LIETUVOS RESPUBLIKOS KRAŠTO APSAUGOS MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS NUOSTATŲ IR ADMINISTRACIJOS STRUKTŪROS paTVIRTINIMO
2010 m. gruodžio 31 d. Nr. V-1476
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo (Žin., 1998, Nr. 49-1325; 1999, Nr. 64-2069; 2003, Nr. 91(1)-4106; 2004, Nr. 169-6215; 2006, Nr. 72-2679; 2008, Nr. 38-1377; 2010, Nr. 63-3099) 10 straipsnio 2 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymo (Žin., 1994, Nr. 43-772; 2007, Nr. 72-2831; 2008, Nr. 117-4442; 2009, Nr. 29-1139; 2010, Nr. 71-3541) 26 straipsnio 3 dalies 8 punktu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. spalio 20 d. nutarimo Nr. 1517 „Dėl įstaigų prie ministerijų“ (Žin., 2010, Nr. 128-6529) 1.4.3 punktu:
1. T v i r t i n u pridedamus:
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2005 m. liepos 14 d. įsakymą Nr. V-895 „Dėl Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“;
2.2. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2007 m. spalio 1 d. įsakymą Nr. V-964 „Dėl krašto apsaugos ministro 2005 m. liepos 14 d. įsakymo Nr. V-895 „Dėl Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“;
2.3. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2008 m. kovo 12 d. įsakymą Nr. V-205 „Dėl krašto apsaugos ministro 2005 m. liepos 14 d. įsakymo Nr. V-895 „Dėl Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“;
2.4. Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2009 m. kovo 12 d. įsakymą Nr. V-207 „Dėl krašto apsaugos ministro 2005 m. liepos 14 d. įsakymo Nr. V-895 „Dėl Infrastruktūros plėtros departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo“;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos
ministro 2010 m. gruodžio 31 d.
įsakymu Nr. V-1476
INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Infrastruktūros plėtros departamentas prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – IPD) yra įstaiga prie Ministerijos, įgyvendinanti krašto apsaugos sistemos (toliau – KAS) infrastruktūros plėtros politiką ir tenkinanti su šios politikos formavimu ir įgyvendinimu susijusias reikmes.
2. IPD yra biudžetinė įstaiga, kurios veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijai (toliau – KAM) skirtų valstybės biudžeto asignavimų.
3. IPD yra juridinis asmuo, turintis identifikavimo kodą, savo antspaudą su Lietuvos Respublikos herbu ir pavadinimu, skiriamąjį IPD ženklą ir sąskaitas banke.
4. IPD savininko teises ir pareigas, išskyrus teisę priimti sprendimą dėl jo reorganizavimo ir likvidavimo, nustato KAM.
5. IPD pavaldus krašto apsaugos ministrui. IPD veiklą kontroliuoja ir koordinuoja krašto apsaugos viceministras įsigijimams ir infrastruktūrai.
6. IPD savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos, Statybos, Teritorijų planavimo ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, krašto apsaugos ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
7. IPD administracijos struktūrą, nuostatus ir pareigybių sąrašą tvirtina krašto apsaugos ministras.
II. veiklos tikslai IR FUNKCIJOS
10. IPD veiklos tikslai:
11. Siekdamas įgyvendinti 10.1 punkte numatytą tikslą, IPD atlieka šias funkcijas:
11.1. analizuoja KAS infrastruktūros plėtros, panaudojimo galimybes ir teikia su tuo susijusius siūlymus KAM vadovybei;
11.2. teikia siūlymus KAM vadovybei, suinteresuotoms KAS institucijoms ar jų padaliniams dėl lėšų poreikio infrastruktūros plėtros projektams;
11.3. konsultuoja ir teikia informaciją KAS institucijoms ir jų padaliniams KAS investicijų projektų statybų dalies rengimo klausimais;
11.4. tikrina ir derina KAS investicijų projektų statybų dalies darbų mastą, etapus ir įgyvendinimo tikslingumą;
11.5. rengia elektroninių apsaugos sistemų, susijusių su įslaptinta informacija (toliau – apsaugos sistemos), KAS investicijų projektą;
11.6. rengia KAS statinių paprastojo remonto darbų, statinių projektavimo ir apsaugos sistemų įrengimo planus;
11.7. derina KAS institucijų ir jų padalinių pateiktus reikalavimus statinio projekto rengimo dokumentams parengti;
11.8. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka KAS mastu rengia teritorijų planavimo ir prisijungimo sąlygas;
11.9. teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka KAS mastu vertina bendruosius, specialiuosius planus, kitus teritorijų planavimo dokumentus ir statinių projektus;
11.11. rengia normatyvinius statinio paskirties dokumentus pagal KAM priskirtas normavimo sritis ir atlieka šių dokumentų reikalavimų įgyvendinimo priežiūrą;
11.12. rengia teisės aktų, susijusių su apsaugos sistemų įrengimu, statinių projektavimu, statyba ir statybos techninių ekonominių rodiklių nustatymu, projektus KAS mastu;
11.13. teikia siūlymus dėl kitų valstybės institucijų, ne KAS, norminių dokumentų ir teisės aktų projektų IPD kompetencijai priklausančiais klausimais;
11.14. derina KAS institucijų ir jų padalinių parengtus teisės aktų projektus, susijusius su infrastruktūros plėtra ir IPD veikla;
12. Siekdamas įgyvendinti 10.2 punkte numatytą tikslą, IPD atlieka šias funkcijas:
12.1. teisės aktų nustatyta tvarka derina gautus KAS teritorijų planavimo sąlygų sąvadus, prisijungimo sąlygas statiniams projektuoti ir kitus privalomus dokumentus statinių projektams ir teritorijų planavimo dokumentams rengti;
12.3. teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja valstybės investicijų programose numatytų KAS statybos darbų, teritorijų planavimo, statinių projektavimo ir statinių projektų ekspertizės paslaugų pirkimą;
12.4. organizuoja ir atlieka apsaugos sistemų įrengimo KAS infrastruktūros objektuose paslaugų pirkimą;
12.5. administruoja statybos, teritorijų planavimo, apsaugos sistemų įrengimo, statinių projektavimo, statinio projekto vykdymo priežiūros ir statinių projektų ekspertizės sandorius;
12.6. statytojui pavedus, vykdo užsakovo funkcijas, įgyvendindamas NATO saugumo investicijų programoje numatytus KAS infrastruktūros plėtros projektus;
12.7. teikia KAM vadovybei, suinteresuotoms KAS institucijoms ar jų padaliniams informaciją apie KAS investicijų plano statybų dalies įgyvendinimą ir iš NATO saugumo investicijų programos lėšų finansuojamų statybų eigą;
12.8. teikia KAM vadovybei, suinteresuotoms KAS institucijoms siūlymus dėl KAS investicijų plano statybų dalies tikslinimo;
12.9. teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja teritorijų planavimo dokumentų, statinių projektų tvirtinimą ir jų pateikimą tikrinančioms institucijoms;
12.12. teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja statybos užbaigimo procedūras, sustabdžius statybos darbus – statinio konservavimą;
13. Siekdamas įgyvendinti 10.3 punkte numatytą tikslą, IPD atlieka šias funkcijas:
13.1. rengia KAS institucijų ir jų padalinių statinių techninės priežiūros ir paprastojo remonto tikrinimo metų planą;
13.2. įvertina KAS institucijų ir jų padalinių parengtų statinių paprastojo remonto darbų žiniaraščių, sąmatų, techninių specifikacijų ir projektų tikslingumą ir atitikimą teisės aktų reikalavimams ir derina teisės aktų nustatyta tvarka;
13.3. tikrina, kaip vykdomas KAS statinių paprastojo remonto veiklos organizavimas ir paprastasis remontas;
13.5. teikia rekomendacijas KAS institucijoms ir jų padaliniams, kaip tobulinti infrastruktūros valdymą, ir kontroliuoja, kaip tai įgyvendinama;
13.6. vertina gautas iš KAS institucijų ir jų padalinių statinių paprastojo remonto darbų ataskaitas;
III. TEISĖS
15. Vykdydamas nustatytas funkcijas, IPD turi teisę:
15.5. bendradarbiauti su Lietuvos Respublikos ir NATO institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis;
15.6. tiesiogiai bendrauti su Lietuvos Respublikos įstaigomis ir organizacijomis, KAS institucijomis ir jų padaliniais;
15.7. rengti su IPD veikla, KAS infrastruktūros plėtra ir valdymu susijusius pasitarimus, seminarus ir kitus renginius;
IV. VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
17. IPD veikla organizuojama pagal metų veiklos planą, kurį tvirtina krašto apsaugos ministras. Kaip IPD metų veiklos planas vykdomas, vertina viceministras įsigijimams ir infrastruktūrai.
18. IPD vidaus veiklą reglamentuoja IPD darbo reglamentas, vidaus tvarkos taisyklės, skyrių nuostatai, profesinės karo tarnybos karių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymai ir pareiginiai nuostatai, taip pat kiti vidaus dokumentai.
20. IPD vadovauja direktorius, kuris yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas krašto apsaugos ministrui. IPD direktorių ketverių metų kadencijai Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka (ne politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu) priima į pareigas ir iš jų atleidžia krašto apsaugos ministras. IPD direktorius gali būti skiriamas eiti pareigas ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės.
21. IPD direktoriaus pavaduotoją (vyresnįjį karininką), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, skiria į pareigas ir atleidžia iš jų krašto apsaugos ministras.
23. Kai IPD direktoriaus nėra (išvykęs į komandiruotę, atostogauja, serga ar kt.), jo pareigas vykdo direktoriaus pavaduotojas, o kai nėra direktoriaus pavaduotojo, direktoriaus pareigas vykdo krašto apsaugos ministro įsakymu paskirtas vienas iš skyrių vedėjų. Kai nėra IPD direktoriaus pavaduotojo, jo pareigas vykdo IPD direktoriaus įsakymu paskirtas skyriaus vedėjas.
24. IPD personalą sudaro profesinės karo tarnybos kariai, valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis.
25. IPD direktorius:
25.1. pagal kompetenciją užtikrina Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, krašto apsaugos ministro įsakymų, pavedimų ir kitų teisės aktų vykdymą;
25.4. derina IPD metų veiklos planą su viceministru įsigijimams ir infrastruktūrai ir nustatyta tvarka teikia tvirtinti krašto apsaugos ministrui;
25.6. tvirtina IPD skyrių nuostatus ir veiklos planus, IPD personalo pareigybių aprašymus ir pareiginius nuostatus;
25.9. teisės aktų nustatyta tvarka vertina valstybės tarnautojų ir profesinės karo tarnybos karių tarnybinę veiklą;
25.10. teikia siūlymus KAM vadovybei dėl personalo skatinimo ir apdovanojimo KAS ir valstybės lygmens skatinimais ir apdovanojimais;
25.11. teisės aktų nustatyta tvarka skatina ir skiria nuobaudas profesinės karo tarnybos kariams, valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
25.12. užtikrina saugias IPD profesinės karo tarnybos karių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo sąlygas;
25.14. siunčia IPD valstybės tarnautojus, profesinės karo tarnybos karius ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, į komandiruotes Lietuvos Respublikoje;
25.15. teisės aktų nustatyta tvarka priima į pareigas ir atleidžia iš jų IPD personalą, išskyrus vyresniuosius ir jaunesniuosius karininkus;
26. IPD direktorius, vadovaudamas IPD, atsako už:
V. Institucijos vidaus administravimo kontrolė
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro
2010 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. V-1476
INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA
|
Direktorius |
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
Vyresnysis specialistas |
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
Direktoriaus pavaduotojas |
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Metodikos skyrius |
|
Infrastruktūros projektų valdymo skyrius |
|
Statybos planavimo ir organizavimo skyrius |
|
Administracijos skyrius |
|
Infrastruktūros valdymo kontrolės skyrius |
|||||||