LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMAS
2012 m. gruodžio 20 d. Nr. XII-65
Vilnius
Preambulė
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susidariusią ekonominę ir finansinę būklę;
konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 metais yra pradėta perviršinio deficito procedūra, kuri šiuo metu dar nėra nutraukta;
atsižvelgdamas į tai, kad perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas konkrečiais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė, t. y. perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;
atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;
atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikius Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;
atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus nuo 2013 metų grąžinti 2008 metų dydžio valstybines pensijas ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientus, priedus, priemokas ir kitas išmokas, viešosios išlaidos padidėtų daugiau negu 0,5 mlrd. litų ir tai neleistų ištaisyti perviršinio deficito, nes valdžios sektoriaus deficitas vėl viršytų nustatytą Mastrichto sutarties kriterijų;
atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų mažinimas šia suma siekiant nepažeisti Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimų keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;
atsižvelgdamas į tai, kad planuojamos 2013 metų nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų vis dar yra 10,5 procento mažesnės net už 2008 metų pajamų lygį, kai valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo išmokėti padidintų dydžių atlyginimai ir pensijos;
atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Lietuvos Respublikos Seimas (toliau – Seimas), pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susidaro itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;
konstatuodamas, kad sudėtinga Europos ir pasaulio ekonomikos bei finansų rinkų padėtis ir Lietuvoje sukuria ypatingas aplinkybes, į kurias tinkamai iš anksto nereaguojant valstybės ekonominė ir finansinė būklė gali dar labiau pasunkėti;
konstatuodamas, kad 2013 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatas, tvariai ištaisyti perviršinį deficitą ir nutraukti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimą, todėl nėra pagrindo teigti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintoms valstybinėms pensijoms ir nesumažintiems atlyginimams mokėti, ir dėl to 2013 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų valstybinių pensijų ir atlyginimų dydžių,
priima šį įstatymą.
1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas
2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2013 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai
1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2013 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:
1) gyventojų pajamų mokesčio dalis, tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į nacionalinį biudžetą, – 57,34 procento;
2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 3 131 694 tūkst. litų (4 priedėlis);
3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas
1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.
3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:
1) perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos;
2) perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, ar atvirkščiai.
4 straipsnis. Specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas ir atsiskaitymas už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą
1. Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.
2. Dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. nepanaudota specialios tikslinės dotacijos dalis mokinio krepšeliui finansuoti ketvirtąjį ketvirtį grąžinama į valstybės biudžetą.
5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas
1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.
2. Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.
3. Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.
6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą
1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.
2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:
7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą
8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti
9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai
2013 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:
1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 813 000 tūkst. litų. Į šį garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s ir (arba) Standard & Poor’s;
2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 800 000 tūkst. litų;
3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 280 000 tūkst. litų;
10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas
11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas
12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi limitai
1. Savivaldybių skolinimosi limitai:
1) savivaldybės skola negali viršyti 75 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 120 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);
2) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 35 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);
3) grąžintina 2013 metais ir vėlesniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);
2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų), 2013 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2012 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.
3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2013 m. gruodžio 31 d.
13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą
1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;
2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytas 2013 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;
3) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti pagal programas ir asignavimų valdytojus;
4) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;
5) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2013 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;
6) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;
7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;
8) perskirstyti Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos, atliekančios valstybės rezervo koordinatoriaus funkcijas, teikimu, suderinus su valstybės rezervo tvarkytojais, sutaupytus valstybės rezervui skirtus valstybės biudžeto asignavimus tarp valstybės rezervą tvarkančių asignavimų valdytojų;
2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama:
1) paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms;
2) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;
3) Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka sustabdyti specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti pervedimą švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai ar švietimo paslaugų teikėjui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka nustatoma, kad švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo paslaugų teikėjas neužtikrina mokinių privalomojo švietimo teikimo sąlygų ar pažeidžia formaliojo švietimo programų įgyvendinimo tvarką, – kol bus nustatyta, kad šie subjektai pašalino pažeidimus.
3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:
1) skolintis valstybės vardu esant reikalui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms finansuoti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti ir (ar) jos įstatiniam kapitalui didinti, Europos investicijų banko kapitalo padidinimo daliai apmokėti, išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Lietuvos Respublikos Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant šių institucijų, arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;
2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;
3) panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;
4) papildyti apyvartos lėšas 2012 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2012 metų valstybės biudžeto planą viršijančiomis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti;
5) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
6) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.
4. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:
1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2013 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;
5. Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.
6. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:
1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2012 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;
2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2012 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.
7. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.
8. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:
1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;
2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.
9. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams ir paramą lietuvių bendruomenėms lietuvių tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą.
14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas
1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2013 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
3. Savivaldybių 2012 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti. 2013 metais gautos prognozuotas pajamas viršijančios pajamos pirmiausia turi būti naudojamos įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.
15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus
1. Programos, kuri finansuojama iš konkrečios valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kurios panaudojimo apimtis ir tikslinė paskirtis nurodyta įstatyme ir (arba) Vyriausybės nutarime, sąmata negali viršyti 85 procentų patvirtintos sumos. Programos sąmata dėl likusios sumos tikslinama 2013 m. spalio mėnesį, suderinus su Finansų ministerija ir jai įvertinus trijų ketvirčių pajamų iš mokesčių, iš kurių dalies finansuojama programa, surinkimo duomenis ir per metus numatomą surinkti sumą.
16 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas
17 straipsnis. Valstybės investicijų 2013–2015 metų programos patvirtinimas
18 straipsnis. 2013 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas
19 straipsnis. Valdžios sektoriaus deficito valdymas
1. Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitų sistemą (toliau – ESS’95), kuri nustatyta 1996 m. birželio 25 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2223/96 dėl Europos nacionalinių ir regioninių sąskaitų sistemos Bendrijoje (OL 1996 m. specialusis leidimas, 10 skyrius, 2 tomas, p. 3) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. rugpjūčio 10 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 715/2010 (OL 2010 L 210, p. 1), neviršytų 3 procentų projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 procentais ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2013 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis ESS’95, gali viršyti 3 procentus projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto.
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
1 priedėlis
lietuvos respublikos
2013 metų valstybės biudžetas
|
tūkst. Lt |
Pajamos |
Iš viso |
PAJAMOS |
18 045 903 |
MOKESČIAI |
16 570 463 |
Pajamų ir pelno mokesčiai |
3 107 513 |
Gyventojų pajamų mokestis |
1 826 699 |
Pelno mokestis |
1 280 814 |
Turto mokesčiai |
17 000 |
Nekilnojamojo turto mokestis |
17 000 |
Prekių ir paslaugų mokesčiai |
13 234 950 |
Pridėtinės vertės mokestis |
9 291 383 |
Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą |
69 000 |
Akcizai |
3 522 659 |
Cukraus sektoriaus mokesčiai |
3 730 |
Loterijų ir azartinių lošimų mokestis |
34 000 |
Transporto priemonių mokesčiai |
181 515 |
Mokesčiai už aplinkos teršimą |
29 500 |
Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą |
103 163 |
Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai |
211 000 |
|
|
KITOS PAJAMOS |
1 475 440 |
Turto pajamos |
861 979 |
Palūkanos už paskolas |
515 737 |
Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius |
39 538 |
Dividendai |
213 849 |
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
37 100 |
Naftos ir dujų išteklių mokestis |
34 000 |
Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise |
21 755 |
Pajamos už prekes ir paslaugas |
465 175 |
Pajamos už patalpų nuomą |
22 963 |
Konsulinis mokestis |
69 500 |
Pajamos už atsitiktines paslaugas |
333 722 |
Žyminis mokestis |
30 000 |
Kitos pajamos |
8 990 |
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
109 696 |
Kitos neišvardytos pajamos |
38 590 |
|
|
SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS |
104 140 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
96 140 |
Žemė |
87 000 |
Kitas materialusis ir nematerialusis turtas |
9 140 |
Sandoriai dėl finansinio turto |
8 000 |
Kitos gautinos sumos |
8 000 |
IŠ VISO: |
18 150 043 |
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
7 545 993 |
|
|
IŠ VISO: |
25 696 036 |
asignavimai
tūkst. Lt |
|||||
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Iš viso |
Iš jų: |
|||
asignavimai išlaidoms |
asignavimai turtui įsigyti |
||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||
I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMUI, LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija |
16 663 |
13 653 |
6 828 |
3 010 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
92 201 |
88 278 |
48 967 |
3 923 |
|
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija |
24 207 |
24 122 |
1 215 |
85 |
|
iš jų: asignavimai politinėms partijoms |
18 999 |
18 999 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga |
2 742 |
2 742 |
1 913 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
27 241 |
27 111 |
17 287 |
130 |
|
Valstybinė lietuvių kalbos komisija |
2 703 |
2 703 |
643 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
4 456 |
4 376 |
2 889 |
80 |
|
Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba |
470 |
470 |
245 |
0 |
|
Vyriausioji tarnybinės etikos komisija |
1 352 |
1 352 |
922 |
0 |
|
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba |
986 |
986 |
657 |
0 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 466 |
2 396 |
1 490 |
70 |
|
Nacionalinė sveikatos taryba |
211 |
211 |
140 |
0 |
|
Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga |
1 366 |
1 366 |
912 |
0 |
|
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba |
1 325 |
1 325 |
624 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija |
720 |
720 |
515 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba |
31 940 |
31 915 |
11 168 |
25 |
|
iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą |
12 500 |
12 500 |
0 |
0 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 330 |
7 530 |
3 900 |
1 800 |
|
Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija |
5 654 |
5 443 |
3 689 |
211 |
|
Etninės kultūros globos taryba |
355 |
355 |
252 |
0 |
|
Viešųjų pirkimų tarnyba |
5 121 |
4 965 |
3 221 |
156 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas |
61 455 |
57 987 |
38 851 |
3 468 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
19 017 |
17 535 |
11 785 |
1 482 |
|
II. MINISTERIJOS |
|||||
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
811 005 |
802 263 |
81 484 |
8 742 |
|
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija |
547 136 |
546 952 |
5 465 |
184 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
4 372 298 |
4 344 048 |
221 219 |
28 250 |
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas |
3 897 |
3 897 |
0 |
0 |
|
tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms |
1 687 |
1 687 |
0 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
924 638 |
835 272 |
353 702 |
89 366 |
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
304 714 |
256 684 |
80 185 |
48 030 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 078 807 |
3 067 961 |
122 682 |
10 846 |
|
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
2 517 150 |
2 049 337 |
44 224 |
467 813 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
1 799 002 |
1 745 458 |
85 845 |
53 544 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
3 549 767 |
3 518 640 |
269 465 |
31 127 |
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
281 730 |
271 441 |
137 921 |
10 289 |
|
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
903 298 |
901 358 |
34 591 |
1 940 |
|
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
308 190 |
298 338 |
53 177 |
9 852 |
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
1 428 650 |
1 402 369 |
344 039 |
26 281 |
|
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
3 178 723 |
3 155 575 |
110 959 |
23 148 |
|
III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
5 276 |
5 256 |
3 745 |
20 |
|
FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos statistikos departamentas |
23 925 |
23 865 |
15 940 |
60 |
|
KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
22 078 |
14 328 |
9 373 |
7 750 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
12 781 |
9 737 |
5 930 |
3 044 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
14 585 |
13 383 |
7 849 |
1 202 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
7 995 |
5 875 |
3 417 |
2 120 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
24 467 |
24 364 |
14 107 |
103 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
7 750 |
6 720 |
3 670 |
1 030 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
13 626 |
13 426 |
7 547 |
200 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
6 134 |
5 371 |
2 638 |
763 |
|
Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas |
8 938 |
8 938 |
258 |
0 |
|
Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“ |
47 054 |
45 809 |
15 859 |
1 245 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
22 395 |
20 683 |
10 309 |
1 712 |
|
SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas |
2 968 |
2 778 |
1 651 |
190 |
|
TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija |
1 919 |
1 905 |
1 210 |
14 |
|
VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
78 994 |
62 689 |
8 752 |
16 305 |
|
Valstybės tarnybos departamentas |
2 390 |
2 376 |
1 583 |
14 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
630 288 |
614 410 |
415 416 |
15 878 |
|
ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS |
|||||
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
82 466 |
79 243 |
40 431 |
3 223 |
|
IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS |
|||||
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
4 798 |
4 798 |
3 171 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
87 834 |
86 476 |
61 554 |
1 358 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
35 011 |
15 361 |
3 146 |
19 650 |
|
Teismai |
175 597 |
175 597 |
123 257 |
0 |
|
Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento |
7 380 |
6 951 |
4 630 |
429 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
6 051 |
5 793 |
3 006 |
258 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
456 |
456 |
180 |
0 |
|
Vyriausioji administracinių ginčų komisija |
878 |
878 |
616 |
0 |
|
Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
1 003 |
1 003 |
681 |
0 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
22 000 |
15 155 |
8 700 |
6 845 |
|
V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI) |
|||||
Vilniaus universitetas |
156 105 |
154 433 |
0 |
1 672 |
|
iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto bibliotekos veiklai užtikrinti |
7 396 |
6 396 |
0 |
1 000 |
|
Vytauto Didžiojo universitetas |
34 681 |
34 681 |
0 |
0 |
|
Kauno technologijos universitetas |
84 160 |
84 160 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
71 692 |
70 592 |
0 |
1 100 |
|
Klaipėdos universitetas |
24 073 |
24 073 |
0 |
0 |
|
Aleksandro Stulginskio universitetas |
13 634 |
13 634 |
0 |
0 |
|
Mykolo Romerio universitetas |
16 565 |
16 565 |
0 |
0 |
|
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
82 723 |
81 723 |
0 |
1 000 |
|
Vilniaus dailės akademija |
18 875 |
18 875 |
0 |
0 |
|
Lietuvos edukologijos universitetas |
24 909 |
24 109 |
0 |
800 |
|
Lietuvos sporto universitetas |
6 057 |
6 057 |
0 |
0 |
|
Šiaulių universitetas |
17 274 |
17 274 |
0 |
0 |
|
Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
16 447 |
16 447 |
0 |
0 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
12 168 |
12 068 |
8 068 |
100 |
|
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
2 638 |
2 310 |
1 023 |
328 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
2 317 |
2 317 |
1 668 |
0 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
3 276 |
3 276 |
2 312 |
0 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
3 162 |
3 162 |
2 154 |
0 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
3 489 |
3 489 |
2 554 |
0 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
1 735 |
1 695 |
1 118 |
40 |
|
Lietuvos teisės institutas |
1 466 |
1 456 |
1 047 |
10 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
1 634 |
1 617 |
1 110 |
17 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
3 231 |
3 231 |
2 084 |
0 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
18 618 |
16 868 |
10 096 |
1 750 |
|
Gamtos tyrimų centras |
9 976 |
9 876 |
6 607 |
100 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
20 344 |
20 184 |
11 838 |
160 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
8 710 |
7 400 |
4 674 |
1 310 |
|
Lietuvos mokslo taryba |
101 257 |
101 257 |
2 908 |
0 |
|
Kauno kunigų seminarija |
281 |
281 |
0 |
0 |
|
Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija |
335 |
335 |
0 |
0 |
|
Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija |
389 |
389 |
0 |
0 |
|
IŠ VISO: |
26 436 347 |
25 520 695 |
2 940 958 |
915 652 |
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
2 priedėlis
2013 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS
|
|
tūkst. Lt |
||
Valstybės institucijos ir įstaigos |
Iš viso |
iš jų: |
||
valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos |
|||
Respublikos Prezidento kanceliarija |
10 |
|
10 |
|
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija |
1 125 |
|
1 125 |
|
Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė |
17 |
|
17 |
|
Lietuvos radijo ir televizijos komisija |
2 466 |
|
2 466 |
|
Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija |
9 330 |
|
9 330 |
|
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba |
10 |
|
10 |
|
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
147 333 |
141 500 |
5 833 |
|
Lietuvos Respublikos finansų ministerija |
9 064 |
|
9 064 |
|
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
509 |
|
509 |
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
72 640 |
46 106 |
26 534 |
|
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
56 845 |
9 700 |
47 145 |
|
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija |
1 250 275* |
1 238 035* |
12 240 |
|
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
13 126 |
|
13 126 |
|
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
29 484 |
|
29 484 |
|
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
13 350 |
8 290 |
5 060 |
|
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija |
17 094 |
15 838 |
1 256 |
|
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
1 547 |
|
1 547 |
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
44 221 |
|
44 221 |
|
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
7 850 |
|
7 850 |
|
Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos |
1 000 |
|
1 000 |
|
Lietuvos statistikos departamentas |
200 |
|
200 |
|
Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka |
480 |
|
480 |
|
Lietuvos nacionalinis muziejus |
800 |
|
800 |
|
Lietuvos dailės muziejus |
800 |
|
800 |
|
Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus |
250 |
|
250 |
|
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras |
5 100 |
|
5 100 |
|
Lietuvos nacionalinis dramos teatras |
1 200 |
|
1 200 |
|
Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija |
2 500 |
|
2 500 |
|
Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai |
100 |
|
100 |
|
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
1 026 |
|
1 026 |
|
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
18 896 |
17 104 |
1 792 |
|
Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos |
1 535 |
|
1 535 |
|
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba |
9 000 |
|
9 000 |
|
Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas |
6 |
|
6 |
|
Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra |
64 |
|
64 |
|
Nacionalinė teismų administracija |
106 |
|
106 |
|
Teismai |
242 |
|
242 |
|
iš jų: |
|
|
|
|
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
45 |
|
45 |
|
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
4 |
|
4 |
|
Lietuvos apeliacinis teismas |
15 |
|
15 |
|
Vilniaus apygardos teismas |
20 |
|
20 |
|
Kauno apygardos teismas |
10 |
|
10 |
|
Klaipėdos apygardos teismas |
28 |
|
28 |
|
Šiaulių apygardos teismas |
7 |
|
7 |
|
Panevėžio apygardos teismas |
5 |
|
5 |
|
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
18 |
|
18 |
|
Kauno apylinkės teismas |
15 |
|
15 |
|
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
4 |
|
4 |
|
Šiaulių apylinkės teismas |
3 |
|
3 |
|
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
4 |
|
4 |
|
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Palangos miesto apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Alytaus rajono apylinkės teismas |
6 |
|
6 |
|
Biržų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Joniškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 |
|
2 |
|
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
2 |
|
2 |
|
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Šakių rajono apylinkės teismas |
3 |
|
3 |
|
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Varėnos rajono apylinkės teismas |
1 |
|
1 |
|
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
7 |
|
7 |
|
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
5 |
|
5 |
|
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
18 |
|
18 |
|
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 |
|
2 |
|
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 |
|
1 |
|
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 |
|
1 |
|
Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras |
180 |
|
180 |
|
Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas |
10 |
|
10 |
|
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba |
20 422 |
|
20 422 |
|
Lietuvos energetikos institutas |
4 540 |
|
4 540 |
|
Vilniaus universiteto Onkologijos institutas |
1 060 |
|
1 060 |
|
Lietuvos kultūros tyrimų institutas |
40 |
|
40 |
|
Lietuvos istorijos institutas |
110 |
|
110 |
|
Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas |
90 |
|
90 |
|
Lietuvių kalbos institutas |
100 |
|
100 |
|
Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas |
300 |
|
300 |
|
Lietuvos teisės institutas |
100 |
|
100 |
|
Lietuvos socialinių tyrimų centras |
200 |
|
200 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras |
120 |
|
120 |
|
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras |
9 985 |
|
9 985 |
|
Gamtos tyrimų centras |
1 400 |
|
1 400 |
|
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras |
3 375 |
|
3 375 |
|
Lietuvos mokslų akademija |
305 |
|
305 |
|
IŠ VISO: |
1 761 938 |
1 476 573 |
285 365 |
* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 195 796 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
3 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS
|
|
tūkst. Lt |
Įstaigos pavadinimas |
Iš viso išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas |
10 342 |
7 410 |
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas |
5 471 |
3 862 |
Lietuvos apeliacinis teismas |
9 551 |
6 888 |
Vilniaus apygardos teismas |
12 656 |
8 998 |
Kauno apygardos teismas |
9 443 |
6 637 |
Klaipėdos apygardos teismas |
5 967 |
4 280 |
Šiaulių apygardos teismas |
4 423 |
3 199 |
Panevėžio apygardos teismas |
4 293 |
3 098 |
Vilniaus miesto apylinkės teismas |
21 222 |
14 722 |
Kauno apylinkės teismas |
12 368 |
8 689 |
Klaipėdos miesto apylinkės teismas |
6 832 |
4 839 |
Šiaulių apylinkės teismas |
5 339 |
3 757 |
Panevėžio miesto apylinkės teismas |
4 589 |
3 217 |
Druskininkų miesto apylinkės teismas |
970 |
666 |
Palangos miesto apylinkės teismas |
760 |
526 |
Akmenės rajono apylinkės teismas |
937 |
646 |
Alytaus rajono apylinkės teismas |
2 619 |
1 814 |
Anykščių rajono apylinkės teismas |
895 |
605 |
Biržų rajono apylinkės teismas |
918 |
622 |
Ignalinos rajono apylinkės teismas |
781 |
541 |
Jonavos rajono apylinkės teismas |
1 780 |
1 254 |
Joniškio rajono apylinkės teismas |
779 |
518 |
Jurbarko rajono apylinkės teismas |
910 |
621 |
Kaišiadorių rajono apylinkės teismas |
1 324 |
887 |
Kėdainių rajono apylinkės teismas |
1 466 |
1 013 |
Kelmės rajono apylinkės teismas |
882 |
617 |
Klaipėdos rajono apylinkės teismas |
1 271 |
862 |
Kretingos rajono apylinkės teismas |
1 019 |
703 |
Kupiškio rajono apylinkės teismas |
680 |
471 |
Lazdijų rajono apylinkės teismas |
1 031 |
694 |
Marijampolės rajono apylinkės teismas |
2 575 |
1 796 |
Mažeikių rajono apylinkės teismas |
1 626 |
1 110 |
Molėtų rajono apylinkės teismas |
771 |
519 |
Pakruojo rajono apylinkės teismas |
786 |
527 |
Pasvalio rajono apylinkės teismas |
907 |
615 |
Plungės rajono apylinkės teismas |
1 295 |
859 |
Prienų rajono apylinkės teismas |
877 |
604 |
Radviliškio rajono apylinkės teismas |
1 241 |
859 |
Raseinių rajono apylinkės teismas |
926 |
637 |
Rokiškio rajono apylinkės teismas |
1 209 |
830 |
Skuodo rajono apylinkės teismas |
708 |
481 |
Šakių rajono apylinkės teismas |
926 |
621 |
Šalčininkų rajono apylinkės teismas |
1 133 |
781 |
Šilalės rajono apylinkės teismas |
881 |
612 |
Šilutės rajono apylinkės teismas |
1 572 |
1 094 |
Širvintų rajono apylinkės teismas |
726 |
494 |
Švenčionių rajono apylinkės teismas |
878 |
605 |
Tauragės rajono apylinkės teismas |
1 471 |
1 001 |
Telšių rajono apylinkės teismas |
1 258 |
870 |
Trakų rajono apylinkės teismas |
1 537 |
1 034 |
Ukmergės rajono apylinkės teismas |
1 292 |
893 |
Utenos rajono apylinkės teismas |
1 399 |
984 |
Varėnos rajono apylinkės teismas |
909 |
628 |
Vilkaviškio rajono apylinkės teismas |
1 159 |
784 |
Vilniaus rajono apylinkės teismas |
2 286 |
1 615 |
Visagino miesto apylinkės teismas |
1 034 |
723 |
Zarasų rajono apylinkės teismas |
884 |
619 |
Vilniaus apygardos administracinis teismas |
5 769 |
4 132 |
Kauno apygardos administracinis teismas |
2 183 |
1 510 |
Klaipėdos apygardos administracinis teismas |
1 560 |
1 112 |
Šiaulių apygardos administracinis teismas |
1 236 |
891 |
Panevėžio apygardos administracinis teismas |
1 065 |
761 |
IŠ VISO: |
175 597 |
123 257 |
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
4 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams
|
|
tūkst. Lt |
Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas |
Dotacijos paskirties pavadinimas |
Iš viso |
Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba |
duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti |
120 |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija |
|
204 |
|
iš jų: |
|
|
piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti |
127 |
|
valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti |
77 |
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija |
dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją |
1 006
|
Lietuvos Respublikos kultūros ministerija |
|
22 564 |
|
iš jų: |
|
|
valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei |
1 840 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
734 |
|
Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
19 990 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
932 857 |
|
iš jų: |
|
|
socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti |
662 182 |
|
socialinei paramai mokiniams |
116 690 |
|
socialinėms paslaugoms |
59 185 |
|
vaikų ir jaunimo teisių apsaugai |
20 841 |
|
dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas |
26 677 |
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
33 882 |
|
Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
13 400 |
|
iš jų: savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti |
13 300 |
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija |
|
27 457 |
|
iš jų: |
|
|
pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
16 457 |
|
Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
11 000 |
Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija |
|
8 380 |
|
iš jų: |
|
|
civilinės būklės aktams registruoti |
6 585 |
|
valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti |
1 795 |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija |
|
2 002 574 |
|
iš jų: |
|
|
mokinio krepšeliui finansuoti |
1 933 603 |
|
savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti |
54 801 |
|
Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
14 170 |
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija |
|
61 622 |
|
iš jų: |
|
|
Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti |
167 |
|
civilinei saugai |
4 398 |
|
priešgaisrinei saugai |
54 662 |
|
gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti |
2 395 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
|
54 676 |
|
iš jų: |
|
|
savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise |
1 232 |
|
žemės ūkio funkcijoms atlikti |
26 363 |
|
melioracijai |
27 081 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti |
4 626 |
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės |
Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti |
15 608 |
IŠ VISO: |
|
3 131 694 |
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
5 priedėlis
Lietuvos respublikos
2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Iš viso |
|
|
|
|
Alytaus miesto |
8 477 |
|
Birštono |
9 031 |
|
Druskininkų |
1 454 |
|
Marijampolės |
3 450 |
|
Neringos |
3 073 |
|
Palangos miesto |
455 |
|
Šiaulių miesto |
348 |
|
Visagino |
5 846 |
|
Akmenės rajono |
20 899 |
|
Alytaus rajono |
1 728 |
|
Anykščių rajono |
2 542 |
|
Biržų rajono |
2 372 |
|
Ignalinos rajono |
2 439 |
|
Jonavos rajono |
2 641 |
|
Joniškio rajono |
933 |
|
Jurbarko rajono |
2 708 |
|
Kėdainių rajono |
3 960 |
|
Kelmės rajono |
3 907 |
|
Kretingos rajono |
755 |
|
Kupiškio rajono |
1 798 |
|
Lazdijų rajono |
2 163 |
|
Mažeikių rajono |
2 257 |
|
Molėtų rajono |
3 089 |
|
Pakruojo rajono |
1 725 |
|
Panevėžio rajono |
15 598 |
|
Pasvalio rajono |
1 516 |
|
Plungės rajono |
1 648 |
|
Prienų rajono |
1 939 |
|
Radviliškio rajono |
19 374 |
|
Raseinių rajono |
15 950 |
|
Rokiškio rajono |
2 118 |
|
Skuodo rajono |
1 811 |
|
Šakių rajono |
630 |
|
Šiaulių rajono |
3 293 |
|
Šilalės rajono |
11 423 |
|
Šilutės rajono |
2 970 |
|
Širvintų rajono |
713 |
|
Švenčionių rajono |
956 |
|
Tauragės rajono |
3 690 |
|
Telšių rajono |
3 890 |
|
Trakų rajono |
225 |
|
Ukmergės rajono |
1 546 |
|
Utenos rajono |
4 965 |
|
Varėnos rajono |
2 672 |
|
Vilkaviškio rajono |
1 652 |
|
Zarasų rajono |
2 962 |
|
Elektrėnų |
1 315 |
|
Kalvarijos |
749 |
|
Kazlų Rūdos |
211 |
|
Pagėgių |
1 361 |
|
Rietavo |
780 |
|
IŠ VISO: |
194 007 |
|
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
6 priedėlis
LIETUVOS RESPUBLIKOS
2013 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS
|
|
tūkst. Lt |
|
Savivaldybės pavadinimas |
Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius |
iš jų: |
|
gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos) |
įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti |
||
|
|
|
|
Vilniaus miesto |
493 669 |
366 122 |
81 |
Alytaus miesto |
51 254 |
39 154 |
|
Birštono |
4 979 |
2 487 |
|
Druskininkų |
22 345 |
13 851 |
|
Kauno miesto |
382 263 |
313 263 |
24 250 |
Klaipėdos miesto |
179 637 |
142 100 |
9 409 |
Marijampolės |
53 593 |
37 129 |
|
Neringos |
12 696 |
3 895 |
|
Palangos miesto |
29 067 |
13 061 |
|
Panevėžio miesto |
89 398 |
72 265 |
4 015 |
Šiaulių miesto |
111 480 |
87 115 |
|
Visagino |
21 085 |
17 782 |
|
Akmenės rajono |
20 587 |
12 448 |
|
Alytaus rajono |
24 411 |
8 226 |
|
Anykščių rajono |
26 056 |
10 598 |
|
Biržų rajono |
24 754 |
12 453 |
|
Ignalinos rajono |
17 426 |
5 599 |
|
Jonavos rajono |
44 341 |
34 569 |
|
Joniškio rajono |
23 910 |
12 967 |
|
Jurbarko rajono |
26 248 |
11 680 |
|
Kaišiadorių rajono |
35 645 |
19 226 |
753 |
Kauno rajono |
71 596 |
53 315 |
562 |
Kėdainių rajono |
46 873 |
28 648 |
|
Kelmės rajono |
27 578 |
11 339 |
|
Klaipėdos rajono |
45 858 |
31 362 |
2 277 |
Kretingos rajono |
34 795 |
21 732 |
|
Kupiškio rajono |
18 061 |
9 021 |
|
Lazdijų rajono |
18 980 |
7 230 |
|
Mažeikių rajono |
44 909 |
38 823 |
|
Molėtų rajono |
18 312 |
7 725 |
|
Pakruojo rajono |
22 551 |
10 521 |
|
Panevėžio rajono |
33 858 |
17 873 |
|
Pasvalio rajono |
25 539 |
13 619 |
|
Plungės rajono |
31 353 |
17 498 |
|
Prienų rajono |
24 688 |
11 195 |
|
Radviliškio rajono |
36 876 |
21 184 |
|
Raseinių rajono |
32 384 |
15 310 |
|
Rokiškio rajono |
30 230 |
16 907 |
|
Skuodo rajono |
18 009 |
7 927 |
|
Šakių rajono |
29 157 |
15 039 |
|
Šalčininkų rajono |
29 327 |
12 316 |
618 |
Šiaulių rajono |
37 229 |
20 192 |
|
Šilalės rajono |
23 111 |
10 589 |
|
Šilutės rajono |
37 289 |
21 459 |
|
Širvintų rajono |
15 278 |
8 242 |
|
Švenčionių rajono |
24 690 |
13 688 |
|
Tauragės rajono |
36 306 |
20 413 |
|
Telšių rajono |
38 824 |
19 017 |
|
Trakų rajono |
31 931 |
22 264 |
|
Ukmergės rajono |
35 790 |
19 076 |
|
Utenos rajono |
36 967 |
25 965 |
|
Varėnos rajono |
22 764 |
9 915 |
|
Vilkaviškio rajono |
35 375 |
16 608 |
|
Vilniaus rajono |
78 989 |
54 242 |
2 726 |
Zarasų rajono |
17 443 |
6 991 |
|
Elektrėnų |
24 042 |
16 460 |
|
Kalvarijos |
9 835 |
3 364 |
|
Kazlų Rūdos |
11 694 |
6 653 |
|
Pagėgių |
8 439 |
3 269 |
|
Rietavo |
7 692 |
3 637 |
|
IŠ VISO: |
2 869 466 |
1 906 618 |
44 691 |
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
7 priedėlis
2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS
2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę |
669 |
iš jo: |
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
0 |
II. Numatoma 2013 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę |
21 669 |
iš jų: |
|
Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
14 000 |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
7 669 |
III. Išlaidos |
|
1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti |
14 000 |
2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti |
0 |
3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti |
7 000 |
Iš viso išlaidų: |
21 000 |
IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę |
669 |
2013 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA
|
tūkst. Lt |
I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę |
660 230 |
iš jo: |
|
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
0 |
II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų |
14 010 |
iš jų: |
|
pajamos iš Privatizavimo fondo |
14 000 |
pajamos iš lėšų investavimo |
10 |
III. Išlaidos |
469 500 |
iš jų: |
|
pensijų sistemos reformai finansuoti |
469 500 |
IV. Lėšos, kurios 2013 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki 2013 m. gruodžio 31 d. |
190 730 |
V. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę (I+II-III) |
204 740 |
iš jo: |
|
lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) |
0 |
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
8 priedėlis
VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2013–2015 METŲ PROGRAMA
(pagal investavimo sritis)
Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2013–2015 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės garantuojamų paskolų lėšos (tūkst. Lt):
Sritis |
2013 metams iš viso |
iš jų |
2014 metams iš viso |
iš jų |
2015 metams iš viso |
iš jų |
||||
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
valstybės biudžetas |
valstybės garantuojamos paskolos |
|||||
Valstybės valdymas |
38 520 |
38 520 |
|
30 361 |
30 361 |
|
30 566 |
30 566 |
|
|
Krašto apsauga |
89 550 |
89 550 |
|
99 098 |
99 098 |
|
99 098 |
99 098 |
|
|
Viešoji tvarka |
31 235 |
31 235 |
|
16 693 |
16 693 |
|
14 499 |
14 499 |
|
|
Švietimas |
498 554 |
498 554 |
|
564 850 |
564 850 |
|
273 575 |
273 575 |
|
|
Sveikatos apsauga |
267 156 |
267 156 |
|
149 707 |
149 707 |
|
100 014 |
100 014 |
|
|
Socialinė apsauga |
109 883 |
109 883 |
|
90 952 |
90 952 |
|
29 594 |
29 594 |
|
|
Aplinkos apsauga |
465 506 |
465 506 |
|
566 238 |
566 238 |
|
273 034 |
273 034 |
|
|
Kultūra |
84 250 |
84 250 |
|
83 182 |
83 182 |
|
83 182 |
83 182 |
|
|
Žemės ūkis |
194 239 |
194 239 |
|
126 669 |
126 669 |
|
25 811 |
25 811 |
|
|
Visuomenės apsauga |
378 845 |
378 845 |
|
314 472 |
314 472 |
|
180 579 |
180 579 |
|
|
Transportas ir ryšiai |
1 931 863 |
1 878 688 |
53 175 |
1 779 145 |
1 756 070 |
23 075 |
1 151 712 |
1 151 712 |
|
|
Kita veikla |
651 049 |
451 049 |
200 000 |
525 436 |
525 436 |
|
286 217 |
286 217 |
|
|
Iš viso |
4 740 650 |
4 487 475 |
253 175 |
4 346 803 |
4 323 728 |
23 075 |
2 547 881 |
2 547 881 |
|
|
iš jų informacinėms technologijoms |
279 320 |
279 320 |
|
240 092 |
240 092 |
|
155 144 |
155 144 |
|
Lietuvos Respublikos
2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo
9 priedėlis
2013 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA
tūkst. Lt
Eil. Nr. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis |
Rodiklio reikšmė |
1. |
Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2012 m. gruodžio 31 d. |
81 600 |
2. |
Pajamos 2013 metais: |
|
2.1. |
Ignalinos programų lėšų palūkanos |
0 |
2.2. |
Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai |
0 |
2.3. |
Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą |
0 |
2.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos |
5 |
2.5. |
Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius |
4 156 |
2.6. |
Kitos lėšos* |
0 |
|
Iš viso pajamų: |
4 161 |
3. |
Išlaidos 2013 metais: |
|
3.1. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti |
6 507 |
3.2. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti |
30 605 |
3.3. |
Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti |
15 520 |
3.4. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti |
830 |
3.5. |
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti |
560 |
3.6. |
Kitos išlaidos** |
17 |
|
Iš viso išlaidų: |
54 039 |
4. |
Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d. |
31 722 |
* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praėjusių metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.
** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas.