LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL MOKYMO KURSŲ TEMŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONĖS „LEADER+ POBŪDŽIO PRIEMONĖ“ VEIKLOS SRITĮ „ĮGŪDŽIŲ ĮGIJIMAS“ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2006 m. kovo 9 d. Nr. 3D-88

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos srities „Įgūdžių įgijimas“ nuostatomis:

1. Tvirtinu mokymo kursų temų pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos sritį „Įgūdžių įgijimas“ sąrašą (pridedama).

2. Nustatau, kad paslaugų teikėjai, teikiantys paraiškas mokymo kursams rengti pagal 2006 m. kvietimus, turi teisę teikti paraiškas tik pagal 1 punkte išvardytas temas.

3. Pripažįstu netekusiais galios:

3.1. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 24 d. įsakymą Nr. 3D-99 „Dėl mokymo kursų temų ir mokymo metodinės ir informacinės medžiagos temų pagal Lietuvos 2004-2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos sektoriaus sritį „Įgūdžių įgijimas“ sąrašų patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 28-902);

3.2. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. kovo 9 d. įsakymą Nr. 3D-129 „Dėl žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 24 d. įsakymo Nr. 3D-99 „Dėl mokymo kursų temų ir mokymo metodinės ir informacinės medžiagos temų pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos sektoriaus sritį „Įgūdžių įgijimas“ sąrašų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 34-1116);

3.3. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. rugsėjo 2 d. įsakymą Nr. 3D-424 „Dėl žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 24 d. įsakymo Nr. 3D-99 „Dėl mokymo kursų temų ir mokymo metodinės ir informacinės medžiagos temų pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos sektoriaus sritį „Įgūdžių įgijimas“ sąrašų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 109-3985);

3.4. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. rugsėjo 15 d. įsakymą Nr. 3D-440 „Dėl žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 24 d. įsakymo Nr. 3D-99 „Dėl mokymo kursų temų ir mokymo metodinės ir informacinės medžiagos temų pagal Lietuvos 2004-2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Leader+ pobūdžio priemonė“ veiklos sektoriaus sritį „Įgūdžių įgijimas“ sąrašų patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2005, Nr. 113-4136).

 

 

 

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRĖ                                                   KAZIMIRA DANUTĖ PRUNSKIENĖ


 

PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos žemės

ūkio ministro 2006 m. kovo 9 d. įsakymu

Nr. 3D-88

 

MOKYMO KURSŲ TEMŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONĖS „LEADER+ POBŪDŽIO PRIEMONĖ“ VEIKLOS SRITĮ „ĮGŪDŽIŲ ĮGIJIMAS“ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Mokymo kursų tema ir valandų skaičius

Tikslinė grupė

1.

Projektų rengimas ir įgyvendinimas – 16 val.

Vietos veiklos grupės nariai

(vieną temą turi išklausyti ne mažiau kaip 5 vienos VVG nariai)

2.

Bendruomenių aktyvinimas. Vadovavimas bendruomenei – 16 val.

3.

Integruotos kaimo plėtros strategijos rengimas ir įgyvendinimas – 16 val.

4.

VVG darbo organizavimas ir partnerystės principų taikymas – 16 val.

1.

Kaimo vietovių verslo iniciatyvų skatinimas ir ekonominio konkurencingumo stiprinimas – 16 val.

Vietos veiklos grupės, kaimo bendruomenių nariai, kaimo gyventojai

2.

Gamtos ir kultūros paveldo išsaugojimas ir turtinimas – 16 val.

3.

Kaimų renovacija ir gyvenimo kokybė kaime – 16 val.

4.

Vietinio jaunimo ir moterų iniciatyvos skatinimas – 16 val.

5.

Bendruomenės projektų rengimas ir įgyvendinimas – 16 val.

6.

Bendruomenės lyderių ugdymas, bendruomenės aktyvinimas – 16 val.

______________