LIETUVOS RESPUBLIKOS
SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2006 m. LIEPOS 17 d. ĮSAKYMO Nr. 3-297 „DĖL REIKALAVIMŲ GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO EISMO SAUGOS VALDYMO SISTEMOMS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. liepos 28 d. Nr. 3-459
Vilnius
P a k e i č i u Reikalavimus geležinkelių transporto eismo saugos valdymo sistemoms, patvirtintus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. 3-297 „Dėl Reikalavimų geležinkelių transporto eismo saugos valdymo sistemoms patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 81-3231, Nr. 107-4075; 2010, Nr. 60-2978):
1. Išdėstau 8 punktą taip:
„8. Patvirtinus strategiją, su ja supažindinami atitinkamai geležinkelių infrastruktūros valdytojų ir geležinkelio įmonių (vežėjų) darbuotojai. Strategija turi būti prieinama visiems geležinkelių infrastruktūros valdytojų ir geležinkelio įmonių (vežėjų) darbuotojams, taip pat su geležinkelių infrastruktūros valdytojų ar geležinkelio įmonių (vežėjų) veikla susijusiems asmenims.“
3. Išdėstau 22 punktą taip:
„22. Geležinkelių infrastruktūros valdytojų ir geležinkelio įmonių (vežėjų) vadovai turi paskirti asmenis, atsakingus už skubaus pranešimo apie eismo įvykius ir avarines situacijas schemos, kuri turi būti parengta vadovaujantis teisės aktais bei suderinta su Inspekcija bei viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoju, sudarymą. Pasikeitus pranešimų apie eismo įvykius ir avarines situacijas tvarkai, schema turi būti nedelsiant ištaisyta, tačiau schemos pakeitimų derinti su Inspekcija neprivaloma. Asmenys, atsakingi už skubaus pranešimo apie eismo įvykius ir avarines situacijas schemos sudarymą, taip pat privalo užtikrinti, kad būtų parengti ir šių įmonių vadovų patvirtinti sąrašai, kuriuose būtų nurodytos darbuotojų, atsakingų už pranešimą apie eismo įvykius ir avarines situacijas, pareigos, jų telefonų numeriai.“
8. Išdėstau 30 punktą taip:
13. Išdėstau 38 punktą taip:
„38. Geležinkelių infrastruktūros valdytojų ir geležinkelio įmonių (vežėjų) vadovai turi paskirti asmenį, atsakingą už tai, kad geležinkelių infrastruktūros valdytojai ir geležinkelio įmonės (vežėjai) laiku gautų naują norminę dokumentaciją, jos pakeitimus bei papildymus ir šių įmonių darbuotojai būtų laiku su jomis supažindinti.“