LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO IR

LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS PROFESINIO IŠSILAVINIMO LYGIŲ

 

2001 m. gegužės 15 d. Nr. 821/64

Vilnius

 

Remdamiesi Lietuvos profesinio mokymo tarybos 2001 m. balandžio 12 d. posėdžio Nr. 6 nutarimu,

1. Tvirtiname Lietuvos profesinio išsilavinimo lygių struktūrą (pridedama).

2. Laikome netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 1997 m. spalio 24 d. įsakymą Nr. 1383 „Dėl Lietuvos profesinio išsilavinimo lygių patvirtinimo“.

3. Nustatome, kad šiuo reglamentu privalo vadovautis visos profesinį išsilavinimą Lietuvoje teikiančios įstaigos, įmonės ir organizacijos.

 

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS                                            ALGIRDAS MONKEVIČIUS

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRĖ                           VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ

______________


PATVIRTINTA

švietimo ir mokslo ministro ir

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2001 05 15 įsakymu Nr. 821/64

 

Lietuvos profesinio išsilavinimo lygiai

 

Profesinio išsilavinimo lygis

Profesinio išsilavinimo lygio apibūdinimas

Minimalus bendrojo išsilavinimo cenzas

Pirmas

Kompetencija atlikti nesudėtingas, pasikartojančias darbo operacijas.

Antras

Kompetencija atlikti principinių savarankiškų sprendimų nereikalaujantį specializuotą darbą.

Pradinis/pagrindinis

Trečias

Kompetencija atlikti sudėtingą darbą pakankamai atsakingų ir savarankiškų sprendimų reikalaujančiose veiklos srityse. Įgyjamas gebėjimas derinti grupės veiklą.

Vidurinis

Ketvirtas

Kompetencija atlikti sudėtingą darbą atsakomybės, savarankiškumo, gilių žinių ir specifinių gebėjimų reikalaujančiose veiklos srityse. Įgyjamas gebėjimas organizuoti ir administruoti grupės veiklą.

Vidurinis

 

Kompetencija savarankiškai atlikti sudėtingą atsakomybės reikalaujantį darbą konkrečiose veiklos srityse. Įgyjami gebėjimai savarankiškai atlikti planavimo, organizavimo, administravimo ir kontrolės funkcijas.

Aukštesnysis

Penktas

Kompetencija savarankiškai atlikti kūrybinį atsakomybės reikalaujantį darbą konkrečiose veiklos srityse. Išsamiomis žiniomis pagrįsti gebėjimai leidžia planuoti ir vertinti darbą, vykdyti valdymo funkcijas.

Aukštasis

 

______________