LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2002 M. LIEPOS 1 D. ĮSAKYMO NR. 3-335 „DĖL VIDAUS VANDENŲ LAIVŲ AVARIJŲ TYRIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2008 m. gruodžio 30 d. Nr. 3-521

Vilnius

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymą Nr. 3-335 „Dėl Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 76-3278):

1. Išdėstau preambulę taip:

„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso (Žin., 1996, Nr. 105-2393; 2008, Nr. 134-5177) 27 straipsniu,“.

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklėse:

2.1. Išdėstau 1 punktą taip:

„1. Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato vidaus vandenų laivų avarijų (įskaitant avarijas, susijusias su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transportu ir sukėlusias sunkias pasekmes), įvykusių Lietuvos Respublikos teritorinėje jūroje ar vidaus vandenyse, tyrimo tvarką ir reglamentuoja:“.

2.2. Papildau 4 punktą šiomis sąvokomis:

Avarija, susijusi su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transporto priemonėmis ir sukėlusi sunkias pasekmes – eismo ar kitas įvykis, kurio metu, dalyvaujant vidaus vandenų transporto priemonei, vežančiai pavojingus krovinius, kilo sprogimas, gaisras, buvo visiškai ar iš dalies sugriauti statiniai, įvyko sunkus ar mirtinas nelaimingas atsitikimas, dėl išsiveržusio į aplinką didelio pavojingų medžiagų kiekio buvo padaryta žala žmonėms arba aplinkai įvykio vietoje ar už jos ribų, arba bet koks kitas įvykis, kurio metu buvo padaryta akivaizdi įtaka pavojingų krovinių vežimo saugai.

Avarijos, susijusios su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transporto priemonėmis ir sukėlusios sunkias pasekmes, ekspertizė – avarijos tyrimo procesas, kurio metu renkama ir analizuojama informacija, daromos išvados, įskaitant priežasčių nustatymą, prireikus – ir pavojingų krovinių vežimo saugos rekomendacijų rengimą.“

2.3. Išdėstau 15 punktą taip:

„15. Pirminį laivo avarijos (įskaitant avarijas, susijusias su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transportu ir sukėlusias sunkias pasekmes) ar avarinio atvejo tyrimą atlieka laivo kapitonas.“

2.4. Papildau šiuo 16.4 punktu:

„16.4. Inspekcija taip pat atlieka avarijų, susijusių su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transportu ir sukėlusių sunkias pasekmes, ekspertizę.“

2.5. Išdėstau 30 punktą taip:

„30. Nagrinėjamų laivų avarijų (įskaitant avarijų, susijusių su pavojingų krovinių vežimu vidaus vandenų transportu ir sukėlusių sunkias pasekmes) ar avarinių atvejų apskaitą tvarko Inspekcija.“

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                ELIGIJUS MASIULIS