LIETUVOS RESPUBLIKOS

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2007 M. LIEPOS 13 D. ĮSAKYMO Nr. 3D-340
„DĖL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĖS KRYPTIES „TECHNINĖ PARAMA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2011 m. rugpjūčio 10 d. Nr. 3D-625

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 3D-340 „Dėl Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 83-3405; 2010, Nr. 97-5043), ir išdėstau jas nauja redakcija (pridedama).

 

 

Žemės ūkio ministras                                                           Kazys Starkevičius


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2007 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 3D-340

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625

redakcija)

 

LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĖS KRYPTIES „TECHNINĖ PARAMA“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) parengtos vadovaujantis 2006 m. liepos 27 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo (OL 2006 L 223, p.1), 2007 m. kovo 26 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 498/2007, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1198/2006 dėl Europos žuvininkystės fondo įgyvendinimo taisykles (OL 2007 L 120, p.1) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. gruodžio 22 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 1249/2010 (OL 2010 L 341, p. 3), Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. C(2007)6703 (toliau – Veiksmų programa).

2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

2.1. Mokėjimo prašymas – vadovaujančiosios institucijos nustatytos formos dokumentas, kurį paramos gavėjas teikia Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra), prašydamas išmokėti paramos lėšas.

2.2. Parama žuvininkystei (toliau – parama) – Europos žuvininkystės fondo (toliau – EŽF) ir bendrojo finansavimo lėšos iš valstybės biudžeto žuvininkystei remti.

2.3. Paramos gavėjas – pareiškėjas, kuris atitinka visus reikalavimus paramai gauti ir kuriam skiriama parama.

2.4. Paramos paraiška – nustatytos formos dokumentas, kurį paramos teikėjui pateikia pareiškėjas, siekdamas gauti paramą.

2.5. Paramos sutartis – paramos projektams, įgyvendinamiems pagal V prioritetinę kryptį, skyrimo sutartis, kuria nustatoma skiriamos paramos suma, paramos teikimo sąlygos, mokėjimo tvarka, šalių teisės, pareigos ir kt.

2.6. Paramos teikėjas – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (toliau – Ministerija), kai paramos gavėjas – Agentūra, ir Agentūra, kai paramos gavėjas – Ministerija.

2.7. Pareiškėjas – institucija, nustatyta tvarka pateikusi paramos paraišką pagal Veiksmų programos V prioritetinę kryptį ir tiesiogiai susijusi su Veiksmų programos įgyvendinimu.

2.8. Tinkamos finansuoti išlaidos – paramos gavėjo įgyvendinant projektą faktiškai padarytos būtinos išlaidos, atitinkančios paramos sutartyje nurodytas sąlygas ir nepažeidžiančios Europos Sąjungos (toliau – ES) ir nacionalinių teisės aktų nuostatų.

Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos žuvininkystės įstatyme (Žin., 2000, Nr. 56-1648; 2004, Nr. 73-2527), reglamente (EB) Nr. 1198/2006, reglamente (EB) Nr. 498/2007.

 

II. PARAMOS GAVĖJAI

 

3. Pagal V prioritetinę kryptį parama teikiama šiems pareiškėjams:

3.1. Ministerijai;

3.2. Agentūrai.

 

III. v PRIORITETINĖS KRYPTIES TIKSLAI

 

4. V prioritetinės krypties tikslai:

4.1. bendrasis tikslas – užtikrinti tinkamą Veiksmų programos įgyvendinimą ir skaidrų EŽF bei nacionalinės paramos lėšų naudojimą;

4.2. specialieji tikslai:

4.2.1. užtikrinti tinkamą Veiksmų programos parengimą, valdymą, priežiūrą, vertinimą ir kontrolę;

4.2.2. viešinti bei informuoti visuomenę apie ES paramą.

 

IV. LĖŠOS V PRIORITETINEI KRYPČIAI ĮGYVENDINTI BEI PARAMOS DYDIS

 

5. Lėšos V prioritetinei krypčiai įgyvendinti skiriamos iš EŽF ir bendrojo finansavimo lėšų, numatytų valstybės biudžete.

6. Tinkamos projektų įgyvendinimo išlaidos pagal V prioritetinę kryptį kompensuojamos 100 proc.: 75 proc. iš EŽF ir 25 proc. iš Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšų.

7. V prioritetinei krypčiai įgyvendinti 2007–2013 metais numatytas finansavimas – 9 225 001 Lt iš EŽF ir 3 075 001 Lt iš bendrojo finansavimo lėšų.

 

V. REMIAMA VEIKLA

 

8. Parama gali būti teikiama:

8.1. Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti, vertinti ir kontroliuoti:

8.1.1. Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos valdymo komiteto, sudaryto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. 3D-354 (Žin., 2006, Nr. 95-3750; 2010, Nr. 35-1672) (toliau – Valdymo komitetas), Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos įgyvendinimo stebėsenos komiteto, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. sausio 22 d. įsakymu Nr. 3D-31 (Žin., 2008, Nr. 12-410) (toliau – Stebėsenos komitetas), ir kitų su ES paramos administravimu susijusių darbo grupių veiklos organizavimas;

8.1.2. ekspertų projektams vertinti samdymas bei jų atrankos organizavimas;

8.1.3. pasirengimas įgyvendinti ir valdyti Veiksmų programą, projektų pagal Veiksmų programos priemones vertinimas ir atranka. Pasirengimas Veiksmų programos ir projektų pagal Veiksmų programos priemones priežiūrai bei kontrolei;

8.1.4. informacinių ir kompiuterinių sistemų, susijusių su Veiksmų programos priemonių administravimu, įsigijimas, diegimas, priežiūra;

8.1.5. veiklos auditas, patikrų vietose organizavimas bei vykdymas.

8.2. Veiksmų programai viešinti ir visuomenei informuoti:

8.2.1. seminarų, konferencijų, mokymų ir kt. renginių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu, organizavimas, kai jų tikslinės grupės nėra paramos gavėjo bei su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu susijusių institucijų atstovai;

8.2.2. viešinimo organizavimas: informuoti apie Veiksmų programos tikslus ir strategiją, parengti ir įgyvendinti informavimo strategiją ir veiksmų planus, leisti informacinę medžiagą, organizuoti informacinius renginius, skatinti partnerystės plėtrą;

8.2.3. studijų ir tyrimų atlikimas. Remiamos tik tos studijos ir tyrimai, kurie prisideda prie visų Veiksmų programos priemonių tikslų įgyvendinimo. Studijų tyrimų rezultatai turi būti skelbiami internete ar kitaip viešinami.

 


VI. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

9. Tinkamos finansuoti išlaidos yra:

9.1. padarytos įgyvendinant bent vieną iš V prioritetinės krypties specialiųjų tikslų, nurodytų Taisyklių 4.2 punkte;

9.2. aiškiai nustatomos ir pagrįstos dokumentais, kaip nurodyta Taisyklių VII skyriuje;

9.3. patirtos nuo 2007 m. sausio 1 d. iki 2015 m. rugpjūčio 31 d. Tikslus išlaidų pripažinimo tinkamomis finansuoti terminas nustatomas paramos sutartyse. Projektų audito išlaidos gali būti patirtos ne vėliau kaip per mėnesį po išlaidų tinkamumo finansuoti pagal paramos sutartį laikotarpio pabaigos;

9.4. yra tiesiogiai susijusios su paramos gavėjo vykdoma veikla, remiama pagal V prioritetinę kryptį, ir atsiranda dėl šios veiklos vykdymo;

9.5. padarytos nepažeidžiant ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų.

10. Tinkamos finansuoti išlaidos Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti, vertinti ir kontroliuoti gali būti:

10.1. darbo užmokestis, valstybinio socialinio draudimo įmokos, kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, kurių dalis arba visas darbo laikas yra skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, atlikti, išskyrus išeitines išmokas, įmokas į pensijų ir kitus fondus (išskyrus privalomąsias įmokas);

10.2. paslaugų pirkimas:

10.2.1. ekspertų projektams įvertinti ir atrinkti samdymas;

10.2.2. konsultavimo, mokymų, sertifikavimo, audito, studijų, tyrimų, nuomos, turto draudimo, kitų paslaugų, susijusių su paramos gavėjui priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, pirkimas;

10.2.3. valdymo, stebėsenos ir vertinimo informacinių ir kompiuterinių sistemų, susijusių su Veiksmų programos priemonių administravimu, analizės, projektavimo, kūrimo, diegimo, palaikymo ir priežiūros paslaugų pirkimas;

10.3. dalyvavimo konferencijose, seminaruose, kituose renginiuose, tiesiogiai susijusiuose su paramos gavėjui priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, išlaidos:

10.3.1. jeigu valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių visas darbo laikas skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu, dalyvauja konferencijose, seminaruose, mokymuose, kituose renginiuose, kurie tiesiogiai ir 100 proc. savo tematika susiję su EŽF parama – dalyvavimo minėtuose renginiuose ar mokymuose išlaidos tinkamos finansuoti 100 proc.;

10.3.2. jeigu valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių visas darbo laikas skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu, dalyvauja konferencijose, seminaruose, mokymuose, kituose renginiuose, kurie yra netiesiogiai savo tematika susiję su EŽF parama, tačiau įgytos žinios jiems bus naudingos darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu, – dalyvavimo minėtuose renginiuose ar mokymuose išlaidos tinkamos finansuoti 100 proc.;

10.3.3. jeigu valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių ne visas darbo laikas skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu, dalyvauja konferencijose, seminaruose, mokymuose, kituose renginiuose, kurie tiesiogiai ir 100 proc. savo tematika susiję su EŽF parama, – dalyvavimo minėtuose renginiuose ar mokymuose išlaidos yra tinkamos finansuoti 100 proc.;

10.3.4. jeigu valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių ne visas darbo laikas skiriamas darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu, dalyvauja konferencijose, seminaruose, mokymuose, kituose renginiuose, kurie yra netiesiogiai savo tematika susiję su Veiksmų programos įgyvendinimu, tačiau įgytos žinios jiems bus naudingos darbui, susijusiam su EŽF parama, – dalyvavimo renginiuose ar mokymuose išlaidos tinkamos pagal proporciją, atsižvelgiant į tai, kokią dalį laiko darbuotojas skiria darbui, susijusiam su Veiksmų programos įgyvendinimu;

10.4. renginių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos, kai šie renginiai yra skirti Veiksmų programai parengti, valdyti, prižiūrėti, vertinti ir kontroliuoti;

10.5. Stebėsenos komiteto, Valdymo komiteto, darbo grupių ir kitų susirinkimų, posėdžių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos. Šios išlaidos taip pat gali apimti ekspertų ir kitų komitetų, ir susirinkimų išlaidas, jeigu jų dalyvavimas yra būtinas, kad būtų užtikrintas veiksmingas Veiksmų programos įgyvendinimas ir administravimas;

10.6. kitos išlaidos:

10.6.1. patalpų eksploatavimo ir kitos susijusios išlaidos;

10.6.2. išlaidos už kanceliarines prekes;

10.6.3. pašto, ryšio paslaugų išlaidos;

10.6.4. kitos priemonės ir įranga, kurie nėra priskiriami ilgalaikiam materialiajam turtui;

10.6.5. išlaidos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti ir eksploatuoti tais atvejais, kai šis turtas yra būtinas užtikrinti Veiksmų programos įgyvendinimą ir administravimą. Tinkamos finansuoti yra tik tos ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos, kurios gali būti priskirtos Veiksmų programos ir programos, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančios Veiksmų programą, įgyvendinimo laikotarpiui;

10.6.6. kai ilgalaikis materialusis turtas yra įsigyjamas išperkamosios nuomos būdu – ta išperkamosios nuomos mokesčio dalis, kuri yra skirta apmokėti turto rinkos kainai ir kurią galima priskirti Veiksmų programos ir programos, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančios Veiksmų programą, įgyvendinimo laikotarpiui. Papildomos išlaidos (mokesčiai, nuomotojo pelnas, palūkanos, pridėtinės išlaidos, draudimo mokesčiai), susijusios su turto įsigijimu išperkamosios nuomos būdu, nefinansuojamos;

10.6.7. veiklos audito ir patikrų vietoje organizavimo išlaidos;

10.6.8. nepriklausomo išorinio audito paslaugos patirtų išlaidų valdymui ir kontrolei užtikrinti;

10.6.9. komandiruočių, susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, išlaidos;

10.6.10. transporto išlaidos – automobilių eksploatavimui ir jų priežiūrai užtikrinti reikalingų priemonių bei paslaugų įsigijimo išlaidos;

10.6.11. kitos išlaidos, reikalingos funkcijoms, susijusioms su Veiksmų programos V prioritetinės krypties įgyvendinimu ir administravimu, atlikti.

11. Tinkamos finansuoti išlaidos Veiksmų programai viešinti ir visuomenei informuoti gali būti:

11.1. studijų, tyrimų, seminarų, konferencijų, mokymų, konsultacijų ir kitų keitimosi patirtimi renginių, tiesiogiai susijusių su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu, organizavimo išlaidos. Remiami seminarai ir konferencijos, mokymai, konsultacijos ir kiti keitimosi patirtimi renginiai, kurių tikslinės grupės nėra paramos gavėjo bei su Veiksmų programos įgyvendinimu ir administravimu susijusių institucijų atstovai;

11.2. viešinimo ir informavimo išlaidos, viešinimo ir informavimo strategijų, programų, planų rengimo, įgyvendinimo bei jų vertinimo, viešosios nuomonės analizės, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės, viešinimo ir informavimo radijo, televizijos laidose, spaudoje, internete, per naujienų agentūrų tinklus ir kitais būdais, informacinės medžiagos rengimo, leidybos ir platinimo informacinių ir reklaminių kampanijų, informacinių renginių, kampanijų, konkursų organizavimo, dalyvavimo parodose, leidinių leidybos bei platinimo, informacinės, reklaminės, techninės priemonės, interneto svetainių sukūrimo ir palaikymo bei kitos su viešinimu ir informavimu susijusios išlaidos.

12. Paramos gavėjo patirtos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su jam priskirtomis Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijomis, ir nepakankamai pagrįstos pagal Taisyklių VII skyriaus nuostatas išlaidos, nefinansuojamos.

13. Veiksmų programai viešinti ir visuomenei informuoti negali būti finansuojamos šios išlaidos:

13.1. darbo užmokestis ir kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos paramos gavėjo darbuotojams;

13.2. išlaidos ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti.

14. Pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) nėra tinkamos finansuoti išlaidos iš EŽF ir bendrojo finansavimo lėšų, todėl jis apmokamas iš šiam tikslui skirtų bendrųjų valstybės biudžeto asignavimų.

15. Pagal V prioritetinę kryptį paramos gavėjas visus pirkimus privalo vykdyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka. Prireikus viešųjų pirkimų procedūras paramos gavėjas derina su paramos teikėju.

16. Darbuotojų tarnybinių komandiruočių į užsienio valstybes bei Lietuvos Respublikos teritorijoje išlaidos privalo būti apmokamos vadovaujantis Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 (Žin., 2004, Nr. 74-2555), Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 3D-633 „Dėl komandiruočių Lietuvos Respublikos teritorijoje įforminimo tvarkos“, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2003 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. 3D-374 „Dėl tarnybinių komandiruočių į užsienį“.

17. Skaičiuojant su darbo santykiais susijusias išlaidas, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos darbo kodeksu (Žin., 2002, Nr. 64-2569), Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) ir kitais teisės aktais.

 

VII. METINIŲ PARAMOS LĖŠŲ LIMITO NUSTATYMAS, PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, ATRANKA IR PARAMOS SUTARČIŲ PASIRAŠYMAS

 

18. V prioritetinei krypčiai numatytų lėšų paskirstymas tarp paramos gavėjų tvirtinamas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu.

19. Agentūra rengia savo, kaip pareiškėjos, detalų lėšų poreikį ir teikia jį Ministerijos Žuvininkystės departamentui (toliau – Žuvininkystės departamentas), kuris, įvertinęs Agentūros numatomų išlaidų tinkamumą paramai gauti, išvadas kartu su savo, kaip pareiškėjo, parengtu detaliu lėšų poreikio projektu teikia Valdymo komitetui. Valdymo komitetas išvadas svarsto ir priima sprendimą dėl numatyto lėšų poreikio tikslingumo bei pagrįstumo.

20. Atsižvelgiant į Valdymo komiteto sprendimą, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu tvirtinamas paramos lėšų limitas. Paramos lėšų limitas nurodo didžiausią galimą V prioritetinės krypties paramos kiekvieniems metams kiekvienam paramos gavėjui projektams įgyvendinti sumą, kuri gali būti išmokėta šiems paramos gavėjams, jeigu jie įvykdys visus paramos sutartyse nustatytus įsipareigojimus ir atsiskaitys už gautas paramos lėšas šiose Taisyklėse ir paramos sutartyse nustatyta tvarka.

21. Paramos paraiškas gali teikti Ministerija ir Agentūra.

22. Paramos paraiškoje (Taisyklių 1 priedas) turi būti nurodyta numatoma vykdyti veikla pagrindžiant numatomų rezultatų tikslingumą, projekto įgyvendinimo finansiškai (ekonomiškai) ir techniškai naudingu pasirinktu būdu rezultatams pasiekti ištekliai, šio būdo taikymo pradžios ir rezultatų pasiekimo terminai. Kartu su paramos paraiška turi būti pateikiamas projekto finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ išlaidų planas (Taisyklių 2 priedas).

23. Paramos paraiškoje nurodoma projekto įgyvendinimo laikotarpiui reikalinga lėšų suma negali viršyti Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtinto paramos lėšų limito.

24. Paramos paraiškos įvertinti teikiamos:

24.1. Ministerijos paramos paraiška Agentūrai – Taisyklėse nustatyta tvarka;

24.2. Agentūros paramos paraiška Ministerijai – Taisyklėse nustatyta tvarka.

25. Paramos teikėjas, per 30 kalendorinių dienų nuo paramos paraiškos gavimo dienos įvertinęs paramos paraišką, informuoja pareiškėją apie priimtą sprendimą dėl paramos paraiškos tinkamumo ar netinkamumo.

26. Pareiškėjas, gavęs pranešimą apie teigiamą sprendimą dėl paramos paraiškos tinkamumo, parengia paramos sutarties projektą (Taisyklių 3 priedas), jį suderina su paramos teikėju ir išsiunčia paramos teikėjui su siūlymu pasirašyti paramos sutartį, nurodydamas siūlymo pasirašyti paramos sutartį terminą. Su paramos sutarties projektu paramos teikėjui pateikiama Projekto gauti finansinę paramą pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ sąmata (Taisyklių 6 priedas). Šioje sąmatoje lėšos projektui įgyvendinti planuojamos pagal valstybės funkcijų klasifikaciją ir ekonominę klasifikaciją.

27. Paramos sutartį pasirašo paramos teikėjo ir pareiškėjo įgalioti atstovai.

28. Sudarius paramos sutartį su paramos teikėju, pareiškėjas tampa paramos gavėju.

29. Paramos sutartyje nurodoma didžiausia galima paramos suma, kuri gali būti išmokėta paramos gavėjui, jeigu jis įvykdys visus paramos sutartyje nustatytus įsipareigojimus ir šių Taisyklių nustatyta tvarka atsiskaitys už gautas paramos lėšas. Paramos gavėjui įvykdžius ne visus įsipareigojimus, paramos suma pagal paramos sutartį atitinkamai mažinama.

30. Paramos sutartyje nurodomas avansas, jo dydis, išmokėjimo sąlygos.

31. Paramos sutartyje turi būti nustatyta paramos lėšų išmokėjimo tvarka, mokėjimo prašymų (Taisyklių 4 priedas) ir projekto įgyvendinimo ataskaitų (Taisyklių 5 priedas) teikimo paramos teikėjui tvarka, kitos paramos teikimo sąlygos bei reikalavimai dėl projekto įgyvendinimo dokumentų teikimo paramą administruojančioms institucijoms ir jų saugojimo, paramos sutarties sąlygų nesilaikymo pasekmės, paramos sutarties pakeitimo sąlygos ir tvarka, jei dėl objektyvių ir svarbių priežasčių tokie pakeitimai yra būtini, paramos sustabdymo ar paramos grąžinimo tvarka, jei paramos gavėjas pažeidė paramos sutarties sąlygas, kitos sąlygos.

32. Jokie su paramos teikėju raštu nesuderinti nukrypimai nuo planuoto projekto įgyvendinimo, keičiantys projekto apimtį, projekto išlaidas, pratęsiantys projekto įgyvendinimo laikotarpį ar kitaip keičiantys projektą ar paramos sutartyje nustatytus paramos gavėjo įsipareigojimus, nėra leidžiami. Paramos gavėjas privalo raštu informuoti paramos teikėją apie visus numatomus pakeitimus, susijusius su paramos sutarties ir projekto įgyvendinimu.

33. Paramos sutartis turi būti keičiama, jeigu:

33.1. pasikeitė paramos gavėjo arba paramos teikėjo rekvizitai;

33.2. būtina pakeisti projekto įgyvendinimo laikotarpį;

33.3. paaiškėjo nenumatytos aplinkybės, lemiančios projekto įgyvendinimo nukrypimą nuo paramos sutarties sąlygų.

34. Paramos gavėjas turi teisę projektui skirtas V prioritetinės krypties lėšas skirti nenumatytoms paramos paraiškoje veikloms arba lėšas perskirstyti tarp paramos paraiškoje numatytų veiklų tik tokiu atveju, jeigu toks lėšų perskirstymas nepakeičia projekto tikslų bei didžiausios projektui skirtos paramos sumos. Apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas paramos gavėjas privalo raštu informuoti paramos teikėją, nurodydamas perskirstymą lėmusias aplinkybes, perskirstomas sumas ir perskirstymo poveikį projekto tikslams, uždaviniams. Jeigu, paramos teikėjo nuomone, toks perskirstymas nėra pakankamai pagrįstas ir negali būti atliktas, paramos gavėjas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas gavimo dienos. Paramos teikėjui per šį terminą nepateikus prieštaravimo, paramos gavėjas gali perskirstyti lėšas taip, kaip nurodė savo rašte.

 

VIII. IŠLAIDŲ PAGRINDIMAS

 

35. Už patirtas išlaidas paramos gavėjas atsiskaito Agentūrai teikdamas mokėjimo prašymus, kuriems vertinti Agentūra gali pasitelkti nepriklausomus auditorius. Kai paramos gavėjas – Agentūra, mokėjimo prašymus Agentūra privalo tvirtinti remdamasi nepriklausomo auditoriaus išvadomis, paremtomis nepriklausomo auditoriaus atliktu mokėjimo prašymų ir išlaidų pagrindimo dokumentų patikrinimu. Kai paramos gavėjas yra Agentūra, Ministerija informuojama apie Agentūros priimtą sprendimą dėl mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumo finansuoti iš V prioritetinės krypties lėšų bei pateikiama nepriklausomo auditoriaus išvada dėl mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumo finansuoti ir mokėjimo prašymo (be pagrindžiančių dokumentų) kopijos. Kai paramos gavėjas – Ministerija, mokėjimo prašymą rengia Žuvininkystės departamento Europos Sąjungos paramos skyrius.

36. Kartu su mokėjimo prašymais paramos gavėjas privalo pateikti patirtų ir iš V prioritetinės krypties lėšų apmokėtų išlaidų pagrindimo dokumentus ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus (originalus arba patvirtintas kopijas), kitus išlaidų apmokėjimo įrodymo ir išlaidų pagrindimo dokumentus, susijusius su Veiksmų programos administravimo funkcijų vykdymu, laikydamasis šių reikalavimų:

36.1. išlaidų darbo užmokesčiui, kitų su darbo santykiais susijusių išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas kartu su mokėjimo prašymu privalo pateikti visų dokumentų, įrodančių, jog valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, atliekamos funkcijos yra tiesiogiai susijusios su Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijų vykdymu ir darbo užmokestis šiems valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, mokamas tik už Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijas, taip pat šias išlaidas įrodančių dokumentų (valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų, darbo sutarčių (jei jos sudaromos), paramos gavėjo institucijos vadovo įsakymų ir (arba) kitų institucijos vidaus dokumentų, kuriuose valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, yra pavedama atlikti Veiksmų programos įgyvendinimo ir administravimo funkcijas, darbo užmokesčio priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų, įmokų Valstybinio socialinio draudimo fondui, priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų, kitų patirtas išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų) patvirtintas kopijas;

36.2. konferencijų, seminarų, mokymų, kitų renginių, komandiruočių išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas privalo pateikti dokumentų, nurodytų šių Taisyklių 37 punkte, patvirtintas kopijas. Paramos gavėjas taip pat privalo pateikti kelionės bilietų, naudojimosi viešojo transporto paslaugomis kvitų, vadovo įsakymų, potvarkių dėl komandiruotės, į komandiruotę vykusių darbuotojų komandiruočių ataskaitų patvirtintas kopijas, taip pat renginio programą (darbotvarkę). Jei į komandiruotę vykstama automobiliu, paramos gavėjas privalo pateikti teises į automobilį patvirtinančių dokumentų, kelionės lapų, kuro pirkimo sąskaitų, kitų patirtų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas. Jei renginį organizuoja paramos gavėjas, jis taip pat privalo pateikti renginio dalyvių sąrašų patvirtintas kopijas;

36.3. išlaidų prekėms, paslaugoms, įrangai įsigyti ir kitų išlaidų pagrindimas. Paramos gavėjas privalo pateikti dokumentų, nurodytų šių Taisyklių 37 punkte, patvirtintas kopijas.

37. Paramos gavėjas privalo pateikti viešųjų pirkimų dokumentų (pirkimą pagrindžiančių), sutarčių bei dokumento, esančio pagrindu sudaryti sutartį, darbų (prekių, paslaugų) priėmimo–perdavimo aktų, kitų patirtų išlaidų apmokėjimo įrodymo ir išlaidų pagrindimo dokumentų patvirtintas kopijas, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą parengtų ir Viešųjų pirkimų tarnybai pateiktų pirkimo procedūrų ataskaitų, pirkimų ataskaitų ir įvykdytų ar nutrauktų pirkimo sutarčių ataskaitų kopijas, atitinkamai patvirtintas paramos gavėjo. Jeigu dėl atliktų viešųjų pirkimų kyla neaiškumų, Agentūra ar nepriklausomas auditorius atlieka viešųjų pirkimų dokumentų patikrą vietoje. Mokėjimo prašymas vertinamas vadovaujantis patikros vietoje metu gautais duomenimis.

38. Jei iš skirtų V prioritetinės krypties lėšų apmokamos ne visos Taisyklių VI skyriuje nurodytos tinkamos finansuoti išlaidos, paramos gavėjas privalo pateikti paramos gavėjo patvirtintą metodiką ar išaiškinimą, kaip atitinkama išlaidų dalis buvo apskaičiuota.

39. Paramos gavėjas, pasibaigus kalendoriniams metams, kartu su mokėjimo prašymu teikia tarpinę Projekto įgyvendinimo ataskaitą. Baigęs įgyvendinti projektą paramos gavėjas parengia ir kartu su paskutiniu mokėjimo prašymu teikia galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą. Jei per pirmąjį einamųjų metų ketvirtį mokėjimo prašymas neteikiamas, t. y. išlaidų nebuvo patirta, tai tarpinė projekto įgyvendinimo ataskaita teikiama su kitu mokėjimo prašymu.

 

IX. PARAMOS IŠMOKĖJIMO TVARKA

 

40. Lėšos paramos gavėjams pagal V prioritetinę kryptį išmokamos išlaidų kompensavimo su avanso mokėjimu būdu.

41. Avanso dydis nustatomas paramos sutartyje. Jis gali siekti iki 60 procentų paramos sumos ir ją atitinkančio PVM, kurį apmokėti numatyta paramos sutartyje.

42. Pasirašius paramos sutartį, paramos gavėjui išmokamas paramos sutartyje nustatyto dydžio avansas, pagal Agentūros rengiamas ir Ministerijai teikiamas pinigų užsakymo paraiškas Taisyklių 53–56 punktuose nustatyta tvarka.

43. Paramos gavėjui pervestos avanso lėšos nėra Europos Komisijai tinkamos deklaruoti išlaidos. Išmokėtos avanso lėšos ar jų dalis Europos Komisijai tinkamomis deklaruoti išlaidomis pripažįstamos tik patikrinus paramos gavėjo mokėjimo prašymuose deklaruojamas patirtas ir apmokėtas išlaidas bei šias išlaidas pripažinus tinkamomis finansuoti.

44. Pasibaigus ketvirčiui per 30 kalendorinių dienų paramos gavėjas rengia ir teikia Agentūrai mokėjimo prašymus dėl per ketvirtį patirtų ir apmokėtų išlaidų kompensavimo, pridėdamas išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas, kaip numatyta Taisyklių 36 punkte.

45. Agentūra per 30 kalendorinių dienų nuo mokėjimo prašymo gavimo dienos nustato tinkamų kompensuoti išlaidų sumą.

46. Vertinant mokėjimo prašymą, tinkamų kompensuoti išlaidų sumai nustatyti taikomos mokėjimo prašymo pateikimo metu galiojančios Taisyklės.

47. Jeigu Agentūra ar nepriklausomas auditorius negali įvertinti išlaidų tinkamumo dėl pateiktos ne visos informacijos, t. y. pridėtos ne visos išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos, paprašoma paramos gavėjo pateikti trūkstamą informaciją, nurodant trūkstamos informacijos pateikimo terminą (tokiu atveju mokėjimo prašymo įvertinimo terminas pratęsiamas tiek laiko, kiek reikia trūkstamai informacijai gauti), arba patvirtinamos tinkamomis finansuoti tik išlaidų sumos, dėl kurių paramos gavėjas pateikė išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas. Jei nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos, šios išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti, paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas.

48. Jeigu vertinant mokėjimo prašymą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta neteisinga informacija, Agentūra ar nepriklausomas auditorius atlieka patikrą vietoje. Mokėjimo prašymas vertinamas vadovaujantis patikros vietoje metu gautais duomenimis.

49. Įvertinus mokėjimo prašymą priimamas sprendimas:

49.1. atmesti mokėjimo prašymą;

49.2. apmokėti dalį prašomos paramos sumos;

49.3. apmokėti visą sumą pagal mokėjimo prašymą.

50. Agentūra priėmusi sprendimą dėl paramos gavėjo mokėjimo prašymo dalies patvirtinimo arba jo atmetimo, jį apie tai informuoja raštu.

51. Agentūra, sprendimo dėl mokėjimo prašymo ar jo dalies patvirtinimo pagrindu įtraukia pagal mokėjimo prašymą mokėtinas sumas į pinigų užsakymo paraiškas, kurios teikiamos Ministerijai. Rengdama pinigų užsakymo paraiškas, Agentūra užtikrina, kad išmokant lėšas paramos gavėjams nebūtų viršyta Veiksmų programos V prioritetinei krypčiai nustatyta didžiausia leistina įsipareigojimų suma.

52. Kai bendra pagal paramos gavėjo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu paramos gavėjui išmokėta suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos sumą ir paramos sutartyje numatytas lėšas PVM apmokėti, projekto įgyvendinimo išlaidos toliau nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti projektą, paramos gavėjas pateikia Agentūrai galutinį mokėjimo prašymą. Jei Agentūra ar nepriklausomas auditorius nustato, kad paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, apie tai informuoja paramos teikėją, kuris, vadovaudamasis paramos sutarties nuostatomis, pareikalauja paramos gavėjo grąžinti perviršinę sumą.

53. Ministerija gauna Agentūros parengtas pinigų užsakymo paraiškas kaip pateisinamuosius dokumentus mokėjimo paraiškoms pateikti Finansų ministerijai.

54. Ministerija per 5 (penkias) darbo dienas nuo tinkamų pinigų užsakymo paraiškų gavimo užregistravimo Ministerijoje dienos jas patikrina ir parengia bei pateikia mokėjimo paraiškas Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui dėl lėšų pervedimo į Agentūros nurodytą sąskaitą.

55. Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas mokėjimo paraiškas apmoka vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604).

56. Gavusi lėšas, Agentūra per 5 (penkias) darbo dienas jas perveda paramos gavėjui.

57. Pripažintos netinkamomis finansuoti iš paramos lėšų paramos gavėjo išlaidos ir jas atitinkantis PVM ir neteisingai paramos gavėjo panaudotos paramos lėšos ir jas atitinkantis PVM turi būti grąžinami iš paramos gavėjo bendrųjų asignavimų.

 

X. ATSAKOMYBĖ

 

58. Už projektų administravimą atsako Agentūra, o už jų įgyvendinimo priežiūros vykdymą atsako paramos teikėjas.

59. Už paramos gavėjo mokėjimo prašymų ir įgyvendinimo ataskaitų, visų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsako Agentūra.

60. Paramos teikėjas užtikrina, kad paramos sutartimis nebūtų viršytas paramos gavėjui Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas paramos lėšų limitas.

61. Už projekto įgyvendinimą atsako paramos gavėjas.

 

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

62. Europos Audito Rūmų bei Europos Komisijos įgalioti asmenys, Valstybės kontrolė, Finansų ministerija, Ministerijos Vidaus audito departamentas ir (arba) jo įgalioti nepriklausomi auditoriai turi teisę atlikti projektų auditą ir kontroliuoti, kaip jie vykdomi, taip pat turi teisę atlikti paramos gavėjų veiklos, susijusios su projektų įgyvendinimu, auditą ir kontroliuoti šią Paramos gavėjų veiklą, tikrinti visas kitas aplinkybes, susijusias su projektų vykdymu.

63. Paramos gavėjai privalo bendradarbiauti su institucijomis, nurodytomis Taisyklių 62 punkte, laiku teikti visą jų prašomą informaciją, leisti ir sudaryti joms sąlygas atlikti projektų įgyvendinimo patikras vietoje, įeiti į visas paramos gavėjų patalpas, susipažinti su projekto įgyvendinimo ir apskaitos dokumentais.

 

XII. TAISYKLIŲ KEITIMO TVARKA

 

64. Pasikeitus šiose Taisyklėse nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos tų teisės aktų nuostatos.

 

_________________

 

 


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

1 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625

redakcija)

 

(Paramos paraiškos pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ forma)

 

____________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PARAMOS PARAIŠKA

PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“

 

______________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Pareiškėjo duomenys:

Pareiškėjo teisinė forma

 

Pareiškėjo rekvizitai

pavadinimas

 

kodas

 

atstovo vardas, pavardė

 

buveinė:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

tel.

 

faksas

 

el. p. adresas

 

PVM mokėjimas

£[] taip

 

PVM mokėtojo kodas __________

£[] ne

 

PVM nemokėjimo teisinis pagrindas __________

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo parašas _________________

 

2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma paramos:

Projekto pavadinimas

 

Bendra projekto vertė (Lt)

 

Prašoma paramos suma (Lt)

 

Projekto tipas

£[] savarankiškas projektas

£[] vienas iš etapų

£[] vienas iš grupės projektų

Atlikti projekto darbai iki paraiškos pateikimo

 

Projekto įgyvendinimo vieta / aprėptis

Savivaldybė (-ės) ____________

(a) £[] miesto teritorija

(b) £[] kaimo vietovė

(c) £[] geografiškai neribota

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

 

Planuojama projekto pradžia:

 

Planuojama projekto pabaiga:

 

Projekto vadovas:

 

Vyr. buhalteris (buhalteris):

 

Asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą:

 

 

3. Duomenys apie gautą / gaunamą kitą paramą iš Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ lėšų

 

Projekto pavadinimas

Paraiškos/Projekto registracijos numeris

Struktūrinės paramos šaltinis

Paramos suma, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo parašas _________________

 

4. Projekto santrauka:

 

4.1. Trumpas projekto esmės aprašymas:

 

 

4.2. Projekto veikla:

 

 

4.3. Projekto tikslai:

 

 

4.4. Projekto atitikties Veiksmų programos V prioritetinės krypties tikslams pagrindimas:

 

 

 

 

Pareiškėjo pavadinimas, buveinė, antspaudas

 

 

 

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

 

 

Data, vieta

 

 

 

 

 

PASTABA. Kartu su paramos paraiška pateikiamas projekto išlaidų planas

 

_________________

 

 

 

Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų programos V prioritetinės krypties

„Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklių

2 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625

redakcija)

 

(Projekto finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ išlaidų plano forma)

____________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PROJEKTO FINANSINEI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ IŠLAIDŲ PLANAS

 

_____________________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto išlaidų pagrindimas

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM, Lt

Bendra suma su PVM, Lt

Pagrindimas

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

PASTABA. Skiltyje „Projekto išlaidų pagrindimas“ pareiškėjas pagrindžia projekto išlaidų būtinumą, paaiškina, kaip šios išlaidos buvo apskaičiuotos, pagrindžia, kad išlaidos atitinka rinkos kainas.

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo parašas _________________


 

2. Detalus projekto išlaidų planas

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM, Lt

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidos 1 projekto įgyvendinimo metais

Projekto išlaidos 2 projekto įgyvendinimo metais

Projekto išlaidos n projekto įgyvendinimo metais

iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

bendra suma su PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

bendra suma su PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

bendra suma su PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Pareiškėjo įgalioto atstovo pareigos)

(parašas)

(vardas, pavardė)

_________________

 

 

 

Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

3 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625

redakcija)

 

(Paramos pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ sutarties forma)

 

PARAMOS PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ SUTARTIS

 

______________ Nr. _____________

(data)

______________

(sudarymo vieta)

 

___________________________ (toliau – Paramos teikėjas), atstovaujamas _________________________________________, ir ___________________________ (toliau – Paramos gavėjas), atstovaujamas _______________________________, (toliau – abu kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi), sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Šios Sutarties dalykas yra teisiniai Šalių santykiai, susiję su paramos iš Europos žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo lėšų suteikimu ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų skyrimu pridėtinės vertės mokesčiui (toliau – PVM) nuo apmokestinamosios prekių ir (ar) paslaugų, už kurias apmokama iš Europos žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo lėšų, vertės finansuoti Paramos gavėjui, įgyvendinančiam projektą „_________________________________“, registracijos Nr._________ (toliau – Projektas), pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos (toliau – Veiksmų programa) V prioritetinę kryptį „Techninė parama“.

2. Pagal šią Sutartį:

2.1. Paramos teikėjas įsipareigoja kompensuoti Paramos gavėjui šioje Sutartyje numatyta tvarka ir sąlygomis iki __________ Lt (suma žodžiais: ) išlaidas (suma su PVM), patirtas Paramos gavėjo vykdant Sutarties 1 punkte nurodytą Projektą. Ši suma gali būti sumažinta, jei Paramos teikėjas negalės vykdyti savo finansinių įsipareigojimų atitinkamoms Europos Sąjungos ir (ar) Lietuvos Respublikos institucijoms priėmus sprendimą koreguoti Veiksmų programos V prioritetinei krypčiai „Techninė parama“ ar Paramos gavėjui Projektui įgyvendinti skirtą finansavimą;

2.2. Paramos dalys:

2.2.1. Europos Sąjungos įnašas, finansuojamas iš Europos žuvininkystės fondo programos (Europos Sąjungos lėšos) (programos kodas ______) – ___________ Lt (suma žodžiais: ), t. y. 75 proc. paramos sumos (be PVM);

2.2.2. bendrojo finansavimo įnašas, finansuojamas iš Europos žuvininkystės fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) (programos kodas____) – __________ Lt (suma žodžiais: ), t. y. 25 proc. paramos sumos (be PVM);

2.2.3. PVM, finansuojamas iš Europos žuvininkystės fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) (programos kodas ______) – ____________ Lt (suma žodžiais: ).

 

II. PARAMOS SUTEIKIMO SĄLYGOS

 

3. Kompensuojamos tik tos Sutarties priede „Projekto gauti finansinę paramą pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 m. veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“sąmata“ numatytos išlaidos, kurios:

3.1. yra Paramos gavėjo patirtos nuo 20_ m. __________ d. iki 20_ m. __________ d.;

3.2. atitinka Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 3D-340 (Žin., 2007, Nr. 83-3405; 2010, Nr. 97-5043) (toliau – Taisyklės), įvardytas sąlygas;

3.3. patirtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84–2000; 2006, Nr. 4-102) bei kitų viešuosius pirkimus reglamentuojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų, taip pat kitų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;

3.4. pagrįstos tinkamais dokumentais (sąskaitomis, banko sąskaitų išrašais, įrodančiais apmokėjimą, ir kitais).

 

III. PARAMOS SUTEIKIMO TVARKA

 

4. Šalims pasirašius sutartį, Paramos teikėjas perveda – ____ proc. paramos sumos ir ją atitinkančio PVM avansą, t. y. _________ Lt (suma žodžiais: ), iš jų: Europos Sąjungos įnašas – ______ Lt (suma žodžiais:____), t. y. 75 proc. avanso sumos (be PVM), bendrojo finansavimo įnašas – _____ Lt (suma žodžiais:____), t. y. 25 proc. avanso sumos (be PVM), PVM – _____Lt (suma žodžiais:_____). Avansas išmokamas pagal Taisyklėse nustatytą tvarką Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) rengiamas ir Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijai (toliau – Ministerija) teikiamas pinigų užsakymo paraiškas.

5. Paramos gavėjas, vadovaudamasis Taisyklių nuostatomis, rengia ir teikia Agentūros Mokėjimo prašymų skyriui Projekto įgyvendinimo ataskaitą, mokėjimo prašymą (kai Paramos gavėjas yra Agentūra – kartu su mokėjimo prašymu pateikiama nepriklausomo audito išvada, o kartu su paskutiniu mokėjimo prašymu ir nepriklausomo audito ataskaita) ir išlaidų pagrindimo dokumentų kopijas, patvirtintas Paramos gavėjo atsakingo asmens. Jei per pirmąjį einamųjų metų ketvirtį mokėjimo prašymas neteikiamas, t. y. išlaidų nebuvo patirta, tai tarpinė Projekto įgyvendinimo ataskaita teikiama kartu su kitu mokėjimo prašymu.

6. Agentūra, priėmusi sprendimą dėl paramos gavėjo mokėjimo prašymo dalies patvirtinimo arba jo atmetimo, apie tai informuoja paramos gavėją.

7. Agentūra sprendimo dėl mokėjimo prašymo ar jo dalies patvirtinimo pagrindu įtraukia pagal mokėjimo prašymą mokėtinas sumas į pinigų užsakymo paraišką, kurią teikia Ministerijai.

8. Kai bendra pagal Paramos gavėjo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu Paramos gavėjui išmokėta suma pasiekia Projektui įgyvendinti skirtą paramos sumą ir Paramos sutartyje numatytas lėšas PVM apmokėti, Projekto įgyvendinimo išlaidos toliau nebekompensuojamos. Baigus įgyvendinti projektą, Paramos gavėjas pateikia Agentūrai galutinį mokėjimo prašymą. Jei Agentūra, išnagrinėjusi šiuos dokumentus, nustato, kad Paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma, nei būtina Projektui įgyvendinti, apie tai informuoja Paramos teikėją, kuris, vadovaudamasis Sutarties nuostatomis, pareikalauja Paramos gavėjo grąžinti permokėtą sumą.

9. Ministerija per 5 (penkias) darbo dienas nuo tinkamos pinigų užsakymo paraiškos gavimo ir užregistravimo Ministerijoje dienos ją patikrina, parengia ir teikia mokėjimo paraišką Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui dėl lėšų pervedimo į Agentūros nurodytą sąskaitą.

10. Gavusi lėšas, Agentūra per 5 (penkias) darbo dienas jas perveda Paramos gavėjui į specialią Paramos gavėjo sąskaitą.

11. Pripažintos netinkamomis finansuoti iš paramos lėšų Paramos gavėjo išlaidos ir jas atitinkantis PVM dengiami bei neteisingai Paramos gavėjo panaudotos paramos lėšos ir jas atitinkantis PVM grąžinami iš Paramos gavėjo bendrųjų asignavimų.

 

IV. PARAMOS GAVĖJO ATSAKOMYBĖ

 

12. Paramos gavėjas įsipareigoja:

12.1. naudoti paramos lėšas tik Sutarties 1 punkte nurodytam Projektui įgyvendinti;

12.2. laikydamasis Projekto tikslų ir uždavinių, įgyvendinti Projektą;

12.3. laikytis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų nuostatų;

12.4. ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti Paramos teikėjui gautą didesnę paramos sumą, nei numatyta šioje Sutartyje, mokėjimo prašyme arba pinigų užsakymo paraiškoje;

12.5. gavęs sprendimą dėl paramos teikimo sustabdymo, nutraukimo ir (arba) reikalavimo grąžinti paramos lėšas, per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus;

12.6. turėti banko sąskaitą paramos lėšoms gauti ir tvarkyti atskirą Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, pateikiama laiku, išsami ir naudinga vidaus ir išorės vartotojams, bei laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų;

12.7. saugoti su projekto vykdymu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 5 (penkerius) metus po Projekto įgyvendinimo pabaigos;

12.8. bendradarbiauti su Projektą kontroliuojančiais asmenimis, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas apžiūrėti Projekto vykdymo vietą ir savo veiklą, susipažinti su dokumentais, susijusiais su Projekto ir Sutarties vykdymu;

12.9. kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų, pranešti Paramos teikėjui apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje Sutartyje ir jos prieduose, jam žinomus pasikeitimus;

12.10. Paramos teikėjo nustatytais terminais teikti jam papildomos informacijos pagrindimo dokumentus, šalinti mokėjimo prašymų trūkumus.

 

V. SUTARTIES VYKDYMO KONTROLĖ

 

13. Europos Audito Rūmų bei Europos Komisijos įgalioti asmenys, Valstybės kontrolė, Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Ministerijos Vidaus audito departamentas, Agentūra ir (arba) jos įgalioti nepriklausomi auditoriai turi teisę atlikti Projekto auditą ir kontroliuoti, kaip jis vykdomas, taip pat turi teisę atlikti Paramos gavėjo veiklos, susijusios su Projekto įgyvendinimu, auditą ir kontroliuoti šią Paramos gavėjo veiklą, tikrinti visas kitas aplinkybes, susijusias su Projekto vykdymu.

14. Paramos gavėjas privalo bendradarbiauti su institucijomis bei asmenimis, nurodytais Sutarties 13 punkte, laiku teikti visą jų prašomą informaciją, leisti ir sudaryti joms sąlygas atlikti Projekto įgyvendinimo patikras vietoje, įeiti į visas Paramos gavėjo patalpas, susipažinti su Projekto įgyvendinimo ir apskaitos dokumentais.

 

 

VI. SUTARTIES PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS,
GAUTOS PARAMOS GRĄŽINIMAS

 

15. Susidarius bet kokioms aplinkybėms, turinčioms įtakos šiai Sutarčiai (Sutarties 1 punkte nurodyto Projekto įgyvendinimo laikotarpiu – kol Paramos gavėjui neišmokėti pinigai ir byla neatiduota į archyvą), Sutartis ar jos priedai privalo būti pakeisti ir (arba) papildyti Šalių rašytiniu susitarimu. Toks susitarimas tampa neatskiriama šios Sutarties dalimi.

16. Paramos gavėjas turi teisę paramos lėšas skirti nenumatytoms Projekto sąmatoje veikloms tik tokiu atveju, jeigu toks lėšų perskirstymas nepakeičia Projekto tikslų ir didžiausios Projektui skirtos paramos sumos. Apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas Paramos gavėjas privalo raštu informuoti Paramos teikėją, nurodydamas perskirstymą lėmusias aplinkybes, perskirstomas sumas ir perskirstymo poveikį Projekto tikslams, uždaviniams. Jeigu, Paramos teikėjo nuomone, toks perskirstymas nėra pakankamai pagrįstas ir negali būti atliktas, Paramos gavėjas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie ketinimą perskirstyti paramos lėšas gavimo dienos. Paramos teikėjui per šį terminą nepateikus prieštaravimo, Paramos gavėjas gali perskirstyti lėšas taip, kaip nurodė savo rašte.

17. Paramos teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ir paramos teikimą ir (arba) reikalauti grąžinti visą suteiktą paramą, jeigu Paramos gavėjas:

17.1. prašydamas paramos, taip pat vykdydamas šią Sutartį, nepateikė (nuslėpė) ar pateikė neteisingą informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl paramos suteikimo arba turinčią reikšmės tinkamai šios Sutarties vykdymo kontrolei;

17.2. vykdydamas Projektą, sąmoningai pažeidė teisės aktų reikalavimus;

17.3. nukrypo nuo Projekto, nustojo vykdyti Projektą ar neįvykdė viso Projekto;

17.4. sąmoningai neteikė informacijos ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų;

17.5. pažeidė įstatymuose ir šioje Sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;

17.6. pažeidė šia Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus;

17.7. nepradėjo vykdyti Projekto per 3 (tris) mėnesius nuo avanso gavimo dienos.

18. Sutartis nutraukiama:

18.1. Paramos gavėjui gavus Paramos teikėjo motyvuotą sprendimą nutraukti paramos teikimą;

18.2. Šalių susitarimu, gavus motyvuotą vienos iš Šalių prašymą.

19. Paramos teikėjas įsipareigoja nedelsdamas raštu pranešti Paramos gavėjui apie savo sprendimą nutraukti paramos teikimą ir (arba) reikalauti grąžinti paramą.

 

VII. TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS

 

20. Ši Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktais. Šalių ginčai, kilę dėl jos vykdymo, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

VIII. KITOS SĄLYGOS

 

21. Šalys atleidžiamos nuo atsakomybės dėl Sutarties nevykdymo vadovaujantis Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 (Žin., 1996, Nr. 68-1652).

22. Sutartis įsigalioja nuo jos Šalių pasirašymo momento ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų įvykdymo.

23. Sutarties priedai laikomi neatskiriama Sutarties dalimi.

24. Sutartis sudaryta 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną kiekvienai Šaliai.

 

IX. Šalių juridiniai adresai ir parašai

 

 

Paramos teikėjo:

_______________

(pavadinimas)

_______________

(buveinė)

__________________

(atsisk. sąskaitos Nr.)

__________________

(banko pavadinimas)

_____________

(įmonės kodas)

___________

(telefono Nr.)

_________

(fakso Nr.)

__________________

(elektroninis paštas)

____________________

(atstovaujančio asmens pareigos)

___________________

(vardas ir pavardė)

____________

(parašas)

A. V.

Paramos gavėjo:

_______________

(pavadinimas)

_______________

(buveinė)

__________________

(atsisk. sąskaitos Nr.)

__________________

(banko pavadinimas)

_____________

(įmonės kodas)

___________

(telefono Nr.)

_________

(fakso Nr.)

__________________

(elektroninis paštas)

____________________

(atstovaujančio asmens pareigos)

___________________

(vardas ir pavardė)

____________

(parašas)

A. V.

 

_________________

 


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

4 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d.

įsakymo Nr. 3D-625 redakcija)

 

(Mokėjimo prašymo kompensuoti patirtas išlaidas pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinę kryptį „Techninė parama“ forma)

 

(pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos tarnautojas)

Užregistravo Agentūra

(Pareigos, vardas, pavardė ir parašas)

 

Užregistravimo Agentūroje

data

 

Mokėjimo prašymo

registravimo nr.

 

Projekto nr.

 

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros

prie Žemės ūkio ministerijos

Mokėjimo prašymų skyriui

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS KOMPENSUOTI PATIRTAS IŠLAIDAS PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“

 

_____________________

(data)

 

Prašau kompensuoti patirtas išlaidas, kurių paramos suma _____________________________

(________________________) litų, pagal projektą „________________________________ “

(registravimo Nr. ____________), ir atsižvelgiant į 20___ m. _______ d. sudarytos paramos sutarties Nr. _________________ nuostatas.

 

(pildo Paramos gavėjas)

 

1. Paramos gavėjo rekvizitai:

Paramos gavėjo duomenys

 

 

Institucijos tipas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Institucijos pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Institucijos kodas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Institucijos buveinė:

 

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/__ /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

 

Pašto indeksas LT- /_/_/_/_/_/_/_/

Telefono Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Fakso Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

 

Atstovo vardas, pavardė, padalinio pavadinimas, pareigos /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/__

 

Telefono Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

El. pašto adresas: /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

 

 

Paramos sumą pervesti į:

 

Banko pavadinimas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 

Banko kodas /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Atsiskaitomosios sąskaitos Nr. /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

 


 

2. Patirtų išlaidų aprašymas (pildyti atitinkamą skiltį) :

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Sutarties data, Nr.

Išlaidų pagrindimo dokumento data, pavadinimas, numeris

Suma be PVM, Lt

PVM suma, Lt

Bendra suma, Lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

3. Dokumentai, pateikti prie mokėjimo prašymo (pažymėti pagal įvykdyto projekto specifiką pateiktus dokumentus):

 

£[] Sutartis

£[] Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo aktas

£[] PVM sąskaita faktūra / sąskaita faktūra

 

£[] Banko išrašas

 

£[] Projekto sąmata

 

£[] Eksperto darbo ataskaita ar sumokėto užmokesčio pagrindimo dokumentai

 

£[] Renginio dalyvių sąrašas

 

£[] Veiksmų programos įgyvendinimo stebėsenos komiteto posėdžio protokolas

 

£[] Veiksmų programos valdymo komiteto posėdžio protokolas

 

£[] Aktas dėl patirtų išlaidų tikslų pagrindimo

 

£[] Dalyvavimo seminaruose pažymėjimas /dalyvavimo mokymo kursuose pažymėjimas

 

£[] Panaudos sutartis

£[] Kiti dokumentai (nurodyti toliau esančiose eilutėse)

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Sutinku, kad Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos įgalioti asmenys prireikus patikrins mano pateiktus duomenis ar pareikalaus papildomų dokumentų.

Tvirtinu, kad informacija, pateikta mokėjimo prašyme ir jo prieduose, yra teisinga šio dokumento pasirašymo dieną ir atitinka projektą.

 

(Atsakingo asmens pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

(Asmens, užpildžiusio šį dokumentą, pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

_________________

 


Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V

prioritetinės krypties „Techninė parama“

įgyvendinimo taisyklių

5 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625

redakcija)

 

(Projekto / projekto etapo įgyvendinimo ataskaitos forma)

 

__________________________________________________________________________

(projekto ataskaitą parengusios institucijos pavadinimas / rengėjo vardas, pavardė)

 

PROJEKTO / PROJEKTO ETAPO ______________________

(ataskaitos tipas: tarpinė / galutinė)

 

ĮGYVENDINIMO ATASKAITA

 

__________Nr._________

(data)

__________________

(sudarymo vieta)

 

1. Informacija apie projektą / projekto etapą

Projekto / projekto etapo pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Buveinė

Pašto indeksas,

gatvė, namo numeris

Gyv. vietovė

Tel., faksas

El. paštas

Projekto / projekto etapo sąskaitos Nr.

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

Už projekto įgyvendinimą atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Telefonas, faksas

 

El. paštas

 

Planuotas projekto / projekto etapo įgyvendinimo laikotarpis

nuo __________ iki _____________

Faktinis projekto / projekto etapo įgyvendinimo laikotarpis (tik galutinei ataskaitai)

nuo __________ iki _____________

Bendra projekto / projekto etapo vertė (planuota)

iš viso

tinkamų finansuoti išlaidų

 

2. Projekto / projekto etapo įgyvendinimo aprašymas

2.1. Projekto / projekto etapo įgyvendinimo eigos santrauka

 

2.2. Projekto / projekto etapo pasiekti rezultatai

 

2.3. Planuotų ir pasiektų rezultatų neatitikimų aprašymas

 

 

3. Pasiekti rezultatai

 

Projekto pasiekimo rodikliai

Planuota

Pasiekta

Komentarai

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

4. Visos iki ataskaitos pateikimo dienos patirtos tinkamos finansuoti projekto išlaidos:

 

Išlaidų kategorija

Planuota lėšų suma

Faktiškai patirtos išlaidos iki ataskaitos pateikimo datos

Komentarai

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

5. Visos iki ataskaitos pateikimo datos patirtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal išlaidų rūšis:

 

Projekto išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama išlaidų kategorijai suma pagal paramos sutartį, Lt

Iki šios ataskaitos pateikimo datos patirtos ir pripažintos tinkamomis finansuoti išlaidos, Lt

Iki šios ataskaitos pateikimo datos patirtos, tačiau dar nepripažintos tinkamomis finansuoti išlaidos, Lt

Nepanaudotos lėšos, Lt (2–3–4)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

n.

 

 

 

 

 

 

(Atsakingo asmens pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

(Asmens, užpildžiusio šį dokumentą, pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

_________________

 

 

 

Lietuvos žuvininkystės sektoriaus

2007–2013 metų veiksmų programos V prioritetinės

krypties „Techninė parama“ įgyvendinimo taisyklių

6 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2011 m. rugpjūčio 10 d. įsakymo Nr. 3D-625 redakcija)

 

____________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PROJEKTO GAUTI FINANSINĘ PARAMĄ PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2007–2013 M. VEIKSMŲ PROGRAMOS V PRIORITETINĘ KRYPTĮ „TECHNINĖ PARAMA“ SĄMATA

 

Eil. Nr.

Valstybės funkcijų klasifikacija

Ekonominė klasifikacija

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM, Lt

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidos 1 projekto įgyvendinimo metais

Projekto išlaidos 2 projekto įgyvendinimo metais

Projekto išlaidos n projekto įgyvendinimo metais

iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

iš viso

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

bendra suma su PVM, Lt

suma be PVM, Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM, Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

bendra suma su PVM,

Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be PVM, Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

su

ma

be

PVM,

Lt

PVM,

Lt

bendra suma

su

PVM,

Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be

PVM,

Lt

PVM, Lt

suma

be PVM, Lt

PVM,

Lt

suma

be

PVM, Lt

PVM, Lt

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pareiškėjo įgalioto atstovo parašas ____________

 

Paramos teikėjo:

__________________

(pavadinimas)

__________________

(atstovaujančio asmens pareigos)

__________________

(parašas)

A. V.

__________________

(vardas ir pavardė)

Paramos gavėjo:

__________________

(pavadinimas)

__________________

(atstovaujančio asmens pareigos)

__________________

(parašas)

A. V.

__________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________