LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIENKARTINIŲ KELIONĖS LEIDIMŲ IŠANKSTINIO PASKIRSTYMO

 

1999 m. gruodžio 15 d. Nr. 439

Vilnius

 

Siekdamas užtikrinti racionalesnį užsienio valstybių vienkartinių kelionės leidimų tarptautiniam krovinių vežimui (kurių Lietuvos vežėjams labai trūksta) panaudojimą ir kompiuterizuoti išankstinį jų paskirstymą,

1. Tvirtinu Vienkartinių kelionės leidimų išankstinio paskirstymo laikinąsias taisykles (pridedama).

2. Pavedu Valstybinės kelių transporto inspekcijos viršininkui sudaryti Vienkartinių kelionės leidimų išankstinio paskirstymo komisiją iš Valstybinės kelių transporto inspekcijos, vežėjų bei kitų suinteresuotų institucijų atstovų ir patvirtinti šios komisijos darbo reglamentą.

3. Pavedu ETMK leidimų išdavimo komisijai laiku pateikti Valstybinei kelių transporto inspekcijai duomenis apie vežėjams skirtus:

3.1. Europos Transporto Ministrų Konferencijos nustatytus daugiašalius leidimus;

3.2. visų rūšių daugkartinius terminuotus (skirtus daugiau kaip vienai kelionei) leidimus.

4. Pavedu šio įsakymo vykdymą kontroliuoti Kelių transporto, tranzito ir aplinkos departamentui.

5. Pripažįstu netekusiu galios 1998 m. gruodžio 2 d. susisiekimo ministro įsakymą Nr. 474 „Dėl kelionės leidimų skirstymo“.

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                   RIMANTAS DIDŽIOKAS

______________


PATVIRTINTA

susisiekimo ministro

1999 12 15 įsakymu Nr. 439

 

VIENKARTINIŲ KELIONĖS LEIDIMŲ IŠANKSTINIO PASKIRSTYMO LAIKINOSIOS TAISYKLĖS

 

I. Bendroji dalis

 

1. Užsienio valstybių vienkartinių kelionės leidimų krovininėms transporto priemonėms išankstinis paskirstymas (toliau – leidimų paskirstymas) taikomas vienkartiniams kelionės leidimams (toliau – leidimas), kurių kvotos trūkumą nuolat jaučia Lietuvos Respublikos vežėjai.

2. Leidimai skirstomi pagal nustatytus vežėjo veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus konkrečiam laikotarpiui, siekiant iš anksto paskirstyti užsienio valstybių vienkartinių kelionės leidimų, kurių nepakanka, kvotas ir tuo sudaryti palankesnes sąlygas planuoti verslą.

3. Leidimų skirstymui vadovauja Vienkartinių kelionės leidimų išankstinio paskirstymo komisija (toliau – Komisija). Leidimai skiriami specialia kompiuterių programa.

4. Leidimų paskirstymas pagal nustatytus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus užtikrina objektyvų kai kurių valstybių tam tikrų rūšių leidimų skyrimą vežėjams, bet neužtikrina jų reikiamo kiekio.

5. Paskirti leidimai vežėjams išduodami pagal Valstybinės kelių transporto inspekcijos (toliau – Inspekcija) nustatytą tvarką.

 

II. Pagrindinės sąvokos

 

Vežėjas

įmonė, įregistruota Lietuvos Respublikoje įstatymų nustatyta tvarka ir turinti teisę vežti krovinius, keleivius;

veiklos licencija

leidimas vežėjui vežti tarptautiniais maršrutais krovinius ir keleivius, o šalies viduje (vietiniais ir tolimojo susisiekimo maršrutais) – keleivius už užmokestį;

licencijos kortelė

vežėjo, turinčio licenciją, transporto priemonei išduodamas leidimas, suteikiantis teisę šia transporto priemone vežti krovinius arba keleivius;

veiklos aspektas (sritis)

atžvilgis, kuriuo nagrinėjama vežėjo veikla;

vertinimo kriterijus

požymis, pagal kurį vertinama vežėjo veikla, veiklos vertinimo pagrindas;

svarbumo koeficientas

– skaitmeninis dydis, nusakantis vieno aspekto svarbumą kitų aspektų atžvilgiu;

veiklos taškai

– įvertinimas taškais pagal visus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus;

vienkartinis kelionės leidimas

– tarptautinio krovinių vežimo leidimas, skirtas vienai kelionei;

daugkartinis kelionės leidimas

– tarptautinio krovinių vežimo leidimas, skirtas daugiau kaip vienai kelionei. Tokie leidimai skirstomi į leidimus ribotam kelionių skaičiui ir leidimus neribotam kelionių skaičiui;

ETMK leidimas

– Europos Transporto Ministrų Konferencijos daugiašalės kvotos leidimas;

leidimų panaudojimo koeficientas

– vežėjo pagal kelionės leidimų naudojimo taisykles panaudotų leidimų skaičiaus ir per atitinkamą laikotarpį vežėjui išduotų leidimų skaičiaus santykis;

kvota

– pagal tarpvalstybinius susitarimus vieneriems metams Lietuvos vežėjams nustatytas kitų valstybių įvairių rūšių vienkartinių leidimų skaičius;

„žaliasis“ sunkvežimis

– krovininis automobilis, atitinkantis Europos Transporto Ministrų Konferencijos rezoliucijos 91/2 reikalavimus bei turintis atitikimo sertifikatą;

„žalesnis ir saugus“ sunkvežimis

– krovininis automobilis, atitinkantis Europos Transporto Ministrų Konferencijos rezoliucijų 95/4/Final ir 96/5 reikalavimus bei turintis atitikimo sertifikatus;

bendroji automobilių rida

– vežėjo licencijuotų automobilių nuvažiuotas atstumas kilometrais per atitinkamą laikotarpį;

automobilių ridos panaudojimo koeficientas

– automobilių ridos su kroviniu ir automobilių bendrosios ridos per atitinkamą laikotarpį santykis;

kombinuoti vežimai

– krovinių vežimas naudojant įvairias transporto rūšis (geležinkelio, jūrų ir kt.);

tarpusavyje susiję kai kurių šalių leidimai

– kelionės leidimai šalių, per kurias būtina pervažiuoti, norint patekti į reikiamą šalį, ir reikiamos šalies leidimas;

kraulumas

– transporto priemonės ar jos junginio keliamoji galia (vilkiko– kartu su puspriekabės keliamąja galia).

 

III. Pagrindiniai vienkartinių kelionės leidimų išankstinio paskirstymo principai

 

6. Leidimai paskirstomi vežėjams, kurie:

6.1. paskirstymo dieną turi galiojančią veiklos licenciją;

6.2. iki nustatytos datos Inspekcijai pateikė nustatytos formos vienkartinių kelionės leidimų prašymą kalendoriniams metams ir nustatytos formos įmonės veiklos anketą su duomenimis apie savo įmonę.

7. Inspekcija turi teisę:

7.1. patikrinti vežėjo prašyme pageidaujamų leidimų skaičiaus pagrįstumą, tam panaudodama apie vežėją turimus kompiuterinius duomenis, leidžiančius nustatyti vežėjo veiklos galimybes;

7.2. patikrinti anketoje vežėjo pateiktus duomenis pagal jo įmonėje esančius buhalterinius, apskaitos ir kitus dokumentus;

7.3. laikyti prašymą negaliojančiu ir apie tai informuoti vežėją, jeigu patikrinimo metu buvo nustatyta, kad pateikti neteisingi duomenys.

8. Leidimų paskirstymo metu vertinami tik tie vežėjo automobiliai, kurie paskirstymo dieną turi galiojančias licencijos korteles ir neišnuomuoti ar kitaip neperduoti kitų valstybių ūkio subjektams.

9. Leidimai einamųjų metų gruodžio trečiąją savaitę paskirstomi kitų metų pirmajam ketvirčiui, o pirmojo, antrojo ir trečiojo ketvirčių paskutiniojo mėnesio trečiąją savaitę – atitinkamai antrajam, trečiajam ir ketvirtajam ketvirčiams.

10. Einamaisiais metais naujai prašymus pateikusiems vežėjams ir vežėjams, kurių prašymai kelionės leidimams nebuvo patenkinti per ankstesnius paskirstymus, leidimai paskirstomi per kitus tų metų paskirstymus.

11. Apie paskirstymo rezultatus informuojami vežėjai. Jeigu bent vienas vežėjas per 3 darbo dienas nuo rezultatų pateikimo informuoja Inspekciją, kad tam ketvirčiui jam paskirtų leidimų nereikia, daromas to ketvirčio leidimų perskirstymas, kuriame atsisakiusiems leidimų vežėjams leidimai neskiriami (dėl to kiti vežėjai leidimų gauna daugiau). Apie perskirstymo rezultatus informuojami vežėjai. Kitų perskirstymų tame ketvirtyje dėl vežėjo atsisakomų leidimų nedaroma. Atsisakęs leidimų vežėjas turi teisę leidimus gauti iš kito leidimų paskirstymo.

12. Paskirstant kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimus kitų metų pirmajam ketvirčiui, tikrinamas praėjusių metų trečiąjį ketvirtį vežėjui išduotų leidimų panaudojimas.

13. Paskirstant kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimus einamųjų metų antrajam ketvirčiui, tikrinamas pirmąjį ketvirtį išduotų leidimų panaudojimas bei praėjusiais metais vežėjui išduotų leidimų panaudojimas.

14. Paskirstant kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimus einamųjų metų trečiajam ir ketvirtajam ketvirčiams, tikrinamas praėjusį ketvirtį vežėjui išduotų leidimų panaudojimas.

15. Po kiekvieno leidimų paskirstymo vežėjui paskirtų leidimų skaičius sumuojamas su anksčiau jam paskirtų leidimų skaičiumi. Jeigu vežėjas per praėjusį ketvirtį nė vieno leidimo nepanaudojo, praėjusio ketvirčio paskirtų leidimų skaičius vežėjui anuliuojamas, o anuliuoti leidimai skirstomi visiems vežėjams.

16. Atlikus paskirstymą, vežėjo prašomų kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimų skaičius mažinamas jam paskirtų leidimų skaičiumi.

17. Jeigu po leidimų paskirstymo leidimų lieka (dėl aritmetinio apvalinimo), tai likusieji leidimai priskiriami rezervui.

18. Vežėjui pageidaujant, jo pateiktas prašymas anuliuojamas ir jam leidimai neskiriami.

19. Skirstant tarpusavy susijusius kai kurių šalių ir rūšių leidimus, jie paskirstomi pagal tuos pačius veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

20. Skirstant einamaisiais metais papildomai gautus leidimus, vadovaujamasi Komisijos priimtu sprendimu.

21. Skirstant papildomai gautus leidimus, vežėjui paskirtų leidimų skaičius sumuojamas su anksčiau jam paskirtų leidimų skaičiumi.

 

IV. Vežėjo veiklos aspektai

 

22. Nustatomi tokie veiklos aspektai ir vertinimo kriterijai:

22.1. vežėjo darbo vertinimas pagal atliktų kelionių į (per) atitinkamas valstybes per nustatytą laiką skaičių;

22.2. vežėjo turimų automobilių vertinimas pagal pagaminimo metus, techninę, ekologinę ir saugumo būklę;

22.3. vežėjo darbo stažas;

22.4. vežėjo filialas (-ai) valstybėje, kurios leidimai skirstomi išankstine tvarka;

22.5. ar krovinių vežimas į užsienio valstybes yra įmonės veiklos pagrindas (pajamos, gautos už šią veiklą turi sudaryti daugiau kaip 50% įmonės gaunamų pajamų);

22.6. automobilių rida;

22.7. transporto priemonės ar jos junginio kraulumas;

22.8. kombinuotų tarptautinių vežimų taikymas;

22.9. vežėjo įvykdyti teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinius krovinių vežimus ir užsienio prekybą, bei krovininės transporto priemonės ekipažo darbo ir poilsio laiko režimo pažeidimai, išaiškinti per paskutinius vienerius metus;

22.10. autoavarijos, padarytos vežant krovinius, per paskutinius vienerius metus.

23. Komisijos sprendimu gali būti nustatyti ir kiti ekonomines sąlygas atitinkantys ir skirstymo efektyvumui įtaką turintys veiklos aspektai ir vertinimo kriterijai.

24. Kiekvienam leidimų paskirstymui Komisija iš nustatytų veiklos aspektų parenka reikiamus, o kiekvienam parinktam aspektui nustato aspekto svarbumo koeficientą (toliau – SK).

 

V. Vežėjo veiklos vertinimas

 

25. Vežėjo veikla vertinama pagal atskirus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

26. Kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimų paskirstymui Komisija parenka vertinamus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

27. Pagal kiekvieną parinktą vežėjo veiklos aspektą ir vertinimo kriterijų vežėjui arba skaičiuojami, arba skiriami taškai. Taškų skaičiavimo būdas dar nėra aiškus. Tik išanalizavus leidimų skirstymo rezultatus, galima nustatyti tinkamiausią. Lentelėje pateikiami taškų pagal kiekvieną veiklos aspektą ir vertinimo kriterijų skaičiavimo būdai. Ateityje skirstant leidimus, taškai gali būti skaičiuojami ir kitais būdais.

 

Vežėjo veiklos vertinimo kriterijus

 

Taškų pagal nustatytą kriterijų skaičiavimo būdas

Veiklos taškų ir skiriamų leidimų skaičiavimas

 

1. Vežėjo darbo vertinimas pagal atliktų kelionių į (per) atitinkamas valstybes per nustatytą laiką skaičių

 

1.1. Vežėjui išduotų leidimų panaudojimas

Leidimų panaudojimo koeficientas dauginamas iš SK. Jeigu koeficientas lygus nuliui, t. y. vežėjas leidimų nenaudojo, taškus vežėjui skiria Komisija

 

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

Jeigu leidimų panaudojimo koeficientas lygus nuliui, pagal šį kriterijų skirti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

už leidimų panaudojimo koeficientą taškus skiria Komisija.

Pagal šį kriterijų skirti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

Jeigu leidimų panaudojimo koeficientas lygus nuliui, pagal šį kriterijų skirti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

1.2. Turimi ETMK leidimai

„Žalesnių ir saugių“ sunkvežimių skaičius mažinamas turimų ETMK leidimų skaičiumi. Gautas skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto „žalesnį ir saugų“ sunkvežimį įvertinančio skaičiaus,

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus

 

arba

 

 

ETMK leidimų skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto „žalesnį ir saugų“ sunkvežimį įvertinančio

skaičiaus ir iš SK,

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškai neskaičiuojami.

Komisijos nustatytas vieną ETMK leidimą atitinkančių vienkartinių leidimų skaičius dauginamas iš turimų

ETMK leidimų skaičiaus. Gauta sandauga mažinamas

vežėjui paskirtų leidimų skaičius.

1.3. Turimi daugkartiniai leidimai

Vežėjo automobilių skaičius mažinamas turimų daugkartinių leidimų skaičiumi. Gautas skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto automobilį įvertinančio skaičiaus,

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

 

arba

 

 

daugkartinių leidimų skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto automobilį įvertinančio skaičiaus ir iš SK,

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

Komisijos nustatytas vieną daugkartinį leidimą atitinkančių vienkartinių leidimų skaičius dauginamas iš turimų daugkartinių leidimų skaičiaus. Gauta sandauga mažinamas vežėjui paskirtų leidimų skaičius.

 

taškai neskaičiuojami.

 

2. Vežėjo turimų automobilių vertinimas pagal pagaminimo metus, techninę, ekologinę ir saugumo būklę

 

Jeigu vežėjo veikla vertinama pagal turimų ETMK leidimų skaičių ir už tai mažinamas vežėjo automobilių skaičius, tai taškai pagal kriterijus, aprašytus 2.1, 2.2, 2.3, 2.5 punktuose, neskaičiuojami.

Jeigu vežėjo veikla vertinama pagal turimų daugkartinių leidimų skaičių ir už tai mažinamas vežėjo automobilių skaičius, tai taškai pagal kriterijus, aprašytus 2.1, 2.2, 2.3 punktuose, neskaičiuojami.

Jeigu vežėjo veikla vertinama pagal turimų ETMK ar daugkartinių leidimų skaičių ir už tai automobilių skaičius nemažinamas, tai taškai skaičiuojami pagal šiuos vertinimo kriterijus:

 

2.1. Turimi 5 arba mažiau metų automobiliai

5 ar mažiau metų automobilių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį automobilį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

5 ar mažiau metų automobilių skaičius dauginamas iš SK.

– „ -

 

2.2. Turimi 6 – 10 metų automobiliai

6 – 10 metų automobilių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį automobilį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

6 – 10 metų automobilių skaičius dauginamas iš SK

– „ –

 

2.3. Turimi daugiau kaip10 metų automobiliai

Daugiau kaip 10 metų automobilių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį automobilį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

daugiau kaip 10 metų automobilių skaičius dauginamas iš SK.

– „ –

 

2.4. Turimi „Žalieji“ sunkvežimiai

„Žaliųjų“ sunkvežimių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį sunkvežimį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo

kriterijus.

 

 

arba

 

 

 

„Žaliųjų“ sunkvežimių skaičius dauginamas iš SK

 

. – „–

2.5. Turimi „Žalesni ir saugūs sunkvežimiai“

„Žalesnių ir saugių“ sunkvežimių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį sunkvežimį įvertinančio skaičiaus

 

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

 

arba

 

 

 

„Žalesnių ir saugių“ sunkvežimių skaičius dauginamas iš SK.

– „ –

 

3. Vežėjo darbo stažas

 

Krovinių vežimo veiklos darbo stažas

Darbo, susijusio su krovinių vežimu, metų skaičius dauginamas iš SK

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškams prilyginamas darbo, susijusio su krovinių vežimu, metų skaičius.

– „ -

4. Vežėjo filialas (-ai) tose valstybėse, kurių leidimai skirstomi išankstine tvarka

 

Vežėjo filialas (-ai) valstybėje, kurios leidimai skirstomi

Už filialo (-ų) turėjimą taškus skiria Komisija

Pagal šį kriterijų skirti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškams prilyginamas SK

– „ -

 

arba

 

 

taškai neskaičiuojami.

Vežėjui iš karto skiriamas Komisijos nustatytas leidimų skaičius.

5. Ar krovinių vežimas į užsienio valstybes yra įmonės veiklos pagrindas

 

Pajamos, gautos už krovinių vežimą

50 % už krovinių vežimą gaunamų pajamų Komisija įvertina taškais

Jeigu pajamos už krovinių vežimą sudaro 50 % ar daugiau visų vežėjo gaunamų pajamų, pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

Jeigu pajamos už krovinių vežimą sudaro mažiau negu 50 % visų vežėjo gaunamų pajamų, pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškai neskaičiuojami

Komisijos nustatytu skaičiumi mažinamas vežėjui

paskirtų leidimų skaičius.

6. Automobilių rida

 

Automobilių ridos panaudojimo koeficientas

0,5 koeficientą Komisija įvertina taškais

Jeigu koeficientas yra 0,5 ar didesnis, pagal šį

kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, paskaičiuotų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

Jeigu koeficientas yra mažesnis už 0,5, pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

koeficientas dauginamas iš SK.

Taškų skaičius pridedamas prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus, skaičiaus.

7. Transporto priemonės ar jos junginio kraulumas

 

7.1. Transporto priemonės ar jų junginiai, kurių kraulumas iki 5 t

Transporto priemonių ar jų junginių, kurių kraulumas iki 5 t imtinai, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokią transporto priemonę ar jos junginį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo

kriterijus.

 

arba

 

 

tokių transporto priemonių ar jų junginių skaičius dauginamas iš SK

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

7.2. Transporto priemonės ar jų junginiai, kurių kraulumas nuo 5 t iki 10 t

Transporto priemonių ar jų junginių, kurių kraulumas nuo 5 t iki 10 t imtinai, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokią transporto priemonę ar

jos junginį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

tokių transporto priemonių ar jų junginių skaičius dauginamas iš SK

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

7.3. Transporto priemonės ar jų junginiai, kurių kraulumas nuo 10 t iki 20 t

Transporto priemonių ar jų junginių, kurių kraulumas nuo 10 t iki 20 t

imtinai, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokią transporto priemonę ar jos junginį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

tokių transporto priemonių ar jų junginių skaičius dauginamas iš SK.

– „ -

7.4. Transporto priemonės ar jų junginiai, kurių kraulumas daugiau kaip 20 t

Transporto priemonių ar jų junginių, kurių kraulumas daugiau kaip 20 t, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokią transporto priemonę ar jos junginį įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

tokių transporto priemonių ar jų junginių skaičius dauginamas iš SK.

– „ -

8. Kombinuotų tarptautinių vežimų taikymas

 

8.1. Vežėjas taiko kombinuotus vežimus veždamas krovinius į valstybę, kurios leidimai skirstomi

 

Už kombinuotų vežimų taikymą taškus skiria Komisija

Pagal šį kriterijų skirti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškai neskaičiuojami.

Vežėjui iš karto skiriamas vienas leidimas.

8.2. Vežėjas kooperuojasi su valstybės kurios leidimai, skirstomi įmonėmis

 

Už vežėjo kooperaciją su valstybės, kurios leidimai skirstomi, įmonėmis Komisija skiria taškus

Pagal šį kriterijų skirti taškai pridedami prie taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

taškai neskaičiuojami.

Vežėjui iš karto skiriamas vienas leidimas.

9. Vežėjo įvykdyti teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinius krovinių vežimus ir užsienio prekybą, bei krovininės transporto priemonės ekipažo darbo ir poilsio laiko režimo pažeidimai

 

9.1. Vežėjo įvykdyti teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinius krovinių vežimus ir užsienio

prekybą, pažeidimai

Pažeidimų, išaiškintų per paskutinius vienerius metus, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį pažeidimą įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

pažeidimų skaičius dauginamas iš SK

– „ –

9.2. Vežėjo įvykdyti krovininės transporto priemonės ekipažo darbo ir poilsio laiko režimo pažeidimai

Pažeidimų, išaiškintų per paskutinius vienerius metus, skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto tokį pažeidimą įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

pažeidimų skaičius dauginamas iš SK.

– „ -

 

10. Autoavarijos, padarytos vežant krovinius

 

10.1. Sužeistų žmonių skaičius

Per paskutinius vienerius metus krovinių vežimo metu autoavarijose sužeistų žmonių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto žmogaus sužeidimą įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

arba

 

 

per paskutinius vienerius metus krovinių vežimo metu autoavarijose sužeistų žmonių skaičius dauginamas iš SK.

– „ -

 

10.2. Žuvusių žmonių skaičius

Per paskutinius vienerius metus krovinių vežimo metu autoavarijose žuvusių žmonių skaičius dauginamas iš Komisijos nustatyto žmogaus žuvimą įvertinančio skaičiaus

Pagal šį kriterijų gauti taškai atimami iš taškų, gautų pagal kitus veiklos aspektus ir vertinimo kriterijus.

 

 

arba

 

 

per paskutinius vienerius metus krovinių vežimo metu autoavarijose žuvusių žmonių skaičius

dauginamas iš SK.

– „ -

 

28. Visa vežėjo veikla įvertinama veiklos taškais.

29. Vežėjų, pageidaujančių gauti kurios nors valstybės tam tikros rūšies leidimus, veiklos taškai susumuojami. Gauta suma padalijama iš skirstomų leidimų skaičiaus ir gaunama, kiek leidimų tenka vienam veiklos taškui. Vežėjo veiklos taškai dauginami iš vienam veiklos taškui tenkančių leidimų skaičiaus, ir gaunamas vienam vežėjui paskirtų leidimų skaičius. Tais atvejais, kai vežėjui iš karto paskiriama kažkiek leidimų, pagal veiklos taškus paskirtų leidimų skaičius pridedamas prie iš karto paskirtų leidimų skaičiaus.

______________