LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTUI, REMIAMAM EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2008 m. lapkričio 20 d. Nr. V-1126

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402; 2008, Nr. 68-2602), 1131 punktu,

tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektui, remiamam Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“, tvarkos aprašą (pridedama).

 

LAIKINAI EINANTIS

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO PAREIGAS           GEDIMINAS ČERNIAUSKAS

 

_________________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos

ministro 2008 m. lapkričio 20 d.

įsakymu Nr. V-1126

 

PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTUI, REMIAMAM EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomos paramos skyrimo projektui, remiamam Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“, tvarkos aprašas (toliau vadinama – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo projektui, įgyvendinamam pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ (toliau vadinama – BPD 1.4 priemonė) veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – projektas), sąlygas ir procedūrą.

2. Tvarkos apraše vartojama sąvoka:

Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos – tai tęstinė, atitinkanti projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams paramai gauti pagal Lietuvos 2004—2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ remiamą veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – Gairės pareiškėjams), patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-512 (Žin., 2004, Nr. 107-3999), 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas, projekto veikla, kurią projekto vykdytojas numato vykdyti didesnės apimties, t. y. pasiekti daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų, ir kurią vykdant projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos.

3. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau vadinama – Taisyklės), vartojamas sąvokas.

4. Iš viso papildomai paramai pagal BPD 1.4 priemonės veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ numatyta skirti iki 3532000,00 Lt (toliau vadinama – maksimali galima papildomos paramos suma): iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų – iki 2825600,00 Lt ir iš bendrojo finansavimo, skiriamo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšų – iki 706400,00 Lt.

 

II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS

 

5. Papildoma parama projektui gali būti skiriama, jei tenkinamos šios papildomos paramos skyrimo sąlygos:

5.1. projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas, ir vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos;

5.2. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

5.3. veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione;

5.4. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas yra pagrįstas esamos padėties analize, rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami;

5.5. veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino;

5.6. veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai;

5.7. į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai;

5.8. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti;

5.9. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis, jų finansuoti nedraudžia 2004 m. kovo 10 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiantis Reglamentą (EB) Nr. 1685/2000, nustatantį išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999 įgyvendinimo taisykles dėl struktūrinių fondų bendrai finansuojamos veiklos išlaidų tinkamumo, ir panaikinantis Reglamentą (EB) Nr. 1145/2003 (OL 2004 m. specialusis leidimas, 14 skyrius, 2 tomas, p. 3), ir leidžia Taisyklės ;

5.10. projekto vykdytojo prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos;

5.11. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina, pasirašydamas Projekto vykdytojo deklaraciją, kuri yra Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ (toliau vadinama – prašymas) dalis (prašymo forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede).

6. Veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos apmokamos taikant kompensavimo be avanso mokėjimo būdą. Šios išlaidos turi būti faktiškai patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.

 

III. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA

 

6. Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA) per 3 darbo dienas po Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymo, kuriuo tvirtinamas Tvarkos aprašas (toliau vadinama – įsakymas), įsigaliojimo dienos raštu informuoja projekto vykdytoją apie galimybę gauti papildomą paramą Tvarkos apraše nurodytomis sąlygomis. Tvarkos aprašas ir jo priedai skelbiami CPVA interneto svetainėje www.cpva.lt.

 

___________________

* Netinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos, kaip jos yra apibrėžtos Gairių pareiškėjams 40 punkte, nėra finansuojamos papildomos paramos lėšomis ir negali būti įtrauktos į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, biudžetą.

 

7. Projekto vykdytojas, norėdamas gauti papildomos paramos, turi užpildyti prašymą, kuriame jis turi pagrįsti veiklų, kurias numato vykdyti didesnės apimties, atitiktį projekto tikslams ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytoms remiamoms veikloms, šių veiklų rezultatų būtinumą, taip pat nurodyti, kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos. Projekto vykdytojas prašyme taip pat gali pateikti kitą informaciją, kuri, jo nuomone, yra svarbi priimant sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo.

8. Kartu su prašymu turi būti pateikti šie dokumentai:

8.1. detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas (detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede);

8.2. įgaliojimas pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas);

8.3. laisvos formos projekto partnerių pritarimas veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos;

8.4. projekto vykdytojo laisvos formos deklaracija, kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.;

8.5. kiti dokumentai, kurie, projekto vykdytojo manymu, leistų geriau įvertinti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, reikalingumą ir socialinę ir (arba) ekonominę naudą.

9. Prašymas turi būti užpildytas kompiuteriu lietuvių kalba. Kita kalba ir (arba) ranka užpildytas prašymas nebus registruojamas ir nagrinėjamas. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą.

10. Prašymas turi atitikti nustatytą prašymo formą, būti visiškai užpildytas, visi prašymo lapai turi būti pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas turi atitikti nustatytą formą, būti pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas ir detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas turi būti antspauduoti projekto vykdytojo antspaudu.

11. Prašymą kartu su pridedamais dokumentais iš projekto vykdytojo priima ir registruoja CPVA adresu: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius:

11.1. nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki 2008 m. lapkričio 28 d. 17 val., jei prašymas į CPVA pristatomas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens;

11.2. nuo įsakymo įsigaliojimo dienos iki 2008 m. lapkričio 28 d. (vėliausia išsiuntimo vietos paštu antspaudo data), jei prašymas į CPVA siunčiamas paštu arba pristatomas pašto kurjerio.

12. Projekto vykdytojas pateikia vieną prašymo (su priedais) originalą, kurio pirmajame lape užrašyta „ORIGINALAS“, ir vieną prašymo (su priedais) kopiją, kurios pirmajame lape užrašyta „KOPIJA“. Taip pat projekto vykdytojas turi pateikti prašymą elektroninėje laikmenoje (kompaktiniame diske ar kitoje elektroninėje laikmenoje).

13. Prašymas, pristatytas ar išsiųstas į CPVA pasibaigus Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytam terminui, pristatytas ar išsiųstas į CPVA kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojamas ir nenagrinėjamas.

14. Projekto vykdytojui pageidaujant, jam gali būti siunčiamas raštas arba išduodama pažyma apie prašymo registravimą CPVA.

15. Projekto vykdytojas gali pateikti CPVA darbuotojui, kuris paskirtas projekto vadovu, ir, esant būtinybei, Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau vadinama – SAM) Europos Sąjungos paramos skyriaus darbuotojams klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat kitus su prašymo pildymu ir papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. Klausimai gali būti pateikiami raštu (siunčiami paprastu ar elektroniniu paštu bei faksu) ir žodžiu (telefonu) iki Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytos galutinės prašymo priėmimo datos. CPVA ir SAM šiuo laikotarpiu privalo kaip galima operatyviau teikti projekto vykdytojui informaciją šiais klausimais.

16. Prašymą vertina CPVA. Ji atsakinga už prašymo vertinimo kokybę.

17. Prašymo vertinimo procesas susideda iš dviejų etapų:

17.1. administracinės atitikties vertinimo, kurį atliekant patikrinama, ar prašymas yra tinkamai užpildytas ir visiškai sukomplektuotas, tai yra ar pateikti visi Tvarkos apraše nurodyti dokumentai;

17.2. tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo, kurį atliekant nustatoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą, ir koks yra veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir papildomos paramos dydis, kuris gali būti skirtas projekto vykdytojui.

18. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 1 lentelėje:

 

1 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas administracinės atitikties vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą, yra visiškai užpildytas ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, ar visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

 

2.

Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir viena jo kopija bei elektroninė prašymo versija?

 

 

 

3.

Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą, yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu?

 

 

 

4.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)?

 

 

 

5.

Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos?

 

 

 

6.

Ar pateikta projekto vykdytojo laisvos formos deklaracija, kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.?

 

 

 

 

19. Jeigu, atlikus prašymo administracinės atitikties vertinimą, administracinės atitikties vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nurodytą terminą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).

20. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia trūkstamos informacijos, CPVA prašymą atmeta. Priėmusi sprendimą atmesti prašymą dėl administracinės atitikties reikalavimų neatitikimo, CPVA per 5 darbo dienas apie tai informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama raštą, kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.

21. Prašymas, atitinkantis visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, patenka į tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo etapą.

22. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 2 lentelėje:

 

2 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Projektas

 

 

 

1.1.

Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas; ar vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos?

 

 

 

1.2.

Ar nėra pateiktas galutinis mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

2.

Projekto vykdytojas ir partneriai

 

 

 

2.1.

Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai?

 

 

 

2.2.

Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai?

 

 

 

3.

Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos

 

 

 

3.1.

Ar veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione?

 

 

 

3.2.

Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas, ar rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami?

 

 

 

3.3.

Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino?

 

 

 

4.

Veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos

 

 

 

4.1.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti?

 

 

 

4.2.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis?

 

 

 

4.3.

Ar prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos?

 

 

 

4.4.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

23. Jeigu, atlikus tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimą tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“ ir (arba) nustatoma, kad dėl prašyme ar prie jo pridedamuose dokumentuose pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą paramą projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomus duomenis, dokumentus, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).

24. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, CPVA prašymą atmeta. Apie priimtą sprendimą atmesti prašymą CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją išsiųsdama raštą kuriame nurodo prašymo atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.

25. Jeigu dalis veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti numatytų išlaidų yra nepagrįsta, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo, projekto vykdytojas raštu prašomas pagrįsti tokias išlaidas ir (arba) jam pasiūloma sumažinti dalį veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų. Jei per CPVA nurodytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti. Jei veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra suskaičiuotos nesinaudojant realiais įkainiais, CPVA turi teisę perskaičiuoti šios veiklos biudžetą naudodama vidutinius rinkos įkainius, ir atitinkamai sumažinti tinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, apie tai informuodama projekto vykdytoją.

26. Jeigu tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu CPVA nustatytas tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų dydis ir galimas skirti papildomos paramos dydis skiriasi nuo projekto vykdytojo prašyme pateiktų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai parašoma papildomos paramos, išlaidų ir prašomos papildomos paramos dydžių CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, gaudamas CPVA nustatyto dydžio papildomą paramą. Jei projekto vykdytojas nesutinka su CPVA nustatytu galimu papildomos paramos dydžiu, CPVA atmeta prašymą.

27. Papildoma parama projektui nustatoma kaip visos tinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos arba jų dalis. Jeigu papildoma parama neapima visų numatomų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų likusios tinkamų finansuoti išlaidų dalies finansavimą turi užtikrinti projekto vykdytojas. Netinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, jeigu jos yra būtinos projektui įgyvendinti, projekto vykdytojas taip pat privalo finansuoti iš nuosavų lėšų.

28. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA darbuotojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą projekto įgyvendinimo vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam raštą kuriame nurodoma, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.

29. Vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją turinčią reikšmės sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, CPVA atmeta prašymą.

30. Įvertinusi prašymą CPVA parengia prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ vertinimo ataskaitą (toliau vadinama – prašymo vertinimo ataskaita) (prašymo vertinimo ataskaitos forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede) ir pateikia ją SAM ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Tvarkos aprašo 11 punkte nustatytos galutinės prašymo priėmimo dienos.

31. Prašymo vertinimo ataskaitoje CPVA pateikia išvadą ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą ir kokio dydžio papildoma parama jam gali būti suteikta, taip pat ar projekto vykdytojas sutinka įgyvendinti veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, su CPVA nustatytu papildomos paramos dydžiu.

32. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo priima SAM, vadovaudamasi CPVA pateikta prašymo vertinimo ataskaita, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo vertinimo ataskaitos, kuri parengta pagal reikalavimus ir kurioje esančios informacijos pakanka sprendimui priimti, gavimo dienos. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu. Skiriant papildomą paramą, siekiama išlaikyti BPD 1.4 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.

33. Prašymo vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, SAM grąžina ją CPVA, nurodydama trūkumus ir (arba) netikslumus, ir nustato terminą per kurį CPVA turi juos ištaisyti.

34. SAM apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos skyrimo per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Finansų ministeriją ir CPVA. Gavusi SAM sprendimą skirti papildomą paramą projektui, CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją ir inicijuoja paramos sutarties keitimo procedūrą.

35. SAM ir CPVA savo interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą paramą nurodydamos projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą.

 

IV. SKUNDŲ TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA

 

36. Projekto vykdytojas turi teisę apskųsti CPVA ir SAM veiksmus arba neveikimą susijusius su papildomos paramos skyrimu projektui.

37. CPVA veiksmus arba neveikimą susijusius su prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti SAM raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. SAM, gavusi projekto vykdytojo skundą per 10 darbo dienų nuo skundo užregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą, ar jie pagrįsti. SAM gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, SAM per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei SAM nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis SAM siūlomų veiksmų nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.

38. Nesutikdamas su SAM sprendimais ar veiksmais, susijusiais su papildomos paramos skyrimu, projekto vykdytojas gali kreiptis į teismą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39. Tai, kas nereglamentuojama Tvarkos apraše (papildomos paramos išmokėjimo tvarką projekto, kuriam skirta papildoma paramą įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą paramą tvarka ir kitos sąlygos, susijusios su projekto, kuriam skiriama papildoma paramą įgyvendinimu), reglamentuojama Taisyklėse, Gairėse pareiškėjams ir paramos sutartyje.

40. Tvarkos aprašas, suderinus su Finansų ministerija, gali būti keičiamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.

 

_________________


Papildomos paramos skyrimo projektui,

remiamam Europos regioninės plėtros

fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis

pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo

programavimo dokumento 1.4

priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“

veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos

priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra

modernizuojant sveikatos priežiūros

įstaigas“, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ forma)

 

 

 

Įgyvendinančioji institucija:

Centrinė projektų valdymo agentūra

Prašymo gavimo data:

(pildo įgyvendinančioji institucija)

Prašymo registracijos numeris:

(pildo įgyvendinančioji institucija)

(Įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

_______________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMAS PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“

 

___________________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto vykdytojo duomenys

Projekto vykdytojo teisinė

forma

 

Projekto vykdytojo rekvizitai

projekto vykdytojo

 

pavadinimas

 

projekto vykdytojo kodas

 

adresas:

 

gatvė, namo numeris, pašto

 

indeksas, vietovė

 

tel.

 

faksas

 

el. p. adresas

 

 

2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomos paramos:

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma

Projekto pradžia:

Patvirtinta paramos sutartyje

Planuojama projekto pabaiga:

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma

Projekto vadovas:

 

Vyr. buhalteris (buhalteris):

 

Kontaktinis asmuo:

 

 

3. Duomenys apie veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos:

 

Prašoma papildomos paramos suma (Lt)

 

Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pradžia

 

Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pabaiga

 

Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo trukmė (mėn.)

 

 

4. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, poreikio pagrindimas:

 

 

(Pagrindžiama veiklų, kurias numatoma vykdyti didesnės apimties, atitiktis projekto tikslams ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytoms remiamoms veikloms, šių veiklų rezultatų būtinumas, remiantis esamos padėties analize, taip pat nurodoma, kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos.)

 

 

5. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo planas:

 

Nr.

Veiklos pavadinimas

Trukmė, mėn.

2008 metai

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________

 

6. Projekto kiekybiniai rezultatai:

 

Pavadinimas

Matavimo vienetas

Pagal paramos teikimo sutartį

Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos

1. Įsigyta širdies ir kraujagyslių ligų ankstyvai diagnostikai ir prevencijai būtina įranga ambulatorines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms

vnt.

 

 

2. Įsigyta efektyviam ūmių koronarinių sindromų diagnozavimui ir gydymui būtina įranga stacionarines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms

vnt.

 

 

3. Patalpos, pritaikytos tinkamam pacientų konsultavimui ir adekvačiam medicininės įrangos funkcionavimui

kv. m

 

 

4. Įsigyta būtina įranga, užtikrinanti reikiamą intervencinį širdies ir kraujagyslių ligų gydymą Lietuvos gyventojams, koordinaciniam centrui regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje

vnt.

 

 

 

7. Projekto finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Patvirtinta paramos sutartyje, Lt

Padidėjus projekto vertei (skyrus papildomą paramą), Lt

1. Paramos lėšos

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

2.1. Nacionalinės lėšos

 

 

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3. Iš viso

 

 

 

8. Priedai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

n

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________

 


 

9. Projekto vykdytojo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma papildoma parama yra minimali veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinti reikalinga suma;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

šiame prašyme nurodytoms veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas, arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu;

prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir ES Sanglaudos fondo informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje (SFMIS);

sutinku, kad informacija apie priimtą sprendimą skirti man papildomą paramą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama CPVA ir SAM interneto svetainėse.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

Data, vieta

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas __________________

 

_________________

 


Papildomos paramos skyrimo projektui,

remiamam Europos regioninės plėtros

fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis

pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo

programavimo dokumento 1.4

priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“

veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos

priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra

modernizuojant sveikatos priežiūros

įstaigas“, tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma)

 

Detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas

 

Išlaidų pavadinimas

Mato vnt.

Vnt. sk.

Vnt. kaina su PVM (litais)

Iš viso išlaidos su PVM (litais)

Pagrindimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

2. Įranga, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

3. Paslaugos, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

3.1. Techninė priežiūra

 

 

 

 

 

3.2. Projekto auditas

 

 

 

 

 

3.3. Kitos paslaugos (konkretizuokite)

 

 

 

 

 

4. Projekto administravimas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

4.1. Projekto darbuotojų darbo užmokestis

 

 

 

 

 

4.2. Kitos administravimo išlaidos (pvz.. telefonas /faksas, biuro prekės, transporto išlaidos, elektra, šildymas ir pan.)

 

 

 

 

 

5. IŠ VISO NUMATYTŲ VEIKLŲ, KURIOMS PRAŠOMA PAPILDOMOS PARAMOS, IŠLAIDŲ

 

 

 

 

 

 

________________________       _________________         ____________________

(projekto vykdytojo atstovo pareigos)       (parašas ir antspaudas)                         (vardas, pavardė)

 

_________________


Papildomos paramos skyrimo projektui,

remiamam Europos regioninės plėtros

fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis

pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo

programavimo dokumento 1.4

priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų

restruktūrizavimas ir modernizavimas“

veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos

priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra

modernizuojant sveikatos priežiūros

įstaigas“, tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Prašymo papildomai paramai gauti pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Kardiologinės sveikatos priežiūros paslaugų stiprinimas ir plėtra modernizuojant sveikatos priežiūros įstaigas“ vertinimo

ataskaitos forma)

 

 

 

____________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMO PAPILDOMAI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „KARDIOLOGINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ STIPRINIMAS IR PLĖTRA MODERNIZUOJANT SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS“ VERTINIMO ATASKAITA

 

______________ Nr. __________

(sudarymo data)

 

1. Duomenys apie projektą:

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė mėn.

 

Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas

 

 

2. Informacija apie projekto tinkamas finansuoti išlaidas (pagal kiekvieną išlaidų kategoriją):

Litais

Išlaidų kategorijos pav.

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų:

Papildomos paramos poreikis

Vertintojo siūloma papildomos paramos suma

Iš viso

Iš jų: parama

Kiti lėšų šaltiniai

Iš viso

Iš jų: paramos

Kiti lėšų šaltiniai

Projekto vertės padidėjimas procentais

ES struktūrinio fondo lėšų

Valstybės biudžeto lėšų

ES lėšų

Valstybės biudžeto lėšų

 

1=2+ 3+4

2

3

4

5=6+ 7+8

6

7

8

9=5/1

10

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Informacija apie projekto kiekybinius rezultatus:

 

Pavadinimas

Matavimo vienetas

Pagal paramos teikimo sutartį

Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos

1. Įsigyta širdies ir kraujagyslių ligų ankstyvai diagnostikai ir prevencijai būtina įranga visų lygių ambulatorines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms

vnt.

 

 

2. Įsigyta būtina įranga visų lygių stacionarines paslaugas teikiančioms sveikatos priežiūros įstaigoms, ypatingą dėmesį skiriant ligoninių intensyvios terapijos skyrių aprūpinimui būtina įranga efektyviam ūmių koronarinių sindromų diagnozavimui ir gydymui

vnt.

 

 

3. Įrengtas koordinacinis centras regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje

kv. m

 

 

4. Įsigyta būtina įranga, užtikrinanti reikiamą intervencinį širdies ir kraujagyslių ligų gydymą Lietuvos gyventojams, koordinaciniam centrui regiono tretinio lygio sveikatos priežiūros paslaugas teikiančioje įstaigoje

vnt.

 

 

 

4. Papildomos paramos skyrimo projektui vertinimo rezultatai:

4.1 lentelė. Administracinės atitikties vertinimas

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą yra visiškai užpildytas ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, ar visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

 

2.

Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir viena jo kopija bei elektroninė prašymo versija?

 

 

 

3.

Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu?

 

 

 

4.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)?

 

 

 

5.

Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos?

 

 

 

6.

Ar pateikta projekto vykdytojo laisvos formos deklaraciją kurioje projekto vykdytojas patvirtina, jog veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos bus patirtos ir projekto vykdytojo ir (arba) jo partnerių apmokėtos iki 2008 m. gruodžio 31 d.?

 

 

 

VERTINTOJO PASTABOS

 

 

4.2 lentelė. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Projektas

 

 

 

1.1.

Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklas, kurios yra tęstinės projekto veiklos, atitinkančios projekto tikslus ir Gairių pareiškėjams 23.1, 23.2 ir 23.4 punktuose nurodytas remiamas veiklas; ar vykdant šias veiklas būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų bei projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos?

 

 

 

1.2.

Ar nėra pateiktas galutinis mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

2.

Projekto vykdytojas ir partneriai

 

 

 

2.1.

Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai?

 

 

 

2.2.

Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai?

 

 

 

3.

Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos

 

 

 

3.1.

Ar veiklą kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Gairių pareiškėjams 18 punkte nustatytame regione?

 

 

 

3.2.

Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, rezultatų būtinumas, ar rezultatai yra aiškūs ir išmatuojami?

 

 

 

3.3.

Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad būtų užtikrintas šios veiklos įgyvendinimas iki Gairių pareiškėjams 19 punkte nustatyto termino?

 

 

 

4.

Veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos

 

 

 

4.1.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti?

 

 

 

4.2.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Gairių pareiškėjams 37.1, 37.2, 37.6 ir 37.7 punktuose nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis?

 

 

 

4.3.

Ar prašoma papildomos paramos suma neviršija maksimalios galimos papildomos paramos sumos?

 

 

 

4.4.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

VERTINTOJO PASTABOS

 

 

5. Įgyvendinančiosios institucijos išvada ir rekomendacija dėl papildomos paramos skyrimo

 

 

________________________                       _______________        ________________

(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo        (parašas ir antspaudas)              (vardas, pavardė)

įgalioto asmens pareigos)

_________________