LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMAS

 

2012 m. gruodžio 20 d. Nr. XII-65

Vilnius

 

Preambulė

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susidariusią ekonominę ir finansinę būklę;

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 metais yra pradėta perviršinio deficito procedūra, kuri šiuo metu dar nėra nutraukta;

atsižvelgdamas į tai, kad perviršinis deficitas privalo ne tik būti panaikintas konkrečiais metais, bet ir neturi kilti jo pasikartojimo vėlesniais metais grėsmė, t. y. perviršinio deficito ištaisymas privalo būti tvarus;

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos fiskalinės drausmės įstatymo (toliau – Fiskalinės drausmės įstatymas) nuostatas, pagal kurias vidutiniu laikotarpiu turi būti siekiama perteklinio ar artimo subalansuotam valdžios sektoriaus;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikius Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;

atsižvelgdamas į tai, kad, apsisprendus nuo 2013 metų grąžinti 2008 metų dydžio valstybines pensijas ir iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų atlyginimų koeficientus, priedus, priemokas ir kitas išmokas, viešosios išlaidos padidėtų daugiau negu 0,5 mlrd. litų ir tai neleistų ištaisyti perviršinio deficito, nes valdžios sektoriaus deficitas vėl viršytų nustatytą Mastrichto sutarties kriterijų;

atsižvelgdamas į tai, kad toks išlaidų padidinimas nemažinant kitų išlaidų pažeistų Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimus, o kitų išlaidų mažinimas šia suma siekiant nepažeisti Fiskalinės drausmės įstatymo reikalavimų keltų grėsmę esminių valstybės funkcijų atlikimui;

atsižvelgdamas į tai, kad planuojamos 2013 metų nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų vis dar yra 10,5 procento mažesnės net už 2008 metų pajamų lygį, kai valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo išmokėti padidintų dydžių atlyginimai ir pensijos;

atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Lietuvos Respublikos Seimas (toliau – Seimas), pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susidaro itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;

konstatuodamas, kad sudėtinga Europos ir pasaulio ekonomikos bei finansų rinkų padėtis ir Lietuvoje sukuria ypatingas aplinkybes, į kurias tinkamai iš anksto nereaguojant valstybės ekonominė ir finansinė būklė gali dar labiau pasunkėti;

konstatuodamas, kad 2013 metais neįmanoma vienu metu įgyvendinti Fiskalinės drausmės įstatymo nuostatas, tvariai ištaisyti perviršinį deficitą ir nutraukti iš valstybės ir savivaldybių biudžetų mokamų valstybinių pensijų ir atlyginimų sumažinimą, todėl nėra pagrindo teigti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintoms valstybinėms pensijoms ir nesumažintiems atlyginimams mokėti, ir dėl to 2013 metų valdžios sektoriaus išlaidos turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų valstybinių pensijų ir atlyginimų dydžių,

priima šį įstatymą.

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamas Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžetas – 25 696 036 tūkst. litų pajamų, 26 436 347 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 740 311 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2013 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai

1. Šiuo įstatymu patvirtinami šie 2013 metų savivaldybių biudžetų finansiniai rodikliai:

1) gyventojų pajamų mokesčio dalis, tenkanti visų savivaldybių biudžetams nuo šio mokesčio pajamų į nacionalinį biudžetą, – 57,34 procento;

2) valstybės biudžeto specialios tikslinės dotacijos savivaldybių biudžetams – 3 131 694 tūkst. litų (4 priedėlis);

3) valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos savivaldybių biudžetams – 194 007 tūkst. litų (5 priedėlis).

2. Šiuo įstatymu numatomas savivaldybių biudžetų finansinis rodiklis – prognozuojamos pajamos, kuriuo savivaldybės vadovaujasi rengdamos savo biudžetus (6 priedėlis).

 

3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas

1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2. Mokinio krepšelio dydis 2013 metais – 3 310 litų.

3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas:

1) perveda atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos;

2) perskirsto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) atitinkamoms savivaldybėms ir mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerija, ar atvirkščiai.

4. Mokyklų steigėjai gali perskirstyti mokinio krepšelio lėšas tarp mokyklų dėl pasikeitusio sutartinių mokinių skaičiaus pagal rugsėjo 1 dienos duomenis, įvertinę lėšų pokytį mokyklose dėl mokinių perėjimo į kito steigėjo finansuojamas mokyklas ir išmokas, susijusias su darbo santykiais.

 

4 straipsnis. Specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas ir atsiskaitymas už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą

1. Savivaldybės specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui lėšų dalį, nurodytą Vyriausybės patvirtintoje metodikoje, savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje numatytoms mokymo reikmėms.

2. Dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. nepanaudota specialios tikslinės dotacijos dalis mokinio krepšeliui finansuoti ketvirtąjį ketvirtį grąžinama į valstybės biudžetą.

3. Savivaldybės atsiskaito už specialių tikslinių dotacijų panaudojimą šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms pagal šių institucijų ir įstaigų patvirtintus atsiskaitymo tvarkos aprašus.

 

5 straipsnis. Valstybės biudžeto dotacijų savivaldybių biudžetams pervedimas

1. Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) perveda savivaldybėms šio įstatymo 5 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijų sumas.

2. Šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytos valstybės institucijos ir įstaigos, atsižvelgdamos į lėšų poreikį, perveda savivaldybėms šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas.

3. Valstybės biudžeto speciali tikslinė dotacija Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti pervedama atsižvelgiant į faktiškai atliktus darbus, nurodytus valstybės institucijoms ir įstaigoms savivaldybių teikiamose paraiškose.

4. Savivaldybės gautas ir nepanaudotas šio įstatymo 4 priedėlyje nustatytas valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų sumas grąžina šio įstatymo 4 priedėlyje nurodytoms valstybės institucijoms ir įstaigoms.

 

6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (toliau – Mokslo ir studijų įstatymas) ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2. Finansų ministerija valstybės biudžeto asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2) valstybinių universitetų ir Švietimo ir mokslo ministerijos, kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3. Švietimo ir mokslo ministerija asignavimų sumas perskirsto tarp:

1) kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2) nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2013 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 36 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 762,3 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2013 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokos į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus – 1 761 938 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitai

2013 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus pagal garantijas. Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 813 000 tūkst. litų. Į šį garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų pagal garantijas limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų pagal garantijas dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s ir (arba) Standard & Poor’s;

2) dėl Lietuvos Respublikoje įsteigtų bankų ir užsienio bankų filialų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų, kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatyme (toliau – Finansinio tvarumo įstatymas). Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 800 000 tūkst. litų;

3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 280 000 tūkst. litų;

4) dėl Mokslo ir studijų įstatyme nustatytų valstybės remiamų paskolų. Bendra šių įsipareigojimų suma negali viršyti 192 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2013 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 1 900 000 tūkst. litų, iš jų 800 000 tūkst. litų skirta Finansinio tvarumo įstatyme numatytoms finansinio stabilumo stiprinimo priemonėms įgyvendinti.

 

11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas

2013 metų bendras valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas – 35 000 tūkst. litų.

 

12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi limitai

1. Savivaldybių skolinimosi limitai:

1) savivaldybės skola negali viršyti 75 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 120 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

2) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės – 35 procentų) patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

3) grąžintina 2013 metais ir vėlesniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų);

4) savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų).

2. Savivaldybės, kurių skola sudaro daugiau kaip 45 procentus patvirtintų 2013 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų ir 2012 metais nepanaudotų savivaldybės biudžeto lėšų), 2013 metais gali skolintis tik projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti. Vilniaus miesto savivaldybė gali skolintis tik 2012 m. gruodžio 31 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, įgyvendinti.

3. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti. Savivaldybės 2011 metais iš valstybės biudžeto gautas trumpalaikes paskolas laikinam pajamų trūkumui, susidariusiam dėl akcinės bendrovės banko „Snoras“ veiklos apribojimo ir banko licencijos atšaukimo, padengti grąžina į valstybės biudžetą iki 2013 m. gruodžio 31 d.

 

13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1. Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai suteikiama teisė:

1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus ir Lietuvos statistikos departamento paskelbtą tikinčiųjų skaičių;

2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytas 2013 metų kapitalo investicijoms skirtas lėšas;

3) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti pagal programas ir asignavimų valdytojus;

4) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

5) paskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2013 metais leisti juos naudoti iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų įgyvendinamiems ir (arba) numatomiems įgyvendinti projektams, programoms ir subsidijų schemoms finansuoti;

6) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms), projektams ir subsidijų schemoms valstybės biudžete numatytus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų, projektų ir subsidijų schemų įgyvendinimo duomenis;

7) perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo, funkcijų perdavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;

8) perskirstyti Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos, atliekančios valstybės rezervo koordinatoriaus funkcijas, teikimu, suderinus su valstybės rezervo tvarkytojais, sutaupytus valstybės rezervui skirtus valstybės biudžeto asignavimus tarp valstybės rezervą tvarkančių asignavimų valdytojų;

9) Teisėjų tarybos teikimu ne dažniau kaip kartą per ketvirtį perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus, numatytus šio įstatymo 3 priedėlyje, tarp teismų, atsižvelgiant į teismų programų įgyvendinimo duomenis.

2. Valstybės institucijoms ir įstaigoms, nurodytoms šio įstatymo 4 priedėlyje, pavedama:

1) paskirstyti per 3 darbo dienas nuo šio įstatymo įsigaliojimo dienos specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija) savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, paskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų ir apie tai pranešti savivaldybėms;

2) perskirstyti specialias tikslines dotacijas tarp savivaldybių ir tarp specialių tikslinių dotacijų, o specialias tikslines dotacijas Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti, išskyrus specialias tikslines dotacijas, numatytas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti, perskirstyti tarp savivaldybių ir tarp investicijų projektų;

3) Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje nustatyta tvarka sustabdyti specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti pervedimą švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai ar švietimo paslaugų teikėjui, jeigu teisės aktų nustatyta tvarka nustatoma, kad švietimo įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo paslaugų teikėjas neužtikrina mokinių privalomojo švietimo teikimo sąlygų ar pažeidžia formaliojo švietimo programų įgyvendinimo tvarką, – kol bus nustatyta, kad šie subjektai pašalino pažeidimus.

3. Finansų ministerijai suteikiama teisė:

1) skolintis valstybės vardu esant reikalui ir laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito su valstybės skola susijusioms išlaidoms apmokėti, su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu susijusioms išlaidoms finansuoti, valstybės perskolinamai paskolai uždarajai akcinei bendrovei „Būsto paskolų draudimas“ suteikti ir (ar) jos įstatiniam kapitalui didinti, Europos investicijų banko kapitalo padidinimo daliai apmokėti, išlaidoms, susijusioms su atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) užsienio ginčų sprendimo institucijose, įskaitant, bet neapsiribojant teisinių išvadų dėl jų sprendimų apskundimo parengimu, teisinių išvadų dėl sprendimų apskundimo gavimu ir atstovavimu Lietuvos Respublikai (Lietuvos Respublikos Vyriausybei) atliekant kitus veiksmus, susijusius su Lietuvos Respublikos (Lietuvos Respublikos Vyriausybės) interesų gynimu, apmokėti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant šių institucijų, arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, gautos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms ir valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3) panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

4) papildyti apyvartos lėšas 2012 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2012 metų valstybės biudžeto planą viršijančiomis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti;

5) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų ir įmokėtą, bet nepanaudotą Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų dalį, skirtą šiam tikslui, naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

6) kompensuoti nustatyta tvarka 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų operatorių ir kitų susijusių institucijų atstovų komandiruočių į patirties mainų renginius, kurių organizavimą remia atsakingos šalių donorių institucijos, išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

4. Švietimo ir mokslo ministerijai suteikiama teisė:

1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2013 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, ir tiksliniu būdu valstybės finansuojamų studijų programų studentų studijų ir kitoms išlaidoms;

2) teikti dotacijas užsienio subjektams užsienyje gyvenančių lietuvių, jų bendruomenių ir organizacijų švietimo, kultūros ir kitai veiklai finansuoti iš Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

5. Asignavimų valdytojams suteikiama teisė, suderinus su Finansų ministerija, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų viršplanines įmokas į biudžetą naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

6. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai suteikiama teisė:

1) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, paliekamus 3 mėnesių išlaidų dydžio pereinamuosius 2012 metų lėšų likučius, esančius tarptautinių operacijų karinio vieneto, dislokuoto užsienio valstybėje, sąskaitose užsienio kredito įstaigose ar pas atskaitingus asmenis, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas;

2) naudoti, suderinus su Finansų ministerija, 2012 metais planuotas, bet nepanaudotas valstybės biudžeto asignavimų sumas pagal su užsienio tiekėjais sudarytas sutartis dėl investicijų projektų, ginklų ir karinės įrangos įsigijimo, viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas toms sutartims vykdyti.

7. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijai (toliau – Aplinkos ministerija) suteikiama teisė įgalioti Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūrą vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams.

8. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau – Susisiekimo ministerija) suteikiama teisė:

1) įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 metų Sanglaudos fondo projektams;

2) įgalioti Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Susisiekimo ministerijos priimti sprendimus dėl projektų finansavimo, vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant Susisiekimo ministerijos programas, kuriose numatytos lėšos bendrai finansuojamiems iš Europos Sąjungos fondų lėšų projektams, įgyvendinamiems pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 3 prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“, ir vykdyti pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento 3.3 priemonę „Informacinių technologijų paslaugų ir infrastruktūros plėtra“ įgyvendintų projektų lėšų susigrąžinimą.

9. Lietuvos Respublikos kultūros ministerijai suteikiama teisė teikti dotacijas užsienio subjektams ir paramą lietuvių bendruomenėms lietuvių tautiniam tapatumui išsaugoti, lietuvių kultūrai puoselėti ir pristatyti pasauliui, prisidėti užtikrinant lietuvių kultūrai reikšmingo paveldo užsienyje priežiūrą.

 

14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas

1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybių institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti bei, sudarydami ir tvirtindami 2013 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3. Savivaldybių 2012 metais nepanaudotos biudžetų lėšos, išskyrus tikslinės paskirties lėšas, turi būti naudojamos 2013 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti. 2013 metais gautos prognozuotas pajamas viršijančios pajamos pirmiausia turi būti naudojamos įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

 


15 straipsnis. Asignavimų valdytojo teisė prisiimti įsipareigojimus

1. Programos, kuri finansuojama iš konkrečios valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies, kurios panaudojimo apimtis ir tikslinė paskirtis nurodyta įstatyme ir (arba) Vyriausybės nutarime, sąmata negali viršyti 85 procentų patvirtintos sumos. Programos sąmata dėl likusios sumos tikslinama 2013 m. spalio mėnesį, suderinus su Finansų ministerija ir jai įvertinus trijų ketvirčių pajamų iš mokesčių, iš kurių dalies finansuojama programa, surinkimo duomenis ir per metus numatomą surinkti sumą.

2. Aplinkos ministerija 2013 metų mokėjimams iš Klimato kaitos specialiosios programos gali naudoti ne daugiau lėšų, negu yra faktiškai įmokėta 2013 metais.

 

16 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinamos 2013 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatos (7 priedėlis).

 

17 straipsnis. Valstybės investicijų 2013–2015 metų programos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama Valstybės investicijų 2013–2015 metų programa (8 priedėlis).

 

18 straipsnis. 2013 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Šiuo įstatymu patvirtinama 2013 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmata (9 priedėlis).

 

19 straipsnis. Valdžios sektoriaus deficito valdymas

1. Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Europos sąskaitų sistemą (toliau – ESS’95), kuri nustatyta 1996 m. birželio 25 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2223/96 dėl Europos nacionalinių ir regioninių sąskaitų sistemos Bendrijoje (OL 1996 m. specialusis leidimas, 10 skyrius, 2 tomas, p. 3) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. rugpjūčio 10 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 715/2010 (OL 2010 L 210, p. 1), neviršytų 3 procentų projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 procentais ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2013 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis ESS’95, gali viršyti 3 procentus projektuojamo 2013 metų bendrojo vidaus produkto.

2. Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas pateikiamas Seimui ne vėliau kaip iki 2013 m. birželio 1 d.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                                    DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

1 priedėlis

 

lietuvos respublikos

2013 metų valstybės biudžetas

 

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

18 045 903

MOKESČIAI

16 570 463

Pajamų ir pelno mokesčiai

3 107 513

Gyventojų pajamų mokestis

1 826 699

Pelno mokestis

1 280 814

Turto mokesčiai

17 000

Nekilnojamojo turto mokestis

17 000

Prekių ir paslaugų mokesčiai

13 234 950

Pridėtinės vertės mokestis

9 291 383

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

69 000

Akcizai

3 522 659

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

34 000

Transporto priemonių mokesčiai

181 515

Mokesčiai už aplinkos teršimą

29 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

211 000

 

 

KITOS PAJAMOS

1 475 440

Turto pajamos

861 979

Palūkanos už paskolas

515 737

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

39 538

Dividendai

213 849

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

37 100

Naftos ir dujų išteklių mokestis

34 000

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

21 755

Pajamos už prekes ir paslaugas

465 175

Pajamos už patalpų nuomą

22 963

Konsulinis mokestis

69 500

Pajamos už atsitiktines paslaugas

333 722

Žyminis mokestis

30 000

Kitos pajamos

8 990

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

109 696

Kitos neišvardytos pajamos

38 590

 

 

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

104 140

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

96 140

Žemė

87 000

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

9 140

Sandoriai dėl finansinio turto

8 000

Kitos gautinos sumos

8 000

IŠ VISO:

18 150 043

 

 

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

7 545 993

 

 

IŠ VISO:

25 696 036

 

asignavimai

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Iš viso

Iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMUI,

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

16 663

13 653

6 828

3 010

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

92 201

88 278

48 967

3 923

Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija

24 207

24 122

1 215

85

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

18 999

18 999

0

0

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

2 742

2 742

1 913

0

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

27 241

27 111

17 287

130

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 703

2 703

643

0

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

4 456

4 376

2 889

80

Lietuvos Respublikos akademinės etikos ir procedūrų kontrolieriaus tarnyba

470

470

245

0

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 352

1 352

922

0

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

986

986

657

0

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 466

2 396

1 490

70

Nacionalinė sveikatos taryba

211

211

140

0

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 366

1 366

912

0

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 325

1 325

624

0

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

720

720

515

0

Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba

31 940

31 915

11 168

25

iš jų: kompensacijai už Lietuvos žydų religinių

bendruomenių nekilnojamąjį turtą

12 500

12 500

0

0

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 330

7 530

3 900

1 800

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

5 654

5 443

3 689

211

Etninės kultūros globos taryba

355

355

252

0

Viešųjų pirkimų tarnyba

5 121

4 965

3 221

156

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

61 455

57 987

38 851

3 468

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

19 017

17 535

11 785

1 482

II. MINISTERIJOS

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

811 005

802 263

81 484

8 742

Lietuvos Respublikos energetikos ministerija

547 136

546 952

5 465

184

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

4 372 298

4 344 048

221 219

28 250

iš jų:

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės rezervas

3 897

3 897

0

0

tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir

kitoms reikmėms

1 687

1 687

0

0

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

924 638

835 272

353 702

89 366

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

304 714

256 684

80 185

48 030

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

3 078 807

3 067 961

122 682

10 846

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

2 517 150

2 049 337

44 224

467 813

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

1 799 002

1 745 458

85 845

53 544

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

3 549 767

3 518 640

269 465

31 127

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

281 730

271 441

137 921

10 289

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija

903 298

901 358

34 591

1 940

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija

308 190

298 338

53 177

9 852

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

1 428 650

1 402 369

344 039

26 281

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

3 178 723

3 155 575

110 959

23 148

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 276

5 256

3 745

20

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos statistikos departamentas

23 925

23 865

15 940

60

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

22 078

14 328

9 373

7 750

Lietuvos nacionalinis muziejus

12 781

9 737

5 930

3 044

Lietuvos dailės muziejus

14 585

13 383

7 849

1 202

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

7 995

5 875

3 417

2 120

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

24 467

24 364

14 107

103

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

7 750

6 720

3 670

1 030

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

13 626

13 426

7 547

200

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

6 134

5 371

2 638

763

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

8 938

8 938

258

0

Viešoji įstaiga „Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija“

47 054

45 809

15 859

1 245

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

22 395

20 683

10 309

1 712

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

2 968

2 778

1 651

190

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

1 919

1 905

1 210

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

78 994

62 689

8 752

16 305

Valstybės tarnybos departamentas

2 390

2 376

1 583

14

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

630 288

614 410

415 416

15 878

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

82 466

79 243

40 431

3 223

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

4 798

4 798

3 171

0

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

87 834

86 476

61 554

1 358

Nacionalinė teismų administracija

35 011

15 361

3 146

19 650

Teismai

175 597

175 597

123 257

0

Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento

7 380

6 951

4 630

429

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

6 051

5 793

3 006

258

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

456

456

180

0

Vyriausioji administracinių ginčų komisija

878

878

616

0

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 003

1 003

681

0

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

22 000

15 155

8 700

6 845

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO

ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

Vilniaus universitetas

156 105

154 433

0

1 672

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto

bibliotekos veiklai užtikrinti

7 396

6 396

0

1 000

Vytauto Didžiojo universitetas

34 681

34 681

0

0

Kauno technologijos universitetas

84 160

84 160

0

0

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

71 692

70 592

0

1 100

Klaipėdos universitetas

24 073

24 073

0

0

Aleksandro Stulginskio universitetas

13 634

13 634

0

0

Mykolo Romerio universitetas

16 565

16 565

0

0

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

82 723

81 723

0

1 000

Vilniaus dailės akademija

18 875

18 875

0

0

Lietuvos edukologijos universitetas

24 909

24 109

0

800

Lietuvos sporto universitetas

6 057

6 057

0

0

Šiaulių universitetas

17 274

17 274

0

0

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

16 447

16 447

0

0

Lietuvos energetikos institutas

12 168

12 068

8 068

100

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

2 638

2 310

1 023

328

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 317

2 317

1 668

0

Lietuvos istorijos institutas

3 276

3 276

2 312

0

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

3 162

3 162

2 154

0

Lietuvių kalbos institutas

3 489

3 489

2 554

0

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 735

1 695

1 118

40

Lietuvos teisės institutas

1 466

1 456

1 047

10

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 634

1 617

1 110

17

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

3 231

3 231

2 084

0

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

18 618

16 868

10 096

1 750

Gamtos tyrimų centras

9 976

9 876

6 607

100

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

20 344

20 184

11 838

160

Lietuvos mokslų akademija

8 710

7 400

4 674

1 310

Lietuvos mokslo taryba

101 257

101 257

2 908

0

Kauno kunigų seminarija

281

281

0

0

Telšių Vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

335

335

0

0

Vilniaus Šv. Juozapo kunigų seminarija

389

389

0

0

IŠ VISO:

26 436 347

25 520 695

2 940 958

915 652

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

2 priedėlis

 

2013 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

Respublikos Prezidento kanceliarija

10

 

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

1 125

 

1 125

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

17

 

17

Lietuvos radijo ir televizijos komisija

2 466

 

2 466

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

9 330

 

9 330

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

10

 

10

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

147 333

141 500

5 833

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

9 064

 

9 064

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

509

 

509

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

72 640

46 106

26 534

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

56 845

9 700

47 145

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija

1 250 275*

1 238 035*

12 240

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

13 126

 

13 126

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

29 484

 

29 484

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

13 350

8 290

5 060

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija

17 094

15 838

1 256

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija

1 547

 

1 547

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

44 221

 

44 221

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

7 850

 

7 850

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

 

1 000

Lietuvos statistikos departamentas

200

 

200

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

480

 

480

Lietuvos nacionalinis muziejus

800

 

800

Lietuvos dailės muziejus

800

 

800

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

250

 

250

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

5 100

 

5 100

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 200

 

1 200

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

2 500

 

2 500

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

100

 

100

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

1 026

 

1 026

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

18 896

17 104

1 792

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

1 535

 

1 535

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

9 000

 

9 000

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

 

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

 

64

Nacionalinė teismų administracija

106

 

106

Teismai

242

 

242

iš jų:

 

 

 

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

45

 

45

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

4

 

4

Lietuvos apeliacinis teismas

15

 

15

Vilniaus apygardos teismas

20

 

20

Kauno apygardos teismas

10

 

10

Klaipėdos apygardos teismas

28

 

28

Šiaulių apygardos teismas

7

 

7

Panevėžio apygardos teismas

5

 

5

Vilniaus miesto apylinkės teismas

18

 

18

Kauno apylinkės teismas

15

 

15

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

4

 

4

Šiaulių apylinkės teismas

3

 

3

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4

 

4

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

 

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

 

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

6

 

6

Biržų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Kupiškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

 

2

Mažeikių rajono apylinkės teismas

2

 

2

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šakių rajono apylinkės teismas

3

 

3

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šilutės rajono apylinkės teismas

1

 

1

Švenčionių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

1

 

1

Telšių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Trakų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Utenos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

7

 

7

Vilniaus rajono apylinkės teismas

5

 

5

Vilniaus apygardos administracinis teismas

18

 

18

Kauno apygardos administracinis teismas

2

 

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

 

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

 

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

180

 

180

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

10

 

10

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

20 422

 

20 422

Lietuvos energetikos institutas

4 540

 

4 540

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

1 060

 

1 060

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

 

40

Lietuvos istorijos institutas

110

 

110

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

90

 

90

Lietuvių kalbos institutas

100

 

100

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

300

 

300

Lietuvos teisės institutas

100

 

100

Lietuvos socialinių tyrimų centras

200

 

200

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

120

 

120

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

9 985

 

9 985

Gamtos tyrimų centras

1 400

 

1 400

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

3 375

 

3 375

Lietuvos mokslų akademija

305

 

305

IŠ VISO:

1 761 938

1 476 573

285 365

 

* Iš šių lėšų skiriama bendroms biudžeto reikmėms:

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos – 195 796 tūkst. litų (iš Kelių priežiūros ir plėtros programos). Nepasitvirtinus pajamų surinkimo prognozėms, proporcingai mažinama šių lėšų suma.

 

_________________

 


 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

3 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Įstaigos pavadinimas

Iš viso išlaidoms

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

10 342

7 410

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

5 471

3 862

Lietuvos apeliacinis teismas

9 551

6 888

Vilniaus apygardos teismas

12 656

8 998

Kauno apygardos teismas

9 443

6 637

Klaipėdos apygardos teismas

5 967

4 280

Šiaulių apygardos teismas

4 423

3 199

Panevėžio apygardos teismas

4 293

3 098

Vilniaus miesto apylinkės teismas

21 222

14 722

Kauno apylinkės teismas

12 368

8 689

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

6 832

4 839

Šiaulių apylinkės teismas

5 339

3 757

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4 589

3 217

Druskininkų miesto apylinkės teismas

970

666

Palangos miesto apylinkės teismas

760

526

Akmenės rajono apylinkės teismas

937

646

Alytaus rajono apylinkės teismas

2 619

1 814

Anykščių rajono apylinkės teismas

895

605

Biržų rajono apylinkės teismas

918

622

Ignalinos rajono apylinkės teismas

781

541

Jonavos rajono apylinkės teismas

1 780

1 254

Joniškio rajono apylinkės teismas

779

518

Jurbarko rajono apylinkės teismas

910

621

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1 324

887

Kėdainių rajono apylinkės teismas

1 466

1 013

Kelmės rajono apylinkės teismas

882

617

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1 271

862

Kretingos rajono apylinkės teismas

1 019

703

Kupiškio rajono apylinkės teismas

680

471

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1 031

694

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2 575

1 796

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1 626

1 110

Molėtų rajono apylinkės teismas

771

519

Pakruojo rajono apylinkės teismas

786

527

Pasvalio rajono apylinkės teismas

907

615

Plungės rajono apylinkės teismas

1 295

859

Prienų rajono apylinkės teismas

877

604

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1 241

859

Raseinių rajono apylinkės teismas

926

637

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1 209

830

Skuodo rajono apylinkės teismas

708

481

Šakių rajono apylinkės teismas

926

621

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1 133

781

Šilalės rajono apylinkės teismas

881

612

Šilutės rajono apylinkės teismas

1 572

1 094

Širvintų rajono apylinkės teismas

726

494

Švenčionių rajono apylinkės teismas

878

605

Tauragės rajono apylinkės teismas

1 471

1 001

Telšių rajono apylinkės teismas

1 258

870

Trakų rajono apylinkės teismas

1 537

1 034

Ukmergės rajono apylinkės teismas

1 292

893

Utenos rajono apylinkės teismas

1 399

984

Varėnos rajono apylinkės teismas

909

628

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

1 159

784

Vilniaus rajono apylinkės teismas

2 286

1 615

Visagino miesto apylinkės teismas

1 034

723

Zarasų rajono apylinkės teismas

884

619

Vilniaus apygardos administracinis teismas

5 769

4 132

Kauno apygardos administracinis teismas

2 183

1 510

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1 560

1 112

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1 236

891

Panevėžio apygardos administracinis teismas

1 065

761

IŠ VISO:

175 597

123 257

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

4 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SpecialIOS tikslinėS dotacijOS savivaldybių biudžetams

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos pavadinimas

Dotacijos paskirties pavadinimas

Iš viso

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

duomenims Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikti

120

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija

 

204

 

iš jų:

 

 

piliečių prašymams atkurti nuosavybės teises į išlikusį nekilnojamąjį turtą nagrinėti ir sprendimams dėl nuosavybės teisių atkūrimo priimti

127

 

valstybės garantijoms nuomininkams, išsikeliantiems iš savininkams grąžintų gyvenamųjų namų ar jų dalių ir butų, vykdyti

77

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerija

dalyvauti rengiant ir vykdant mobilizaciją

1 006

 

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

 

22 564

 

iš jų:

 

 

valstybinės kalbos vartojimo ir taisyklingumo kontrolei

1 840

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

734

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

19 990

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

932 857

 

iš jų:

 

 

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

662 182

 

socialinei paramai mokiniams

116 690

 

socialinėms paslaugoms

59 185

 

vaikų ir jaunimo teisių apsaugai

20 841

 

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

26 677

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

33 882

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

13 400

 

iš jų:

savivaldybių socialinio būsto fondui plėtoti

13 300

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

 

27 457

 

iš jų:

 

 

pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

16 457

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

11 000

Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija

 

8 380

 

iš jų:

 

 

civilinės būklės aktams registruoti

6 585

 

valstybės garantuojamai pirminei teisinei pagalbai teikti

1 795

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija

 

2 002 574

 

iš jų:

 

 

mokinio krepšeliui finansuoti

1 933 603

 

savivaldybių mokykloms (klasėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, ir kitoms savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti

54 801

 

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

14 170

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija

 

61 622

 

iš jų:

 

 

Gyventojų registrui tvarkyti ir duomenims valstybės registrams teikti

167

 

civilinei saugai

4 398

 

priešgaisrinei saugai

54 662

 

gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenims tvarkyti

2 395

Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija

 

54 676

 

iš jų:

 

 

savivaldybėms priskirtai valstybinei žemei ir kitam valstybės turtui valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise

1 232

 

žemės ūkio funkcijoms atlikti

26 363

 

melioracijai

27 081

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

savivaldybėms priskirtiems archyviniams dokumentams tvarkyti

4 626

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Valstybės investicijų 2013–2015 metų programoje numatytoms kapitalo investicijoms finansuoti

 

15 608

IŠ VISO:

 

3 131 694

 

_________________

 


 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

5 priedėlis

 

Lietuvos respublikos

2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS PAJAMŲ MAŽĖJIMUI KOMPENSUOTI

 

 

tūkst. Lt

 

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

 

 

 

Alytaus miesto

8 477

 

Birštono

9 031

 

Druskininkų

1 454

 

Marijampolės

3 450

 

Neringos

3 073

 

Palangos miesto

455

 

Šiaulių miesto

348

 

Visagino

5 846

 

Akmenės rajono

20 899

 

Alytaus rajono

1 728

 

Anykščių rajono

2 542

 

Biržų rajono

2 372

 

Ignalinos rajono

2 439

 

Jonavos rajono

2 641

 

Joniškio rajono

933

 

Jurbarko rajono

2 708

 

Kėdainių rajono

3 960

 

Kelmės rajono

3 907

 

Kretingos rajono

755

 

Kupiškio rajono

1 798

 

Lazdijų rajono

2 163

 

Mažeikių rajono

2 257

 

Molėtų rajono

3 089

 

Pakruojo rajono

1 725

 

Panevėžio rajono

15 598

 

Pasvalio rajono

1 516

 

Plungės rajono

1 648

 

Prienų rajono

1 939

 

Radviliškio rajono

19 374

 

Raseinių rajono

15 950

 

Rokiškio rajono

2 118

 

Skuodo rajono

1 811

 

Šakių rajono

630

 

Šiaulių rajono

3 293

 

Šilalės rajono

11 423

 

Šilutės rajono

2 970

 

Širvintų rajono

713

 

Švenčionių rajono

956

 

Tauragės rajono

3 690

 

Telšių rajono

3 890

 

Trakų rajono

225

 

Ukmergės rajono

1 546

 

Utenos rajono

4 965

 

Varėnos rajono

2 672

 

Vilkaviškio rajono

1 652

 

Zarasų rajono

2 962

 

Elektrėnų

1 315

 

Kalvarijos

749

 

Kazlų Rūdos

211

 

Pagėgių

1 361

 

Rietavo

780

 

IŠ VISO:

194 007

 

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

6 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2013 METŲ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ PROGNOZUOJAMOS PAJAMOS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Prognozuojamos gauti pajamos skaičiuojant savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius

iš jų:

gyventojų pajamų mokestis (be pajamų iš valstybės iždo sąskaitos)

įsiskolinimams už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti

 

 

 

Vilniaus miesto

493 669

366 122

81

Alytaus miesto

51 254

39 154

 

Birštono

4 979

2 487

 

Druskininkų

22 345

13 851

 

Kauno miesto

382 263

313 263

24 250

Klaipėdos miesto

179 637

142 100

9 409

Marijampolės

53 593

37 129

 

Neringos

12 696

3 895

 

Palangos miesto

29 067

13 061

 

Panevėžio miesto

89 398

72 265

4 015

Šiaulių miesto

111 480

87 115

 

Visagino

21 085

17 782

 

Akmenės rajono

20 587

12 448

 

Alytaus rajono

24 411

8 226

 

Anykščių rajono

26 056

10 598

 

Biržų rajono

24 754

12 453

 

Ignalinos rajono

17 426

5 599

 

Jonavos rajono

44 341

34 569

 

Joniškio rajono

23 910

12 967

 

Jurbarko rajono

26 248

11 680

 

Kaišiadorių rajono

35 645

19 226

753

Kauno rajono

71 596

53 315

562

Kėdainių rajono

46 873

28 648

 

Kelmės rajono

27 578

11 339

 

Klaipėdos rajono

45 858

31 362

2 277

Kretingos rajono

34 795

21 732

 

Kupiškio rajono

18 061

9 021

 

Lazdijų rajono

18 980

7 230

 

Mažeikių rajono

44 909

38 823

 

Molėtų rajono

18 312

7 725

 

Pakruojo rajono

22 551

10 521

 

Panevėžio rajono

33 858

17 873

 

Pasvalio rajono

25 539

13 619

 

Plungės rajono

31 353

17 498

 

Prienų rajono

24 688

11 195

 

Radviliškio rajono

36 876

21 184

 

Raseinių rajono

32 384

15 310

 

Rokiškio rajono

30 230

16 907

 

Skuodo rajono

18 009

7 927

 

Šakių rajono

29 157

15 039

 

Šalčininkų rajono

29 327

12 316

618

Šiaulių rajono

37 229

20 192

 

Šilalės rajono

23 111

10 589

 

Šilutės rajono

37 289

21 459

 

Širvintų rajono

15 278

8 242

 

Švenčionių rajono

24 690

13 688

 

Tauragės rajono

36 306

20 413

 

Telšių rajono

38 824

19 017

 

Trakų rajono

31 931

22 264

 

Ukmergės rajono

35 790

19 076

 

Utenos rajono

36 967

25 965

 

Varėnos rajono

22 764

9 915

 

Vilkaviškio rajono

35 375

16 608

 

Vilniaus rajono

78 989

54 242

2 726

Zarasų rajono

17 443

6 991

 

Elektrėnų

24 042

16 460

 

Kalvarijos

9 835

3 364

 

Kazlų Rūdos

11 694

6 653

 

Pagėgių

8 439

3 269

 

Rietavo

7 692

3 637

 

IŠ VISO:

2 869 466

1 906 618

44 691

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

7 priedėlis

 

2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

 

2013 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

669

iš jo:

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

0

II. Numatoma 2013 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

21 669

iš jų:

 

Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

14 000

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

7 669

III. Išlaidos

 

1. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

14 000

2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti

0

3. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti

7 000

Iš viso išlaidų:

21 000

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę

669

 

2013 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2013 m. sausio 1 d. būklę

660 230

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

14 010

iš jų:

 

pajamos iš Privatizavimo fondo

14 000

pajamos iš lėšų investavimo

10

III. Išlaidos

469 500

iš jų:

 

pensijų sistemos reformai finansuoti

469 500

IV. Lėšos, kurios 2013 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai) iki

2013 m. gruodžio 31 d.

190 730

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2014 m. sausio 1 d. būklę (I+II-III)

204 740

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

8 priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2013–2015 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2013–2015 metams planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir valstybės garantuojamų paskolų lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2013

metams

iš viso

iš jų

2014

metams

iš viso

iš jų

2015

metams

iš viso

iš jų

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

valstybės biudžetas

valstybės garantuojamos paskolos

Valstybės valdymas

38 520

38 520

 

30 361

30 361

 

30 566

30 566

 

Krašto apsauga

89 550

89 550

 

99 098

99 098

 

99 098

99 098

 

Viešoji tvarka

31 235

31 235

 

16 693

16 693

 

14 499

14 499

 

Švietimas

498 554

498 554

 

564 850

564 850

 

273 575

273 575

 

Sveikatos apsauga

267 156

267 156

 

149 707

149 707

 

100 014

100 014

 

Socialinė apsauga

109 883

109 883

 

90 952

90 952

 

29 594

29 594

 

Aplinkos apsauga

465 506

465 506

 

566 238

566 238

 

273 034

273 034

 

Kultūra

84 250

84 250

 

83 182

83 182

 

83 182

83 182

 

Žemės ūkis

194 239

194 239

 

126 669

126 669

 

25 811

25 811

 

Visuomenės apsauga

378 845

378 845

 

314 472

314 472

 

180 579

180 579

 

Transportas ir ryšiai

1 931 863

1 878 688

53 175

1 779 145

1 756 070

23 075

1 151 712

1 151 712

 

Kita veikla

651 049

451 049

200 000

525 436

525 436

 

286 217

286 217

 

Iš viso

4 740 650

4 487 475

253 175

4 346 803

4 323 728

23 075

2 547 881

2 547 881

 

iš jų informacinėms technologijoms

 

279 320

 

279 320

 

 

240 092

 

240 092

 

 

155 144

 

155 144

 

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos

2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo

9 priedėlis

 

2013 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

tūkst. Lt

Eil. Nr.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąmatos rodiklis

Rodiklio reikšmė

1.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2012 m. gruodžio 31 d.

 

81 600

2.

Pajamos 2013 metais:

 

2.1.

Ignalinos programų lėšų palūkanos

0

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansinių institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0

2.3.

Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą

0

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

5

2.5.

Palūkanos už Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius

4 156

2.6.

Kitos lėšos*

0

 

Iš viso pajamų:

4 161

3.

Išlaidos 2013 metais:

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

6 507

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

30 605

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

15 520

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

830

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondui administruoti

560

3.6.

Kitos išlaidos**

17

 

Iš viso išlaidų:

54 039

4.

Numatomas valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų likutis 2013 m. gruodžio 31 d.

31 722

 

* Priemonių vykdytojų grąžintos nepanaudotos arba netinkamai panaudotos praėjusių metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.

** Mokėjimo pavedimų užsienio valiuta išlaidos, komisinis mokestis Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams įsigyti ir saugoti, valiutos keitimo paslaugų išlaidos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių nominalios vertės ir pirkimo kainos skirtumas.

 

_________________