LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2002 M. LIEPOS 1 D. ĮSAKYMO NR. 3-335 „DĖL VIDAUS VANDENŲ LAIVŲ AVARIJŲ TYRIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2008 m. gruodžio 30 d. Nr. 3-521
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymą Nr. 3-335 „Dėl Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 76-3278):
1. Išdėstau preambulę taip:
2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklėse:
2.1. Išdėstau 1 punktą taip:
„1. Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato vidaus vandenų laivų avarijų (įskaitant avarijas, susijusias su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transportu ir sukėlusias sunkias pasekmes), įvykusių Lietuvos Respublikos teritorinėje jūroje ar vidaus vandenyse, tyrimo tvarką ir reglamentuoja:“.
2.2. Papildau 4 punktą šiomis sąvokomis:
„Avarija, susijusi su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transporto priemonėmis ir sukėlusi sunkias pasekmes – eismo ar kitas įvykis, kurio metu, dalyvaujant vidaus vandenų transporto priemonei, vežančiai pavojingus krovinius, kilo sprogimas, gaisras, buvo visiškai ar iš dalies sugriauti statiniai, įvyko sunkus ar mirtinas nelaimingas atsitikimas, dėl išsiveržusio į aplinką didelio pavojingų medžiagų kiekio buvo padaryta žala žmonėms arba aplinkai įvykio vietoje ar už jos ribų, arba bet koks kitas įvykis, kurio metu buvo padaryta akivaizdi įtaka pavojingų krovinių vežimo saugai.
Avarijos, susijusios su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transporto priemonėmis ir sukėlusios sunkias pasekmes, ekspertizė – avarijos tyrimo procesas, kurio metu renkama ir analizuojama informacija, daromos išvados, įskaitant priežasčių nustatymą, prireikus – ir pavojingų krovinių vežimo saugos rekomendacijų rengimą.“
2.3. Išdėstau 15 punktą taip:
2.4. Papildau šiuo 16.4 punktu: