VALSTYBĖS DOKUMENTŲ TECHNOLOGINĖS APSAUGOS TARNYBOS PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL VALSTYBĖS DOKUMENTŲ TECHNOLOGINĖS APSAUGOS TARNYBOS PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2002 M. SPALIO 31 D. ĮSAKYMO NR. 1-273 „DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS DOKUMENTŲ TECHNOLOGINĖS APSAUGOS TARNYBOJE PRIE FINANSŲ MINISTERIJOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2007 m. gegužės 15 d. Nr. 1-108

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105; 2006, Nr. 60-2134),

Pakeičiu Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyboje prie Finansų ministerijos tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybos prie Finansų ministerijos direktoriaus 2002 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. 1-273 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnyboje prie Finansų ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 52-1774; 2006, Nr. 68-2535):

1. Įrašau 4 punkte vietoj žodžių „nešališkumo, proporcionalumo“ žodį „proporcingumo“.

2. Įrašau 20 punkte vietoj žodžių ir skaičių „(Žin., 2002, Nr. 5-211)“ žodžius ir skaičius „(Žin., 2002, Nr. 5-211; 2005, Nr. 132-4773)“.

3. Įrašau 25 punkte vietoj žodžio „perduoti“ žodį „persiųsti“.

4. Išdėstau 22 punktą taip:

22. Jeigu prašymo arba skundo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitomis organizacinėmis priemonėmis, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali trukti ilgiau kaip 30 dienų nuo prašymo ar skundo Tarnyboje gavimo dienos, Tarnyba, gavusi prašymą ar skundą paštu elektroniniu būdu, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių dokumentų gavimo datos apie nagrinėjimo uždelsimą informuoja pareiškėją raštu arba elektroniniu būdu. Tokiame pranešime pareiškėjui nurodoma prašymo ar skundo gavimo data, registracijos numeris, prašymą nagrinėjančio Tarnybos valstybės tarnautojo arba darbuotojo pareigos, vardas ir pavardė, telefono numeris.“

5. Išdėstau 28 punktą taip:

28. Prašymas ar skundas turi būti išnagrinėtas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jo gavimo Tarnyboje datos, išskyrus atvejus, kai įstatymų nustatyta kitaip arba prašymo ar skundo nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu arba kitomis organizacinėmis priemonėmis, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užsitęsti ilgiau kaip 30 dienų nuo prašymo ar skundo gavimo Tarnyboje datos.“

 

 

 

DIREKTORIUS                                                                                   VACLOVAS JUKNEVIČIUS