LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2012 m. lapkričio 22 d. įsakymo Nr. A1-527 „dėl 2007–2013 m. žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ vp1-1.2-sadm-04-v visuotinės dotacijos priemonės „parama pirmajam darbui“ aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2013 m. sausio 16 d. Nr. A1-15

Vilnius

 

 

P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės dotacijos priemonės „Parama pirmajam darbui“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. A1-527 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės dotacijos priemonės „Parama pirmajam darbui“ aprašo patvirtinimo“(Žin., 2012, Nr. 138-7094):

1. Išdėstau 4.8 punktą taip:

4.8. Pareiškėjas – privatusis ar viešasis juridinis asmuo (išskyrus biudžetines įstaigas), užsienio įmonių filialas ir atstovybė Lietuvoje, fizinis asmuo, įdarbinęs darbuotoją ir pateikęs INVEGAI paraišką.“

2. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Finansavimas pagal Priemonę negali būti skiriamas darbo užmokesčiui kompensuoti tų darbuotojų, kuriems darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu mokamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, kitų valstybės fondų lėšų, ES finansinės paramos lėšų, kitų Bendrijos finansinių priemonių (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšų.“

3. Išdėstau 15 punktą taip:

15. Finansavimas neteikiamas darbo užmokesčiui kompensuoti tų darbuotojų, kurių darbo užmokestis kompensuojamas pagal veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją konvergencijos tikslui įgyvendinti, priemones, pvz., ŽIPVP VP1-1.2-SADM-01-V priemonę „Ieškančių darbo asmenų integracija į darbo rinką“, ŽIPVP VP1-1.1-SADM-12-V priemonę „Subsidijos verslumui skatinti“, Ekonomikos augimo veiksmų programos VP2-2.1-ŪM-06-K priemonę „Invest LT-2“ ir kitas programas ar priemones, pagal kurias teikiamos subsidijos darbo užmokesčiui iš dalies ar visiškai kompensuoti.“

4. Išdėstau 16.1 punktą taip:

16.1. pareiškėjas yra privatusis ar viešasis juridinis asmuo (išskyrus biudžetines įstaigas), užsienio įmonių filialas ir atstovybė Lietuvoje, fizinis asmuo, įdarbinęs darbuotoją;“.

5. Išdėstau 16.6 punktą taip:

16.6. darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nėra mokamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, kitų valstybės fondų lėšų, ES finansinės paramos lėšų, kitų Bendrijos finansinių priemonių (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšų;“.

6. Papildau nauju 16.7 punktu (buvusius 16.7–16.9 punktus laikau atitinkamai 16.8–16.10 punktais):

16.7. darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nėra ir nebuvo iš dalies ar visiškai kompensuojamas pagal Aprašo 15 punkte išvardintas ir kitas programas ar priemones, pagal kurias teikiamos subsidijos darbo užmokesčiui iš dalies ar visiškai kompensuoti;“.

7. Išdėstau 20.4 punktą taip:

20.4. jei pareiškėjo teisinė forma yra viešoji įstaiga, kartu su paraiška turi būti pateikta pareiškėjo įstatų kopija. INVEGA turi teisę prašyti pareiškėjo pateikti papildomus dokumentus, įrodančius pareiškėjo ir (arba) projekto atitiktį Aprašo 16.6 ir (arba) 16.7 punktuose nustatytiems reikalavimams;“.

8. Išdėstau 20.5 punktą taip:

20.5. jei paraišką pasirašo ne pareiškėjo vadovas, o jo įgaliotas asmuo, prie paraiškos turi būti pridedamas atitinkamas įgaliojimas.“

9. Išdėstau 33 punktą taip:

33. Apie INVEGOS priimtą sprendimą kompensuoti pareiškėjo darbuotojo darbo užmokesčio dalį ar jos nekompensuoti arba priimtą sprendimą nutraukti projekto vykdytojui darbuotojo darbo užmokesčio dalies kompensavimą pareiškėjas informuojamas raštu per 15 darbo dienų nuo atitinkamo sprendimo priėmimo.“

10. Išdėstau 38.6 punktą taip:

38.6. kai nustatomos Aprašo 16.6 arba 16.7 punkte nurodytos aplinkybės.“

11. Išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

12. Išdėstau 4 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė     Algimanta Pabedinskienė


 

2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų

programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir

socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V

visuotinės dotacijos priemonės „Parama pirmajam

darbui“ aprašo

1 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro 2013 m. sausio 16 d. įsakymo Nr. A1-15

redakcija)

 

Socialinio fondo logo_spalvotasdoc

(Kuriame Lietuvos ateitį)

 

(Paraiškos kompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio dalį forma)

 

PARAIŠKA

kompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio dalį pagal

VP1-1.2-SADM-04-V VISUOTINĖS DOTACIJOS PRIEMONĘ „PARAMA PIRMAJAM DARBUI“

 

20-_-__________

(data, vieta)

 

__________________________________________________________________ vardu

(įrašyti pareiškėjo pavadinimą)

pateikiame paraišką kompensuoti dalį darbo užmokesčio pagal VP1-1.2-SADM-04-V priemonę „Parama pirmajam darbui“ (toliau – paraiška) ir prisiimame paraiškoje nustatytus įsipareigojimus.

Prašome kompensuoti

___________________________________________________________________________

(įrašyti darbuotojo, kurio darbo užmokesčio dalį prašoma finansuoti, vardą ir pavardę)

(toliau – darbuotojas) darbo užmokesčio dalį pagal VP1-1.2-SADM-04-V priemonės „Parama pirmajam darbui“ Apraše nustatytas darbo užmokesčio dalies kompensavimo sąlygas ir tvarką.

Prašome darbo užmokesčio dalies kompensaciją pervesti į pažymoje apie pareiškėjo atsiskaitomąją sąskaitą (Aprašo 3 priedas) nurodytą sąskaitą.

 

1. DUOMENYS APIE PAREIŠKĖJĄ IR DARBUOTOJĄ

 

1. Pareiškėjo pavadinimas

 

 

2. Pareiškėjo kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Draudėjo kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Pareiškėjo teisinė forma (UAB, AB, IĮ, IV, MB, KŪB, ŪB, VšĮ, verslo liudijimas)

 

 

5. Pareiškėjo buveinės adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas

 

 

6. Darbuotojo vardas, pavardė

 

 

7. Darbuotojo gimimo data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Darbuotojo socialinio draudimo pažymėjimo numeris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Darbo sutarties su darbuotoju pasirašymo data

 

 

10. Pagal darbo sutartį nustatytas mėnesinis (valandinis) darbo užmokestis

 

 

11. Pareiškėjo veiklos sektorius (paslaugų, gamybos, prekybos)

 

 

12. Pareiškėjo statusas (l. maža, maža, vidutinė, didelė įmonė)

 

 

 

2. INFORMACIJA APIE PROJEKTO IR PAREIŠKĖJO ATITIKTĮ APRAŠO 16.6 PUNKTO REIKALAVIMAMS

 

Klausimo Nr.

Pareiškėjo darbuotojo darbo užmokesčio finansavimo šaltiniai

Taip / Ne

1.

Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas, savivaldybių biudžetai, kitos valstybės fondų lėšos

 

2.

ES finansinės paramos lėšos, kitos Bendrijos finansinės priemonės (Europos ekonominės erdvės, Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšos

 

3.

Pajamos, gautos vykdant ūkinę komercinę veiklą

 

4.

Kiti šaltiniai

 

Pildant lentelę, būtina atsakyti į 1-ą, 2-ą ir 3-ią klausimus „taip“ arba „ne“. Jei atsakymai į 1-ą arba 2-ą klausimą yra „taip“, finansavimas, remiantis Aprašo 14 punktu, šiam projektui pagal Priemonę negali būti skiriamas. Jei atsakymai į 1-ą, 2-ą ir 3-ią klausimus yra „ne“, būtina užpildyti 4 lentelės eilutę „Kiti šaltiniai“, nurodant konkretų pareiškėjo darbuotojo darbo užmokesčio finansavimo šaltinį

 

 

 

3. INFORMACIJA APIE PROJEKTO IR PAREIŠKĖJO ATITIKTĮ APRAŠO 16.7 PUNKTO REIKALAVIMAMS

 

 

Taip / Ne

Darbo užmokesčio kompensavimo šaltinis: programa, priemonė, projektas ar kt.

Pareiškėjo darbuotojui kompensacijos laikotarpiu yra (buvo) iš dalies ar visiškai kompensuojamas (-tas) darbo užmokestis

 

 

Jei pažymimas atsakymas „taip“, pareiškėjas turi nurodyti konkrečius šaltinius (programas, priemones, projektus), pagal kuriuos kompensuojamas (-tas) darbuotojo, dėl kurio teikiama paraiška, darbo užmokestis

 

 

 

4. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

 

Paraiška patvirtiname, kad:

1. esame susipažinę su darbo užmokesčio dalies kompensavimo sąlygomis ir tvarka bei reikalavimais pareiškėjui ir projektui, kurie nustatyti Apraše;

2. mums žinoma, kad darbo užmokesčio dalies kompensacija pagal šią paraišką gali būti neskiriama, jei pareiškėjas neatitinka Apraše nurodytų sąlygų ir reikalavimų;

3. mums žinoma, kad paraiška gali būti nevertinama, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys arba nepateikti jos priedai, arba paraiška užpildyta ne lietuvių kalba;

4. mums žinoma, kad darbo užmokesčio dalies kompensavimas yra vykdomas iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos (Europos socialinio fondo) lėšų;

5. mums žinoma, kad darbo užmokesčio dalis bus kompensuojama pagal Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) pateiktą informaciją apie pareiškėją, darbuotoją ir pareiškėjo sumokėtas socialinio draudimo įmokas;

6. sutinkame, kad informaciją apie pareiškėją, darbuotoją, pareiškėjo sumokėtas socialinio draudimo įmokas ar su darbo užmokesčio dalimi, kurią prašoma kompensuoti pagal paraišką, susijusią informaciją Fondo valdyba pateiktų INVEGAI, kuri prireikus šią informaciją galėtų pateikti Lietuvos Respublikos ir (ar) ES atsakingoms institucijoms bei jų įgaliotiems asmenims;

7. mums nėra iškelta bankroto byla, nėra vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka ir nesame bankrutuojantys, restruktūrizuojami ar likviduojami;

8. patvirtiname, kad paraiškoje nurodyto darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu iš dalies ar visiškai nebuvo ir nėra finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, kitų valstybės fondų lėšų, ES finansinės paramos lėšų, kitų Bendrijos finansinių priemonių (Europos ekonominės erdvės, Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ar kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšų;

9. patvirtiname, kad paraiškoje nurodyto darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nebuvo ir nėra iš dalies ar visiškai kompensuojamas pagal veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją konvergencijos tikslui įgyvendinti, priemones, pvz., ŽIPVP VP1-1.2-SADM-01-V priemonę „Ieškančių darbo asmenų integracija į darbo rinką“, ŽIPVP VP1-1.1-SADM-12-V priemonę „Subsidijos verslumui skatinti“, Ekonomikos augimo veiksmų programos VP2-2.1-ŪM-06-K priemonę „Invest LT-2“ ir kitas programas ar priemones, pagal kurias teikiamos subsidijos darbo užmokesčiui iš dalies ar visiškai kompensuoti;

10. patvirtiname, kad nesikreipsime į kitas institucijas dėl paraiškoje nurodyto darbuotojo darbo užmokesčio kompensavimo iš kitų finansavimo šaltinių, nurodytų Aprašo 15 punkte;

11. mums žinoma, kad išeitinės išmokos arba išeitinės kompensacijos yra netinkamos finansuoti išlaidos. Jeigu darbuotojui yra apskaičiuota išeitinė išmoka arba išeitinė kompensacija, įsipareigojame apie tai informuoti INVEGĄ, nurodydami konkretų išmokėtos sumos dydį, užpildydami Aprašo 7 priede pateiktą formą ne vėliau kaip iki mėnesio, einančio po ataskaitinio kalendorinio mėnesio, 15 dienos;

12. mums žinoma, kad darbo užmokesčio dalies kompensavimas nutraukiamas šiais atvejais:

12.1. kai darbuotojui sukanka 30 metų;

12.2. kai nutraukiama darbo sutartis su darbuotoju, kurio darbo užmokesčio dalies kompensacija gaunama pagal Aprašą;

12.3. kai pareiškėjas įgyja bankrutuojančios, bankrutavusios, restruktūrizuojamos, likviduojamos įmonės statusą;

12.4. kai pareiškėjas paprašo nekompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio dalies;

12.5. kai nustatomas pažeidimas, kaip jis apibrėžtas 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamente (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiame bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiame Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. (OL 2012 L 133, p.1), dėl ES ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytų reikalavimų ir sąlygų nesilaikymo;

12.6. kai nustatoma, kad šioje pareiškėjo deklaracijoje ir (ar) paraiškoje pateikti duomenys yra neteisingi ir per INVEGOS nurodytą terminą atitinkami trūkumai nėra pašalinami;

13. neprieštaraujame, kad darbo užmokesčio dalies kompensavimas būtų sustabdytas ar nutrauktas be išankstinio įspėjimo pirmiau nurodytais darbo užmokesčio dalies kompensavimo nutraukimo atvejais;

14. tais atvejais, kai, keičiant ar pildant Aprašą, bus patvirtinti nauji ir (arba) nustatyti papildomi reikalavimai, sąlygos, darbo užmokesčio dalies kompensavimo dydžiai ar nauja darbo užmokesčio dalies kompensavimo tvarka, sutinkame jų laikytis;

15. sutinkame, kad informacija apie darbo užmokesčio dalies kompensavimą (pareiškėjo pavadinimas, pareiškėjo (juridinio ar fizinio asmens) kodas, numatomo skirti finansavimo ir skirto finansavimo dydis) būtų skelbiama interneto svetainėse www.invega.lt ir www.esparama.lt;

16. sutinkame, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi INVEGOS vidaus informacinėje sistemoje ir ES struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

17. besąlygiškai įsipareigojame grąžinti nepagrįstai gautą darbo užmokesčio dalies kompensaciją ar jos dalį, jei ji būtų gauta dėl klaidos, pateiktos neteisingos informacijos, atsiradusio privalomų reikalavimų ar sąlygų neatitikimo ar kitų priežasčių pagal INVEGOS rašytinį pareikalavimą per nurodytą terminą;

18. mūsų projekte yra laikomasi darnaus vystymosi ir lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų;

19. patvirtiname, kad nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl kitos paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo;

20. mums nėra žinomos kitos šioje paraiškoje nenurodytos priežastys, dėl kurių negalėtų būti kompensuojama darbo užmokesčio dalis ir (ar) negalėtų būti suteikta 2007–2013 metų ES struktūrinė parama;

21. prisiimame visą atsakomybę dėl visų Fondo valdybai teikiamų duomenų, susijusių su Apraše nustatytomis darbuotojo darbo užmokesčio dalies kompensavimo procedūromis, teisingumo.

 

Pasirašydami šią paraišką, patvirtiname, kad paraiškoje pateiktus reikalavimus ir įsipareigojimus supratome. Paraiškoje pateikta informacija, mūsų žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

 

Pareiškėjas

 

A.V.

________

(pareigos)

________

(parašas)

_______________

(vardas, pavardė)

 

Prie paraiškos pridedami šie dokumentai:

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas (pateikiamas originalas arba patvirtinta kopija)

Pažymėti

Lapų skaičius

1.

Pareiškėjo darbuotojo sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo

£[]

 

2.

Pažyma apie pareiškėjo atsiskaitomąją sąskaitą paramai pagal VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės dotacijos priemonę „Parama pirmajam darbui“ gauti

£[]

 

3.

Apklausos anketa

£[]

 

4.

Pareiškėjo įstatų kopija (pridedama tik tuo atveju, jei pareiškėjo teisinė forma yra viešoji įstaiga)

£[]

 

5.

Pareiškėjo (juridinio asmens vadovo, fizinio asmens) įgaliojimas, suteikiantis teisę įgaliotam asmeniui pasirašyti paraišką

£[]

 

6.

Kiti (įrašyti): ____________

 

 

 

_________________

 

2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų

programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir

socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės

dotacijos priemonės „Parama pirmajam darbui“ aprašo

4 priedas

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro 2013 m. sausio 16 d. įsakymo Nr. A1-15

redakcija)

 

PROJEKTŲ ATITIKTIES BENDRIESIEMS IR SPECIALIESIEMS ATRANKOS KRITERIJAMS

VERTINIMO METODIKA

 

Bendrasis kriterijus

Kriterijaus vertinimo aspektai

Vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai

Paaiškinimai

Vertinimas

Taip

 

Ne

Po patikslinimo

1. Projektas atitinka bent vieną veiksmų programos ir jos prioriteto tikslą, uždavinį, taip pat apima pagal tam tikrą prioritetą numatomas remti veiklas

Galima teigti, kad visi projektai atitinka šį kriterijų.

ŽIPVP tikslas – pritraukti ir išlaikyti žmones darbo rinkoje, skatinti aktyvesnį mokymąsi visą gyvenimą, plėtoti aukščiausios kvalifikacijos darbo jėgą ir tobulinti viešąjį administravimą.

ŽIPVP 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ 2 uždavinys – skatinti gyventojų užimtumą ir dalyvavimą darbo rinkoje.

Todėl pati Priemonė tiesiogiai prisideda prie ŽIPVP tikslų ir uždavinių įgyvendinimo

 

 

2. Projektas atitinka nacionalinius strateginius dokumentus

Galima teigti, kad visi projektai atitinka Nacionalinės reformų darbotvarkės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. balandžio 23 d. pasitarimo protokoliniu sprendimu Nr. 27, nuostatas, nes visi projektai prisideda prie Nacionalinės reformų darbotvarkės tikslų „Užimtumo didinimas“ ir „Socialinės atskirties mažinimas“ pasiekimo – įgyvendinant projektą darbuotojas yra įtraukiamas į darbo rinką

 

 

3. Projektas siekia aiškių ir realių kiekybinių uždavinių, atitinkančių veiksmų programoje nustatytus tikslus

Galima teigti, kad visi projektai atitinka šį kriterijų. Priemonės produkto rodikliai – pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 16 iki 29 metų ir įmonės, gavusios paramą pirmajam darbui (skaičius). Todėl projektų vykdytojai, gavę darbuotojo darbo užmokesčio dalies kompensaciją pagal Priemonę, tiesiogiai prisidės prie Priemonės rodiklių įgyvendinimo

 

 

4. Projektas atitinka darnaus vystymosi principą

4.1. Projektas neprieštarauja Nacionalinėje darnaus vystymosi strategijoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 11 d. nutarimu Nr. 1160 (Žin., 2003, Nr. 89-4029; 2009, Nr. 121-5215), numatytiems ilgalaikiams tikslams ir uždaviniams

Galima teigti, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei pareiškėjas, teikdamas paraišką, įsipareigojo projekte laikytis darnaus vystymosi principus reglamentuojančių ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų

 

 

5. Projektas atitinka lyčių lygybės ir nediskriminavimo principus

5.1. Projekte nenumatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį lyčių lygybės ir nediskriminavimo principams įgyvendinti

Galima teigti, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei pareiškėjas, teikdamas paraišką, įsipareigojo projekte laikytis lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų

 

 

6. Projekto įgyvendinimas yra suderinamas su kitų aktualių Europos Sąjungos politikos sričių nuostatomis

6.1. Projektas suderinamas su horizontaliųjų Europos Sąjungos politikos sričių nuostatomis

6.1.1. Projektas suderinamas su Europos Bendrijų konkurencijos politikos nuostatomis

Vertinant atitiktį šiam kriterijui, būtina įsitikinti:

- ar projektas finansuojamas nepažeidžiant konkurencijos politikos nuostatų;

- ar projekto finansavimas nereiškia neteisėtos valstybės pagalbos suteikimo.

Jei projektas yra valstybės pagalbos objektas, tai turi būti įvertintas projekto tinkamumas finansuoti pagal valstybės pagalbai taikomus apribojimus

 

 

7. Pareiškėjas organizaciniu požiūriu yra pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą

7.1. Pareiškėjas atitinka formaliuosius reikalavimus, nurodytus Apraše

7.1.1. Pareiškėjas atitinka Aprašo 16.1 punkto reikalavimus

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškos, paraiškos priedų, Juridinių asmenų registro duomenis ir Fondo valdybos duomenis apie pareiškėją

 

 

7.1.2. Pareiškėjas atitinka Aprašo 16.5 punkto reikalavimus: jis nėra įgijęs bankrutuojančios, bankrutavusios, restruktūrizuojamos, likviduojamos įmonės statuso, pareiškėjui nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės-komercinės veiklos

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškos pateikimo (registravimo) datą, tikrinant Juridinių asmenų registre ir Įmonių bankroto valdymo departamento prie Ūkio ministerijos interneto svetainėje nurodytus duomenis

 

 

7.1.3. Pareiškėjo atžvilgiu nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl kitos paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškoje nurodytą informaciją, gali būti naudojami ES struktūrinės paramos kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemos (toliau – SFMIS) duomenys

 

 

 

8. Projektas turi aiškų finansavimo paketą: apibrėžtus, aiškius ir užtikrintus projekto išlaidų finansavimo šaltinius

8.1. Užtikrintas projekto finansavimas

8.1.1. Projektas atitinka Aprašo 16.2–16.4 punktuose nurodytus reikalavimus

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškoje ir jos prieduose pateiktą informaciją, Fondo valdybos duomenis

 

 

9. Užtikrintas efektyvus projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimas

9.1. Projektas atitinka Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse ir Apraše nustatytus reikalavimus bei išlaidų apribojimus

9.1.1. Pareiškėjas ir projektas atitinka Aprašo 16.6 ir 16.7 punktų reikalavimus

Būtina įvertinti projekto riziką, susijusią su dvigubu finansavimu, įvertinant pareiškėjo įgyvendintus, įgyvendinamus ir (arba) planuojamus įgyvendinti projektus. Būtina įsitikinti, kad:

- darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nėra mokamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, kitų valstybės fondų lėšų, ES finansinės paramos lėšų, kitų Bendrijos finansinių priemonių (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšų;

- darbuotojo darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nėra ir nebuvo iš dalies ar visiškai kompensuojamas pagal Aprašo 15 punkte išvardintas ir kitas programas ar priemones, pagal kurias teikiamos subsidijos darbo užmokesčiui iš dalies ar visiškai kompensuoti

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškoje pateiktą informaciją ir pridedamus dokumentus (jei taikoma), SFMIS, Lietuvos darbo biržos ir VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūros duomenis

 

 

9.1.2. Projekte numatytos išlaidos atitinka tinkamoms finansuoti išlaidoms nustatytus reikalavimus

Vertinant atitiktį šiam kriterijui, būtina įsitikinti, kad projekto išlaidos yra tinkamos finansuoti, atsižvelgiant į Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisykles ir Aprašo 4.2 bei 16.8–16.10 punktuose nustatytus reikalavimus, kad būtų priimtas sprendimas kompensuoti darbo užmokesčio dalį.

Atitiktis šiam kriterijui vertinama pagal paraiškoje pateiktą informaciją, pridedamus dokumentus, Fondo valdybos duomenis

 

 

 

_________________