LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL STATYBOS TECHNINĖS VEIKLOS PAGRINDINIŲ SRIČIŲ VADOVŲ ATESTAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
2005 m. rugpjūčio 1 d. Nr. D1-385
Vilnius
Vadovaudamasis Aplinkos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 22 d. nutarimu Nr. 1138 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 84-2353; 2002, Nr. 20-766) 11.5 punktu ir atsižvelgdamas į statybos techninio reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2005 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. D1-321 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.02.06:2005 „Teisės eiti statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų pareigas įgijimo tvarkos aprašas. Statybos inžinieriaus diplomų, įgytų užsienio valstybėje, pripažinimo Lietuvos Respublikoje taisyklės“ patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 80-2914), 22 punkto nuostatas,
1. Tvirtinu Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų atestavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).
2.Laikau netekusiu galios Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. rugsėjo 26 d. įsakymą Nr. 500 „Dėl teritorijų planavimo ir statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų atestavimo nuostatų bei atestavimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 98-4342).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2005 m. rugpjūčio 1 d. įsakymu Nr. D1-385
STATYBOS TECHNINĖS VEIKLOS PAGRINDINių SRIčių vadovų ATESTAVIMO
KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis reglamentas nustato Statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų (toliau – Vadovai) atestavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo tvarką. Reglamente vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, pateiktas statybos techniniame reglamente STR 1.02.06:2005 „Teisės eiti statybos techninės veiklos pagrindinių sričių vadovų pareigas įgijimo tvarkos aprašas. Statybos inžinieriaus diplomų, įgytų užsienio valstybėje, pripažinimo Lietuvos Respublikoje taisyklės“ (Žin., 2005, Nr. 80-2914).
3. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, statybos techniniu reglamentu STR 1.02.06:2005 ir kitais teisės aktais.
II. KOMISIJOS POSĖDŽIŲ ORGANIZAVIMAS IR DARBOTVARKĖ
5. Komisijos sekretorių (toliau – Sekretorius) įsakymu skiria VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro direktorius.
6. Sekretorius rengia ir suderina su Komisijos pirmininku planuojamų Komisijos posėdžių preliminarų grafiką bei juose numatomus svarstyti klausimus.
7. Pagal suderintą preliminarų grafiką Sekretorius parengia eilinio Komisijos posėdžio darbotvarkę ir surenka būtinus Komisijos posėdžiui dokumentus. Visą šią medžiagą Sekretorius pateikia Komisijos pirmininkui ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų iki Komisijos posėdžio.
8. Komisijos pirmininkas arba, jam pavedus, Sekretorius organizuoja Komisijos posėdį ir sukviečia Komisijos narius bei Vadovus.
9. Komisijos posėdžio darbotvarkę Sekretorius Komisijos nariams ir Vadovams paskelbia ne vėliau kaip prieš 10 kalendorinių dienų iki Komisijos posėdžio pradžios.
10. Numatomus nagrinėti dokumentus Sekretorius pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.
III. KOMISIJOS POSĖDŽIAI
13. Komisijos posėdžiui pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jei jo nėra – jo paskirtas Komisijos pirmininko pavaduotojas.
15. Komisijos pirmininkas supažindina Komisijos posėdžio dalyvius su svarstoma medžiaga ir išklauso Komisijos narių bei kitų posėdžio dalyvių nuomonę.
16. Sekretorius registruoja Komisijos posėdžių dalyvius, rašo Komisijos posėdžių protokolus bei tvarko kitą raštvedybą, susijusią su Komisijos posėdžių organizavimu.
17. Komisijos narys, negalintis dalyvauti Komisijos posėdyje, privalo apie tai pranešti Komisijos pirmininkui. Dėl svarbių priežasčių negalintis Komisijos posėdyje dalyvauti Komisijos narys gali raštu pateikti savo nuomonę svarstomais klausimais, kuri turi būti paskelbta Komisijos posėdyje ir užprotokoluota.
18. Komisijos nariui be pateisinamos priežasties neatvykus į Komisijos posėdį daugiau kaip 3 kartus iš eilės, Komisijos pirmininkas turi teisę siūlyti aplinkos ministrui jį pakeisti.
IV. KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMAS
20. Posėdžių protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir Sekretorius. Protokole turi būti nurodyta data, protokolo registravimo numeris, Komisijos posėdžio dalyviai, svarstyti klausimai, Komisijos posėdžio metu kalbėję bei klausimus pateikę asmenys, balsavimo rezultatai ir priimti sprendimai.
21. Sekretorius yra atsakingas už dokumentų, susijusių su Komisijos posėdžiais, tolesnį saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka.
22. Kalendoriniams metams pasibaigus, Sekretorius turimus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžiais, perduoda saugoti Statybos produkcijos sertifikavimo centrui, kur jie saugomi 5 metus, vadovaujantis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. rugpjūčio 15 d. įsakymu Nr. 38 „Dėl bendrųjų dokumentų saugojimo terminų“ (Žin., 1997, Nr. 78-2006).
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS