LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIS KOMISARAS
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS POLICIJOS GENERALINIS KOMISARAS 2002 M. GRUODŽIO 10 D. ĮSAKYMO NR. 638 „DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO POLICIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS“ PAKEITIMO
2006 m. sausio 9 d. Nr. 5-V-11
Vilnius
Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945) 19 straipsnio 1 dalį bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarimo Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105) 24 punktą:
1. Pakeičiu Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Policijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisykles, patvirtintas Lietuvos policijos generalinio komisaro 2002 m. gruodžio 10 d. įsakymu Nr. 638 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Policijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos“ (Žin., 2002, Nr. 119-5374; 2003, Nr. 62-2850):
1.1. papildau 13 punktą naujomis antrąja ir trečiąja pastraipomis ir šį punktą išdėstau taip:
„13. Asmeniui įteikiama spaudu pažymėta prašymo ar skundo kopija arba registracijos kortelė, kurioje nurodoma prašymo ar skundo gavimo data ir registracijos numeris.
Prašymo ar skundo registracijos numerį sudaro registro identifikavimo žymuo pagal patvirtintą Policijos departamento dokumentų registrų sąrašą (Policijos departamento kodas pagal Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Bendrojo departamento parengtą ir teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą klasifikatorių) ir gauto prašymo ar skundo registravimo eilės numeris, skaičiuojant nuo raštvedybos metų pradžios, pavyzdžiui, Nr. 5-AP-1, Nr. 5-AP-2, Nr. 5-AP-3 ir t. t.
Vykdytojas, gavęs nagrinėti prašymą ar skundą, nedelsdamas apie tai raštu arba elektroniniu paštu (pareiškėjo pageidavimu) informuoja prašymo ar skundo pateikėją, nurodydamas šiuos duomenis: prašymo ar skundo priėmimo datą, valstybės tarnautojo, kuriam pavesta nagrinėti prašymą ar skundą, vardą, pavardę, telefono numerį, prašymo ar skundo registracijos numerį.“;
1.2. papildau 14 punktą nauja pastraipa ir šį punktą išdėstau taip:
„14. Prašymai ir skundai, kuriuos turi nagrinėti žemesnės pagal pavaldumą policijos įstaigos ar kitos institucijos, kompetentingos spręsti prašyme ar skunde išdėstytus klausimus, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų gavimo Policijos departamente datos persiunčiami nagrinėti šioms įstaigoms. Apie tai pranešama pareiškėjui. Prašymai ir skundai, kuriuose yra privačios informacijos, persiunčiami nagrinėti kitoms įstaigoms tik atsiklausus pareiškėjo. Šiuo atveju 5 darbo dienų terminas skaičiuojamas nuo pareiškėjo sutikimo persiųsti prašymą gavimo datos. Jeigu per 10 darbo dienų iš pareiškėjo sutikimas negaunamas, prašymas ar skundas grąžinamas pareiškėjui (nurodoma grąžinimo priežastis).
Jeigu prašymo ar skundo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užsitęsti ilgiau kaip 30 dienų nuo prašymo ar skundo Policijos departamente gavimo datos, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo datos apie tai raštu informuojamas pareiškėjas, nurodant prašymo ar skundo gavimo datą, registracijos numerį, prašymą ar skundą nagrinėjančio valstybės tarnautojo pareigas, vardą ir pavardę, tarnybinio telefono numerį.“.
2. Įpareigoju šalies teritorines, specializuotas ir profesinio ugdymo policijos įstaigas atitinkamai pakeisti savo patvirtintas piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo taisykles.