LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2007 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-864 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO IR JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2008 m. gruodžio 9 d. Nr. V-1228
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijoje, įstaigose ir kitose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779),
1. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymą Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 112-4579):
1.1. Išdėstau 2.1 punktą taip:
1.2. Išdėstau 2.2 punktą taip:
2. Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisykles, patvirtintas nurodytuoju įsakymu:
2.1. Išdėstau 13 punktą taip:
„13. Asmenų prašymai gali būti pateikiami žodžiu (telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM), raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM ar per pasiuntinį, atsiuntus paštu, faksu) ir elektroniniu būdu SAM elektroninio pašto adresu. Asmenų skundai gali būti pateikiami tik raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į SAM, atsiuntus paštu, faksu ar per pasiuntinį).“
2.2. Išdėstau 14 punktą taip:
2.3. Išdėstau 25 punktą taip:
„Rašytiniai prašymai (skundai), pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu ar faksu, turi būti užregistruoti Valdymo departamento Kanceliarijoje atskirai nuo kitos korespondencijos kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje pažymint vardą, pavardę, adresą, trumpą laiško turinį ir lapų skaičių, kam jis nukreiptas ar persiųstas nagrinėti ir datą, iki kada turi būti atsakyta. Ant prašymo (skundo) dedamas spaudas, jame įrašomas SAM registracijos numeris bei prašymo (skundo) gavimo data. Prie registruoto prašymo (skundo) prisegamas laiško vokas, kuriame jis atsiųstas.“
2.4. Išdėstau 26 punktą taip:
„26. Priėmus prašymą (skundą), asmens pageidavimu įteikiamas, o jeigu prašymas (skundas) gautas paštu, faksu, per 2 darbo dienas nuo prašymo (skundo) gavimo SAM asmens nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas pateiktas elektroniniu būdu) išsiunčiamas prašymo gavimo faktą patvirtinantis dokumentas – registracijos kortelė ar spaudu pažymėta prašymo kopija, išskyrus atvejus, kai prašymas patenkinamas iš karto. Registracijos kortelėje ar spaude turi būti nurodytas SAM padalinio, priėmusio prašymą (skundą), pavadinimas, prašymo priėmimo data ir registracijos numeris, darbuotojo, priėmusio prašymą (skundą), vardas, pavardė, pareigos, prireikus – kita reikiama informacija.“
2.5. Išdėstau 28, 29 ir 30 punktus taip:
„28. Prašymus (skundus), kuriuos turi nagrinėti SAM pavaldžios institucijos, Valdymo departamento Kanceliarijos darbuotojas, SAM sekretoriaus pavedimu, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų gavimo SAM datos persiunčia nagrinėti šioms institucijoms ir apie tai raštu praneša pareiškėjui.
29. Jeigu prašyme (skunde) keliamą klausimą pagal kompetenciją privalo nagrinėti ir sprendimą priimti apskričių, savivaldybių vykdomosios valdžios ar kitos institucijos, Valdymo departamento Kanceliarija per 5 darbo dienas išsiunčia joms ministerijos sekretoriaus pasirašytą prašymą jį išnagrinėti ir apie rezultatus informuoti pareiškėją ir SAM. Apie prašymo (skundo) perdavimą Valdymo departamento Kanceliarija praneša pareiškėjui.