VALSTYBINĖS KELIŲ TRANSPORTO INSPEKCIJOS
PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS VIRŠININKO
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS KELIŲ TRANSPORTO INSPEKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS VIRŠININKO 2008 M. LIEPOS 29 D. ĮSAKYMO Nr. 2B-290 „DĖL TECHNINIŲ MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ REIKALAVIMŲ“ PAKEITIMO
2012 m. sausio 9 d. Nr. 2B-14
Vilnius
1. Pakeičiu Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. liepos 29 d. įsakymą Nr. 2B-290 „Dėl Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų“ (Žin., 2008, Nr. 88-3550, Nr. 106-4073; 2009, Nr. 6-212; 2010, Nr. 50-2465; 2011, Nr. 77-3792):
1.1. išdėstau preambulę taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo (Žin., 2000, Nr. 92-2883; 2007, Nr. 128-5213) 10 straipsnio 1 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 21 d. įsakymo Nr. 3-13 „Dėl Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo įgyvendinimo“ (Žin., 2008, Nr. 26-946, Nr. 27; 2009, Nr. 76-3150) 1.2.2 punktu bei įgyvendindamas 2010 m. liepos 5 d. Komisijos direktyvą 2010/48/ES, kuria prie technikos pažangos pritaikoma Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/40/EB dėl motorinių transporto priemonių ir jų priekabų techninės apžiūros (OL 2010 L 173, p. 47):“;
1.2. nurodytuoju įsakymu patvirtintų Techninių motorinių transporto priemonių ir jų priekabų reikalavimų:
1.2.1. 407–409 kodus išdėstau taip:
„
Kodas |
Stovėjimo (atsarginis) stabdys |
|||
407 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Stabdymo jėga turi atitikti nustatytus reikalavimus. 2. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas turi būti ne didesnis kaip 70 proc.
PASTABA. Transporto priemonėse, kuriose įrengta pneumatinė darbinių stabdžių sistema su energoakumuliatoriais stovėjimo stabdžiams, vienos ašies ratų stabdymo netolygumas nevertinamas.
Kontrolė atliekama bandant.
|
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
neatitinka nustatytų reikalavimų |
|
X |
|
|
ratų stabdymo jėgų netolygumas > 70 proc. |
|
X |
|
|
Kodas |
Stabdymo efektyvumas |
|||
408 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas turi būti ne mažesnis kaip: 1.1. M1 klasės automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems iki 2010 m. liepos 27 d., 50 proc.; 1.2. M1 klasės automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems nuo 2010 m. liepos 28 d., 58 proc.; 1.3. M2, M3 klasių automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems iki 1990 m. gruodžio 31 d., 48 proc.; 1.4. M2, M3 klasių automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems nuo 1991 m. sausio 1 d., 50 proc.; 1.5. N1 klasės automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems iki 1987 m. gruodžio 31 d., 45 proc.; 1.6. N1 klasės automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems nuo 1988 m. sausio 1 d., 50 proc.; 1.7. N2, N3 klasių automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems iki 1987 m. gruodžio 31 d., 43 proc.; 1.8. N2, N3 klasių automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems nuo 1988 m. sausio 1 d. iki 2010 m. liepos 27 d., 45 proc.; 1.9. N2, N3 klasių automobiliams, pirmą kartą įregistruotiems nuo 2010 m. liepos 28 d., 50 proc.; 1.10. O3, O4 klasių priekaboms (įskaitant puspriekabes), pirmą kartą įregistruotoms iki 1987 m. gruodžio 31 d., 40 proc.; 1.11. O3, O4 klasių priekaboms (įskaitant puspriekabes), pirmą kartą įregistruotoms nuo 1988 m. sausio 1 d. iki 2010 m. liepos 27 d., 43 proc.; 1.12. O3, O4 klasių puspriekabėms, pirmą kartą įregistruotoms nuo 2010 m. liepos 28 d., 45 proc.; 1.13. O3, O4 klasių priekaboms (išskyrus puspriekabes), pirmą kartą įregistruotoms nuo 2010 m. liepos 28 d., 50 proc.; 1.14. M3CAT ir M3CET klasių transporto priemonėms, pirmą kartą įregistruotoms iki 2002 m. sausio 1 d., 45 proc. 2. Atsarginės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas turi būti ne mažesnis kaip 50 proc. darbinės stabdžių sistemos efektyvumo, o N kategorijos transporto priemonėms lėtėjimo pagreitis turi būti ne mažesnis kaip 2,2 m/s2. 3. Stovėjimo stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas turi būti ne mažesnis kaip 16 proc., skaičiuojant bendrajai automobilio masei, arba ne mažesnis kaip 12 proc., skaičiuojant bendrajai junginio masei – vertinama pagal didesniąją reikšmę.
PASTABOS: 1. Darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas neskaičiuojamas, jei ratų stabdymo jėgos, nustatytos stabdžių bandymo stendu, neatitinka 402–404 kodų reikalavimų. 2. Stovėjimo stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas neskaičiuojamas, jei ratų stabdymo jėgos, nustatytos stabdžių bandymo stendu, neatitinka 407 kodo reikalavimų. 3. Transporto priemonių, kuriose įrengta pneumatinė stabdžių sistema, darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas transporto priemonės maksimaliai leistinai (bendrajai) masei. Šiuo atveju prireikus gali būti atliekama specializuota stabdžių patikra (taikoma atitinkama bandymo technologija, matuojant oro slėgį stabdžių kontūruose ar sukuriant papildomas vertikalias ašių apkrovas). 4. Transporto priemonių, kuriose įrengta hidraulinė arba mišri stabdžių sistema, darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas transporto priemonės faktinei masei. Tokioms transporto priemonėms, jei išpildomi 402–404 kodų reikalavimai ir bandant stabdžių bandymo stendu priekinę ašį stabdžių bandymo stendo būgnai užsiblokuoja, darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas neskaičiuojamas ir laikomas pakankamu; šiuo atveju techninės apžiūros rezultatų kortelėje (ataskaitoje) nurodomos išmatuotos stabdymo jėgos ir fiksuojamas stabdžių bandymo stendo būgnų užsiblokavimas. 5. Stovėjimo stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas bendrajai transporto priemonės masei gali būti neskaičiuojamas ir laikomas pakankamu, jei išpildomi 402–404 (darbinės stabdžių sistemos) ir 407 kodų (stovėjimo stabdžių sistemos) reikalavimai, o bandant stabdžių bandymo stendu jo būgnai užsiblokuoja (stabdant stovėjimo stabdžiu). 6. Jei ratų stabdymo jėgų negalima nustatyti stabdžių bandymo stendu, stabdžių sistemos (-ų) stabdymo efektyvumo atitikties nustatytiems reikalavimams kontrolė atliekama bandant įrašančiu kilnojamuoju lėtėjimo matavimo prietaisu ir stabdymo efektyvumą apskaičiuojant pagal bandymo rezultatus. 7. Mokomųjų transporto priemonių su sudvejintais stabdžių pedalais darbinės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas tikrinamas tiek su pagrindiniais, tiek ir su papildomai įrengtais stabdžių pedalais. Transporto priemonių, kuriose įrengta hidraulinė arba mišri stabdžių sistema, stabdymo efektyvumo reikalavimai turi būti išpildomi tiek su pagrindiniais, tiek ir su papildomai įrengtais stabdžių pedalais. Transporto priemonių, kuriose įrengta pneumatinė stabdžių sistema, specializuota stabdžių patikra atliekama su tais pedalais, kuriais stabdžių bandymo stende tikrinant priekinę ašį suminė stabdymo jėgų reikšmė buvo mažesnė. 8. Atsarginės stabdžių sistemos stabdymo efektyvumas skaičiuojamas ir vertinamas tik tuo atveju, jei atsarginio (avarinio) stabdžio sistema atitinka atskiros sistemos reikalavimus. 9. Jei transporto priemonės pirmos registracijos datos nustatyti negalima, transporto priemonė vertinama pagal jos pagaminimo metus. |
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
neatitinka nustatytų reikalavimų |
|
X |
|
|
Kodas |
Motociklų / mopedų stabdžiai |
|||
409 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Stabdymo efektyvumas (apskaičiuotas faktinei masei, kai vertinama pagal suminę visų darbine stabdžių sistema stabdomų ratų stabdymo jėgą) turi būti ne mažesnis: motociklų: L3, L3e – 50 %, L4, L4e – 46 %, L5, L5e – 44 %, L6e – 40 %, L7e – 44 %; mopedų: L1, L1e – 42 %, L2, L2e – 40 %. 2. Visų L kategorijos transporto priemonių galinio rato stabdymo efektyvumas (apskaičiuotas faktinei transporto priemonės masei) turi būti ne mažesnis kaip 25 proc.
Kontrolė atliekama bandant ir skaičiuojant.
PASTABA. Jei ratų stabdymo jėgų negalima nustatyti stabdžių bandymo stendu, stabdžių sistemos (-ų) stabdymo efektyvumo atitikties nustatytiems reikalavimams kontrolė atliekama bandant įrašančiu kilnojamuoju lėtėjimo matavimo prietaisu ir stabdymo efektyvumą apskaičiuojant pagal bandymo rezultatus. |
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
stabdymo efektyvumas / neatitinka nustatytų reikalavimų |
|
X |
|
|
“
1.2.2. 503 kodą išdėstau taip:
„
Kodas |
Padangų naudojimas |
|||
503 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Turi būti naudojamos transporto priemonės gamintojo numatytos padangos. Neturint šių duomenų padangos ir (ar) ratlankiai privalo: 1.1. neliesti kėbulo ar pakabos detalių; 1.2. neriboti ratų pasukimo kampų; 1.3. neišsikišti už kėbulo ribų. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: |
||||
2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirties; 2.5. tos pačios keliamosios galios indekso; 2.6. vienodo leistino greičio indekso; 2.7. vienodo protektoriaus rašto. 3. Transporto priemonėse naudojamos padangos turi būti to paties konstrukcinio tipo. 4. Automobiliuose ir jų priekabose (jei priekabose įrengti stabdžiai), kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. turi būti naudojamos padangos, skirtos važiuoti žiemą (žymimos ženklais „M+S“, „*“ arba užrašu „All seasons“). 5. Nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.
Kontrolė atliekama apžiūrint.
PASTABOS: 1. Vienos ašies suporintų ratų padangos gali būti ne to paties gamintojo, tačiau šiuo atveju padangos turi būti sumontuotos simetriškai transporto priemonės išilginės simetrijos plokštumos atžvilgiu. 2. Jei restauruotos padangos turi vienodą tipo patvirtinimo numerį, laikoma, kad tokios padangos yra to paties gamintojo. |
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
naudojamos ne transporto priemonės gamintojo numatytos padangos |
|
X |
|
|
padangos ir (ar) ratlankiai liečia kėbulo ir pakabos detales |
|
X |
|
|
padangos ir (ar) ratlankiai riboja ratų pasukimo kampą |
|
X |
|
|
padangos ir (ar) ratlankiai išsikiša už kėbulo ribų |
|
X |
|
|
ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos |
|
X |
|
|
transporto priemonėje panaudotos skirtingų konstrukcinių tipų padangos |
|
X |
|
|
automobiliuose ir jų priekabose (jei priekabose įrengti stabdžiai), kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo lapkričio 10 d. iki kovo 15 d. naudojamos vasarinės padangos |
|
X |
|
|
automobiliuose ir jų priekabose (jei priekabose įrengti stabdžiai), kurių bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 t, nuo kovo 15 d. iki kovo 31 d. naudojamos vasarinės padangos |
X |
|
|
|
Nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. naudojamos transporto priemonės su dygliuotomis padangomis |
|
X |
|
|
“
1.2.3. 602 kodą išdėstau taip:
„
Kodas |
Kėbulo / kabinos išorinis ir vidinis vaizdas |
|||
602 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Ant transporto priemonių, išskyrus specialiųjų tarnybų, kurių sąrašas pateikiamas standarte LST 1299:2004, neturi būti specialiųjų tarnybų skiriamųjų ženklų (užrašų, emblemų), specialiųjų šviesos ir (ar) garso signalų. |
||||
2. Sudedamųjų kėbulo dalių tvirtinimo vietos turi būti patikimos, neturi būti pažeidimų (korozijos, įkirtimų, konstrukcijos pakeitimų), galinčių susilpninti kėbulo ir (ar) prie kėbulo tvirtinamų dalių sujungimą. 3. Kėbulo / kabinos išoriniai ir vidiniai elementai turi būti be didesnių deformacijų, neturėti aštrių briaunų, kampų ar kelti pavojų kitiems eismo dalyviams. 4. Remontas turi būti atliktas laikantis pagrįstų ir priimtinų techniniu požiūriu technologijų bei privalo estetiškai atrodyti. 5. Transporto priemonė turi būti švari iš išorės ir (ar) viduje.
Kontrolė atliekama apžiūrint. |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
ant transporto priemonės, išskyrus specialiųjų tarnybų, kurių sąrašas pateikiamas standarte LST 1299:2004, yra specialiųjų tarnybų skiriamieji ženklai (užrašai, emblemos), specialieji šviesos ir (ar) garso signalai |
|
X |
|
|
sudedamųjų kėbulo dalių tvirtinimo vietos nėra patikimos, yra pažeidimų (korozijos, įkirtimų, konstrukcijos pakeitimų), galinčių susilpninti kėbulo ir (ar) prie kėbulo tvirtinamų dalių sujungimą |
|
X |
|
|
išoriniai ir vidiniai elementai turi didesnių deformacijų, aštrių briaunų ar kampų |
|
X |
|
|
remontas atliktas nesilaikant pagrįstų ir priimtinų techniniu požiūriu technologijų ar neestetiškai atrodo transporto priemonė iš išorės ir / ar viduje nešvari |
|
X |
|
|
“
1.2.4. 704 kodą išdėstau taip:
„
Kodas |
Dyzeliu varomų variklių išmetamosios dujos |
||||||
704 |
|||||||
Techniniai reikalavimai |
|||||||
1. Motorinės transporto priemonės, pirmą kartą įregistruotos iki 2008 m. liepos 1 d., išmetamųjų dujų dūmingumo lygis neturi viršyti šių ribinių šviesos absorbcijos koeficiento reikšmių: 1.1. varikliams be turbopripūtimo 2,5 m-1; 1.2. varikliams su turbopripūtimu 3,0 m-1. 2. Motorinės transporto priemonės, pirmą kartą įregistruotos nuo 2008 m. liepos 1 d., išmetamųjų dujų dūmingumo lygis neturi viršyti 1,5 m-1 šviesos absorbcijos koeficiento reikšmės. 3. Saugių transporto priemonių bei visų kitų motorinių transporto priemonių, pirmą kartą įregistruotų nuo 2012 m. sausio 1 d., išmetamųjų dujų dūmingumas neturi viršyti lygio, užrašyto transporto priemonės gamintojo įrengtoje lentelėje, o jei lentelės nėra arba jos negalima rasti, kituose informacijos šaltiniuose, kuriuose pateikiami transporto priemonės tipo patvirtinimo metu nustatyti duomenys.
Kontrolės atlikimas (tikrinimo būdas)
a) Dyzelinio variklio išmetamųjų dujų dūmingumas matuojamas taikant žemiau aprašytą tikrinimo tvarką, kai varikliui leidžiama laisvai greitėti (be apkrovos nuo tuščiosios eigos minimalių sūkių iki variklio ribojamų sūkių), pavarų perjungimo svirtį nustačius į neutralią padėtį ir esant įjungtai sankabai, o automobiliams su automatine transmisija į padėtį „N“ arba „P“. Transporto priemonė negali būti pripažinta netinkama, jei prieš tikrinimą nebuvo išpildyti transporto priemonės parengties prieš tikrinimą reikalavimai. |
|||||||
b) Transporto priemonės parengtis prieš tikrinimą:
1. Transporto priemonė gali būti tikrinama be parengties, tačiau saugos sumetimais reikėtų patikrinti, ar variklis įšilęs ir yra tinkamos mechaninės būklės.
2. Transporto priemonės parengties prieš tikrinimą reikalavimai:
Variklis turi būti visiškai įšildytas, t. y.: variklio alyvos temperatūra, išmatuota zondu alyvos lygio matuoklio vamzdelyje, turi būti ne žemesnė kaip 80 °C, arba įprastos darbinės temperatūros, jeigu ji yra žemesnė už nurodytąją (įprastinė darbinė temperatūra – temperatūra, kuri pasiekiama varikliui veikiant padidintais (2000 ÷ 3000 min-1) tuščiosios eigos sūkiais per protingą laiką (nuo 3 min. iki 9 min.), ši temperatūra neturi būti mažesnė nei 56 °C), arba variklio bloko temperatūra, išmatuota šiluminio spinduliavimo lygiu, turi būti bent lygiavertė. Jeigu dėl transporto priemonės konstrukcijos taip matuoti neįmanoma, įprastą variklio darbinę temperatūrą galima nustatyti kitais būdais, pvz., pagal variklio aušinimo ventiliatoriaus veikimą, automobilyje įrengtų kontrolinių prietaisų parodymus ir kt. Išmetimo sistema turi būti prapūsta ne mažiau kaip per tris greitėjimo ciklus.
c) Tikrinimo tvarka:
1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga minimaliais sūkiais. Didelės galios dyzelinių variklių (pvz.: transporto priemonių, kurių didžiausia leidžiamoji masė yra didesnė nei 3500 kg) atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po akceleratoriaus pedalo atleidimo. 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę, tačiau nuspaudimas neturi būti atliktas smūgiuojant), nuspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys veiktų didžiausiu pajėgumu. 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akseleratoriaus pedalo nuspaudimo iki atleidimo; M2, M3, N2 ir N3 klasių transporto priemonėms šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės. 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik, jei ne mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija ribinę vertę. Vidurkį galima skaičiuoti tik pagal nusistovėjusias vertes, t. y. kai matavimo rezultatai telpa į 0,25 m-1 diapazoną ir nesudaro mažėjančios sekos. Nusistovėjusios vertės turi būti pasiektos atliekant ne daugiau kaip 6 tikrinimo ciklus. 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, tinkamomis gali būti pripažintos tos transporto priemonės, kurių išmatuotos vertės yra ne mažesnės nei 10 proc. už ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų.
PASTABOS: 1. Šio kodo reikalavimai netaikomi transporto priemonėms su dyzeliniais varikliais, pirmą kartą įregistruotoms iki 1980 m. sausio 1 d. 2. Jei transporto priemonės pirmos registracijos datos nustatyti negalima, transporto priemonė vertinama pagal jos pagaminimo metus. |
|||||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
||||
Variklis neįšyla |
|
X |
|
||||
Variklio alkūninio veleno sūkių ribotuvas neveikia arba jo ribojami sūkiai ženkliai skiriasi nuo nurodytų transporto priemonės gamintojo |
|
X |
|
||||
Yra akivaizdžių variklio veikimo sutrikimų, trūksta eksploatacinių skysčių ir (ar) akivaizdžiai yra pakeista variklio ar jo sistemų konstrukcija |
|
X |
|
||||
Per nustatytą tikrinimo ciklų skaičių nepasiekiamos nusistovėjusios vertės |
|
X |
|
||||
Dūmingumas viršija nustatytą lygį |
|
X |
|
||||
“
1.2.5. 707 kodą išdėstau taip:
„
Kodas |
Maitinimo sistema |
|||
707 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. Maitinimo sistemos elementai turi būti patikimai pritvirtinti. 2. Neturi būti didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai. 3. Turi būti gamintojo numatyti maitinimo sistemos elementai. 4. Transporto priemonė su joje įrengta dujų maitinimo sistema turi atitikti 13-os grupės reikalavimus. 5. Transporto priemonėje įrengti degalų bakai turi atitikti transporto priemonės gamintojo numatytą konstrukciją ir (ar) Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų gamybos ir perdirbimo bei motorinių transporto priemonių, priekabų, kurioms uždrausta dalyvauti viešajame eisme, remonto ir techninės ekspertizės reikalavimuose ir atlikimo tvarkoje, patvirtintoje Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 2B-515, nustatytus reikalavimus.
Kontrolė atliekama apžiūrint. |
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
nepatikimai pritvirtinti maitinimo sistemos elementai |
|
X |
|
|
yra didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai |
|
X |
|
|
nėra gamintojo numatytų maitinimo sistemos elementų |
|
X |
|
|
transporto priemonė su joje įrengta dujų maitinimo sistema neatitinka 13-os grupės reikalavimų |
|
X |
|
|
degalų bakas (-ai) ir (ar) jo (jų) įrengimas neatitinka nustatytų reikalavimų |
|
X |
|
|
“
1.2.6. 1007 kodą išdėstau taip:
„
Kodas |
Purvasaugiai |
|||
1007 |
||||
Techniniai reikalavimai |
||||
1. N2, N3 ir O3, O4 klasių transporto priemonėse purvasaugiai turi atitikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų gamybos ir perdirbimo bei motorinių transporto priemonių, priekabų, kurioms uždrausta dalyvauti viešajame eisme, remonto ir techninės ekspertizės reikalavimų ir atlikimo tvarkos, patvirtintos Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 2B-515, 1 priedo reikalavimus. 2. Turi būti be didesnių pažeidimų.
Kontrolė atliekama apžiūrint ir matuojant*.
|
||||
Techninės būklės vertinimo kriterijai |
NT |
DT |
DE |
|
neatitinka nustatytų reikalavimų |
|
X |
|
|
turi didesnių pažeidimų |
|
X |
|
|
“
3. Šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas „Valstybės žiniose“ ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos interneto svetainėje.