LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO IR
LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS PROFESINIO IŠSILAVINIMO LYGIŲ
2001 m. gegužės 15 d. Nr. 821/64
Vilnius
2. Laikome netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 1997 m. spalio 24 d. įsakymą Nr. 1383 „Dėl Lietuvos profesinio išsilavinimo lygių patvirtinimo“.
3. Nustatome, kad šiuo reglamentu privalo vadovautis visos profesinį išsilavinimą Lietuvoje teikiančios įstaigos, įmonės ir organizacijos.
PATVIRTINTA
švietimo ir mokslo ministro ir
socialinės apsaugos ir darbo ministro
2001 05 15 įsakymu Nr. 821/64
Lietuvos profesinio išsilavinimo lygiai
Profesinio išsilavinimo lygis |
Profesinio išsilavinimo lygio apibūdinimas |
Minimalus bendrojo išsilavinimo cenzas |
Pirmas |
Kompetencija atlikti nesudėtingas, pasikartojančias darbo operacijas. |
– |
Antras |
Kompetencija atlikti principinių savarankiškų sprendimų nereikalaujantį specializuotą darbą. |
Pradinis/pagrindinis |
Trečias |
Kompetencija atlikti sudėtingą darbą pakankamai atsakingų ir savarankiškų sprendimų reikalaujančiose veiklos srityse. Įgyjamas gebėjimas derinti grupės veiklą. |
Vidurinis |
Ketvirtas |
Kompetencija atlikti sudėtingą darbą atsakomybės, savarankiškumo, gilių žinių ir specifinių gebėjimų reikalaujančiose veiklos srityse. Įgyjamas gebėjimas organizuoti ir administruoti grupės veiklą. |
Vidurinis |
|
||
Kompetencija savarankiškai atlikti sudėtingą atsakomybės reikalaujantį darbą konkrečiose veiklos srityse. Įgyjami gebėjimai savarankiškai atlikti planavimo, organizavimo, administravimo ir kontrolės funkcijas. |
Aukštesnysis |
|
Penktas |
Kompetencija savarankiškai atlikti kūrybinį atsakomybės reikalaujantį darbą konkrečiose veiklos srityse. Išsamiomis žiniomis pagrįsti gebėjimai leidžia planuoti ir vertinti darbą, vykdyti valdymo funkcijas. |
Aukštasis |
______________