LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

Į S A K Y M A S

 

DĖL 2011 M. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIų ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2012 m. balandžio 27 d. Nr. 1V-557

Vilnius

 

Vadovaudamasis Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1V-889 (Žin., 2011, Nr. 116-5495), 29 punktu bei atsižvelgdamas į informaciją apie universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimą, gautą iš TEO LT, AB, 2004 m. gruodžio 16 d. raštu Nr. 01-2-961, 2009 m. sausio 7 d. raštu Nr. 01-1-04-9, 2009 m. rugsėjo 8 d. raštu Nr. 01-1-04-296, 2010 m. birželio 8 d. raštu Nr. 01-1-04-184, 2011 m. vasario 2 d. raštu Nr. 01-1-03-20, 2011 m. kovo 31 d. raštu Nr. 01-1-03-72, 2011 m. balandžio 12 d. raštu Nr. 01-1-03-84, 2011 m. liepos 14 d. raštu Nr. 01-1-04-164, 2011 m. spalio 12 d. raštu Nr. 01-1-03-228, 2012 m. sausio 12 d. raštu Nr. 01-1-03-6, 2012 m. vasario 1 d. raštu Nr. 01-1-03-18 ir 2012 m. balandžio 18 d. raštu Nr. 01-1-03-93.

1. P a s k e l b i u 2011 m. universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo ir kainų pokyčių ataskaitą (pridedama).

2. N u r o d a u paskelbti šį įsakymą „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto svetainėje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

Direktorius                                                                        Feliksas Dobrovolskis

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus

2012 m. balandžio 27 d. įsakymo Nr. 1V-557

priedas

 

2011 m. UNIVERSALIŲJŲ ELEKTRONINIŲ RYŠIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO IR KAINŲ POKYČIų ATASKAITA

 

Universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas Lietuvos Respublikos teritorijoje 2011 metais teikė TEO LT, AB.

1. TEO LT, AB teikiamos universaliosios elektroninių ryšių paslaugos:

1.1. Viešosios telefono ryšio paslaugos fiksuotoje vietoje teikiamos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pagrindinių linijų (telefono ryšio linijų, jungiančių abonento galinius įrenginius su viešuoju komutuojamu tinklu ir turinčių atskirą jungtį telefono stotyje) skaičius 2011 m. sausio 1 d. buvo 617362, 2011 m. gruodžio 31 d. – 572989.

TEO LT, AB 2011 metais gavo 45078 paslaugų gavėjų (32536 fizinių asmenų ir 12542 juridinių asmenų) prašymų įrengti vietinę liniją viešosioms fiksuoto telefono ryšio paslaugoms gauti, 2011 metais gavo 35442 paslaugų gavėjų (24829 fizinių asmenų ir 10613 juridinių asmenų). 2011 metais buvo gauti 45078 prašymai. 29508 prašymai buvo įvykdyti neviršijant Reikalavimų universaliųjų paslaugų kokybei aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau – Kokybės aprašas), 5.1 punkte nustatyto 60 dienų termino. Analoginė judriojo korinio ryšio sistema (NMT 450), įrengiant vietinę liniją, 2011 m. nebuvo naudojama. 1242 prašymai įvykdyti naudojant visuotinę judriojo radijo ryšio sistemą (GSM). 16 užsakymų buvo įvykdyti viršijant Kokybės aprašo 5.1 punkte nustatytą 60 dienų terminą, nes vyko derybos su paslaugų gavėju dėl linijos įvedimo sąlygų arba vykdymas buvo atidėtas paslaugų gavėjo prašymu. 3685 prašymai įrengti viešojo fiksuoto telefono ryšio vietinę liniją nebuvo patenkinti dėl to, kad po techninių galimybių tyrimo paslaugų gavėjas atsisakė linijos įrengimo.

1.2. Vadovaujantis Reikalavimų universaliųjų paslaugų teikėjams, užtikrinant taksofonu teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų prieinamumą, įskaitant taksofonų prieinamumą neįgaliems šių paslaugų gavėjams, aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 15 d. įsakymu Nr. 1V-214 (Žin., 2006, Nr. 23-773) (toliau – Aprašas), 2011 m. sausio 1 d. 1173 taksofonai buvo miestuose ir 165– kitose gyvenamosiose vietovėse; 2011 m. gruodžio 31 d. – atitinkamai – 1129 ir 204.

1.3. Viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentų sąrašų prieinamumas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo užtikrinamas skelbiant viešųjų telefono paslaugų abonentų telefonų sąrašus vieningu informaciniu telefono ryšio numeriu 118 bei elektroninius abonentų sąrašus bendrovės interneto svetainėse www.zebra.lt, www.118.lt.

Abonentų sąrašuose pateikiami duomenys atitinka Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2011 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. 1V-889 (Žin., 2011, Nr. 116-5495) (toliau – Taisyklės), 4.3.1 punkte nustatytus reikalavimus.

Interneto svetainėje adresu www.zebra.lt ir informacijos apie visų viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus tarnybos telefono ryšio numeriu 118 skelbiami tiek TEO LT, AB (duomenys atnaujinami kiekvieną dieną), tiek kitų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų abonentų (duomenys atnaujinami kiekvieną savaitę), davusių sutikimą, kad atitinkama informacija būtų skelbiama viešai, telefono ryšio numeriai.

Vadovaujantis 2012 m. balandžio 11 d. duomenimis, abonentų sąrašuose yra skelbiami šių viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų privačių abonentų, davusių sutikimą, kad jų duomenys būtų įtraukti į viešai prieinamus abonentų sąrašus, duomenys: TEO LT, AB (455089 asm.), UAB „Omnitel“ (10806 asm.), UAB „Bitė Lietuva“ (15525 asm.), UAB „Tele2“ (0 asm.), UAB „Nacionalinis telekomunikacijų tinklas“ (842 asm.).

1.4. TEO LT, AB pagalbos tarnybos nemokamu telefonu 117 visiems savo klientams (įskaitant akluosius ir silpnaregius universaliųjų paslaugų abonentus) teikia informaciją apie praėjusio atsikaitomojo laikotarpio sąskaitas už elektroninių ryšių paslaugas. Atsižvelgiant į tai, kad TEO LT, AB, negavusi atskiro abonento pranešimo, iš anksto negali identifikuoti ar skambučiai informaciniu telefono ryšio numeriu 118 yra vykdomi iš aklųjų ir silpnaregių universaliųjų paslaugų abonentų vardu registruotų telefono ryšio linijų, tokie skambučiai negali būti automatiškai neapmokestinami. Teisės aktuose nustatytas reikalavimas neapmokestinti tokių skambučių galėtų būti užtikrinamas perskaičiuojant abonento sąskaitą gavus iš abonento prašymą ir informaciją, kad konkreti telefono ryšio linija priklauso aklajam ir silpnaregiui universaliųjų paslaugų abonentui.

1.5. Laikantis Aprašo 6 punkto sąlygų, 2011 metais veikė 239 taksofonai, pritaikyti neįgaliųjų poreikiams (2010 metais – 217). Taksofonų naudojimo instrukcijos skelbiamos16 kegelių dydžio šriftu. Dauguma taksofonų neįgaliesiems yra apšviestose teritorijose ar pastatų viduje, todėl yra tinkamai apšviesti. Suderinus su neįgaliųjų reabilitacijos centrais (nurodytais Aprašo priede) šių centrų patalpose yra įrengti galiniai įrenginiai, suteikiantys galimybę naudotis elektroninių ryšių paslaugomis interneto pagalba.

1.6. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodikliai pateikti 1 lentelėje.

1 lentelė

Rodiklis

Matavimas

2011 m.

I ketv.

2011 m.

II ketv.

2011 m.

III ketv.

2011 m.

IV ketv.

2011 m.

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

21

18

25

26

21

 

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų (dienos)

48

41

73

43

41

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos (procentai)

95,54

95,79

95,19

93,95

95,08

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

1,93

2,12

2,44

1,88

8,36

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

33,87

39,18

43,58

41,03

41,10

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų (valandos)

74,17

74,18

79,17

72,00

75,48

 

Pašalinti gedimai vietinėse linijose per numatytą trukmę (procentai)

88,69

89,98

88,44

89,73

89,18

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

27,00

26,33

27,30

26,17

26,75

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų (valandos)

70,38

69,05

70,32

68,38

69,58

 

Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę (procentai)

89,81

90,62

90,69

91,06

90,54

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis (procentai)

0,81

0,59

0,49

0,52

0,61

 

Tarptautinių kvietimų dalis (procentai)

2,98

5,17

5,06

4,83

4,49

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė (sekundės)

0,59

0,60

0,69

0,76

0,66

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų (sekundės)

1,41

1,41

1,93

2,15

1,78

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė (sekundės)

6,54

5,81

5,90

5,46

5,74

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų (sekundės)

17,45

16,50

16,66

16,24

16,52

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

12,74

13,70

13,16

15,10

13,80

 

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

54,45

81,77

82,20

81,35

81,84

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo (sekundės)

5,41

5,24

5,31

5,89

5,59

 

Atsiliepimai per 20 sek. (procentai)

98,26

92,92

93,01

91,67

92,29

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai (procentai)

95,90

98,19

97,68

97,30

97,86

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo (procentai)

0,16

0,23

00,33

0,29

0,25

 

Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo TEO LT, AB teikiamų viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybė atitinka Reikalavimų kokybei nuostatas.

1.7. Vykdant Taisyklių 16.2 punkto nuostatas, Tarnyba 2011 m. kovo–balandžio mėnesiais atliko tyrimą, siekiant nustatyti, ar Taisyklių 4 punkte nustatytas mastas atitinka universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų gavėjų poreikius. Tyrimo metu nustatyta:

1.7.1. 36 proc. tyrimo dalyvių nurodė, kad jie naudojasi viešosiomis fiksuoto telefono ryšio paslaugomis, teikiamomis TEO LT, AB, 80 proc. besinaudojančių nurodė, kad paslaugos juos tenkina. 17 proc. nurodė, kad paslauga yra per brangi. 36 proc. turinčių fiksuoto telefono liniją teigė, kad per ją naudojasi internetu. 16 proc. besinaudojančių prieigos prie interneto paslaugomis nurodė, kad interneto duomenų perdavimo ir priėmimo sparta yra nuo 2 Mb/s iki 10 Mb/s. 2% (12 respondentų) neturėjusiųjų 2011 m. pradžioje namuose fiksuoto ryšio telefono linijos nurodė, kad yra kreipęsi į TEO LT dėl linijos įvedimo. Daugumai paslauga buvo įvesta greičiau nei per mėnesį. 62% respondentų, kurie 2011 m. pradžioje neturėjo namuose fiksuotos telefono linijos, teigė dėl linijos įvedimo nesikreipę, nes namuose naudojasi mobiliuoju telefonu, 32% – nes telefono namuose nereikia.

1.7.2. 98,5 proc. tyrimo dalyvių 2011 metais taksofonais nesinaudojo. Kelis kartus per mėnesį naudojosi 0,1 proc., kelis kartus per metus – 1,4 proc. Dažniausiai taksofonu buvo naudojamasi mieste (87 proc.). 6 proc. respondentų nurodė mažesnes gyvenamas vietoves, o 8 proc. respondentų naudojosi tiek miestuose, tiek kitose gyvenamose vietovėse. Dažniausiai taksofonais naudojamasi gatvėse (66 proc.) ir prekybos centruose, parduotuvėse (24 proc.). 71 proc. besinaudojančiųjų taksofonais yra linkę manyti, jog taksofonų visiškai pakanka. 14 proc. pageidautų jų daugiau, o 7 proc. teigė, jog reikėtų jų įrengti žymiai daugiau.

1.7.3. 92 proc. respondentų nėra aktualu, kad būtų išplėstos taksofonų (ryšių terminalo) funkcinės galimybės, t. y. taksofonų pagalba būtų galima rašyti elektroninius laiškus, naršyti internete. Taip pat 93 proc. respondentų nėra aktualu, kad už paslaugas, teikiamas taksofonu, galima būtų atsiskaityti naudojant finansų įstaigų kreditines/debetines korteles, grynuosius pinigus.

1.7.4. 48 proc. tyrimo dalyvių teigė, jog jiems tenka ieškoti informacijos apie telefono ryšio numerius: iš jų 1 proc. – dažnai (keliskart per savaitę), 17 proc. – kartais (keliskart per mėnesį), 30 proc. – retai (keliskart per metus). 37 proc. respondentų nurodė, kad ieško telefono ryšio numerių abonentų, gyvenančių toje pat apskrityje. 50 proc. tyrimo dalyvių nurodė, jog ieško tiek toje pat apskrityje gyvenančių, tiek kitose vietovėse esančių abonentų. Populiariausias informacijos apie abonentų telefono ryšio numerius gavimo būdas – telefono ryšio numeriu 118 (53 proc.). 39 proc. respondentų paminėjo informacijos tarnybų interneto tinklalapius, 20 proc. – abonentų sąrašus (telefonų knygas).

 

2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo kainų pokyčiai:

2.1. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainos 2011 metais iki 2011 m. lapkričio 5 d. buvo reguliuojamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 3 d. nutarimo Nr. 699 „Dėl Universaliųjų telekomunikacijų paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų telekomunikacijų paslaugų kainų aukščiausios ribos nustatymo“ pakeitimo“ (Žin., 2003, Nr. 55-2439; 2006, Nr. 23-749), o nuo 2011 m. lapkričio 5 d. – Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. spalio 27 d. nutarimu Nr. 1248 „Dėl universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikimo nuostolių kompensavimo taisyklių patvirtinimo ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausios kainų ribos nustatymo bei kai kurių Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų pripažinimo netekusiais galios“ (Žin., Nr. 131-6229) nustatyta universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba.

2.2. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausia riba 2011 metais nesikeitė. Universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausios ribos ir universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų teikėjo 2011 metais taikytų universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų palyginimas pateiktas 2 lentelėje.

 

2 lentelė

Eil. Nr.

Užmokesčio pavadinimas*

Kainų aukščiausia riba (Lt su PVM), galiojusi  2011-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2011-01-01

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2011-06-30

Universaliųjų paslaugų teikėjo faktiškai taikyta aukščiausia kaina (Lt su PVM), 2011-12-31

1.

Telefono linijos įrengimo užmokestis

250,00

250,00 (užmokestis individualiame name bei juridiniams asmenims); 200,00 (daugiabutyje)

250,00 (užmokestis individualiame name bei juridiniams asmenims); 200,00 (daugiabutyje)

250,00 (užmokestis individualiame name bei juridiniams asmenims); 200,00 (daugiabutyje)

2.

Abonentinis mėnesio užmokestis už telefono liniją:

 

 

 

 

2.1.

vartotojams

23,00

23,00

23,00

23,00

2.2.

kitiems universaliųjų paslaugų gavėjams

28,00

28,00

28,00

28,00

3.

Vietinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

3.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

3.2.

skambučių siuntimas piko laiku** (už minutę)

0,12

0,12

0,12

0,12

3.3.

skambučių siuntimas ne piko laiku *** (už minutę)

0,03

0,03

0,03

0,03

4.

Nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

4.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

4.2.

skambučių siuntimas piko laiku** (už minutę)

0,40

0,26

0,26

0,26

4.3.

skambučių siuntimas ne piko laiku*** (už minutę)

0,30

0,09

0,09

0,09

5.

Skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje, skambinant į taksofoną Lietuvoje:

 

 

 

 

5.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

5.2.

skambučių siuntimas į taksofoną Lietuvoje (už minutę)

0,49

0,12

(piko laiku**, tame pačiame mieste)

0,12

(piko laiku**, tame pačiame mieste)

0,12

(piko laiku**, tame pačiame mieste)

0,03

(ne piko laiku***, tame pačiame mieste)

0,03

(ne piko laiku***, tame pačiame mieste)

0,03

(ne piko laiku***, tame pačiame mieste)

0,26

(piko laiku**, į kitus miestus)

0,26

(piko laiku**, į kitus miestus)

0,26

(piko laiku**, į kitus miestus)

0,09

(ne piko laiku***, į kitus miestus)

0,09

(ne piko laiku***, į kitus miestus)

0,09

(ne piko laiku***, į kitus miestus)

6.

Informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimas:

 

 

 

 

6.1.

užmokestis už didmeninę informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą, mokamas universaliųjų paslaugų teikėjui

1,18

1,18

1,18

1,18

6.2.

užmokestis už informacijos teikimą paslaugų gavėjams (už minutę)****

1,50

1,50

1,50

1,50

7.

Tarptautinių skambučių siuntimas teikiant viešąsias telefono ryšio paslaugas fiksuotoje vietoje:

 

 

 

 

7.1.

sujungimo užmokestis

0,14

0,14

0,14

0,14

7.2.

Estija, Latvija (už minutę)

1,46

1,41

1,41

1,41

7.3.

Baltarusija (už minutę)

1,88

1,81

1,81

1,81

7.4.

Airija, Austrija, Australija, Belgija, Danija, Didžioji Britanija, Ispanija, Italija, Graikija, Vatikanas, Havajų salos, JAV, Kanada, Lenkija, Lichtenšteinas, Liuksemburgas, Nyderlandai, Portugalija, Puerto Rikas, Prancūzija, Korsika, Suomija, Švedija, Virginijos salos (JAV), Vokietija, Naujoji Zelandija (už minutę)

1,74

1,41

1,41

1,41

7.5.

Bulgarija, Čekija, Moldova, Kroatija, Rumunija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Šveicarija, Norvegija, Ukraina, Vengrija (už minutę)

2,24

1,81

1,81

1,81

7.6.

Albanija, Andora, Armėnija, Azerbaidžanas, Bosnija ir Hercegovina, Islandija, Gibraltaras, Gruzija, Serbija ir Juodkalnija, Kazachija, Kipras, Kirgizija, Malta, Makedonija, Monakas, San Marinas, Tadžikija, Turkmėnija, Turkija, Uzbekija (už minutę)

3,10

2,51

2,51

2,51

7.7.

Argentina, Bahamos, Brazilija, Filipinai, Honkongas, Grenlandija, Japonija, Kinija, Kolumbija, Kosta Rika, Meksika, Pietų Afrikos Respublika, Pietų Korėja, Singapūras, Šri Lanka, Tailandas, Taivanas, Venesuela (už minutę)

7,79

7,79

7,79

7,79

7.8.

kitos valstybės (už minutę)

10,03

10,03

10,03

10,03

7.9.

Inmarsat A (už minutę)

33,04

33,04

33,04

33,04

7.10.

Inmarsat B, Inmarsat C, Inmarsat M (už minutę)

25,37

25,37

25,37

25,37

7.11.

Inmarsat Mini – M (už minutę)

18,88

18,88

18,88

18,88

8.

Viešosios telefono ryšio paslaugos, teikiamos taksofonu:

 

 

 

 

8.1.

sujungimo užmokestis

0,16

0,16

0,16

0,16

8.2.

vietinių skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,1768

0,1768

0,1768

8.3.

nacionalinių (tarpmiestinių) skambučių siuntimas (už minutę)

0,49

0,49

0,49

0,49

8.4.

tarptautinių skambučių siuntimas (už minutę)

Galiojančioms tarptautinių skambučių siuntimo kainoms taikomas koeficientas ne didesnis kaip 1,32.

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

Taikyti tarptautinių skambučių siuntimo piko metu užmokesčiai, padauginti iš 1,32 koeficiento

9.

Užmokestis už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimą taksofonu (už minutę)****

1,85

1,50

1,50

1,50

 

Pastabos: * Pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 162 ir 2011 m. spalio 27 d. nutarimu Nr. 1248 nustatytą universaliųjų elektroninių ryšių paslaugų kainų aukščiausią ribą. ** Darbo dienomis nuo 7 iki 20 val. *** Darbo dienomis nuo 20 iki 7 val., o poilsio ir švenčių dienomis visą parą. **** Į užmokestį įskaičiuojami visi galimi užmokesčiai paslaugų gavėjui (skambučio sudarymo užmokestis, užmokestis už vietinį telefono ryšį (pagal atitinkamus tarifus), užmokesčiai už informacijos apie viešųjų telefono ryšio paslaugų abonentus teikimo paslaugą ir užmokestis už kitas paslaugas, jeigu tokių būtų).

 

 

 

 

 

Standartinės universaliųjų paslaugų teikėjo taikomos nuolaidos (nevertinant nuolaidų, taikomų rinkodaros akcijų metu arba parduodant kelias susietas paslaugas) telefono linijos įrengimui yra pateikiamos 3 lentelėje.

 

3 lentelė

Paslaugų gavėjai ir nuolaidų galiojimas

Minimalus viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo sutarties terminas, mėn.

Nuolaida, suteikiama telefono linijos įrengimo užmokesčiui, Lt su PVM

Juridiniams asmenims 2011 m.

Be įsipareigojimų

250,00

 

12

125,00

 

18

87,50

 

24

62,50

Fiziniams asmenims 2011 m.

Be įsipareigojimų

200,00 (daugiabutyje),

250,00 (individualiame name)

 

12

100,00 (daugiabutyje),

150,00 (individualiame name)

 

24

0,00 (daugiabutyje),

100,00 (individualiame name)

 

_________________