją ir inicijuoja paramos sutarties keitimo procedūrą.
IV. SKUNDŲ TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA
36. Projekto vykdytojas turi teisę apskųsti CPVA ir SAM veiksmus arba neveikimą susijusius su papildomos paramos skyrimu projektui.
37. CPVA veiksmus arba neveikimą susijusius su prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti SAM raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. SAM, gavusi projekto vykdytojo skundą per 10 darbo dienų nuo skundo užregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą, ar jie pagrįsti. SAM gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, SAM per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei SAM nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis SAM siūlomų veiksmų nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
39. Tai, kas nereglamentuojama Tvarkos apraše (papildomos paramos išmokėjimo tvarką projekto, kuriam skirta papildoma paramą įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą paramą tvarka ir kitos sąlygos, susijusios su projekto, kuriam skiriama papildoma paramą įgyvendinimu), reglamentuojama Taisyklėse, Gairėse pareiškėjams ir paramos sutartyje.
Papildomos paramos skyrimo projektui,
remiamam Europos regioninės plėtros
fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis
pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento 1.4
priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų
restruktūrizavimas ir modernizavimas“
veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos
priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra
modernizuojant sveikatos priežiūros
įstaigas“, tvarkos aprašo
1 priedas
(Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ forma)
Įgyvendinančioji institucija: |
Centrinė projektų valdymo agentūra |
Prašymo gavimo data: |
(pildo įgyvendinančioji institucija) |
Prašymo registracijos numeris: |
(pildo įgyvendinančioji institucija) |
(Įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)
_______________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas)
PRAŠYMAS PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“
___________________________________
(sudarymo vieta ir data)
1. Projekto vykdytojo duomenys
Projekto vykdytojo teisinė forma |
|
|
Projekto vykdytojo rekvizitai |
projekto vykdytojo |
|
pavadinimas |
|
|
projekto vykdytojo kodas |
|
|
adresas: |
|
|
gatvė, namo numeris, pašto |
|
|
indeksas, vietovė |
|
|
tel. |
|
|
faksas |
|
|
el. p. adresas |
|
2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomos paramos:
Projekto pavadinimas |
|
|
Projekto numeris |
|
|
Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn. |
Patvirtinta paramos sutartyje |
Numatoma |
Projekto pradžia: |
Patvirtinta paramos sutartyje |
|
Planuojama projekto pabaiga: |
Patvirtinta paramos sutartyje |
Numatoma |
Projekto vadovas: |
|
|
Vyr. buhalteris (buhalteris): |
|
|
Kontaktinis asmuo: |
|
3. Duomenys apie veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos:
Prašoma papildomos paramos suma (Lt) |
|
Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pradžia |
|
Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pabaiga |
|
Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo trukmė (mėn.) |
|
4. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, poreikio pagrindimas:
(Pagrindžiama veiklų, kurias numatoma vykdyti didesnės apimties, atitiktis projekto tikslams ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytoms remiamoms veikloms, šių veiklų rezultatų būtinumas, remiantis esamos padėties analize, taip pat nurodoma, kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos.)
|
5. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo planas:
Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Trukmė, mėn. |
2008 metai |
|||||||||||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________
6. Projekto kiekybiniai rezultatai:
Pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pagal paramos teikimo sutartį |
Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos |
1. Įsigyta širdies ir kraujagyslių ligų ankstyvai diagnostikai ir prevencijai būtina įranga ambulatorines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms |
vnt. |
|
|
2. Įsigyta efektyviam ūmių koronarinių sindromų diagnozavimui ir gydymui būtina įranga stacionarines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms |
vnt. |
|
|
3. Patalpos, pritaikytos tinkamam pacientų konsultavimui ir adekvačiam medicininės įrangos funkcionavimui |
kv. m |
|
|
4. Įsigyta būtina įranga, užtikrinanti reikiamą intervencinį širdies ir kraujagyslių ligų gydymą Lietuvos gyventojams, koordinaciniam centrui regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje |
vnt. |
|
|
7. Projekto finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Patvirtinta paramos sutartyje, Lt |
Padidėjus projekto vertei (skyrus papildomą paramą), Lt |
1. Paramos lėšos |
|
|
2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
|
2.1. Nacionalinės lėšos |
|
|
2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
|
2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos |
|
|
2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai |
|
|
2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos |
|
|
3. Iš viso |
|
|
8. Priedai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Puslapių skaičius |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
n |
|
|
Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________
9. Projekto vykdytojo deklaracija
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: |
|
šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga; prašoma papildoma parama yra minimali veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinti reikalinga suma; man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas; šiame prašyme nurodytoms veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių; man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu; prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją); sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir ES Sanglaudos fondo informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje (SFMIS); sutinku, kad informacija apie priimtą sprendimą skirti man papildomą paramą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama CPVA ir SAM interneto svetainėse.
|
|
Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas |
|
Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas |
|
Data, vieta |
|
Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________
Papildomos paramos skyrimo projektui,
remiamam Europos regioninės plėtros
fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis
pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento 1.4
priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų
restruktūrizavimas ir modernizavimas“
veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos
priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra
modernizuojant sveikatos priežiūros
įstaigas“, tvarkos aprašo
2 priedas
(Detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma)
Detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas
Išlaidų pavadinimas |
Mato vnt. |
Vnt. sk. |
Vnt. kaina su PVM (litais) |
Iš viso išlaidos su PVM (litais) |
Pagrindimas |
|
|
|
|
|
|
“ |
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
2. Įranga, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
(konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
3. Paslaugos, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
3.1. Techninė priežiūra |
|
|
|
|
|
3.2. Projekto auditas |
|
|
|
|
|
3.3. Kitos paslaugos (konkretizuokite) |
|
|
|
|
|
4. Projekto administravimas, IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
4.1. Projekto darbuotojų darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
4.2. Kitos administravimo išlaidos (pvz.. telefonas /faksas, biuro prekės, transporto išlaidos, elektra, šildymas ir pan.) |
|
|
|
|
|
5. IŠ VISO NUMATYTŲ VEIKLŲ, KURIOMS PRAŠOMA PAPILDOMOS PARAMOS, IŠLAIDŲ |
|
|
|
|
|
Papildomos paramos skyrimo projektui,
remiamam Europos regioninės plėtros
fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis
pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo
programavimo dokumento 1.4
priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų
restruktūrizavimas ir modernizavimas“
veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos
priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra
modernizuojant sveikatos priežiūros
įstaigas“, tvarkos aprašo
3 priedas
(Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ vertinimo
ataskaitos forma)
____________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PRAŠYMO PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“ VERTINIMO ATASKAITA
______________ Nr. __________
(sudarymo data)
1. Duomenys apie projektą:
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto numeris |
|
Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn. |
|
Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas |
|
2. Informacija apie projekto tinkamas finansuoti išlaidas (pagal kiekvieną išlaidų kategoriją):
Litais
Išlaidų kategorijos pav. |
Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų: |
Papildomos paramos poreikis |
Vertintojo siūloma papildomos paramos suma |
|||||||
Iš viso |
Iš jų: parama |
Kiti lėšų šaltiniai |
Iš viso |
Iš jų: paramos |
Kiti lėšų šaltiniai |
Projekto vertės padidėjimas procentais |
||||
ES struktūrinio fondo lėšų |
Valstybės biudžeto lėšų |
ES lėšų |
Valstybės biudžeto lėšų |
|||||||
|
1=2+ 3+4 |
2 |
3 |
4 |
5=6+ 7+8 |
6 |
7 |
8 |
9=5/1 |
10 |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Informacija apie projekto kiekybinius rezultatus:
Pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pagal paramos teikimo sutartį |
Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos |
1. Įsigyta širdies ir kraujagyslių ligų ankstyvai diagnostikai ir prevencijai būtina įranga visų lygių ambulatorines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms |
vnt. |
|
|
2. Įsigyta būtina įranga visų lygių stacionarines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms, ypatingą dėmesį skiriant ligoninių intensyvios terapijos skyrių aprūpinimui būtina įranga efektyviam ūmių koronarinių sindromų diagnozavimui ir gydymui |
vnt. |
|
|
3. Įrengtas koordinacinis centras regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje |
kv. m |
|
|
4. Įsigyta būtina įranga, užtikrinanti reikiamą intervencinį širdies ir kraujagyslių ligų gydymą Lietuvos gyventojams, koordinaciniam centrui regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje |
vnt. |
|
|
4. Papildomos paramos skyrimo projektui vertinimo rezultatai:
4.1 lentelė. Administracinės atitikties vertinimas
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą yra visiškai užpildytas ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, ar visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens? |
|
|
|
2. |
Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir viena jo kopija bei elektroninė prašymo versija? |
|
|
|
3. |
Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu? |
|
|
|
4. |
Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)? |
|
|
|
5. |
Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos? |
|
|
|
6. |
Ar pateikta projekto vykdytojo laisvos formos deklaraciją kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.? |
|
|
|
VERTINTOJO PASTABOS
|
4.2 lentelė. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Projektas |
|
|
|
1.1. |
Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas; ar vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos? |
|
|
|
1.2. |
Ar nėra pateiktas galutinis mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita? |
|
|
|
2. |
Projekto vykdytojas ir partneriai |
|
|
|
2.1. |
Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai? |
|
|
|
2.2. |
Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai? |
|
|
|
3. |
Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos |
|
|
|
3.1. |
Ar veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione? |
|
|
|
3.2. |
Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas, ar rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami? |
|
|
|
3.3. |
Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino? |
|
|
|
4. |
Veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos |
|
|
|
4.1. |
Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti? |
|
|
|
4.2. |
Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis? |
|
|
|
4.3. |
Ar prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos? |
|
|
|
4.4. |
Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių? |
|
|
|
VERTINTOJO PASTABOS
|