LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. rugsėjo 16 d. Nr. 4-696

Vilnius

 

Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5682), 6, 8 ir 9 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2010–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636):

1. T v i r t i n u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 05 (toliau – sąrašas) (pridedama).

2. P a v e d u :

2.1. viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai (toliau – LVPA) per 15 darbo dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo informuoti į sąrašą įtrauktus pareiškėjus, kad paraiškos dėl projektų finansavimo iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų turi būti pateiktos iki šiuo įsakymu nustatytų paraiškų pateikimo LVPA terminų pabaigos;

2.2. ūkio viceministrui Daumantui Lapinskui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 4-696

 

VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 05

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Pareiškėjas, partneriai

Projekto aprašymas

(pagrindinis tikslas, siektini rezultatai)

Pagal pateiktą koncepciją preliminari projekto vertė (su pridėtinės vertės mokesčiu), Lt

Projekto finansavimo šaltiniai, Lt

Projekto terminai

Preliminari Europos Sąjungos fondų lėšų suma (iki), Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, Lt

Projekto veiklų pradžia

Projekto įgyvendinimo trukmė (mėnesiai)

Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (iki)

1.

Dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose ir Lietuvos turizmo galimybių pristatymas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose ir Lietuvos turizmo produktų bei galimybių pristatymas. VP3-1.3-ŪM-04-V priemone „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ (toliau – priemonė) numatoma įgyvendinti 11 turizmo parodų: Vokietijos – ITB, Rusijos – MITT, Lenkijos – TOUR SALON, Jungtinės Karalystės – WTM, Norvegijos – REISELIV, Ispanijos – FITUR ir EIBTM, Prancūzijos – MAP, Italijos – BITT, Nyderlandų – VAKANTIEBEURS, Izraelio – IMTM.

1 550 000

1 550 000

0

2011-01

18

2010-11-01

2.

Lietuvos turizmo galimybių prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose pristatymas per Lietuvos turizmo informacijos centrus – atstovybes užsienyje

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose per 8 Lietuvos turizmo informacijos centrus (atstovybes) užsienyje, kurios vykdys kompleksines rinkodaros priemones: 

1. Reklaminių kampanijų (akcijų) organizavimas.

2. Lietuvos turizmo galimybių pristatymas turizmo verslo atstovams.

3. Elektroninės rinkodaros naudojimas.

4. Reklaminių projektų žiniasklaidai vykdymas.

5. Dalyvavimas specializuotuose turizmo renginiuose, regioninėse parodose, pristatant Lietuvos turizmo galimybes.

3 475 000

3 475 000

0

2011-01

14

2010-11-01

3.

Turizmo produktus pristatančių ir įvaizdžio leidinių leidyba

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Įvairiomis kalbomis atnaujinti ir išleisti Lietuvą ir jos pagrindinius turizmo produktus pagal  Nacionalinę  turizmo  plėtros  2010–2013 m. programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636) pristatantys leidiniai, parengta visų leidinių versija, skirta skelbti internete. Tai įvaizdžio leidiniai, leidiniai, pristatantys Lietuvos kurortus, kurortines teritorijas ir sveikatą per vandenį, aktyvaus poilsio (be kita ko, golfo, vandens, dviračių, autoturizmo trasas ir maršrutus, ir kita), kultūrinį turizmą (be kita ko, Jono Pauliaus II piligrimų kelio turizmo maršrutą), konferencijų turizmą, leidiniai, pristatantys turizmo išteklius, informaciniai žemėlapiai, sezoniniai leidiniai, pristatantys svarbiausius Lietuvos renginius.

575 000

575 000

0

2011-03

12

2011-02-01

4.

Užsienio žurnalistų pažintinių turų organizavimas Lietuvoje

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Suorganizuoti pažintiniai turai po Lietuvą užsienio turizmo žiniasklaidos atstovams, skatinant atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, pristatant kiekvienai rinkai aktualiausius ir svarbiausius Lietuvos turizmo produktus, galimybes ir turizmo išteklius.

400 000

400 000

0

2011-01

14

2010-12-15

5.

Lietuvos vietinio ir atvykstamojo turizmo skatinimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Skatinant Lietuvos vietinį ir atvykstamąjį turizmą, planuojami pasiekti rezultatai:

1. Visoje Lietuvoje suorganizuotos vietinio turizmo skatinimo verslo misijos: atrinkti ir pristatyti Lietuvos turizmo ištekliai, surengtos kontaktų mugės tarp Lietuvos turizmo informacijos centrų, savivaldybių atstovų, turizmo paslaugų teikėjų.

2. Pristatyti Lietuvos turizmo produktus ir turizmo išteklius tarptautinėje parodoje „Vivattur“, vyksiančioje Lietuvoje.

3. Sukurti ir transliuoti vietinio turizmo populiarinimo televizijos laidų ciklą, skirtą pagrindiniams Lietuvos turizmo produktams ir paslaugoms pristatyti.

4. Suorganizuotas „Didysis žygis po Baltijos šalis“, skatinantis vietinį ir atvykstamąjį turizmą bei didinantis Lietuvos žinomumą tarp kaimyninių šalių turistų. 5. Įgyvendintas radijo reklamos projektas.

650 000

650 000

0

2011-01

16

2010-11-15

6.

Atvykstamojo turizmo skatinimas bendradarbiaujant su aviakompanijomis ir geležinkeliais

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje trumpalaikiams užsienio turistams.

Siektini rezultatai:

Skatinant atvykstamąjį turizmą Lietuvoje per bendradarbiavimo sutartis su kompanijomis, atvežančiomis turistus iš prioritetinių rinkų, planuojami pasiekti rezultatai:

1. Parengti ir platinti informaciją per aviakompanijų skrydžių žurnalus bei lankstinukus keleiviams bei internete apie kultūrinius ir aktyvaus turizmo renginius bei sveikatinimo ir poilsio galimybes šalyje.

2. Prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose suorganizuota televizijos ir spaudos reklama, išplatinti reklaminiai Lietuvos turizmo produktus ir naujoves pristatantys leidiniai-priedai, kurie būtų platinami kartu su didžiausiais ir populiariausiais šalių dienraščiais.

735 000

735 000

0

2011-03

16

2011-02-01

7.

Verslo misijų Lietuvoje ir užsienyje organizavimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje bei renginius (verslo misijas) užsienyje prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose. Siektini rezultatai:

1. Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės, organizuojant renginį (verslo misiją) BUY LITHUANIA Lietuvoje ir pritraukiant į renginį dalyvius – turizmo verslo atstovus (agentūras, organizatorius, agentus), skatinančius atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, Lietuvos turizmo užsienio atstovybes, kitas diplomatines Lietuvos atstovybes, pristatančias ir skatinančias turizmą Lietuvoje. Renginys planuojamas 2 kartus per  numatytą projekto vykdymo laikotarpį.

2. Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės, organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje ir dalyvaujant renginiuose užsienyje.

352 500

352 500

0

2011-05

16

2011-02-15

8.

Konferencinio ir verslo turizmo skatinimas

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: pristatyti konferencinio turizmo Lietuvoje galimybes.

Siektini rezultatai:

1. Tiesioginės rinkodaros vykdymas tikslinėse rinkose konferencijų turizmo skatinimui.

155 000

155 000

0

2011-02

16

2011-01-15

9.

Tinklalapis turizmo produktams ir renginiams pristatyti

Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos

Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje.

Siektini rezultatai:

Sukurta patraukli interneto svetainė, valstybine kalba ir įvairiomis užsienio kalbomis pristatanti pagrindinius Lietuvos turizmo produktus ir galimybes, vykstančius renginius, padedanti keliautojus suplanuoti kelionę Lietuvoje.

210 000

210 000

0

2011-03

16

2011-01-15

 

_________________