LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL KULTŪROS specialistų KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO projektų dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų taisyklių, paraiškos, sutarties, sąmatos ir ataskaitų formų patvirtinimo

 

2012 m. vasario 28 d. Nr. ĮV-140

Vilnius

 

Vadovaudamasis Ilgalaikio muziejininkų kvalifikacijos tobulinimosi nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2008 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. ĮV-508 (Žin., 2008, Nr. 129-4945), 19 punktu bei siekdamas tinkamai įgyvendinti Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo 2012–2014 metų tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. spalio 27 d. nutarimu Nr. 1269 (Žin., 2011, Nr. 134-6350), 4 tikslo 4.1.1 priemonę, Regionų kultūros plėtros 2012–2020 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2011 m. spalio 19 d. įsakymu Nr. ĮV-639 (Žin., 2011, Nr. 130-6189), įgyvendinimo priemonių plano 1 tikslo 4.2 ir 4.3 priemones ir Bibliotekų specialistų kvalifikacijos kėlimo 2009–2013 metų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2008 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. ĮV-350 (Žin., 2008, Nr. 89-3560), įgyvendinimo priemonių programos 1.1 priemonę,

t v i r t i n u pridedamas:

1.1. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projektų dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų taisykles;

1.2. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų paraiškos formą;

1.3. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų sutarties formą;

1.4. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų išlaidų sąmatą;

1.5. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto įvykdymo ataskaitos formą;

1.6. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo formą.

 

 

Kultūros ministras                                                                     Arūnas Gelūnas

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

KULTŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS tobulinimo PROJEKTŲ DALINIO FINANSAVIMO IŠ 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projektų (toliau – projektai) dalinio finansavimo iš 2012 valstybės biudžeto lėšų taisyklės (toliau – taisyklės) nustato valstybės biudžeto lėšomis (toliau – lėšos) finansuotinų projektų paraiškų pateikimo ir svarstymo tvarką, projektų vertinimo kriterijus, finansavimo prioritetus ir dydžius, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką.

2. Finansavimas projektams skiriamas konkurso būdu. Konkurso tikslas – atrinkti projektus, kuriais siekiama gilinti ir atnaujinti kultūros specialistams profesinei veiklai reikalingas žinias, bendruosius gebėjimus ir praktinius įgūdžius.

3. Paraiškas projektų finansavimui gauti gali teikti viešieji juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti arba organizuoti kvalifikacijos tobulinimą ir išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus (arba kartu su įstaiga, turinčia teisę išduoti kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus (švietimo centrais, aukštosiomis mokyklomis ir kt.), gavę rekomendaciją iš atitinkamos srities asocijuotos organizacijos (Lietuvos muziejų asociacijos, Lietuvos bibliotekininkų draugijos, Kultūros centrų asociacijos, asociacijos „Kultūros savivaldos kolegija“).

Taisyklių 5.2 punkte numatytoms temoms paraiškas gali teikti tik Regionų kultūros plėtros 2012–2020 metų programos 4.2 priemonėje nurodyti atsakingi vykdytojai – Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka ir apskričių viešosios bibliotekos. Tokios programos ne mažiau kaip 70 procentų mokymų dalyvių turi būti savivaldybių viešųjų bibliotekų darbuotojai.

4. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Kvalifikacija – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka pripažįstama asmens turimų kompetencijų arba profesinės patirties ir turimų kompetencijų, reikalingų tam tikrai veiklai, visuma;

Kvalifikacijos tobulinimas – asmens turimų kompetencijų, reikalingų tam tikrai veiklai atlikti, gilinimas ir/arba plėtimas;

Kultūros specialistas – asmuo, įgijęs kurią nors kultūros ir meno srities (bibliotekininko, chorvedžio, choreografo, režisieriaus, kultūros vadybininko, muziejininko, dailininko ar kitą) kvalifikaciją arba dirbantis kultūros, meno ir kūrybinių industrijų srityje.

Kitos sąvokos taisyklėse suprantamos taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos muziejų įstatyme (Žin., 1995, Nr. 53-1292; 2003, Nr. 59-2638), Lietuvos Respublikos bibliotekų įstatyme (Žin., 1995, Nr. 51-1245; 2004, Nr. 120-4431) ir kituose teisės aktuose.

5. Priimamos paraiškos šių kvalifikacijos tobulinimo programų temoms:

5.1. muziejų specialistų mokymo programos:

5.1.1. edukacinė veikla muziejuose (muziejų edukacijos samprata, edukacinių programų rengimo principai, specializuotų edukacinių programų, skirtų tikslinėms grupėms – suaugusiesiems, neįgaliesiems, pagyvenusiems žmonėms, šeimoms, vaikų globos namų auklėtiniams, rengimas ir jų įgyvendinimas);

5.1.2. muziejų rinkinių vadyba (darbas fonduose, mokslinės medžiagos rinkimas ir sisteminimas, muziejinių vertybių inventorinimas ir automatizuota apskaita);

5.1.3. prevencinis konservavimas ir restauravimas;

5.1.4. muziejų veiklos viešinimo ir informacijos sklaidos įgūdžių stiprinimas;

5.1.5. ekspozicijų ir parodų muziejuose rengimas, pristatymas visuomenei ir jų vertinimas;

5.2. bibliotekų specialistų mokymo programos:

5.2.1. bibliotekininkystės pagrindai (neturintiems profesinės kvalifikacijos);

5.2.2. bibliotekos fondų valdymas (planavimas, formavimas, analizė, tvarkymas, priežiūra ir kt.);

5.2.3. bibliotekos paslaugų teikimas visuomenei (naujų metodų, patirties, technologijų taikymas, edukacinės programos tikslinėms grupėms);

5.2.4. elektroninės informacijos ištekliai ir paslaugos (paieška duomenų bazėse ir internete, skaitmeninio turinio kūrimas ir paslaugų organizavimas);

5.2.5. bibliotekų veiklos efektyvumas ir tobulinimas (veiklos tyrimo ir vertinimo metodai, procedūros, kokybės vadyba);

5.3. kultūros centrų specialistų mokymo programos:

5.3.1. kultūros centro administravimo pagrindai ir veikla;

5.3.2. kultūros centro socialinis integralumas;

5.3.3. naujos paslaugos kultūros centruose;

5.3.4. etninė kultūra XXI amžiuje;

5.4. savivaldybės kultūros administratorių kompetencijų ugdymas;

5.5. meno kolektyvų vadovų, kūrėjų, atlikėjų mokymo programos: chorų vadovų, choreografų ir šokių grupių vadovų, etninės kultūros specialistų, pučiamųjų instrumentų orkestrų vadovų, liaudies instrumentų orkestrų vadovų, tautodailininkų ir kitų kultūros specialistų kompetencijų ugdymas. Šioje programoje teorinio mokymo metu turi būti numatyti ir praktiniai užsiėmimai;

5.6. vadybos, bendrakultūrinės ir finansų valdymo mokymo programos:

5.6.1. projektų vadyba;

5.6.2. kultūros įstaigų vadybos ir administravimo įvadas (pradėjusiems vadovauti);

5.6.3. strateginis kultūros įstaigų veiklos planavimas;

5.6.4. korupcijos prevencija ir profesinė etika;

5.6.5. atviros erdvės jaunimui kultūros įstaigose, darbo jose specifika;

5.6.6. viešieji pirkimai kultūros įstaigose; viešasis knygų pirkimas bibliotekose;

5.6.7. darbo su informacinėmis sistemomis administravimas (informacinių technologijų (IT) taikymo įgūdžių tobulinimas IT specialistams, specialistams, dirbantiems su duomenų bazėmis, LIMIS, LIBIS);

5.6.8. biudžetinių įstaigų finansų valdymas (skirta kultūros įstaigų finansininkams, buhalteriams);

5.6.9. buhalterinės apskaitos ypatumai ir naujovės (skirta kultūros įstaigų finansininkams, buhalteriams).

6. Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo galimi būdai ir formos:

6.1. trumpalaikiai seminarai (6–24 val. trukmės);

6.2. moduliniai mokymai (mokymai nuo 40 val. trukmės);

6.3. nuotolinis integruotas mokymas (nuo 48 val. trukmės).

7. Išklausius kursą, dalyviams išduodami kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai.

 

II. PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJAI IR finansavimo PRIORITETAI

 

8. Projektai vertinami vadovaujantis šiais kriterijais:

8.1. projekto turinio atitiktis 5 punkte išvardintoms mokymo programų temoms;

8.2. projekto kokybė – numatomi rezultatai, įgyvendinimo veiksmingumas, mokymo metodų novatoriškumas;

8.3. projekto tikslinių grupių ir geografinė aprėptis;

8.4. projekto vykdytojų ir lektorių kvalifikacija ir patirtis;

8.5. specialios metodinės, mokomosios medžiagos, rekomendacijų, orientuotų į kultūros specialistus, parengimas ir /ar išleidimas.

9. Prioritetai teikiami projektams, atsižvelgiant į jų:

9.1. inovatyvumą, aktualumą, turinio atitikimą šiandienos poreikiams;

9.2. teorinės ir praktinės dalies proporcijas;

9.3. racionalų laiko, finansinių ir žmogiškųjų išteklių planavimą;

9.4. turimus kitus finansavimo šaltinius.

10. Projektams skiriamų valstybės biudžeto lėšų santykinė dalis viso projekto poreikio atžvilgiu gali siekti iki 90 procentų.

 

III. PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA ir sąlygos

 

11. Kultūros ministro nustatytos formos paraiškos projektų finansavimui iš dalies gauti priimamos ministerijai interneto svetainėje (www.lrkm.lt) paskelbus projektų finansavimo iš dalies valstybės biudžeto lėšomis konkursą. Konkursas skelbiamas 2012 metų pirmąjį ketvirtį.

12. Konkurso skelbime nurodoma:

12.1. paraiškų priėmimo laikas;

12.2. paraiškų pateikimo būdas;

12.3. paraiškas priimantis ministerijos skyrius;

12.4. konkursą koordinuojančio ministerijos skyriaus specialisto vardas, pavardė, telefonas, elektroninio pašto adresas;

12.5. kita projektų vykdytojams svarbi informacija.

13. To paties projekto daliniam finansavimui gauti paraiška gali būti teikiama tik į vieną ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytą programos priemonę. Jeigu projektą vykdo keli vykdytojai, projektas laikomas neskaidomu ir daliniam finansavimui gauti paraišką (paraiškoje privalo būti nurodyti visi vykdytojai) tik į vieną ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytą programos priemonę turi teisę teikti tik vienas, pagrindinis, vykdytojas. Paraiškoje turi būti pateikta detali projekto sąmata, nurodant visų finansavimo šaltinių pavadinimus, išlaidų pavadinimus, sumas.

14. Paraiškos siunčiamos registruotu laišku. Pateikimo data laikoma pašto spaude pažymėta siuntimo data.

15. Paraiškos nesvarstomos, jei jos užpildytos netvarkingai, pateiktos pasibaigus ministerijos nustatytam paraiškų priėmimo laikui, jeigu pateikti ne visi būtini dokumentai, taip pat jeigu pareiškėjai nėra įvykdę anksčiau ministerijos iš dalies finansuotų projektų sutartinių įsipareigojimų arba neatitinka kitų konkurso skelbime nurodytų reikalavimų.

 

IV. PARAIŠKŲ SVARSTYMO TVARKA

 

16. Paraiškas svarsto ir kultūros ministrui teikia savo rekomendacijas dėl projektų finansavimo Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projektų ekspertų komisija (toliau – komisija).

17. Komisijos sudėtį 2012 metams tvirtina kultūros ministras. Komisijos sudėtis skelbiama ministerijos interneto tinklalapyje.

18. Komisiją sudaro 7 narai. Komisijos nariais kviečiami kompetentingi kultūros ir švietimo specialistai. Į komisijos sudėtį po vieną narį deleguoja Lietuvos muziejų asociacija, Lietuvos bibliotekininkų draugija, Kultūros centrų asociacija, asociacija „Kultūros savivaldos kolegija“. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, rekomendacinio pobūdžio sprendimai priimami balsuojant ir įforminant protokolu.

19. Komisijos nariai pirmajame posėdyje komisijos narių paprasta balsų dauguma išrenka komisijos pirmininką ir pavaduotoją.

20. Komisijos posėdžiai ir sprendimai yra teisėti, kai posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių. Negalintys dalyvauti posėdyje komisijos nariai iki posėdžio pradžios gali pateikti nuomonę raštu posėdžio darbotvarkėje numatytais klausimais. Raštu pateiktą nuomonę įvertina posėdyje dalyvaujantys komisijos nariai. Komisija sprendimus priima paprasta posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

21. Komisijos nariai, prieš pradėdami vertinti paraiškas, raštu informuoja komisijos sekretorių apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Komisijos narys neturi teisės balsuoti dėl projektų finansavimo, jeigu jis:

21.1. išrinktas į projekto vykdytojo valdymo organus;

21.2. yra projekto kūrybinės grupės narys;

21.3. galimas kitoks viešųjų ir privačių interesų konfliktas.

22. Jeigu komisijos narys prieš projektų svarstymą nepraneša apie privačių ir viešųjų interesų konfliktą bei nenusišalina nuo projektų svarstymo, kilus konfliktui jo balsavimas anuliuojamas.

23. Komisijos darbui vadovauja komisijos pirmininkas arba jo pavaduotojas.

24. Komisijos sekretoriumi skiriamas priemonės vykdytojas, kuris nėra komisijos narys ir neturi balso teisės.

25. Komisijos sekretorius:

25.1. priima ir registruoja paraiškas, teikia jas komisijai svarstyti;

25.2. informuoja pareiškėjus apie paraiškas, neatitinkančias formalių reikalavimų, nustato terminą trūkumams pašalinti;

25.3. organizuoja komisijos posėdžius, protokoluoja juos;

25.4. rengia (prireikus tikslina) sutartis ir sąmatas su atrinktų projektų vykdytojais;

25.5. tikrina ataskaitas apie faktinį lėšų panaudojimą ir projektų veiklos rezultatus.

 

V. LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

26. Lėšos atrinktiems projektams iš dalies finansuoti skiriamos kultūros ministro įsakymu, atsižvelgiant į komisijos rekomendacijas. Kultūros ministro įsakyme nurodomas projekto vykdytojas, projekto pavadinimas, projektui skiriamų lėšų dydis.

27. Kultūros ministro įsakymas, kuriuo lėšos paskirstomos projektams, yra skelbiamas ministerijos interneto svetainėje.

28. Projektų finansavimas vykdomas pagal ministerijos ir projekto vykdytojo, kuriam yra skiriamos lėšos, sudaromą kultūros ministro nustatytos formos sutartį ir ministerijos patvirtintą sąmatą, kuri yra neatskiriama sutarties dalis. Sutartyje nurodomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymo būdai, šalių atsakomybė už sutarties nevykdymą ir kitos sąlygos. Su ministerijos tiesioginio pavaldumo biudžetinėmis įstaigomis sutartys nesudaromos, šios įstaigos teikia tik Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis iš dalies finansuojamo projekto sąmatą.

29. Jei projekto vykdytojas yra ministerijai tiesiogiai pavaldi biudžetinė įstaiga, ministerijos Strateginio planavimo ir kontrolės departamento Finansų ir turto valdymo skyrius teisės aktų nustatyta tvarka patikslina tos įstaigos atitinkamos programos sąmatą. Atsiskaitydamos šios biudžetinės įstaigos teikia projekto rezultatų įvykdymo ataskaitą.

30. Lėšos neskiriamos pastatų rekonstravimui ar remontui, ilgalaikio turto įsigijimui ar jo remontui, panaudojimui kitiems projektams bei dalyvavimo įvairių asociacijų veikloje išlaidoms padengti.

31. Projekto administravimo išlaidos negali būti didesnės nei 20 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti.

32. Biudžetinės įstaigos negali naudoti projekto lėšų darbuotojų darbo užmokesčiui, biuro nuomai ir komunalinėms paslaugoms apmokėti.

33. Nenumatytos išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos, kituose sąmatos straipsniuose nenurodytos išlaidos) gali sudaryti ne daugiau nei 10 proc. visos projekto išlaidų sumos.

34. Projekto lėšas naudojant komandiruotėms ir piniginėms kompensacijoms, privaloma vadovautis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 74-2555) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“ (Žin., 2003, Nr. 114-5152).

35. Projekto vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos lėšos būtų panaudotos tik pagal sąmatoje nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius išlaidų straipsnius, įvertintus pinigine išraiška. Projekto išlaidos laikomos tinkamomis ir panaudotomis pagal paskirtį, jeigu jos teisės aktų nustatyta tvarka yra įtrauktos į projekto vykdytojo buhalterinę apskaitą ir gali būti identifikuojamos, pagrįstos ir patvirtintos atitinkamais išlaidas pateisinančiais ir išlaidų apmokėjimą įrodančiais dokumentais, turinčiais visus apskaitos dokumentams privalomus rekvizitus.

36. Jeigu įgyvendinant projektą iškyla poreikis keisti lėšų paskirstymą pagal atskirus sąmatos straipsnius, toks pasikeitimas nederinamas su ministerija, jei skirtumas (nukrypimas) tarp sąmatos straipsniui skirtų ir planuojamų naudoti lėšų neviršija 20 proc.

37. Jeigu skirtumas tarp skirtų ir planuojamų naudoti lėšų sąmatos straipsnyje gali viršyti 20 proc. arba dėl objektyvių priežasčių gali keistis išlaidų rūšis, projekto vykdytojas privalo tikslinti sąmatą, bet ne vėliau, nei likus 10 darbo dienų iki sutartyje nustatyto projekto įvykdymo termino pabaigos. Ministerijai pateikiamas argumentuotas prašymas su patikslinta projekto išlaidų sąmata.

38. Praleidus sąmatų tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatų tikslinimo tvarką, sąmatų tikslinti nebegalima. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, bus pripažintos netinkamomis ir turės būti grąžintos iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos arba bus priverstinai išieškotos teisės aktų nustatyta tvarka.

39. Skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitiems tikslams, nei nurodyta su ministerija pasirašytoje sutartyje, negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus. Ministerijai nustačius, kad projekto vykdytojas pažeidė sutartyje nustatytą finansavimo ir atsiskaitymo tvarką, projekto vykdytojas privalo grąžinti ministerijai neteisėtai panaudotas lėšas per ministerijos nustatytą laikotarpį. Toks projekto vykdytojas praranda teisę metus teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytų programų (priemonių). Jeigu projekto vykdytojas per ministerijos nustatytą laikotarpį negrąžina nurodytų lėšų, jos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

40. Lėšos gali būti naudojamos tik tinkamoms projekto išlaidoms padengti. Išlaidos yra tinkamos, jeigu jos:

40.1. tiesiogiai susijusios su projektu ir būtinos jo įgyvendinimui;

40.2. patirtos einamaisiais metais ir projekto vykdymo laikotarpiu (nurodytu projekto paraiškoje ir sutartyje);

40.3. išlaidų paskirtis atitinka sąmatoje prie sutarties nurodytas išlaidas.

41. Lėšos pervedamos į projekto vykdytojo atskirą sąskaitą, skirtą valstybės biudžeto lėšoms, pagal nustatytas valstybės iždo valdymo taisykles. Nepanaudotas lėšas projekto vykdytojas grąžina ministerijai.

42. Įvykdžius projektą, už gautas lėšas projekto vykdytojas atsiskaito ministerijai pateikdamas kultūros ministro nustatytos formos projekto dalinio finansavimo ataskaitą ir faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą.

43. Ministerijai pareikalavus, projekto vykdytojas per 10 darbo dienų nuo pareikalavimo raštu gavimo dienos turi pateikti ministerijai visų išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą patvirtinančių dokumentų tinkamai patvirtintas kopijas.

Išlaidas pateisinančiais dokumentais laikomi: projekto vykdytojo prekių ir paslaugų tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros ar PVM sąskaitos faktūros, kasos aparatų kvitai, perdavimo–priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, keleivio transporto bilietai ir kt. dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Išlaidų apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais laikomi: banko sąskaitos išrašai, kasos išlaidų orderiai ir kt. dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atlikti mokėjimai.

44. Paraiškos, paraiškų registrai, komisijos posėdžių protokolai, projektų įvykdymo ataskaitos saugomos trejus metus skyriuje, kuriame dirba komisijos sekretorius.

 

_________________

 


Forma patvirtinta

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

(Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų paraiškos forma)

 

Gauta (data) 20 __ m. ____________ mėn. ____ d.  Paraiškos Nr. _______________

 

KULTŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROJEKTO DALINIO FINANSAVIMO IŠ 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ

PARAIŠKA

 

1. Informacija apie projekto vykdytoją:

1.1. Projektą teikiančio juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma, kodas

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

1.2. Projektą teikiančio juridinio asmens buveinės adresas

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

1.3. Projektą teikiančio juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, telefono nr., el. pašto adresas

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

1.4. Projekto vadovo  vardas, pavardė, telefono nr., el. pašto adresas

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

1.5. Projekto partneriai ir jų vaidmuo projekte

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

2. Informacija apie projektą:

2.1. Mokymo programos pavadinimas (nurodyti ir kvalifikacijos tobulinimo būdą – seminaras, modulinis mokymas ir pan.)

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

2.2. Projekto įgyvendinimo terminai (nurodyti parengtos programos trukmę bei įvardinti tokios programos apimties būtinumą; vieną programą gali sudaryti vienas ar keli seminarai bei jų ciklai)

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

2.3. Trumpas projekto apibūdinimas (tikslinė projekto auditorija, laukiami projekto rezultatai ir pan.).

(Teikėjas turėtų trumpai ir apibendrintai pristatyti mokymo programą, atskleisti praktinę numatomų gauti rezultatų svarbą)

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

 

2.4. Programos turinys

 

2.4.1. Programos sudėtinės dalys ir trukmė

(Turi būti nurodytos sudėtinės programos dalys, temos, nurodant, kuriai temai kiek valandų skiriama. Valandas reikėtų išskirti į auditorines ir savarankiško bei praktinio darbo)

 

Temos

Auditorinių valandų skaičius

Savarankiško bei praktinio darbo valandų skaičius

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO

 

 

 

 

2.4.2. Programos dalyviai, lektoriai

 

Temos, renginiai

Tikslinės grupės

Planuojamų apmokyti asmenų skaičius (maksimalus dalyvių skaičius grupėje/ maksimalus grupių skaičius)

Lektoriai, jų darbo patirtis ir kompetencija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5. Mokomoji medžiaga (programai vykdyti naudojama mokomoji, metodinė, rekomendacinė medžiaga, kuri, pageidautina, būtų sumodeliuota remiantis konkrečiais dalyvių grupės poreikiais)

 

Eil. Nr.

Temos

Mokomosios medžiagos pavadinimas

Mokomosios medžiagos apimtis

 

 

 

 

 

2.6. Numatomi projekto rėmėjai ...................................................................................................

 

2.7. Projekto viešinimas ir sklaida ................................................................................................

 

3. Projekto finansavimas:

 

3.1. Visas projekto biudžetas ................................................................................................... Lt

 

3.2. Iš Kultūros ministerijos prašomo finansavimo dydis ........................................................ Lt

 

4. Detali projekto išlaidų sąmata:

 

1.

Atlyginimų su mokesčiais išlaidos (projektą vykdančių juridinio asmens darbuotojų atlyginimai (išskyrus biudžetines įstaigas); atlyginimai pagal autorines sutartis; atlyginimai pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; atlyginimai pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis)

 

 

Vnt. kaina

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

2.

Paslaugų išlaidos (transporto, patalpų, technikos nuomos, vertimų, reklamos ir kt.)

 

 

 

 

1.

 

Vnt. kaina

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

3.

Prekių išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos prekės, mokymo priemonės, kurių vnt. kaina yra iki 1000 Lt)

 

 

 

 

 

 

Vnt. kaina

(ne daugiau kaip 1000 Lt)

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

4.

Komandiruočių ir kviestinių projekto dalyvių piniginių kompensacijų išlaidos (kelionės, nakvynės bei dienpinigių / maistpinigių išlaidos)*

 

 

 

 

 

 

Vnt. kaina

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

5.

Administravimo išlaidos (iki 20% – projekto tikslams pasiekti būtinos išlaidos: projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio (išskyrus biudžetines įstaigas), biuro nuomos ir komunalinių paslaugų (išskyrus biudžetines įstaigas), ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių)

 

 

 

 

 

 

Vnt. kaina

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

6.

Nenumatytos išlaidos (iki 10%tik tiesiogiai su projekto vykdymu susijusios, kituose straipsniuose nenurodytos išlaidos)

 

 

 

 

 

 

Vnt. kaina

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KM prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

5. Prie paraiškos būtini pridėti dokumentai:

 

1. Projekto vykdytojo patirtį kultūros specialistų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo srityje patvirtinantys dokumentai (juridinio asmens įstatų (nuostatų) kopija, 3 paskutinių panašių įgyvendintų projektų sąrašas ir kita, projekto vykdytojo manymu, papildoma svarbi informacija (nurodyti konkrečius dokumentus).

2. Partnerių sutikimas dalyvauti projekte.

 

Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga; dėl šio projekto  įgyvendinimo tais pačiais biudžetiniais metais dalinio finansavimo pagal kitas Kultūros ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytas programas ir/ar priemones nėra kreiptasi. Gavęs (-usi) Kultūros ministerijos finansavimą įsipareigoju pateikti galutines ataskaitas.

 

_______________

(Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė)  A.V.

 

(parašas)

 

_______________

(Juridinio asmens vyriausiojo buhalterio (finansininko) vardas ir pavardė)

 

(parašas)

 

_________________

 


Forma patvirtinta

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

(Kultūros darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų sutarties forma)

 

KULTŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PROJEKTO DALINIO FINANSAVIMO IŠ 2012 metų VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ

SUTARTIS

 

20   m.          d. Nr. ______

 

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija (toliau – Ministerija), atstovaujama ________ ,

ir _________________________________________________________________________ ,

(projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)

(toliau – Vykdytojas), atstovaujama(-s) ___________________________________________

(projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė)

(toliau kartu – Šalys), sudarė šią sutartį:

 

1. Sutarties dalykas:

1.1. Šios sutarties dalykas yra projekto _______________________________________

(projekto pavadinimas)

(toliau – projektas) įgyvendinimo dalinis finansavimas.

1.2. Priemonės kodas Ministerijos strateginiame veiklos plane _____________________ .

 

2. Šalių įsipareigojimai:

2.1. Ministerija įsipareigoja:

2.1.1. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kultūros ministro 20___ m. ____________ d. įsakymo Nr. ___  _______ punktu, iš dalies finansuoti šios sutarties 1.1 punkte nurodytą projektą ir skirti šiam  tikslui, atsižvelgiant į pridedamą Ministerijos patvirtintą sąmatą (toliau – sąmata), kuri yra neatskiriama šios sutarties dalis,               litų;

(suma skaičiais ir žodžiais)

2.1.2. lėšas pervesti Vykdytojui (___________________________________________ )

(juridinio asmens kodas)

į atskirą sąskaitą, skirtą tik valstybės biudžeto lėšoms, _______________________________ ,

(sąskaitos numeris)

esančią _____________________________________________________________________

(banko pavadinimas, kodas)

2.2. Vykdytojas įsipareigoja:

2.2.1. sutarties 1.1 punkte nurodytą projektą įgyvendinti iki 20___ m. ________ d.;

2.2.2. skirtas valstybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal prie šios sutarties patvirtintą sąmatą ir tik tinkamoms projekto išlaidoms padengti. Išlaidos yra laikomos tinkamomis, jeigu jos yra:

2.2.2.1. tiesiogiai susijusios su projektu ir būtinos jo įgyvendinimui;

2.2.2.2. patirtos einamaisiais metais ir projekto vykdymo laikotarpiu (iki šios sutarties 2.2.1 punkte nurodyto termino);

2.2.2.3. išlaidų paskirtis atitinka sąmatoje prie sutarties nurodytas išlaidas;

2.2.2.4. išlaidos aiškiai identifikuojamos ir pagrįstos teisės aktų reikalavimus atitinkančiais apskaitos dokumentais;

2.2.3. užtikrinti, kad perkant prekes, paslaugas, darbus valstybės biudžeto lėšomis būtų laikomasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir kitų įstatymų bei teisės aktų nustatytos tvarkos, tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų;

2.2.4. apskaitą, susijusią su projekto įgyvendinimu, tvarkyti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais;

2.2.5. įgyvendinus projektą (terminas nurodytas 2.2.1 punkte) per 10 darbo dienų Ministerijos Regionų kultūros skyriui pateikti:

2.2.5.1. kultūros ministro nustatytos formos ataskaitą apie projekto įvykdymo rezultatus, numatytų tikslų įgyvendinimą, paramą iš kitų finansavimo šaltinių, projekto dalyvių skaičių ir kitus veiksnius;

2.2.5.2. kultūros ministro nustatytos formos projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą;

2.2.6. Ministerijai pareikalavus, pateikti visus išlaidas pateisinančius ir atsiskaitymą įrodančius dokumentus ar jų tinkamai patvirtintas kopijas. Jeigu pateiktų išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų turinys aiškiai neįrodo patirtų išlaidų pobūdžio ir paskirties, Ministerija pasilieka teisę nepriimti tokių dokumentų, kaip netinkamų;

2.2.7. projekto reklaminėje medžiagoje nurodyti, kad projektą iš dalies finansuoja Lietuvos Respublikos kultūros ministerija;

2.2.8. nepanaudotas valstybės biudžeto lėšas pasibaigus projektui per 5 darbo dienas, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 15 d., grąžinti į Ministerijos sąskaitą
(LT44 7300 0100 0245 6468);

2.2.9. neperleisti jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šios sutarties, tretiesiems asmenims.

 

3. Papildomos sutarties sąlygos:

3.1. Pagal Ministerijos patvirtintą sąmatą planuotos išlaidų rūšys netikslinamos, jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą sąmatos straipsnį neviršija gautos sumos 20 procentų. Jei skirtumas viršija 20 procentų, Vykdytojas ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nurodyto projekto įvykdymo termino pabaigos Ministerijai pateikia argumentuotą prašymą dėl sąmatos straipsnių tikslinimo. Kartu su prašymu pateikiama patikslinta projekto sąmata.

3.2. Įvykdžius projektą, praleidus sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatos tikslinimo tvarką, sąmata netikslinama. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, pripažįstamos netinkamomis ir netinkamai panaudotos valstybės biudžeto lėšos turi būti grąžintos Ministerijai iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.3. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, apie tai ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nurodyto projekto įvykdymo termino pabaigos privalo informuoti kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo.

3.4. Vykdytojas, gavęs finansavimą projektui ir negalintis jo įvykdyti, apie tai ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutarties 2.2.1 punkte nurodyto projekto įvykdymo termino pabaigos privalo informuoti Ministeriją. Tokiu atveju projektui skirtos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos į Ministerijos nurodytą sąskaitą iki einamųjų biudžetinių metų pabaigos. Negrąžintos lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.5. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Vykdytojo rekvizitų bei kitų duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Vykdytojas.

3.6. Sutarties sąlygos gali būti keičiamos ir pildomos tik raštišku šalių susitarimu.

3.7. Sutartis gali būti nutraukta:

3.7.1. rašytiniu sutarties šalių susitarimu;

3.7.2. vienos iš sutarties šalių rašytiniu reikalavimu, jei kita šalis nevykdo ar netinkamai vykdo šioje sutartyje nustatytus įsipareigojimus, apie tai raštu informuojant kaltąją sutarties šalį ne vėliau nei prieš 14 kalendorinių dienų iki numatomo sutarties nutraukimo.

3.8. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

3.9. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo per 15 kalendorinių dienų nuo sutarties nutraukimo dienos grąžinti Ministerijai visą gautą iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto sumą.

3.10. Sutartį nutraukus dėl Ministerijos kaltės, Ministerija pagal Vykdytojo pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas projekto vykdymo išlaidas, padarytas iki sutarties nutraukimo dienos, tačiau ne daugiau, negu buvo numatyta sutarties 2.1.1 punkte.

3.11. Nustačius, kad Vykdytojas paraišką to paties projekto daliniam finansavimui gauti pateikė daugiau kaip vieną Ministerijos strateginiame plane nurodytą programos priemonę arba paraišką to paties projekto daliniam finansavimui gauti taip pat pateikė ir kitas (-i) Vykdytojo partneris (-iai), visos apgaulės būdu gautos valstybės biudžeto lėšos privalo būti grąžintos Ministerijai per Ministerijos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos valstybės biudžeto lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.12. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

3.13. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos.

 

4. Šalių rekvizitai:

 

Ministerija

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

Kodas 188683671

J. Basanavičiaus g. 5, LT-01118 Vilnius

Sąsk. Nr. LT44 7300 0100 0245 6468

AB bankas „Swedbank“

Banko kodas 73000

Telefonas (8 5) 219 34 45

Faksas (8 5) 262 31 20

Vykdytojas

 

_______________

(pareigų pavadinimas) A.V.

 

__________________

(parašas)

 

__________________

(vardas, pavardė)

_______________

(pareigų pavadinimas) A.V.

 

__________________

(parašas)

 

__________________

(vardas, pavardė)

 

_________________

 


Forma patvirtinta

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

(Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo projekto dalinio finansavimo iš 2012 metų valstybės biudžeto lėšų sąmatos forma)

 

KULTŪROS SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO  PROJEKTO DALINIO FINANSAVIMO IŠ 2012 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ

IŠLAIDŲ SĄMATA

 

PROJEKTO ________________________________

(pavadinimas)

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

1.

Atlyginimų su mokesčiais išlaidos (projektą vykdančių juridinio asmens darbuotojų atlyginimai (išskyrus biudžetines įstaigas); atlyginimai pagal autorines sutartis; atlyginimai pagal sutartis dėl atlikėjų teisių; atlyginimai pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis)

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

2.

Paslaugų išlaidos (transporto, technikos nuomos, vertimų, reklamos ir kt.)

 

 

 

 

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

3.

Prekių išlaidos (projekto tikslams pasiekti būtinos prekės, kurių vnt. kaina yra iki 1000 Lt)

 

 

 

 

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

4.

Komandiruočių ir kviestinių projekto dalyvių piniginių kompensacijų išlaidos (kelionės, nakvynės bei dienpinigių / maistpinigių išlaidos)

 

 

 

 

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

5.

Administravimo išlaidos (iki 20% – projekto tikslams pasiekti būtinos išlaidos: projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio (išskyrus biudžetines įstaigas), biuro nuomos ir komunalinių paslaugų (išskyrus biudžetines įstaigas), ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių )

 

 

 

 

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

6.

Nenumatytos išlaidos (iki 10%tik tiesiogiai su projekto vykdymu susijusios, kituose straipsniuose nenurodytos išlaidos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suma Lt

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

_______________     A.V.

Projekto vykdytojo vadovo vardas ir pavardė

________

(parašas)

 

_______________

Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas ir pavardė

________

(parašas)

 

_________________

 


Forma patvirtinta

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

(Kultūros specialistų  kvalifikacijos tobulinimo projekto įvykdymo ataskaitos forma)

 

KULTŪROS SPECIALISTŲ  KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO  PROJEKTO ĮVYKDYMO ATASKAITA

 

__________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)

 

__________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo adresas, telefonas, el. pašto adresas)

 

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

J. Basanavičiaus g. 5

LT-01118 Vilnius

 

__________________________________________________________________________

(projekto pavadinimas kilmininko linksniu, didžiosiomis paryškintomis raidėmis)

 

ĮVYKDYMO 20               M.

 

ATASKAITA

 

_______ Nr. _______

(data)

 

Programa ______________________________

(Kultūros ministerijos programos pavadinimas)

Priemonės kodas ____________________________________________________________

(Priemonės kodas pagal Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos strateginio veiklos plano 1 formą)

 

Sutartyje (________, Nr. ___) nurodytas projekto įgyvendinimo terminas: 20__ m. _____ __ d.

(data)

 

Projekto vykdymo rezultatų analizė

Trumpas projekto apibūdinimas

Programos temos

Tikslinės grupės

Kvalifikacijos tobulinimo būdai ir formos

 

 

 

Pasiekti rezultatai skaičiais

Bendras pravestų renginių skaičius (iš jų teorinių užsiėmimų / praktinių užsiėmimų)

Apmokytų grupių skaičius

Dalyvių skaičius

 

 

 

Dalyvių įgytos kompetencijos

Kompetencijos, įgytos išklausius teorinę programos dalį

Įgūdžiai, įgyti praktinių užsiėmimų metu

 

 

Projekto vertinimas projekto vykdytojo požiūriu

Projekto įgyvendinimo efektas, jo atitikimas dalyvių poreikiams, projekto tęstinumo galimybės

Sunkumai, su kuriais galbūt susidurta prieš veiklą/jos metu/po jos

Pasiūlymai dėl kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo ir jo grįžtamojo ryšio organizavimo

 

 

 

Dalyvių nuomonė apie pravestus mokymus ir jų pasiūlymai

Nurodyti, kaip vyko programos vertinimas (apklausa, tyrimas ir pan.)

Pateikti apibendrintus rezultatus

 

 

 

 

Informacija apie mokymų metu naudotą padalomąją medžiagą bei technikos priemones

 

 

 

Informacija apie lektorius

Vardas, pavardė

Kokios srities atstovas (aukštųjų mokyklų dėstytojai, viešojo administravimo institucijų atstovai, jungtinė lektorių grupė, kiti)

 

 

Informacija apie parengtą ir/ar išleistą mokomąją, metodinę medžiagą

(jeigu tokia buvo išleista)

Tikslinė grupė

Tema

Apimtis

Tiražas

 

 

 

 

Informacija apie projekto sklaidą viešojo informavimo priemonėse

 

 

 

 

Informacija apie kitus projekto finansavimo šaltinius, jų finansinį indėlį

(savivaldybių lėšos, dalyvių asmeninės lėšos ir kt.)

 

 

 

 

 

Patvirtiname, kad projekto vykdymui skirtos lėšos ___________________________________

(suma skaičiais ir žodžiais)

panaudotos pagal paskirtį išlaidų sąmatoje prie 20___ m.

mėn. ____ d. sutarties Nr. ______ nurodytoms išlaidoms padengti.

(Nepanaudotos lėšos _________ Lt ( __________________________________________ litų)

(suma skaičiais ir žodžiais)

grąžintos į Kultūros ministerijos sąskaitą __________________________________________ .

(grąžinimo dokumento data ir Nr.)

Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus faktines projekto išlaidas pagrindžiančių dokumentų sąraše. Visos ministerijos skirtos lėšos panaudotos projekto tikslui pasiekti.

 

Projekto vykdytojo vadovas

____________

(parašas)

_______________

(vardas, pavardė)

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)

____________

(parašas)

_______________

(vardas, pavardė)

 

Ataskaitą užpildęs asmuo:

 

_________________________________

Vardas, pavardė, tel., el. pašto adresas

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

__________________________________________________________________________

(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo (darbuotojo), atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas)

____________________

(parašas)

____________________

(vardas,  pavardė)

____________________

(data)

 

_________________

 

 

 

Forma patvirtinta

Lietuvos Respublikos kultūros ministro

2012 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. ĮV-140

 

(Kultūros specialistų kvalifikacijos tobulinimo  projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašo forma)

 

__________________________________________________________________

(Projekto vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, įmonės kodas)

 

__________________________________________________________________

(Projekto pavadinimas, sutarties data ir numeris)

 

__________________________________________________________________

(Projekto įvykdymo data)

 

PROJEKTO ĮVYKDYMO FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ  DOKUMENTŲ SĄRAŠAS

 

Eilės Nr.

Išlaidos pagal patvirtintą sąmatą prie sutarties

Faktines išlaidas patvirtinantys dokumentai

(sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos-faktūros, priskaitymo žiniaraščiai ir kt.)

Išlaidų pavadinimas ir paskirtis

data

numeris

pavadinimas

prekių ar paslaugų teikėjas

suma litais

pavadinimas

suma litais

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

0,00

 

 

 

 

0,00

 

 

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidų sumos apmokėtos iš Ministerijos pervestų lėšų projektui vykdyti ir atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.

 

Remiantis Viešųjų pirkimų įstatymo 4 str. 2 d., projekto vykdytojas yra / nėra perkančioji organizacija (tinkamą pabraukti).

 

Lėšos panaudotos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka (jeigu projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija).

 

__________________________________________________________________________

(Jeigu projekto vykdytojas yra perkančioji organizacija, nurodyti viešųjų pirkimų būdus, apimtis ir pan., taikytus valstybės biudžeto lėšomis perkant prekes, paslaugas ir kt.)

 

 

Projekto vykdytojo vadovas

 

 

 

 

 

(vardas ir pavardė, parašas)

 

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)

 

 

 

 

 

(vardas ir pavardė, parašas)

 

 

 

 

 

 

(Vardas ir pavardė, tel. Nr., el. pašto adresas)

 

 

 

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

 

PATIKRINO, AR LĖŠOS PANAUDOTOS PAGAL SUTARTYJE NUMATYTAS SĄLYGAS:

 

 

(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

(Kultūros ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

 

Parašas ir ataskaitos gavimo data

 

(Parašas, išvados ir perdavimo Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriui data)

 

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ IR PATIKRINO: 

 

 

 

 

 

 

 

(Kultūros ministerijos Buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės skyriaus valstybės tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

 

 

 

(Parašas, data ir išvados apie įtraukimą į apskaitą)

 

 

 

_________________