LIETUVOS RESPUBLIKOS
FINANSŲ MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMŲ PATVIRTINIMO
2011 m. rugsėjo 30 d. Nr. 1K-321
Vilnius
Vadovaudamasi Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 (Žin., 2010, Nr. 99-5141), 7 punktu,
tvirtinu pridedamus šių finansų ministro valdymo srities investicijų projektų, pradedamų finansuoti valstybės lėšomis 2011 metais, vertinimo kriterijus ir jų skaičiavimo aprašymus:
1. Kompiuterinės technikos, skirtos Finansų ministerijos informacinėms sistemoms – Stebėsenos informacinei sistemai ir Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinei sistemai – įsigijimo.
6. Elektroninio deklaravimo sistemos modifikavimo ir integravimo į naujas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacines sistemas.
7. Lietuvos Respublikos muitinės mobiliųjų grupių aprūpinimo tikrinimo įranga ir techninėmis priemonėmis.
8. Vartojimo kainų pirminių statistinių duomenų surinkimo ir vartotojų kainų indeksų sudarymo sistemos modernizavimo.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Kompiuterinės technikos, skirtos Finansų ministerijos informacinėms sistemoms – Stebėsenos informacinei sistemai ir Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinei sistemai, – įsigijimas
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Įdiegtas serverių komplektas, užtikrinantis Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinės sistemos Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinė sistema (toliau –VSAKIS) apkrovos testo įvykdymą |
VSAKIS – informacinė sistema, skirta viešojo sektoriaus apskaitai ir ataskaitoms konsoliduoti. Serverių komplektas – VSAKIS analizės etapo dokumentuose aprašytas techninės ir programinės įrangos komplektas, reikalingas VSAKIS įdiegti. Apkrovos testas – procedūros, atliekamos naudojant tam skirtą programinę įrangą, kurių metu imituojamas skirtingo skaičiaus naudotojų darbas su sistema ir stebima sistemos reakcija. |
Komplektų skaičius |
Įdiegtas serverių komplektas, kuris užtikrino apkrovos testo įvykdymą. |
1 |
Įdiegtas serverių komplektas, užtikrinantis Stebėsenos informacinės sistemos (toliau – SIS) apkrovos testo įvykdymą |
SIS – informacinė sistema, skirta strateginio planavimo dokumentuose nurodytų rodiklių įgyvendinimo stebėsenai. Serverių komplektas – SIS analizės etapo dokumentuose aprašytas techninės ir programinės įrangos komplektas, reikalingas SIS įdiegti. Apkrovos testas – procedūros, atliekamos naudojant tam skirtą programinę įrangą, kurių metu imituojamas skirtingo skaičiaus naudotojų darbas su sistema ir stebima sistemos reakcija. |
Komplektų skaičius |
Įdiegtas serverių komplektas, kuris užtikrino apkrovos testo įvykdymą. |
1 |
Įsigytas programinės įrangos licencijų komplektas, reikalingas VSAKIS ir SIS veikimui užtikrinti |
Programinės įrangos licencijų komplektas – programinės įrangos licencijų komplektas, aprašytas sistemų dokumentacijoje, reikalingas VSAKIS ir SIS infrastruktūros veikimui užtikrinti. |
Komplektų skaičius |
Įsigytas programinės įrangos licencijų komplektas, kuris užtikrino VSAKIS ir SIS veikimą. |
1 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Rentgeno kontrolės sistemos įsigijimas
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Užkardytos žalos valstybei dydžio pokytis |
Užkardytos žalos valstybei dydis – mokesčių suma, kurią valstybė prarastų, jei nelegaliai gabenamos prekės būtų patekusios į rinką ir ten parduotos. |
litai |
Ataskaitiniais metais nesumokėtų privalomų mokesčių dydžio nuo sulaikytų prekių ir praėjusiais metais nesumokėtų privalomų mokesčių dydžio nuo sulaikytų prekių skirtumas. |
2000000 |
Ūkio subjektų taupomos išlaidos dėl Lietuvos Respublikos muitinės taikomų neinvazinių patikros technologijų |
Ūkio subjektas – ūkinės veiklos subjektas, vienetas; juridinis ar fizinis asmuo, aktyviai ir tiesiogiai veikiantis ūkio srityje, ekonominėje veikloje – vykdantis ūkinę veiklą ir gaunantis atitinkamas (nedarbines) pajamas. Išlaidos – ūkio subjektų finansinės sąnaudos, susijusios su prekių pateikimu muitinei tikrinti. Muitinės taikomos neinvazinės patikros technologijos – specialiosios muitinės tikrinimo techninės įrangos taikymas muitinės tikrinimo proceso metu, kai gabenamos prekės tikrinamos per atstumą, neturint su jomis fizinio kontakto. |
litai |
Atliktų krovininių transporto priemonių patikrinimų skaičius, padaugintas iš 1 tūkst. litų. |
2880000 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Įslaptintos informacijos fizinė apsauga
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Įslaptintos informacijos fizinės apsaugos sistema atitinka bendruosius įslaptintos informacijos fizinės apsaugos reikalavimus, nustatytus II klasės saugumo zonai |
Įslaptinta informacija – paslapčių subjekto pripažinta valstybės ar tarnybos paslaptimi informacija apie dokumentų, darbų, gaminių ar kitų objektų buvimą, esmę ar turinį, taip pat tokia paslaptimi pripažinti patys dokumentai, darbai, gaminiai ar kiti objektai. Fizinė apsauga – visuma fizinių, mechaninių, elektroninių ir procedūrinių apsaugos priemonių bei metodų, užtikrinančių teritorijų, patalpų, kuriose dirbama su įslaptinta informacija ar kuriose tokia informacija yra saugoma, apsaugą nuo neteisėto patekimo į jas ir jose saugomos įslaptintos informacijos apsaugą nuo pagrobimo, kitokio neteisėto įgijimo, atskleidimo, praradimo. Bendrieji įslaptintos informacijos fizinės apsaugos reikalavimai – reikalavimai, kurie nustato saugumo zonų nustatymo, fizinės apsaugos priemonių panaudojimo, fizinės apsaugos procedūrų nustatymo, apsaugos nuo neteisėto įslaptintos informacijos fiksavimo ir perdavimo, patalpų įvertinimo dėl jų pripažinimo tinkamomis saugoti ar jose dirbti su įslaptinta informacija reikalavimus. II klasės saugumo zona – teritorijos ir patalpos, kuriose saugoma informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai“ ir aukštesnėmis slaptumo žymomis, arba su tokia informacija dirbama, taip pat patalpos, į kurias patekus galima tiesiogiai prieiti prie šios saugumo zonos elektroninių apsaugos priemonių centrinio valdymo. |
fizinės apsaugos priemonių įvertinimo taškai |
Pagal Fizinės apsaugos priemonių įvertinimo metodiką, nurodytą Patalpų įvertinimo dėl jų pripažinimo tinkamomis saugoti ar jose dirbti su įslaptinta informacija metodinėse rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos paslapčių apsaugos koordinavimo komisijos 2007 m. vasario 2 d. posėdžio protokolu Nr. 56-1KF (Žin., 2007, Nr. 29-1085). |
> 19 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų registro plėtra
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Įgyvendintas duomenų pateikimas registrui, jų saugojimas ir stebėjimas interaktyviu būdu |
Registras – Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų registras, kuriame teisės aktų nustatyta tvarka renkami, kaupiami, apdorojami, sisteminami, saugomi, naudojami ir teikiami duomenys apie Lietuvos Respublikoje išleidžiamus saugiuosius dokumentus ir saugiuosius dokumentų blankus. Interaktyvus būdas – elektroninis būdas. Elektroninė paslauga – nuotoliniu būdu, naudojant įvairius informacinių ir ryšių technologijų kanalus ir priemones (pavyzdžiui, kompiuterį, mobilųjį telefoną, interaktyvią skaitmeninę televiziją ar kt.), gyventojams ir (ar) verslo subjektams teikiama viešoji ar administracinė paslauga. Interaktyvi elektroninė paslauga – elektroninė paslauga, kurią teikiant elektroniniu būdu, ne mažesniu negu dvipusės sąveikos lygiu, tarp paslaugų teikėjo ir paslaugų gavėjo vyksta sąveika (paslaugų gavėjui kreipiantis dėl paslaugos suteikimo, teikiant reikalingus duomenis ir (ar) informaciją, gaunant paslaugos rezultatą ir kt.). |
Funkcijų skaičius |
Atliktos 4 funkcijos: 1. Paraiškos įregistruoti saugųjį dokumentą ar saugųjį dokumento blanką į registrą ir parengti saugiojo dokumento ar saugiojo dokumento blanko eskizą ir grafinį projektą duomenų įvedimas interaktyviu būdu. 2. Pranešimo apie duomenų pakeitimą ir (ar) papildymą duomenų įvedimas interaktyviu būdu. 3. Prašymo pakeisti metriką duomenų įvedimas interaktyviu būdu. 4. Galimybė suinteresuotoms šalims interaktyviu būdu sekti registro būseną. |
4 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos plėtra
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Per metus Gyventojų pajamų mokesčio informacinės sistemos (toliau – GYPAS) apdorojamų deklaracijų skaičius |
GYPAS – informacinė sistema, įsteigta vadovaujantis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) viršininko 2004 m. balandžio 28 d. įsakymu Nr. V-87, skirta numatytoms Gyventojų pajamų mokesčio (toliau – GPM) įstatyme, Gyventojų turto deklaravimo įstatyme ir kituose, su GPM susijusiuose, įstatymuose GPM administravimo funkcijoms kompiuterizuoti tiek, kiek tai nedubliuoja kitų VMI informacinių sistemų funkcijų. Nuo 2009 m. GYPAS administruoja ir privalomojo sveikatos draudimo (toliau – PSD) įmokų deklaravimą. Apdorojimas – deklaracijų, pažymų, prašymų, duomenų rinkinių ir pranešimų užpildymo teisingumo tikrinimo procesas, kurio metu vykdoma loginė kontrolė pagal kiekvienai (-am) konkrečiai (-iam) deklaracijai, pažymai, prašymui, duomenų rinkiniui ir pranešimui patvirtintus klaidų žinynus. Deklaracija – mokesčių mokėtojo pateikiamas mokesčių administratoriui dokumentas, kuriame nurodoma informacija apie mokesčių mokėtojo apskaičiuotą mokesčio už mokesčio įstatyme nustatytą laikotarpį sumą, taip pat su mokesčio apskaičiavimu ar sumokėjimu susiję kiti duomenys. |
Deklaracijų skaičius |
Pagal GYPAS informaciją suskaičiuojamos GYPAS apdorotos deklaracijos per praėjusius kalendorinius metus. Skaičiuojamos visos GYPAS apdorotos mokesčių mokėtojų deklaracijos, pažymos, duomenų rinkiniai, pranešimai (22 formos). |
3 mln. |
Per metus automatiškai suformuotų priminimų (pranešimų) procentas |
Automatiškai suformuoti – centralizuotai taikant GYPAS automatines procedūras pagal gyventojų sąrašus parengti jiems skirtus atitinkamus priminimus ir pranešimus. Priminimas – VMI parengtas dokumentas, kuriuo primenama apie pareigą pateikti deklaraciją ar kitokius nustatyta tvarka patvirtintus dokumentus ir sumokėti mokesčius. Pranešimas – VMI parengtas dokumentas, kuriuo pranešama apie VMI pateikto dokumento trūkumus, apie būtinybę pateikti dokumentus ar patikslinti metinę pajamų mokesčio deklaracijoje nurodytą sąskaitą. |
Procentas |
Pagal GYPAS informaciją apskaičiuojamas automatiškai suformuotų priminimų (pranešimų) per praėjusius kalendorinius metus skaičiaus santykis su bendru (automatiškai ir rankiniu būdu) suformuotų priminimų (pranešimų) skaičiumi. |
96 proc. |
Per metus suformuotų preliminariųjų deklaracijų ir pažymų apie gyventojo gautas pajamas ir padarytas išlaidas skaičius |
Formuoti preliminarias deklaracijas ir pažymas – centralizuotai naudojant GYPAS automatines procedūras pagal privalančių pateikti duomenis mokesčių mokėtojų ir valstybinių institucijų pateiktą informaciją parengti preliminariąsias deklaracijas ir pažymas apie per mokestinius metus gyventojo gautas pajamas ir išlaidas, pateikti kitą aktualią informaciją, reikalingą PSD apskaičiuoti (duomenys apie asmens įdarbinimo, draustumo valstybės lėšomis, individualios veiklos, vykdytos pagal verslo liudijimus, laikotarpius ir kt.). Preliminarioji deklaracija – metinė pajamų deklaracija, suformuota GYPAS, ją užpildant duomenimis, perkeltais iš pažymos apie gyventojo gautas pajamas ir padarytas išlaidas, ir perduota į Elektroninio deklaravimo sistemą (toliau – EDS). Ne visi duomenys apie gyventojo gautas pajamas ir padarytas išlaidas iš pažymos perkeliami į preliminariąją deklaraciją. Pažymoje pažymima, kurie duomenys neperkeliami. Pažyma apie gyventojo gautas pajamas ir padarytas išlaidas – dokumentas, suformuotas GYPAS, jį užpildant duomenimis, kuriuos pateikė privalantys pateikti duomenis mokesčių mokėtojai ir valstybinės institucijos, ir perduotas į EDS. |
Pažymų ir preliminariųjų deklaracijų skaičius |
Pagal GYPAS informaciją suskaičiuojamos suformuotos pažymos ir preliminariosios deklaracijos per praėjusius kalendorinius metus. |
2 mln. ir 1,5 mln. |
Metinių pajamų deklaracijų, kurioms įvykdyta automatinė duomenų pagrįstumo kontrolė, skaičius |
Metinė pajamų deklaracija – VMI patvirtinta forma, skirta gyventojo pajamoms ir GPM deklaruoti, formą pildant pagal VMI patvirtintas formos taisykles. Automatinė duomenų pagrįstumo kontrolė – pagal nustatytas automatinės kontrolės sąlygas ir joms taikomus parametrus bei leistinas paklaidas GYPAS programinėmis priemonėmis automatizuotai vykdomas tikrinimas, ar deklaracijų duomenys atitinka duomenims palyginti naudojamus VMI duomenų bazėse turimus duomenis. Automatinės kontrolės sąlyga – nustatytas deklaracijos duomenų palyginimo reikalavimas, nuo kurio tenkinimo rezultato priklauso automatinės kontrolės rezultatas. Automatinės kontrolės metu tikrinama apie 60 automatinės kontrolės sąlygų. |
Metinių pajamų deklaracijų skaičius |
Pagal GYPAS informaciją suskaičiuojamos metinės pajamų deklaracijos, kurioms per praėjusius kalendorinius metus buvo įvykdyta automatinė duomenų pagrįstumo kontrolė. |
850 tūkst. |
Naujų ir modernizuotų paslaugų mokesčių mokėtojams skaičius |
Nauja paslauga – naujai sukurta programinė priemonė, skirta mokesčių mokėtojui nustatytų prievolių vykdymui palengvinti, mokesčių mokėtojų aptarnavimui gerinti. Modernizuota paslauga – patobulinta esama programinė priemonė, išnaudojant naujai atsiradusias informacinių sistemų savybes, skirta mokesčių mokėtojui nustatytų prievolių vykdymui palengvinti, mokesčių mokėtojų aptarnavimui gerinti. Mokesčių mokėtojas – asmuo, kuriam pagal mokesčio įstatymą yra nustatyta prievolė mokėti mokestį. |
Paslaugų skaičius |
Pagal paslaugų priėmimo–perdavimo aktus nustatomos projekto metu naujai sukurtos ir modernizuotos paslaugos, skirtos mokesčių mokėtojams. |
> 2 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Elektroninio deklaravimo sistemos modifikavimas ir integravimas į naujas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacines sistemas
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Per Elektroninio deklaravimo sistemą (toliau – EDS) pateikiamų dokumentų skaičius |
EDS –VMI įsteigta informacinė sistema, kurios pagrindinis uždavinys – padėti mokesčių mokėtojams ir mokesčius išskaičiuojantiems asmenims įgyvendinti savo teises ir pareigas, įgyvendinti mokesčių įstatymus bei užtikrinti mokesčių į biudžetą sumokėjimą. EDS paskirtį, steigimo teisinį pagrindą, valdytoją, tvarkytojus, duomenų teikėjus ir gavėjus, objektus ir tikslus, organizacinę, informacinę ir funkcinę struktūrą, kaupiamų duomenų šaltinius, duomenų saugos reikalavimus, EDS sudarymą, reorganizavimą ir likvidavimą reglamentuoja VMI elektroninio deklaravimo informacinės sistemos nuostatai, patvirtinti VMI viršininko 2010 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. VA-80. Dokumentas – deklaracija, ataskaita, prašymas arba kitas dokumentas, teikiamas elektroniniu būdu. Dokumentų, teikiamų elektroniniu būdu, sąrašas yra skelbiamas EDS svetainėje. Dokumentų teikimą elektroniniu būdu reglamentuoja Dokumentų teikimo elektroniniu būdu taisyklės, patvirtintos VMI viršininko 2010 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. VA-83. |
Dokumentų skaičius |
Pagal EDS ataskaitų portalo informaciją suskaičiuojami visi mokesčių mokėtojų per EDS pateikti dokumentai per kalendorinius metus. |
5 mln. |
Elektroninio deklaravimo sistemos apdorojamų dokumentų formų versijų skaičius |
Dokumento forma – vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymu, atitinkamo mokesčio įstatymu, Mokesčių deklaracijų pateikimo, priėmimo, jų pateikimo termino pratęsimo ir veiklos nevykdančių mokesčių mokėtojų laikino atleidimo nuo mokesčių deklaracijų pateikimo taisyklėmis, patvirtintomis VMI viršininko 2004 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. VA-135, Mokesčių administravimo dokumentų formų registro nuostatais, patvirtintais VMI viršininko 2005 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. V-110, ir kitais teisės aktais parengta ir VMI viršininko įsakymu patvirtinta deklaracijos, ataskaitos, prašymo arba kito elektroniniu būdu teikiamo dokumento forma, turinti savo numerį. Dokumento formos versija – dokumento formai suteiktas papildomas atpažinties žymuo, nurodantis formos keitimų skaičių. |
Dokumentų formų versijų skaičius |
Papildomai mokesčių mokėtojams teiktinos duomenų formos, registruotos EDS per metus. |
20 |
Pažymų ir informacinių pranešimų, teikiamų mokesčių mokėtojams iš kitų informacinių sistemų, skaičius per metus |
Pažyma – per EDS teikiamos elektroninės paslaugos forma, kai mokesčių mokėtojams pateikiama VMI turima trečiųjų asmenų pateikta informacija apie mokesčių mokėtojų pajamas ir išlaidas, žemės mokestį, mokesčių mokėtojo vardu įmokėtų įmokų gretinimus. Informacinis pranešimas – mokesčių mokėtojui arba EDS vartotojui skirtas pranešimas, formuojamas EDS, kuriame pateikiama su dokumentų teikimu elektroniniu būdu susijusi arba panašaus turinio informacija. Mokesčių mokėtojas – asmuo, kuriam pagal mokesčio įstatymą yra nustatyta prievolė mokėti mokestį. Kita informacinė sistema – informacinė sistema (pvz., gyventojų pajamų mokesčio informacinė sistema, integruota mokesčių informacinė sistema), pritaikyta perduoti pranešimams ir pažymoms formuoti EDS reikalingą informaciją. |
Pažymų ir informacinių pranešimų skaičius |
Metų pabaigoje pagal EDS sukauptus duomenis suskaičiuotos mokesčių mokėtojų per EDS užsakytos, peržiūrėtos, pateiktos pažymos ir pranešimai per kalendorinius metus. |
6 mln. |
Mokesčių mokėtojų elektroninio švietimo, konsultavimo ir informavimo paslaugų sistemoje (toliau – ESKIS) suteiktų paslaugų, kurios naudoja Elektroninio deklaravimo sistemos duomenis, dalis |
ESKIS – informacinė sistema, skirta elektroninėms švietimo, konsultavimo ir informavimo paslaugoms teikti. Suteiktos paslaugos – elektroninės paslaugos, suprojektuotos, įdiegtos ir pradėtos teikti vartotojams ESKIS projekto vykdymo metu. |
Procentas |
ESKIS sėkmingai suteiktų paslaugų, kurioms reikalingi EDS duomenys, santykis su visomis ESKIS numatomomis suteikti paslaugomis, kurioms reikalingi EDS duomenys. Apskaičiuojamas įvykdžius investicijų projektą, t. y. 2013 metais. |
100 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Lietuvos Respublikos muitinės mobiliųjų grupių aprūpinimas tikrinimo įranga ir techninėmis priemonėmis
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Muitinės mobiliųjų grupių tikrinimų rezultatyvumo pokytis |
Muitinės mobiliosios grupės – mobilieji teritorinių muitinių arba specialiųjų muitinės įstaigų padaliniai, veikiantys teritorinių muitinių veiklos zonose arba Muitinės departamento generalinio direktoriaus nustatytose zonose ir vykdantys muitinės priežiūrą, atliekantys jų kompetencijai priskirtus muitinės formalumus bei kitas Muitinės departamento, teritorinės muitinės arba specialiosios muitinės įstaigos jiems pavestas funkcijas. Tikrinimų rezultatyvumas – Muitinės mobiliųjų grupių nustatytų pažeidimų skaičiaus santykis su muitinės mobiliųjų grupių atliktų tikrinimų skaičiumi. |
Procentas |
Tikrinimų rezultatyvumo investicijų projekto pradžioje ir pabaigus investicijų projektą. |
4,5 |
Muitinės mobiliųjų grupių nustatytų pažeidimų skaičius |
Teisės pažeidimas – veika, kuria yra pažeidžiami teisės reguliuojami ir saugomi visuomeniniai santykiai. |
Nustatytų pažeidimų skaičius |
Muitinės mobiliųjų grupių nustatytų pažeidimų skaičius, kuris nustatomas pagal surašytų administracinio teisės pažeidimo ar prekių sulaikymo protokolų skaičių. |
4500 |
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. 1K-321
INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJŲ IR JŲ SKAIČIAVIMO APRAŠYMAS
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Vartojimo kainų pirminių statistinių duomenų surinkimo ir vartotojų kainų indeksų sudarymo sistemos modernizavimas
Vertinimo kriterijaus pavadinimas |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Vertinimo kriterijaus matavimas |
Vertinimo kriterijaus reikšmė |
|
Matavimo vienetas |
Skaičiavimo būdas |
|||
Kainų registravimas keliomis valiutomis |
Kaina – prekės ar paslaugos vieneto piniginis įvertinimas, t. y. pinigų kiekis, kurį pirkėjas, norėdamas tą prekę ar paslaugą įsigyti, turi sumokėti prekės ar paslaugos pardavėjui. Vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų registravimas – vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistinių duomenų rinkimas panaudojant delninius kompiuterius. Valiuta – piniginis vienetas, naudojamas kaip mokėjimo priemonė šalyje. |
Valiutų skaičius |
Įgyvendinta galimybė užregistruoti kiekvienos vartojimo prekių ir paslaugų kainų statistiniam tyrimui atrinktos prekės ar paslaugos to paties laikotarpio kainas dviem valiutomis – litais ir eurais. |
2 |
Analitikos modulio priemonių vartotojų kainų statistikos srities suvestiniams rodikliams skaičiuoti ir analizuoti skaičius |
Analitikos modulio priemonė – automatizuota priemonė vartotojų kainų statistikos srities suvestiniams rodikliams skaičiuoti ir analizuoti. Vartotojų kainų statistikos srities suvestiniai rodikliai – vartojimo prekių ir paslaugų vidutinės mažmeninės kainos ir vartotojų kainų indeksai. |
Analitikos modulio priemonių skaičius |
Analitikos modulyje sukurta ne mažiau kaip 40 priemonių vartotojų kainų statistikos srities suvestiniams rodikliams skaičiuoti ir analizuoti. |
? 40 |
Vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistinių duomenų antrinio redagavimo, trūkstamų reikšmių įrašymo ir kainų perskaičiavimo dėl kokybės pasikeitimo automatizuotų priemonių skaičiaus pokytis |
Redagavimas – statistinių duomenų tikrinimas, naudojant tokias redagavimo taisykles, kuriomis nustatomos trūkstamos, klaidingos arba išsiskiriančios statistinių duomenų reikšmės, taip pat tokios statistinių duomenų reikšmės, kurios, įtariama, yra klaidingos. Vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistinių duomenų antrinis redagavimas – kainų registratorių perduotų statistinių vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų duomenų redagavimas. Vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistinių duomenų trūkstamų reikšmių įrašymas – remiantis statistiniais metodais atliekamas kainų reikšmių įrašymas, jei kainos dėl įvairių priežasčių (neveikiančios įmonės, sezoninių prekių išėmimo iš prekybos ne sezono laikotarpiu ir kt.) nebuvo užregistruotos. Kainų perskaičiavimas pasikeitus kokybei – procedūra, kai dėl reprezentatyviojo produkto kokybės pasikeitimo ataskaitinio ar bazinio laikotarpio kainos yra keičiamos pagal kokybės pasikeitimą atitinkantį koeficientą arba dydį. Automatizuota priemonė – funkcija programinėje įrangoje, leidžianti automatizuotai atlikti duomenų redagavimą, trūkstamų reikšmių įrašymą, kainos perskaičiavimą. |
Antrinio duomenų redagavimo priemonių skaičius |
Skirtumas tarp 2011 metais automatizuotų antrinio duomenų redagavimo, trūkstamų reikšmių įrašymo ir kainų perskaičiavimo dėl kokybės pasikeitimo priemonių skaičiaus ir 2014 metais automatizuotų antrinio duomenų redagavimo, trūkstamų reikšmių įrašymo ir kainų perskaičiavimo dėl kokybės pasikeitimo priemonių skaičiaus. |
4 |
Vartojimo prekių ir paslaugų, kurių mažmeninių kainų statistiniai duomenys perkamosios galios paritetų skaičiavimo tikslams renkami panaudojant delninius kompiuterius, skaičius |
Vartojimo prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistiniai duomenys – kainų registratorių kainų tyrimų reikmėms surinkti ir (arba) respondentų pateikti atrinktų prekių ir paslaugų mažmeninių kainų statistiniai duomenys, jų pasikeitimo priežastys, prekių ir paslaugų pagrindiniai duomenys (kilmės šalis, įmonė gamintoja, prekės ženklas, matmenys, sudėtis, techniniai parametrai ir kt.), paslaugų teikimo sąlygos. Perkamosios galios paritetai – erdviniai defliatoriai ir valiutų konverteriai, pašalinantys kainų lygių skirtumų tarp Europos Sąjungos valstybių narių poveikį ir leidžiantys palyginti bendrojo vidaus produkto komponentų apimtį bei kainų lygius. |
Vartojimo prekių ir paslaugų, kurių mažmeninių kainų statistiniai duomenys renkami panaudojant delninius kompiuterius, skaičius |
Vartojimo prekių ir paslaugų kainų pirminių statistinių duomenų surinkimo ir vartotojų kainų indeksų sudarymo sistemoje yra įgyvendinta galimybė įvesti ne mažiau kaip 200 prekių ir paslaugų kainas ir kokybines charakteristikas. Nespausdinami popieriniai ataskaitų formuliarai. |
? 200 |