LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2007 METAIS ĮGYVENDINIMO
2006 m. gruodžio 18 d. Nr. A1-335
Vilnius
Įgyvendindama Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2007–2009 m. programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 19 d. nutarimu Nr. 1000 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2007–2009 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 111-4213):
1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais komisiją:
Alfredas Nazarovas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);
Daiva Buivydaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja;
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Lina Jokubauskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos koordinatorė (komisijos sekretorė);
Daiva Junevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;
Rūta Pabedinskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Aldona Šlajutė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Eglė Valeikaitė – Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių paslaugų priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė;
Daiva Zabarauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė.
2. Tvirtinu pridedamus:
2.1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais konkurso nuostatus;
2.2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimo 2007 metais priemonių planą;
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ
______________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro
2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. A1-335
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2007 METAIS KONKURSO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais konkurso nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2007 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų vykdymą ir kontrolę.
2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programa (toliau – Programa) – tai regioninių socialinių paslaugų teikimo projektų finansavimas iš valstybės biudžeto lėšų.
3. Programos projektų atrankos 2007 metais konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija).
II. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2007 METAIS PRIORITETAI
5. Įgyvendinant Programą 2007 metais prioritetai teikiami projektams, kurie numato šių socialinių paslaugų įstaigų plėtojimą:
5.2. vaikų dienos centrų, šeimos paramos centrų, paramos šeimai tarnybų ir kitų socialinės priežiūros centrų;
III. PROJEKTŲ TEIKĖJAI
6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai:
6.2. nevyriausybinės organizacijos (viešosios įstaigos, labdaros ir paramos fondai, asociacijos, religinės bendruomenės (bendrijos), centrai ir kt.);
7. Projekto teikėjas yra pripažįstamas netinkamu gauti finansavimą, jeigu:
7.1. ankstesnių Programos konkursų metu neįvykdė įsipareigojimų pagal ankstesnes projektų įgyvendinimo sutartis arba pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis;
IV. PROGRAMOS KRYPTYS
8. Rengdami projektus, rengėjai turi vadovautis šiomis Programos kryptimis:
8.3. nestacionarių socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtros, siekiant kuo įvairesnių kompleksinių socialinių paslaugų teikimo bendruomenėse;
8.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimo, modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;
V. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
9. Projekte turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio plėtra, modernizavimas, steigimas.
10. Projekte numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti atskiros socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) nuostatuose (įstatuose) turi būti nustatyta, kad pagrindinė šios įstaigos arba padalinio veikla yra socialinių paslaugų teikimas.
11. Projektuose numatomus rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose planuojama statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais.
12. Projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (kapitalinio remonto) sąmatoje numatomos kainos.
13. Pastatai po rekonstrukcijos (kapitalinio remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigų pastatams keliamus reikalavimus.
14. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:
14.1. projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas, įvertinant aktualiausius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius;
15. Prioritetas teikiamas tiems projektams, kurie turi papildomą finansavimą iš savivaldybės ar kitų šaltinių bei piniginį indėlį iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) ne šiam projektui, bet projektu numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtrai, modernizavimui, steigimui.
VI. FINANSUOJAMOS PROJEKTŲ VYKDYMO IŠLAIDOS
16. Iš Programai įgyvendinti 2007 metais skirtų lėšų finansuojama:
VII. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI
18. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi nuosekliai užpildant tipinę paraiškos formą (priedas). Pridedami priedai turi būti pateikti paraiškoje nurodyta eilės tvarka. Projekto teikėjas užklijuotame voke turi pateikti 3 atspausdintus paraiškos ir priedų egzempliorius (1 originalą ir 2 kopijas, tituliniame lape pažymėdamas „Originalas“ arba „Kopija“) bei 1 paraiškos elektroninę versiją kompiuterinėje laikmenoje. Ant voko turi būti užrašyta „Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2007 m. konkursui“.
19. Paraišką pasirašo projekto vadovas bei projekto teikėjo vadovas ir patvirtina antspaudu. Jei paraišką teikia nuostatų 6.3 punkte nurodyti projekto teikėjai, tai ją pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.
20. Su paraiška konkursui privaloma pateikti:
20.1. savivaldybės tarybos sprendimą dėl:
20.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijas, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projektą;
20.3. statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus);
20.4. numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsamią sąmatą (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones);
20.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);
20.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas;
20.7. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt);
20.8. steigėjo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinančius dokumentus;
20.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį));
20.10. raštus, patvirtinančius apie iš kitų šaltinių numatomą gauti papildomą piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti;
VIII. PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
21. Ministerija projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas), kurios teritorijoje yra numatomas įgyvendinti projektas.
22. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik sutartyje numatytam projektui įgyvendinti.
23. Įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo:
23.1. organizuoti konkursą projekte numatytiems darbams atlikti bei prekėms įsigyti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
23.2. kontroliuoti, kad vykdomi ilgalaikio materialiojo turto rekonstrukcijos (statybos, kapitalinio, einamojo remonto) darbai būtų atliekami kokybiškai;
23.3. kas mėnesį, ne vėliau kaip iki kito mėnesio 8 dienos, teikti ministerijai darbų atlikimo aktus, prekių gavimą ir priėmimą patvirtinančius dokumentus ir biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą – užpildytą finansinės atskaitomybės formą Nr. 2;
23.4. kas ketvirtį, ne vėliau kaip iki naujo ketvirčio pirmo mėnesio 8 dienos, teikti ministerijai nustatytos formos pridedamą prie sutarties ataskaitą apie projekto įgyvendinimą;
23.5. ne vėliau kaip iki 2007 m. gruodžio 13 d. pateikti galutinius nuostatų 23.3 ir 23.4 punktuose nurodytus dokumentus;
23.7. informuoti ministeriją apie projekto įgyvendinimo metu gautą (ar numatytą ir negautą) finansavimą iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų, kt.);
23.8. kontroliuoti, kad ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo projekto įvykdymo dienos paraiškoje numatyta ir projektu finansuota socialinių paslaugų įstaiga (padalinys) būtų įsteigta (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį));
23.9. kasmet iki sausio 31 d. 5 kalendorinius metus iš eilės teikti ministerijai ataskaitas už praėjusius metus apie įgyvendinus projektą veikiančios socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklą;
23.10. garantuoti, kad turtas, įsigytas už gautas valstybės biudžeto lėšas, būtų teisės aktų nustatyta tvarka įtrauktas į ilgalaikio turto apskaitą;
23.12. laiku neįvykdžius projekto įgyvendinimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas;
24. Projekto vykdytojui ministerija teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto vykdymu.
Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros
programos projektų atrankos 2007 metais
konkurso nuostatų
priedas
(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais konkurse forma)
________________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)
________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2007 METAIS KONKURSE
__________________ Nr. _______
(data)
2. Informacija apie projekto teikėją
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
3. Informacija apie pagal šį projektą numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
4. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė
Darbovietės pavadinimas
Pagrindinės pareigos
Telefonas pasiteirauti
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
Adresas susirašinėti
5. Informacija apie numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) anksčiau remtus projektus iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:
5.1. ar socialinių paslaugų įstaiga buvo anksčiau finansuota iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:
£ Taip £ Ne
Jei taip, kuriais metais ir kokia suma buvo skirta
£ 1998 ____________tūkst. Lt
£ 1999–2002 ____________tūkst. Lt
£ 2003 ____________tūkst. Lt
£ 2004 ____________tūkst. Lt
£ 2005 ____________tūkst. Lt
£ 2006 ____________tūkst. Lt
6. Informacija apie _________________________ savivaldybės tarybos sprendimą (sprendimo data, numeris) __________________.
7. Esama padėtis (socialinės problemos išdėstymas):
7.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai):;
7.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis, konkrečios savivaldybės teritorijos specifika ir kt.):;
8. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą socialinę problemą, išplėsti socialinių paslaugų tinklą, pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir kt.):____________________________________________________
9. Projekto uždaviniai (ne mažiau kaip 3–4 uždaviniai):
10. Trumpas projekto aprašymas:
10.1. projekto naujoviškumas, lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais;
10.2. projekto aprėptis: £ miesto teritorija £ miestelio teritorija
£ kaimo vietovė £ geografiškai neribota;
10.3. projekto tipas: £ vienų metų baigtinis projektas
£ vienas iš etapų
£ vienas iš grupės projektų;
10.4. jei šis projektas yra tik vienas iš etapų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnį šio projekto įgyvendinimą (finansinės, techninės, institucinės galimybės ir t. t.);
11. 2007 m. projektui įgyvendinti reikalinga suma:
11.2. savivaldybės ar kitų šaltinių (nurodyti kokių) skiriamos papildomos lėšos projektui: _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
12. Lėšos, numatytai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti:
12.1. socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti reikalinga lėšų suma (jei projektas yra vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtros, modernizavimo, steigimo etapų arba vienas iš grupės projektų); _______tūkst. Lt
12.2. kitų šaltinių (nurodyti, kokių) 2007 m. skiriamos lėšos socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti (jei projektas yra vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtros, modernizavimo, steigimo etapų arba vienas iš grupės projektų)
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
12.3. natūrinis įnašas:
12.3.1. savivaldybės indėlis 2007 m. (pastatai, įranga ir kt.)__________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Piniginė savivaldybės natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) _______tūkst. Lt
12.3.2. kitų šaltinių (nurodyti, kokių) indėlis 2007 m. (pastatai, įranga ir kt.)
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
_______________________________________________ _______tūkst. Lt
Piniginė kitų šaltinių natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) _______tūkst. Lt
13. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas
13.1. Nurodykite, kokiems darbams, įrangai bei prekėms prašoma lėšų, kokia jų suma (darbų sąvokų apibrėžimai, nurodyti Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. 622 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 119-5372)):
|
Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos, tūkst. Lt |
Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt |
Iš viso 2007 metams, tūkst. Lt |
1. Statybos darbai |
|
|
|
|
2. Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
|
|
|
3. Objekto kapitalinis remontas |
|
|
|
|
4. Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
5. Paprastasis remontas |
|
|
|
|
6. Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
IŠ VISO: |
|
|
|
|
13.2. Visų projekto biudžete nurodytų išlaidų trumpas pagrindimas (kiekvienai biudžeto eilutei). Kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos padės pasiekti projekto tikslus)
|
Pagrindimas |
Statybos darbai |
|
Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
Objekto kapitalinis remontas |
|
Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
Paprastasis remontas |
|
Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
14. Laukiami rezultatai:
14.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (kaip pagal projektą finansuota socialinių paslaugų įstaiga (padalinys) papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą, užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės žmonių grupės asmenims ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą);
14.2. projekto poveikis bendruomenei (kiek žmonių gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.);
14.3. projekto tęstinumas (kaip bus užtikrinamas projekto veiklos vykdymo tolesnis finansavimas įgyvendinus šį projektą);
15. Pavojai ir projekto rizika (apibūdinkite, pvz., finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosauginė, socialinė), institucinė, politinė, konkretizuodami ir nurodydami apsaugos (rizikos valdymo) priemones, jei tokios numatomos).
16. Kita informacija apie projektą:
16.1. projekto partneriai (savivaldybės, nevyriausybinės organizacijos, tarptautiniai fondai, fiziniai asmenys ir kt.);
16.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite+)
Naujai statomas pastatas; Įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Pastato remontas, kuriame funkcionuoja įstaiga, padalinys siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas |
|
|
|
|
16.4. techniniai duomenys apie projekte numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę)
Bendras plotas (m2) |
1 m2 rekonstrukcijos (kapitalinio remonto, statybos) kaina |
|
|
16.5. bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę)
Įstaigos darbuotojų skaičius, iš viso |
Šiuo metu socialinį darbą dirbančių darbuotojų skaičius, iš viso |
Darbo vietos (įsteigtos prieš pateikiant projektą) |
Naujos darbo vietos, kurios bus įsteigtos įgyvendinus projektą |
Maksimalus klientų skaičius per dieną iki pateikiant projektą |
Numatomas maksimalus klientų skaičius per dieną įgyvendinus projektą |
Įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį iki pateikiant projektą |
Numatomas įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį įgyvendinus projektą |
|
|
|
|
|
|
|
|
17. Kiek pagal projektą įkurta, kapitališkai suremontuota ar rekonstruota įstaiga arba padalinys atitinka minimalius reikalavimus, keliamus socialinių paslaugų įstaigoms:
17.1. vienam klientui tenkantis patalpos plotas, jei įstaiga, padalinys numato organizuoti užimtumą, ugdymą, darbo terapiją, savarankiškų įgūdžių ugdymą ir pan. _____________;
17.2. vienam gyventojui tenkantis miegamojo kambario plotas, jei įstaiga, padalinys numato teikti laikinojo gyvenimo ar stacionarias socialines paslaugas ____________;
18. PRIDEDAMA:
18.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijos, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projekto kopijos, __________ lapų;
18.3. statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus), __________ lapų;
18.4. numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsami sąmata (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones), _____________ lapų;
18.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų), __________ lapų;
18.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatai ar žemė valdoma ir naudojama nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, ____________ lapų;
18.7. pažyma apie projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (pastato dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt), __________ lapų;
18.8. steigėjo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinantys dokumentai, ____________ lapų;
18.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį));
18.10. patvirtinančius raštus apie iš kitų šaltinių numatomą gauti (gaunamą) piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti, _____________ lapų;
18.11. garantinius raštus apie savivaldybės ar kitų šaltinių skiriamas papildomas lėšas projektui įgyvendinti, ____________ lapų;
18.12. informaciją apie Programos atrankos konkursui teikto projekto dalyvavimą kituose konkursuose ir numatomas gauti (ar gautas) lėšas šiam projektui įgyvendinti iš kitų finansavimo šaltinių, ____________ lapų.
Esu susipažinęs (-usi), kad Programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs(-usi) paramą, pasižadu vykdyti visus Programos reikalavimus, laikytis ministerijos nustatytų projekto įgyvendinimo terminų ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygų, nekeisti projekto per visą jo įgyvendinimo laikotarpį, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.
__________________________________
(projekto teikėjo vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Projekto vadovas
__________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
______________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro
2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. A1-335
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2007 METAIS PRIEMONIŲ PLANAS
Priemonės |
Įvykdymo laikas |
Lėšos (tūkst. Lt) |
1. Programos projektų atrankos konkurso organizavimas: |
|
|
1.1. informavimas apie skelbiamą konkursą |
iki 2006 m. gruodžio 19 d. |
1,0 tūkst. Lt |
1.2. projektų priėmimas |
iki sausio 15 d. |
- |
1.3. preliminarus projektų įvertinimas |
iki vasario 5 d. |
- |
1.4. galutinis projektų atrinkimas |
iki vasario 19 d. |
- |
1.5. konkurso rezultatų paskelbimas |
iki vasario 28 d. |
- |
2. Sutarčių su atrinktų projektų vykdytojais sudarymas |
nuo kovo 1 d. |
- |
3. Atrinktų projektų vykdymas |
balandžio-gruodžio mėn. |
4999,0 tūkst. Lt |
______________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro
2006 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. A1-335
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2007 METAIS KOMISIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais komisijos nuostatai (toliau vadinama – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2007 metais komisijos (toliau vadinama – komisija) darbo organizavimą bei projektų atranką.
II. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
4. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisijos pirmininką skiria socialinės apsaugos ir darbo ministras, tvirtindamas komisijos sudėtį. Komisija sudaroma iš 9 narių.
5. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.
6. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
6.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
7. Komisijos nariai privalo užtikrinti projektų teikėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik projektams atrinkti.
8. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo šios procedūros. Į komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
9. Už savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą komisijos nariai yra traukiami tarnybinėn atsakomybėn Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 45-1709) nustatyta tvarka arba drausminėn atsakomybėn – Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569, Nr. 71) nustatyta tvarka.
10. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.
11. Komisijos sprendimai yra priimami kvalifikuota 2/3 posėdyje dalyvavusių komisijos narių balsų dauguma.
12. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
13. Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.
III. PROJEKTŲ ATRANKA
15. Komisijos nariai per 20 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (priedas).
16. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.
19. Komisijos nariai turi teisę nuvykti į projektų vykdymo vietas ir susipažinti su projektų įgyvendinimo ypatumais.
20. Komisija, atrinkusi siūlomus finansuoti projektus, per 5 kalendorines dienas jų sąrašą pateikia ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
22. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas po ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimo priėmimo informuoja projektų teikėjus apie projektų atrankos konkurso rezultatus.
Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros
programos projektų atrankos 2007 metais
komisijos nuostatų
priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
_________________________________________________________________
(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)
_________________________________________________________________
(pateikto projekto pavadinimas ir registracijos numeris)
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
1. |
Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus (projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą) |
10 |
10 balų (visiškai atitinka) 3–9 balai (iš dalies atitinka) 0 balų (neatitinka) |
|
2. |
Kiek projektas atitinka Programos prioritetus (projektas numato bendruomeninių įstaigų; vaikų dienos centrų, šeimos paramos centrų, paramos šeimai tarnybų ir kitų socialinės priežiūros centrų; kitų bendrąsias socialines paslaugas ar socialinę priežiūrą teikiančių socialinių paslaugų įstaigų plėtojimą) |
20 |
11–20 balų (atitinka prioritetus) 1–10 balų (neatitinka prioritetų, tačiau numato kitų nestacionarias socialines paslaugas teikiančių įstaigų plėtrą) 0 balų (neatitinka prioritetų) |
|
3. |
Projekto tikslas ir uždaviniai (aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.) |
10 |
7–10 balų (aiškūs ir realūs) 1–6 balai (iš dalies aiškūs ar iš dalies realūs) 0 balų (neaiškūs ar nerealūs) |
|
4. |
Sprendžiama socialinė problema (problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei) |
15 |
9–15 balų (aktuali) 1–8 balai (nelabai aktuali) 0 balų (neaktuali) |
|
5. |
Projekto vykdymas (nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai) |
10 |
7–10 balų (nuoseklus ir detalus) 1–6 balai (trūksta nuoseklumo ar detalumo) 0 balų (nedetalus) |
|
6. |
Projekto biudžetas (projekto išlaidos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos atsižvelgiant į vidutines kainas) |
10 |
7–10 balų (gerai pagrįstas) 1–6 balai (vidutiniškai pagrįstas) 0 balų (nepagrįstas) |
|
7. |
Papildomas finansavimas Savivaldybės ar kitų šaltinių papildomas finansavimas projektui ar piniginis indėlis iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) ne šiam projektui, bet projektu numatomai finansuoti socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti |
10 |
10 balų (daugiau kaip 30 proc. projektui įgyvendinti prašomų lėšų) 5–9 balų (nuo 10 iki 30 proc. projektui įgyvendinti prašomų lėšų) 0–4 balai (iki 10 proc. projektui įgyvendinti prašomų lėšų) |
|
8. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas finansinės veiklos tęstinumas ir pan.) |
15 |
9–15 balų (žymus) 1–8 balai (nelabai žymus) 0 balų (jokio poveikio bendruomenei) |
|
|
Bendra balų suma |
100 |
|
|
Komisijos nario komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)__________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Išvada__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Komisijos narys_______________________________ ___________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
____________________
(data)
______________