LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS UŽ 2005 M. IV KETVIRTĮ PASKELBIMO
2006 m. sausio 31 d. Nr. 1V-133
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630), 28 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:
1. Skelbiu viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą už 2005 m. IV ketvirtį (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo
tarnybos direktoriaus 2006 m. sausio 31 d.
įsakymo Nr. 1V-133
priedas
VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA UŽ 2005 M. IV KETVIRTĮ
Kokybės rodikliai |
Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1 |
AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės2 |
Ribinės vertės3 |
|
Linijos įrengimo laikas |
Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių įrengimų |
|
22 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 60 dienų. |
Laikas, per kurį atlikta 99 proc. greičiausių įrengimų |
|
44 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, proc. |
|
99,6 proc. |
|
|
Užsakymų priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo...... iki........ |
|
|
Paskyrimų periodai |
|
Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo......... iki....... Sekmadieniais nuo....... iki....... |
|
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus |
|
2,33 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų |
Gedimo šalinimo laikas |
Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. vietinių linijų gedimų |
|
27,19 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgiau kaip 48 valandos. |
Laikas, per kurį pašalinama 95 proc. vietinių linijų gedimų |
|
70,00 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Laikas, per kurį pašalinama 80 proc. visų kitų gedimų |
|
42,84 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Laikas, per kurį pašalinama 95 proc. visų kitų gedimų |
|
71,73 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Pašalinti gedimai iki užsibrėžtos datos, proc. |
|
91,82 proc. (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Gedimų šalinimo laikas |
|
Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą. (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Skambučiai šalies viduje, proc. |
0,15 proc. (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius – 22711 |
0,38 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – vid. daugiau nei 1 mln. skambučių per parą. |
Ne daugiau kaip 5% |
Skambučiai į užsienį, proc. |
|
2,27 proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – vid. daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą |
|
|
Sujungimo laikas |
Vidutinis skambučių sujungimo laikas šalies viduje |
0,27 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius – 22646 |
0,97 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – daugiau nei 350 tūkst. |
Ne ilgiau kaip 10 sekundžių |
Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų šalies viduje |
0,35 (sekundės) (vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai) Matavimų skaičius – 22646 |
5,04 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – daugiau nei 350 tūkst. |
|
|
Vidutinis skambučių į užsienį sujungimo laikas |
|
6,89 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – daugiau nei 13 tūkst. |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
|
Laikas, per kurį atlikta 95 proc. greičiausių sujungimų į užsienį |
|
16,80 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius – daugiau nei 13 tūkst. |
|
|
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
8,30 (sekundės) 86,62 proc. Matavimų skaičius – visi |
Ne ilgiau kaip 20 sekundžių |
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
|
1,70 (sekundės) 99,23 proc. Matavimų skaičius – visi |
Ne ilgiau kaip 15 sekundžių |
Veikiančių taksofonų dalis |
Gerai veikiantys, proc. |
|
98,32 proc. Matavimų skaičius – visi |
Ne mažiau kaip 95% |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc. |
|
0,11 proc. |
Ne daugiau kaip 1% |
1Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai AB „Lietuvos telekomas“ viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630).
2AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2005 m. IV ketvirtį.
3Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.
______________